-
Τώρα, αν γράψω ότι είχα ξεκινήσει αυτή τη δουλειά στο bloka; Ξεχωριστή ενότητα με τα post στη σειρά για να βγαίνει άκρη. Κάτι τέτοιο κι εδώ θα ήταν χρήσιμο και σε όλα τα σχετικά sites/forums. Το ζήτημα είναι αν υπάρχει τέτοια δυνατότητα και πώς θα γίνει αυτό, χωρίς παρεμβολές, επιθέσεις, άσχετα posts κτλ.
Δύσκολα πράγματα, αλλά κάτι θα γίνει πιστεύω. Γι' αυτό έγραψα την πρόσκληση για συνεργασία στους 'αντιπάλους' ώστε, να υπάρχει κάτι κοινό, μια αναφορά για όλους και όχι αποσπασματικά από εδώ κι από εκεί.
Ευχαριστώ.
-
Αν ανοίξεις ένα τοπικ στο οποίο γράφεις τα επιστημονικά και ενδιαφέροντα των δύο τελευταίων ποστ σου εδώ, δηλαδή χωρίς κορόνες αυτοπροβολής, συνεχείς αναφορές στο Bloka και αναφορές σε 'άλλους' 'επιθέσεις' κλπ εγώ που σε τρόλλαρα ανελέητα στο παρελθόν θα είμαι ο πρώτος που θα σε διαβάζω και ΔΕΝ θα σχολιάζω. Είμαι σίγουρος δε ότι και το mοderation σε τέτοιο τόπικ θα είναι υποδειγματικό
-
Έκανες αυτό:
In Internet slang, a troll is someone who posts inflammatory, extraneous, or off-topic messages in an online community, such as an online discussion forum, chat room, or blog, with the primary intent of provoking other users into a desired emotional response or of otherwise disrupting normal on-topic discussion
για να δημιουργήσεις πρόβλημα; Κι εγώ νόμιζα πως δεν υπήρχαν προκλητικά σχόλια. Έτσι μου είπαν δηλαδή μέχρι τώρα. Μάλιστα, να που κάτι μάθαμε και σήμερα. Να ο 1ος που έχει @@ και παραδέχεται ότι ήταν εκτός κανονισμών.
Ποιος θα είναι ο επόμενος κύριοι; Ή οι υπόλοιποι είστε αρκετά κότες για να μην το παραδεχθείτε;
Και για να μην ενοχληθεί και η διαχείριση, το παρόν post απλά αποτελεί ένα ξέσπασμα, μιας και αποδείθηκε ότι τελικά, δεν έβλεπα φαντάσματα, αλλά γίνονταν σκόπιμες ενέργειες για να ενοχλήσουν εμένα ή να στρέψουν αλλού το θέμα συζήτησης.
Πάρτε τώρα μια τροποίηση παλαιού post από άλλο forum, που αναφέρεται στις συχνότητες λειτουργίας των συστημάτων αυτών. Είναι κάτι που ζήτησε ο onyx χτες.
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Έχω την εντύπωση ότι η δουλειά που έχεις κάνει (αξιοθαύμαστη ) πάει χαμένη μέσα σε αυτό το νήμα. Σε 2 σελίδες θα έχει χαθεί μέσα στα πολλά μηνύματα. Μήπως θα ήταν καλύτερα να γίνει ένα ξεχωριστό θέμα όπου αυτά τα συγκεκριμένα posts να είναι πρώτα, με τίτλο 'πως λειτουργούν τα ραντάρ ταχύτητας' ;Κατά τη γνώμη μου, το υλικό είναι αρκετό για να φτιαχτεί ένα ανεξάρτητο, όμορφο και πληροφοριακό site. Όχι forum, και όχι 'blog'-style (έλεος πια με αυτά ). Επισης, το hosting ειναι πλεον πολυ φθηνο, και υπαρχει και η δωρεαν επιλογη που εχει και πολυ καλα εργαλεια για τον οποιοδηποτε (π.χ. Google Sites).
[Και ετσι γλυτωνεις επίσης και την περιπτωση οι 4T να κλεισουν το forum και να χαθεί το υλικό, ή να ειναι διαθεσιμες οι σελιδες όταν το forum είναι down].
[Προς αποφυγήν παρεξήγησης, δεν υπονοώ ότι δεν έχει θέση εδώ ή ότι δεν αξίζει να συζητείται το θέμα. Με σκοπό μία σωστή και τακτοποιημένη δημοσίευση και μόνον.]
My $0.02.
-
το τρολλάρω επίσης στην Internet slang σημαίνει και 'πειράζω', μην ερμηνεύεις τα λεγόμενα μου όπως θέλεις !!!
