Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • 1
    • 2
    • 74
    • 75
    • 76
    • 77
    • 78
    • 194
    • 195
    • 76 / 195
    Περί αυτοκίνησης
    76
    3892
    54441
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      highfidelity last edited by

      Ο χρήστης elteo έγραψε:
      Αnytime το 6μηνο

      αξία 12.000, 1800, μοντ.2009, Αττική

      322 χωρίς ζημιές ιδίου
      476 με μικτή

      αν βάλω Καβάλα

      217 χωρίς ζημιές ιδίου
      320 μικτή

      μάλλον μας δουλεύουν.

      Παντού είναι κανα 50-60αρι κάτω σε αυτούς είναι 150 ευρώ.

      Δεν σε δουλεύουν, υπάρχει όντως μεγάλη διαφορά στην Anytime για τους επαρχιώτες!
      Εγώ και τα δυο επαρχιώτικα τα έχω!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        Λες και στην επαρχία δεν υπάρχουν κίνδυνοι.......

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • scotch
          scotch last edited by

          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
          Δε το πιασες Σάξον και είσαι και παλαιός...

          :oops:
          Ξανακοιταξα και λειπει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pgm21 last edited by

            Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

            Στην δική σου περίπτωση βγαίνει πιο φτηνό το anytime,συνήθως μόνο στα παλιά οχήματα με λίγα κυβικά βγαίνει φτηνότερο όπως διαπίστωσα.

            BMW 120i , 2007 mod ασφαλισμένη για 21Κ με όλες τις καλύψεις και μεικτή με 1000€ απαλλαγή. 986€ το χρόνο.

            Ακούω αντιπροσφορές.

            α)
            924,94 στην ΑΓΡΟΤΙΚΗ (+48,50 αν θέλω πλήρη οδική βοήθεια)

            β) ενδεικτικό παράδειγμα στην ALLIANZ με οδηγούς 40 & 35 ετών με 15 χρόνια δίπλωμα
            Τ.Κ.45221 ΙΩΑΝΝΙΝΑ 920, 01 πληρωμή με allianz visa (+ 62.11 για πλήρη οδική)
            Τ.Κ.44002 ΔΕΛΒΙΝΑΚΙ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 854,37
            Τ.Κ. 44003 ΖΙΤΣΑ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 887,21
            Τ.Κ.45500 ΔΩΔΩΝΗ 903,60
            Τ.Κ.48200 ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ 936,41
            Τ.Κ.44200 ΜΕΤΣΟΒΟ 854,37
            Κ.Ο.Κ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dickdick last edited by

              Εχει καποιος υποψιν του την εταιρια demco;
              Ρωτησε ο πατερας μου και για το δικο του (με τις βασικες αστικες καλυψεις ) για 2.7 κυβικα του ειπαν 220 ευρω το χρονο.
              οχι 110 το εξαμηνο.Ετησιο συμβολαι των 220 ευρω.
              Ξερει καποιος τι παιζει με αυτη την εταιρια;
              Την εχει καποιος απο εδω και αν ναι ,αν του χρειαστηκε ποτε ,ειναι ικανοποιημενος απο τη συμπεριφορα τους αλλα και τη καλυψη τους;

              Ειμαστε σε αναζητηση φθηνοτερης ασφαλιστικης και αυτη με αυτη τη τιμη φανταζει πολυ καλη.Μηπως εχει καποιο λακο η φαβα;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                georgios-f last edited by

                Σίγουρα κάποια κομπίνα παίζει,ούτε με έκπτωση 100% δεν μπορεί να είναι αυτή η τιμή.
                Πάρε και σε κανένα πρακτορείο τηλ. να σου δώσει τιμή για την συγκεκριμένη εταιρία μπές και στο asfalish.gr http://www.asfalish.gr και τσέκαρε τι τιμή δίνει στην συγκεκριμένη εταιρία και βγάλε συμπεράσμα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  anasmzak last edited by

                  Γειά σας!!

