-
Kρατηθείτε λιγάκι γιατί τίποτε δεν ανακοινώθηκε ακόμη και όλα παίζονται. Επίσης για αμάξια ως 1400 το όφελος θα είναι max 1000 euros. Αν μάλιστα αυξήσουν λιγάκι το περιθώριο κέρδους οι αντιπροσωπείες (τώρα το έχουν ρίξει στα τάρταρα μπας και ξεστοκάρουν και πάρουν τίποτε στόχους του 2010 από τα εργοστάσια) τότε βλέπω την μείωση να εξανεμίζεται για τους μικρούς. Θα είναι αισθητή και εντυπωσιακή ίσως για 1600 ως 2000cc.Εκεί όμως περιμένει η παγίδα των τεκμηρίων, τελών κλπ. Αρα προσοχή πριν μασήσουν κάποιοι το καρότο.
Κι ας μην περιμένουμε τρελή ανάκαμψη. Θα υπάρξουν κάποιες πωλήσεις από αυτές που αναβλήθηκαν τους δύο τρεις τελευταίους μήνες εν αναμονή ελαφρύνσεων και από Φλεβάρη ως Πάσχα προβλέπω βαρυ χειμώνα στην αγορά και παγωμένες εκθέσεις. Μακάρι να βγω ψεύτης αλλά 'λεφτά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ' κε ΓΑΠ.
Περαστικά μας. -
μια χαρα πανε οι πωλησεις αυτοκινητων. Ουτε οι μισοι εμποροι δεν κλεισανε ακομα
-
Ούτε εγώ βλέπω ανάκαμψη για πολλούς λόγους.
- Δάνεια δεν υπάρχουν.
- Λεφτά δεν υπάρχουν.
- Στοκ αυτοκινήτων δεν υπάρχουν. (Το 2009 υπήρχαν πάρα πολλά ετοιμοπαράδοτα)
- Οι μειώσεις θα είναι μικρές.
- Οι μειώσεις θα είναι για μικρομεσαία αυτοκίνητα των οποίων οι υποψήφιοι αγοραστές δεν έχουν λεφτά.
-
Μείωση τελών ταξινόμησης μονο σε συνδυασμό με απόσυρση
ΚΙΝΗΤΡΑ για την αντικατάσταση οχημάτων παλαιάς τεχνολογίας (άνω των 12 ετών) με έκπτωση των τελών ταξινόμησης και αναπροσαρμογή του φόρου πολυτελείας σε αυτοκίνητα μεσαίας εργοστασιακής αξίας προβλέπονται στο πολυνομοσχέδιο που κατέθεσε χθες το Yπουργείο Οικονομικών στη Βουλή.Καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης με κυλινδρισμό κινητήρα μέχρι και 2.000 κυβικά εκατοστά, που παραλαμβάνονται σε αντικατάσταση επιβατικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης, απαλλάσσονται κλιμακωτά από το προβλεπόμενο τέλος ταξινόμησης ως εξής:
-
Αυτοκίνητα κυλινδρισμού κινητήρα μέχρι και 900 κυβικά εκατοστά απαλλάσσονται από το προβλεπόμενο τέλος ταξινόμησης για φορολογητέα αξία μέχρι και 6.000 ευρώ.
-
Αυτοκίνητα κυλινδρισμού από 901 μέχρι και 1.400 κυβικά εκατοστά απαλλάσσονται από το προβλεπόμενο τέλος ταξινόμησης για φορολογητέα αξία μέχρι και 8.000 ευρώ.
-
Αυτοκίνητα κυλινδρισμού κινητήρα από 1.401 μέχρι και 1.600 κυβικά εκατοστά απαλλάσσονται από το 65% του προβλεπόμενου τέλους ταξινόμησης και για φορολογητέα αξία μέχρι και 11.000 ευρώ.
-
Αυτοκίνητα κυλινδρισμού κινητήρα από 1.601 μέχρι και 2.000 κυβικά εκατοστά απαλλάσσονται από 50% του προβλεπόμενου τέλους ταξινόμησης και για φορολογητέα αξία μέχρι και 14.000 ευρώ.
Ο φόρος πολυτελείας αναπροσαρμόζεται και επιβάλλεται στην εργοστασιακή τιμή ως εξής:
-
Aπό 20.000 ευρώ μέχρι και 22.000 ευρώ, ποσοστό 10% [παρ. 1 άρθρ. 17 του ν. 3833/2010 (Α'Α 40)].
