-
ξανα παραμύθια του κράτους για να ευνοηθούν οι 'μεγάλοι'.....
εγώ θα έδινα αμάξι του 2000 αποσυρση και θα μου έκοβαν 1500 ευρώ....τωρα με τα 'νεα' μέτρα δε ξέρω αν θα προλάβω οπότε παίρνω το πούλο....
και θα μου μείνει το αμάξι και θα πληρώσω τα τέλη....
επίσης όφελος δε θα προκύψει για το κράτος παρα μόνο ζημιά.....δλδ για να αυξηθουν τα έσοδα πρέπει περίπου να ΤΕΤΡΑΠΛΑΣΙΑΣΤΟΥΝ οι πωλήσεις.... -
Δεν ξέρω τι αποτέλεσμα θα έχει ο συνδυασμός απόσυρση με μείωση ΕΤΤ.
Αποκλείει αυτούς που δεν έχουν μτχ να αποσύρουν απο το να ωφεληθούν την μείωση στην αγορά αυτοκινήτου, αποκλείει αυτούς που θέλουν να αποσύρουν (με το αζημείωτο) το μτχ τους χωρίς να δώσουν κάποιες χιλιάδες € για καινούριο, συνδέοντας την απόσυρση οπωσδήποτε με την αντικατάσταση! -
παντως με την αποσυρση πολλοι θα αποφυγουν να παραδωσουν πινακιδες λογω των νεων τελων του 11.Σιγουρα στοχευσαν και εκει μιας και ειδαν περσυ τι εγινε με τους ειπρακτικους στοχους των τελων που ειχαν υπολογησει.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
παντως με την αποσυρση πολλοι θα αποφυγουν να παραδωσουν πινακιδες λογω των νεων τελων του 11.Και τι εννοείς? Θα προτιμήσουν να πάρουν καινούριο?
-
Δεν ξέρω αν θα βοηθήσει το μέτρο. Εφόσον δάνεια δεν πολυπαίζουν μιλάμε μόνο για όσους έχουν τα λεφτά στην άκρη αλλά όχι πολύ άνετους.... Αυτοί λοιπόν οι μη άνετοι θα πρέπει να είναι και τολμηροί για να τολμήσουν να τα δώσουν για αυτοκίνητο σε δύσκολη εποχή. Δεν ξέρω αν θα υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον και αν θα ικανοποιηθούν οι εισαγωγείς αλλά από το τίποτα....
Αν και όσο λυπηρό ή και κακό κι αν ακούγεται για όσους βγάζουν το ψωμί τους από αυτό, θεωρώ ότι η μεγέθυνση της αγοράς αυτοκινήτου στην Ελλάδα είναι μια τεράστια φούσκα που ξεφουσκώνει δικαιωματικά. Όσο κι αν θα θέλαμε να έχουμε νεότερο στόλο αυτοκινήτων εφόσον εισάγουμε όλα τα αυτοκίνητά μας με δανεικό συνάλλαγμα πρέπει να αποδεχτούμε ότι για την Ελλάδα υπάρχουν άλλες προτεραιότητες πολύ σημαντικότερες. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
παντως με την αποσυρση πολλοι θα αποφυγουν να παραδωσουν πινακιδες λογω των νεων τελων του 11.
Και τι εννοείς? Θα προτιμήσουν να πάρουν καινούριο?
οχι βεβαια,οτι καποιοι μπορει να περιμενουν την αποσυρση για να πουλησουν το παλιο αυτοκινητο σε καποια αξια,και να μην παραδωσουν πινακιδες οπου το κρατος θα εχανε πολλα χρηματα απο τα τελη κυκλοφοριας.
-
Ταυτόχρονα, αλλαγές –προς το ευνοϊκότερο- ανακοινώθηκαν και στο καθεστώς επιβολής του Φόρου Πολυτελείας.
Σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις που περιλαμβάνονται στο νέο αυτό νομοσχέδιο, τα καινούργια Ι.Χ. επιβατικά οχήματα με εργοστασιακή αξία έως 20.000 ευρώ απαλλάσσονται στο εξής από τον εν λόγω φόρο, ενώ εκείνα με αξία από 20.000 ευρώ έως και 22.000 ευρώ θα φορολογούνται πλέον με ποσοστό 10%. Τέλος, για τα αυτοκίνητα με αξία άνω της τελευταίας, δεν παρατηρούνται αλλαγές στο υπάρχον καθεστώς
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=12306
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δεν ξέρω αν θα βοηθήσει το μέτρο. Εφόσον δάνεια δεν πολυπαίζουν μιλάμε μόνο για όσους έχουν τα λεφτά στην άκρη αλλά όχι πολύ άνετους.... Αυτοί λοιπόν οι μη άνετοι θα πρέπει να είναι και τολμηροί για να τολμήσουν να τα δώσουν για αυτοκίνητο σε δύσκολη εποχή. Δεν ξέρω αν θα υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον και αν θα ικανοποιηθούν οι εισαγωγείς αλλά από το τίποτα....
