-
μία σωστή κίνηση: ξεφορτώθηκαν τα bumper protector που δεν ήταν στο χρώμα του αμαξώματος. Εάν είναι κάτι που δεν ταίριαζε εξωτερικά στην αισθητική ενός hatchback 'πολυτελείας', είναι αυτό.
Μπροστά δεν θεωρώ πως έγινε καλύτερη, πιο άγρια ναι. Πίσω ούτε ζέστη, ούτε κρύο, αναμένω να το δω κι από κοντά. Συνολικά καλύτερη όμως μάλλον η εικόνα. Επίσης μου άρεσε που δεν χρησιμοποίησαν το άγριο styling 'brera' αυτούσιο στα εμπρός πρόβολα στο facelift... σημαίνει πως θα το δούμε στην 148, με ένα πιο ομοιογενές σύνολο. Η 147 ήταν αρκετά 'γλυκό' σχήμα για να αγριέψει παραπάνω.
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Δωστε μου τα φωτα σας.1)Για το ταμπλο τι μου προτεινεται.Στεγνο καθαρισμα η να χρησιμοποιησω τα διαφορα σπρει-αλοιφες(χρησιμοποιω armoral αλλα μου ειπαν οτι ολα αυτα μελλοντικα καταστρεφουν τα πλαστικα γιατι εχουν χημικα) της αγορας.
2)Για δερματινο σαλονι γαλατακι με υδρατμους η το κλασσικο περασμα με αλοιφουλα καθε εξαμηνο και αν ναι ποιας εταιριας?
3)Δυστυχως εδω στην πατρα δεν υπαρχουν εξειδηκευμενα πλυντηρια αυτοκινητων με βιολογικους καθαρισμους εσωτερικου-μηχανης και γυαλισμα-κερωμα οποτε ολα πρεπει να τα κανω μονος μου.Ποιας εταιριας τα προιοντα να αγορασω?sonax armoral η kartcher...δυστυχως δεν βρισκω πουθενα autoglym
-
Tablo: kane xari ston eauto sou kai xrisimopoiise mia microfiber towel kai neraki tou 8eou (xwris alata omws). Ola auta ta gialistika katastrefoun ta plastika. To diko mou meta apo 4.5 xronia einai san kainourio mono nero exw balei panw.
-
derma, pali towel kai nero kai mia fora to xrono mia aloifi gia ta dermata.
-
den 3erw den apantw.
-
-
Mipws brisketai se kapoion mia 15ara zanta me 195/65/15 lastixo?
Mia zanta diki mou paei gia episkeui.
Erotisi gia derma: Pou mpenei to derma stin Ellada kai an mporw na to balw tora (auto pou bazei h antiproswpeia)? Mpainei panw apo to yfasma twn ka8ismatwn? Kostos.
Ena allo pou metaniwsa einai pou den ebala tis 16ares. Ta 195 lastixa einai stena kai briskei h zanta eukola sto pezodromio.
3erei kanenas ena set 16aria zantes/lastixa apo AR poso pane? Fysika lastixa apo 156 kanoun kai stin 147, oxi?
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Mipws brisketai se kapoion mia 15ara zanta me 195/65/15 lastixo?Mia zanta diki mou paei gia episkeui.
...
3erei kanenas ena set 16aria zantes/lastixa apo AR poso pane? Fysika lastixa apo 156 kanoun kai stin 147, oxi?
Έχω στο μπαλκόνι μια με λάστιχο 195/60/15, αλλά είμαι Θεσσαλονίκη.
Όσο για τις ζάντες από 156, φυσικά και μπαίνουν στην 147. Άλλωστε τα περισσότερα σχέδια είναι κοινά.
