-
Subaru Forester ψηφιζω και εγω,ειτε στην ατμοσφαιρκη του εκδοση,ειτε στην τουρμπο.Αν και με την αφιξη του Mitsubishi Outlander Turbo νομιζω πως η τουρμπο εκδοση του Forester θα βρει εναν πολυ δυνατο αντιπαλο απεναντι της.(και πιο ομορφο κατ'εμε).
Αν δεν κανω λαθος(διεψευσε με φιλε που δημιουργησες το τοπικ)οσο SUV ειναι τα αυτοκινητα που παρεθεσες για ψηφοφορια,αλλο τοσο ειναι και το Mitsubishi Outlander.Μαλλον δεν θα το ηξερες καθοτι δεν προκειται για τοσο εμπορικο μοντελο(τωρα τελευταια αυξανομαστε,αν και προτιμω να ειμαστε λιγοι ).Θα μπορουσες να το προσθεσεις στη λιστα σου καθοτι ειναι ο εκπροσωπος της Mitsubishi στην κατηγορια.(αν βαλουμε το Pinin σε πιο off-road κατηγορια)-εταιρια που αποτελει σταθερη αξια στο χωρο της 4κινησης και της off-road κινησης.
-
Οποιοι ενδιαφέρονται για το Honda CRV πληροφορώ ότι μέχρι τα μέσα 2005 θα έρθει μικρό facelift και κινητήρας diesel commonrail 2,2 lt 140 hp. Αρκετά εμδιαφέρον προβλέπεται...
-
Γεια σας,
Μέχρι τώρα: Forester 26, Rav 24 ψήφοι πολύ μακριά από τα υπόλοιπα ...
Για Rav4 με κόβω γιατί είναι... ** όμορφο **
-
Ο χρήστης tifozif1 έγραψε:
Γεια σας,Μέχρι τώρα: Forester 26, Rav 24 ψήφοι πολύ μακριά από τα υπόλοιπα ...
Για Rav4 με κόβω γιατί είναι... ** όμορφο **
Είναι πιο όμορφο αλλά με δεδομένο την καλύτερη τετρακίνηση και τις άτοκες δόσεις με τα ίδια λεφτά τελικά που θα χρειαστείς για to RAV4, παίρνεις forester turbo και μετά ποιος σε πιάνει. Άσε που RAV4 έχει γεμίσει ο τόπος. Επίσης αν επιμένεις για την 'ασχήμια' του Forester, δες και το X-trail. Τα περισσότερα περιοδικά βγάζουν αυτό καλύτερο, στα συγκριτικά...
-
ε ας περιμενει τοτε ο ανθρωπος και το outlander turbo.......που απο οσα δειχνουν θα ειναι μακραν καλυτερο............ αναμονη μεχρι τον νοεμβρη
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ε ας περιμενει τοτε ο ανθρωπος και το outlander turbo.......που απο οσα δειχνουν θα ειναι μακραν καλυτερο............ αναμονη μεχρι τον νοεμβρηΝαι! όντως!
Θα συγκρίνεται μόνο με Forester STi. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Γεια σας,
Μέχρι τώρα: Forester 26, Rav 24 ψήφοι πολύ μακριά από τα υπόλοιπα ...
Για Rav4 με κόβω γιατί είναι... ** όμορφο **
Είναι πιο όμορφο αλλά με δεδομένο την καλύτερη τετρακίνηση και τις άτοκες δόσεις με τα ίδια λεφτά τελικά που θα χρειαστείς για to RAV4, παίρνεις forester turbo και μετά ποιος σε πιάνει. Άσε που RAV4 έχει γεμίσει ο τόπος. Επίσης αν επιμένεις για την 'ασχήμια' του Forester, δες και το X-trail. Τα περισσότερα περιοδικά βγάζουν αυτό καλύτερο, στα συγκριτικά...
Forester, δεν έχω δει στα συγκριτικά των περιοδικών, εδώ κι 1,5 χρόνο....
