-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
1800 είπε ότι έχει.
Θα σκάσω πώς είναι δυνατόν ο ίδιος κινητήρας στον ένα να μην καίει τπτ και στον άλλο να έχει τόσο μεγάλη κατανάλωση
Εκτός και αν όλη την ώρα το έχει στα κόκκινα, δεν το κρυώνει κλπ.Το Polo ειναι το 1400 με τους 100 ιππους.
-
Νόμιζα πως αναφερόμασταν στον ''Δημητριος xr.''
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Ποιός πωλητήςΟι μηχανικοί του εργοστασίου δεν ξέρουν πώς στρώνουν καλά τα ελατήρια?
Ποσο διαφερει αυτο που λεει το μανουαλ με αυτο που λεω εγω? Μικρο φορτιο (2α/3η), ομαλη επιταχυνση-ποτε wot, και σταδιακα (οσο περνανε τα χιλιομετρα δηλαδη) ανεβασμα του οριου στροφων κοντα στον κοφτη....ιδιο πραγμα διαφορετικη διατυπωση, με μονη διαφορα την αυξομειωση της ταχυτητας με την ιδια σχεση στο κιβωτιο χωρις την χρηση του φρενου...
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
[και σταδιακα (οσο περνανε τα χιλιομετρα δηλαδη) ανεβασμα του οριου στροφων κοντα στον κοφτη....ιδιο πραγμα διαφορετικη διατυπωση,Ίδια γλώσσα μιλάμε αλλά δεν καταλαβαινόμαστε. Λέει ρητά από τα 1000 μέχρι τα 1500 χλμ ο κινητήρας να φτάσει το μέγιστο όριο περιστροφής του.
Ποιό είναι αυτό το μέγιστο όριο δεν είναι ο κόφτης?
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
[και σταδιακα (οσο περνανε τα χιλιομετρα δηλαδη) ανεβασμα του οριου στροφων κοντα στον κοφτη....ιδιο πραγμα διαφορετικη διατυπωση,
Ίδια γλώσσα μιλάμε αλλά δεν καταλαβαινόμαστε. Λέει ρητά από τα 1000 μέχρι τα 1500 χλμ ο κινητήρας να φτάσει το μέγιστο όριο περιστροφής του.
Ποιό είναι αυτό το μέγιστο όριο δεν είναι ο κόφτης?
Δηλαδη, για να επιστρεψουμε στην αρχικη μας κουβεντα, η αυξημενη καταναλωση λαδιου στη δικη μου περιπτωση οφειλεται στο λαθος στρωσιμο, μιας που δεν πηγα το μοτερ στον κοφτη 6200 αλλα 6000-6100? Αυτο λες?
-
Αν το τοποθετείς στη διαφορά 6100 με 6200 σαλ ---->
Βρε volvozeus μην κουράζουμε άδικα και εμάς και τα λοιπά παιδιά.Τώρα αν η πιστή τήρηση του manual στη διαδικασία στρωσίματος μπορεί να διαδραματίσει καταλυτικό ρόλο στην τυχόν κατανάλωση λαδιού πιθανολογώ ναι ΑΛΛΑ τεχνικός δεν είμαι δεν μπορώ να εκφέρω ασφαλή άποψη.
Σίγουρα είναι περίεργο που άλλοι κινητήρες καταναλώνουν αισθητά λάδι και άλλοι όχι όπως ο δικός μας.
Κάτι φταίει σε αυτό τώρα τί ακριβώς -
-
Eγω μια χαρα το ειδα το Υετι παντως. Πιστευω οτι ο ανταγωνισμος θα τα πηγαινε πολυ χειροτερα.
-
Και μένα η συμπεριφορά του αμαξώματος μια χαρά μου φάνηκε. Η σύγκρουση με 90 χλμ θεωρώ πως είναι σε ... 'πραγματικά' όρια.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Το yeti δεν τουμπαρε απο καθαρή τύχη.
Γιατι??Εγω δε βλεπω να ανασηκωνεται ιδιαιτερα, και αμεσως μετα τη προσκρουση να παταει με τα τεσσερα λαστιχα. > Είναι εμφανες ότι το ψηλό κέντρο βάρους πάιζει πολύ ρόλο στην πορεία μετά την πρόσκρουση
Απο που ειναι εμφανες??Αν ηταν χαμηλοτερο πως και γιατι θα αλλαζε η πορεια του??