                  Σε πάρα πολλές περιπτώσεις, ακούω πολύ «άνετα» και αψήφιστα,
                  «έλα μωρέ, θα κάνουμε φιλική δήλωση και καθαρίσαμε...»

                  Παρόλ’αυτά, έχω κάποιες συγκεκριμένες επιφυλάξεις, σχετικά με το Φιλικό Διακανονισμό,
                  και θα ήθελα τη γνώμη σας...

                  Εννοείται,
                  με την προϋπόθεση ότι, και οι δύο Ασφαλιστικές Εταιρείες των εμπλεκόμενων οδηγών σε ένα τρακάρισμα, είναι συμβεβλημένες, δηλαδή «έχουν φιλική δήλωση...».
                  Και βέβαια,
                  όταν το τρακάρισμα, αφορά σε δύο και μόνο οχήματα, χωρίς την εμπλοκή τρίτου, οπότε, πάμε σε κατάσταση καραμπόλας (=ΔΕΝ ισχύει η φιλική...)

                  • Στο έντυπο Φιλικού Διακανονισμού, γιατί υπάρχει ειδικός χώρος (3)
                  «Τραυματίες ακόμα και ελαφρά»???
                  Έτσι, ουσιαστικά, δεν ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΕΙΤΑΙ η φιλική, αφού εξ’ορισμού, ΔΕΝ ισχύει σε περίπτωση τραυματισμού των εμπλεκομένων???
                  Άσε που, στο πεδίο του ατυχήματος, που είμαστε «ζεστοί», τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά,
                  μπορεί φαινομενικά, όλα καλά...
                  Ύστερα από κάποιες ώρες, όμως, μπορεί να εκδηλωθούν διάφορες ενοχλήσεις κυρίως
                  από το μυοσκελετικό σύστημα του οδηγού...
                  Αυτό απαιτεί, ακτινογραφίες, και εκτίμηση συνολικά από Ορθοπεδικό, αγωγή, αναρρωτική άδεια κλπ...
                  Άρα, εκ των υστέρων, να εκδηλωθεί «σωματική βλάβη», και άρα,
                  εκ των υστέρων ΑΚΥΡΩΣΗ της φιλικής...

                  • Το έντυπο του Φιλικού Διακανονισμού, νομίζω, έχει ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ μικρούς χώρους Αναφοράς του συμβάντος...
                  «Εμφανείς ζημιές» (11), και χώρος «Παρατηρήσεις» (14)…………………
                  Τί θα χωρέσει να γράψεις εκεί μέσα????????????????????

                  • «Σχεδιάγραμμα Ατυχήματος» (13) = το απόλυτο SHOW!!!!!!!!!!
                  Δεν ξέρω, πείτε με υπερβολικό...
                  Νομίζω ότι ΔΕΝ είναι καθόλου απλό για τους δύο οδηγούς,
                  πάνω στην ένταση και τη φόρτιση της στιγμής, όντας προφανώς, και άπειροι σε «απεικονίσεις», πάνω στον ουρανό του αυτοκινήτου, να κάνουν «σκίτσα»...
                  Και να σχεδιάζουν και να τσαλακώνουν το ένα έντυπο μετά το άλλο...
                  Είναι τουλάχιστον, διαολιστικά εκνευριστικό!!!...
                  Άσε που, αναπόφευκτα, θα παραλείψουν να συμπεριλάβουν και κάποια βασικά ίσως στοιχεία... (σήμανση, συνθήκες οδοστρώματος λόγω πχ. παρακείμενων έργων κλπ...)

