-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Και όλα αυτά για να αποφύγουμε τα ραντάρ;Όχι να αποφύγεις, ή μάλλον όχι μόνο για να αποφύγεις. Βασικά για να γνωρίσεις τι υπάρχει από πίσω από την τεχνολογία και τις μετρήσεις αυτές. Ένας πληροφορημένος άνθρωπος, είναι πιο δύσκολο να ξεγελαστεί και σίγουρα καλύτερος οδηγός και καλύτερος πολίτης.
Είμαστε ακόμα στην αρχή, οπότε μη βιάζεσαι. Αυτά ήταν εισαγωγικά. Έδωσα ένα παράδειγμα πολύ βασικό για τη συνέχεια. Πλέον, μπορεί ο οποισδήποτε να υπολογίζει πόσο είναι το άνοιγμα της δέσμης για δεδομένη απόσταση από το πιστόλι laser. Ήδη υπάρχει ένα 'όπλο' που μπορεί να εξηγήσει ορισμένα περίεργα αποτελέσματα μετρήσεων.
Τώρα, θα δούμε ένα ακόμα παράδειγμα και μετά λίγη ακόμα θεωρία και στη συνέχεια βλέπουμε για περισσότερα.
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Και όλα αυτά για να αποφύγουμε τα ραντάρ;
Όχι να αποφύγεις, ή μάλλον όχι μόνο για να αποφύγεις. Βασικά για να γνωρίσεις τι υπάρχει από πίσω από την τεχνολογία και τις μετρήσεις αυτές. Ένας πληροφορημένος άνθρωπος, είναι πιο δύσκολο να ξεγελαστεί και σίγουρα καλύτερος οδηγός και καλύτερος πολίτης.
Όμορφη απάντηση.
-
Μέχρις εδώ ήταν η έτοιμη δουλειά για το bloka. Από εδώ και στο εξής, πρέπει να γίνει πρωτότυπη εργασία ή κάποια αντιγραφή από άλλο σημείο που έχω γράψει, οπότε θέλει περισσότερο χρόνο. Ελπίζω να τα καταφέρω και να βγάλω κάτι, σιγά σιγά. Ζητάω συγγνώμη εκ των προτέρων για τα όποια λάθη υπάρχουν, καθώς, προσπάθησα να είμαι όσο πιο απλός γίνεται, αποφεύγοντας τον επιστημονικό φορμαλισμό και την πολύ εξειδικευμένη και βαριά γλώσσα.
Οποιεσδήποτε παρατηρήσεις είναι δεκτές, όπως και οποιαδήποτε συμβολή και βοήθεια επίσης. Άλλωστε, αυτό ήταν έργο ζωής για εμένα. Να φτιάξω, για το bloka τότε, μια βάση γνώσης (ανατροφοδοτούμενη και συνεχώς αναβαθμίσιμη) πάνω στην οποία θα πατάει ο οποιοσδήποτε θέλει να ασχοληθεί με το θέμα. Η βάση αυτή θα ήταν ελεύθερη για αναδημοσίευση σε όποιο site ενδιαφερόταν, όπως είχε γίνει με τα reviews ανιχνευτών που είχα κάνει τότε και μερικά υπάρχουν ακόμα σε site πωλήσεων.
Γι' αυτό, κάνω πάλι την έκκληση που είχα κάνει από τότε (ημέρα ολικής επαναφοράς). Όποιος ενδιαφέρεται, όποιος μπορεί να βοηθήσει, όποιος έχει γνώσεις γενικές και εξειδικευμένες, ας επικοινωνήσει μαζί μου για να βγει κάτι καλό. Ως γνωστόν, δε με ενδιαφέρουν πνευματικά δικαιώματα, απόκτηση χρημάτων, εμπορικές εκμεταλλεύσεις κτλ. Δουλεύω από χόμπι στο θέμα αυτό, οπότε ο οποιοσδήποτε δε θα αντιμετωπίσει προβλήματα από τη δική μου πλευρά, αρκεί αυτά που γράφουμε μαζί να είναι διαθέσιμα και σε εμένα χωρίς οικονομικές απαιτήσεις.
