-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Μ' αρέσει που η μικρομεσαία κατηγορία γίνεται ποικιλόμορφη. Πάρα πολλές διαφορετικές προτάσεις για όλα τα γούστα. Από παροχημένα, άσχημα, ξενέρωτα μέχρι όμορφα, ξεχωριστά και μοντέρνα.Δεν ξέρω αλλά σαν οι παγκόσμιες προτάσεις να ξεφευγουν πλέον απο τα συντηριτικά Tiida και Mondeo και να πηγαίνουν σε πιο ιδιαίτερες ... τουλάχιστον 'προσόψεις'. Juke, Focus κλπ.
Φαίνεται τόσο ο Ασιάτης, όσο ο Ευρωπαίος, όσο και ο Αμερικάνος να θέλουν το ίδιο ... 'διαφορετικό'.Προσωπικά πιστεύω οτι στην περίπτωση του νέου Φόκους, περισσότερο έχει να κάνει με την παγκοσμιοποίηση με αμερικάνικη συνταγή: Τα ψηλά και άγαρμπα χάτσμπακ σαν το νέο Φόκους είναι αρκετά συνηθισμένα. Πιστεύω οτι σε διαστάσεις και γενικότερη φιλοσοφία μοιάζει πολύ με το Κάλιμπερ.
Ως πλέον χαρακτηριστικό παιδί της οικονομικής κρίσης ήταν αναμενόμενο να χει συντηρητική και ουδέτερη εμφάνιση. Πού καιρός για τόλμες, μη βλέπουμε που το Φοκους Ι τους βγήκε...Μας σερβίρουν λοιπόν ένα νερόβραστο κουτί και για όσους θέλουν κάτι παραπάνω, πληρώστε κύριοι για το επερχόμενο κουπέ...
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Μας σερβίρουν λοιπόν ένα νερόβραστο κουτίΕνα φουσκωμενο φιεστα ειναι(με χαλια προφυλακτηρες), που το ειδες το κουτι?
-
όντως κουτί δεν το λες. Δεν είναι και Auris. Δεν του πάει η εμφάνιση αλλά μάλλον θα είναι πολύ ωραίο στην οδήγηση όπως ήταν όλα τα Focus. Θα το μάθουμε σύντομα αυτό.
-
Τιμές στη Γαλλία (από μέσα Μαρτίου 2011 η διάθεση εκεί):
Focus Trend 1.6 litre 105: 18.850 euros
Focus Trend 1.6 litre 125Flexifuel: 19.850 euros
Focus Titanium 1.6 litre 150 EcoBoost (Stop&Start): 23.400 euros
Focus Titanium 1.6 litre 180 EcoBoost (Stop&Start): 24.150 eurosFocus Trend 1.6 litre TDCi 95(Start&Stop): 20.950 euros
Focus Trend 1.6 litre TDCi 115(Start&Stop): 21.950 euros
Focus Titanium 2.0 litres TDCi 140: 25.350 euros
Focus Titanium 2.0 litres TDCi 163: 26.100 euros+700 ευρώ για το SW.
Πηγή: http://news.autojournal.fr/news/1434491 ... Ford-Focus
-
Ακριβο θα ελεγα.Θα δειξει.Βεβαια αμα το καλοσκεφτεις μεχρι σημερα λανσαρουν το αρχαιο Α3 και η τιη του με τον 1.2 TSI ειναι γυρω στα 19κ.
-
Πώς μπορούν να λανσάρουν αρχαίο Α3;
-
Αναμενώμενη η τιμή. Είναι η έκδοση titanium στα turbo απ ότι βλέπω. Ε και στις πλούσιες εκδόσεις πάνω κάτω αυτή είναι η τιμή στους ανταγωνιστές του. Και από την στιγμή που είναι και φρέσκο μοντέλο δικαιολογείται κανένα χιλιάρικο παραπάνω.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πώς μπορούν να λανσάρουν αρχαίο Α3; -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πώς μπορούν να λανσάρουν αρχαίο Α3;Εμ ναι βλακεια ηθελα να πω αν σκεφτεις πως πωλειται περιπου τοσο το αρχαιο Α3.
-
Τα ecobbost ειναι ακριβα κατα τη γνωμη μου αλλα απο την αλλη golf και G στα ιδια παιζουν..Μπερδεψα τον εαυτο μου τωρα..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τα ecobbost ειναι ακριβα κατα τη γνωμη μου αλλα απο την αλλη golf και G στα ιδια παιζουν..Μπερδεψα τον εαυτο μου τωρα..Ειναι οντως αλλα ειναι και 150 αλογα και το focus καινουριο μοντελο οποτε στανταρ θα ειναι ακριβο στην αρχη.
-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
Τιμές στη Γαλλία (από μέσα Μαρτίου 2011 η διάθεση εκεί):Focus Trend 1.6 litre 105: 18.850 euros
Focus Trend 1.6 litre 125Flexifuel: 19.850 euros
Focus Titanium 1.6 litre 150 EcoBoost (Stop&Start): 23.400 euros
Focus Titanium 1.6 litre 180 EcoBoost (Stop&Start): 24.150 eurosFocus Trend 1.6 litre TDCi 95(Start&Stop): 20.950 euros
Focus Trend 1.6 litre TDCi 115(Start&Stop): 21.950 euros
Focus Titanium 2.0 litres TDCi 140: 25.350 euros
Focus Titanium 2.0 litres TDCi 163: 26.100 euros+700 ευρώ για το SW.
Πηγή: http://news.autojournal.fr/news/1434491 ... Ford-Focus
Αφαιρούμε από 1000 ως 2000 ευρώ και έχουμε τις τιμές στην Ελλάδα κατά τη γνώμη μου. Αυτό συνεπάγεται ότι για το 1.6 EcoBoost ίσως μία τιμή στα 22k να μην είναι εκτός πραγματικότητας. Η άποψη μου αυτή στηρίζεται στο γεγονός ότι και σήμερα (με εφαρμογή του προωθητικού προγράμματος της εταιρείας) η διαφορά μεταξύ Ελλάδος και Γαλλίας είναι της τάξης των ~1300 € για το βασικό 1600 των 100 ίππων.
-
Oποιος ενδιαφερεται για το νεο Ford Focus και θελει να μαθει ακομη περισσοτερα για αυτο μπορει να επισκεφτει την επισημη σελιδα της Ford Motor Company uk.Οταν μπειτε στην επισημη ιστοσελιδα πηγαινεται και κλικαρετε στο cars και στην συνεχεια στα future vehicles.Eκει θα δειτε νεα σχετικα με το αμαξι.Στην επιλογη Βrochure,Prices and specifications βρισκονται οι τιμες του αυτοκινητου,οι εκδοσεις του και ο εξοπλισμος του!
-
Θετικα απο ολες τι πλευρες εμφανιζονται τα σχολια για το νεο Ford Focus απο τον ελληνικο και διεθνη τυπο!Ενα αγγλικο site(το ονομα του οποιου δυστυχως δεν θυμαμαι)εβαλε στο νεο focus βαθμολογια 90 με αριστα το 100!Κανωντας ιδιαιτερη μνεια στην εξαιρετικη του οδικη συμπεριφορα!Το carbuyer.co.uk εβαλε στο νεο focus 4,5 αστερια με αριστα τα 5!Μαλιστα για την οδικη συμπεριφορα ειπε οτι:Θα σας το θεσουμε ΑΠΛΑ,στην κατηγορια του ΔΕΝ υπαρχει αλλο αυτοκινητο με την εξαιρετικη συμπεριφορα του νεου ford focus!Tα ιδια κολακευτικα για το αυτοκινητο σχολια θα βρει κανεις στο τευχος του QUATTRORUOTE που μολις κυκλοφορησε αλλα και στους 4 ΤΡΟΧΟΥΣ του μηνα Φεβρουαριου!Συγκεκριμενα οι 4 ΤΡΟΧΟΙ εγραψαν:Συνολικα λοιπον μπορει να πει κανεις οτι το μικρομεσαιο μοντελο της Ford μπορει με ανεση να διατηρησει τον πρωταγωνιστικο του ρολο στην κατηγορια.Βελτιωθηκε εκει που πονουσε(τουρμπο κινητηρας),ραφιναρισε το ισχυρο χαρτι του(οδικη συμπεριφορα,συστημα διευθυνσης),εκσυγχρονισε το παρουσιαστικο του μεσα-εξω και μπορει να σταθει επι ισοις οροις απεναντι στους κορυφαιους ανταγωνιστες του!!Στην οδικη συμπεριφορα γραφει πως:Οι υποψηφιοι αγοραστες του επεδιωκαν τις συγκινησεις(οδηγικα)που προσεφερε η πρωτη γενια του focus,αλλα σε συνδυασμο με μια βελουδινη ποιοτητα κυλισης.Η χρυση τομη ευρεθη!Τελος θετικα σχολια απεσπασε και ο κινητηρας ecoboost 1,6Τ στα 150 αλογα!Προκειται για ενα πολυ ελαστικο συνολο,μεστο και με πολιτισμενη λειτουργια.Συνεργαζεται σωστα με το αμαξωμα των 1333 κιλων χωρις να δημιουργει διψα για κατι δυνατοτερο.