                  • Προϋπόθεση, επίσης, για την ισχύ του Φιλικού Διακανονισμού, είναι η ζημιά να ΜΗΝ υπερβαίνει τα 6000ευρώ...
                  Φαντάζομαι, θα εννοεί αθροιστικά και για τα δύο οχήματα...
                  Παρόλ’αυτά, δεν είναι τόσο «απλό», με το μάτι, να αποτιμήσεις μια ενδεχόμενη ζημιά, ειδικά στα νέα αμάξια...
                  Δεν είναι λίγες οι φορές, που ένα κλασσικό τρακάρισμα «ρουτίνας», του να πέσεις επάνω σε προπορευόμενο που σταμάτησε κάπως «απότομα»,
                  να μην περιορίζεται μόνο σε απλές ζημιές προφυλακτήρα...
                  Μπορεί, ύστερα από λίγη ώρα, να διαπιστωθεί ελαττωματική λειτουργία στα ηλεκτρονικά μέρη των οχημάτων...
                  Να έχουν χαλάσει οι αισθητήρες παρκαρίσματος, να ανάβουν λαμπάκια στο ταμπλό...
                  Άσε που, δικαιολογημένα βέβαια (...), κάποια αμάξια, σχεδόν με την παραμικρή πρόσκρουση, ενεργοποιούνται οι αερόσακοι............

                  Άρα τελικά, στην πράξη, ίσως πολλές φορές, εκ των υστέρων, να αναιρείται η ισχύς και η αξία του Φιλικού Διακανονισμού...
                  Είναι όμως έτσι??...
                  Κάθε γνώμη, είναι χρήσιμη και πραγματικά σεβαστή...
                  Άλλωστε, ομολογώ ότι είμαι ένας σχετικά άπειρος, όμως προσεκτικός και συντηρητικός οδηγός...

                  Να ‘στε καλά για το βήμα αυτό, που μας δίνει τη δυνατότητα άνετης, χρήσιμης και ουσιαστικής επικοινωνίας και ανταλλαγής απόψεων...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pgm21 last edited by

                    Ο χρήστης anasmzak έγραψε:
                    Γειά σας!!

                    Σε πάρα πολλές περιπτώσεις, ακούω πολύ «άνετα» και αψήφιστα,
                    «έλα μωρέ, θα κάνουμε φιλική δήλωση και καθαρίσαμε...»

                    Παρόλ’αυτά, έχω κάποιες συγκεκριμένες επιφυλάξεις, σχετικά με το Φιλικό Διακανονισμό,
                    και θα ήθελα τη γνώμη σας...

                    Εννοείται,
                    με την προϋπόθεση ότι, και οι δύο Ασφαλιστικές Εταιρείες των εμπλεκόμενων οδηγών σε ένα τρακάρισμα, είναι συμβεβλημένες, δηλαδή «έχουν φιλική δήλωση...».
                    Και βέβαια,
                    όταν το τρακάρισμα, αφορά σε δύο και μόνο οχήματα, χωρίς την εμπλοκή τρίτου, οπότε, πάμε σε κατάσταση καραμπόλας (=ΔΕΝ ισχύει η φιλική...)

                    • Στο έντυπο Φιλικού Διακανονισμού, γιατί υπάρχει ειδικός χώρος (3)
                    «Τραυματίες ακόμα και ελαφρά»???
                    Έτσι, ουσιαστικά, δεν ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΕΙΤΑΙ η φιλική, αφού εξ’ορισμού, ΔΕΝ ισχύει σε περίπτωση τραυματισμού των εμπλεκομένων???
                    Άσε που, στο πεδίο του ατυχήματος, που είμαστε «ζεστοί», τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά,
                    μπορεί φαινομενικά, όλα καλά...
                    Ύστερα από κάποιες ώρες, όμως, μπορεί να εκδηλωθούν διάφορες ενοχλήσεις κυρίως
                    από το μυοσκελετικό σύστημα του οδηγού...
                    Αυτό απαιτεί, ακτινογραφίες, και εκτίμηση συνολικά από Ορθοπεδικό, αγωγή, αναρρωτική άδεια κλπ...
                    Άρα, εκ των υστέρων, να εκδηλωθεί «σωματική βλάβη», και άρα,
                    εκ των υστέρων ΑΚΥΡΩΣΗ της φιλικής...

                    • Το έντυπο του Φιλικού Διακανονισμού, νομίζω, έχει ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ μικρούς χώρους Αναφοράς του συμβάντος...
                    «Εμφανείς ζημιές» (11), και χώρος «Παρατηρήσεις» (14)…………………
                    Τί θα χωρέσει να γράψεις εκεί μέσα????????????????????

                    • «Σχεδιάγραμμα Ατυχήματος» (13) = το απόλυτο SHOW!!!!!!!!!!
                    Δεν ξέρω, πείτε με υπερβολικό...
                    Νομίζω ότι ΔΕΝ είναι καθόλου απλό για τους δύο οδηγούς,
                    πάνω στην ένταση και τη φόρτιση της στιγμής, όντας προφανώς, και άπειροι σε «απεικονίσεις», πάνω στον ουρανό του αυτοκινήτου, να κάνουν «σκίτσα»...
                    Και να σχεδιάζουν και να τσαλακώνουν το ένα έντυπο μετά το άλλο...
                    Είναι τουλάχιστον, διαολιστικά εκνευριστικό!!!...
                    Άσε που, αναπόφευκτα, θα παραλείψουν να συμπεριλάβουν και κάποια βασικά ίσως στοιχεία... (σήμανση, συνθήκες οδοστρώματος λόγω πχ. παρακείμενων έργων κλπ...)

                    • Προϋπόθεση, επίσης, για την ισχύ του Φιλικού Διακανονισμού, είναι η ζημιά να ΜΗΝ υπερβαίνει τα 6000ευρώ...
                    Φαντάζομαι, θα εννοεί αθροιστικά και για τα δύο οχήματα...
                    Παρόλ’αυτά, δεν είναι τόσο «απλό», με το μάτι, να αποτιμήσεις μια ενδεχόμενη ζημιά, ειδικά στα νέα αμάξια...
                    Δεν είναι λίγες οι φορές, που ένα κλασσικό τρακάρισμα «ρουτίνας», του να πέσεις επάνω σε προπορευόμενο που σταμάτησε κάπως «απότομα»,
                    να μην περιορίζεται μόνο σε απλές ζημιές προφυλακτήρα...
                    Μπορεί, ύστερα από λίγη ώρα, να διαπιστωθεί ελαττωματική λειτουργία στα ηλεκτρονικά μέρη των οχημάτων...
                    Να έχουν χαλάσει οι αισθητήρες παρκαρίσματος, να ανάβουν λαμπάκια στο ταμπλό...
                    Άσε που, δικαιολογημένα βέβαια (...), κάποια αμάξια, σχεδόν με την παραμικρή πρόσκρουση, ενεργοποιούνται οι αερόσακοι............

                    Άρα τελικά, στην πράξη, ίσως πολλές φορές, εκ των υστέρων, να αναιρείται η ισχύς και η αξία του Φιλικού Διακανονισμού...
                    Είναι όμως έτσι??...
                    Κάθε γνώμη, είναι χρήσιμη και πραγματικά σεβαστή...
                    Άλλωστε, ομολογώ ότι είμαι ένας σχετικά άπειρος, όμως προσεκτικός και συντηρητικός οδηγός...

                    Να ‘στε καλά για το βήμα αυτό, που μας δίνει τη δυνατότητα άνετης, χρήσιμης και ουσιαστικής επικοινωνίας και ανταλλαγής απόψεων...

                    1)Ορια εφαρμογής φιλικού διακανονισμού από 1/4/2010:
                    για υλικές ζημίες τα 6.500 ευρώ και για σωμ.βλάβες τα 15.000 ευρώ ανα ατύχημα με ανώτερο ποσό ανα άτομο τα 5.000 ευρώ.
                    2) για να προχωρήσει μια ζημιά στον φ.δ. δεν είναι απαραίτητο να συμπληρωθει το σχετικό έντυπο όπως ίσχυε παλαιότερα.
                    Το ίδιο αποτέλεσμα έχει και η κλασσική δήλωση , απλά η εταιρία του αναίτιου οδηγού δεν μπορεί να τον αποζημιώσει αν δεν περάσουν 10 εργασιμες ημέρες απο το ερώτημα που στέλνει με email στην εταιρία του υπαίτιου οδηγού για αποδοχή ενταξης στον φ.δ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      anasmzak last edited by