-
Ο χρήστης gmak έγραψε:
μία σωστή κίνηση: ξεφορτώθηκαν τα bumper protector που δεν ήταν στο χρώμα του αμαξώματος. Εάν είναι κάτι που δεν ταίριαζε εξωτερικά στην αισθητική ενός hatchback 'πολυτελείας', είναι αυτό.Μπροστά δεν θεωρώ πως έγινε καλύτερη, πιο άγρια ναι. Πίσω ούτε ζέστη, ούτε κρύο, αναμένω να το δω κι από κοντά. Συνολικά καλύτερη όμως μάλλον η εικόνα. Επίσης μου άρεσε που δεν χρησιμοποίησαν το άγριο styling 'brera' αυτούσιο στα εμπρός πρόβολα στο facelift... σημαίνει πως θα το δούμε στην 148, με ένα πιο ομοιογενές σύνολο. Η 147 ήταν αρκετά 'γλυκό' σχήμα για να αγριέψει παραπάνω.
Thats it!
-
Τελικά κάποιες φήμες ότι στο facelift θα μεγάλωνε ο χώρος αποσκευών μάλλον ανυποστατες πρέπει να ήταν. Καμμιά εικόνα του εσωτερικού?
-
Ο χρήστης gmak έγραψε:
μία σωστή κίνηση: ξεφορτώθηκαν τα bumper protector που δεν ήταν στο χρώμα του αμαξώματος. Εάν είναι κάτι που δεν ταίριαζε εξωτερικά στην αισθητική ενός hatchback 'πολυτελείας', είναι αυτό.Μπροστά δεν θεωρώ πως έγινε καλύτερη, πιο άγρια ναι. Πίσω ούτε ζέστη, ούτε κρύο, αναμένω να το δω κι από κοντά. Συνολικά καλύτερη όμως μάλλον η εικόνα. Επίσης μου άρεσε που δεν χρησιμοποίησαν το άγριο styling 'brera' αυτούσιο στα εμπρός πρόβολα στο facelift... σημαίνει πως θα το δούμε στην 148, με ένα πιο ομοιογενές σύνολο. Η 147 ήταν αρκετά 'γλυκό' σχήμα για να αγριέψει παραπάνω.
Nothing to add ........
-
καλησπερα σε ολους!στεναχωρηθηκα παλι κυριακατικα!
εκατσα να πλυνω το τουτου σημερα και οταν μπηκα μεσα μετα το σκουπισμα,θυμηθηκα ενα λεκε που ειχα δει προσφατα εσωτερικα του παρπριτς,πανω δεξια στη γωνια με το κολωνακι!
ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑ!!!!!ΜΟΥΣΚΕΜΑ ΟΛΑ!!!!
απο τη μοκετα πανω απο το σημειο που τελειωνει το πλαστικο,μεχρι τη χειρολαβη του συνοδηγου!!!!
απο νερο ηταν ο λεκες τελικα,αλλα ειμαι σιγουρος πως εμφανιστηκε το τελευταιο τριμηνο!δεν υπηρχε παντα!το τουτου ειναι 1 1/2 ετους!
ξερω πως και καποιος αλλος εχει αναφερει κατι αντιστοιχο,αλλα sorry ρε παιδες ειμαι πολυ σκατα για να κατσω να ψαξω!
τι αλλο θα μου συμβει.....!!!!
να σημειωσω επισης οτι το τουτου ζητημα να εχει πλυθει 3 φορες σε πλυντηριο(το αναφερω για να μην τεθει τυχων θεμα πιεσης κτλ).
**παρακαλω πολυ για τα φωτα σας!**θα παω καποια στιγμη στην αντιπροσωπεια,αλλα θα εκτιμουσα προηγουμενως καποια σημβουλη ή εστω μια κουβεντα παρηγοριας,για να μην τρεχω να αγοραζω χρυσοψαρα!!!!!! -
Το γνωστό πρόβλημα ενυδρείου (ο kyan ίσως θυμάται που του το έλεγα τις προάλλες όταν βρεθήκαμε).
Aν ήταν χαμηλά στη καμπίνα, θα σου έλεγα να ψάξεις στο σημείο όπου είναι οι μεντεσέδες για το καπώ και στο σημείο (πάνω στον 'καθρέπτη') όπου περνάνε κάποια καλώδια μέσα στο χώρο της καμπίνας.
Τώρα που είναι ψηλά, είναι (σχετικά) πιο εύκολο να βρεθεί. Πρέπει να βγάλεις το πλαστικό κάλυμμα που κρύβει την ένωση του ουρανού με το πλάι του αυτοκινήτου (αυτό που κρύβει και τις υποδοχές για τη σχάρα). Κάπου εκεί θα έχει ανοίξει η ένωση και θα μπάζει τα νερά από εκεί.