Γιατί????? -
Ο χρήστης boxer2003 έγραψε:
Forester, δεν έχω δει στα συγκριτικά των περιοδικών, εδώ κι 1,5 χρόνο....
Γιατί?????Προφανώς γιατί είναι βαρετό να βγαίνει συνέχεια πρώτο...
-
να και ενα πολυ ενδιαφερον forum!
-
**Γιατί απέκλεισα τα άλλα **(και ξεχώρισα το RAV4):
- **Maverick **: Ford (αμερικανικο κατω ο Bush κτλ - εχω να πιω ΚόκαΚόλα 5 χρονια), 2.3 λιτρα (μεγαλύτερα εξοδα, βενζινες κτλ), αισθητική
- **Tribute **: 2.3 λιτρα (μεγαλύτερα εξοδα , βενζινες κτλ), αισθητική, ποιότητα, Αfter Sales(????)
- **OutLander **: Μικρότερο σε χώρους από το RAV4 (5door), Σαρακακης
- Forester turbo : Turbo (μεγαλύτερα εξοδα, , βενζινες κτλ), μεταπώληση, αισθητική
- **Forester **: μεταπώληση, αισθητική, αδύναμο
- **CRX **: μεταπώληση, αισθητική, ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ, οff-road δυνατότητες
- Χ-Trail : μεταπώληση, ποιότητα κατασκευής (πλαστικά φτερά σε αμαξι 12εκ. δραχμών ??), αισθητική, αδύναμο
- **Koρεατικα **: μεταπώληση, ποιότητα κατασκευής, αισθητική, αδύναμο (μεχρι 2000cc)
Το **RAV4 **θα είναι το μοναδικό αυτοκινητο της οικογένειας (έχουμε 2 μηχανές και πάμε για τρίτη) και κριτήρια για μας είναι η εγγύηση του ονόματος του κατασκευαστή, το μικρο (όσο γίνεται) λειτουργικό κόστος, οι χώροι, η αισθητική του, η ύπαρξη ενός εξοχικού με 15 χλμ κακό χωματόδρομο (νεροφαγώματα, πέτρες κτλ) όπου τώρα είναι πολύ δύσκολο να πάμε. Κανουμε περίπου 12.000 χλμ/χρόνο εκ των οποίων τα 8.000 σε εθνικές οδους, 3.000 μέσα στην Αθήνα και τα υπόλοιπα σε χώμα.
Oι off-road απαιτήσεις μας ειναι μικρές. Αν ήθελα 'φτηνό' εργαλείο για off-road εχω την λύση του Mitsoubishi L200 (4door) ή Τoyota Ηιlux (4door), με πολυεστερικά καλύματα καρότσας και μάλιστα 2.5 ΤurboDiesel.
Eιδικά το Mitsoubishi L200 (4door) με πολυεστερικό κάλυμα καρότσας είναι σχεδόν δίδυμο αδερφάκι του Pajero Sport..
-
Μία γνώμη για τα SsangYong Rexton και Honda HRV...ενδιαφέρουν συγγενή μου...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Μία γνώμη για τα SsangYong Rexton και Honda HRV...ενδιαφέρουν συγγενή μου...Για το HRV μπορώ να σου πω ότι είναι ένα υπερυψωμένο επιβατικό.
Έχει χώρους (5θ), πολύ καλή οδική συμπεριφορά και επιδόσεις (1.6 125 άλογα) αλλά είναι μόνο για χωματόδρομους. Η τετρακίνησή του δεν είναι μόνιμη και παρουσιάζει μία υστέρηση απόκρισης.
Εν ολίγοις εξαιρετικό αυτοκίνητο αλλά δεν είναι τζιπ. -
αρκετη υστεριση μαλιστα........ καθαρα road car SUV.........
-
Ο χρήστης tifozif1 έγραψε:
**Γιατί απέκλεισα τα άλλα **(και ξεχώρισα το RAV4):- **Maverick **: Ford (αμερικανικο κατω ο Bush κτλ - εχω να πιω ΚόκαΚόλα 5 χρονια), 2.3 λιτρα (μεγαλύτερα εξοδα, βενζινες κτλ), αισθητική
- **Tribute **: 2.3 λιτρα (μεγαλύτερα εξοδα , βενζινες κτλ), αισθητική, ποιότητα, Αfter Sales(????)
