-
Παιδιά ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
Να απαντήσω στις ερωτήσεις σας το αμάξι δεν έκανε κανένα περίεργο θόρυβο κλπ. απλά είχα παρατηρήσει 1-2 βδομάδες πριν το σέρβις των 60.000 χλμ. οτι είχε χάσει λίγο απο την δύναμη του ο κινητήρας. Δηλαδή δεν 'τράβαγε' όπως παλιά, αλλά δεν έδωσα μεγάλη σημασία μιας και πλησιάζε η ώρα που θα του έκανα το σέρβις των 60.000 χλμ.
Τώρα το αυτοκίνητο βρίσκεται σε δικό μου συνεργείο, κατέβασαν την μηχανή και μου είπαν και εκει οτι έχει φαγωθεί το ΓΡΑΝΑΖΙ του στρόφαλου, πράγμα που είδα και εγώ με τα ίδια μου τα μάτια. Εν πάσει περίπτωση θα το φτιάξω εκεί τελικά σε πολύ μικρότερη τιμή των 2.500 που αρχικά μου ζήταγε η ΚΙΑ...
Όσο για την ΚΙΑ όσες φορές και αν επικοινώνησα μαζί τους, ότι και αν τους είπα, μου έλεγαν οτι απο τη στιγμή που έχει λήξει η εγγύηση αυτοί δεν μπορούν να κάνουν τίποτα περισσότερο... μόνο κάποια έκπτωση στην καλύτερη περίπτωση. Για αντικατάσταση ούτε συζήτηση.
Επίσης ψάχνοντας στο ίντερνετ βρήκα και άλλες 3-4 παρόμοιες περιπτώσεις με τη δική μου και ανακάλυψα τελικά οτι πρόκειται για 'ελαττωματική' παρτίδα σε μερικά picanto του 2004. Είχαν όλα πρόβλημα με την βιδα στον στρόφαλο. Ήταν δλδ λίγο χαλαρή με αποτέλεσμα να φθείρεται σιγα σιγα ο στρόφαλος...
Να σας αναφέρω επίσης οτι η ΚΙΑ είχε στείλει επίσημα σε όλες τις αντιπροσωπείες τις εγκύκλιο για να τις ενημερώσει για το θέμα αυτό. Πράγμα που σημαίνει οτι όταν είχα πάει το αμάξι για το 1ο σέρβις των 15.000 χλμ. εμένα ΔΕΝ με ενημέρωσε κανείς για πιθανό ενδεχόμενο πρόβλημα του αυτοκινήτου μου, αλλά και απο ότι αποδείχτηκε και μετά ούτε οι ίδιοι φρόντισαν να σφιξουν την βίδα παρόλο που γνώριζαν οτι μερικά picanto ίσως να αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα. Το γιατι δεν το ξέρω, ισως προφανώς να μην τους ένοιαζε αλλά και ίσως γιατι να περίμεναν να λήξει πρώτα η εγγύηση... για τους ευνόητους λόγους βέβαια...