Καλή επιτυχία.
-
καλησπερα σε ολους!στεναχωρηθηκα παλι κυριακατικα!
εκατσα να πλυνω το τουτου σημερα και οταν μπηκα μεσα μετα το σκουπισμα,θυμηθηκα ενα λεκε που ειχα δει προσφατα εσωτερικα του παρπριτς,πανω δεξια στη γωνια με το κολωνακι!
ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑ!!!!!ΜΟΥΣΚΕΜΑ ΟΛΑ!!!!
απο τη μοκετα πανω απο το σημειο που τελειωνει το πλαστικο,μεχρι τη χειρολαβη του συνοδηγου!!!!
απο νερο ηταν ο λεκες τελικα,αλλα ειμαι σιγουρος πως εμφανιστηκε το τελευταιο τριμηνο!δεν υπηρχε παντα!το τουτου ειναι 1 1/2 ετους!
ξερω πως και καποιος αλλος εχει αναφερει κατι αντιστοιχο,αλλα sorry ρε παιδες ειμαι πολυ σκατα για να κατσω να ψαξω!
τι αλλο θα μου συμβει.....!!!!
να σημειωσω επισης οτι το τουτου ζητημα να εχει πλυθει 3 φορες σε πλυντηριο(το αναφερω για να μην τεθει τυχων θεμα πιεσης κτλ).Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγω πριν από 1,5 χρόνο περίπου από την πλευρά του οδηγού όμως. Αιτία: δεν μπήκε στο σωστό σημείο η κόλλα κατά την κόλληση του παρμπριζ στο εργοστάσιο με αποτέλεσμα να περνάει στο εσωτερικό νερό. Λύθηκε με βγάλσιμο του παρμπριζ και ξανακόλλησή του χωρίς να ξαναεμφανιστεί το πρόβλημα. Πόσο καιρό έχεις το αυτοκίνητο γιατί σε μένα εμφανίστηκε σχεδόν αμέσως χωρίς βέβαια στην αρχή να καταλάβω κάτι γιατί εμφανιζόταν μόνο ένας λεκές. Όταν όμως όλα έγιναν μούσκεμα μου ήρθε κόλπος. Αντικαταστάθηκε στην εγγύηση μαζί με το παρμπριζ που το έσπασαν κατά την αποκόλληση.
-
ligo atsalo kratima exei h 147 me ta 15aria h mou fenete. Pira mia de3ia aniforiki me 100 kai mou efyge ligo stin e3odo. Ti gnwmi exete gia to kratima. Otan tin protopira se mia aristeri aniforiki, anti na stirpsei aristera pigene eu8eia ston gremo. Poli ypostrofiki einai.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
ligo atsalo kratima exei h 147 me ta 15aria h mou fenete. Pira mia de3ia aniforiki me 100 kai mou efyge ligo stin e3odo. Ti gnwmi exete gia to kratima. Otan tin protopira se mia aristeri aniforiki, anti na stirpsei aristera pigene eu8eia ston gremo. Poli ypostrofiki einai.Για να φύγει ευθεία η 147 (ακόμη και με τα 15άρια) θέλει ένα από τα 2:
-γυαλισμένη άσφαλτο και απροετοίμαστο οδηγό
-μεγάλο οδηγικό λάθος (πχ απότομο κόψιμο τιμονιού)
Και στις 2 περιπτώσεις λοιπόν τα σφάλμα είναι του οδηγού,καθώς βάζει το αυτοκίνητο σ εμια κατάσταση που κανένα δε μπορεί να ανταποκριθεί.Εντάξει, ίσως κάποια 4κίνητα.
Για το άτσαλο κράτημα, μάλλον καταλαβαίνω τι εννοείς.Και οφείλεται στο υψηλό προφίλ και το μαλακό πλαϊνό των 195/60, το οποίο 'στραμπουλιέται' όταν οδηγείς οριακά. -
όπως είπε ο Στέφανος, τα πλαϊνά των ελαστικών είναι πολύ μαλακά γονατίζουν εύκολα στα πολλά χιλιόμετρα. Και το αυτοκίνητο είναι πολύ μα πολύ υποστροφικό σε άσφαλτο χωρίς καλή πρόσφυση, όπου φαίνεται πόσο βάρος έχει στον εμπρός άξονα [63% !!].