Η πρόσκληση αυτή, πηγαίνει κυρίως στην 'αντίπαλη' πλευρά, μιας και μόνος μου δεν μπορώ να τα βγάλω πέρα όλα σε εύλογο χρονικό διάστημα. Ελπίζω να πρυτανεύσει η λογική, να μπουν στην άκρη οι αντιπαλότητες και τα μίση και να γίνει κοινή δουλειά για χάρη της ελληνικής κοινότητος.
Ευχαριστώ.
-
-
Αν είχα ένα € για κάθε φορά που αναφέρεις την λέξη bloka, θα είχα γίνει πλούσιος. Στο έχουν πει και οι άλλοι, δεν μας ενδιαφέρει τι έγινε αλλού, δεν ξέρουμε και δεν θέλουμε να μάθουμε.
-
Ποιοι 'αντίπαλοι' ρε Πιπίνο; Έλεος με τα σύνδρομα καταδίωξης.
-
Έχω την εντύπωση ότι η δουλειά που έχεις κάνει (αξιοθαύμαστη ) πάει χαμένη μέσα σε αυτό το νήμα. Σε 2 σελίδες θα έχει χαθεί μέσα στα πολλά μηνύματα. Μήπως θα ήταν καλύτερα να γίνει ένα ξεχωριστό θέμα όπου αυτά τα συγκεκριμένα posts να είναι πρώτα, με τίτλο 'πως λειτουργούν τα ραντάρ ταχύτητας' ;
-
-
Τώρα, αν γράψω ότι είχα ξεκινήσει αυτή τη δουλειά στο bloka; Ξεχωριστή ενότητα με τα post στη σειρά για να βγαίνει άκρη. Κάτι τέτοιο κι εδώ θα ήταν χρήσιμο και σε όλα τα σχετικά sites/forums. Το ζήτημα είναι αν υπάρχει τέτοια δυνατότητα και πώς θα γίνει αυτό, χωρίς παρεμβολές, επιθέσεις, άσχετα posts κτλ.
Δύσκολα πράγματα, αλλά κάτι θα γίνει πιστεύω. Γι' αυτό έγραψα την πρόσκληση για συνεργασία στους 'αντιπάλους' ώστε, να υπάρχει κάτι κοινό, μια αναφορά για όλους και όχι αποσπασματικά από εδώ κι από εκεί.
Ευχαριστώ.
-
Αν ανοίξεις ένα τοπικ στο οποίο γράφεις τα επιστημονικά και ενδιαφέροντα των δύο τελευταίων ποστ σου εδώ, δηλαδή χωρίς κορόνες αυτοπροβολής, συνεχείς αναφορές στο Bloka και αναφορές σε 'άλλους' 'επιθέσεις' κλπ εγώ που σε τρόλλαρα ανελέητα στο παρελθόν θα είμαι ο πρώτος που θα σε διαβάζω και ΔΕΝ θα σχολιάζω. Είμαι σίγουρος δε ότι και το mοderation σε τέτοιο τόπικ θα είναι υποδειγματικό
-
Έκανες αυτό:
In Internet slang, a troll is someone who posts inflammatory, extraneous, or off-topic messages in an online community, such as an online discussion forum, chat room, or blog, with the primary intent of provoking other users into a desired emotional response or of otherwise disrupting normal on-topic discussion
για να δημιουργήσεις πρόβλημα; Κι εγώ νόμιζα πως δεν υπήρχαν προκλητικά σχόλια. Έτσι μου είπαν δηλαδή μέχρι τώρα. Μάλιστα, να που κάτι μάθαμε και σήμερα. Να ο 1ος που έχει @@ και παραδέχεται ότι ήταν εκτός κανονισμών.
Ποιος θα είναι ο επόμενος κύριοι; Ή οι υπόλοιποι είστε αρκετά κότες για να μην το παραδεχθείτε;
Και για να μην ενοχληθεί και η διαχείριση, το παρόν post απλά αποτελεί ένα ξέσπασμα, μιας και αποδείθηκε ότι τελικά, δεν έβλεπα φαντάσματα, αλλά γίνονταν σκόπιμες ενέργειες για να ενοχλήσουν εμένα ή να στρέψουν αλλού το θέμα συζήτησης.
Πάρτε τώρα μια τροποίηση παλαιού post από άλλο forum, που αναφέρεται στις συχνότητες λειτουργίας των συστημάτων αυτών. Είναι κάτι που ζήτησε ο onyx χτες.
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Έχω την εντύπωση ότι η δουλειά που έχεις κάνει (αξιοθαύμαστη ) πάει χαμένη μέσα σε αυτό το νήμα. Σε 2 σελίδες θα έχει χαθεί μέσα στα πολλά μηνύματα. Μήπως θα ήταν καλύτερα να γίνει ένα ξεχωριστό θέμα όπου αυτά τα συγκεκριμένα posts να είναι πρώτα, με τίτλο 'πως λειτουργούν τα ραντάρ ταχύτητας' ;Κατά τη γνώμη μου, το υλικό είναι αρκετό για να φτιαχτεί ένα ανεξάρτητο, όμορφο και πληροφοριακό site. Όχι forum, και όχι 'blog'-style (έλεος πια με αυτά ). Επισης, το hosting ειναι πλεον πολυ φθηνο, και υπαρχει και η δωρεαν επιλογη που εχει και πολυ καλα εργαλεια για τον οποιοδηποτε (π.χ. Google Sites).
[Και ετσι γλυτωνεις επίσης και την περιπτωση οι 4T να κλεισουν το forum και να χαθεί το υλικό, ή να ειναι διαθεσιμες οι σελιδες όταν το forum είναι down].
[Προς αποφυγήν παρεξήγησης, δεν υπονοώ ότι δεν έχει θέση εδώ ή ότι δεν αξίζει να συζητείται το θέμα. Με σκοπό μία σωστή και τακτοποιημένη δημοσίευση και μόνον.]
My $0.02.
-
το τρολλάρω επίσης στην Internet slang σημαίνει και 'πειράζω', μην ερμηνεύεις τα λεγόμενα μου όπως θέλεις !!!
Το είπα από ευγένεια έτσι για να μην πω 'του τη λέω', και στο 99 % των περιπτώσεων είχα δίκιο να το κάνω όταν αυτοπαρουσιάζεσαι ως σουπερ-ντουπερ τηρητής των πάντων, οδηγάρα, σούπερ γκόμενος κλπ. Εκεί που έκανα θετικό ποστ για σένα πάλι τα ίδια ... τι να πω ...
-
**Τελος τα offtopic **
-
Ξανακάνω την έκκληση σε όλο τον κόσμο. Αν θέλουμε να βγει κάτι καλό, χρειάζεται συνεργασία. Δεν υπάρχει τέτοια δουλειά σε άλλο ελληνικό, να μην πω σε παγκόσμιο, site/forum. Είναι μαζεμένες συσκευές, χαρακτηριστικά, λεπτομέρειες, φωτογραφίες, οδηγίες κτλ. Μόνος μου δε θα μπορέσω να τα βγάλω όλα όπως πρέπει, παρά μόνο σε πολύ μεγάλο βάθος χρόνου. Έτυχε και έχω ελεύθερες κάποιες ημέρες και μπορώ να γράψω. Μετά από λίγο, δηλαδή μετά το ΣΚ, δε θα μπορώ πλέον να γράψω, οπότε, θα μείνει πίσω η δουλειά.
Όποιος ενδιαφέρεται, και αν πραγματικά ενδιαφέρεται για την κοινότητα, κάνω πρόσκληση για συνεργασία. Γνωρίζω ότι υπάρχουν διαφορετικές απόψεις σε διάφορα θέματα, ακόμα και ως προς το πόση πληροφορία πρέπει να δίνεται στο κοινό, αλλά δεν είναι καιρός για τέτοια. Είναι καιρός για συνεργασία και δουλειά.
Ευχαριστώ.
-
Πω ρε πράγμα που υπάρχει !
Οι κάμερες που έχουν τα μπατσικά ( πολλά citroen έβλεπα για κάποιο καιρό ), όταν φωτογραφίζουν τους παραβάτες, έχουν εξίσου έντονο φλάς με τις σταθερές που βλέπουμε πχ στην Α.Ο. ? Το αντιλαμβάνεσαι δλδ αμέσως ? -
Αν είναι απλό φλας, τότε, φαίνεται κανονικά, όπως στις σταθερές κάμερες. Υπάρχουν όμως και κάμερες με υπέρυθρο φλας που δε γίνονται αντιληπτές από το ανθρώπινο μάτι. Δε γνωρίζω όμως, αν υπάρχουν στην Ελλάδα τέτοιες φορητές.
Ευχαριστώ.
-
Οι 'σκληροπυρηνικές' τεχνικές πληροφορίες του pipinos1976 πήγαν στο καινούργιο, κλειδωμένο θέμα Radar, anti-radar & jammers: τεχνικές πληροφορίες. Σχόλια και συζήτηση στο παρόν θέμα [Mod]
-
Πολύ όμορφα
-
Επιτέλους...
-
Αυτή τη στιγμή μπλόκο με Traffipatrol XR στην έξοδο του 3ου τούνελ της Αθηνών-Κορίνθου στο ρεύμα προς Κόρινθο. Κίνδυνος θάνατος. Ευτυχώς ταξιδεύω με πούλμαν.
Ευχαριστώ.
-
Πολύ καλά κάνουν και γράφουν όσους τρέχουν μέσα σε σήραγγες. Αυτοί είναι ο 'κίνδυνος θάνατος', όχι το ραντάρ.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Πολύ καλά κάνουν και γράφουν όσους τρέχουν μέσα σε σήραγγες. Αυτοί είναι ο 'κίνδυνος θάνατος', όχι το ραντάρ.Κίνδυνος – Θάνατος (χωρίς εισαγωγικά, στην κυριολεξία) είναι όσοι κινούνται στις σήραγγες με σβηστά φώτα.
-
Αν και γνωρίζω ότι δε σας ενδιαφέρει πραγματικά μιας και είστε πολύ large τύποι, εγώ το ανεβάζω για καλό και για κακό, βάζοντας στην άκρη για λίγο την απόφασή μου να μην ανεβάζω μπλόκα κτλ.
Λοιπόν, έχουμε και λέμε:
- Το μπλόκο που βρισκόταν στα ΣΕΑ του Αιγίου, βρίσκεται και λίγο παρακάτω πλέον, ακριβώς μετά την κορυφή της ανηφόρας, λίγο μετά τη γέφυρα που πηγαίνει στο Νοσ. Αιγίου. Το στίγμα είναι (στο περίπου, γιατί μπορούν να αλλάζουν άνετα θέση):
38.χ Ν, 22.y Ε
Στο μπλόκο αυτό είδα Traffipatrol XR. Περαστικά σας. Προειδοποίησα όσους μπορούσα, αλλά δε νομίζω να έκοψε κανείς. Είπαμε, οι περισσότεροι είναι πολύ large τύποι.
- Το 2ο βρίσκεται λίγο πριν η Κορίνθου - Πατρών διασταυρωθεί με την Κορίνθου - Τριπόλεως. Ήδη σε αυτό το σημείο υπήρχε μπλόκο, αλλά στο ρεύμα προς Αθήνα. Τώρα, υπάρχει και στο απέναντι ρεύμα, προς Πάτρα. Βανάκι, ανοιχτή πίσω πόρτα, σημαδεύουν με άνεση και γράφουν τους large τύπους. Το στίγμα είναι:
37.z Ν, 22.w Ε
Ευχαριστώ.
- Σιγά μη δώσω στίγματα. Κάτσε να γράψουν πρώτα αρκετούς και όταν γίνει αυτό, τα συζητάμε. Άλλωστε, θα το πάρετε, όσοι ασχολείστε, με την ανανέωση των στιγμάτων τον επόμενο μήνα.
** Αλήθεια, οι εταιρείες, γιατί έχουν συμπεριλάβει στα pois τους τα στίγματα που έχω δώσει εγώ; Έχουν έγγραφη άδεια, έκαναν ερώτηση ή μήπως τα βρήκαν όλα free, τα πέταξαν μέσα και βγάζουν λεφτά από την εθελοντική εργασία κάποιων τρίτων;
Radar και πού βρίσκονται.