-
Το έβαλα και σε άλλα φόρουμ, ρίχτε μια ματιά στο εκπληκτικό αυτό site:
http://www.carclassic.com/index.html
Εχει αγγελίες με κλασσικά και πολλές φορές εξαιρετικά σπάνια αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες .
Οι τιμές ποικίλουν απο αστρονομικές όπως σε αυτό το Audi S1 (!!) με 200.000 ευρόπουλα
ή μια Honda NR750 με 45.000 ευρώ:
αλλα υπάρχουν και πιο φθηνά όπως η Integrale evo με 28.500
Αξίζει να το χαζέψετε (και αν βρείτε κάτι καλό χτυπήστε το )
-
Το έβαλα και σε άλλα φόρουμ, ρίχτε μια ματιά στο εκπληκτικό αυτό site:
http://www.carclassic.com/index.html
Εχει αγγελίες με κλασσικά και πολλές φορές εξαιρετικά σπάνια αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες .
Οι τιμές ποικίλουν απο αστρονομικές όπως σε αυτό το Audi S1 (!!) με 200.000 ευρόπουλα
ή μια Honda NR750 με 45.000 ευρώ:
αλλα υπάρχουν και πιο φθηνά όπως η Integrale evo με 28.500
Αξίζει να το χαζέψετε (και αν βρείτε κάτι καλό χτυπήστε το )
-
Το έβαλα και σε άλλα φόρουμ, ρίχτε μια ματιά στο εκπληκτικό αυτό site:
http://www.carclassic.com/index.html
Εχει αγγελίες με κλασσικά και πολλές φορές εξαιρετικά σπάνια αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες .
Οι τιμές ποικίλουν απο αστρονομικές όπως σε αυτό το Audi S1 (!!) με 200.000 ευρόπουλα
ή μια Honda NR750 με 45.000 ευρώ:
αλλα υπάρχουν και πιο φθηνά όπως η Integrale evo με 28.500
Αξίζει να το χαζέψετε (και αν βρείτε κάτι καλό χτυπήστε το )
-
ωχ ωχ.... είδα τις Άλφα κι έπαθα
Σπύρος
-
Και ένα ax turbo με 515 άλογα δεν είναι άσχημο για την βούτα........
Με 92.000 ευρά έχεις καθαρίσει....
-
γκουλπ!!!
Alfa Romeo Giulia TZ1 Zagato Stradale, μόνο 229.000 ευρώπουλα
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Και ένα ax turbo με 515 άλογα δεν είναι άσχημο για την βούτα........Με 92.000 ευρά έχεις καθαρίσει....
το πρόσεξες κι εσύ ε? Ο Χριστός κι η Παναγία, 515 άλογα μπροστοκίνητο??? Επίσης δεν έχει εγκέφαλο λέει, τον κράτησε η Πεζό για το 205 Τ16, οπότε τι πιο απλό, φτιάχτε έναν μόνοι σας
Σπύρος
-
Eγώ θα πάρω αυτό με 32500ε
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
γκουλπ!!!Alfa Romeo Giulia TZ1 Zagato Stradale, μόνο 229.000 ευρώπουλα
Συγγνώμη που πετάγομαι αλλά η μάσκα της TZ1 Zagato Stradale ενέπνευσε ( επιεικώς) τον Ζαπατίνα σε κάποιο concept impreza roadster?
-
Ο χρήστης bug έγραψε:
Eγώ θα πάρω αυτό με 32500ε
πισωμήχανο-πισωκούνητο, θα κάνεις μπράτσα στο τιμόνι
Σπύρος
-
Ο χρήστης Lazaro έγραψε:
Συγγνώμη που πετάγομαι αλλά η μάσκα της TZ1 Zagato Stradale ενέπνευσε ( επιεικώς) τον Ζαπατίνα σε κάποιο concept impreza roadster?
δεν το γνωρίζω.
που είναι οι 'ιστορικοί' του φόρουμ?
Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Eγώ θα πάρω αυτό με 32500ε
πισωμήχανο-πισωκούνητο, θα κάνεις μπράτσα στο τιμόνι
Σπύρος
Δεν πειράζει χαλάλι του Νομίζω τετρακίνητο είναι και ο κινητήρας είναι στην μέση
-
Είχε μια Μ5 του 95 με 13.000 Ευρώ
-
Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
Είχε μια Μ5 του 95 με 13.000 ΕυρώΕχει μια στην δουλεια μου καποιος. Ασπρη.
Ωραιο μηχανημα.Νικος
-
Πω,πω παιδιά!!!Τί κοσμήματα είναι αυτά που πουλάνε!!
-
Το κλασικό / ιστορικό αυτοκίνητο θέλει ιδιαίτερη γνώση και προσοχή στη αγορά. Δεν βλέπει κανείς μια φωτογραφία και λεει αυτό θέλω. Οι απάτες είναι πολλές και τα κοροΐδα με λεφτά ουκ ολίγα.
Εκτός από το κλασικό μακιγιάρισμα της σκουριάς και άλλων ατυχημάτων που βρίθουν στον κόσμο του κλασικού αυτοκίνητου υπάρχουν και τα εξής περίεργα / συνήθη:- Ποιος ξέρει τις διαφορές ενός Giulia GTA από ένα απλό?
- Ποιος ξέρει τις διαφορές ενός 911 RS 2.7 από ένα 'μετατροπή'?
- Ποιος ξέρει τις διαφορές ενός 911 R από ένα 911 S (διαφορά σε τιμή πάνω από 200 χιλιάδες εβρω)?
- Ποιος ξέρει αν το TZ1 είναι γνήσιο η ανακατασκευή?