-
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
ligo atsalo kratima exei h 147 me ta 15aria h mou fenete. Pira mia de3ia aniforiki me 100 kai mou efyge ligo stin e3odo. Ti gnwmi exete gia to kratima. Otan tin protopira se mia aristeri aniforiki, anti na stirpsei aristera pigene eu8eia ston gremo. Poli ypostrofiki einai.
Για να φύγει ευθεία η 147 (ακόμη και με τα 15άρια) θέλει ένα από τα 2:
-γυαλισμένη άσφαλτο και απροετοίμαστο οδηγό
-μεγάλο οδηγικό λάθος (πχ απότομο κόψιμο τιμονιού)
Και στις 2 περιπτώσεις λοιπόν τα σφάλμα είναι του οδηγού,καθώς βάζει το αυτοκίνητο σ εμια κατάσταση που κανένα δε μπορεί να ανταποκριθεί.Εντάξει, ίσως κάποια 4κίνητα.
Για το άτσαλο κράτημα, μάλλον καταλαβαίνω τι εννοείς.Και οφείλεται στο υψηλό προφίλ και το μαλακό πλαϊνό των 195/60, το οποίο 'στραμπουλιέται' όταν οδηγείς οριακά.kai egw auto pisteuw oti ta 15aria einai gia tis mpazes. gia tin prwti periptwsi nai o dromos eixe skoni pou glystrage poli panw se kati san asfalto. egw tin strofi tin pira se teleia grammi me ligo gkazi pararapanw omws. pantws afisa to gkazi kai mazepse amesws (eytyxws). poli megalo la8os ta 15aria telika
alla opws leei o Gmak to autokinito einai super ypostrofiko, auti tin entypwsi exw kai egw. Mou fenete oti to Jetta krataei perissotero!!
-
episis tis idies strofes tis eperna me Lancia Prisma 1986 modelo, me peripou ta idia xiliometra. pote den eixa problima me ypostrofes klp.
-
Παιδιά Καλημέρα
δε θα ξεχάσω ποτέ , μα ποτέ όταν πρωτοπήρα την 147 το φλεβάρη του 2001.
Τότε κυκλοφορούσαν ελάχιστες στο δρόμο. Αυτό λοιπόν το συναίσθημα
ΝΑ ΣΕ ΚΟΙΤΟΥΝ ΟΛΟΙ , ΜΕ ΘΑΥΜΑΣΜΟ , ΜΕ ΑΠΟΡΙΑ ΜΕ ΖΗΛΙΑ , ΚΛΠ ΚΛΠ
ΕΙΝΑΙ Ανεκτίμητο !! ενιωθα τέλεια !! 'φούσκωνα σα παγώνι' !!
Θυμάμαι μάλιστα (ίσως να τα έχω ξαναπει παλαιότερα ) είχα ανέβει Θεσσαλονίκη και Αλεξανδρούπολη για βόλτα-δουλίτσα-και φυσικά στρώσιμο. Στην Βόρεια Ελλάδα δε κυκλοφορούσαν σχεδον καθόλου 147, οπότε καταλαβαίνετε τι γινόταν όταν την έβλεπαν !! (δε υπερβάλλω)
Μάλιστα πολλές όταν την άφηνα παρκαρισμένη, έβρισκα μετά κόσμο γύρω της, με άπειρες δακτυλιές πάνω της . Δε μιλάμε για πιτσιρίκια...!Καταλάβατε φαντάζομαι τι εννοώ με τον παραπάνω πρόλογο .