Το είπα από ευγένεια έτσι για να μην πω 'του τη λέω', και στο 99 % των περιπτώσεων είχα δίκιο να το κάνω όταν αυτοπαρουσιάζεσαι ως σουπερ-ντουπερ τηρητής των πάντων, οδηγάρα, σούπερ γκόμενος κλπ. Εκεί που έκανα θετικό ποστ για σένα πάλι τα ίδια ... τι να πω ...
-
**Τελος τα offtopic **
-
Ξανακάνω την έκκληση σε όλο τον κόσμο. Αν θέλουμε να βγει κάτι καλό, χρειάζεται συνεργασία. Δεν υπάρχει τέτοια δουλειά σε άλλο ελληνικό, να μην πω σε παγκόσμιο, site/forum. Είναι μαζεμένες συσκευές, χαρακτηριστικά, λεπτομέρειες, φωτογραφίες, οδηγίες κτλ. Μόνος μου δε θα μπορέσω να τα βγάλω όλα όπως πρέπει, παρά μόνο σε πολύ μεγάλο βάθος χρόνου. Έτυχε και έχω ελεύθερες κάποιες ημέρες και μπορώ να γράψω. Μετά από λίγο, δηλαδή μετά το ΣΚ, δε θα μπορώ πλέον να γράψω, οπότε, θα μείνει πίσω η δουλειά.
Όποιος ενδιαφέρεται, και αν πραγματικά ενδιαφέρεται για την κοινότητα, κάνω πρόσκληση για συνεργασία. Γνωρίζω ότι υπάρχουν διαφορετικές απόψεις σε διάφορα θέματα, ακόμα και ως προς το πόση πληροφορία πρέπει να δίνεται στο κοινό, αλλά δεν είναι καιρός για τέτοια. Είναι καιρός για συνεργασία και δουλειά.
Ευχαριστώ.
-
Πω ρε πράγμα που υπάρχει !
Οι κάμερες που έχουν τα μπατσικά ( πολλά citroen έβλεπα για κάποιο καιρό ), όταν φωτογραφίζουν τους παραβάτες, έχουν εξίσου έντονο φλάς με τις σταθερές που βλέπουμε πχ στην Α.Ο. ? Το αντιλαμβάνεσαι δλδ αμέσως ? -
Αν είναι απλό φλας, τότε, φαίνεται κανονικά, όπως στις σταθερές κάμερες. Υπάρχουν όμως και κάμερες με υπέρυθρο φλας που δε γίνονται αντιληπτές από το ανθρώπινο μάτι. Δε γνωρίζω όμως, αν υπάρχουν στην Ελλάδα τέτοιες φορητές.
Ευχαριστώ.
-
Οι 'σκληροπυρηνικές' τεχνικές πληροφορίες του pipinos1976 πήγαν στο καινούργιο, κλειδωμένο θέμα Radar, anti-radar & jammers: τεχνικές πληροφορίες. Σχόλια και συζήτηση στο παρόν θέμα [Mod]
-
Πολύ όμορφα
-
Επιτέλους...
-
Αυτή τη στιγμή μπλόκο με Traffipatrol XR στην έξοδο του 3ου τούνελ της Αθηνών-Κορίνθου στο ρεύμα προς Κόρινθο. Κίνδυνος θάνατος. Ευτυχώς ταξιδεύω με πούλμαν.
Ευχαριστώ.
-
Πολύ καλά κάνουν και γράφουν όσους τρέχουν μέσα σε σήραγγες. Αυτοί είναι ο 'κίνδυνος θάνατος', όχι το ραντάρ.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Πολύ καλά κάνουν και γράφουν όσους τρέχουν μέσα σε σήραγγες. Αυτοί είναι ο 'κίνδυνος θάνατος', όχι το ραντάρ.Κίνδυνος – Θάνατος (χωρίς εισαγωγικά, στην κυριολεξία) είναι όσοι κινούνται στις σήραγγες με σβηστά φώτα.
-
Αν και γνωρίζω ότι δε σας ενδιαφέρει πραγματικά μιας και είστε πολύ large τύποι, εγώ το ανεβάζω για καλό και για κακό, βάζοντας στην άκρη για λίγο την απόφασή μου να μην ανεβάζω μπλόκα κτλ.
Λοιπόν, έχουμε και λέμε:
- Το μπλόκο που βρισκόταν στα ΣΕΑ του Αιγίου, βρίσκεται και λίγο παρακάτω πλέον, ακριβώς μετά την κορυφή της ανηφόρας, λίγο μετά τη γέφυρα που πηγαίνει στο Νοσ. Αιγίου. Το στίγμα είναι (στο περίπου, γιατί μπορούν να αλλάζουν άνετα θέση):
38.χ Ν, 22.y Ε
Στο μπλόκο αυτό είδα Traffipatrol XR. Περαστικά σας. Προειδοποίησα όσους μπορούσα, αλλά δε νομίζω να έκοψε κανείς. Είπαμε, οι περισσότεροι είναι πολύ large τύποι.
