-
Το ειχα μαζι μου. Απο τοτε, αδειαζω εντελως το αμαξι και αφηνω το ντουλαπακι ανοιχτο.
-
Δε το πιασες Σάξον και είσαι και παλαιός...
-
Ξανακοιταξα και λειπει.
-
Ο χρήστης georgios.f έγραψε:
Στην δική σου περίπτωση βγαίνει πιο φτηνό το anytime,συνήθως μόνο στα παλιά οχήματα με λίγα κυβικά βγαίνει φτηνότερο όπως διαπίστωσα.BMW 120i , 2007 mod ασφαλισμένη για 21Κ με όλες τις καλύψεις και μεικτή με 1000€ απαλλαγή. 986€ το χρόνο.
Ακούω αντιπροσφορές.
-
Αnytime το 6μηνο
αξία 12.000, 1800, μοντ.2009, Αττική
322 χωρίς ζημιές ιδίου
476 με μικτήαν βάλω Καβάλα
217 χωρίς ζημιές ιδίου
320 μικτήμάλλον μας δουλεύουν.
Παντού είναι κανα 50-60αρι κάτω σε αυτούς είναι 150 ευρώ.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Αnytime το 6μηνοαξία 12.000, 1800, μοντ.2009, Αττική
322 χωρίς ζημιές ιδίου
476 με μικτήαν βάλω Καβάλα
217 χωρίς ζημιές ιδίου
320 μικτήμάλλον μας δουλεύουν.
Παντού είναι κανα 50-60αρι κάτω σε αυτούς είναι 150 ευρώ.
Δεν σε δουλεύουν, υπάρχει όντως μεγάλη διαφορά στην Anytime για τους επαρχιώτες!
Εγώ και τα δυο επαρχιώτικα τα έχω! -
Λες και στην επαρχία δεν υπάρχουν κίνδυνοι.......
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δε το πιασες Σάξον και είσαι και παλαιός...:oops:
Ξανακοιταξα και λειπει. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Στην δική σου περίπτωση βγαίνει πιο φτηνό το anytime,συνήθως μόνο στα παλιά οχήματα με λίγα κυβικά βγαίνει φτηνότερο όπως διαπίστωσα.
BMW 120i , 2007 mod ασφαλισμένη για 21Κ με όλες τις καλύψεις και μεικτή με 1000€ απαλλαγή. 986€ το χρόνο.
Ακούω αντιπροσφορές.
α)
924,94 στην ΑΓΡΟΤΙΚΗ (+48,50 αν θέλω πλήρη οδική βοήθεια)β) ενδεικτικό παράδειγμα στην ALLIANZ με οδηγούς 40 & 35 ετών με 15 χρόνια δίπλωμα
Τ.Κ.45221 ΙΩΑΝΝΙΝΑ 920, 01 πληρωμή με allianz visa (+ 62.11 για πλήρη οδική)
Τ.Κ.44002 ΔΕΛΒΙΝΑΚΙ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 854,37
Τ.Κ. 44003 ΖΙΤΣΑ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 887,21
Τ.Κ.45500 ΔΩΔΩΝΗ 903,60
Τ.Κ.48200 ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ 936,41
Τ.Κ.44200 ΜΕΤΣΟΒΟ 854,37
Κ.Ο.Κ. -
Εχει καποιος υποψιν του την εταιρια demco;
Ρωτησε ο πατερας μου και για το δικο του (με τις βασικες αστικες καλυψεις ) για 2.7 κυβικα του ειπαν 220 ευρω το χρονο.
οχι 110 το εξαμηνο.Ετησιο συμβολαι των 220 ευρω.
Ξερει καποιος τι παιζει με αυτη την εταιρια;
Την εχει καποιος απο εδω και αν ναι ,αν του χρειαστηκε ποτε ,ειναι ικανοποιημενος απο τη συμπεριφορα τους αλλα και τη καλυψη τους;Ειμαστε σε αναζητηση φθηνοτερης ασφαλιστικης και αυτη με αυτη τη τιμη φανταζει πολυ καλη.Μηπως εχει καποιο λακο η φαβα;
-
Σίγουρα κάποια κομπίνα παίζει,ούτε με έκπτωση 100% δεν μπορεί να είναι αυτή η τιμή.
