-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Πείτε και σ'εμάς τα πιπίνια τι είναι το ΠΟ!Πραγματικος Οδηγος.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Πείτε και σ'εμάς τα πιπίνια τι είναι το ΠΟ!Πραγματικοί Οδηγοί.....
-
Έλα σταματήστε την πλάκα.
Πείτε μου την αλήθεια. -
Πολιορκημένοι Οδηγοί (στην κίνηση)
Παθητικοί Οδηγοί (στο προσπέρασμα)
Περιχαρείς Ογηγοί (δεν υπάρχουν)
διάλεξε! -
Ο χρήστης blackpug106 έγραψε:
http://img200.imageshack.us/img200/5032/27122010045a.jpgprimera station, πρωτη φορα εβλεπα
αλλα πιο πολυ μου τραβηξε την προσοχη το αυτοκολλητο
4τροχοι ........ αναγνωστων
ή κατι αλλο γραφει που δε το θυμαμαι προφανως ειναι αρκετα παλιο
Το χα βάλει και είχα ρωτήσει και εγώ για αυτό ελπίζοντας να ναι κάποιος από δω μέσα
Έχει μερικά χρόνια που το βλέπω στο παρκινγκ πάνω, περνάει μάλιστα και αρκετά μεγάλες περιόδους ακινησίας.
-
Νομιζω οτι φοραγε και αλλη πισω αναρτηση σε σχεση με τα sedan &liftback.Παντως η αληθεια ειναι οτι οι 4τ το επρωχναν πολυ το Primera καποια εποχη.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Έλα σταματήστε την πλάκα.
Πείτε μου την αλήθεια.voila το βιβλιο του ΚΚ οπου εξηγει ολη τη θεωρια του για τον ΠΟ
http://books.vres.gr/book.php?book_id=110906
αν και αυτο ειναι επανεκδοση και λιγο διαφορετικο σε μερικα κεφαλαια σε σχεση με το πρωτο
αν το αναγαγεις και στην εποχη του, 80's με την ελλειψη πληροφορησης απο αλλου, ήταν φαρος!
-
Εγώ έχω την παλιά έκδοση που δείχνει τη ρόδα σε κίνηση της Lancia τραβηγμένη προφανώς από κάποιον που κρεμόταν από το παράθυρο.... Πρόσφατα το ξέθαψα και το χάζευα, μοιάζει κάπως παλαιολιθικό αλλά αυτό ήταν τότε ΤΟ βιβλίο για τους φίλους της αυτοκίνησης.
-
Υβριδική 7αρα χτες στην Κηφισιά
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Νομιζω οτι φοραγε και αλλη πισω αναρτηση σε σχεση με τα sedan &liftback.Παντως η αληθεια ειναι οτι οι 4τ το επρωχναν πολυ το Primera καποια εποχη.Δατ'ς τρου. Άκαμπτος άξονας 5 συνδέσμων ήταν λένε, ενώ τα 4θ/5θ είχαν τους κλασσικούς βραχίονες. Γιατί να μην το έσπρωχναν; Εργονομία στο φουλ, καλοί χώροι, καλός κινητήρας, καλή οδική συμπεριφορά, καλός εξοπλισμός, όμορφη εμφάνιση, με όνομα βαρύ γενικά στην Ελλάδα ειδικά όσον αφορά αξιοπιστία και σε λογική τιμή. Πρόβλημα; Τα 165/80/13.
-
Δηλαδή η καλή εργονομία και οι καλοί χώροι ήταν λόγοι που εξηγούν γιατί το έσπρωχναν, μεταξύ άλλων?
Εγώ πάλι γιατί νομίζω ότι η επαγγελματική σχέση μέλους του περιοδικού με την αντιπροσωπεία, οι συνεχείς διαφημιστικές της καταχωρήσεις, το γεγονός ότι η Νισσάν είχε για πρώτη φορά αυτοκίνητο που μπορούσε με το κατάλληλο σπρώξιμο να κάνει νούμερα πωλήσεων σε αυτά τα μεγέθη και κυβικά, και η μακράν ΚΥΡΙΑΡΧΗ θέση της στην αναιμική ελληνική αγορά ήταν οι κυριώτεροι, αν όχι οι μόνοι λόγοι?ΥΓ. Τα 165/80/13 ήταν καλή επιλογή για ένα αμάξι 1.600 κυβικών καρμπυρατεράτο, με 90? άλογα και 1.100 κιλά βάρος. Τω καιρώ εκείνω τα ελαστικά πλατυποδίας έμπαιναν κυρίως σε Μπεμβέ 316 που είχε 75 άλογα και στη Γκόλφω 1.050, αυτή με τα 45 αραβίας.