- Το 2ο βρίσκεται λίγο πριν η Κορίνθου - Πατρών διασταυρωθεί με την Κορίνθου - Τριπόλεως. Ήδη σε αυτό το σημείο υπήρχε μπλόκο, αλλά στο ρεύμα προς Αθήνα. Τώρα, υπάρχει και στο απέναντι ρεύμα, προς Πάτρα. Βανάκι, ανοιχτή πίσω πόρτα, σημαδεύουν με άνεση και γράφουν τους large τύπους. Το στίγμα είναι:
37.z Ν, 22.w Ε
Ευχαριστώ.
- Σιγά μη δώσω στίγματα. Κάτσε να γράψουν πρώτα αρκετούς και όταν γίνει αυτό, τα συζητάμε. Άλλωστε, θα το πάρετε, όσοι ασχολείστε, με την ανανέωση των στιγμάτων τον επόμενο μήνα.
** Αλήθεια, οι εταιρείες, γιατί έχουν συμπεριλάβει στα pois τους τα στίγματα που έχω δώσει εγώ; Έχουν έγγραφη άδεια, έκαναν ερώτηση ή μήπως τα βρήκαν όλα free, τα πέταξαν μέσα και βγάζουν λεφτά από την εθελοντική εργασία κάποιων τρίτων;
-
cry
-
Καλά, όποιος τρέχει στο Αίγιο, το Διακοφτό κτλ. (και εν γένει οπουδήποτε έχει διασταυρώσεις) συν κάποια άλλα κλασσικά σημεία (πχ. Σούρπη) είναι άξιος της τύχης του.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Καλά, όποιος τρέχει στο Αίγιο, το Διακοφτό κτλ. (και εν γένει οπουδήποτε έχει διασταυρώσεις) συν κάποια άλλα κλασσικά σημεία (πχ. Σούρπη) είναι άξιος της τύχης του.κάθε φορά που περνάω από εκεί, παλεύω με τον εαυτό μου να τον πείσω να μην τρέχει, είναι τόσο γελοίο αλλά τόσο στάνταρ
-
Απαντάω σιγά-σιγά:
Ο χρήστης bmwz4 έγραψε:
Ολα τα μηχανήματα δεν ανιχνέυουν το ίδιο αφού χρησημοποιούν άλλη τεχνολογία ανίχνευσης και παρεμπόδισης καθώς και αναβάθμισης των κινδύνων.Σε αυτό χωράει πολύ συζήτηση. Θα σου αναφέρω όμως 2-3 στοιχεία, καθώς όπως γνωρίζεις, είναι η δουλειά μου, πέρα από το χόμπι μου.
-
Η τεχνολογία ανίχνευσης, ως μηχανισμός, είναι ίδια ακριβώς. Δηλαδή φωτοδίοδοι PIN χρησιμοποιούνται παντού, μιας και η σαφώς ανώτερη τεχνολογία των φωτοδιόδων χιονοστιβάδας (APD) απαιτεί μεγαλύτερο όγκο για τα κυκλώματα πόλωσης κτλ. Αυτό που διαφέρει είναι ο τρόπος χρήσης τους. Το AL χρησιμοποιεί 4 (4 πολώσεις για 4 κατευθύνσεις) και το LI 2 (οριζόνται και κατακόρυφη πόλωση). Προφανώς, λόγω της τοποθέτησης, το AL έχει το προβάδισμα στην ανίχνευση σε ακραία χτυπήματα. Στην πράξη, και αυτό που ανέφερα και πριν (και συμφώνησες) είναι πως, σε περιπτώσεις τέτοιων μπλόκων στα 100 m, με οποιδήποτε σύστημα, απλά ΔΕΝ το ρισκάρεις, γιατί μπορεί να την πληρώσεις άσχημα.
-
Η τεχνολογία παρεμπόδισης είναι ίδια ακριβώς στα δύο κορυφαία συστήματα που χρησιμοποιούν μία δίοδο laser της Osram, ίδιας ισχύος και αποτελεσματικότητας, θεωρώντας πως καμία από τις δύο εταιρείες δεν σπρώχνει στα άκρα τη σχεδίαση για να κερδίσει το πλεονέκτημα ισχύος, χάνοντας σε αξιοπιστία. Διαφορά θα βρεις:
[list:3e7gjzqm]α. Στο LI HP που χρησιμοποιεί 2 διόδους, οπότε παρουσιάζει μεγαλύτερη ισχύ, αλλά με τιμή πολύ αυξημένη και
β. Στο Blinder που χρησιμοποιεί 8 LED κερδίζοντας σε αξιοπιστία και μακροβιότητα, αλλά χάνοντας σε ισχύ και αποτελεσματικότητα.[/list:u:3e7gjzqm] -
Η τεχνολογία αναβάθμισης διαφέρει, αλλά μέσες άκρες έχουμε 3 επιλογές:
[list:3e7gjzqm]α. Στέλνουμε το σύστημα για αναβάθμιση. Αυτό δε γίνεται πλέον σε καμία εταιρεία.
β. Αλλάζουμε κάρτα μνήμης, που το χρησιμοποιεί η AL.
γ. Αναβαθμίζουμε μέσω διαδικτύου το υπάρχον σύστημα, που το χρησιμοποιούν Blinder και LI.[/list:u:3e7gjzqm]
Στην πράξη δεν υπάρχουν μόνο 4-5 σημεία πλέον σε ολη την Ελλάδα και είναι παρακινδυνευμένο αυτό που λές.
Τα σημεία αλλάζουν πολύ συχνά με καινούργια εκτός των κλασσικών οπότε η πας με τα ορια και φτάνεις αύριο ή με άλλο τρόπο.Όπως θα δεις πιο πάνω, δεν αναφέρομαι σε 4-5 σημεία σε όλη την Ελλάδα, όπως γράφεις, αλλά σε 4-5 σημεία στη διαδρομή Αθήνα - Πάτρα που ήταν και το θέμα συζήτησης. Μπορώ να στα αναφέρω κιόλας για σιγουριά, μιας και την κάνω πολύ συχνά τη διαδρομή:
- 2ο τούνελ Κακιάς Σκάλας (εξαιρετικά σπάνιο)
- 3ο τούνελ Κακιάς Σκάλας (πολύ συχνό)
- Ξυλόκαστρο (σπάνιο)
- Ακράτα (συχνό)
- Αίγιο (συχνό)
Τα ίδια ισχύουν και για την επιστροφή προς Αθήνα:
- Αίγιο (συχνό)
- Ακράτα (συχνό)
- Ξυλόκαστρο (σπάνιο*)
- Αγ. Θεόδωροι (σπάνιο)
- Κινέτα (συχνό)
- Όσο γίνονται έργα στο δεξί μέρος του δρόμου δεν υπάρχει μπλόκο, δηλαδή εδώ και 2 μήνες περίπου.
Όπως βλέπεις, το να κόψεις 5 φορές σε ένα ταξίδι 200 Km, δηλαδή 1 φορά / 40 Km, είναι πολύ λίγο μπροστά στο κόστος μίας κλήσης ή το ρίσκο του να χρησιμοποιείς μηχανήματα που, ούτε 100% σε εξασφαλίζουν, ούτε νόμιμα είναι, ούτε και φτηνά στην απόκτησή τους.
Ακόμα και Θεσσαλονίκη να πας, τα μπλόκα δεν είναι πάνω από 25 σε κάθε ρεύμα, δηλαδή κόβεις 1 φορά / 20 Km αριθμός που μειώνεται όταν υπάρχει κίνηση κοντά στις μεγάλες πόλεις. Βάζεις το navi να σε ειδοποιεί στα 1500 m και ΜΟΝΟ όταν συναντάς στη λωρίδα σου κάποιο, κόβεις στα 140 και καθάρισες. Απλά, σε 2 σημεία, στη Λάρισα και τη Λεπτοκαρυά με τις τεράστιες ευθείες, θα πηγαίνεις πιο φυλαγμένα για το TP XR που μετράει στα 1500 m.
Ευχαριστώ.
ΥΓ. Μπορεί κάποιος, έστω ΕΝΑΣ, να διαβάζει σοβαρά τι γράφω; Βαριέμαι να γράφω τα ίδια και τα ίδια συνέχεια:
Στην πράξη όμως, όπως γράφεις κι εσύ, δεν αξίζει το ρίσκο όταν, σε μια διαδρομή Αθήνα - Πάτρα, υπάρχουν 4-5 σημεία που υπάρχουν μπλόκα. Κόβεις στα 4-5 σημεία για να είσαι σίγουρος. Είναι τόσο απλό το ζήτημα.
VS.
Στην πράξη δεν υπάρχουν μόνο 4-5 σημεία πλέον σε ολη την Ελλάδα και είναι παρακινδυνευμένο αυτό που λές.
-
Radar και πού βρίσκονται.