-
Aπό 16.000 ευρώ μέχρι και 17.000 ευρώ, ποσοστό 10% [παρ. 2 άρθρ. 17 του ν. 3833/2010 (Α'Α 40)].
-
Aπό 17.000 ευρώ μέχρι και 19.000 ευρώ, ποσοστό 30% [παρ. 2 άρθρ. 17 του ν. 3833/2010 (Α'Α 40)].
http://www.express.gr/news/finance/3935 ... 93517.php3
-
-
Εγω που απεσυρα το αυτοκινητο την τεταρτη προλαβαινω ή οχι ξερει κανεις γιατι θα τρελλαθω μου φαινεται.
-
Ο χρήστης babisp έγραψε:
καλησπέρα σε όλους.Οι γνωστές κουτοπονηριές του ελληνικού κράτους;
Ας σπρώξουμε τα παλια σαπάκια των εμπόρων .Σου λέει θες αμάξι; Κάνε απόσυρση (βρές παλιό) αν δεν έχεις άρα οι μαντράδες κάτι θα βγάλουν
Επιλέγω μπακαλίστικα τις κατηγορίες και τα ποσά που μειώνω.και βέβαια όχι σε όλα αλλά μέχρι κάποιο κόστος.
Εγώ ήθελα να αλλάξω όχημα και έλεγα με αλλαγές φόρου πολυτελείας και μειώσεις ΤΤ θα αγόραζα. (Τα λεφτά είναι ήδη στην άκρη) αλλά αυτή η κουτοπονηριά με έκανε να το σκεφτώ και να κρατήσω τα ευρουδάκια μου. Δεν χάνω κερδίζω και αν δω τα σκούρα μπορεί να τα βγάλω εξωτερικό και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
βασικα αυτα δεν ειναι μετρα, ειναι ημιμετρα. Και φυσικα ως τα 2000 κεκ. Η γραμμη που χωριζει τους πλουσιους απ τουσ φτωχους
-
Δεν καταλαβα καλα αυτο:
Ο χρήστης alter100 έγραψε:
Καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης με κυλινδρισμό κινητήρα μέχρι και 2.000 κυβικά εκατοστά, που παραλαμβάνονται σε αντικατάσταση επιβατικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης, απαλλάσσονται κλιμακωτά από το προβλεπόμενο τέλος ταξινόμησης ως εξής:
- Αυτοκίνητα κυλινδρισμού κινητήρα μέχρι και 900 κυβικά εκατοστά απαλλάσσονται από το προβλεπόμενο τέλος ταξινόμησης για φορολογητέα αξία μέχρι και 6.000 ευρώ.
Δηλαδη σε αυτο το παραδειγμα, αν το αυτοκινητο εχει εργοστασιακη αξια (αυτο εννοει 'φορολογητεα αξια??') μεχρι 6Κ απαλλασεται εντελως απο το τελος ταξινομησης???
-
ξανα παραμύθια του κράτους για να ευνοηθούν οι 'μεγάλοι'.....
εγώ θα έδινα αμάξι του 2000 αποσυρση και θα μου έκοβαν 1500 ευρώ....τωρα με τα 'νεα' μέτρα δε ξέρω αν θα προλάβω οπότε παίρνω το πούλο....
και θα μου μείνει το αμάξι και θα πληρώσω τα τέλη....
επίσης όφελος δε θα προκύψει για το κράτος παρα μόνο ζημιά.....δλδ για να αυξηθουν τα έσοδα πρέπει περίπου να ΤΕΤΡΑΠΛΑΣΙΑΣΤΟΥΝ οι πωλήσεις.... -
Δεν ξέρω τι αποτέλεσμα θα έχει ο συνδυασμός απόσυρση με μείωση ΕΤΤ.
Αποκλείει αυτούς που δεν έχουν μτχ να αποσύρουν απο το να ωφεληθούν την μείωση στην αγορά αυτοκινήτου, αποκλείει αυτούς που θέλουν να αποσύρουν (με το αζημείωτο) το μτχ τους χωρίς να δώσουν κάποιες χιλιάδες € για καινούριο, συνδέοντας την απόσυρση οπωσδήποτε με την αντικατάσταση! -
παντως με την αποσυρση πολλοι θα αποφυγουν να παραδωσουν πινακιδες λογω των νεων τελων του 11.Σιγουρα στοχευσαν και εκει μιας και ειδαν περσυ τι εγινε με τους ειπρακτικους στοχους των τελων που ειχαν υπολογησει.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
παντως με την αποσυρση πολλοι θα αποφυγουν να παραδωσουν πινακιδες λογω των νεων τελων του 11.Και τι εννοείς? Θα προτιμήσουν να πάρουν καινούριο?