Τέλος πάντων δικαστικά δεν θέλω να το πάω το θέμα διότι θα κοστίσει περισσότερο σε χρόνο και χρήμα. Οπότε το θέμα από εμένα θεωρείται λήξαν αλλά ύστερα απο τέτοια εμπειρία δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναεμπιστευτώ την ΚΙΑ. -
Φίλε alexis22 όταν ήρθαν τα πρώτα πικαντο στην Ελλάδα και άρχισαν να κυκλοφορούν στους δρόμους έβγαζαν πρόβλημα λασκάριζε η βίδα στην τροχαλία
Του στρόφαλου{δεν ήταν σφιγμένη καλά) με συνέπεια να καταπονείτε μια σφήνα που υπάρχει εκεί και η σφήνα να καταπονεί τον στρόφαλο στο σημείο που βρίσκετε
Η τροχαλία, Επίσης σε εκείνο το σημείο είναι και ο αισθητήρας του στροφάλου που βλέπει σε μια οδοντωτή στεφάνη η οποία μετακινείτε από την καταπόνηση με
Συνέπεια να διαβάζει λάθος ο αισθητήρας και να μένη το αυτοκίνητο στους δρόμουςΕΙΧΑΝ ΔΟΣΗ ΟΔΗΓΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΠΡΟΣ ΟΛΑ
ΤΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΝΑ ΣΦΙΓΓΕΤΑΙ
Η ΒΙΔΑ ΣΤΗΝ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥΠροφανώς εγώ εστιάζω το πρόβλημα που έχεις στο πικαντο να είναι εκεί ,αν έχεις κάνη λοιπόν όλα τα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της KIA νομίζω ότι πρέπει
να σε κάλυψη γιατί το πρόβλημα είναι δικό τους. -
Mην το κυνηγήσεις αφού δεν εχεις χρόνο. Απλά στείλε τους ένα φαξ που να λέει ότι σύμφωνα με την τάδε οδηγία οφείλεται να έχετε διαγνώσει το πρόβλημα από πολύ παλια και ότι εφόσον δεν το κάνατε σύμφωνα με το βιβλίο σέρβις, θα προβείς σε κάθε νόμιμη κίνηση ώστε να διασφαλίσεις τα δικαιώματά σου (και μην κάνεις τίποτα, απλά άσε να δείς τι θα κάνουν).
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Mην το κυνηγήσεις αφού δεν εχεις χρόνο. Απλά στείλε τους ένα φαξ που να λέει ότι σύμφωνα με την τάδε οδηγία οφείλεται να έχετε διαγνώσει το πρόβλημα από πολύ παλια και ότι εφόσον δεν το κάνατε σύμφωνα με το βιβλίο σέρβις, θα προβείς σε κάθε νόμιμη κίνηση ώστε να διασφαλίσεις τα δικαιώματά σου (και μην κάνεις τίποτα, απλά άσε να δείς τι θα κάνουν).+1 Εφόσον έχεις βρει εξακριβωμένα αυτή την εγκύκλιο, το πρόβλημα είναι εγγενές στο αυτοκίνητο και πρέπει να καλυφθεί ανεξάρτητα από τη διάρκεια της εγγύησης. Πιθανόν να υπάρχει δημοσιευμένη ανάκληση στο RAPEX.
-
Και εκτός εγγύησης να είναι, τέτοια ζημιά αν θέλει η αντιπροσωπεία να την καλύψει, την χρεώνει πχ στο πλαίσιο του test drive της και έρχεται καινούργιος στρόφαλος τζάμπα. Άντε να σου πει δώσε 2-3 κατοστάρικα για την εργασία. Αλλά από ότι φαίνεται δεν θέλουν, όχι δεν μπορούν...
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Mην το κυνηγήσεις αφού δεν εχεις χρόνο. Απλά στείλε τους ένα φαξ που να λέει ότι σύμφωνα με την τάδε οδηγία οφείλεται να έχετε διαγνώσει το πρόβλημα από πολύ παλια και ότι εφόσον δεν το κάνατε σύμφωνα με το βιβλίο σέρβις, θα προβείς σε κάθε νόμιμη κίνηση ώστε να διασφαλίσεις τα δικαιώματά σου (και μην κάνεις τίποτα, απλά άσε να δείς τι θα κάνουν).εφόσον υπάρχει οδηγία που δεν τηρήσανε σε εσένα έχεις ισχυρό χαρτί στα χέρια σου. Πήγαινε και ανάφερε τους προφορικά αρχικά αυτά που σου έγραψε ο Ηλίας επάνω κ κόψε αντιδράσεις. Αν δεις ότι δεεεεννν....τότε επίσημη επιστολή στην κεντρική αντιπροσωπεία.