Εμενα αλλο με εντυπωσιασε.Οτι παρα το οτι η συγκρουση εγινε με 90 χαω (στα crash tests του euroncap γινεται με 64 χαω νομιζω) η καμπινα και των δυο εμεινε ανεπαφη. -
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Εμενα αλλο με εντυπωσιασε.Οτι παρα το οτι η συγκρουση εγινε με 90 χαω (στα crash tests του euroncap γινεται με 64 χαω νομιζω) η καμπινα και των δυο εμεινε ανεπαφη.Mήπως επειδή στα tests του euroncap η πρόσκρουση γίνεται σε σταθερό σημείο ενώ εδώ είχαμε απορρόφηση των δυνάμεων και από τα δύο αμάξια?
-
Στο euroncap χτυπας σε ακλονητο εμποδιο με μιαμικρη περιοχη πλαστικης παραμορφωσης μπροστα..Εδω χτυπας με αλλο αμαξι..Ειναι πολυ λογικο το αποτελεσμα..
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Εμενα αλλο με εντυπωσιασε.Οτι παρα το οτι η συγκρουση εγινε με 90 χαω (στα crash tests του euroncap γινεται με 64 χαω νομιζω) η καμπινα και των δυο εμεινε ανεπαφη.
Mήπως επειδή στα tests του euroncap η πρόσκρουση γίνεται σε σταθερό σημείο ενώ εδώ είχαμε απορρόφηση των δυνάμεων και από τα δύο αμάξια?
Και μάλιστα το ένα ήταν σταματημένο (και μπορεί και με κατεβασμένο χειρόφρενο... ). Να θυμίσω πως η Renault έχει κάνει κάτι αντίστοιχο με την Laguna, με τα ίδια χιλιόμετρα ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ αυτοκίνητα (κανονική πλαγιομετωπική δηλαδή ).
Ελπίζω ο 888888 που είναι αρκετά αντικειμενικός στα αυτοκινητιστικά θέματα, να ψάξει να το βρει το σχετικό βίντεο....
-
Σύμφωνα με κάποιους στο φόρουμ του http://briskoda.net/forums/forum/151-skoda-yeti/ ετοιμάζονται εκδόσεις στο τέλος του έτους με λευκή/μάυρη/γκρι/μπεζ οροφή(κάτι σαν το Fabia υποθέτω).Ακούγεται πολύ ενδιαφέρον.Γνωρίζει κανείς τίποτα ή πρόκειται για φήμες?
Αν είναι κάπως έτσι πάντως λέω να περιμένω:
-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
δεν θα μου πει κανεις τιποτα γιατι απλα δεν θα τους στραβωνω! δεν ειπα οτι θα τα βαλω και οτι γινει!
εχω ηδη στο αμαξι μου και ειναι κλασεις καλυτερα απο τα μαμα αλογονου. ειναι ομως τοποθετημενα οπως πρεπει.έχουν και σύστημα πλύσης φανών και ρυθμιστή ύψους ???
-
εμπειριες κανεις απο 1.8 160?
-
Τα καλητερα απο ολους σε ολους τους τομεις.........
-
καταναλωσεις για το 1,8 καποιος??
-
καταναλωσεις για το 1.8 δεν εχουμε..
Εχουμε, ομως, 'τριζατη' ηλιοροφη στο ~1 χρονου Yeti 1.2 της αδερφης μου... -
Ο χρήστης tm έγραψε:
καταναλωσεις για το 1.8 δεν εχουμε..
Εχουμε, ομως, 'τριζατη' ηλιοροφη στο ~1 χρονου Yeti 1.2 της αδερφης μου...Σε πολλα αυτοκινητα με πανοραμικες οροφες ακουω για τριξιματα mini , bmw 3 series, AR αλλα ο αδερφος μου την εβαλε στην giulietta , μλκια που πολες εταιριες εχουν καταργισει την απλη ανοιγομενη οροφη με τις πανοραμικες .
SKODA YETI