-
Δεν ξέρω αν θα βοηθήσει το μέτρο. Εφόσον δάνεια δεν πολυπαίζουν μιλάμε μόνο για όσους έχουν τα λεφτά στην άκρη αλλά όχι πολύ άνετους.... Αυτοί λοιπόν οι μη άνετοι θα πρέπει να είναι και τολμηροί για να τολμήσουν να τα δώσουν για αυτοκίνητο σε δύσκολη εποχή. Δεν ξέρω αν θα υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον και αν θα ικανοποιηθούν οι εισαγωγείς αλλά από το τίποτα....
Αν και όσο λυπηρό ή και κακό κι αν ακούγεται για όσους βγάζουν το ψωμί τους από αυτό, θεωρώ ότι η μεγέθυνση της αγοράς αυτοκινήτου στην Ελλάδα είναι μια τεράστια φούσκα που ξεφουσκώνει δικαιωματικά. Όσο κι αν θα θέλαμε να έχουμε νεότερο στόλο αυτοκινήτων εφόσον εισάγουμε όλα τα αυτοκίνητά μας με δανεικό συνάλλαγμα πρέπει να αποδεχτούμε ότι για την Ελλάδα υπάρχουν άλλες προτεραιότητες πολύ σημαντικότερες. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
παντως με την αποσυρση πολλοι θα αποφυγουν να παραδωσουν πινακιδες λογω των νεων τελων του 11.
Και τι εννοείς? Θα προτιμήσουν να πάρουν καινούριο?
οχι βεβαια,οτι καποιοι μπορει να περιμενουν την αποσυρση για να πουλησουν το παλιο αυτοκινητο σε καποια αξια,και να μην παραδωσουν πινακιδες οπου το κρατος θα εχανε πολλα χρηματα απο τα τελη κυκλοφοριας.
-
Ταυτόχρονα, αλλαγές –προς το ευνοϊκότερο- ανακοινώθηκαν και στο καθεστώς επιβολής του Φόρου Πολυτελείας.
Σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις που περιλαμβάνονται στο νέο αυτό νομοσχέδιο, τα καινούργια Ι.Χ. επιβατικά οχήματα με εργοστασιακή αξία έως 20.000 ευρώ απαλλάσσονται στο εξής από τον εν λόγω φόρο, ενώ εκείνα με αξία από 20.000 ευρώ έως και 22.000 ευρώ θα φορολογούνται πλέον με ποσοστό 10%. Τέλος, για τα αυτοκίνητα με αξία άνω της τελευταίας, δεν παρατηρούνται αλλαγές στο υπάρχον καθεστώς
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=12306
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δεν ξέρω αν θα βοηθήσει το μέτρο. Εφόσον δάνεια δεν πολυπαίζουν μιλάμε μόνο για όσους έχουν τα λεφτά στην άκρη αλλά όχι πολύ άνετους.... Αυτοί λοιπόν οι μη άνετοι θα πρέπει να είναι και τολμηροί για να τολμήσουν να τα δώσουν για αυτοκίνητο σε δύσκολη εποχή. Δεν ξέρω αν θα υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον και αν θα ικανοποιηθούν οι εισαγωγείς αλλά από το τίποτα....
Αν και όσο λυπηρό ή και κακό κι αν ακούγεται για όσους βγάζουν το ψωμί τους από αυτό, θεωρώ ότι η μεγέθυνση της αγοράς αυτοκινήτου στην Ελλάδα είναι μια τεράστια φούσκα που ξεφουσκώνει δικαιωματικά. Όσο κι αν θα θέλαμε να έχουμε νεότερο στόλο αυτοκινήτων εφόσον εισάγουμε όλα τα αυτοκίνητά μας με δανεικό συνάλλαγμα πρέπει να αποδεχτούμε ότι για την Ελλάδα υπάρχουν άλλες προτεραιότητες πολύ σημαντικότερες.συμφωνω απολυτα μαζι σου. η ελλαδα δεν εχει οικονομικο (υγιες) υποβαθρο για να υποστηριξει 300.000 αυτοκινητα το χρονο. θεωρω οτι η δυναμικη της ειναι παρα πολυ κατωτερη κατα την γνωμη μου.μονο με δανεικα αγοραζαμε τοσα χρονια και τωρα που δεν παιρνουμε δανεικα δε θα ψωνιζουμε
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
παντως με την αποσυρση πολλοι θα αποφυγουν να παραδωσουν πινακιδες λογω των νεων τελων του 11.