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Και εκτός εγγύησης να είναι, τέτοια ζημιά αν θέλει η αντιπροσωπεία να την καλύψει, την χρεώνει πχ στο πλαίσιο του test drive της και έρχεται καινούργιος στρόφαλος τζάμπα. Άντε να σου πει δώσε 2-3 κατοστάρικα για την εργασία. Αλλά από ότι φαίνεται δεν θέλουν, όχι δεν μπορούν...Αυτό που αναφέρεις το έχει κάνει κατά συρροή αντιπροσωπεία, και παρα λίγο να της πάρουν το σκαλπ.... Και μάλιστα χρέωναν τη βλάβη όχι σε αυτοκίνητο test-drive, αλλά σε αυτοκίνητο άλλου πελάτη που δεν είχε ιδέα... Όπως δεν είχε ιδέα και ο παθών τη βλάβη που πλήρωνε κανονικότατα ....
Άρα διπλό κέρδος για την αντιπροσωπεία...
ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΕ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΓΙΑ SERVICE ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ....
off topic......Στο θέμα τώρα. Οι κύριοι 99% θα ισχυριστούν ότι εμείς σφίξαμε τη βίδα σύμφωνα με τις τότε οδηγίες... Εδώ δεν καλύπτουν τις ΕΝΤΟΣ εγγύησης βλάβες μερικές φόρες, με τη δικαιολογία της κακής χρήσης. Θα τις καλύψουν εκτός εγγύησης;;;
-
Δυστυχώς είναι να μην πέσεις στην περίπτωση και στην ταλαιπωρία.
-
ΑΘΗΝΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2010
ΑΓΑΠΗΤΕ ALLEXIS22 ΔΙΑΒΑΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΣ ΜΕ ΤΟ ΚΙΑ PICCANTO ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΣΟΥ ΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΠΕΡΝΑΩ ΕΓΩ ΣΗΜΕΡΑ. ΣΑΝ ΝΑ ΕΚΑΝΑ COPY-PASTE ΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ. ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΚΙΑ PICANTO ΣΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΜΑ ΜΕ ΤΟ ΣΤΡΟΦΑΛΟ. ΕΠΕΙΔΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΗ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΕΝΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΩ ,ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΓΡΑΨΕΙΣ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΕΣΥ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΤΑ 35000 ΜΕ ΕΜΦΑΝΗ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ . PIGEON
-
Ο χρήστης pigeon έγραψε:
ΑΘΗΝΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2010ΑΓΑΠΗΤΕ ALLEXIS22 ΔΙΑΒΑΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΣ ΜΕ ΤΟ ΚΙΑ PICCANTO ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΣΟΥ ΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΠΕΡΝΑΩ ΕΓΩ ΣΗΜΕΡΑ. ΣΑΝ ΝΑ ΕΚΑΝΑ COPY-PASTE ΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ. ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΚΙΑ PICANTO ΣΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΜΑ ΜΕ ΤΟ ΣΤΡΟΦΑΛΟ. ΕΠΕΙΔΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΗ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΕΝΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΩ ,ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΓΡΑΨΕΙΣ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΕΣΥ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΤΑ 35000 ΜΕ ΕΜΦΑΝΗ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ . PIGEON
ενημερωσε την ΚΙΑ ελλας με ενα e-mail οπου να αναφερεις οτι ποτε δεν σφιχτηκε η εν λογω βιδα παρα την σχετικη οδηγια που υπηρχε με αποτελεσμα την βλαβη και μπλα μπλα......θα βγαλεις ακρη εστω και εκτος εγγυησης........θελω να πιστευω
-