Σαν το ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ... μετά αρχίζει το 'πασάλλειμα '
Προσθεού ! δε λέω ότι δε μου αρέσει. Αλλά του λείπει εκείνο το διαφορετικό, το ORIGINAL !Λοιπόν στα Θετικά:
Φώτα μπρος και πίσω, προφιλακτήρες πάλι μπρος και πίσω. και τέλος
η κατω μάσκα με τα προβολάκια ή φλας (δε διακρίνω τι είναι)
στα Αρνητικά:
Η ΤΡΙΓΩΝΙΚΗ ΜΑΣΚΑ ! ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ !!ΣΙΓΑ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΟΥΤΕ FERRARI ΝΑ ΕΙΧΕΣ ΧΑΛΑΡΩΣΕ ΛΙΓΟ....ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΑΝ ΕΙΧΕΣ FERRARI Η ΚΑΜΙΑ ΠΟΡΣΕ ΤΙ ΘΑ ΕΛΕΓΕΣ...ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΚΑΝΕΝΑ 307 PEUGEOT ΤΙ ΘΑ ΕΛΕΓΕΣ .....ΘΑ ΦΟΥΣΚΩΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΦΟΥΣΚΩΝΕΣ
-
Ο χρήστης 307ΚΙΑΣ έγραψε:
Παιδιά Καλημέρα
δε θα ξεχάσω ποτέ , μα ποτέ όταν πρωτοπήρα την 147 το φλεβάρη του 2001.
Τότε κυκλοφορούσαν ελάχιστες στο δρόμο. Αυτό λοιπόν το συναίσθημα
ΝΑ ΣΕ ΚΟΙΤΟΥΝ ΟΛΟΙ , ΜΕ ΘΑΥΜΑΣΜΟ , ΜΕ ΑΠΟΡΙΑ ΜΕ ΖΗΛΙΑ , ΚΛΠ ΚΛΠ
ΕΙΝΑΙ Ανεκτίμητο !! ενιωθα τέλεια !! 'φούσκωνα σα παγώνι' !!
Θυμάμαι μάλιστα (ίσως να τα έχω ξαναπει παλαιότερα ) είχα ανέβει Θεσσαλονίκη και Αλεξανδρούπολη για βόλτα-δουλίτσα-και φυσικά στρώσιμο. Στην Βόρεια Ελλάδα δε κυκλοφορούσαν σχεδον καθόλου 147, οπότε καταλαβαίνετε τι γινόταν όταν την έβλεπαν !! (δε υπερβάλλω)
Μάλιστα πολλές όταν την άφηνα παρκαρισμένη, έβρισκα μετά κόσμο γύρω της, με άπειρες δακτυλιές πάνω της . Δε μιλάμε για πιτσιρίκια...!Καταλάβατε φαντάζομαι τι εννοώ με τον παραπάνω πρόλογο .
Σαν το ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ... μετά αρχίζει το 'πασάλλειμα '
Προσθεού ! δε λέω ότι δε μου αρέσει. Αλλά του λείπει εκείνο το διαφορετικό, το ORIGINAL !Λοιπόν στα Θετικά:
Φώτα μπρος και πίσω, προφιλακτήρες πάλι μπρος και πίσω. και τέλος
η κατω μάσκα με τα προβολάκια ή φλας (δε διακρίνω τι είναι)
στα Αρνητικά:
Η ΤΡΙΓΩΝΙΚΗ ΜΑΣΚΑ ! ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ !!ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΚΑΝΕΝΑ 307 PEUGEOT ΤΙ ΘΑ ΕΛΕΓΕΣ .....ΘΑ ΦΟΥΣΚΩΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΦΟΥΣΚΩΝΕΣ
307??? Σιγά τα Ωά!!!!
-
Να ήταν η ζήλια ψώρα....
Μην ασχολήστε με τον 'Πελάτη' ...
-
Πελάαατες μου!
-
Εγω απιδες λεω να βαλω το αλλο μηνα τα RE/720 σε διασταση 195/55/15.
μικρη διαφορά σε νουμερα(κοντερ,τελικες, ρεπριζ κτλ ,καπου κερδιζεις καπου χανεις),αλλα ειμαι σιγουρος πως θα κερδισω πολυ σε τιμονι,μαγουλιασματα κτλ
εσεις τι λετε?
Α!αυριο με το καλο θα παω να βουλωσω τις τρυπες στο παρπριτς!
ευχαριστω
Alfa 147 forum