Αν και όσο λυπηρό ή και κακό κι αν ακούγεται για όσους βγάζουν το ψωμί τους από αυτό, θεωρώ ότι η μεγέθυνση της αγοράς αυτοκινήτου στην Ελλάδα είναι μια τεράστια φούσκα που ξεφουσκώνει δικαιωματικά. Όσο κι αν θα θέλαμε να έχουμε νεότερο στόλο αυτοκινήτων εφόσον εισάγουμε όλα τα αυτοκίνητά μας με δανεικό συνάλλαγμα πρέπει να αποδεχτούμε ότι για την Ελλάδα υπάρχουν άλλες προτεραιότητες πολύ σημαντικότερες.συμφωνω απολυτα μαζι σου. η ελλαδα δεν εχει οικονομικο (υγιες) υποβαθρο για να υποστηριξει 300.000 αυτοκινητα το χρονο. θεωρω οτι η δυναμικη της ειναι παρα πολυ κατωτερη κατα την γνωμη μου.μονο με δανεικα αγοραζαμε τοσα χρονια και τωρα που δεν παιρνουμε δανεικα δε θα ψωνιζουμε
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
παντως με την αποσυρση πολλοι θα αποφυγουν να παραδωσουν πινακιδες λογω των νεων τελων του 11.
Και τι εννοείς? Θα προτιμήσουν να πάρουν καινούριο?
οχι βεβαια,οτι καποιοι μπορει να περιμενουν την αποσυρση για να πουλησουν το παλιο αυτοκινητο σε καποια αξια,και να μην παραδωσουν πινακιδες οπου το κρατος θα εχανε πολλα χρηματα απο τα τελη κυκλοφοριας.
Α! Δεν το σκέφτηκα έτσι.
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
συμφωνω απολυτα μαζι σου. η ελλαδα δεν εχει οικονομικο (υγιες) υποβαθρο για να υποστηριξει 300.000 αυτοκινητα το χρονο. θεωρω οτι η δυναμικη της ειναι παρα πολυ κατωτερη κατα την γνωμη μου.μονο με δανεικα αγοραζαμε τοσα χρονια και τωρα που δεν παιρνουμε δανεικα δε θα ψωνιζουμεΩραία τα λέμε .
Προφανώς η Ελλάδα δεν σηκώνει πάνω από 100-150000 αυτοκίνητα το χρόνο .
Προφανώς δεν σηκώνει τόσα μαγαζιά ρούχων και παπουτσιών .
Προφανώς δεν σηκώνει 3 εταιρείες κινητής και 10 σταθερής τηλεφωνίας .
Προφανώς δεν σηκώνει τόσες οικοδομές τον χρόνο .
Προφανώς δεν σηκώνει πάνω από 2,5 τράπεζες και πάνω από 1000 καταστήματα .
Προφανώς δεν σηκώνει πάνω από 500.000 εργαζόμενους στον ευρύτερο δημόσιο τομέα και αυτοί πρέπει να έχουν μισθούς πείνας γιά να είναι απλά λύση ανάγκης .
Προφανώς δεν σηκώνει τόσα σουπερμάρκετ , τόσα εμπορικά κέντρα , τόσους αυτοκινητόδρομους , τόσα καράβια , αεροπλάνα ,τρένα , προφανώς δεν σηκώνει τίποτα αφού όλα αυτά κινούνται με δανεικά , με κάρτες και με μη παραγωγικό χρήμα .Πως θα παράξουμε παραγωγικό χρήμα ?
Με μισθούς Βουλγαρίας και επιστροφή των επιχειρήσεων που πήγαν εκεί ?
Με μισθούς Τουρκίας στον τουριστικό τομέα ώστε το κρεβάτι να πέσει στα 3 € την ημέρα ?Είμαστε μανούλες στο να κρίνουμε αρνητικά , το πρόβλημα μας είναι ότι δεν προτείνουμε λύσεις .
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
παντως με την αποσυρση πολλοι θα αποφυγουν να παραδωσουν πινακιδες λογω των νεων τελων του 11.