Πάρε και σε κανένα πρακτορείο τηλ. να σου δώσει τιμή για την συγκεκριμένη εταιρία μπές και στο asfalish.gr http://www.asfalish.gr και τσέκαρε τι τιμή δίνει στην συγκεκριμένη εταιρία και βγάλε συμπεράσμα. -
Γειά σας!!
Σε πάρα πολλές περιπτώσεις, ακούω πολύ «άνετα» και αψήφιστα,
«έλα μωρέ, θα κάνουμε φιλική δήλωση και καθαρίσαμε...»Παρόλ’αυτά, έχω κάποιες συγκεκριμένες επιφυλάξεις, σχετικά με το Φιλικό Διακανονισμό,
και θα ήθελα τη γνώμη σας...Εννοείται,
με την προϋπόθεση ότι, και οι δύο Ασφαλιστικές Εταιρείες των εμπλεκόμενων οδηγών σε ένα τρακάρισμα, είναι συμβεβλημένες, δηλαδή «έχουν φιλική δήλωση...».
Και βέβαια,
όταν το τρακάρισμα, αφορά σε δύο και μόνο οχήματα, χωρίς την εμπλοκή τρίτου, οπότε, πάμε σε κατάσταση καραμπόλας (=ΔΕΝ ισχύει η φιλική...)• Στο έντυπο Φιλικού Διακανονισμού, γιατί υπάρχει ειδικός χώρος (3)
«Τραυματίες ακόμα και ελαφρά»???
Έτσι, ουσιαστικά, δεν ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΕΙΤΑΙ η φιλική, αφού εξ’ορισμού, ΔΕΝ ισχύει σε περίπτωση τραυματισμού των εμπλεκομένων???
Άσε που, στο πεδίο του ατυχήματος, που είμαστε «ζεστοί», τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά,
μπορεί φαινομενικά, όλα καλά...
Ύστερα από κάποιες ώρες, όμως, μπορεί να εκδηλωθούν διάφορες ενοχλήσεις κυρίως
από το μυοσκελετικό σύστημα του οδηγού...
Αυτό απαιτεί, ακτινογραφίες, και εκτίμηση συνολικά από Ορθοπεδικό, αγωγή, αναρρωτική άδεια κλπ...
Άρα, εκ των υστέρων, να εκδηλωθεί «σωματική βλάβη», και άρα,
εκ των υστέρων ΑΚΥΡΩΣΗ της φιλικής...• Το έντυπο του Φιλικού Διακανονισμού, νομίζω, έχει ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ μικρούς χώρους Αναφοράς του συμβάντος...
«Εμφανείς ζημιές» (11), και χώρος «Παρατηρήσεις» (14)…………………
Τί θα χωρέσει να γράψεις εκεί μέσα????????????????????• «Σχεδιάγραμμα Ατυχήματος» (13) = το απόλυτο SHOW!!!!!!!!!!
Δεν ξέρω, πείτε με υπερβολικό...
Νομίζω ότι ΔΕΝ είναι καθόλου απλό για τους δύο οδηγούς,
πάνω στην ένταση και τη φόρτιση της στιγμής, όντας προφανώς, και άπειροι σε «απεικονίσεις», πάνω στον ουρανό του αυτοκινήτου, να κάνουν «σκίτσα»...
Και να σχεδιάζουν και να τσαλακώνουν το ένα έντυπο μετά το άλλο...
Είναι τουλάχιστον, διαολιστικά εκνευριστικό!!!...
Άσε που, αναπόφευκτα, θα παραλείψουν να συμπεριλάβουν και κάποια βασικά ίσως στοιχεία... (σήμανση, συνθήκες οδοστρώματος λόγω πχ. παρακείμενων έργων κλπ...)• Προϋπόθεση, επίσης, για την ισχύ του Φιλικού Διακανονισμού, είναι η ζημιά να ΜΗΝ υπερβαίνει τα 6000ευρώ...
Φαντάζομαι, θα εννοεί αθροιστικά και για τα δύο οχήματα...
Παρόλ’αυτά, δεν είναι τόσο «απλό», με το μάτι, να αποτιμήσεις μια ενδεχόμενη ζημιά, ειδικά στα νέα αμάξια...