Ξαφνικά έχει γεμίσει ο κόσμος GTA, RS 2.7, κλπ. Αν τα βάλεις όλα μαζί θα δεις ότι βγαίνουν τουλάχιστον τριπλάσια απ'όσα παρηγαγε το εργοστάσιο...
Έχω αρκετούς γνωστούς που ακόμα κλαινε γιατί τέτοιες διαφορές / λεπτομέρειες κοστίζουν δεκάδες χιλιάδες εβρω.
Οι απάτες, κατά τη γνώμη μου, αποτελούν άνετα το 40% της αγοράς.
Πρέπει της κάθε αγοράς να προηγείται εμπειρογνώμων απολύτου εμπιστοσύνης.Και μην ξεχνάμε: όταν το χρηματιστήριο δεν παει καλά (παγκοσμίως) οι τιμές των συλλεκτικών αυτοκίνητων (και όχι μόνο) απογειώνονται και η απάτη γίνεται πολύ πιο ελκυστική...
Τέλος ωραία το πήρες το καμάρι σου, ανταλλακτικά υπάρχουν? Σε τι τιμές? Γνώστης που θα δουλέψει επάνω του υπάρχει? Που?
-
Απολύτως σωστά τα παραπάνω tryphon!
Παρ'ότι με το internet η πρόσβαση στην γνώση είναι πλέον πιο εύκολη , και έτσι πχ μπορείς να βρείς το registry ενός μοντέλου , καθώς και άπειρες πληροφορίες , από την άλλη υπάρχουν κίνδυνοι!
Με το συγκεκριμμένο site έχω επικοινωνήσει και στην ουσία είναι ένας μεσολαβητής και όχι έμπορος με stock αυτοκινήτων. Σε φέρνει σε επαφή με τον πωλητή έναντι κάποιας αμοιβής αλλά δεν φέρει καμμία ευθύνη για το αν η περιγραφή του αυτοκινήτου είναι σωστή ή σωστά τεκμηριωμένη!
Από sites υπάρχουν πάρα πολλά όπως τα links που έχει εδώ http://www.automotive-links.com/ent/ant/dea.htm αλλά τα πραγματικά καλά ιστορικά αυτοκίνητα βγαίνουν σε πλειστηριασμούς όπως http://www.bonhams.com/cgi-bin/wspd_cgi ... creen=Cars
http://www.christies.com/departments/ov ... asp?DID=41Οι μεγάλοι Auctioneers έχουν το πλεονέκτημα ότι πρωτού αποδεχθούν να βγάλουν ένα αυτοκίνητο σε πλειστηριασμό , το βλέπει ειδικός και σου δείνουν στην ουσία εγγύηση για το επίπεδο του.
Φυσικά δεν μιλάμε για αυτοκίνητα που μας παραμυθιάζουν στην Ελλάδα (αν ανοίξετε την Χ.Ε. όλα τα σαπάκια πρίν το 80 Ιστορικά τα ανεβάζουν Κλασσικά τα κατεβάζουν!!!) αλλά για αυτοκίνητα που είτε είναι περιορισμένης παραγωγής , είτε έχουν κάποια ιδιαίτερα ιστορικά χαρακτηριστικά (πχ ανήκε στον τάδε)
Πάντως ακόμη και στην Ελλάδα υπάρχουν κάποια εξαιρετικά αυτοκίνητα , μάτια ανοικτά και πορτοφόλι ακόμη πιο ανοικτό!!!
Υ.Γ. Ένας φίλος μου έλεγε για μία Mercedes που είχε ξεμείνει στην Κρήτη , του στρατηγού Kraippe και ενώ ήταν ακόμη με τα χρώματα της Wermaht πήγε και την έβαψε μαύρη για να πάει κάποια νύφη στην Εκκλησία!!!
-
*As car brokers, we do not have huge monthly expenses for employees, large office rental, parking space, advertising, financial costs for a stock of cars on sale.
We are the direct link between the seller and the buyer.
You will be able to negotiate any price directly with the owner. Most of the time, you can obtain an additional rebate.
You just have to give us a fixed settled commission ( 5% on cars over USD or EUR 1,000,000 / 7% on most of the cars / 10% on all racing cars or special cars hard to find.
We are connected to car collectors all over the world, please feel free to contact us if you wish to sell a car.
*Η σελίδα αναφέρει ακριβώς ποιοί είναι και τι κάνουν, ασφαλώς και όταν αγοράζεις ενα αυτοκίνητο σαν ιστορικό θα πρέπει να δείχνεις μεγάλη προσοχή και σπάνια ενα αυτοκίνητο όσο κλασσικό και αν είναι είναι καλή επένδυση.
Το σωστό είναι να αγοράσεις κάτι που ΕΣΥ ενγουστάρεις πληρώνοντας την σωστή αξία αφού έχει προηγηθεί τρελό ψάξιμο τόσο για τη γνησιότητα του μοντέλου όσο και για την υποστήρηξή του
-
Ο χρήστης bug έγραψε:
Eγώ θα πάρω αυτό με 32500ε
πισωμήχανο-πισωκούνητο, θα κάνεις μπράτσα στο τιμόνι
Σπύρος
Δεν πειράζει χαλάλι του Νομίζω τετρακίνητο είναι και ο κινητήρας είναι στην μέση
το 'πίσω' το έγραψα εννοώντας πίσω σε σχέση με ότι έχεις συνηθίσει να οδηγείς ταπεινέ σιτροενάκια
νομίζω πάντως ότι είναι τετρακίνητο, αλλά με μεγαλύτερη κατανομή ροπής πίσω... τουλάχιστον στο Michelin Rally Masters σαν πισωκίνητο πάει...
Σπύρος
Kλασσικά αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες προς πώληση