Ετυχε σήμερα να διαβάσω το πρόβλήμα με τον στρόφαλο στα KIA PICANTO.Εχει ένα η γυναίκα μου, μοντέλλο του 2004, με 38.000 χλμ. Ολα τα service στην αντιπροσωπεία. Μέχρι τώρα (ευτυχώς) δεν έχω ακούσει κάτι περίεργο. Επειδή όμως τρόμαξα με αυτά που διαβάζω, παρακαλώ συμβουλεύτε με τι μπορώ να κάνω προληπτικά, όσοι δυστυχώς είχαν περιπέτειες ή μη. Που να αποτανθώ, τι να ισχυρισθώ, πως να προλάβω μία περιπέτεια. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Ο χρήστης delman62 έγραψε:
Ετυχε σήμερα να διαβάσω το πρόβλήμα με τον στρόφαλο στα KIA PICANTO.Εχει ένα η γυναίκα μου, μοντέλλο του 2004, με 38.000 χλμ. Ολα τα service στην αντιπροσωπεία. Μέχρι τώρα (ευτυχώς) δεν έχω ακούσει κάτι περίεργο. Επειδή όμως τρόμαξα με αυτά που διαβάζω, παρακαλώ συμβουλεύτε με τι μπορώ να κάνω προληπτικά, όσοι δυστυχώς είχαν περιπέτειες ή μη. Που να αποτανθώ, τι να ισχυρισθώ, πως να προλάβω μία περιπέτεια. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.Να πας στην αντιπροσωπεια και να ρωτησεις εαν το αυτοκινητο σου ειναι απο αυτα με το προβλημα στην εν λογω βιδα και αυτοι θα σου που τι να κανεις , απλα για να εισαι σιγουρος την απαντηση που θα σου δωσουν καλο θα ειναι να την ζητησεις και γραπτως
-
Καλά το συζητάτε; Έχετε ΟΛΟΙΔΙΟ-ΚΑΡΜΠΟΝ διαπιστωμένο πρόβλημα που οφείλεται σε ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΑΣΤΟΧΙΑ και δεν το κυνηγάτε; Τι καλύτερη υπόθεση λουκούμι για δικηγόρο ναχει δύο τρεις πελάτες με το ίδιο πρόβλημα, και με οδηγία της εταιρίας που το πιθανολογεί. Οργανωθείτε μεταξύ σας και ΣΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ!
-
ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ PICANTO KAI ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΤΙ ΝΑΚΑΝΩ?
-
Τι ημερομηνια παραγωγης εχει το δικο σου;
Ειναι με το 1.0 η 1.1 κινητηρα; -
EINAI 2007 1.1
-
δεν σε καλυπτει η εγγυηση η το παιζουν κινεζοι στην αντιπροσωπεια η οτι δηθεν εγινε απο κακη δικη σου χρηση
δοκιμασε να πας και σε αλλη αντιπροσωπεια μηπως σε εξυπηρετησουν καλυτερα με το προβλημα αλλιως αμεση επικοινωνια με το γενικο εισαγωγεα της κια και απειλησε τον οτι θα κινηθεις δικαστικα αν δεν βρεθει λυση -
ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2007 ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2010 ΕΛΗΞΕ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ ( Ο ΟΠΟΙΟΣ ΦΑΓΩΘΗΚΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΕΙ ΤΟ ΓΡΑΝΑΖΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΦΑΓΩΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΡΑΝΑΖΙ )ΚΟΣΤΟΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 1700 ΕΥΡΩ ΤΟ ΠΗΡΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΟΠΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΒΑΛΩ ΜΤΧ ΚΗΝΗΤΗΡΑ .ΤΕΛΙΚΑ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΕΡΝΕΙΣ.ΚΙΑ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ
-
ΤΕΛΙΚΑ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΕΡΝΕΙΣ.
Πολύ γενικόλογο τσουβάλιασμα. Σοβαρές βλάβες συμβαίνουν πολύ περισσότερες π.χ. και σε Μερσεντές, εταιρεία πολύ ακριβότερη από την ΚΙΛ, αλλά συνήθως πίσω από αυτή σε θέματα αξιοπιστίας.
Θα έλεγα απλώς έτυχε και σε βρήκε εκτός εγγύησης. -
ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΕΣ ΖΗΜΙΕΣ? ΣΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ 9000 ΕΥΡΩ ΖΗΜΙΑ ΤΩΝ 2000 ΕΥΡΩ ΧΩΡΙΣ ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ Η ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΑ ΘΕΩΡΗΤΕ ΜΙΚΡΗ? ΔΕ ΝΩΜΙΖΩ!!! **ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΕΛΙΚΑ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΕΡΝΕΙΣ.ΚΙΑ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ **
Πρόβλημα με στρόφαλο σε KIA Picanto ύστερα από 3,5 χρόνια...