-
Δεν έχεις και άδικο...
Αν 159 τότε 1,9 -
Δηλαδη εσυ εχεις μια ΑR 147 kai eisai ευχαριστημενος , ΔΕΝ εισαι σε φαση και καλα πληρωνω πολλα για συντηρηση και συνεργεια αλλα χαλαλι της με πορωνει, ετσι?
Οποτε παμε στο διλημα 159 1.9 jts με 65.000κλμ me 10.000e η την Goulia kainoyrgia me 20.000e ......... Ti να εδειχνε αραγε η ζυγαρια της λογικης και της αληθειας? -
Ακριβώς όπως το έθεσες. Αν και συγκρίνοντας με άλλα 1600άρια δεν νομίζω ότι πληρώνω κάτι φοβερά παραπάνω.
Η ζυγαριά της λογικής δείχνει Giulietta καινούρια... -
Το καινούριο έχει πάντα προβάδισμα. Το μεταχειρισμένο όπως και να έχει το βαραίνει ο χρόνος και η χρήση.
-
Aπό τη φοβερή συλλογή του alfaziosou
Από κοντά το συγκεκριμένο χρώμα είναι πολύ εντυπωσιακό. Ειδικά με μπλε κουκούλα.
-
@ Bill
Παντως καποιος απο τους 'ιστορικους' θα βρεθει να την παρει.. Μπορω να γινω κι εγω ιστορικος.. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
@ Bill
Παντως καποιος απο τους 'ιστορικους' θα βρεθει να την παρει.. Μπορω να γινω κι εγω ιστορικος..Ειναι μπερδεμενη ιστορια η ιδιοκτησια της.Αν αποφασισουν παντως να την αποσυρουν θα το γραψω εδω και θα εχεις προτεραιοτητα
-
-
-
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ, ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ!!
-
-
Σωστός ο ιρλανδός alfista
Ωραίος ήχος από τον Ολλανδό βελτιωτή Savali
Στην Giulietta επίσης ταιριάζει αρκετά το κλασσικό μαύρο(nero pastello) -
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Σωστός ο ιρλανδός alfistaΩραιος ο ιρλανδος του εκανα sub..
YΓ: Kαποιος ποσταρε τα ιδια βιντεο και στο alfisti..
-
Ξεκινάμε πάντα με ένα cappuccino
και καταλήγουμε να συζητάμε περί ανέμων και υδάτων ατενίζοντας το χθες και προσμένοντας το αύριο
RingMeister? Ναι RingMeister ήταν ο καλύτερος πιλότος Tazio
Ο τεράστιος Orazio Satta Puliga το 1962 στέκεται μπροστά στο δημιούργημα του, την 159 και πίσω είναι μια Giulia & Giulietta.
Το μονοθέσιο που έδωσε τον 2ο συνεχόμενο τίτλο στην Formula 1 για την Alfa Romeo από τα χέρια του Juan Manuel Fangio, που είναι και η πρώτη αγωνιστική ομάδα που κατέκτησε ποτέ τίτλο στην διοργάνωση της Formula 1
To ομορφότερο αυτοκίνητο όλων των εποχών(ποιά Miura?)
33 Stradale
και τα αδέρφια της λόγω chassis
Kατά σειρά 33/2 LeMans, 33 Stradale & πίσω η 33 SC 12Μπροστά: μάλλον πάλι η 33/2 LeMans αν και έχει διαφορετικό καπό
Αριστερά: 33 SC 12
Δεξιά: 33 TT 12
Πίσω: μάλλον 33/3
και φτάσαμε στο πιο διάσημο σκαλοπάτι
και η αδερφή της πάλι λόγω chassis
ένα αυτοκίνητο, μια πόλη
παρελθόν, παρόν και πίσω πάλι το παρελθόν?
Να γιατί. Η μάνα και η κόρη στο ίδιο μέταλλο
Alfa Romeo=transaxle
Η παράδοση μέσα από το πίσω σύστημα ανάρτησης/φρένων/κιβωτίου και ο άξονας DeDion μιας AlfettaGTV.
Πάντα έβγαζε σπιρτόζικες μπερλίνες
Ο λόγος για την τελευταία πισωκίνητη μέχρι στιγμής Alfa ευρείας παραγωγής, την 75 που πήρε και το όνομα της από τα εβδομηκοσταπέμπτα γενέθλια της μάρκας
Και η απόγονος της 75,
η θρυλική 155Q4 σε μία φωτογραφία με το άλλο θρυλικό Escort RS Cosworth Martini,
μια φωτογραφία που θα χαιρόταν τότε αν ζούσε ο Henry, πόσο μάλλον αν μάθαινε ότι παρολίγο δεν είχε υπό την ιδιοκτησία του την αγαπημένη του Alfa Romeo
Το Jeep or not to Jeep?Κάτι που δεν είδαμε ποτέ ή τουλάχιστον όχι ακόμα....
Alfa Romeo & Ducati
Αμφότερες σύμβολα του μηχανοκίνητου σπορ παγκοσμίως, στις 2 και 4 ρόδες έκαστη
Ελπίζω να σας άρεσε το ταξίδι....100 ιστορίας ήταν αυτά...Πάμε για τα 101
-
-
-
-
η 33 πραγματικό έργο τέχνης...
μαζί με τις μιούρα,ντίνο,elise mk1 είναι ότι ωραιότερο έχει προσφέρει η αυτοκίνηση...
-
Εξαιρετικό το μίνι αφιέρωμα!! Από τα λίγα τόπικ σε ένα αυτοκινητιστικό φόρουμ που μπορεί έτσι εύκολα να γεμίζει τις σελίδες του με ιστορία!
Υ.Γ.: η 75 έριχνε 20 με 30 άλογα στους 'ανταγωνιστές' της...
ΑLFA ROMEO FORUM