Και τι εννοείς? Θα προτιμήσουν να πάρουν καινούριο?
οχι βεβαια,οτι καποιοι μπορει να περιμενουν την αποσυρση για να πουλησουν το παλιο αυτοκινητο σε καποια αξια,και να μην παραδωσουν πινακιδες οπου το κρατος θα εχανε πολλα χρηματα απο τα τελη κυκλοφοριας.
Α! Δεν το σκέφτηκα έτσι.
και καλά θα κάνουν, όσοι σκέφτονται να το κρατήσουν για αυτό αποκλειστικά το λόγο, να το δώσουν για απόσυρση τώρα πριν πληρώσουν τέλη 2011. οι αντιπροσωπείες/μαντράδες έχουν πρόσβαση σε τόσα πολλά που θα σου βρίσκουν ένα για 100-200 ευρώ.
-
για τα μεταχειρισμενα και τα εισαγωγης τιποτα?
-
αμα φερεις μεταχειρισμενο απ εξω δεν θεωρειται ''καινουριο''? εφοσον ειναι η 1 αδεια κυκλοφοριας για το αμαξι που εκδιδεται στιν ελλαδα?
-
παντως με τις νεεσ περικοπες και απολυσεις δυσκολα θα ανεβει η αγορα
-
Να πω ότι αισθάνομαι δικαιωμένος ..... αλλά δεν θέλω....
Οι παλιάτσοι της κυβέρνησης ΓΑΠ που πέρυσι ξιφουλκούσαν κατά του μέτρου της απόσυρσης φέτος το επαναφέρουν με κύρια μεταβολή ότι δεν επιδοτείτε η απόσυρση και μόνον του οχήματος αλλά η απόσυρση που συνοδεύετε με αγορά. Αφού απαξίωσαν μέσα στο 2009 χιλιάδες μικρά οχήματα τα οποία δόθηκαν κοψοχρονιά στους μαντράδες από τους ιδιοκτήτες τους τώρα προσφέρουν σε κάθε μαντρά ένα όφελος ως και 2000 ευρώ ανά σαπάκι που είχε αγοράσει έναντι μερικών εκατοντάδων ευρώ.
No wonder γιατί οι Μαντράδες με λύσσα είχαν ξιφουλκήσει κατά του μέτρου της επιδότησης της απόσυρσης.
Όχι δεν θα συζητήσω για τα σαπάκια από Σκόπια και Βουλγαρία που τους τελευταίους 2 μήνες έπαιρναν αριθμούς κυκλοφορίας στην Ελλάδα..... Όχι δεν θα το κάνω.... (ουπς το έκανα....)
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Να πω ότι αισθάνομαι δικαιωμένος ..... αλλά δεν θέλω....Οι παλιάτσοι της κυβέρνησης ΓΑΠ που πέρυσι ξιφουλκούσαν κατά του μέτρου της απόσυρσης φέτος το επαναφέρουν με κύρια μεταβολή ότι δεν επιδοτείτε η απόσυρση και μόνον του οχήματος αλλά η απόσυρση που συνοδεύετε με αγορά. Αφού απαξίωσαν μέσα στο 2009 χιλιάδες μικρά οχήματα τα οποία δόθηκαν κοψοχρονιά στους μαντράδες από τους ιδιοκτήτες τους τώρα προσφέρουν σε κάθε μαντρά ένα όφελος ως και 2000 ευρώ ανά σαπάκι που είχε αγοράσει έναντι μερικών εκατοντάδων ευρώ.
No wonder γιατί οι Μαντράδες με λύσσα είχαν ξιφουλκήσει κατά του μέτρου της επιδότησης της απόσυρσης.
Όχι δεν θα συζητήσω για τα σαπάκια από Σκόπια και Βουλγαρία που τους τελευταίους 2 μήνες έπαιρναν αριθμούς κυκλοφορίας στην Ελλάδα..... Όχι δεν θα το κάνω.... (ουπς το έκανα....)
Ρε συ Χρήστο, να ρωτήσω: πόσο κοστίζουν οι ελληνικές πινακίδες βουλγάρικου σαπακίου; Τελωνείο; Ταξινόμηση κλπ κλπ;
Δεν νομίζω να παίζει το σενάριό σου!
Φυσικά, συμφωνώ απόλυτα πως είναι ένα αστείο μέτρο, ακόμη ίσως πιο αστείο από του Σουφλιά (γιατί του Σουφλιά μπορεί και να πετύχαινε, αυτό εδώ ΔΕΝ νομίζω... ). Εννοείται, ΔΕΝ έπρεπε να πάρουν ΚΑΝΕΝΑ μέτρο τέτοιου τύπου στήριξης, αλλά δεν περιμένω και κάτι σωστό από δαύτους...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ρε συ Χρήστο, να ρωτήσω: πόσο κοστίζουν οι ελληνικές πινακίδες βουλγάρικου σαπακίου; Τελωνείο; Ταξινόμηση κλπ κλπ;
Δεν νομίζω να παίζει το σενάριό σου!Πολλά υπό φυσιολογικές συνθήκες..... υπάρχουν όμως κόλπα....
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
συμφωνω απολυτα μαζι σου. η ελλαδα δεν εχει οικονομικο (υγιες) υποβαθρο για να υποστηριξει 300.000 αυτοκινητα το χρονο. θεωρω οτι η δυναμικη της ειναι παρα πολυ κατωτερη κατα την γνωμη μου.μονο με δανεικα αγοραζαμε τοσα χρονια και τωρα που δεν παιρνουμε δανεικα δε θα ψωνιζουμε
Ωραία τα λέμε .
Προφανώς η Ελλάδα δεν σηκώνει πάνω από 100-150000 αυτοκίνητα το χρόνο .
Προφανώς δεν σηκώνει τόσα μαγαζιά ρούχων και παπουτσιών .
Προφανώς δεν σηκώνει 3 εταιρείες κινητής και 10 σταθερής τηλεφωνίας .
Προφανώς δεν σηκώνει τόσες οικοδομές τον χρόνο .
Προφανώς δεν σηκώνει πάνω από 2,5 τράπεζες και πάνω από 1000 καταστήματα .
Προφανώς δεν σηκώνει πάνω από 500.000 εργαζόμενους στον ευρύτερο δημόσιο τομέα και αυτοί πρέπει να έχουν μισθούς πείνας γιά να είναι απλά λύση ανάγκης .
Προφανώς δεν σηκώνει τόσα σουπερμάρκετ , τόσα εμπορικά κέντρα , τόσους αυτοκινητόδρομους , τόσα καράβια , αεροπλάνα ,τρένα , προφανώς δεν σηκώνει τίποτα αφού όλα αυτά κινούνται με δανεικά , με κάρτες και με μη παραγωγικό χρήμα .Πως θα παράξουμε παραγωγικό χρήμα ?
Με μισθούς Βουλγαρίας και επιστροφή των επιχειρήσεων που πήγαν εκεί ?
Με μισθούς Τουρκίας στον τουριστικό τομέα ώστε το κρεβάτι να πέσει στα 3 € την ημέρα ?Είμαστε μανούλες στο να κρίνουμε αρνητικά , το πρόβλημα μας είναι ότι δεν προτείνουμε λύσεις .
Οι λύσεις θα έρθουν αναγκαστικά.... είτε το θέλουμε είτε όχι. Οι Κινέζοι ζουν με ένα πιάτι ρύζι ε εμείς με φασολάδα.... παραδοσιακά. Εφόσον όλα αυτά που λες γίνονταν με δανεικά που δεν θέλουν να μας δώσουν....;;; Δεν είναι ότι τα δουλέψαμε για να τα φτιάξουμε, δεν είναι δικά μας δεν τα δικαιούμαστε. Χωρίς τα δάνεια θα ήταν όλα τόσο ακριβά που δεν θα μπορούσαμε. Το ότι όλοι λειτουργούν κερδοσκοπικά δεν βοηθάει...
Θα πρέπει να κάνουμε κάτι για να μπαίνουν λεφτά (όχι δανεικά) στο σύστημα. Δηλαδή εξαγωγές και τουρισμός. Και τα δύο αυτά όμως τα έχουμε καταφέρει να είναι είτε πολύπλοκα και με εμπόδια ή χωρίς επαγγελματικές αρχές και ήθος. Άρα ή σε κλέβει το κράτος ή σε κλέβει ο 'επιχειρηματίας τουρισμού'. Πώς θα προχωρήσουμε.... φασολάδα... -
Για δοκιμάστε να κάνετε κάτι εξαγωγή να δείτε πόσο δίπλα σας είναι το ελληνικό κράτος...
-
αυτοι που εχουν παραδωσει μονο πινακιδες πρεπει να πληρωσουν τα τελη του 11 για να αποσυρουν?? οτι να ναι ρε γαμ@$το
Απόσυρση (merged)