-
Φυσικά και η θέση στην Ελλάδα έπαιξε ρόλο. Το Σάνι όμως αντίστοιχα, δεν το προέβαλλαν τόσο, ούτε το Μίκρα αν θέλουμε να το δούμε 'ύποπτα'. Δεν είχε καλά σχόλια μόνο στην Ελλάδα όμως. Ήταν αρκετά ολοκληρωμένο, χωρίς να είναι πουθενά κορυφαίο, σε σχέση με τον ανταγωνισμό που χώλαινε σε διαφορετικό τομέα το καθένα.
Το ότι ήταν η πρώτη φορά που η Νισσάν έπαιξε σωστά στη συγκεκριμένη κατηγορία μετά από τα συνεχή στραβοπατήματα με το Bluebird είναι σημαντικός λόγος.
Και το Mazda 3 προσπάθησε (το ίδιο) μέλος του περιοδικού να το προβάλλει ως ολοκληρωμένη επιλογή, αλλά δεν νομίζω να είχε σχέση με την εταιρία ούτε σκοτώνεται στις καταχωρήσεις. Μάλιστα, σημείωσε ότι 'θυμίζει το Πριμέρα του '90'.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Δηλαδή η καλή εργονομία και οι καλοί χώροι ήταν λόγοι που εξηγούν γιατί το έσπρωχναν, μεταξύ άλλων?
Εγώ πάλι γιατί νομίζω ότι η επαγγελματική σχέση μέλους του περιοδικού με την αντιπροσωπεία, οι συνεχείς διαφημιστικές της καταχωρήσεις, το γεγονός ότι η Νισσάν είχε για πρώτη φορά αυτοκίνητο που μπορούσε με το κατάλληλο σπρώξιμο να κάνει νούμερα πωλήσεων σε αυτά τα μεγέθη και κυβικά, και η μακράν ΚΥΡΙΑΡΧΗ θέση της στην αναιμική ελληνική αγορά ήταν οι κυριώτεροι, αν όχι οι μόνοι λόγοι?Εχουν γραφτει πολλα για αυτο το θεμα ακομα και απο ανταγωνιστικα περιοδικα.Ενα μαλιστα καποια εποχη υπονοούσε οτι ο ΣΧ ειχε και περιργως καλα αποτελεσματα και στα rally με το Gti-R Gr. N που οδηγουσε...('Δυναμομετρο της Αναβρας ' κτλ)
Παντως για την εποχη του το Primera ηταν πολυ ολοκληρωμενο αυτοκινητο.Ειδικα το P10 οταν μπηκε ψεκασμος και ABS μαζι με πισω δισκοφρενα.
-
Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:
Άθλιος ο τύπος...
Να και το μπροστινο....
-
Συγνώμη αλλά γιατί άθλιος ο τύπος;
Αν κατάλαβα σωστά το σκεπτικό του.
-
Είναι βλέπω πολύ διαδεδομένες οι 911 ντυμένες στα χρώματα της Gulf...
Στο nurburgring το καλοκαίρι... -
Σόρυ τώρα πρόσεξα ότι μιλάμε για GT3 ή πιο πιθανόν απλή 911 με το βόδυ κιτ της GT3 και λογότυπο GT2 πίσω...
-
Μιλάμε για απλή 911 με πίσω spoiler gt3, μπροστά & πλαινά ό,τι να 'ναι, κάτι άσχετα στον πίσω προφυλακτήρα και λογότυπο gt2. Ντροπή.
Υ.Γ. Τα χρώματα Gulf είναι απλώς α-π-ι-σ-τ-ε-υ-τ-α!!!
-
Ο χρήστης jzap έγραψε:
Είναι βλέπω πολύ διαδεδομένες οι 911 ντυμένες στα χρώματα της Gulf...
Στο nurburgring το καλοκαίρι...Τι Θεά που είναι η Scuderia...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Είναι βλέπω πολύ διαδεδομένες οι 911 ντυμένες στα χρώματα της Gulf...
Στο nurburgring το καλοκαίρι...Τι Θεά που είναι η Scuderia...
Το χαβά του ο Διας..
Carspotting [#7]