Δεν είναι λίγες οι φορές, που ένα κλασσικό τρακάρισμα «ρουτίνας», του να πέσεις επάνω σε προπορευόμενο που σταμάτησε κάπως «απότομα»,
να μην περιορίζεται μόνο σε απλές ζημιές προφυλακτήρα...
Μπορεί, ύστερα από λίγη ώρα, να διαπιστωθεί ελαττωματική λειτουργία στα ηλεκτρονικά μέρη των οχημάτων...
Να έχουν χαλάσει οι αισθητήρες παρκαρίσματος, να ανάβουν λαμπάκια στο ταμπλό...
Άσε που, δικαιολογημένα βέβαια (...), κάποια αμάξια, σχεδόν με την παραμικρή πρόσκρουση, ενεργοποιούνται οι αερόσακοι............Άρα τελικά, στην πράξη, ίσως πολλές φορές, εκ των υστέρων, να αναιρείται η ισχύς και η αξία του Φιλικού Διακανονισμού...
Είναι όμως έτσι??...
Κάθε γνώμη, είναι χρήσιμη και πραγματικά σεβαστή...
Άλλωστε, ομολογώ ότι είμαι ένας σχετικά άπειρος, όμως προσεκτικός και συντηρητικός οδηγός...Να ‘στε καλά για το βήμα αυτό, που μας δίνει τη δυνατότητα άνετης, χρήσιμης και ουσιαστικής επικοινωνίας και ανταλλαγής απόψεων...
-
Ο χρήστης anasmzak έγραψε:
Γειά σας!!Σε πάρα πολλές περιπτώσεις, ακούω πολύ «άνετα» και αψήφιστα,
«έλα μωρέ, θα κάνουμε φιλική δήλωση και καθαρίσαμε...»Παρόλ’αυτά, έχω κάποιες συγκεκριμένες επιφυλάξεις, σχετικά με το Φιλικό Διακανονισμό,
και θα ήθελα τη γνώμη σας...Εννοείται,
με την προϋπόθεση ότι, και οι δύο Ασφαλιστικές Εταιρείες των εμπλεκόμενων οδηγών σε ένα τρακάρισμα, είναι συμβεβλημένες, δηλαδή «έχουν φιλική δήλωση...».
Και βέβαια,
όταν το τρακάρισμα, αφορά σε δύο και μόνο οχήματα, χωρίς την εμπλοκή τρίτου, οπότε, πάμε σε κατάσταση καραμπόλας (=ΔΕΝ ισχύει η φιλική...)• Στο έντυπο Φιλικού Διακανονισμού, γιατί υπάρχει ειδικός χώρος (3)
«Τραυματίες ακόμα και ελαφρά»???
Έτσι, ουσιαστικά, δεν ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΕΙΤΑΙ η φιλική, αφού εξ’ορισμού, ΔΕΝ ισχύει σε περίπτωση τραυματισμού των εμπλεκομένων???
Άσε που, στο πεδίο του ατυχήματος, που είμαστε «ζεστοί», τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά,
μπορεί φαινομενικά, όλα καλά...
Ύστερα από κάποιες ώρες, όμως, μπορεί να εκδηλωθούν διάφορες ενοχλήσεις κυρίως
από το μυοσκελετικό σύστημα του οδηγού...
Αυτό απαιτεί, ακτινογραφίες, και εκτίμηση συνολικά από Ορθοπεδικό, αγωγή, αναρρωτική άδεια κλπ...
Άρα, εκ των υστέρων, να εκδηλωθεί «σωματική βλάβη», και άρα,
εκ των υστέρων ΑΚΥΡΩΣΗ της φιλικής...• Το έντυπο του Φιλικού Διακανονισμού, νομίζω, έχει ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ μικρούς χώρους Αναφοράς του συμβάντος...
«Εμφανείς ζημιές» (11), και χώρος «Παρατηρήσεις» (14)…………………
Τί θα χωρέσει να γράψεις εκεί μέσα????????????????????• «Σχεδιάγραμμα Ατυχήματος» (13) = το απόλυτο SHOW!!!!!!!!!!
Δεν ξέρω, πείτε με υπερβολικό...