-
Ο χρήστης boomboom έγραψε:
Στο Motortrend τους αρεσε το καινουργιο Focus οταν το οδηγησαν.http://www.motortrend.com/roadtests/sedans/1101_2012_ford_focus_drive/index.html
E εντάξει δεν θα μπορούσε να μην τους αρέσει ειδικά αν το συγκρίνουν με την προηγούμενη αμερικάνικη τραγικότητα
-
Ο χρήστης george 1453 έγραψε:
Θετικα απο ολες τι πλευρες εμφανιζονται τα σχολια για το νεο Ford Focus απο τον ελληνικο και διεθνη τυπο!Ενα αγγλικο site(το ονομα του οποιου δυστυχως δεν θυμαμαι)εβαλε στο νεο focus βαθμολογια 90 με αριστα το 100!Κανωντας ιδιαιτερη μνεια στην εξαιρετικη του οδικη συμπεριφορα!Το carbuyer.co.uk εβαλε στο νεο focus 4,5 αστερια με αριστα τα 5!Μαλιστα για την οδικη συμπεριφορα ειπε οτι:Θα σας το θεσουμε ΑΠΛΑ,στην κατηγορια του ΔΕΝ υπαρχει αλλο αυτοκινητο με την εξαιρετικη συμπεριφορα του νεου ford focus!Tα ιδια κολακευτικα για το αυτοκινητο σχολια θα βρει κανεις στο τευχος του QUATTRORUOTE που μολις κυκλοφορησε αλλα και στους 4 ΤΡΟΧΟΥΣ του μηνα Φεβρουαριου!Συγκεκριμενα οι 4 ΤΡΟΧΟΙ εγραψαν:Συνολικα λοιπον μπορει να πει κανεις οτι το μικρομεσαιο μοντελο της Ford μπορει με ανεση να διατηρησει τον πρωταγωνιστικο του ρολο στην κατηγορια.Βελτιωθηκε εκει που πονουσε(τουρμπο κινητηρας),ραφιναρισε το ισχυρο χαρτι του(οδικη συμπεριφορα,συστημα διευθυνσης),εκσυγχρονισε το παρουσιαστικο του μεσα-εξω και μπορει να σταθει επι ισοις οροις απεναντι στους κορυφαιους ανταγωνιστες του!!Στην οδικη συμπεριφορα γραφει πως:Οι υποψηφιοι αγοραστες του επεδιωκαν τις συγκινησεις(οδηγικα)που προσεφερε η πρωτη γενια του focus,αλλα σε συνδυασμο με μια βελουδινη ποιοτητα κυλισης.Η χρυση τομη ευρεθη!Τελος θετικα σχολια απεσπασε και ο κινητηρας ecoboost 1,6Τ στα 150 αλογα!Προκειται για ενα πολυ ελαστικο συνολο,μεστο και με πολιτισμενη λειτουργια.Συνεργαζεται σωστα με το αμαξωμα των 1333 κιλων χωρις να δημιουργει διψα για κατι δυνατοτερο.Μπλα μπλα μπλα απο τα περιοδικα , ο Αγγλος του autocar λεει τα εξης : ΄΄ Το νεο focus ειναι πολυ ανετο και ξεκουραστο αλλα εχασε το κοφτερο του τιμονι και την ευκινησια του , εχασε τον διασκεδαστικο χαρακτηρα του και ειναι πιο βαρετο απο ενα γκολφ '' με 2 γραμμες καταλαβαινεις τι αλλαξε στο καινουργιο focus
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Μπλα μπλα μπλα απο τα περιοδικα , ο Αγγλος του autocar λεει τα εξης : ΄΄ Το νεο focus ειναι πολυ ανετο και ξεκουραστο αλλα εχασε το κοφτερο του τιμονι και την ευκινησια του , εχασε τον διασκεδαστικο χαρακτηρα του και ειναι πιο βαρετο απο ενα γκολφ '' με 2 γραμμες καταλαβαινεις τι αλλαξε στο καινουργιο focusΑυτό ακριβώς γράφει και ο Ian Adcock (Άγγλος δημοσιογράφος που αρθρογραφούσε και στους 4Τ) στο blog του για το αμερικανικό R&T.
-
Δηλαδη η κατάταξη αλλάζει? 1.ford focus
2.vw golf
ή όχι? -
Πρώτη είναι άνετα η Giulietta, τουλάχιστον στον οδηγικό τομέα. Μετά έρχεται το Leon. Τα Golf και Focus θα παίξουν για την τρίτη θέση από ότι φαινεται...
-
Μα εγώ όποιο συγκριτικό και να διαβάσω σε όλα το golf είναι πρώτο!
Ford Focus 2011