-
Ο χρήστης Jacob έγραψε:
Το συγκεκριμένο μήνυμα γράφηκε με αφορμή τα γραφόμενα του ckosm στις 21/8/2002. Ωστόσο δεν πρέπει να διαβαστεί απλά ως απάντηση προς αυτόν, αλλά ως σχόλιο σχετικά με το πως προσσεγγίζουμε ως αναγνώστες ένα συγκριτικό τεστ στους 4Τ.Ενας ακόμη ιδιοκτήτης αυτοκινήτου με πληγωμένο εγωισμό επειδή το αυτοκίνητό του βρέθηκε να χάνει σε συγκριτικό τεστ (4Τ, τεύχος 381).
Για να ξεκαθαρίσουμε κάποια σημεία:
Α) Το Impreza δεν είναι «μαιμού». Τουλάχιστον δεν είναι περισσότερο μαιμού από το Octavia. Από την στιγμή που και τα δύο αυτοκίνητα έχουν υποστεί μετατροπές –είτε από την ελληνική αντιπροσωπία είτε από έναν γερμανικό οίκο βελτιώσεων - τότε και τα δύο είναι «μαιμούδες» στον ίδιο βαθμό.
Β) Αναφορικά με την οδική συμπεριφορά του Octavia. Στην σελίδα 113 κάτω από τον τίτλο «Και η οδηγική ευχαρίστηση;», παρουσιάζονται αρκετά στοιχεία για την οδική συμπεριφορά του Octavia. Μάλιστα υπάρχει και μια διαφωτιστική φωτογραφία στο κάτω μέρος η οποία δικαιολογεί τη λεζάντα, ότι δηλαδή το Octavia έχει «αρκετά μεγάλες κλίσεις». Ως παλιός αναγνώστης θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι στα τεστ του περιοδικού υπάρχει πάντοτε μια αναφορά στα θεωρητικά δεδομένα του αυτοκινήτου ακολουθούμενα από σχόλια που δείχνουν κατά πόσο αυτές οι θεωρητικές παρατηρήσεις αποδεικνύονται στην πράξη. Αυτή η αρχή έχει ακολουθηθεί και σε αυτή τη δοκιμή. Διάβασε το εξής σημείο στην σελίδα 113: «Στην περίπτωση, όμως ...μέσα στην στροφή». Επίσης στην ίδια σελίδα «Ο οδηγός που θα...δε θα διαφοροποιηθεί δραστικά». Αυτά τα σχόλια μπορούν να έχουν γραφεί μόνο από κάποιον ο οποίος έχει όντως οδηγήσει το αυτοκίνητο και δεν έχει μείνει στο φυλλάδιο με τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Πως λοιπόν ισχυρίζεσαι ότι ο συγγραφέας του τεστ «τουλάχιστον από πλευράς οδικής συμπεριφοράς ΔΕΝ τέσταρε καθόλου τα αυτοκίνητα»; Με άλλα λόγια λές ότι ο δημοσιογράφος και το περιοδικό είναι απατεώνες και τσαρλατάνοι.
Γ) Στο μήνυμά σου αναφέρεσαι στην οδική συμπεριφορά του Octavia και στην στροφή στο γκολφ της Γλυφάδας. Εδώ τα έχεις μπερδέψει. Αναφέρεσαι σε ένα προσθιοκίνητο Octavia με κάποιες μετατροπές στην ανάρτηση. Οι 4Τ όμως – όπως τονίζουν ξεκάθαρα στο άρθρο - δοκίμασαν το τετρακίνητο Octavia χωρίς αυτή την αναβάθμιση στην ανάρτηση. Συνεπώς καταλαβαίνεις ότι το περιοδικό έκρινε με άλλα δεδομένα από αυτά που αναφέρεις εσύ. Δεν καταλαβαίνω γιατί αναφέρεις το συγκεκριμένο σημείο αφού είναι εμφανέστατο ότι μιλάς για άλλο αυτοκίνητο.
Δ) Τα σχόλια δεν είναι ατομικά, αλλά συγκριτικά. Με άλλα λόγια, τους 4Τ δεν τους ενδιαφέρει η οδική συμπεριφορά του Octavia, αλλά η οδική συμπεριφορά του Octavia σε σχέση με το Impreza. Υπό αυτό το πρίσμα – τι κάνει το ένα αυτοκίνητο σε σχέση με κάποιο άλλο ανταγωνιστικό – το Octavia υστερεί. Διαβάστε το κάτω μέρος της σελ. 114 «Τελικά, είναι ....σωστή αίσθηση». Πρέπει να κατανοήσεις ότι ο σπορτίφ χαρακτήρας και η οδηγική ευχαρίστηση είναι το ζητούμενο σε αυτή τη συγκριτική δοκιμή - όχι οι απόλυτες επιδόσεις.
Ε) Μάλλον δεν έχεις οδηγήσει και τα δύο αυτοκίνητα και κρίνεις θεωρητικά. Στην περίπτωση όμως που όντως είχες οδηγήσει και το Octavia ( στην έκδοση που δοκιμάζει το περιοδικό και όχι αυτή που αναφέρεις εσύ ) και το Impreza, να μου επιτρέψεις να εμπιστεύομαι τους έμπειρους / αμερόληπτους δοκιμαστές ενός αυτοκινητικού περιοδικού οι οποίοι έχουν οδηγήσει αρκετά αυτοκίνητα ώστε να μπορούν να αποφαίνονται σχετικά με τον χαρακτήρα του κάθε αυτοκινήτου.
ΣΤ) Πρόχειρο το άρθρο; Διάβασε την σελίδα 116. Σε ποιό άλλο περιοδικό βρίσκεις τόσα πολλά στοιχεία; Αν διαβάζεις το κορυφαίο αγγλικό CAR δεν θα βρεις πουθενά τα στοιχεία για επιδόσεις, φρενάρισμα, θόρυβο (!) κλπ. Το ίδιο ισχύει και για τα περισσότερα κορυφαία αυτοκινητικά περιοδικά.
Εν τέλει, διάβασε το συμπέρασμα στην σελ.114. Αν κι εδώ δεν κατάλαβες την ετυμηγορία κι επιμένεις ότι οι 4Τ προβαίνουν σε «διαφήμιση της ελληνικής ‘μαιμουδιάς’ που ακούει στο όνομα 1,6ΤS Turbo» (παραθέτω απόσπασμα από το γράμμα σου), τότε σίγουρα η κρίση σου δεν είναι αμερόληπτη. Αλλά για ποιά διαφήμιση μιλάς ; Αν κοιτάξει κανείς στο τεύχος 383 στην σελ.244 θα δει ότι έχουν ξεχάσει να αναφέρουν το Impreza με τους 180 ίππους. Επιμένεις ότι θέλουν να διαφημίσουν το συγκεκριμένο μοντέλο ; Με ποιό τρόπο, με το να μην το αναφέρουν καν;
Συμπέρασμα:
To ότι έχουμε οδηγήσει / αγοράσει ένα αυτοκίνητο δεν θα πρέπει να επηρρεάζει την κρίση μας και να μας κάνει να βλέπουμε συνομωσίες όταν οι απόλυτα ειδικοί δεν βγάζουν το αυτοκίνητο που μας ενδιαφέρει ως το καλύτερο.
Φιλικά,
Jacob
Συμφωνώ στο 100% .
-
[/quote]
Ξεφεύγουμε από το θέμα γι αυτό μην μείνουμε πολύ σε αυτό το σημείο.
Anyway, ασχολούμαι με τη συγκεκριμένη γαλλική σειρά αυτοκινήτων τα 4 τελευταία χρόνια. Μάλιστα έχω δουλέψει και σε συνεργείο για ένα διάστημα στο παρελθόν, οπότε αυτά που λέω τα έχω δει από πρώτο χέρι.
Πιστεύω πως είναι αναξιόπιστα επειδή :
Τα εργοστασιακά αμορτισέρ μετά από 30-40000 Km θέλουν αλλαγή. Νούμερο απαράδεκτο κατά τη γνώμη μου.
Προβλήματα στα ηλεκτρονικά δεν έχουν ακουστεί για τα καινούργια, έχουν υπάρξει όμως σε αρκετά rallye 1.3.
Μετά από τα 70-80.000 km συνήθως παρουσιάζονται οι εξής βλάβες:- Ημιαξόνια
- Κρεμαγιέρα (αν έχουν γίνει χιλιόμετρα σε χώμα)
- Κολάρα νερού
- Θερμοστάτης ψυγείου
- Μαρκούτσια φρένων
- Αν η χρήση είναι περισσότερο απαιτητική , σινεμπλόκ εμπρός ψαλιδιών, συνδέσμων στήριξης εμπρός αντιστρεπτικής και ίσως και μπίλια εμπρός ψαλιδιών. (Απαιτείται αλλαγή ολόκληρου του ψαλιδιού)
- Χρειάζονται ευθυγράμμιση αρκετά συχνά
- Ακρόμπαρα
- Τριγμοί στο εσωτερικό
- Αν 'στραβώσει' δεν 'ισιώνει', λόγω των κρεμαστών βάσεων των εμπρός ψαλιδιών.
Αυτά μου έρχονται πρόχειρα στο μυαλό μετά από γνώση πλήθους περιπτώσεων. Βέβαια, είμαι υπέρ των αυτοκινήτων αυτών γιατί ο οδηγική ευχαρίστηση για μένα προηγείται.
Αν και με ένα micra πχ δεν θα αντιμετωπίσεις τίποτα από τα παραπάνω τουλάχιστον πριν τα 150000km εγώ προτιμάω τα γαλλικά. Βέβαια άλλο ήταν το νόημα του παραδείγματος.
