-
το Discovery παντως προς το παρον ειναι παρκαρισμενο μεσα στη Δ.Ε.Θ., στην κατω μερια στο τοξο
-
-
http://www.theworldoffroad.com/theworld ... ic_id=1326
Στο περιοδικό, δεν υπήρχε χώρος για μένα δυστυχώς. Ούτε κι εγώ βέβαια θα άντεχα το γραφείο. Το κύκλωμά μας δυστυχώς φθίνει. Το αυτοκίνητο και η δημοσιογραφία γύρω από αυτό έχει δεχτεί μεγάλα πλήγματα κι εγώ που ήμουν τυχερός να εξασκώ το επάγγελμα σε κορυφαίο επίπεδο, δεν θα το άντεχα.
Θα ήμουν ένας free lancer, που θα πάλευα για ενάμισι χιλιάρικο. Πού οι αποστολές οι παλιές, οι συνεντέυξεις, τα οδοιπορικά; Τα είδα να χάνονται. Από την άλλη, κακόμαθα με το ταξίδι.
μου χτύπησε κάπως .....
Sent from my Orange San Francisco using the hard work of Chinese people
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
http://www.theworldoffroad.com/theworldoffroad/detail.php?topic_id=1326Στο περιοδικό, δεν υπήρχε χώρος για μένα δυστυχώς. Ούτε κι εγώ βέβαια θα άντεχα το γραφείο. Το κύκλωμά μας δυστυχώς φθίνει. Το αυτοκίνητο και η δημοσιογραφία γύρω από αυτό έχει δεχτεί μεγάλα πλήγματα κι εγώ που ήμουν τυχερός να εξασκώ το επάγγελμα σε κορυφαίο επίπεδο, δεν θα το άντεχα.
Θα ήμουν ένας free lancer, που θα πάλευα για ενάμισι χιλιάρικο. Πού οι αποστολές οι παλιές, οι συνεντέυξεις, τα οδοιπορικά; Τα είδα να χάνονται. Από την άλλη, κακόμαθα με το ταξίδι.
μου χτύπησε κάπως .....
Sent from my Orange San Francisco using the hard work of Chinese people
Ναι και σε μένα με χτυπά κάπως γιατί μπορεί να μην είμαι Δημοσιογράφος αλλά με διδακτορικό και 17 χρόνια εμπειρία δεν βγάζω πάνω από 1400 ευρώ το μήνα (και θα μου τα μειώσουν συντόμως). Αλλά δεν διαφωνώ όμως. Ειδικά όταν γνωρίζεις ότι αυτό που κάνεις αξίζει περισσότερο από αυτά που σου δίνουν τότε νιώθεις κάπως.
-
Καλα ρε παιδια εδω οι ειδικευομενοι γιατροι παιρνουν το πολυ 1600 με 7 εφημεριες και καθημερινο τεραστιο αγχος,το οποιο βεβαια δεν πληρωνεται με τιποτα.Ποση ευθυνη δηλαδη να εχει ενας που δουλευει σε περιοδικο αυτοκινητου?
Τελος παντων ειναι αληθεια οτι οι αμοιβες στην Ελλαδα ειναι χαμηλες σε σχεση με αλλες χωρες. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Καλα ρε παιδια εδω οι ειδικευομενοι γιατροι παιρνουν το πολυ 1600 με 7 εφημεριες και καθημερινο τεραστιο αγχος,το οποιο βεβαια δεν πληρωνεται με τιποτα.Ποση ευθυνη δηλαδη να εχει ενας που δουλευει σε περιοδικο αυτοκινητου?
Τελος παντων ειναι αληθεια οτι οι αμοιβες στην Ελλαδα ειναι χαμηλες σε σχεση με αλλες χωρες.Γιατί σου είπε κανείς ότι τα 1600 των ιατρών είναι πολλά??? Η απίθανα υποκριτική πολιτική του Ελληνικού Δοβλετιού η οποία σε σπρώχνει να δώσει φακελάκι (εγώ ντρέπομαι να έχω έναν άνθρωπο να μου ανοίγει τα σπλάχνα για 60 ευρώ την ημέρα) πρέπει να καυτηριαστεί.
-
Λάθος σκέλος τονίζετε στα λεγόμενά του, αυτό που ακολουθεί είναι το κυριώτερο. Ιδιαιτέρως αν διαβάσετε και πίσω από τις γραμμές και ξέρετε και λίγο πρόσφατη ιστορία.
Πού οι αποστολές οι παλιές, οι συνεντέυξεις, τα οδοιπορικά; Τα είδα να χάνονται. Από την άλλη, κακόμαθα με το ταξίδι.