- **OutLander **: Μικρότερο σε χώρους από το RAV4 (5door), Σαρακακης
- Forester turbo : Turbo (μεγαλύτερα εξοδα, , βενζινες κτλ), μεταπώληση, αισθητική
- **Forester **: μεταπώληση, αισθητική, αδύναμο
- **CRX **: μεταπώληση, αισθητική, ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ, οff-road δυνατότητες
- Χ-Trail : μεταπώληση, ποιότητα κατασκευής (πλαστικά φτερά σε αμαξι 12εκ. δραχμών ??), αισθητική, αδύναμο
- **Koρεατικα **: μεταπώληση, ποιότητα κατασκευής, αισθητική, αδύναμο (μεχρι 2000cc)
Το **RAV4 **θα είναι το μοναδικό αυτοκινητο της οικογένειας (έχουμε 2 μηχανές και πάμε για τρίτη) και κριτήρια για μας είναι η εγγύηση του ονόματος του κατασκευαστή, το μικρο (όσο γίνεται) λειτουργικό κόστος, οι χώροι, η αισθητική του, η ύπαρξη ενός εξοχικού με 15 χλμ κακό χωματόδρομο (νεροφαγώματα, πέτρες κτλ) όπου τώρα είναι πολύ δύσκολο να πάμε. Κανουμε περίπου 12.000 χλμ/χρόνο εκ των οποίων τα 8.000 σε εθνικές οδους, 3.000 μέσα στην Αθήνα και τα υπόλοιπα σε χώμα.
Oι off-road απαιτήσεις μας ειναι μικρές. Αν ήθελα 'φτηνό' εργαλείο για off-road εχω την λύση του Mitsoubishi L200 (4door) ή Τoyota Ηιlux (4door), με πολυεστερικά καλύματα καρότσας και μάλιστα 2.5 ΤurboDiesel.
Eιδικά το Mitsoubishi L200 (4door) με πολυεστερικό κάλυμα καρότσας είναι σχεδόν δίδυμο αδερφάκι του Pajero Sport..
Ορθολογιστής!!!
Αν επέλεγε έτσι αυτοκίνητο ο μέσος Έλληνας, θα ήταν και πιο συνειδητοποιημένος ως οδηγός!
Η μόνη διαφωνία μου, είναι ως προς τη μεταπώληση των SUBARU.
Το Forester δηλαδή δεν πιάνει τιμή;;;΄
Ή δεν πουλιούνται τα μεταχειρισμένα;;;
Εγώ έψαχνα 3 μήνες πέρυσι και έδωσα για μοντέλο '99, με μια ζημιά 1000€ στο σασμάν, 17700€.
Τα περισσότερα τα έβρισκα 19-21000€ και΄λίγα 18.500€
Λίγα είναι για αυτοκίνητα 4-5 χρόνων, όταν έχει αλλάξει μοντέλο και κοστίζει από 28360€ καινούριο;
Τέλος πάντων, ρητορική η διαφωνία και η επιλογή σου πράγματι καλή!
Καλοτάξιδο!!!!Υ.Γ.: Καλορίζικο δε λέμε στα αυτοκίνητα!!!! Ποιός θέλει να πεθάνει με το ίδιο αυτοκίνητο????
-
Ο χρήστης boxer2003 έγραψε:
Ορθολογιστής!!!
Αν επέλεγε έτσι αυτοκίνητο ο μέσος Έλληνας, θα ήταν και πιο συνειδητοποιημένος ως οδηγός!Εγώ θα έλεγα οτι ο φίλος επέλεξε πρώτα το RAV4 και μετά άρχισε να βρίσκει κουσούρια σε όλα τα υπόλοιπα για να δικαιολογήσει την επιλογή του.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Εγώ θα έλεγα οτι ο φίλος επέλεξε πρώτα το RAV4 και μετά άρχισε να βρίσκει κουσούρια σε όλα τα υπόλοιπα για να δικαιολογήσει την επιλογή του.
Δεν έγινε έτσι. Ξέρω ποια ειναι και τα κουσούρια του RAV4. Έκανα test-drive σε όλα σχεδόν τα παραπάνω και μίλησα και με κατόχους αυτών των αυτοκινήτων (ναι σε πολλούς τα έσπαγα τα νευρα όταν σταματούσα με την μηχανή στο φανάρι και τους ρώταγα διάφορα). Η πρώτη μου επιλογή όταν άρχισα να το 'ψάχνω' ήταν το Subarou (το απλό, όχι το turbo λόγω κατανάλωσης). Δευτερη επιλογή το Ηilux (ή L200 αλλά Σαρακάκης ) το 4θυρο, 2.5 TD, αλλά θα είχα προβλήματα με την κυκλοφορία του στην Αθήνα (λόγω πετραιλάιου + μεγέθους)
Δεν με επηρέασαν τα 'δώρα' των αντιπροσώπων, ούτε οι άτοκες, τα δωρεάν δερματινα κτλ. Αυτοκίνητο που να καλύπτει τις βασικές μου ανάγκες θέλω και όχι αυτοκίνητο για να πουλάω μούρη, και σκοπός μου είναι να το κρατήσω όσο μπορώ περισσότερο (σε σχέση πάντα με τις ανάγκες μου) ακόμα και 15 χρόνια...
-
to forester μην το παρεις χωρις το turbo..........
-
Αν δεν παινέσεις το ''σπίτι'' σου...θα περάσει από πάνω και θα σε οργώσει, και είναι και βαριά τα ρημάδια .
Ασχέτως πλάκας, και οι δύο εκδόσεις Forester είναι εργαλεία, το καθ'ένα για τους λόγους του.
Έχω το turbo μοντέλο 2002. Για συνδυασμό 85% άσφαλτο και 15% χιόνι / χωματόδρομο που το χρειάζομαι, είναι κορυφή.Όταν ψαχνόμουνα τα δοκίμασα όλα ή στον Παρνασσό ή στην Αθήνα. Στο τέλος είχα καταλήξει σε αυτό και το RAV. Οι λόγοι που αγόρασα το Forester ήταν,
-Το στήσιμο του για SUV (και όχι μόνο), εντός αλλά και εκτός (ε ρε γλέντια).
-Οι επιδώσεις του για SUV (και όχι μόνο) και σε σχέση με το RAV
-Η κορυφαία τετρακίνηση
-Οι χώροι του σε σχέση με το RAV
-Το γεγονός ότι είναι ένα υπερυψωμένο station, με ότι αυτό συνεπάγεται.
-Το ότι προσωπικά σε ένα αυτοκίνητο με ενδιαφέρει η ουσία και όχι τόσο η εμφάνιση, που εκεί αντικειμενικά όντως χωλαίνει...μέσα-έξω(κυρίως). -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Ορθολογιστής!!!
Αν επέλεγε έτσι αυτοκίνητο ο μέσος Έλληνας, θα ήταν και πιο συνειδητοποιημένος ως οδηγός!Εγώ θα έλεγα οτι ο φίλος επέλεξε πρώτα το RAV4 και μετά άρχισε να βρίσκει κουσούρια σε όλα τα υπόλοιπα για να δικαιολογήσει την επιλογή του.
Ο ορθολογισμός του tifozif1, έγκειται στην επιλογή του σε σχέση με τη χρήση που θέλει.
Λέει,95% άσφαλτο, 5% χώμα.... εντάξει τα ποσοστά στο περίπου!
Πολύς κόσμος, αγοράζει SUV και το σπάει κι άλλοι αγοράζουν Cherokee (το παλιό ιδίως) ή Grand Vitara και τους λείπει η άνεση στο δρόμο.... -
Αν είναι ποτέ δυνατόν....
http://www.off-road.gr/modules.php?op=m ... opic&t=984
Ποιό SUV(λάκι) θεωρείτε καλύτερο?