Θα πρότεινα, εαν θέλεις να συνεχίσουμε το θέμα αυτό για τα γαλλικά, να ανοίξουμε ένα καινούργιο θρέντ ή να επικοινωνήσουμε με μαϊλ[/quote]
Τα περισσότερα αν όχι όλα από αυτά που αναφέρεις αποτελούν συνήθη προβλήματα ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ όλων μα όλων των αυτοκινήτων και όχι ιδιαίτερα των συγκεκριμένων. Σαφώς ο χαρακτήρας των αυτοκινήτων αυτών είναι τέτοιος που δεν μπορείς παρά να τα 'βιάζεις'. Στο κάτω κάτω δεν είδα κανα γέρο να οδηγάει ραλί ή VTS 16V και να το σκίζει. Όλο νέοι που ξέρουν γιατί τ'αγορασαν, τα οδηγούν.
Εγώ μιλάω όμως για συστήματα που δεν υφίστανται (φανερή τουλάχιστον) μηχανική καταπόνηση. Και εκεί σε διαβεβαιώνω δεν υστερούν από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο που κυκλοφορεί στον ίδιο αριθμό μ'αυτά.
Εκεί είναι που κυρίως πάσχει και το Ιμπρέζα. Όχι τόσο στα μηχανικά όσο σε ηλεκτρονικά.Δεν κρατάει ρελαντί, παίζουν οι στροφές του, σβήνει....
Επ' ευκαιρείας καλό θα ήταν να ανοίξουμε ένα Θέμα τέτοιο για τα γαλλικά, συμφωνώ μαζί σου.
Επίσης να σου πω ότι εργάζομαι σε συνεργείο με 'ειδίκευση' καρμπυρατέρ και ψεκασμό, γι'αυτό γράφω ό,τι γράφω.
Χαιρετισμούς -
Επειδή το θέμα εδώ είναι άλλο συνεχίζουμε τα περι γαλλικών στο
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=820 -
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
I told u so boyz! To 1.6 Sturbo einai mapa. To octavia ontos einai h timioteri lysi gia anthropous pous kseroun kai de kollane se markes (VW audi )
ckosm
Oso gia ta 140-150 sto golf epetrepse mou na onomastei kai to octavia sou 'ABT to fidaki o diamantis' Apla mathimatika a' lykeiou, me thn diametro strofhs na einai maximum 40 metra (ante kai 60 na pw) kane ta mathimatika kai tha deis oti travas kati pleurika g typou formula 1. Kalo kai agio to haldex alla mprosta stin greekoti fantasia fainetai de pianei mia...Scoob Owner,
Καλό είναι να μην υπερβάλλεις στις διατυπώσεις σου. Με τις παραμέτρους που υποθετικά έβαλλες και απλή φυσική Α' Λυκείου τα πλευρικά g σε αυτή την περίπτωση είναι 0.88 . Ασε δε που στην πράξη τα απλά και ιδανικά σχηματάκια και οι υπολογισμοί της φυσικής του Λυκείου απέχουν μακράν της πραγματικότητας: αφήματα γκαζιού, διόρθωση πορείας, πλαγιολίσθηση, κλπ..., ας μη μακρυγορούμε.
Τώρα γιά τα 'φιδάκια' που σε ενοχλούν μάλλον θα έπρεπε να είναι αυτά που γράφονται κατά καιρούς στο περιοδικό και να μην τα καταπίνεις αμάσητα
Διάβασε πάλι προσεκτικά το μήνυμα και θα δεις ότι πουθενά δεν μίλησα γιά Haldex, αλλά γιά πρόσθια κίνηση και απλό ASR.Chris
Egw lew na makrygorisoume:
OK back to school then:
F=mV^2/r
F: kentromolos
m: maza tou Octavia
V : taxitita tou Octavia
r: aktina strofisMetatropi monadwn se Metric
V=140km/h=140,000 m/h=140,000/60*60 m/sec= 38.9 m/sec (peripou)
r= 30 mF= (m* 50.41) Nt
(diladi an to octavia zygizei 1400kg askeitai pleyriki dinami 70500 Nt i aploustera peripoy 7.19 tonnwn)
Twra mia pou milame gia pleyrika g prepei na vgaloume to paragonta maza ektos nai?
ara anagoume ola se mazes octavianes!
ara F= mA
opou A i pleyriki epitaxinsi
opote :
mA=m* 50.41
ara A= 50.41
ante na to sygkrinoume kai me to g =9.81A= 5.14 g peripou
Twra mi mou peis gia sximatakia kai afima gaziou kai non-linear dynamics .
Milame steady state turning circle.
A mia pou tofere i kouventa to car and driver to a USA den eixe no 1 to NSX me 1.1 g ?Glad to debate the issue further
-
AΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ Takinnen:
Δεν γνωρίζω για ποιό θέμα μιλάς. Και έτσι να είναι, εσύ δεν έχεις προσωπική κρίση, ωστε να καταλαβαίνεις οτι με αυτό το χαρακτηρισμό προσβάλλεις συγκεκριμένους επαγγελματίες; Πως κρίνεις εσύ, οτί μια μετατροπή είναι ακραία και σύμφωνα με ποιες προδιαγραφές;
Tι μας λες τώρα, δεν γνωρίζεις το ένθετο των 4Τ στο τεύχος του Μαρτίου 2002 γιά βελτιώσεις-Διάβασε λίγο την εισαγωγή του ενθέτου σε παρακαλώ. Προσβάλλουμε και συγκεκριμένους επαγγελματίες? Εδώ 7-8 κάτοχοι του περί ού ο λόγος 'βελτιωμένου' μοντέλου είναι έτοιμοι να προσφύγουν ή το έχουν ήδη πράξει, όπως όλοι διαβάσαμε στο αντίστοιχο thread, και δικαστικά γιά τα μύρια όσα προβλήματα της συγκεκριμένης μετατροπής. Πολλοι από αυτούς αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα από τις πρώτες κιόλας ώρες ή μέρες που είχαν την ατυχία να παραλάβουν το αυτοκίνητό τους από τους συγκεκριμένους 'αξιόπιστους επαγγελματίες'.
Και θα σε παρακαλούσα να μου πείς τις προδιαγραφές της συγκεκριμένης μετατροπής ως έχων ισχυρή άποψη...Σε ειδικό αγγλικό site γελάνε ακόμα και γράφουν μέχρι και ανέκδοτα γιά τη συγκεκριμένη Chita (βλέπεις έχω γίνει λιγότερο κυνικός στις εκφράσεις μου...).Φυσικά φαίνεται από τα συμφραζόμενα.
Ναι, αυτό είναι ένα φοβερό και πολύ ισχυρό επιχείρημα
[/quote]Και το δικό σου ένα συγκλονιστικό αντεπιχείρημα
Ωραία, πως όμως εσύ αποδεικνύεις, οτί το Haldex δεν συνάδει με υποστροφικές τροχιές; Με γενικόλογα του τύπου οτί κάθε προσθιοκίνητο δεν είναι υποστροφικό, ή με βάση τις εμπειρίες σου από ένα άλλο παρόμοιο προσθιοκίνητο;
Αφού διαφωνείς με τη διατύπωση του περιοδικού αλλά και της θεωρίας πρέπει να υποστηρίξεις με επιχειρήματα τη γνώμη σου. Τα οποία στη συγκεκριμένη τοποθέτηση απουσιάζουν.Γιατί οποιοδήποτε προσθιοκίνητο αυτοκίνητο ή κατά συνθήκην προσθιοκίνητο (δηλαδή με τετρακίνηση τύπου Haldex) δεν σημαίνει αναγκαστικά ότι έχει υποστροφική συμπεριφορά. Θες να σου απαριθμήσω μερικά? Το άν το Haldex γενικώς 'συνάδει' με υποστροφική συμπεριφορά και εάν το συγκεκριμένο τετρακίνητο τελικά συμπεριφερεται υποστροφικά είναι διαφορετικό. Kαι η τοποθέτηση του πραγματικού οδηγού που το οδήγησε πρέπει να είναι σαφής και όχι 'ολίγον θολή' (Επειδή τυχαίνει να το έχω οδηγήσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και έχω ακούσει τη γνώμη και άλλων δεν υποστρέφει. Εκτός εάν-όπως γιά κάθε προσθιοκίνητο-στη είσοδο της στροφής εφαρμόσει κάνεις την αρχή pedal to metal!!!. Προσπάθησε να αντιληφθείς τη σημασία κάθε έκφρασης και διατύπωσης; το 'συνάδει' έχει εδώ όπως αναφέρεται υποχρεωτική σημασία. Πως να το κάνουμε αν και πάλι έκαναν λάθος διατύπωση, δημοσιογράφοι είναι και οφείλουν να μάθουν πρώτα Ελληνικά!!! Ας τους συγχωρήσουμε γιά άλλη μιά φορά μετά τον Gavriil-Eσύ τι λές?
Και πάλι το γεγονός οτί υπάρχουν τετρακινήσεις και τετρακινήσεις, δεν λέει τίποτα για τη συγκεκριμένη τετρακίνηση. Οπότε και πάλι, πού κολλάει αυτό που λες; Λες πολλά, χωρίς να καταλήγεις σε κάποιο συμπέρασμα.
Σαφέστατα υπάρχουν τετρακινήσεις και τετρακινήσεις γιατί στη συγκεκριμένη περίπτωση, όπως και σε άλλες περιπτώσεις, το περιοδικό προσπάθησε να ταυτίσει την τετρακίνηση του 1.6 TS με τα μεγαλύτερα αδέλφια του, πράγμα που δεν είναι αληθινό. Αυτό είναι το καταληκτικό συμπέρασμα εδώ-Μήπως θέλεις να στο κάνω πιό λιανά?
Είναι αποδεδειγμένα ο καλύτερος τρόπος μετάδοσης κίνησης. Το υπόλοιπο σχόλιο κράτα το πάλι για τον εαυτό σου, γιατι για άλλη μια φορά, είναι άσχετο με οτιδήποτε.