                      Ο χρήστης PGM21 έγραψε:

                      1)Ορια εφαρμογής φιλικού διακανονισμού από 1/4/2010:
                      για υλικές ζημίες τα 6.500 ευρώ και για σωμ.βλάβες τα 15.000 ευρώ ανα ατύχημα με ανώτερο ποσό ανα άτομο τα 5.000 ευρώ.
                      2) για να προχωρήσει μια ζημιά στον φ.δ. δεν είναι απαραίτητο να συμπληρωθει το σχετικό έντυπο όπως ίσχυε παλαιότερα.
                      Το ίδιο αποτέλεσμα έχει και η κλασσική δήλωση , απλά η εταιρία του αναίτιου οδηγού δεν μπορεί να τον αποζημιώσει αν δεν περάσουν 10 εργασιμες ημέρες απο το ερώτημα που στέλνει με email στην εταιρία του υπαίτιου οδηγού για αποδοχή ενταξης στον φ.δ.

                      Μάλιστα!!
                      Να 'σαι καλά που αναφέρεις τις εξελίξεις αυτές..
                      Ίσως τελικά, ο πιο απλός τρόπος, χωρίς χρονοτριβές και εντάσεις, να είναι αυτός που προτείνει και η ΜΙΝΕΤΤΑ στο site της..
                      (συγνώμη για την αναφορά του ονόματος..εννοείται ΔΕΝ υπάρχει πρόθεση 'διαφήμισης'..)

                      ● Ο οδηγός του οχήματος θα πρέπει να επικοινωνήσει με την **φροντίδα ατυχήματος ** την στο τηλέφωνο 210-ΧΧΧΧΧΧΧ (το οποίο αναγράφεται και στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο) ,
                      η οποία θα λάβει δήλωση ατυχήματος από τον οδηγό του ασφαλισμένου οχήματος θα συντάξει πρόχειρο σχεδιάγραμμα του τόπου ατυχήματος , θα φωτογραφήσει τα εμπλεκόμενα οχήματα και τον τόπο του ατυχήματος. Επίσης σε περίπτωση που υπάρχουν οι προϋποθέσεις για ένταξη της ζημιάς στο Φιλικό Διακανονισμό θα βοηθήσει τους εμπλεκόμενους στη συμπλήρωση του εντύπου της φιλικής δήλωσης.
                      Συνιστάται σε όποιες περιπτώσεις είναι εφικτό να καλείται και η τροχαία προκειμένου να καταγράψει τις συνθήκες ατυχήματος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vasgti last edited by

                        Την φροντίδα ατυχήματος όλες (τουλάχιστον οι μεγάλες) την παρέχουν πλέον. Καλείς αμέσως μετά το συμβάν και σε λίγα λεπτά έρχεται συνεργάτης της ασφαλιστικής να καταγράψει και να φωτογραφήσει τα οχήματα που εμπλέκονται στο ατύχημα και σε αρκετές περιπτώσεις να δώσει χρήσιμες συμβουλές.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          anasmzak last edited by

                          Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
                          Την φροντίδα ατυχήματος όλες (τουλάχιστον οι μεγάλες) την παρέχουν πλέον. Καλείς αμέσως μετά το συμβάν και σε λίγα λεπτά έρχεται συνεργάτης της ασφαλιστικής να καταγράψει και να φωτογραφήσει τα οχήματα που εμπλέκονται στο ατύχημα και σε αρκετές περιπτώσεις να δώσει χρήσιμες συμβουλές.

                          Να 'σαι καλά!!
                          Παρεμπιπτόντως,
                          στην Αναφορά που θα συντάξει ο υπάλληλος από τη 'Φροντίδα Ατυχήματος', της δικιάς μου Ασφαλιστικής,
                          υπογράφει και ο άλλος εμπλεκόμενος οδηγός???...

