Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda 3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda 3
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 3 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    46
    154
    1743
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      Ο χρήστης gramacar έγραψε:
      Τελικά έχει οδηγήσει κανείς το 2-λιτρο να μας πει εντυπώσεις από πλευράς ανάρτησης, κινητήρα, φρένων κλπ?

      υπαρχει δοκιμη στο τελευταιο τευχος των 4Τ, και μαλιστα συγκριτικη!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        popol-ros last edited by

        η αναρτηση ειναι η ιδια........
        τα φρενα διαφερουν...... μεγαλυτερα στο 2λιτρο.......
        ο κινητηρας μου αρκει το 80-110 σε 4,5 δευτ με 3η........

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          enginekiller last edited by

          Αυτο που δεν ξερω ειναι η διαφορα βαρους αναμεσα στο 5D και στο 4D. Μηπως γνωριζει κανενας; Επισης εχει και 7cm μηκος επιπλεον στο ειδη μακρυ αμαξωμα. Παντως για τοσο μγαλο αυτοκινητο δεν εχει και πολυ μεγαλους χωρους! Οντως popol@ros πολυ καλα τα φρενα. H διαφορα τιμης ειναι μεγαλη για το 1.6 Clima απο το 1.4 base καθως εχει 19300 το 5D και 19700 το 4D.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gramacar last edited by

            Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
            η αναρτηση ειναι η ιδια........

            Από κάποιον διάβασα πριν ότι στο 1.4 η ανάρτηση είναι εκνευριστικά σφικτή. Μήπως τότε στο 2-λιτρο είναι κούτσουρο? Γιατί αν είναι έτσι τότε δεν είναι για τους Ελληνικούς καρόδρομους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              popol-ros last edited by

              παιδες μια χαρα την βρηκα την αναρτηση......... πιο καλα να ειναι λιγο σφιχτη παρα βουτυρο........

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • E
                enginekiller last edited by

                Οταν εγραψα πολυ σφικτη εννουσα σε συγκριση με τον ανταγωνισμο που εχω δοκιμασει(Megane II, Corolla, Golf V, Astra III) στα 1.4. Ισως για τους ελληνικους δρομους να μην ειναι καλο αλλα αν παρεις το διλιτρο με 150 αλογα τοτε εννοειται οτι θα χρειαζεσαι σφικτη αναρτηση για να μπαινεις με 200 σε στροφες και να φρεναρεις σωστα κι οχι μονο να πηγαινεις γρηγορα στην ευθεια. Αλλωστε καμια μαμισια αναρτηση δεν θεωρειται πολυ σφικτη μπροστα στις after market που κυκλοφορουν ειδικα σε αυτη την κατηγορια. Η πιο σκληρη μαμισια ειναι ιδια με την πιο μαλακη after market που λεει ο λογος. Παντως θα στο προτεινα ανπιφυλακτα αλλα καλυτερα να πας να το δοκιμασεις σε κανα δρομο με λακουβες για να δεις αν σε βολευει. Μηπως θυμαται κανενας ποτε πρωτοκυκλοφορησε το Mazda3; Νωριτερα ή αργοτερα απ΄το Golf;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  enginekiller last edited by

                  Ο popol@ros εγραψε παραπανω οτι η αναρτηση ειναι ιδια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    enginekiller last edited by

                    Μολις ειδα οτι το σενταν ειναι 20 κιλα πιο ελαφρυ απο το χατσμπακ παρολο που ειναι 7 εκατοστα πιο μακρυ. Μα πως γινεται αυτο; Επισης το 1.4 ειναι 1180 κιλα και το 1.6 χατσμπακ 1260. Γιατι τοσο μεγαλη διαφορα; Το περιμενα 40-50 κιλα ελαφρυτερο;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tupac last edited by

                      Πολύ καλό αυτοκίνητο με ένα όμως πολύ μεγάλο αρνητικό που αποτρέπει πολλούς έλληνες να το προτιμήσουν . Κακό service και ανύπαρκτα ανταλλακτικά .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        enginekiller last edited by

                        Εισαι παθων και τα αναφερεις αυτα ή απλως το ακουσες και εσυ απο καποιον που το ακουσε απο καποιον αλλο κτλ., οπως κι εγω

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cpap78 last edited by

                          Ο χρήστης gramacar έγραψε:
                          Τελικά έχει οδηγήσει κανείς το 2-λιτρο να μας πει εντυπώσεις από πλευράς ανάρτησης, κινητήρα, φρένων κλπ?

                          Λοιπόν, εχω το mazda 3 sedan 1.6 touring klima. και μπορώ να πω ειμαι ένας ευτυχισμενος κάτοχος!
                          πριν μια εβδομαδα πηγα για service και εκανα Test drive το διλιτρο! ΜΟΝΟΣ .......
                          Λοιπον! Τελικά καπωσ ετσι πρεπει να ειναι τα αυτοκίνητα! εμφανης αλλα οχι τεραστια η διαφορα στα φρένα.... η αναρτηση εξισου καλή με το 1.6 αλλα μου φανηκε λιγο πιο σφιχτη! εκτος και αν ειχε τη σπορ αναρτηση.... Δεν ειμαι σιγουρος!
                          Το αυτοκινητο πηγαινε σα διαολος! Εχοντας παντα την αισθηση του απολυτου ελεγχου .Οχι μονο στο κράτημα αλλα και στο γκάζι και φυσικά στα φρένα!
                          Στα αρνητικά ο υψηλός θορυβος! ( Ναι ηταν παραπάνω και απο το 1.6 που ειναι χαρακτηριστικός!) Εδικά μετα τις 5000 στροφές! Προσωπικά δε με ενοχλει καθόλου! Μάλλον μου αρέσει!!! Αλλα γουστα ειναι αυτά! Ο τεχνικος για το θόρυβο μου ειπε πωσ ειναι η πολλαπλη ακριβως απο κάτω και για αυτο ακουγεται τόσο!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            popol-ros last edited by

                            Ο χρήστης cpap78 έγραψε:

                            Τελικά έχει οδηγήσει κανείς το 2-λιτρο να μας πει εντυπώσεις από πλευράς ανάρτησης, κινητήρα, φρένων κλπ?

                            Λοιπόν, εχω το mazda 3 sedan 1.6 touring klima. και μπορώ να πω ειμαι ένας ευτυχισμενος κάτοχος!
                            πριν μια εβδομαδα πηγα για service και εκανα Test drive το διλιτρο! ΜΟΝΟΣ .......
                            Λοιπον! Τελικά καπωσ ετσι πρεπει να ειναι τα αυτοκίνητα! εμφανης αλλα οχι τεραστια η διαφορα στα φρένα.... η αναρτηση εξισου καλή με το 1.6 αλλα μου φανηκε λιγο πιο σφιχτη! εκτος και αν ειχε τη σπορ αναρτηση.... Δεν ειμαι σιγουρος!
                            Το αυτοκινητο πηγαινε σα διαολος! Εχοντας παντα την αισθηση του απολυτου ελεγχου .Οχι μονο στο κράτημα αλλα και στο γκάζι και φυσικά στα φρένα!
                            Στα αρνητικά ο υψηλός θορυβος! ( Ναι ηταν παραπάνω και απο το 1.6 που ειναι χαρακτηριστικός!) Εδικά μετα τις 5000 στροφές! Προσωπικά δε με ενοχλει καθόλου! Μάλλον μου αρέσει!!! Αλλα γουστα ειναι αυτά! Ο τεχνικος για το θόρυβο μου ειπε πωσ ειναι η πολλαπλη ακριβως απο κάτω και για αυτο ακουγεται τόσο!

                            πραγματικα και απο τις μετρησεις που εκαναν τα περιοδικα , ο θορυβος ειναι αυξημενος........... και ισως σε ταξιδι να κουρασει απο καποια στιγμη και μετα...........
                            ισως ενα μονωτικο μεσα απο το καπο σωσει εστο λιγο τη δουλεια???? (δεν ξερω αν εχει ηδη.......δεν ειχα προσεξει....)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              enginekiller last edited by

                              Οσοι εχετε το αυτοκινητο καλο θα ηταν να αναφερετε τα προβληματα που τυχον ειχατε και πως ειναι το service και η διαθεσιμοτητα των ανταλλακτικων.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                                ισως ενα μονωτικο μεσα απο το καπο σωσει εστο λιγο τη δουλεια???? (δεν ξερω αν εχει ηδη.......δεν ειχα προσεξει....)