Νομίζω ότι ΔΕΝ είναι καθόλου απλό για τους δύο οδηγούς,
πάνω στην ένταση και τη φόρτιση της στιγμής, όντας προφανώς, και άπειροι σε «απεικονίσεις», πάνω στον ουρανό του αυτοκινήτου, να κάνουν «σκίτσα»...
Και να σχεδιάζουν και να τσαλακώνουν το ένα έντυπο μετά το άλλο...
Είναι τουλάχιστον, διαολιστικά εκνευριστικό!!!...
Άσε που, αναπόφευκτα, θα παραλείψουν να συμπεριλάβουν και κάποια βασικά ίσως στοιχεία... (σήμανση, συνθήκες οδοστρώματος λόγω πχ. παρακείμενων έργων κλπ...)• Προϋπόθεση, επίσης, για την ισχύ του Φιλικού Διακανονισμού, είναι η ζημιά να ΜΗΝ υπερβαίνει τα 6000ευρώ...
Φαντάζομαι, θα εννοεί αθροιστικά και για τα δύο οχήματα...
Παρόλ’αυτά, δεν είναι τόσο «απλό», με το μάτι, να αποτιμήσεις μια ενδεχόμενη ζημιά, ειδικά στα νέα αμάξια...
Δεν είναι λίγες οι φορές, που ένα κλασσικό τρακάρισμα «ρουτίνας», του να πέσεις επάνω σε προπορευόμενο που σταμάτησε κάπως «απότομα»,
να μην περιορίζεται μόνο σε απλές ζημιές προφυλακτήρα...
Μπορεί, ύστερα από λίγη ώρα, να διαπιστωθεί ελαττωματική λειτουργία στα ηλεκτρονικά μέρη των οχημάτων...
Να έχουν χαλάσει οι αισθητήρες παρκαρίσματος, να ανάβουν λαμπάκια στο ταμπλό...
Άσε που, δικαιολογημένα βέβαια (...), κάποια αμάξια, σχεδόν με την παραμικρή πρόσκρουση, ενεργοποιούνται οι αερόσακοι............Άρα τελικά, στην πράξη, ίσως πολλές φορές, εκ των υστέρων, να αναιρείται η ισχύς και η αξία του Φιλικού Διακανονισμού...
Είναι όμως έτσι??...
Κάθε γνώμη, είναι χρήσιμη και πραγματικά σεβαστή...
Άλλωστε, ομολογώ ότι είμαι ένας σχετικά άπειρος, όμως προσεκτικός και συντηρητικός οδηγός...Να ‘στε καλά για το βήμα αυτό, που μας δίνει τη δυνατότητα άνετης, χρήσιμης και ουσιαστικής επικοινωνίας και ανταλλαγής απόψεων...
1)Ορια εφαρμογής φιλικού διακανονισμού από 1/4/2010:
για υλικές ζημίες τα 6.500 ευρώ και για σωμ.βλάβες τα 15.000 ευρώ ανα ατύχημα με ανώτερο ποσό ανα άτομο τα 5.000 ευρώ.
2) για να προχωρήσει μια ζημιά στον φ.δ. δεν είναι απαραίτητο να συμπληρωθει το σχετικό έντυπο όπως ίσχυε παλαιότερα.
Το ίδιο αποτέλεσμα έχει και η κλασσική δήλωση , απλά η εταιρία του αναίτιου οδηγού δεν μπορεί να τον αποζημιώσει αν δεν περάσουν 10 εργασιμες ημέρες απο το ερώτημα που στέλνει με email στην εταιρία του υπαίτιου οδηγού για αποδοχή ενταξης στον φ.δ. -
Ο χρήστης PGM21 έγραψε:
1)Ορια εφαρμογής φιλικού διακανονισμού από 1/4/2010:
για υλικές ζημίες τα 6.500 ευρώ και για σωμ.βλάβες τα 15.000 ευρώ ανα ατύχημα με ανώτερο ποσό ανα άτομο τα 5.000 ευρώ.
2) για να προχωρήσει μια ζημιά στον φ.δ. δεν είναι απαραίτητο να συμπληρωθει το σχετικό έντυπο όπως ίσχυε παλαιότερα.
Το ίδιο αποτέλεσμα έχει και η κλασσική δήλωση , απλά η εταιρία του αναίτιου οδηγού δεν μπορεί να τον αποζημιώσει αν δεν περάσουν 10 εργασιμες ημέρες απο το ερώτημα που στέλνει με email στην εταιρία του υπαίτιου οδηγού για αποδοχή ενταξης στον φ.δ.Μάλιστα!!
Να 'σαι καλά που αναφέρεις τις εξελίξεις αυτές..
Ίσως τελικά, ο πιο απλός τρόπος, χωρίς χρονοτριβές και εντάσεις, να είναι αυτός που προτείνει και η ΜΙΝΕΤΤΑ στο site της..
(συγνώμη για την αναφορά του ονόματος..εννοείται ΔΕΝ υπάρχει πρόθεση 'διαφήμισης'..)● Ο οδηγός του οχήματος θα πρέπει να επικοινωνήσει με την **φροντίδα ατυχήματος ** την στο τηλέφωνο 210-ΧΧΧΧΧΧΧ (το οποίο αναγράφεται και στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο) ,
η οποία θα λάβει δήλωση ατυχήματος από τον οδηγό του ασφαλισμένου οχήματος θα συντάξει πρόχειρο σχεδιάγραμμα του τόπου ατυχήματος , θα φωτογραφήσει τα εμπλεκόμενα οχήματα και τον τόπο του ατυχήματος. Επίσης σε περίπτωση που υπάρχουν οι προϋποθέσεις για ένταξη της ζημιάς στο Φιλικό Διακανονισμό θα βοηθήσει τους εμπλεκόμενους στη συμπλήρωση του εντύπου της φιλικής δήλωσης.
Συνιστάται σε όποιες περιπτώσεις είναι εφικτό να καλείται και η τροχαία προκειμένου να καταγράψει τις συνθήκες ατυχήματος. -
Την φροντίδα ατυχήματος όλες (τουλάχιστον οι μεγάλες) την παρέχουν πλέον. Καλείς αμέσως μετά το συμβάν και σε λίγα λεπτά έρχεται συνεργάτης της ασφαλιστικής να καταγράψει και να φωτογραφήσει τα οχήματα που εμπλέκονται στο ατύχημα και σε αρκετές περιπτώσεις να δώσει χρήσιμες συμβουλές.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Την φροντίδα ατυχήματος όλες (τουλάχιστον οι μεγάλες) την παρέχουν πλέον. Καλείς αμέσως μετά το συμβάν και σε λίγα λεπτά έρχεται συνεργάτης της ασφαλιστικής να καταγράψει και να φωτογραφήσει τα οχήματα που εμπλέκονται στο ατύχημα και σε αρκετές περιπτώσεις να δώσει χρήσιμες συμβουλές.Να 'σαι καλά!!
Παρεμπιπτόντως,
στην Αναφορά που θα συντάξει ο υπάλληλος από τη 'Φροντίδα Ατυχήματος', της δικιάς μου Ασφαλιστικής,
υπογράφει και ο άλλος εμπλεκόμενος οδηγός???...Και επίσης, αξίζει η όποια αναμονή, κάποιες φορές 2-3ωρών, για να περιμένω και την Τροχαία???
Ίσως, το χαρτί της Τροχαίας, να έχει 'άλλη' βαρύτητα,
ειδικά αν στην Αναφορά που συντάσσει η δική μου Ασφαλιστική, ΔΕΝ συνυπογράφει και ο άλλος οδηγός... -
Ο χρήστης anasmzak έγραψε:
Και επίσης, αξίζει η όποια αναμονή, κάποιες φορές 2-3ωρών, για να περιμένω και την Τροχαία???
Ίσως, το χαρτί της Τροχαίας, να έχει 'άλλη' βαρύτητα,
..[/b]Πάντα περιμένουμε την τροχαία να συντάξει δελτίο το οποίο είναι ευαγγέλιο για τον δικαστή αν η υπόθεση φτάσει εκεί.
-
Ο χρήστης anasmzak έγραψε:
Επίσης σε περίπτωση που υπάρχουν οι προϋποθέσεις για ένταξη της ζημιάς στο Φιλικό Διακανονισμό θα βοηθήσει τους εμπλεκόμενους στη συμπλήρωση του εντύπου της φιλικής δήλωσης.Μια καλη ιδεα ειναι να συμπληρωνουμε παντοτε το εντυπο του φιλικου διακανονισμου, ασχετα αν το ατυχημα εχει ή δεν εχει τις προϋποθεσεις να ενταχθει στο συστημα. Εκεινη τη στιγμη δεν γνωριζουμε αν η αλλη εταιρια ανηκει στο φιλικο διακανονισμο, αν οι ζημιες ειναι εντος των οριων, αν η κατανομη της ευθυνης ειναι στα επιτρεπομενα ποσοστα κλπ. Η ΣΥΝυπογραφη ομως του εντυπου απο τους 2 οδηγους σημαινει αποδοχη των πραγματικων συνθηκων και οπωσδηποτε θα διευκολυνει τη 'διευθετηση' της αποζημιωσης, ακομα κι αν αυτη δε γινει τελικα μεσω του ΦΔ.
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Και επίσης, αξίζει η όποια αναμονή, κάποιες φορές 2-3ωρών, για να περιμένω και την Τροχαία???
Ίσως, το χαρτί της Τροχαίας, να έχει 'άλλη' βαρύτητα,
..[/b]Πάντα περιμένουμε την τροχαία να συντάξει δελτίο το οποίο είναι ευαγγέλιο για τον δικαστή αν η υπόθεση φτάσει εκεί.
Επίσης σε περίπτωση που υπάρχουν οι προϋποθέσεις για ένταξη της ζημιάς στο Φιλικό Διακανονισμό θα βοηθήσει τους εμπλεκόμενους στη συμπλήρωση του εντύπου της φιλικής δήλωσης.
**Μια καλη ιδεα ειναι να συμπληρωνουμε παντοτε το εντυπο του φιλικου διακανονισμου, ασχετα αν το ατυχημα εχει ή δεν εχει τις προϋποθεσεις να ενταχθει στο συστημα. **Εκεινη τη στιγμη δεν γνωριζουμε αν η αλλη εταιρια ανηκει στο φιλικο διακανονισμο, αν οι ζημιες ειναι εντος των οριων, αν η κατανομη της ευθυνης ειναι στα επιτρεπομενα ποσοστα κλπ. Η ΣΥΝυπογραφη ομως του εντυπου απο τους 2 οδηγους σημαινει αποδοχη των πραγματικων συνθηκων και οπωσδηποτε θα διευκολυνει τη 'διευθετηση' της αποζημιωσης, ακομα κι αν αυτη δε γινει τελικα μεσω του ΦΔ.
Τελικά, μάλλον προκύπτει 'mega' δίλημμα...
Ειδικά, αν η Τροχαία, όπως ίσως συνήθως, καθυστερεί,
ενώ και οι δυο εμπλεκόμενοι οδηγοί δεν έχουν χρόνο για να περιμένουν αραχτοί να εμφανιστεί το περιπολικό...Εντάξει,
το αν ανήκουν και δυο Ασφαλιστικές στο Πλαίσιο του Φιλικού Διακανονισμού, μπορεί να το επαληθεύσει, άμεσα,
και ο υπάλληλος της Φροντίδας Ατυχήματος, που θα φτάσει πρώτος...
Πάντως, ακόμα κι αν συνταχθεί ένα χαρτί, που φέρει τις υπογραφές ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΟΔΗΓΩΝ,
ίσως να αποδειχθεί 'πύργος από τραπουλόχαρτα' στην κρίση ενός 'τυπολάτρη' Εισαγγελέα,
αν λόγω της μη-ένταξης και των δύο Ασφαλιστικών στη 'φιλική',
έχει χάσει, αυτομάτως και εξ'ορισμού, το 'χαρτί' αυτό την όποια αξία του............................. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Αnytime το 6μηνο
αξία 12.000, 1800, μοντ.2009, Αττική
322 χωρίς ζημιές ιδίου
476 με μικτήαν βάλω Καβάλα
217 χωρίς ζημιές ιδίου
320 μικτήμάλλον μας δουλεύουν.
Δεν σε δουλεύουν, υπάρχει όντως μεγάλη διαφορά στην Anytime για τους επαρχιώτες!
Εγώ και τα δυο επαρχιώτικα τα έχω!http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231070992
απο 'δω και περα, τερμα το κοκκινο, και οσοι ειστε απο επαρχια, εκμεταλλευτειτε το
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