Η συρρίκνωση της ελληνικής αγοράς που προβλέπεται να παραμείνει αναιμική για τα επόμενα 2-3 χρόνια τουλάχιστον αυτή που υπαγορεύει μειώσεις σε τιράζ, μπάτζετ περιοδικών, και διαφημιστικών καταχωρήσεων, είναι τα πιο σημαντικά πράγματα, αυτά που εγγυώνται πολιτική ισχνών αγελάδων επί μακρόν.
Καπάκια και η αλλαγή/τροποποίηση στο ιδιοκτησιακό του περιοδικού (δεν την θεωρώ καθόλου αμέτοχη, χωρίς όμως να μπορώ να πω περισσότερα), τα λογάκια από τον νυν ισχυρό ανήρ στο τελευταίο τεύχος, η κατειλλημένες λιγοστές θέσεις από άλλους, η αξιοποίηση κάποιων γνωριμιών του ταξιδιού, et voila! έδεσε η μαγιονέζα.Πάμε γι' άλλες πολιτείες λοιπόν. Τα περί των 1.500 ευρώ τα βλέπω εντελώς δευτερεύοντα.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
http://www.theworldoffroad.com/theworldoffroad/detail.php?topic_id=1326Στο περιοδικό, δεν υπήρχε χώρος για μένα δυστυχώς. Ούτε κι εγώ βέβαια θα άντεχα το γραφείο. Το κύκλωμά μας δυστυχώς φθίνει. Το αυτοκίνητο και η δημοσιογραφία γύρω από αυτό έχει δεχτεί μεγάλα πλήγματα κι εγώ που ήμουν τυχερός να εξασκώ το επάγγελμα σε κορυφαίο επίπεδο, δεν θα το άντεχα.
Θα ήμουν ένας free lancer, που θα πάλευα για ενάμισι χιλιάρικο. Πού οι αποστολές οι παλιές, οι συνεντέυξεις, τα οδοιπορικά; Τα είδα να χάνονται. Από την άλλη, κακόμαθα με το ταξίδι.
μου χτύπησε κάπως .....
Sent from my Orange San Francisco using the hard work of Chinese people
γενναται η απορια, ποσα καθαριζε πριν και τωρα χαλαστηκε
ενα ενα τα καστρα των $Τ πεφτουν
το θεμα ειναι οτι χρειαστηκε μια απλη ντουντουκα ή βουβουζελα...
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Λάθος σκέλος τονίζετε στα λεγόμενά του, αυτό που ακολουθεί είναι το κυριώτερο. Ιδιαιτέρως αν διαβάσετε και πίσω από τις γραμμές και ξέρετε και λίγο πρόσφατη ιστορία.Πού οι αποστολές οι παλιές, οι συνεντέυξεις, τα οδοιπορικά; Τα είδα να χάνονται. Από την άλλη, κακόμαθα με το ταξίδι.
Η συρρίκνωση της ελληνικής αγοράς που προβλέπεται να παραμείνει αναιμική για τα επόμενα 2-3 χρόνια τουλάχιστον αυτή που υπαγορεύει μειώσεις σε τιράζ, μπάτζετ περιοδικών, και διαφημιστικών καταχωρήσεων, είναι τα πιο σημαντικά πράγματα, αυτά που εγγυώνται πολιτική ισχνών αγελάδων επί μακρόν.
Καπάκια και η αλλαγή/τροποποίηση στο ιδιοκτησιακό του περιοδικού (δεν την θεωρώ καθόλου αμέτοχη, χωρίς όμως να μπορώ να πω περισσότερα), τα λογάκια από τον νυν ισχυρό ανήρ στο τελευταίο τεύχος, η κατειλλημένες λιγοστές θέσεις από άλλους, η αξιοποίηση κάποιων γνωριμιών του ταξιδιού, et voila! έδεσε η μαγιονέζα.Πάμε γι' άλλες πολιτείες λοιπόν. Τα περί των 1.500 ευρώ τα βλέπω εντελώς δευτερεύοντα.
+1
Κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουμε ότι έχει αρχίσει για τα καλά η μετανάστευση.
Υπάρχουν πάρα πολλοί έλληνες που δεν συμβιβάσζονται με τα 1500 όσο και αυτό δεν αρέσει σε πολλούς που τους θεωρούν κακομαθημένα παιδιά. Μερικοί έχουν τα προσόντα, @@, γνωριμίες, ότι θέτε, για να βρουν καλύτερες συνθήκες έξω, με ότι συνεπάγεται αυτό για όσους μένουν μέσα. -
Ο χρήστης angel rabbit έγραψε:
Μερικοί έχουν τα προσόντα, @@, γνωριμίες, ότι θέτε, για να βρουν καλύτερες συνθήκες έξω, με ότι συνεπάγεται αυτό για όσους μένουν μέσα.Τι συνεπάγεται δηλαδή?