                          Και επίσης, αξίζει η όποια αναμονή, κάποιες φορές 2-3ωρών, για να περιμένω και την Τροχαία???
                          Ίσως, το χαρτί της Τροχαίας, να έχει 'άλλη' βαρύτητα,
                          ειδικά αν στην Αναφορά που συντάσσει η δική μου Ασφαλιστική, ΔΕΝ συνυπογράφει και ο άλλος οδηγός...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kon5 last edited by

                            Ο χρήστης anasmzak έγραψε:
                            Και επίσης, αξίζει η όποια αναμονή, κάποιες φορές 2-3ωρών, για να περιμένω και την Τροχαία???
                            Ίσως, το χαρτί της Τροχαίας, να έχει 'άλλη' βαρύτητα,
                            ..[/b]

                            Πάντα περιμένουμε την τροχαία να συντάξει δελτίο το οποίο είναι ευαγγέλιο για τον δικαστή αν η υπόθεση φτάσει εκεί.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kantoniou last edited by

                              Ο χρήστης anasmzak έγραψε:
                              Επίσης σε περίπτωση που υπάρχουν οι προϋποθέσεις για ένταξη της ζημιάς στο Φιλικό Διακανονισμό θα βοηθήσει τους εμπλεκόμενους στη συμπλήρωση του εντύπου της φιλικής δήλωσης.

                              Μια καλη ιδεα ειναι να συμπληρωνουμε παντοτε το εντυπο του φιλικου διακανονισμου, ασχετα αν το ατυχημα εχει ή δεν εχει τις προϋποθεσεις να ενταχθει στο συστημα. Εκεινη τη στιγμη δεν γνωριζουμε αν η αλλη εταιρια ανηκει στο φιλικο διακανονισμο, αν οι ζημιες ειναι εντος των οριων, αν η κατανομη της ευθυνης ειναι στα επιτρεπομενα ποσοστα κλπ. Η ΣΥΝυπογραφη ομως του εντυπου απο τους 2 οδηγους σημαινει αποδοχη των πραγματικων συνθηκων και οπωσδηποτε θα διευκολυνει τη 'διευθετηση' της αποζημιωσης, ακομα κι αν αυτη δε γινει τελικα μεσω του ΦΔ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                anasmzak last edited by

                                Ο χρήστης kon5 έγραψε:

                                Και επίσης, αξίζει η όποια αναμονή, κάποιες φορές 2-3ωρών, για να περιμένω και την Τροχαία???
                                Ίσως, το χαρτί της Τροχαίας, να έχει 'άλλη' βαρύτητα,
                                ..[/b]

                                Πάντα περιμένουμε την τροχαία να συντάξει δελτίο το οποίο είναι ευαγγέλιο για τον δικαστή αν η υπόθεση φτάσει εκεί.

                                Επίσης σε περίπτωση που υπάρχουν οι προϋποθέσεις για ένταξη της ζημιάς στο Φιλικό Διακανονισμό θα βοηθήσει τους εμπλεκόμενους στη συμπλήρωση του εντύπου της φιλικής δήλωσης.

                                **Μια καλη ιδεα ειναι να συμπληρωνουμε παντοτε το εντυπο του φιλικου διακανονισμου, ασχετα αν το ατυχημα εχει ή δεν εχει τις προϋποθεσεις να ενταχθει στο συστημα. **Εκεινη τη στιγμη δεν γνωριζουμε αν η αλλη εταιρια ανηκει στο φιλικο διακανονισμο, αν οι ζημιες ειναι εντος των οριων, αν η κατανομη της ευθυνης ειναι στα επιτρεπομενα ποσοστα κλπ. Η ΣΥΝυπογραφη ομως του εντυπου απο τους 2 οδηγους σημαινει αποδοχη των πραγματικων συνθηκων και οπωσδηποτε θα διευκολυνει τη 'διευθετηση' της αποζημιωσης, ακομα κι αν αυτη δε γινει τελικα μεσω του ΦΔ.

                                Τελικά, μάλλον προκύπτει 'mega' δίλημμα...
                                Ειδικά, αν η Τροχαία, όπως ίσως συνήθως, καθυστερεί,
                                ενώ και οι δυο εμπλεκόμενοι οδηγοί δεν έχουν χρόνο για να περιμένουν αραχτοί να εμφανιστεί το περιπολικό...

                                Εντάξει,
                                το αν ανήκουν και δυο Ασφαλιστικές στο Πλαίσιο του Φιλικού Διακανονισμού, μπορεί να το επαληθεύσει, άμεσα,
                                και ο υπάλληλος της Φροντίδας Ατυχήματος, που θα φτάσει πρώτος...
                                Πάντως, ακόμα κι αν συνταχθεί ένα χαρτί, που φέρει τις υπογραφές ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΟΔΗΓΩΝ,
                                ίσως να αποδειχθεί 'πύργος από τραπουλόχαρτα' στην κρίση ενός 'τυπολάτρη' Εισαγγελέα,
                                αν λόγω της μη-ένταξης και των δύο Ασφαλιστικών στη 'φιλική',
                                έχει χάσει, αυτομάτως και εξ'ορισμού, το 'χαρτί' αυτό την όποια αξία του.............................

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  skye last edited by

                                  Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                  Αnytime το 6μηνο

                                  αξία 12.000, 1800, μοντ.2009, Αττική

                                  322 χωρίς ζημιές ιδίου
                                  476 με μικτή

                                  αν βάλω Καβάλα

                                  217 χωρίς ζημιές ιδίου
                                  320 μικτή

                                  μάλλον μας δουλεύουν.

                                  Δεν σε δουλεύουν, υπάρχει όντως μεγάλη διαφορά στην Anytime για τους επαρχιώτες!
                                  Εγώ και τα δυο επαρχιώτικα τα έχω!

                                  http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231070992

                                  απο 'δω και περα, τερμα το κοκκινο, και οσοι ειστε απο επαρχια, εκμεταλλευτειτε το

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mjacob last edited by

                                    Απ' όσο ξέρω, και διορθώστε, το χαρτί φιλικής δήλωσης δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ διαφορά από οποιαδήποτε λευκή κόλα χαρτί.
                                    Δεν έχει καμία διαφορά αν τα ίδια πράγματα αν γράψεις σε απλό χαρτί και τα υπογράψουν και οι δύο.

                                    ΤΟ νομικό κομμάτι (εισαγγελέας, δικαστήρια κλπ) δεν έχει καμία σχέση με φιλικούς διακανονισμούς. Οι φιλικοί έχουν απλώς να κάνουν με τις ασφαλιστικές, και ποιος δίνει άμεσα λεφτά σε ποιον.

                                    Οποιοδήποτε υπογεγραμμένο χαρτί προφανώς έχει κάποια βαρύτητα αλλά δεν είναι δεσμευτικό. Την επόμενη μέρα μπορεί ο ένας να αναιρέσει και να μην ισχύει τπτ. Μπορεί να υπογράψει τη φιλική, και να πάει την άλλη μέρα στην ασφαλιστική και να αναιρέσει. Πάπαλα η φιλική.

                                    Και να μην έχεις το έντυπο, και να κάνεις απλή δήλωση, αν και οι δύο ασφαλιστικές είναι στο 'πρόγραμμα' φιλικής, πάλι από τη δική σου θα τα πάρεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mirage last edited by

                                      Και να μην κάνεις και να κάνεις δεν έχει σημασία. Σε ατύχημα μου ο άλλος , οδηγός του Δήμου Θεσσαλονίκης, δεν δεχόταν να κάνει φιλική, ήρθε η τροχαία έκανε καταγραφή και φύγαμε και οι δύο. Η ασφαλιστική του ζήτησε να γίνει φιλική δήλωση από την δική μου και το θέμα τελειώσε εκεί. Για μένα επειδή ζούμε στην Ελλάδα είναι απαραίτητη η καταγραφή από την τροχαία, έτσι και να τα γυρίσει ο άλλος υπάρχει ένα χαρτί με κάποια ας το πούμε μεγαλύτερη βαρύτητα. Ειδικά αν ο άλλος όπως στην περίπτωση μου είναι ξεκάθαρα αρνητικός και εσείς έχετε ξεκάθαρα δίκιο ναι θα περιμένετε 2 ώρες την τροχαία γιατί όταν ο άλλος παραβιάζει Stop πρέπει να μάθει οτι έχει κάνει μαλακία και να πληρώσει γι αυτή