                                Δεν γίνεται έτσι εύκολα γιατί μπορείς να ανεβάσεις άθελα σου τις θερμοκρασίες που θα επικρατούν στο χώρο του κινητήρα...θέλει ΤΕΡΑΣΤΙΑ προσοχή!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  popol-ros last edited by

                                  Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                  ισως ενα μονωτικο μεσα απο το καπο σωσει εστο λιγο τη δουλεια???? (δεν ξερω αν εχει ηδη.......δεν ειχα προσεξει....)

                                  Δεν γίνεται έτσι εύκολα γιατί μπορείς να ανεβάσεις άθελα σου τις θερμοκρασίες που θα επικρατούν στο χώρο του κινητήρα...θέλει ΤΕΡΑΣΤΙΑ προσοχή!

                                  απλα η ΦΟΡΝΤ εχει σαν εξτρα ενα τετοιο για το φοκους......... γιαυτο το ειπα..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    silencer51 last edited by

                                    Γενικά έχω παρατηρήσει πως σε πολλά τελευταία μοντέλα το μονωτικό αυτό υλικό απο τη μέσα μεριά του καπώ λείπει. Λογικά άλλος λόγος πέραν του χαμηλότερου κόστους δεν υπάρχει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gfon last edited by

                                      Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                      ισως ενα μονωτικο μεσα απο το καπο σωσει εστο λιγο τη δουλεια???? (δεν ξερω αν εχει ηδη.......δεν ειχα προσεξει....)

                                      Δεν γίνεται έτσι εύκολα γιατί μπορείς να ανεβάσεις άθελα σου τις θερμοκρασίες που θα επικρατούν στο χώρο του κινητήρα...θέλει ΤΕΡΑΣΤΙΑ προσοχή!

                                      Δεν νομίζω οτι θα εχει προβλημα..
                                      Εμενα εχει και απο πανω μονωση και απο κατω ειναι τελειως κλειστό...και δεν εχει κανενα προβλημα(avensis'04)

                                      Επισης ενας φιλος μου εχει πεζο 307 SW και με 150ε το εκλεισε απο κατω, απο πανω ειχε ηδη,διοτι απο τη σκονη ηταν σε κακο χαλι, και ουτε και αυτός εχει προβλημα θερμοκρασιας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • W
                                        wantone last edited by

                                        kanonika ola ta autokinita prepei na exoun monotiko alla merikes etaireis tsigouneuonte.

                                        rota kapoion sto e3wteriko an to Mazda 3 exei monotiko. isws na to koita3w kai egw.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lordoftherings last edited by

                                          Κανενα νεότερο για το αμάξι ?
                                          Έχω μια Fabia 68hp αλλά θέλω να την αλλάξω να πάρω ένα πιο ευρύχωρο
                                          τουτού.
                                          Ρε παιδιά εχετε διαπιστώσει κανενα άλλο ελάττωμα απο τό Σεπτέμβρη ? Ενδεικτικά πόσο πάει το κόστος του Service του? Δυνατότητα να κλειδώνουν οι πίσω πόρτες και να μην ανοίγουν από μεσα για τα παιδιά υπάρχει ?

                                          Καλημέεεεεεεεεεεεεερες

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            gfon last edited by

                                            Ο χρήστης LordOfTheRings έγραψε:
                                            .........
                                            Δυνατότητα να κλειδώνουν οι πίσω πόρτες και να μην ανοίγουν από μεσα για τα παιδιά υπάρχει ?

                                            Καλημέεεεεεεεεεεεεερες

                                            Σιγουρα, δεν υπαρχει αμαξι που να μην εχει αυτη την δυνατοτητα... το θεμα ειναι αν θα κλειδωνουν ηλεκτρικα, η μηχανικα με μια μικρη ασφαλεια κοντα στην κλειδαριά που υπαρχει σε ολα τα αυτοκινητα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 3 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr