-
Ο χρήστης gramacar έγραψε:
Τελικά έχει οδηγήσει κανείς το 2-λιτρο να μας πει εντυπώσεις από πλευράς ανάρτησης, κινητήρα, φρένων κλπ?υπαρχει δοκιμη στο τελευταιο τευχος των 4Τ, και μαλιστα συγκριτικη!
-
η αναρτηση ειναι η ιδια........
τα φρενα διαφερουν...... μεγαλυτερα στο 2λιτρο.......
ο κινητηρας μου αρκει το 80-110 σε 4,5 δευτ με 3η........ -
Αυτο που δεν ξερω ειναι η διαφορα βαρους αναμεσα στο 5D και στο 4D. Μηπως γνωριζει κανενας; Επισης εχει και 7cm μηκος επιπλεον στο ειδη μακρυ αμαξωμα. Παντως για τοσο μγαλο αυτοκινητο δεν εχει και πολυ μεγαλους χωρους! Οντως popol@ros πολυ καλα τα φρενα. H διαφορα τιμης ειναι μεγαλη για το 1.6 Clima απο το 1.4 base καθως εχει 19300 το 5D και 19700 το 4D.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
η αναρτηση ειναι η ιδια........Από κάποιον διάβασα πριν ότι στο 1.4 η ανάρτηση είναι εκνευριστικά σφικτή. Μήπως τότε στο 2-λιτρο είναι κούτσουρο? Γιατί αν είναι έτσι τότε δεν είναι για τους Ελληνικούς καρόδρομους.
-
παιδες μια χαρα την βρηκα την αναρτηση......... πιο καλα να ειναι λιγο σφιχτη παρα βουτυρο........
-
Οταν εγραψα πολυ σφικτη εννουσα σε συγκριση με τον ανταγωνισμο που εχω δοκιμασει(Megane II, Corolla, Golf V, Astra III) στα 1.4. Ισως για τους ελληνικους δρομους να μην ειναι καλο αλλα αν παρεις το διλιτρο με 150 αλογα τοτε εννοειται οτι θα χρειαζεσαι σφικτη αναρτηση για να μπαινεις με 200 σε στροφες και να φρεναρεις σωστα κι οχι μονο να πηγαινεις γρηγορα στην ευθεια. Αλλωστε καμια μαμισια αναρτηση δεν θεωρειται πολυ σφικτη μπροστα στις after market που κυκλοφορουν ειδικα σε αυτη την κατηγορια. Η πιο σκληρη μαμισια ειναι ιδια με την πιο μαλακη after market που λεει ο λογος. Παντως θα στο προτεινα ανπιφυλακτα αλλα καλυτερα να πας να το δοκιμασεις σε κανα δρομο με λακουβες για να δεις αν σε βολευει. Μηπως θυμαται κανενας ποτε πρωτοκυκλοφορησε το Mazda3; Νωριτερα ή αργοτερα απ΄το Golf;
-
Ο popol@ros εγραψε παραπανω οτι η αναρτηση ειναι ιδια.
-
Μολις ειδα οτι το σενταν ειναι 20 κιλα πιο ελαφρυ απο το χατσμπακ παρολο που ειναι 7 εκατοστα πιο μακρυ. Μα πως γινεται αυτο; Επισης το 1.4 ειναι 1180 κιλα και το 1.6 χατσμπακ 1260. Γιατι τοσο μεγαλη διαφορα; Το περιμενα 40-50 κιλα ελαφρυτερο;
-
Πολύ καλό αυτοκίνητο με ένα όμως πολύ μεγάλο αρνητικό που αποτρέπει πολλούς έλληνες να το προτιμήσουν . Κακό service και ανύπαρκτα ανταλλακτικά .
-
Εισαι παθων και τα αναφερεις αυτα ή απλως το ακουσες και εσυ απο καποιον που το ακουσε απο καποιον αλλο κτλ., οπως κι εγω
-
Ο χρήστης gramacar έγραψε:
Τελικά έχει οδηγήσει κανείς το 2-λιτρο να μας πει εντυπώσεις από πλευράς ανάρτησης, κινητήρα, φρένων κλπ?Λοιπόν, εχω το mazda 3 sedan 1.6 touring klima. και μπορώ να πω ειμαι ένας ευτυχισμενος κάτοχος!
πριν μια εβδομαδα πηγα για service και εκανα Test drive το διλιτρο! ΜΟΝΟΣ .......
Λοιπον! Τελικά καπωσ ετσι πρεπει να ειναι τα αυτοκίνητα! εμφανης αλλα οχι τεραστια η διαφορα στα φρένα.... η αναρτηση εξισου καλή με το 1.6 αλλα μου φανηκε λιγο πιο σφιχτη! εκτος και αν ειχε τη σπορ αναρτηση.... Δεν ειμαι σιγουρος!
Το αυτοκινητο πηγαινε σα διαολος! Εχοντας παντα την αισθηση του απολυτου ελεγχου .Οχι μονο στο κράτημα αλλα και στο γκάζι και φυσικά στα φρένα!
Στα αρνητικά ο υψηλός θορυβος! ( Ναι ηταν παραπάνω και απο το 1.6 που ειναι χαρακτηριστικός!) Εδικά μετα τις 5000 στροφές! Προσωπικά δε με ενοχλει καθόλου! Μάλλον μου αρέσει!!! Αλλα γουστα ειναι αυτά! Ο τεχνικος για το θόρυβο μου ειπε πωσ ειναι η πολλαπλη ακριβως απο κάτω και για αυτο ακουγεται τόσο! -
Ο χρήστης cpap78 έγραψε:
Τελικά έχει οδηγήσει κανείς το 2-λιτρο να μας πει εντυπώσεις από πλευράς ανάρτησης, κινητήρα, φρένων κλπ?
Λοιπόν, εχω το mazda 3 sedan 1.6 touring klima. και μπορώ να πω ειμαι ένας ευτυχισμενος κάτοχος!
πριν μια εβδομαδα πηγα για service και εκανα Test drive το διλιτρο! ΜΟΝΟΣ .......
Λοιπον! Τελικά καπωσ ετσι πρεπει να ειναι τα αυτοκίνητα! εμφανης αλλα οχι τεραστια η διαφορα στα φρένα.... η αναρτηση εξισου καλή με το 1.6 αλλα μου φανηκε λιγο πιο σφιχτη! εκτος και αν ειχε τη σπορ αναρτηση.... Δεν ειμαι σιγουρος!
Το αυτοκινητο πηγαινε σα διαολος! Εχοντας παντα την αισθηση του απολυτου ελεγχου .Οχι μονο στο κράτημα αλλα και στο γκάζι και φυσικά στα φρένα!
Στα αρνητικά ο υψηλός θορυβος! ( Ναι ηταν παραπάνω και απο το 1.6 που ειναι χαρακτηριστικός!) Εδικά μετα τις 5000 στροφές! Προσωπικά δε με ενοχλει καθόλου! Μάλλον μου αρέσει!!! Αλλα γουστα ειναι αυτά! Ο τεχνικος για το θόρυβο μου ειπε πωσ ειναι η πολλαπλη ακριβως απο κάτω και για αυτο ακουγεται τόσο!πραγματικα και απο τις μετρησεις που εκαναν τα περιοδικα , ο θορυβος ειναι αυξημενος........... και ισως σε ταξιδι να κουρασει απο καποια στιγμη και μετα...........
ισως ενα μονωτικο μεσα απο το καπο σωσει εστο λιγο τη δουλεια???? (δεν ξερω αν εχει ηδη.......δεν ειχα προσεξει....) -
Οσοι εχετε το αυτοκινητο καλο θα ηταν να αναφερετε τα προβληματα που τυχον ειχατε και πως ειναι το service και η διαθεσιμοτητα των ανταλλακτικων.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ισως ενα μονωτικο μεσα απο το καπο σωσει εστο λιγο τη δουλεια???? (δεν ξερω αν εχει ηδη.......δεν ειχα προσεξει....)
Δεν γίνεται έτσι εύκολα γιατί μπορείς να ανεβάσεις άθελα σου τις θερμοκρασίες που θα επικρατούν στο χώρο του κινητήρα...θέλει ΤΕΡΑΣΤΙΑ προσοχή!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ισως ενα μονωτικο μεσα απο το καπο σωσει εστο λιγο τη δουλεια???? (δεν ξερω αν εχει ηδη.......δεν ειχα προσεξει....)
Δεν γίνεται έτσι εύκολα γιατί μπορείς να ανεβάσεις άθελα σου τις θερμοκρασίες που θα επικρατούν στο χώρο του κινητήρα...θέλει ΤΕΡΑΣΤΙΑ προσοχή!
απλα η ΦΟΡΝΤ εχει σαν εξτρα ενα τετοιο για το φοκους......... γιαυτο το ειπα..
-
Γενικά έχω παρατηρήσει πως σε πολλά τελευταία μοντέλα το μονωτικό αυτό υλικό απο τη μέσα μεριά του καπώ λείπει. Λογικά άλλος λόγος πέραν του χαμηλότερου κόστους δεν υπάρχει.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ισως ενα μονωτικο μεσα απο το καπο σωσει εστο λιγο τη δουλεια???? (δεν ξερω αν εχει ηδη.......δεν ειχα προσεξει....)
Δεν γίνεται έτσι εύκολα γιατί μπορείς να ανεβάσεις άθελα σου τις θερμοκρασίες που θα επικρατούν στο χώρο του κινητήρα...θέλει ΤΕΡΑΣΤΙΑ προσοχή!
Δεν νομίζω οτι θα εχει προβλημα..
Εμενα εχει και απο πανω μονωση και απο κατω ειναι τελειως κλειστό...και δεν εχει κανενα προβλημα(avensis'04)Επισης ενας φιλος μου εχει πεζο 307 SW και με 150ε το εκλεισε απο κατω, απο πανω ειχε ηδη,διοτι απο τη σκονη ηταν σε κακο χαλι, και ουτε και αυτός εχει προβλημα θερμοκρασιας.
-
kanonika ola ta autokinita prepei na exoun monotiko alla merikes etaireis tsigouneuonte.
rota kapoion sto e3wteriko an to Mazda 3 exei monotiko. isws na to koita3w kai egw.
-
Κανενα νεότερο για το αμάξι ?
Έχω μια Fabia 68hp αλλά θέλω να την αλλάξω να πάρω ένα πιο ευρύχωρο
τουτού.
Ρε παιδιά εχετε διαπιστώσει κανενα άλλο ελάττωμα απο τό Σεπτέμβρη ? Ενδεικτικά πόσο πάει το κόστος του Service του? Δυνατότητα να κλειδώνουν οι πίσω πόρτες και να μην ανοίγουν από μεσα για τα παιδιά υπάρχει ?Καλημέεεεεεεεεεεεεερες
-
Ο χρήστης LordOfTheRings έγραψε:
.........
Δυνατότητα να κλειδώνουν οι πίσω πόρτες και να μην ανοίγουν από μεσα για τα παιδιά υπάρχει ?Καλημέεεεεεεεεεεεεερες
Σιγουρα, δεν υπαρχει αμαξι που να μην εχει αυτη την δυνατοτητα... το θεμα ειναι αν θα κλειδωνουν ηλεκτρικα, η μηχανικα με μια μικρη ασφαλεια κοντα στην κλειδαριά που υπαρχει σε ολα τα αυτοκινητα.
Mazda 3