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lokatzis last edited by

                                        Καλώ πάντα τροχαία κι ας χρειαστεί να περιμένω 2-3 ώρες. Ποτέ δεν ξέρεις που θα χρειαστεί το δελτίο συμβάντων. Όσο για την ανάγκη να συμπληρωθεί το έντυπο του φιλικού διακανονισμού, έχω να καταθέσω την εξής εμπειρία. Με τράκαραν στις αρχές του χρόνου. Κάλεσα τόσο την ασφαλιστική όσο και την τροχαία και κατέγραψαν το γεγονός. ΔΕ συμπληρώθηκε έντυπο φιλικού διακανονισμού. Παρόλα αυτά, η ασφαλιστική μου με ενημέρωσε ότι θα με αποζημιώσει η ίδια μόλις της εστάλη η δήλωση της άλλης οδηγού. Της αρκούσε που η ζημιά ήταν κάτω από ένα όριο (1500/2500ευρώ, δε θυμάμαι ακριβώς) και που η άλλη ασφαλιστική ήταν στο δίκτυο του φιλικού διακανονισμού.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alphani81 last edited by

                                          Καλημέρα!

                                          Είμαι στη διαδικασία αγοράς ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Έχω ελέγχξει το αυτοκίνητο σε συνεργείο που μου έχουν συστήσει. Δεν βρήκε πρόβλημα μηχανικό ούτε κάποιο σοβαρό χτύπημα με εξαίρεση ένα χτύπημα στο μασπιέ (πιθανώς σε πεζοδρόμιο), και πιθανό στοκάρισμα του καπώ (διάγνωση του μηχανικού με γυμνό μάτι).
                                          Η ερώτηση μου είναι αν υπάρχει δυνατότητα να δει κανείς στην τωρινή ασφάλιση του αυτοκινήτου πιθανά τρακαρίσματα. Υπάρχει κάποιο είδος ιστορικού τρακαρισμάτων και αν ναι, τι πρέπει ακριβώς να ζητήσω από τον ιδιοκτήτη?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pgm21 last edited by

                                            Ο χρήστης alphani81 έγραψε:
                                            Καλημέρα!

                                            Είμαι στη διαδικασία αγοράς ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Έχω ελέγχξει το αυτοκίνητο σε συνεργείο που μου έχουν συστήσει. Δεν βρήκε πρόβλημα μηχανικό ούτε κάποιο σοβαρό χτύπημα με εξαίρεση ένα χτύπημα στο μασπιέ (πιθανώς σε πεζοδρόμιο), και πιθανό στοκάρισμα του καπώ (διάγνωση του μηχανικού με γυμνό μάτι).
                                            Η ερώτηση μου είναι αν υπάρχει δυνατότητα να δει κανείς στην τωρινή ασφάλιση του αυτοκινήτου πιθανά τρακαρίσματα. Υπάρχει κάποιο είδος ιστορικού τρακαρισμάτων και αν ναι, τι πρέπει ακριβώς να ζητήσω από τον ιδιοκτήτη?

                                            Ιστορικό ζημιών (ως αναίτιος ή υπαίτιος) μπορείς να μάθεις από την ΥΣΑΕ για ένα όχημα .
                                            Αν η απάντηση είναι αρνητική , κάνε ένα τηλ. στην intersalonica , μήπως το ασφάλιζαν αυτοί στο παρελθόν (είναι η μοναδική εταιρία που δεν δίνει στοιχεία στην ΥΣΑΕ).-

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 194
                                            • 195
                                            • 76 / 195
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr