-
Για ακόμα μία φορά μεσα στο 2010, η ιαπωνική μάρκα προχωράει σε ανάκληση αυτοκινήτων της.
Αυτή τη φορά σειρά έχει το υβριδικό Prius, που ενδέχεται να εμφανίσει δυσλειτουργία στην αντλία νερού, η οποία, λόγω της σχεδίασής της, επιτρέπει την είσοδο φυσαλίδων στο σύστημα, γεγονός που επιφέρει την υπερθέρμανσή της. Στην περίπτωση αυτή, το προειδοποιητικό λαμπάκι στον πίνακα οργάνων ανάβει, με αποτέλεσμα να ενεργοποιείται αυτόματα ένα «safe mode», το οποίο μειώνει σημαντικά την ισχύ του οχήματος.Η ανάκληση αφορά συνολικά σε 650.000 οχήματα τα οποία κατασκευάστηκαν το χρονικό διάστημα 2004-2007. Από αυτά, τα 390.000 αφορούν στην αγορά των Η.Π.Α., τα 180.000 την Ιαπωνία και τα 70.000 την Ευρώπη.
Η επισκευή θα πραγματοποιηθεί από τους επίσημους εισαγωγείς και χωρίς καμία χρέωση. -
Αν είχε αρκετές ρουκέτες ο Clarxson είμαι σίγουρος θα τα κατέστρεφε όλα
-
Ποίος είναι ο Clarxson?
-
k και x είναι δίπλα δίπλα ... Χατά λάθος το πάτησα σόρρυ μέιτ
-
Ο χρήστης ausfahrt έγραψε:
Αν είχε αρκετές ρουκέτες ο Clarxson είμαι σίγουρος θα τα κατέστρεφε όλαεγώ έλεγα, σε φίλο μου χθες βράδυ που ήμασταν σινεμά σε μια ΑΚΟΜΗ??? αμερικάνικη ταινία με τον προταγωνιστή να οδηγεί Πριους, ότι αν κάποιος τα μάζευε μαγικά και τα έκαιγε όλα ο κόσμος θα ήταν ομορφότερος!
πέραν της παρανόησης ότι είναι πιο φιλικό ένα αυτοκίνητο που καίει γύρω στα 7 λίτρα/100χλμ και έχει μπαταρίες ΘΑΝΑΤΟΥ πάνω του, με ότι αυτό συνεπάγεται στην μετά θάνατο ζωή τους αλλά και στην επιβάρυνση του περιβάλλοντος από την παραγωγή της αφού πάλι το μαύρο χρυσό καις για να τις φτιάξεις, η οποία οφείλεται στο μαζικό προπαγανδισμό αλλά και στην λογικά μεγάλη δόση ασχετοσύνης των ιδιοκτητών της περί ενέργειας και τεχνολογίας, είνα και απίστευτα ΑΣΧΗΜΟ και ΚΑΚΟΦΤΙΑΓΜΕΝΟ!
-
Τίποτα άλλο?
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Αν είχε αρκετές ρουκέτες ο Clarxson είμαι σίγουρος θα τα κατέστρεφε όλα
εγώ έλεγα, σε φίλο μου χθες βράδυ που ήμασταν σινεμά σε μια ΑΚΟΜΗ??? αμερικάνικη ταινία με τον προταγωνιστή να οδηγεί Πριους, ότι αν κάποιος τα μάζευε μαγικά και τα έκαιγε όλα ο κόσμος θα ήταν ομορφότερος!
πέραν της παρανόησης ότι είναι πιο φιλικό ένα αυτοκίνητο που καίει γύρω στα 7 λίτρα/100χλμ και έχει μπαταρίες ΘΑΝΑΤΟΥ πάνω του, με ότι αυτό συνεπάγεται στην μετά θάνατο ζωή τους αλλά και στην επιβάρυνση του περιβάλλοντος από την παραγωγή της αφού πάλι το μαύρο χρυσό καις για να τις φτιάξεις, η οποία οφείλεται στο μαζικό προπαγανδισμό αλλά και στην λογικά μεγάλη δόση ασχετοσύνης των ιδιοκτητών της περί ενέργειας και τεχνολογίας, είνα και απίστευτα ΑΣΧΗΜΟ και ΚΑΚΟΦΤΙΑΓΜΕΝΟ!