Εδώ νομίζω ότι τσίμπησε το 'ψαράκι'. Δε μου εξηγείς τώρα γιατί πολλά Supercars (Formula 1 included) έχουν πίσω κίνηση και άλλα όπως π.χ. Αlfa 156 GTA με 250hp μπροστινή κίνηση? Δες και πρόσφατο συγκριτικό test άλλου ελληνικού περιοδικού αυτοκίνησης μεταξύ Αlfa 156 GTA και Subaru Impreza STI, όπου στη διαδρομή με πολλές στροφές η Alfa ήταν κολλημένη στον πίσω προφυλακτήρα του STI, και το τελευταίο δεν μπορούσε να ξεφύγει ούτε μέτρο!!!
Μάλλον το προηγούμενο σχόλιο είχε σοβαρό λόγο ύπαρξης ...Δεν είμαι γκουρού κανενός είδος κίνησης. Οπότε και αυτό το συμπέρασμα είναι λάθος. Δεν έχω καμία αυταπάτη για να ξυπνήσω από αυτή. Και το πέταγμα λάσπης σε προσωπικό επίπεδο, είναι ο καλύτερος τρόπος άμυνας, όταν λείπουν τα επιχειρήματα.
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Λυπάμαι, άλλα η εκτόξευση λάσπης και ειρωνείας ήταν πρωτίστως δική σου επιλογή με τις 'οδηγικές περγαμηνές' και το '...πόσα και ποιά τετρακίνητα έχω οδηγήσει...' και φυσικά επεστράφη δικαίως αγαπητέ.
Ε τότε εσύ γιατί δεν αγοράζεις τους ΟΛΟΥΣ και αγοράζεις τους 4Τ;
Γιά τη δική σου ενημέρωση διαβάζω τους 4Τ απο το 1978. Τα τελευταία 2 χρόνια όμως αγοράζω και τους ΑΛΛΟΥΣ γιατί δεν αντέχω να διαβάζω αρκετές υπερβολές και ανακρίβειες (+αυτές που έθιξε ο Gavrill), στις οποίες οι ΑΛΛΟΙ-δυστυχώς γιά σένα και τους 4Τ-δεν περιπίπτουν...
Δυστυχώς γιά μένα και πολλούς άλλους οι 4Τ έπαψαν από καιρό να είναι το περιοδικό που ήταν κάποτε...
Οσο γιά τις δυναμομετρήσεις, οι ΑΛΛΟΙ πολύ συχνά τις κάνουν. Διάβασε π.χ. αν θέλεις πρόσφατο συγκριτικό test 7 σύγχρονων GTI στο DRIVE και θα καταλάβεις!!!Αυτό τους έλειπε να πέσουν στο επίπεδο των περιοδικών για βελτιώσεις.
Αστοχο το σχόλιο, μιά και στο συγκεκριμένο συγκριτικό test συνέκριναν 2 εκ βελτιώσεως προκύπτοντα αυτοκίνητα.
Αυτό εσύ το αντιλαμβάνεσαι, ως εξαίρετος συγγραφέας άγραφων νόμων, όχι εγώ.
Και εσύ δεν το αντιλαμβάνεσαι ως εμμένων στην διατήρηση των παροπίδων που επιμένεις να φοράς
Σου θυμίζω πως οι περισσότερες εταιρίες κάνουν και λάθη.
Αν θέλεις να μιλήσεις για την αναξιοπιστία του αυτοκινήτου αυτού, κάντο!
Τα 106 rallye όπως και τα saxo είναι από τα πλέον αναξιόπιστα αυτοκίνητα! Γιατί δεν αναφέρεις κάτι και γι αυτά; Όπως και για εκατοντάδες άλλα αναξιόπιστα αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει; Μα κατά τη διάρκεια ενός τεστ μερικών χιλιομέτρων δεν είναι δυνατόν να αντιληφθεί ο δημοσιογράφος την αναξιοπιστία ενός αυτοκινήτου εκτός και αν προκύψει κάποια σοβαρή βλάβη.
Ωραία, τι θέλεις να αρχίσουν να παίρουν συνέντευξη από όλους τους κατόχους ενός μοντέλου και να μας μεταφέρουν τις εντυπώσεις τους;Αυτό έκανα, γιά την αναξιοπιστία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου μίλησα και το 'λακκο' που έπεσαν οι 4Τ!!! Εσύ γιατί χτυπίεσε. Ολα τα άλλα που γράφεις έιναι απλά φλυαρίες.
Σημ.: Διαφωνώ γιά το 106 Rallye γιατί σε 'στροφιλίκι' τα τρέμουν πολλά σύγχρονα Star Cars της πραγματικής τετρακίνησης.Αν δεν σου αρέσει μην το αγοράζεις.
Αυτό θα κάνω ...!!! Απλά γιατί δεν έχω τη νοοτροπία του οπαδού.
Ναι και ήταν σωστός μόνο σε ένα σημείο από τα τόσα που τον πείραξαν. Βέβαια, και το λάθος αυτό δεν ήταν ουσίας, αλλά εσφαλμένης διατύπωσης. Και δεν διορθώθηκε προφανώς, λόγω φόρτου εργασίας.
Τα υπόλοιπα, ήταν υπερβολές του GavriilΟ Gavriil είχε δίκιο σε όλα!!! Του βάζω 10/10!!!
Ναι όντως, είναι δικαίωμά σου....
Είδαμε και τις δικές σου τις ...επαγγελματικές!!!
Με τιμή και συγκίνηση!!!
Currently the ball is on your tennis court!!!
Chris
[/u]
-
O Scoob Owner έγραψε:
Egw lew na makrygorisoume:
OK back to school then:
F=mV^2/r
F: kentromolos
m: maza tou Octavia
V : taxitita tou Octavia
r: aktina strofisMetatropi monadwn se Metric
V=140km/h=140,000 m/h=140,000/60*60 m/sec= 38.9 m/sec (peripou)
r= 30 mF= (m* 50.41) Nt
(diladi an to octavia zygizei 1400kg askeitai pleyriki dinami 70500 Nt i aploustera peripoy 7.19 tonnwn)
Twra mia pou milame gia pleyrika g prepei na vgaloume to paragonta maza ektos nai?
ara anagoume ola se mazes octavianes!
ara F= mA
opou A i pleyriki epitaxinsi
opote :
mA=m* 50.41
ara A= 50.41
ante na to sygkrinoume kai me to g =9.81A= 5.14 g peripou
Twra mi mou peis gia sximatakia kai afima gaziou kai non-linear dynamics .
Milame steady state turning circle.
A mia pou tofere i kouventa to car and driver to a USA den eixe no 1 to NSX me 1.1 g ?Glad to debate the issue further
ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΝΑ ΜΑΚΡΥΓΟΡΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΙΤΙΚΟ ΣΟΥ ΠΝΕΥΜΑ:
Μιλάς λοιπόν γιά πλευρική επιτάχυνση (γκ: κεντρομόλος επιτάχυνση) σε ιδανική κυκλική κίνηση, και ας αφήσουμε τα άλλα περί βάρους και μάζας Octavia γιατί έχουν μόνο αξία στον υπολογισμό της πλευρικής δύναμης. Και εσύ από ότι βλέπω διαλέγεις ακτίνα στροφής (R) = 30m. Αυτό είναι μάλλον αυθαίρετο γιά τους εξής λόγους:
- Στην πραγματικότητα κανένα αυτοκίνητο δεν διαγράφει τόξο πραγματικού κύκλου και οι περισσότερες καμπυλόγραμμες τροχιές μπορούν να διαιρεθούν σε τμήματα κυκλικών τροχιών με διαφορετική ακτίνα. Αν π.χ. λοιπόν 5-πλασιάσουμε την ακτίνα σε 150m τότε η πλευρική επιτάχυνση γίνεται περίπου 1.0g κ.λ.π.
- Ο οδηγός συχνά κάνει χειρισμούς, δηλαδή τοποθετήσεις του αυτοκινήτου, κατά τέτοιο τρόπο ώστε να προσπαθεί να 'ευθιάζει' τουλάχιστον κάποια τμήματα της στροφής, οπότε πάλι τα δεδομένα γιά τη ακτίνα και άρα γιά τα g αλλάζουν σαφώς. Αυτό όπως ξέρεις γίνεται κατά κόρον στους αγώνες ραλλυ.
- Αυτά που σωστά γράφεις και ισχύουν γιά τη συγκεκριμένη ταχύτητα και ακτίνα κύκλου γιά τον υπολογισμό της πλευρικής επιτάχυνσης θα προσέγγιζαν την κίνηση σε πίστα με συγκεκριμένης ακτίνας καμπές και μη παρέκλιση του αυτοκινήτου από την τροχιά. Σου θυμίζω πάλι ότι ο οδηγός πάντα χρησιμοποιεί όλο το πλάτος του διαδρόμου της πίστας ακριβώς γιά να αυξήσει την ακτίνα περιστροφής και άρα να μειώσει την πλευρική επιτάχυνση. Τώρα εγώ δεν έτρεξα το αυτοκίνητο σε πίστα και φυσικά δεν θα μπορούσα να το κάνω αυτό με τις κατά συνθήκη παραμέτρους ιδανικής κυκλικής τροχιάς που εσύ έθεσες.
Αν και δεν έχει ιδιαίτερη σημασία να το επαναλαμβάνουμε, πάντως τη συγκεκριμένη στροφη την πήρα όντως όπως ανέφερα και δεν ήταν 'φιδάκι'. Τώρα αν 'έκλεψα' ή ξεγέλασα λίγο τις ιδανικές τροχιές και τους νόμους της φυσικής νομίζω αυτό είναι αναπόφευκτο στην προσπάθεια του οδήγού να κρατηθεί με το αυτοκίνητο στο δρόμο και να μην μπεί ...μέσα στο Golf της Γλυφάδας...
Σε ευχαριστώ γιά την ενδιαφέρουσα αντιπαράθεση.
Chris[/b]
-
Aπάντηση στον Jacob:
Ενας ακόμη ιδιοκτήτης αυτοκινήτου με πληγωμένο εγωισμό επειδή το αυτοκίνητό του βρέθηκε να χάνει σε συγκριτικό τεστ (4Τ, τεύχος 381).
