-
Η προηγούμενη γενιά SLK, CLS κλπ ήταν πολύ ομορφότερη...
-
vs
Θελω να δω την καινουργια live για να κατασταλαξω.. Νομιζω πως οι φωτογραφιες την αδικουν..
-
Η καινουρια φαινεται πολυ πιο 'μυωδης' απο την παλια τουλαχιστον στις φωτος. Για μενα πολυ καλυτερη
-
Οι αλλαγές μπροστά είναι πολύ μεγαλύτερες απ'οτι στο υπόλοιπο αμάξωμα...
Απο αυτή τη γωνία είναι σχεδόν ίδια με την προηγούμενη...
-
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
Και οι κινέζοι κατασκευαστές παιχνιδιών που βάζουν και μια πιό προσωπική πινελιά στα πλαστικά τηλεκατευθυνόμενα που φτιάχνουν κάτι τέτοιο θα σχεδίαζαν
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
vs
Θελω να δω την καινουργια live για να κατασταλαξω.. Νομιζω πως οι φωτογραφιες την αδικουν..
Η Z4 φαινεται πολυ πιο αρμονικη με πιο ρευστες γραμμες απο την SLK , βεβαια θα δουμε απο κοντα πως ειναι και εγω περιμενω να την δω απο κοντα
Για μένα η καινούργια Ζ4 ανέβηκε κατηγορία και πήγε πιο κοντά στην CLK και τώρα E-Class Coupe/Cabrio...
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Την γνωστή E-Class... των 4.7m...?
Η Ε89 πήρε 20 πόντους και 200 κιλά σε σχέση με την Ε85 ενώ και στο στήσιμό της είναι κάπως πιο μαλακό.
Η Ε89 πήρε 105 kg στην 3.0lt και 120 kg στην 2.5lt ... το στήσιμο της είναι λίγο πιο μαλακό με τις στάνταρ αναρτήσεις, ομως γίνεται το ίδιο με της Ε85 (και κατα τη BMW ακόμα σκληρότερο) με την ρυθμιζόμενη M-Adaptive...
Όπως και να χει, μπορείς να πείς οτι η Ζ4 πήγε πιο κοντά στην απερχόμενη πλέον SLK (παραμένοντας όμως πιο σπορτιφ απο την Merc)... αλλά με την E-Class τι σχέση έχει...? -
-
-
Ωραία φάση η ηλιοροφή που σκουραίνει (βασικά δεν είχαν και άλλη επιλογή αφού δεν υπάρχει χώρος για σκιάδιο)...
Πάντως θα βόλευε πολύ σε όλα τα τζάμια του αυτοκινήτου... -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Ωραία φάση η ηλιοροφή που σκουραίνει (βασικά δεν είχαν και άλλη επιλογή αφού δεν υπάρχει χώρος για σκιάδιο)...
Πάντως θα βόλευε πολύ σε όλα τα τζάμια του αυτοκινήτου...Σε κατι λιμο δεν υπαρχει αυτο το συστημα? ηλεκτροχρωματικα δεν λεγονται?
-
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
Ωραία φάση η ηλιοροφή που σκουραίνει (βασικά δεν είχαν και άλλη επιλογή αφού δεν υπάρχει χώρος για σκιάδιο)...
Πάντως θα βόλευε πολύ σε όλα τα τζάμια του αυτοκινήτου...Σε κατι λιμο δεν υπαρχει αυτο το συστημα? ηλεκτροχρωματικα δεν λεγονται?
βλ. Maybach...
Λέγοντας 'θα βόλευε' εννοώ χωρίς να κοστίζει μια περιουσία ως εξτρα... -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Ωραία φάση η ηλιοροφή που σκουραίνει (βασικά δεν είχαν και άλλη επιλογή αφού δεν υπάρχει χώρος για σκιάδιο)...
Πάντως θα βόλευε πολύ σε όλα τα τζάμια του αυτοκινήτου...Σε κατι λιμο δεν υπαρχει αυτο το συστημα? ηλεκτροχρωματικα δεν λεγονται?
βλ. Maybach...
Λέγοντας 'θα βόλευε' εννοώ χωρίς να κοστίζει μια περιουσία ως εξτρα...Αναλογικα στην αξια της maybach αυτο το εξτρα ειναι μηδαμινο..
Στην slk απο την αλλη θα ειναι λιγο
-
Το ηλεκτροχρωματικό τζάμι οροφής εφαρμόστηκε πρώτη φορά στη Ferrari 575 Super America. Φαντάζομαι ότι στην κατηγορία τιμής της SLK η επιβάρυνση είναι ένα αναλογικώς σεβαστό ποσό. Αλλά Merc είναι, θα πουλήσει...
-
http://carscoop.blogspot.com/2010/12/20 ... wings.html
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
http://carscoop.blogspot.com/2010/12/2012-mercedes-benz-slk-patent-drawings.htmlΝα σου πω ότι θεωρώ πιο όμορφή τη μούρη που έχει σήμερα από τη faux μουρη αλά F1 της υπάρχουσας...
Τελικά οι κανονισμοί προστασίας των πεζών έχουν και κάποια θετικά σε σχεδιαστικό επίπεδο...
-
+1
-
Τώρα με τα νέα τέλη δε νομίζω οτι ο 1.8 αποτελεί φοβερό πλεονέκτημα.
Μια sDrive35is για μένα! -
Mε καμμιά 60 χιλιάρικα και βάλε η SLK, ενώ το απλό 1.800άρι ΤΤ λίγο πάνω από 40 και η Ζ4 στα 55 αν και 2.500 κυβικά, δεν τη βλέπω καθόλου σαν κελεπούρι.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Τώρα με τα νέα τέλη δε νομίζω οτι ο 1.8 αποτελεί φοβερό πλεονέκτημα.
Μια sDrive35is για μένα!κατσε και τρωγε τακακια εσυ...
2012 Mercedes-Benz Slk