Και τι εννοείς? Θα προτιμήσουν να πάρουν καινούριο?
οχι βεβαια,οτι καποιοι μπορει να περιμενουν την αποσυρση για να πουλησουν το παλιο αυτοκινητο σε καποια αξια,και να μην παραδωσουν πινακιδες οπου το κρατος θα εχανε πολλα χρηματα απο τα τελη κυκλοφοριας.
Α! Δεν το σκέφτηκα έτσι.
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
συμφωνω απολυτα μαζι σου. η ελλαδα δεν εχει οικονομικο (υγιες) υποβαθρο για να υποστηριξει 300.000 αυτοκινητα το χρονο. θεωρω οτι η δυναμικη της ειναι παρα πολυ κατωτερη κατα την γνωμη μου.μονο με δανεικα αγοραζαμε τοσα χρονια και τωρα που δεν παιρνουμε δανεικα δε θα ψωνιζουμεΩραία τα λέμε .
Προφανώς η Ελλάδα δεν σηκώνει πάνω από 100-150000 αυτοκίνητα το χρόνο .
Προφανώς δεν σηκώνει τόσα μαγαζιά ρούχων και παπουτσιών .
Προφανώς δεν σηκώνει 3 εταιρείες κινητής και 10 σταθερής τηλεφωνίας .
Προφανώς δεν σηκώνει τόσες οικοδομές τον χρόνο .
Προφανώς δεν σηκώνει πάνω από 2,5 τράπεζες και πάνω από 1000 καταστήματα .
Προφανώς δεν σηκώνει πάνω από 500.000 εργαζόμενους στον ευρύτερο δημόσιο τομέα και αυτοί πρέπει να έχουν μισθούς πείνας γιά να είναι απλά λύση ανάγκης .
Προφανώς δεν σηκώνει τόσα σουπερμάρκετ , τόσα εμπορικά κέντρα , τόσους αυτοκινητόδρομους , τόσα καράβια , αεροπλάνα ,τρένα , προφανώς δεν σηκώνει τίποτα αφού όλα αυτά κινούνται με δανεικά , με κάρτες και με μη παραγωγικό χρήμα .Πως θα παράξουμε παραγωγικό χρήμα ?
Με μισθούς Βουλγαρίας και επιστροφή των επιχειρήσεων που πήγαν εκεί ?
Με μισθούς Τουρκίας στον τουριστικό τομέα ώστε το κρεβάτι να πέσει στα 3 € την ημέρα ?Είμαστε μανούλες στο να κρίνουμε αρνητικά , το πρόβλημα μας είναι ότι δεν προτείνουμε λύσεις .
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
παντως με την αποσυρση πολλοι θα αποφυγουν να παραδωσουν πινακιδες λογω των νεων τελων του 11.
Και τι εννοείς? Θα προτιμήσουν να πάρουν καινούριο?
οχι βεβαια,οτι καποιοι μπορει να περιμενουν την αποσυρση για να πουλησουν το παλιο αυτοκινητο σε καποια αξια,και να μην παραδωσουν πινακιδες οπου το κρατος θα εχανε πολλα χρηματα απο τα τελη κυκλοφοριας.
Α! Δεν το σκέφτηκα έτσι.
και καλά θα κάνουν, όσοι σκέφτονται να το κρατήσουν για αυτό αποκλειστικά το λόγο, να το δώσουν για απόσυρση τώρα πριν πληρώσουν τέλη 2011. οι αντιπροσωπείες/μαντράδες έχουν πρόσβαση σε τόσα πολλά που θα σου βρίσκουν ένα για 100-200 ευρώ.
-
για τα μεταχειρισμενα και τα εισαγωγης τιποτα?
-
αμα φερεις μεταχειρισμενο απ εξω δεν θεωρειται ''καινουριο''? εφοσον ειναι η 1 αδεια κυκλοφοριας για το αμαξι που εκδιδεται στιν ελλαδα?
Απόσυρση 2011/2012/2013/2014/2015