Oχι βέβαια, δεν πρόκειται ούτε γιά πληγωμένους εγωϊσμούς, ούτε γιά κυνήγι μαγισσών και άλλα συναφή. Ας αφήσετε επιτέλους τα μελλοδραματικά που κάποιοι σας έχουν εμφυσήσει με τη γραφή τους. Οταν διάβασα το test δεν είπα τίποτα και σε κάποιο βαθμό πίστεψα αρκετά από τα γραφόμενα. Μετά από τα απελπισμένα όμως μηνύματα κατόχων Subaru 1.6 TS turbo γιά την πέρα γιά πέρα αναξιοπιστία της συγκεκριμένης μετατροπής και αφού ρώτησα, έμαθα και είδα από κοντά το συγκεκριμένο, θεώρησα χρέος μου να γράψω σ' αυτό το site.
Σε πληροφορώ ότι δεν είμαι κάτοχος Οctavia 1.8T 4X4, άρα και το σχόλιό σου άστοχο. Εχω όμως οδηγήσει προσωπικά αλλά και συνοδηγός σε άλλους πραγματικούς οδηγούς το συγκεκριμένο μοντέλο και η άποψη μας είναι ότι οι 4Τ έγραψαν επιεικώς ανακρίβειεςΓια να ξεκαθαρίσουμε κάποια σημεία:
Α) Το Impreza δεν είναι «μαιμού». Τουλάχιστον δεν είναι περισσότερο μαιμού από το Octavia. Από την στιγμή που και τα δύο αυτοκίνητα έχουν υποστεί μετατροπές –είτε από την ελληνική αντιπροσωπία είτε από έναν γερμανικό οίκο βελτιώσεων - τότε και τα δύο είναι «μαιμούδες» στον ίδιο βαθμό.
Εδώ φαίνεται να ξεχνάς ή να αγνοείς ότι ο βελτιωτικός οίκος ΑΒΤ του group VW που κάνει τη μετατροπή του Octavia έχει μακρά ιστορία στις μετατροπές (αρχικά του Golf GTI τη δεκαετία 1980) και στους αγώνες με πολλές περγαμηνές. Μη μου τους συγκρίνεις λοιπόν με τους 'σουβλατζήδες' με τις 'μαϊμούδες'. Γιατί δεν έχει κάνει καμμία παρόμοια μετατροπή στο 1.6 TS turbo ούτε η επίσημη αντιπροσωπεία ούτε η Prodrive?
Β) Αναφορικά με την οδική συμπεριφορά του Octavia. Στην σελίδα 113 κάτω από τον τίτλο «Και η οδηγική ευχαρίστηση;», παρουσιάζονται αρκετά στοιχεία για την οδική συμπεριφορά του Octavia. Μάλιστα υπάρχει και μια διαφωτιστική φωτογραφία στο κάτω μέρος η οποία δικαιολογεί τη λεζάντα, ότι δηλαδή το Octavia έχει «αρκετά μεγάλες κλίσεις». Ως παλιός αναγνώστης θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι στα τεστ του περιοδικού υπάρχει πάντοτε μια αναφορά στα θεωρητικά δεδομένα του αυτοκινήτου ακολουθούμενα από σχόλια που δείχνουν κατά πόσο αυτές οι θεωρητικές παρατηρήσεις αποδεικνύονται στην πράξη. Αυτή η αρχή έχει ακολουθηθεί και σε αυτή τη δοκιμή. Διάβασε το εξής σημείο στην σελίδα 113: «Στην περίπτωση, όμως ...μέσα στην στροφή». Επίσης στην ίδια σελίδα «Ο οδηγός που θα...δε θα διαφοροποιηθεί δραστικά». Αυτά τα σχόλια μπορούν να έχουν γραφεί μόνο από κάποιον ο οποίος έχει όντως οδηγήσει το αυτοκίνητο και δεν έχει μείνει στο φυλλάδιο με τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Πως λοιπόν ισχυρίζεσαι ότι ο συγγραφέας του τεστ «τουλάχιστον από πλευράς οδικής συμπεριφοράς ΔΕΝ τέσταρε καθόλου τα αυτοκίνητα»; Με άλλα λόγια λές ότι ο δημοσιογράφος και το περιοδικό είναι απατεώνες και τσαρλατάνοι.
Ωραία όλα όσα λες, και τα έχω διαβάσει. Δεν μπορώ όμως να δεχθώ δανειζόμενος και την εμπειρία άλλων ότι ένα τέτοιο αυτοκίνητο '...σε προκαλεί να το οδηγήσεις και να στρείψεις' και ότι η εταιρεία με τη συγκεκριμένη μετατροπή πέτυχε τους στόχους της και '...και είναι στο σωστό δρόμο'.
Αυτά τα σχόλια έχουν γραφεί μόνο από κάποιον που δεν έχει οδηγήσει τα 2 αυτοκίνητα, ή απλώς γιά να είμαι πιό ακριβής τα πήγε μιά βόλτα στις στροφές. Διάβασε σε παρακαλώ λίγο και τις εντυπώσεις των κατόχων του συγκεκριμένου μοντέλου γιά οδική συμπεριφορά στο thread όπου διατυπώνουν αγανακτισμένοι τα παράπονά τους.
Τέλος ποτέ δεν είπα ότι ο δημοσιογράφος και το περιοδικό είναι όπως λες εσύ 'τσαρλατάνοι και απατεώνες'. Απλά το συγκεκριμένο test είναι ατυχώς πέρα γιά πέρα αναξιόπιστο και ανακριβές.Γ) Στο μήνυμά σου αναφέρεσαι στην οδική συμπεριφορά του Octavia και στην στροφή στο γκολφ της Γλυφάδας. Εδώ τα έχεις μπερδέψει. Αναφέρεσαι σε ένα προσθιοκίνητο Octavia με κάποιες μετατροπές στην ανάρτηση. Οι 4Τ όμως – όπως τονίζουν ξεκάθαρα στο άρθρο - δοκίμασαν το τετρακίνητο Octavia χωρίς αυτή την αναβάθμιση στην ανάρτηση. Συνεπώς καταλαβαίνεις ότι το περιοδικό έκρινε με άλλα δεδομένα από αυτά που αναφέρεις εσύ. Δεν καταλαβαίνω γιατί αναφέρεις το συγκεκριμένο σημείο αφού είναι εμφανέστατο ότι μιλάς για άλλο αυτοκίνητο.
Εδώ μάλλον έχεις δίκιο. Ας μου συγχωρεθεί και εμένα η υπερβολή και ατυχής σύγκριση, αφού πρώτα έχω διαβάσει τόσες.
Δ) Τα σχόλια δεν είναι ατομικά, αλλά συγκριτικά. Με άλλα λόγια, τους 4Τ δεν τους ενδιαφέρει η οδική συμπεριφορά του Octavia, αλλά η οδική συμπεριφορά του Octavia σε σχέση με το Impreza. Υπό αυτό το πρίσμα – τι κάνει το ένα αυτοκίνητο σε σχέση με κάποιο άλλο ανταγωνιστικό – το Octavia υστερεί. Διαβάστε το κάτω μέρος της σελ. 114 «Τελικά, είναι ....σωστή αίσθηση». Πρέπει να κατανοήσεις ότι ο σπορτίφ χαρακτήρας και η οδηγική ευχαρίστηση είναι το ζητούμενο σε αυτή τη συγκριτική δοκιμή - όχι οι απόλυτες επιδόσεις.
Πουθενά δεν αναφέρθηκα στις επιδόσεις. Αυτό είναι δικό σου συμπέρασμα.
Μπορείς να μου εξηγήσεις όμως γιατί ενώ στον πίνακα του φρεναρίσματος όπου μετριέται το 100-0 km/h και το Octavia ακινητοποιείται σε μικρότερη απόσταση το σχόλιο του περιοδικού στο συγκεκριμένο θέμα γέρνει προς το 1.6 TS?Ε) Μάλλον δεν έχεις οδηγήσει και τα δύο αυτοκίνητα και κρίνεις θεωρητικά. Στην περίπτωση όμως που όντως είχες οδηγήσει και το Octavia ( στην έκδοση που δοκιμάζει το περιοδικό και όχι αυτή που αναφέρεις εσύ ) και το Impreza, να μου επιτρέψεις να εμπιστεύομαι τους έμπειρους / αμερόληπτους δοκιμαστές ενός αυτοκινητικού περιοδικού οι οποίοι έχουν οδηγήσει αρκετά αυτοκίνητα ώστε να μπορούν να αποφαίνονται σχετικά με τον χαρακτήρα του κάθε αυτοκινήτου.
Exω οδηγήσει όπως ήδη έχω γράψει το Octavia 1.8T ABT 4x4. Το 1.6 ΤS turbo ειναι αλήθεια ότι δεν είχα την τύχη-ατυχία να το οδηγήσω, αλλά μου αρκούν τα αρνητικά σχόλια τόσων αγανακτησμένων κατόχων του. Ας τους σεβαστούμε λίγο λοιπόν. Θα σε συμβούλευα να τα οδηγήσεις και εσύ και τα 2 αυτοκίνητα γιά να πεισθείς. Επέτρεψέ μου να αμφιβάλλω γιά την εμπειρία και αμεροληψία των συγκεκριμένων δοκιμάστων. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΤΟ ΑΛΑΘΗΤΟ!!!
ΣΤ) Πρόχειρο το άρθρο; Διάβασε την σελίδα 116. Σε ποιό άλλο περιοδικό βρίσκεις τόσα πολλά στοιχεία; Αν διαβάζεις το κορυφαίο αγγλικό CAR δεν θα βρεις πουθενά τα στοιχεία για επιδόσεις, φρενάρισμα, θόρυβο (!) κλπ. Το ίδιο ισχύει και για τα περισσότερα κορυφαία αυτοκινητικά περιοδικά.
Το CAR τα έχει σχεδόν πάντα.
Εν τέλει, διάβασε το συμπέρασμα στην σελ.114. Αν κι εδώ δεν κατάλαβες την ετυμηγορία κι επιμένεις ότι οι 4Τ προβαίνουν σε «διαφήμιση της ελληνικής ‘μαιμουδιάς’ που ακούει στο όνομα 1,6ΤS Turbo» (παραθέτω απόσπασμα από το γράμμα σου), τότε σίγουρα η κρίση σου δεν είναι αμερόληπτη. Αλλά για ποιά διαφήμιση μιλάς ; Αν κοιτάξει κανείς στο τεύχος 383 στην σελ.244 θα δει ότι έχουν ξεχάσει να αναφέρουν το Impreza με τους 180 ίππους. Επιμένεις ότι θέλουν να διαφημίσουν το συγκεκριμένο μοντέλο ; Με ποιό τρόπο, με το να μην το αναφέρουν καν;
Προφανώς δεν ενημέρωσαν τους Πίνακες τους, γιατί όπως βλέπεις αναφέρουν το έτερο προβληματικό των 143 hp
Συμπέρασμα:
To ότι έχουμε οδηγήσει / αγοράσει ένα αυτοκίνητο δεν θα πρέπει να επηρρεάζει την κρίση μας και να μας κάνει να βλέπουμε συνομωσίες όταν οι απόλυτα ειδικοί δεν βγάζουν το αυτοκίνητο που μας ενδιαφέρει ως το καλύτερο.
Aγαπητέ Jacob, ούτε συνομωσίες είδα και βλέπω, ποσώς δε θίγομαι. Δεν ανέχομαι όμως να με παραπληροφορούν όσο κατά άλλα ικανοί και άξιοι έιναι ή θέλουν να προβάλλονται οι συγκεκριμένοι. Αλλωστε τις όποιες αντιρρήσεις τις διατύπωσα αρκετους μήνες μετά το συγκεκριμένο test, και πίο συγκεκριμένα όταν διάβασα στο site αυτό γιά την αναξιοπιστία της συγκεκριμένης μετατροπής.
Φιλικά
Chris
-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Ναι και ήταν σωστός μόνο σε ένα σημείο από τα τόσα που τον πείραξαν. Βέβαια, και το λάθος αυτό δεν ήταν ουσίας, αλλά εσφαλμένης διατύπωσης. Και δεν διορθώθηκε προφανώς, λόγω φόρτου εργασίας.
Τα υπόλοιπα, ήταν υπερβολές του GavriilΤακ εαν νομιζεις οτι τελικα σε ενα (και αυτο μισο οπως εννοεις) σημειο ηταν λαθος το αρθρο του Εβο, σε προκαλω να ξαναδιαβασεις το θρεντ.
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Tι μας λες τώρα, δεν γνωρίζεις το ένθετο των 4Τ στο τεύχος του Μαρτίου 2002 γιά βελτιώσεις-Διάβασε λίγο την εισαγωγή του ενθέτου σε παρακαλώ. Προσβάλλουμε και συγκεκριμένους επαγγελματίες? Εδώ 7-8 κάτοχοι του περί ού ο λόγος 'βελτιωμένου' μοντέλου είναι έτοιμοι να προσφύγουν ή το έχουν ήδη πράξει, όπως όλοι διαβάσαμε στο αντίστοιχο thread, και δικαστικά γιά τα μύρια όσα προβλήματα της συγκεκριμένης μετατροπής. Πολλοι από αυτούς αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα από τις πρώτες κιόλας ώρες ή μέρες που είχαν την ατυχία να παραλάβουν το αυτοκίνητό τους από τους συγκεκριμένους 'αξιόπιστους επαγγελματίες'.
Και θα σε παρακαλούσα να μου πείς τις προδιαγραφές της συγκεκριμένης μετατροπής ως έχων ισχυρή άποψη...Σε ειδικό αγγλικό site γελάνε ακόμα και γράφουν μέχρι και ανέκδοτα γιά τη συγκεκριμένη Chita (βλέπεις έχω γίνει λιγότερο κυνικός στις εκφράσεις μου...).Δεν τάσσομαι υπερ της αντιπροσωπείας της Subaru ούτε είμαι εκπρόσωπός της για να σου πώ τις προδιαγραφές. Εσύ όμως υποχρεούσαι να προσέχεις τα λόγια σου, όταν αναφέρεσαι σε ανθρώπους και καταστάσεις που δεν γνωρίζεις και μάλιστα κρυμένος πίσω από μια οθόνη. Άσε καλύτερα να αποφανθεί το κοινό, ή ακόμα και η δικαιοσύνη για την συγκεκριμένη περίπτωση.
Και το δικό σου ένα συγκλονιστικό αντεπιχείρημα
Σε ρώτησα πως κατάλαβες οτι ο δημοσιογράφος δεν οδήγησε τα αυτοκίνητα της δοκιμής και απάντησες πως φυσικά φαίνεται από τα συμφραζόμενα.
Η απάντησή σου σαφώς και δεν αποτελεί επιχείρημα μιας και είναι γενικού και αόριστου περιεχομένου ενώ δεν εξηγείς πώς ακριβώς είσαι τόσο σίγουρος οτι ο δημοσιογράφος δεν οδήγησε τα αυτοκίνητα.
Δεν διετύπωσα κανένα απολύτως αντεπιχείρημα οπότε προς τι η φράση οτι το αντεπιχείρημά μου είναι συγκλονιστικό; Καταλαβαίνεις τι γράφεις;Γιατί οποιοδήποτε προσθιοκίνητο αυτοκίνητο ή κατά συνθήκην προσθιοκίνητο (δηλαδή με τετρακίνηση τύπου Haldex) δεν σημαίνει αναγκαστικά ότι έχει υποστροφική συμπεριφορά. Θες να σου απαριθμήσω μερικά? Το άν το Haldex γενικώς 'συνάδει' με υποστροφική συμπεριφορά και εάν το συγκεκριμένο τετρακίνητο τελικά συμπεριφερεται υποστροφικά είναι διαφορετικό. Kαι η τοποθέτηση του πραγματικού οδηγού που το οδήγησε πρέπει να είναι σαφής και όχι 'ολίγον θολή' (Επειδή τυχαίνει να το έχω οδηγήσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και έχω ακούσει τη γνώμη και άλλων δεν υποστρέφει. Εκτός εάν-όπως γιά κάθε προσθιοκίνητο-στη είσοδο της στροφής εφαρμόσει κάνεις την αρχή pedal to metal!!!. Προσπάθησε να αντιληφθείς τη σημασία κάθε έκφρασης και διατύπωσης; το 'συνάδει' έχει εδώ όπως αναφέρεται υποχρεωτική σημασία. Πως να το κάνουμε αν και πάλι έκαναν λάθος διατύπωση, δημοσιογράφοι είναι και οφείλουν να μάθουν πρώτα Ελληνικά!!!
Εδώ σίγουρα δεν καταλαβαίνεις τι γράφεις και φαίνεται πλέον ξεκάθαρη η σύγχυση μέσα στο μυαλό σου για την επίμαχη συμπεριφορά του αυτοκινήτου αυτού.
Ενώ δηλαδή υποστήριζες με μανία πως το Octavia δεν υποστρέφει, τελικά διαψεύδεις πανηγυρικά τον εαυτό σου, αφού ο ίδιος λες, πως όταν μπεις σε μια στροφή με το πόδι στο πάτωμα, τελικά θα υποστρέψει.
Από εκεί και πέρα ως γνώστης των ελληνικών, θα έπρεπε να γνωρίζεις πως το ρήμα συνάδει σημαίνει, αρμόζει, ταιριάζει, έρχεται σε αρμονία. Και στο νόημα της λέξης δεν προσδίδεται, καμία σώνει και καλά υποχρεωτική σημασία.Σαφέστατα υπάρχουν τετρακινήσεις και τετρακινήσεις γιατί στη συγκεκριμένη περίπτωση, όπως και σε άλλες περιπτώσεις, το περιοδικό προσπάθησε να ταυτίσει την τετρακίνηση του 1.6 TS με τα μεγαλύτερα αδέλφια του, πράγμα που δεν είναι αληθινό. Αυτό είναι το καταληκτικό συμπέρασμα εδώ-Μήπως θέλεις να στο κάνω πιό λιανά?
Ωραία, αυτή είναι η γνώμη σου. Μένει να μας πεις αναλυτικά με ποιον ακριβώς τρόπο το περιοδικό ταυτίζει την τετρακίνηση του ΤS με τα μεγαλύτερα αδέρφια του και πώς ακριβώς εξάγεται το συμπέρασμα, οτί αυτό δεν είναι αληθινό.
Εδώ νομίζω ότι τσίμπησε το 'ψαράκι'. Δε μου εξηγείς τώρα γιατί πολλά Supercars (Formula 1 included) έχουν πίσω κίνηση και άλλα όπως π.χ. Αlfa 156 GTA με 250hp μπροστινή κίνηση? Δες και πρόσφατο συγκριτικό test άλλου ελληνικού περιοδικού αυτοκίνησης μεταξύ Αlfa 156 GTA και Subaru Impreza STI, όπου στη διαδρομή με πολλές στροφές η Alfa ήταν κολλημένη στον πίσω προφυλακτήρα του STI, και το τελευταίο δεν μπορούσε να ξεφύγει ούτε μέτρο!!!
Μάλλον το προηγούμενο σχόλιο είχε σοβαρό λόγο ύπαρξης ...Πρώτα από όλα η F1 δεν είναι Super Car. Είναι δε πισωκίνητη, λόγω κανονισμών και για κανέναν άλλο λόγο.
Ανέφερες δύο παραδείγματα για να στηρίξεις τι; Το σχόλιό σου ποιο σοβαρό λόγο ύπαρξης είχε; Νομίζεις οτι πετώντας υπονοούμενα πετυχαίνεις κάτι; Αν μπορείς, μίλα ανοιχτα και πες σταράτα και τεκμηριωμένα αυτό που πιστεύεις.Λυπάμαι, άλλα η εκτόξευση λάσπης και ειρωνείας ήταν πρωτίστως δική σου επιλογή με τις 'οδηγικές περγαμηνές' και το '...πόσα και ποιά τετρακίνητα έχω οδηγήσει...' και φυσικά επεστράφη δικαίως αγαπητέ....
Σχετικά με τις οδηγικές σου περγαμηνές, ο Scoob Οwner απέδειξε, πώς εκτός από την οργιώδη greekoti φαντασία που διαθέτεις, μας παρουσιάζεις και ψευδή στοιχεία πετώντας ένα 0.88g χωρίς καν να μας δείξεις πως το έβγαλες. Μετά από αυτά πως είναι δυνατόν να υπάρχει εμπιστοσύνη σε παραπέρα δηλώσεις σου; Το σχετικό μου σχόλιο δεν ήταν λασπολογία αλλά βασισμένο σε όσα έχουν ήδη ειπωθεί.
Αλήθεια ακόμα με 140 την περνάς την στροφή αυτή;
Και πότε προλαβαίνεις να φρενάρεις για τη δεξιά με λακούβες που ακολουθεί; Ή μήπως και αυτή την περνάς: 'σε σανίδα δεξιά όπως έισαι'Οσο γιά τις δυναμομετρήσεις, οι ΑΛΛΟΙ πολύ συχνά τις κάνουν. ....
Μπράβο τους. Άντε και συχνότερα
Και αφού σου αρέσουν, πήγαινε στα αντίστοιχα forum των άλλων, να βγάλεις τα απωθημένα σου.Αστοχο το σχόλιο, μιά και στο συγκεκριμένο συγκριτικό test συνέκριναν 2 εκ βελτιώσεως προκύπτοντα αυτοκίνητα....
Bελτιωμένα, το ένα από την αντιπροσωπεία και το άλλο από μεγάλο οίκο του εξωτερικού. Όχι στο Μητσάρα στη γωνία που τον μετράμε για να δούμε πόσα τελικά μας έδωσε ο Kent.
Και εσύ δεν το αντιλαμβάνεσαι ως εμμένων στην διατήρηση των παροπίδων που επιμένεις να φοράς ....
Και αυτό πρέπει να το δικαιολογήσεις αναλυτικότατα μιάς και πρόκειται για σοβαρή προσβολή σε προσωπικό επίπεδο. Και αφού τα λόγια σου έτσι και αλλιώς δεν τα προσέχεις οχυρωμένος πίσω από την οθόνη σου τουλάχιστον δικαιολόγησε αυτά που πληκτρολογείς.
Αυτό έκανα, γιά την αναξιοπιστία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου μίλησα και το 'λακκο' που έπεσαν οι 4Τ....
Και σε ξαναρωτάω. Τι θέλεις να κάνουν σε κάθε μοντέλλο οι τροχοί, τηλεφωνικό γκάλοπ στους ιδιοκτήτες για να δουν τα προβλήματα αξιοπιστίας;
Ο Gavriil είχε δίκιο σε όλα!!! Του βάζω 10/10!!!....
Τοποθετήσου στο συγκεκριμένο θρέντ και όχι εδώ. Αν δεν κάνω λάθος μάλιστα, το συγκεκριμένο θρέντ δεν έχει ούτε ένα post δικό σου σωστά;
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Μιλάς λοιπόν γιά πλευρική επιτάχυνση (γκ: κεντρομόλος επιτάχυνση) σε ιδανική κυκλική κίνηση, και ας αφήσουμε τα άλλα περί βάρους και μάζας Octavia γιατί έχουν μόνο αξία στον υπολογισμό της πλευρικής δύναμης. Και εσύ από ότι βλέπω διαλέγεις ακτίνα στροφής (R) = 30m. Αυτό είναι μάλλον αυθαίρετο γιά τους εξής λόγους:- Στην πραγματικότητα κανένα αυτοκίνητο δεν διαγράφει τόξο πραγματικού κύκλου και οι περισσότερες καμπυλόγραμμες τροχιές μπορούν να διαιρεθούν σε τμήματα κυκλικών τροχιών με διαφορετική ακτίνα. Αν π.χ. λοιπόν 5-πλασιάσουμε την ακτίνα σε 150m τότε η πλευρική επιτάχυνση γίνεται περίπου 1.0g κ.λ.π.
- Ο οδηγός συχνά κάνει χειρισμούς, δηλαδή τοποθετήσεις του αυτοκινήτου, κατά τέτοιο τρόπο ώστε να προσπαθεί να 'ευθιάζει' τουλάχιστον κάποια τμήματα της στροφής, οπότε πάλι τα δεδομένα γιά τη ακτίνα και άρα γιά τα g αλλάζουν σαφώς. Αυτό όπως ξέρεις γίνεται κατά κόρον στους αγώνες ραλλυ.
- Αυτά που σωστά γράφεις και ισχύουν γιά τη συγκεκριμένη ταχύτητα και ακτίνα κύκλου γιά τον υπολογισμό της πλευρικής επιτάχυνσης θα προσέγγιζαν την κίνηση σε πίστα με συγκεκριμένης ακτίνας καμπές και μη παρέκλιση του αυτοκινήτου από την τροχιά. Σου θυμίζω πάλι ότι ο οδηγός πάντα χρησιμοποιεί όλο το πλάτος του διαδρόμου της πίστας ακριβώς γιά να αυξήσει την ακτίνα περιστροφής και άρα να μειώσει την πλευρική επιτάχυνση. Τώρα εγώ δεν έτρεξα το αυτοκίνητο σε πίστα και φυσικά δεν θα μπορούσα να το κάνω αυτό με τις κατά συνθήκη παραμέτρους ιδανικής κυκλικής τροχιάς που εσύ έθεσες.
Αν και δεν έχει ιδιαίτερη σημασία να το επαναλαμβάνουμε, πάντως τη συγκεκριμένη στροφη την πήρα όντως όπως ανέφερα και δεν ήταν 'φιδάκι'. Τώρα αν 'έκλεψα' ή ξεγέλασα λίγο τις ιδανικές τροχιές και τους νόμους της φυσικής νομίζω αυτό είναι αναπόφευκτο στην προσπάθεια του οδήγού να κρατηθεί με το αυτοκίνητο στο δρόμο και να μην μπεί ...μέσα στο Golf της Γλυφάδας...
Βέβαια εδώ, οι ανακρίβειες συνεχίζονται σε προκλητικό βαθμό.
1.Το ότι η συγκεκριμένη στροφή έχει ακτίνα καμπυλότητας 150 μέτρα από πού το συμπέρανες; Κύκλος με ακτίνα 150 μέτρων έχει περίμετρο 942, 5 μέτρα!!! Μα ας σοβαρευτούμε. Η στροφή αυτή έχει όντως ακτίνα καμπυλότητας γύρω στα 30 με 40 μέτρα. Οποιοσδήποτε άλλος τη γνωρίζει μπορεί να πει τη γνώμη του.
2. Μια στενή στροφή 90 μοιρών είναι! Πόσο ευθεία μπορεί να γίνει τέλoς πάντων;Tα g όντως μεταβάλλονται κατά τη διάρκεια μιας στροφής. Εμάς όμως μας ενδιαφέρει η μια και μοναδική μέγιστη τιμή της πλευρικής δύναμης, όταν περνάς με 140 από την κορυφή της στροφής, οπου θέλοντας και μη η αποσταση σου από το κέντρο της είναι το πολύ 40 μέτρα. Οπότε οι υπολογισμοί του Scoob Owner είναι σωστοί.
3. Άρα σύμφωνα με αυτο που λές εδώ τα g πρέπει να είναι ακόμα περισσότερα από την ιδανική περίπτωση που περιέγραψε ο Scoob Owner. -
Apo ta 30 m aktinas anevikame sta 150 pou peftei sto 1 g?
Re palikari mou 300 m diametro strofi ksereis ti einai? OAKA. Kai gia na traviksi 1 g to octavia se asfalto Golf glyfadas?
Kai mas kaneis kai mathima idanikon grammon kai oti i maza den exei simasia (swsta) esy pou me ta idia dedomena 'ypologises' 0.88g ?
Mi ta les afta agori moy dynata giati tha se paroun sto psilo kai o diamantis tha ginei anaconta! Oso gia ta 4kinita Octavia kai tous clonous tous (S3, TT, etc.) ta exw odhghsei kai ta exw dei kai sta megara sta track days pou kanoun kati paidia me subaru kai exw girisei kai gw me ta liga pou skabazw . Mia xara amaksakia einai. Asta ta kaimena omos stin hsyxia tous kai mi les toses ypervoles giati tha paei kana paidaki me to kainourgio tou octavia na stripsei sta limanakia me 140 xwris tis mythikes sou ikanotites kai tha kanei parea me ta barbounia.
Twra poly swsta les oti to steady state circle den antiprosopevei tipota se roadholding/handling mia pou ola se strofi einai transeint states, OMOS gia na deiksw oti afto pou les einai ADYNATON pigame pisw se first principles.A kai to teleutaio gia na se kraksw teleiws : Sta megara i GT3 tou nikou kanei 1.11 peripou me lastixa dromou Pzero rosso. ta megara einai 2,1 km, mesh wriaia = 2.1/(71sec)/60*60) peripou 120 km/h kai pistepse me kammia strofi den einai kleistoteri apo tou golf gia na mi milisoume gia piotita asfaltou. Opote file an kratiseis 140 stis strofes exeis kai ti megali eythia na 200 riseis (me eksodo 150 km stin K5 de thaxeis provlima ) vlepw tin F3 katigoria na kaiei ta prototypa tis kai na agorazoun oloi octavia!
-
**Έγραψε ο ckosm: ***Εχω όμως οδηγήσει προσωπικά αλλά και συνοδηγός σε άλλους πραγματικούς οδηγούς το συγκεκριμένο μοντέλο και η άποψη μας είναι ότι οι 4Τ έγραψαν επιεικώς ανακρίβειες *
Κε ckosm ή δημοσιογράφος του ειδικού τύπου είστε ή κάτι ανάλογο...;;;
Γιατί αυτό το συμπέρασμα βγαίνει με τα λεγόμενά σου. Αν είσαι του συγκεκριμένου... χώρου να βγεις επώνυμα να μας γράψεις την άποψή σου.
