-
Πόσο βάρκα γυαλο πρέπει να είναι το Opel gt...
-
Κι εμένα σ' αυτούς τους χρόνους έπεσε το μάτι μου αλλά δεν βγάζω και πολύ άκρη. Δεν στέκουν πολλά από αυτά που γράφει αν και είναι απροσδιόριστες οι συνθήκες για το κάθε αμάξι. Πχ το Abarth με το ίδιο μοτέρ και 200 κιλά λιγότερα πιο αργό από Giulietta ή Giulietta πιο γρήγορη από το ST με τα 1100 κυβικά παραπάνω και τα +55 άλογα. Anyway...τουλάχιστον αμφισβητούμενοι όλοι αυτοί οι χρόνοι που δημοσιεύονται στο ιντερνετ και τα περιοδικά γενικώς!
Όλα τα λεφτά ή τεράστια ψ@λιά του κυβοχάρχαλου από το Megane. Καλά ρε νούμερα 6 sec??
-
Η πίστα είναι καθρέπτης των δυνατοτήτων ενός αυτοκινήτου αλλά συχνά παραμορφωτικός .
-
Γι΄αυτό και έκανα αναφορά σε συγκεκριμένα γήινα αυτοκίνητα από τα οποία τυγχάνει να έχω και προσωπική άποψη και δεν αναφέρθηκα σε E63 AMG κτλ...
-
Πάντως δεν είναι και μεγάλη έκπληξη η giulietta μπροστά από το st με τόσο βάρος στο μπροστινό άξονα
-
Όσο και να χάνει στις στροφές το ST (αν χάνει...που δεν το νομίζω) μαζεύει υπεράνετα στις ευθείες. Μιλάμε για μεγάλες διαφορές τα 2 αυτοκίνητα σε θέματα επιτάχυνσης. Το μόνο σοβαρό πλεονέκτημα που δίνω στη G είναι τα Brembo αλλά και πάλι έχω τις αμφιβολίες μου ως προς το αν θα έκαναν αυτή τη διαφορά που βλέπουμε στους χρόνους.
-
Σε μια σφηκτή διαδρομή ( πίστα ) ίσως μειώνεται η διαφορά .
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Πάντως δεν είναι και μεγάλη έκπληξη η giulietta μπροστά από το st με τόσο βάρος στο μπροστινό άξοναΠόσο βάρος είναι δηλαδή;
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Πάντως δεν είναι και μεγάλη έκπληξη η giulietta μπροστά από το st με τόσο βάρος στο μπροστινό άξονα
Πόσο βάρος είναι δηλαδή;
Περισσότερο από τα ανταγωνιστικά μοντέλα .
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Πάντως δεν είναι και μεγάλη έκπληξη η giulietta μπροστά από το st με τόσο βάρος στο μπροστινό άξονα
Πόσο βάρος είναι δηλαδή;
Περισσότερο από τα ανταγωνιστικά μοντέλα .
Έχεις κάποια νούμερα να δούμε αυτό το περισσότερο;
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Πάντως δεν είναι και μεγάλη έκπληξη η giulietta μπροστά από το st με τόσο βάρος στο μπροστινό άξονα
Πόσο βάρος είναι δηλαδή;
Περισσότερο από τα ανταγωνιστικά μοντέλα .
Έχεις κάποια νούμερα να δούμε αυτό το περισσότερο;
Αν έχεις εσυ για το αντίθετο με χαρά να τα δούμε
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Πάντως δεν είναι και μεγάλη έκπληξη η giulietta μπροστά από το st με τόσο βάρος στο μπροστινό άξονα
Πόσο βάρος είναι δηλαδή;
Περισσότερο από τα ανταγωνιστικά μοντέλα .
Έχεις κάποια νούμερα να δούμε αυτό το περισσότερο;
Αν έχεις εσυ για το αντίθετο με χαρά να τα δούμε
Μα δεν υποστήριξα εγώ κάτι για να φέρω στοιχεία. Εσύ το έκανες.
-
Όποιος έχει στοιχεία, να τα πάει στον εισαγγελέα, όχι εδώ
-
Δεν ξέρω την ακριβή κατανομή βάρους στους άξονες , αλλά από περιοδικά και από ένα φίλο που το έχει ένας δικός του φίλος και το έχει οδηγίσει έχω ακόυσει διαβάσει υποστρέφει έντονα σε κλειστές στροφές και σε κακό οδόστρωμα .
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Δεν ξέρω την ακριβή κατανομή βάρους στους άξονες , αλλά από περιοδικά και από ένα φίλο που το έχει ένας δικός του φίλος και το έχει οδηγίσει έχω ακόυσει διαβάσει υποστρέφει έντονα σε κλειστές στροφές και σε κακό οδόστρωμα .Τώρα τρολάρεις ή τα γράφεις σοβαρά αυτά και όχι μόνο αυτά
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
δεν βγάζω και πολύ άκρη. Δεν στέκουν πολλά από αυτά που γράφει αν και είναι απροσδιόριστες οι συνθήκες για το κάθε αμάξι.Μα ακριβώς αυτό.
Τα συμπεράσματα που βγαίνουν από αυτό το λινκ, είναι τα ΜΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.
Και αυτό γιατί ο χρόνος στο NuerburgRing(λέτε να μας αφήσεις χρόνους? τι κρίμα ), το οποίο είναι ένας δημόσιος δρόμος 20.6 χιλιομέτρων, που σημαίνει ότι τα άπειρα των άπειρων λαθών διορθώνονται και για αυτό βλέπουμε αυτά τα αλλοπρόσαλλα αποτελέσματα όπως για παράδειγμα μια Giulietta 1.4 να είναι πιο γρήγορη από ένα Focus ST ή από ένα Punto EvoAbarth ή το πλαδαρό VW Golf GTi να είναι μόνο 6 sec πίσω από ένα σκληροπυρηνικό Megane RS και 8 μόνο από ένα Evo 10....
Καταλάβετε λοιπόν ορισμένοι ότι το όλο θέμα της ανούσιας και ανεξήγητης δημοσιότητας που έχει λάβει η αναφορά του χρόνου στο Ring είναι μια μπούρδα και μισή, απλά και μόνο για marketing και διαφήμιση των ντόπιων συνήθως κατασκευαστών που βολεύει δήθεν να εξελίσσουν τα αυτοκίνητα τους εκεί....προφανώς επειδή είναι...δίπλα τους...
Τέλος πάντων, σε μια διαδρομή σχεδόν 21 χιλιομέτρων είναι αδιανόητο να υπάρχουν διαφορές, μεταξύ ίδιας δυναμικότητας αυτοκινήτων εννοείται, κάτω του ενός δευτερολέπτου... -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Δεν ξέρω την ακριβή κατανομή βάρους στους άξονες , αλλά από περιοδικά και από ένα φίλο που το έχει ένας δικός του φίλος και το έχει οδηγίσει έχω ακόυσει διαβάσει υποστρέφει έντονα σε κλειστές στροφές και σε κακό οδόστρωμα .
Τώρα τρολάρεις ή τα γράφεις σοβαρά αυτά και όχι μόνο αυτά
Καμιά φορά σαν παιδί και γώ εδώ μόντς και τρολάρουν μην πέσει το γκίλτ εδώ όμως όχι ιδίαν πείρα από το αμάξι δεν έχω αυτό έχω ακούσει και το μεταφέρω και δω απαγορεύται να λέμε και τη γνώμη μας ελπίζω να μην έχεις και 'συ κομπλεξικά αποθημένα
-
Δεν έχω τπτ αλλά όταν διαβάζω ποστ σαν το παραπάνω αναρωτιέμαι αν μιλάμε σοβαρά ή απλά τρολλάρουμε και αν τρολλάρουμε καλό είναι να το λέμε για να μην έχουμε μπαμ. Προσωπικά όλη αυτή η πιστολογία με αφήνει παγερά αδιάφορο
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Καμιά φορά σαν παιδί και γώ εδώ μόντς και τρολάρουν μην πέσει το γκίλτ εδώ όμως όχι ιδίαν πείρα από το αμάξι δεν έχω αυτό έχω ακούσει και το μεταφέρω και δω απαγορεύται να λέμε και τη γνώμη μας ελπίζω να μην έχεις και 'συ κομπλεξικά αποθημέναΓνώμη είναι να πεις αν σου αρέσει κάτι ή όχι. Σε κάτι που μπορεί να μετρηθεί με νούμερα δε λέμε τι γνώμη μας.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Τέλος πάντων, σε μια διαδρομή σχεδόν 21 χιλιομέτρων είναι αδιανόητο να υπάρχουν διαφορές, μεταξύ ίδιας δυναμικότητας αυτοκινήτων εννοείται, κάτω του ενός δευτερολέπτου...Στο Ring ούτε το ίδιο αμάξι δεν γυρνάει με διαφορές κάτω του 1 sec...
Alfa Romeo Giulietta