Με το πόδι στο πάτωμα καίει 7 λτ? Εγώ που ρώτησα ταξιτζή άλλα μου είπε.
-
περιμενεις να ακουσεις εστω και μια αληθεια απο ταξιτζη?
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
:yawn: Τίποτα άλλο?οσα δεν φτανει η αλεπου...ή αλλιως τι κανει η ημιμαθεια...
μου θυμιζει τις ιστοριες του μεσαιωνα με τις μαγισσες...lol
ψαχτετο λιγο πριν μιλησετε για μπαταριες του θανατου ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΝΤΕ ΣΤΟ 100% ΧΩΡΙΣ ΕΚΛΥΣΗ ΧΗΜΙΚΩΝ ΟΥΣΙΩΝ
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
περιμενεις να ακουσεις εστω και μια αληθεια απο ταξιτζη?Με σεβασμό στο επάγγελμα, αλλά τα μεγαλύτερα φίδια τα έχω ακούσει από Ομάρ Ταρίφ
Τι για γκόμενες που κάθισαν πίσω, άνοιξαν τα πόδια και δεν φορούσαν εσώρουχο όπως είδε από τον κεντρικό καθρέπτη, τι για τον τράκτορα ενός που πάταγε γκάζι και έκανε σούζα.... -
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
:yawn: Τίποτα άλλο?
οσα δεν φτανει η αλεπου...ή αλλιως τι κανει η ημιμαθεια...
μου θυμιζει τις ιστοριες του μεσαιωνα με τις μαγισσες...lol
ψαχτετο λιγο πριν μιλησετε για μπαταριες του θανατου ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΝΤΕ ΣΤΟ 100% ΧΩΡΙΣ ΕΚΛΥΣΗ ΧΗΜΙΚΩΝ ΟΥΣΙΩΝ
+1000000000000
Ξερεις ειναι πολυ απλο να γραψουμε μια μ@λ@κια και να πατησουμε 'υποβολη', ο καθενας γραφει οτι του καπνισει και αυτο με τις μπαταριες εχει γινει θεμα χωρις να υπαρχει 'θεμα'. Ηθελα να ξερα, οσοι γραφουν τις αναλυσεις τους, εχουν ξεσκισει τα Prius τους, τους εχουν κανει 300.000km και εχουν δει κατι παραξενο? Τους πεταξατε τα μπουρια εξω ρε παιδια και εχετε αρχισει κατοχοι και μη να λετε οτι θελετε?
-
Πάντως ο αγαπητός συμφορουμίτης christos_dimou, πάει από ότι λέει για αλλαγή μπαταριών στο δικό του Civic IMA... Οπότε ίσως υπάρχει θέμα με τη διάρκεια ζωήε των μπαταριών, χωρίς καν να μιλάμε για πάρα πολλά χιλιόμετρα ή χρόνια.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Δηλαδή αν σου πω οτι με Octavia έγραψα 6 λίτρα μέσα στην Αθήνα, σου λέω ψέμματα?
Το 7άρι θα μπορούσε να το κάψει σε ταξίδι το υβριδικό. Στην Αθήνα όμως που σβηνει ο κινητήρας πέφτει ΠΟΛΥ πιο κάτω.για μενα η διαφορα σε σχεση με ενα 1.4 tsi και παλι δεν αξιζει
θα προτιμουσα να καιω αυτα τα 1.5-2 λιτρα πανω παρα να χω υβριδικο
και η μεγαλη διαφορα οπως λες θα φανει μεσα σε πηχτη κινηση με πολλη ακινητοποιηση, οπου θα σβηνει ο βενζινοκινητηρας
με μετρια κινηση, ακομα και μεσα στην αθηνα η διαφορα δεν ειναι τοσο σημαντικη
τωρα σε συγκριση με αλλα ντιζελ δε μπορω να ξερω αλλα αν μιλαμε για ταξι βλεπω τουλαχιστον 2λιτρα+ , σε σχεση με καποιο πιο μικροτερο ντιζελ δε ξερω κατα ποσο το υβριδικο καιει λιγοτερο
-
Ενας...αν μου βρειτε σοβαρο ποσοστο συμφωνα και με οσα εχουν πουληθει, τοτε θα σας παραδεχτω!
Αλλα αυτο φυσικα ειναι καπως δυσκολο, μιας και αν εχει ενας (και 2,3,10) γνωστοι μας το ιδιο προβλημα, ευκολα ακυρωνουμε ολοκληρη παραγωγη!Ααααχχχ τεσπα, ειναι σκαρτες, μη τα αγοραζετε
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πάντως ο αγαπητός συμφορουμίτης christos_dimou, πάει από ότι λέει για αλλαγή μπαταριών στο δικό του Civic IMA... Οπότε ίσως υπάρχει θέμα με τη διάρκεια ζωήε των μπαταριών, χωρίς καν να μιλάμε για πάρα πολλά χιλιόμετρα ή χρόνια.Δία μήπως σου είναι έυκολο να δώσεις link ?
-
viewtopic.php?f=15&t=9578&start=8595#p2066691
-
Ευχαριστώ
-
Ξεθάβω...
Από το auto7 (311/04 Μαρ 11) το άρθρο της εβδομάδας του γνωστού στους παλαιότερους αναγνώστες των 4Τ ως ΠΦ
Tην περασμένη εβδομάδα μάθαμε ότι, σύμφωνα με το αμερικανικό υπουργείο Μεταφορών, 10 μήνες δοκιμών από μηχα-
νικούς της ...NASA απέδειξαν ότι δεν ήταν βάσιμες οι κατηγορίες αμερικανών καταναλωτών πως σε αυτοκίνητα Lexus και
Toyota υπήρξαν δυσλειτουργίες ηλεκτρονικών συστημάτων που προκάλεσαν ατυχήματα λόγω απρόκλητης επιτάχυνσης των
αυτοκινήτων. Αφού «σταύρωσαν» την εταιρεία επί ένα χρόνο, την ανάγκασαν να κάνει εκατομμύρια ανακλήσεις, άφησαν τα αμερικανικά και τα διεθνή μέσα να δημιουργήσουν την εντύπωση ότι τα Toyota ήταν αναξιόπιστα σχεδόν όσο και τα ...Trabant, χρειάστηκε να εμπλακεί μέχρι και η NASA για να διαπιστώσουν μετά από 10 μήνες ότι τα περί αναξιόπιστων ηλεκτρονικών ήταν μπαρούφες! Θα μπορούσε κανείς να πει ότι αυτά είναι απλώς σημάδια υπερβολών σε μια χώρα όπου ο κάθε βλαξ που πατάει γκάζι αντί για φρένο μπορεί να μηνύσει τον κατασκευαστή ζητώντας αποζημίωση. Δεν είναι όμως τόσο απλό. Όλο το θέμα «μυρίζει» εσκεμμένη συκοφάντηση του μεγαλύτερου ξένου κατασκευαστή, με συμμετοχή και αμερικανικών αρχών, μπας και πουλήσουν περισσότερα αυτοκίνητα οι αμερικανικές εταιρείες και ξελασπώσουν από την κρίση...Με τα εξής δεδομένα:
- Το γεγονός ότι η GM είχε κρατικοποιηθεί.
- Το γεγονός ότι η Αμερικανική Κυβέρνηση έψαχνε απεγνωσμένα να βρει αγοραστή για την Chrysler
- Το γεγονός ότι η κυβερνούσε η ελπίδα του κόσμου για ειρήνη όπως μας πιπίλιζαν το κεφάλι τα εδώ media (ήτοι ένας κρατιστής Δημοκρατικός).
είναι δυνατόν να μην πάρεις στα σοβαρά αυτά που λέει ο ΠΦ??
Αφιερωμένο εξαιρετικά σε όλους τους προοδευτικούς που ονειρεύονται εθνικούς πρωταθλητές και άλλα πράσινα, ροζ και κόκκινα άλογα.....
-
το έχω ανεβάσει εδώ και μέρες στο τουοτοπικό
viewtopic.php?f=15&t=9082&p=2124752&hilit=toyota+nasa#p2124752
έχασε η Toyota την μπάλα?