Αν είσαι ένας απλός «λάτρης» της αυτοκίνησης (όπως εμείς οι κοινοί θνητοί) καλύτερα να προσέχεις πως εκφράζεσαι για ένα περιοδικό που έχει μάθει στους έλληνες το αυτοκίνητο. Εκτός αν είσαι ο γνωστός πολύξερος «Ελληνάρας»;;; Ελπίζω πως όχι... -
Ο χρήστης Goe έγραψε:
**Έγραψε ο ckosm: ***Εχω όμως οδηγήσει προσωπικά αλλά και συνοδηγός σε άλλους πραγματικούς οδηγούς το συγκεκριμένο μοντέλο και η άποψη μας είναι ότι οι 4Τ έγραψαν επιεικώς ανακρίβειες *Κε ckosm ή δημοσιογράφος του ειδικού τύπου είστε ή κάτι ανάλογο...;;;
Γιατί αυτό το συμπέρασμα βγαίνει με τα λεγόμενά σου. Αν είσαι του συγκεκριμένου... χώρου να βγεις επώνυμα να μας γράψεις την άποψή σου.
Αν είσαι ένας απλός «λάτρης» της αυτοκίνησης (όπως εμείς οι κοινοί θνητοί) καλύτερα να προσέχεις πως εκφράζεσαι για ένα περιοδικό που έχει μάθει στους έλληνες το αυτοκίνητο. Εκτός αν είσαι ο γνωστός πολύξερος «Ελληνάρας»;;; Ελπίζω πως όχι...Φιλε, μην Θεοπηεις τα περιοδικα. Λαθη γινοντε παντα απο ολους μας. Γενικα το περιοδικο ειναι πολυ καλο, αλλα το να λεει καποιος οτι υπαρχει περιπτωση ανακριβειας σε καποιο σημειο καποιου αρθρου δεν πρεπει να ειναι επωνυμος. Ανθρωποι γραφουν και στα περιοδικα.
-
ρε παιδια γιατι ασχολειστε με τα μαθηματικα και ξεχνατε το marketing???
για να δουμε λοιπον τι προιoντα ειχε στα χερια της η subaru-hellas πριν την εμφανιση του 1.6turbo.παμε λοιπον να κανουμε product potitioning στο χαρτη της αγορας.
1/ιμπρεζα 1.6 95ps= που να πουλησει ρε παιδια αυτο??.Ουτε φτηνο,ουτε ομορφο,γρηγορο με ενα ανταγωνισμο που θελουμε μια σελιδα να γραφουμε με μονο προτερημα την τετρακινηση και το αριστο σασσι.
2/ιμπρεζα wrx 217ps= αυτο μαλιστα τα εχει ολα και κουβαλαει 1000κιλα μυθο απο πισω αλλα 14εκ.για να μην ξεχναμε τις δραχμουλες μας.
ενα αυτοκινητο ομως που απευθυνεται σε ειδικο κοινο με ειδικες ανυσηχιες που δεν ενδιαφερονται για το status symbol αυτοκινητο αλλα για την οδηγικη απολαυση.
ο ανταγωνισμος και εδω τεραστιος και λαμπερος ισως οχι τοσο γρηγορος αλλα αναμφισβητητα αξιολογος.3/ιμπρεζα STI265ps= το αντικειμενο του ποθου για πολλους αλλα με τα 17.5εκ. πρεπει να εισαι πολυ μεγαλος εραστης της αυτοκινησης και lowner rider γιατι ποιος ακουει την γυναικα και την πεθερα οτι εδωσες τοσα μυρια για να παρεις το ασχημοπαπο.
4/φορεστερ απλο και turbo= αυτο καπως πουλαγε λογω της ανθησης της κατηγοριας τζιποειδων κολονακιου αλλα και αυτο δεν παυει να ειναι ενα ειδικο αυτοκινητο.
5/legacy= κατα την γνωμη μου ενα παρεξηγημενο αυτοκινητο που δεν του εχει δοθει αναλογη προβολη και απο πληροφοριες που εχω χαιρει μεγαλης εκτιμησης σε αλλες αγορες.
αρα λοιπον πως θα εβγαινε το μαρουλι??
δεν μπορουσαν βλεπετε να παρουν τηλ. στο japan και να πουν --παρακαλω παιδια φτιαξτε μας ενα φτηνο wrx να πουλαμε γιατι εχουμε και dealers που φωναζουν--
πηραν λοιπον την αποφαση να παρουν στα χερακια τους το 1.6 και να αρχισουν τις εφεδρινες ακολουθωντας κατα την γνωμη μου πατεντες στην αρχη.--σε σακουλακι το ecu ημαρτον--
αφου λοιπον το εκαναν 143ps και το πραγμα αρχιζει και πουλαει παρα τα 7,5εκ σκεπτονται γιατι να μην φταξουμε και το wrx του φτωχου στα 180ps και εγινε και αυτο.εγω δεν παιρνω θεση αν η subaru-hellas εκανε σωστα η λαθος και μαλλον καλα εκανε γιατι αρχισαν να μαθαινουν και τις δυνατοτητες των αυτοκινητων της που κακα τα ψεμματα μαυρα μεσανυχτα ειχαν με αποτελεσμα να γινεται party κατα μοσχατο μερια.
ολα λοιπον αγαπητοι μου φιλοι γινονται για την βιωσιμοτητα της εταιρειας και αυτοι καλα κανουν.
εμεις πρεπει να ειμαστε αρκετα προσεκτικοι στις επιλογες μας και μαλιστα οσο αφορα καινουργια μοντελλα με αρκετες μετατροπες πρεπει να περιμενουμε λιγο ωστε να βγουν στην φορα τα ελαττωματα τους αν υπαρχουν.προς scoob owner- οντως αυτη η GT3 ηταν ολα τα λεφτα εκεινη την ημερα στα ΜΕΓΑΡΑ.
δεν ξερω αν με θυμασαι αλλα ετρεχα με μια CARRERA 911 αημενια. -
H Subaru ειχε μια πολυ καλη ιδεα, την οποια υπλοποιησε με πολυ προχειρο και ασχημο τροπο. Το αυτοκινητο αν ειχε μελετηθει σωστα και ειχε καλη τιμη θα μπορουσε να γινει best seller στη κατηγορια του, αλλα η προχειροτητα τους οδηγησε εκει που ολοι διαβασαμε παραπανω....
-
Ο χρήστης wrx1 έγραψε:
προς scoob owner- οντως αυτη η GT3 ηταν ολα τα λεφτα εκεινη την ημερα στα ΜΕΓΑΡΑ.
δεν ξερω αν με θυμασαι αλλα ετρεχα με μια CARRERA 911 αημενια.Gia emas tous adaeis, ti agwnes (me autokinita dromou??) htan sta Megara pou anaferete?
Mporei enas idiwtis na balei to autokinito tou stin pista (kostos)?
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
προς scoob owner- οντως αυτη η GT3 ηταν ολα τα λεφτα εκεινη την ημερα στα ΜΕΓΑΡΑ.
δεν ξερω αν με θυμασαι αλλα ετρεχα με μια CARRERA 911 αημενια.Gia emas tous adaeis, ti agwnes (me autokinita dromou??) htan sta Megara pou anaferete?
Mporei enas idiwtis na balei to autokinito tou stin pista (kostos)?
Nαι στα Μέγαρα με περίπου 55 ευρώ τη μέρα και πάνω, ανάλογα με το αυκοκίνητο.
Για Σέρρες επίσης μπορείς να βάλεις το αυτοκίνητό σου μέσα. Δεν θυμάμαι τιμή αλλά πάνω κάτω τα ίδια -
Ο χρήστης takinen έγραψε:
προς scoob owner- οντως αυτη η GT3 ηταν ολα τα λεφτα εκεινη την ημερα στα ΜΕΓΑΡΑ.
δεν ξερω αν με θυμασαι αλλα ετρεχα με μια CARRERA 911 αημενια.Gia emas tous adaeis, ti agwnes (me autokinita dromou??) htan sta Megara pou anaferete?
Mporei enas idiwtis na balei to autokinito tou stin pista (kostos)?
Nαι στα Μέγαρα με περίπου 55 ευρώ τη μέρα και πάνω, ανάλογα με το αυκοκίνητο.
Για Σέρρες επίσης μπορείς να βάλεις το αυτοκίνητό σου μέσα. Δεν θυμάμαι τιμή αλλά πάνω κάτω τα ίδιαdi. gia oli tin mera 55 euro? den einai asxima.
fantazomai, oti mporoun na mazeytoun filoi kai na ta tre3oun.
-
O Gavriil έγραψε:
Φιλε, μην Θεοπηεις τα περιοδικα. Λαθη γινοντε παντα απο ολους μας. Γενικα το περιοδικο ειναι πολυ καλο, αλλα το να λεει καποιος οτι υπαρχει περιπτωση ανακριβειας σε καποιο σημειο καποιου αρθρου δεν πρεπει να ειναι επωνυμος. Ανθρωποι γραφουν και στα περιοδικα.
O wrx1 έγραψε:
Ο χρήστης wrx1 έγραψε:
ρε παιδια γιατι ασχολειστε με τα μαθηματικα και ξεχνατε το marketing???
για να δουμε λοιπον τι προιoντα ειχε στα χερια της η subaru-hellas πριν την εμφανιση του 1.6turbo.παμε λοιπον να κανουμε product potitioning στο χαρτη της αγορας.
1/ιμπρεζα 1.6 95ps= που να πουλησει ρε παιδια αυτο??.Ουτε φτηνο,ουτε ομορφο,γρηγορο με ενα ανταγωνισμο που θελουμε μια σελιδα να γραφουμε με μονο προτερημα την τετρακινηση και το αριστο σασσι.
2/ιμπρεζα wrx 217ps= αυτο μαλιστα τα εχει ολα και κουβαλαει 1000κιλα μυθο απο πισω αλλα 14εκ.για να μην ξεχναμε τις δραχμουλες μας.
ενα αυτοκινητο ομως που απευθυνεται σε ειδικο κοινο με ειδικες ανυσηχιες που δεν ενδιαφερονται για το status symbol αυτοκινητο αλλα για την οδηγικη απολαυση.
ο ανταγωνισμος και εδω τεραστιος και λαμπερος ισως οχι τοσο γρηγορος αλλα αναμφισβητητα αξιολογος.3/ιμπρεζα STI265ps= το αντικειμενο του ποθου για πολλους αλλα με τα 17.5εκ. πρεπει να εισαι πολυ μεγαλος εραστης της αυτοκινησης και lowner rider γιατι ποιος ακουει την γυναικα και την πεθερα οτι εδωσες τοσα μυρια για να παρεις το ασχημοπαπο.
4/φορεστερ απλο και turbo= αυτο καπως πουλαγε λογω της ανθησης της κατηγοριας τζιποειδων κολονακιου αλλα και αυτο δεν παυει να ειναι ενα ειδικο αυτοκινητο.
5/legacy= κατα την γνωμη μου ενα παρεξηγημενο αυτοκινητο που δεν του εχει δοθει αναλογη προβολη και απο πληροφοριες που εχω χαιρει μεγαλης εκτιμησης σε αλλες αγορες.
αρα λοιπον πως θα εβγαινε το μαρουλι??
δεν μπορουσαν βλεπετε να παρουν τηλ. στο japan και να πουν --παρακαλω παιδια φτιαξτε μας ενα φτηνο wrx να πουλαμε γιατι εχουμε και dealers που φωναζουν--
πηραν λοιπον την αποφαση να παρουν στα χερακια τους το 1.6 και να αρχισουν τις εφεδρινες ακολουθωντας κατα την γνωμη μου πατεντες στην αρχη.--σε σακουλακι το ecu ημαρτον--
αφου λοιπον το εκαναν 143ps και το πραγμα αρχιζει και πουλαει παρα τα 7,5εκ σκεπτονται γιατι να μην φταξουμε και το wrx του φτωχου στα 180ps και εγινε και αυτο.εγω δεν παιρνω θεση αν η subaru-hellas εκανε σωστα η λαθος και μαλλον καλα εκανε γιατι αρχισαν να μαθαινουν και τις δυνατοτητες των αυτοκινητων της που κακα τα ψεμματα μαυρα μεσανυχτα ειχαν με αποτελεσμα να γινεται party κατα μοσχατο μερια.
ολα λοιπον αγαπητοι μου φιλοι γινονται για την βιωσιμοτητα της εταιρειας και αυτοι καλα κανουν.
εμεις πρεπει να ειμαστε αρκετα προσεκτικοι στις επιλογες μας και μαλιστα οσο αφορα καινουργια μοντελλα με αρκετες μετατροπες πρεπει να περιμενουμε λιγο ωστε να βγουν στην φορα τα ελαττωματα τους αν υπαρχουν.προς scoob owner- οντως αυτη η GT3 ηταν ολα τα λεφτα εκεινη την ημερα στα ΜΕΓΑΡΑ.
δεν ξερω αν με θυμασαι αλλα ετρεχα με μια CARRERA 911 αημενια.Συμφωνώ 100% και καλύπτομαι απόλυτα από τον Gavriil και wrx1 γιά τις απαντήσεις στον Goe, Scoob Owner και μερικά στον Takinen. Αυτό που δεν καταλαβαίνουν είναι η εμπλοκή του περιοδικού-που και εγώ πιστεύω ότι είναι σοβαρό (άλλωστε δεν θα το διάβαζα επί 24 συναπτά έτη...)-στην διαφήμιση της συγκεκριμένης αποτυχημένης μετατροπής. Θα περίμενα μεγαλύτερη σοβαρότητα στο σημείο αυτό. Και φυσικά εδώ θα όφειλαν κάτι να γράψουν μετά τη βροχή των μηνυμάτων από τους ιδιοκτήτες. Αν κάποιοι τώρα εμμένουν να σκέφτονται άκριτα με δανεισμένες απόψεις και να χρησιμοποιούν εκφράσεις-ρετσέτες των επωνύμων ινδαλμάτων τους δικαίωμα τους. Δεν θα ακολουθήσουμε!!!
Οσο γιά την άποψη που εκφράστηκε ότι πρέπει να είναι επώνυμος κάποιος που θέλει να εκφράζει άποψη γιά κάποιο μοντέλο του θυμίζω ότι τα Forum των αναγνωστών έγιναν γιά να γράφουν εντυπώσεις οι καταναλωτές. Εκτός παιδιά και είστε επώνυμοι οπότε να σας γνωρίσουμε και να φωτισθούμε και εμείς από την περί αυτοκίνησης περισσή σοφία σας.Φιλικά
Chris -
Ο χρήστης wrx1 έγραψε:
ρε παιδια γιατι ασχολειστε με τα μαθηματικα και ξεχνατε το marketing???
για να δουμε λοιπον τι προιoντα ειχε στα χερια της η subaru-hellas πριν την εμφανιση του 1.6turbo.παμε λοιπον να κανουμε product potitioning στο χαρτη της αγορας.
1/ιμπρεζα 1.6 95ps= που να πουλησει ρε παιδια αυτο??.Ουτε φτηνο,ουτε ομορφο,γρηγορο με ενα ανταγωνισμο που θελουμε μια σελιδα να γραφουμε με μονο προτερημα την τετρακινηση και το αριστο σασσι.
2/ιμπρεζα wrx 217ps= αυτο μαλιστα τα εχει ολα και κουβαλαει 1000κιλα μυθο απο πισω αλλα 14εκ.για να μην ξεχναμε τις δραχμουλες μας.
ενα αυτοκινητο ομως που απευθυνεται σε ειδικο κοινο με ειδικες ανυσηχιες που δεν ενδιαφερονται για το status symbol αυτοκινητο αλλα για την οδηγικη απολαυση.
ο ανταγωνισμος και εδω τεραστιος και λαμπερος ισως οχι τοσο γρηγορος αλλα αναμφισβητητα αξιολογος.3/ιμπρεζα STI265ps= το αντικειμενο του ποθου για πολλους αλλα με τα 17.5εκ. πρεπει να εισαι πολυ μεγαλος εραστης της αυτοκινησης και lowner rider γιατι ποιος ακουει την γυναικα και την πεθερα οτι εδωσες τοσα μυρια για να παρεις το ασχημοπαπο.
4/φορεστερ απλο και turbo= αυτο καπως πουλαγε λογω της ανθησης της κατηγοριας τζιποειδων κολονακιου αλλα και αυτο δεν παυει να ειναι ενα ειδικο αυτοκινητο.
5/legacy= κατα την γνωμη μου ενα παρεξηγημενο αυτοκινητο που δεν του εχει δοθει αναλογη προβολη και απο πληροφοριες που εχω χαιρει μεγαλης εκτιμησης σε αλλες αγορες.
αρα λοιπον πως θα εβγαινε το μαρουλι??
δεν μπορουσαν βλεπετε να παρουν τηλ. στο japan και να πουν --παρακαλω παιδια φτιαξτε μας ενα φτηνο wrx να πουλαμε γιατι εχουμε και dealers που φωναζουν--
πηραν λοιπον την αποφαση να παρουν στα χερακια τους το 1.6 και να αρχισουν τις εφεδρινες ακολουθωντας κατα την γνωμη μου πατεντες στην αρχη.--σε σακουλακι το ecu ημαρτον--
αφου λοιπον το εκαναν 143ps και το πραγμα αρχιζει και πουλαει παρα τα 7,5εκ σκεπτονται γιατι να μην φταξουμε και το wrx του φτωχου στα 180ps και εγινε και αυτο.εγω δεν παιρνω θεση αν η subaru-hellas εκανε σωστα η λαθος και μαλλον καλα εκανε γιατι αρχισαν να μαθαινουν και τις δυνατοτητες των αυτοκινητων της που κακα τα ψεμματα μαυρα μεσανυχτα ειχαν με αποτελεσμα να γινεται party κατα μοσχατο μερια.
ολα λοιπον αγαπητοι μου φιλοι γινονται για την βιωσιμοτητα της εταιρειας και αυτοι καλα κανουν.
εμεις πρεπει να ειμαστε αρκετα προσεκτικοι στις επιλογες μας και μαλιστα οσο αφορα καινουργια μοντελλα με αρκετες μετατροπες πρεπει να περιμενουμε λιγο ωστε να βγουν στην φορα τα ελαττωματα τους αν υπαρχουν.προς scoob owner- οντως αυτη η GT3 ηταν ολα τα λεφτα εκεινη την ημερα στα ΜΕΓΑΡΑ.
δεν ξερω αν με θυμασαι αλλα ετρεχα με μια CARRERA 911 αημενια.Pappous Uber Alles
http://bluekiller.freeservers.com/cgi-bin/i/Photos/SubaruTrackDay/Mvc-069f.jpg
http://bluekiller.freeservers.com/cgi-bin/i/Photos/SubaruTrackDay/Mvc-069f.jpg
http://bluekiller.freeservers.com/cgi-bin/i/Photos/SubaruTrackDay/Mvc-051f.jpg
http://bluekiller.freeservers.com/cgi-bin/i/Photos/SubaruTrackDay/Mvc-052f.jpg
Kai to fantastiko GT3 me ton apisteuto ixo....
http://bluekiller.freeservers.com/cgi-bin/i/Photos/SubaruTrackDay/Mvc-042f.jpg
http://bluekiller.freeservers.com/cgi-bin/i/Photos/SubaruTrackDay/Mvc-043f.jpg
http://bluekiller.freeservers.com/cgi-bin/i/Photos/SubaruTrackDay/Mvc-044f.jpg
PS. Alithia Scooby Owner to rallaki to mama to mauro to perases i efages pikra opos o 'mosxato' meria ?
Subaru Impreza 1.6 with Turbo