-
χειροτερη ποιοτητα γενικως. οταν μια χωρα χανει κορυφαια ταλεντα τοτε τι μενει;
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
χειροτερη ποιοτητα γενικως. οταν μια χωρα χανει κορυφαια ταλεντα τοτε τι μενει;Η μούργα και τα καθιζήματα όπως έλεγε και ο Πρόεδρος....
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο κακό για μία χώρα να ξοδεύει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για να εκπαιδεύσει επιστήμονες οι οποίοι στη συνέχεια προσφέρουν σε άλλες χώρες τα αποτελέσματα των γνώσεων τους.
Αλλά στην Ελλάδα της χρυσής μετριότητας αυτά είναι ψιλά γράμματα....
-
Γιατί δεν μένουν στην πατρίδα τους να παλέψουν για να την αλλάξουν ; Στα εύκολα απολαμβάνουμε και στα δύσκολα την κάνουμε.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Γιατί δεν μένουν στην πατρίδα τους να παλέψουν για να την αλλάξουν ; Στα εύκολα απολαμβάνουμε και στα δύσκολα την κάνουμε.πόσο π@ύτσο να αντέξει κανείς ρε ελτεο;
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Γιατί δεν μένουν στην πατρίδα τους να παλέψουν για να την αλλάξουν ; Στα εύκολα απολαμβάνουμε και στα δύσκολα την κάνουμε.
πόσο π@ύτσο να αντέξει κανείς ρε ελτεο;
Να μείνουν να κάνουν τι?? Αν δεν είχα τους γονείς το ίδιο θα έκανα elteo...
Να μιλήσουμε για Πανεπιστημιακή καριέρα. Πρέπει να είσαι γνωστός - γνωστού (ήτοι παιδί του διευθυντή εργαστηρίου) και αν. Ακόμα όμως και να μπεις μέσα ο μισθός είναι αναξιοπρεπής to say the least σε σχέση με το τι πληρώνεται σε άλλες χώρες (ακόμα και αυτή η Πορτογαλία δίνει πιο πολλά). Επιπλέον έχεις α) τις κομματικές οργανώσεις που δεν βλέπουν με καλό μάτι κάποιον που δουλεύει β) το κράτος γ) το σύστημα.
Πάμε στην καριέρα Μηχανικού. Λεφτά μόνον αν και εφόσον καταφέρεις να τα κλέψεις από την επίβλεψη που δεν κοιτά ή που κάνει τα στραβά μάτια. Αν δεν θέλεις δηλαδή να βάλεις τα χέρια σου στη μούργα από εδώ πάνε και οι άλλοι. Θέλεις να μπεις στην Ιδιωτική οικοδομή. Αν δεν έχεις γνωστό στην πολεοδομία-εφορία-ικα την έκανες. Έλεγχοι δις το μήνα και άντε να βγάλεις άκρη όταν ο ανταγωνιστής με το 50% της εργασίας μαύρο θα πουλά 300 ευρώ το τετραγωνικό φθηνότερα.
Πάμε στην καριέρα του Ιατρού. Αν έχεις ιδιωτικό Ιατρείο και κάνεις το λάθος να δηλώσεις πολλά έχεις ξαφνικά τον Έλληνα εφοριακό που δεν πιστεύει το βιβλίο ασθενών και αν δεν πάρει δωράκι άστα. Αν είσαι στο Δημόσιο ο μισθός είναι της πλάκας (όσα βγάζει γιατρός στην Αμερική σε ένα μήνα βγάζει ιατρός στην Ελλάδα σε ένα χρόνο χώρια τα φακελάκια) και ή θα γίνεις οσιομάρτυρας (μετά από 6 χρόνια Ιατρική + 3 αγροτικό + 3~8 χρόνια ειδικότητα δεν έχεις και πολύ όρεξη για αυτό) ή θα τα παίρνεις από παντού γιατί στα 40+ σου δεν θα πρέπει να σε συντηρεί ακόμα η μαμά σου.
Πάμε στην καριέρα του οποιοδήποτε επαγγελματία. Φόροι, τέλη, τρικλοποδιές, συνεχής αλλαγή των κανόνων του παιγνιδιού και άγιος ο Θεός.
Γιατί σε ένα κράτος που σε απομυζά όταν έχεις την δυνατότητα να κερδίσεις πιο πολλά να πρέπει σώνει και καλά να μείνεις εκεί. Άλλωστε η έννοια της ΕΕ αυτό είχε στο μυαλό της. Μία Ευρώπη χωρίς σύνορα και στεγανά.
-
-
guys χρονια πολλα και καλη χρονια.
αν και παρακολουθουσα ανελιπως τα δρωμενα του ταξιδιου, μαλλον εχω χασει (πολλα) επεισοδια.
Τα παιδια ξαναεφυγαν? με τις 'ευλογιες' του περιοδικου?
μπηκα στο site και γραφουν κανονικα (μαζι με τις εξηγησεις τους βεβαιως γιατι εφυγαν)!! αναφερουν και οτι θα παρουν το Discovery!!
Διαφωτιστε με σας παρακαλω please. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Γιατί δεν μένουν στην πατρίδα τους να παλέψουν για να την αλλάξουν ; Στα εύκολα απολαμβάνουμε και στα δύσκολα την κάνουμε.Γιατί ο τωρινός 25άρης δεν είχε καμία συμμετοχή στα 'εύκολα'. Πάνες του αλλάζανε, άντε το πολύ να έκανε κανά ποδήλατο...
Έτσι όπως καταντήσαΤΕ την πατριδάρα, χάρισμά σας._
-
Έκθεση TheWorldOffroad
Από την 1η Φεβρουαρίου επισκεφτείτε το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ και κάντε νοερά το γύρο του κόσμου, μέσα από την ελληνική αποστολή TheWorldOffroad.
Μέχρι τα τέλη Απριλίου, το αυτοκίνητο της αποστολής, ένα ειδικά εξοπλισμένο Land Rover Discovery3, θα βρίσκεται στην αίθουσα Περιοδικών Εκθέσεων και γύρω του έχει στηθεί μία έκθεση από την οποία μπορείτε να πάρετε μία γεύση από την ελληνική αποστολή, που ολοκληρώθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο, μετά από 1.177 ημέρες.
Στην έκθεση, που στήθηκε με την υποστήριξη της Sony Hellas, θα γνωρίσετε τη διαδρομή που ακολούθησε το ζευγάρι των Ελλήνων ταξιδιωτών και θα πάρετε μία γεύση από τις περιπέτειες που βίωσαν. Στο video wall που έχει στηθεί, μπορείτε να παρακολουθήσετε αποσπάσματα από τα βίντεο ημερολόγια που κινηματογραφούσαν κατά τη διάρκεια της περιπέτειάς τους για το internet, αλλά και από παρουσιάσεις τους σε εκπομπές της ελληνικής τηλεόρασης.
Η αποστολή TheWorldOffroad στηρίχθηκε από το περιοδικό 4Τροχοί, το Ράδιο Θεσσαλονίκη και άλλους χορηγούς από την Ελλάδα. Τα μέλη της, ένα ζευγάρι από τη Θεσσαλονίκη, ο Άκης Τεμπερίδης και η Βούλα Νέτου, κάλυψαν συνολικά 167.500 χιλιόμετρα σε 67 χώρες και των πέντε ηπείρων και επέστρεψαν στην Ελλάδα μετά από τρεισήμισι χρόνια γεμάτοι εμπειρίες. Η περιπέτειά τους ήταν πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα και μας μεταφέρει ένα αισιόδοξο μήνυμα, ιδιαίτερα σημαντικό για τους νέους ανθρώπους: ότι αξίζει να κυνηγήσει κάποιος ακόμη και τα πιο τρελά του όνειρα...Info:
Έκθεση TheWorldOffroad
Παραγωγή: Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ
Υποστηρικτής: Sony Hellas
Διάρκεια: 1 Φεβρουαρίου - 17 Απριλίου 2011
Ώρες λειτουργίας: καθημερινά, εκτός Δευτέρας, σύμφωνα με το νέο ωράριο λειτουργίας του Κέντρου:
Τρίτη - Παρασκευή: 10.00 - 14.30
Σάββατο - Κυριακή: 11.30 - 18.30
Είσοδος ελεύθερη. -
http://www.pucp.edu.pe/dimitrios-parousis----/docencia/
καθηγητάκος στο pucp ο..
DIMITRIOS PAROUSIS ---Departamento de Comunicaciones - Sección Comunicación
PROFESOR CONTRATADO -
.
-
Τελικά τον κέρδισε η λατινική Αμερική τον φίλο μας τον Δημήτρη.Μου λείπουν τα κείμενα του από το www,godimitris.gr !!!!!!
Να είναι καλά.
The world off road