-
Τελικά διαπιστώνω ότι οι άνθρωποι είναι ερασιτέχνες στη δουλειά τους, δεν έχω μόνο εγώ λοιπόν πρόβλημα, ε; Μάλιστα.
Έρχομαι από το μάστορά μου (σστ, μην πείτε τίποτα στη Ford). Το αμάξι δεν έχει κανένα πρόβλημα, είναι καινούριο και ΔΕΝ έχει τρακάρει, ούτε το κιβώτιο έχει ρωγμές (προφανώς κάτι στη φωτό φαίνεται λάθος, φίλε gskarmou) και η ανάρτηση είναι μία χαρά (αφού ούτε στο δρόμο μου παρουσιάζει κάτι και να είσαι σίγουρος ότι το 'πλακώνω'). Οπότε από αυτό έχω ξενοιάσει! Η κατασκευή το Νοέμβριο του 2003 και αγορά Ιούλιο 2004 δεν με απασχολεί ως μεμονωμένο γεγονός, αν όλα τα υπόλοιπα αντιμετωπιστούν επιτυχώς. Άλλωστε, αν δεν είχα τόσα προβλήματα, δεν θα το είχα μάθει καν.
Σχετικά με τα 140 χλμ, μου είπε ο μάστοράς μου ότι κάλλιστα μπορεί να το πήγαν 1-2 φορές από μία έκθεση σε άλλη στην Αθήνα και να τα έκανε. Τυπικά βέβαια, μου τόνισε ο άνθρωπος, αυτό απαγορεύεται, αλλά δυστυχώς είμαστε στην Ελλάδα. Για τον ίδιο λόγο μου είπε και να μην ασχοληθώ με τις σκουριές, γιατί θα πληρώσω άλλο ένα αμάξι σε δικηγόρους προκειμένου να βρω το δίκιο μου. Κοινώς, αν δεν ήμασταν στο Ελλαντα, όλα θα ήταν εξ αρχής διαφορετικά. Εν πάση περιπτώσει...
Φίλε s_t5678, πρώτα απ' όλα, πώς γίνεται Trend 1,4 με ABS; Το παίρνει extra; Και γιατί δεν πήρες κατ' ευθείαν το Gia; Ακόμα και με extra το ABS, είχε μεγάλη διαφορά στα λεφτά; Εγώ εν πάση περιπτώσει έχω Trend 1,4, αλλά χωρίς ABS. Θα ψάξω το σωλήνα αυτό που λες και ελπίζω να δω φως. Αλλά και πάλι οι πόρτες, οι κολώνες και το πορτ-παγκάζ κάνουν τόσο έντονο θόρυβο, που πραγματικά ορισμένες φορές (όταν δεν είμαι και στην καλύτερη διάθεση) προτιμώ να αφήσω το αμάξι και να περπατήσω.
Το αυτοκόλλητο ποιοτικού ελέγχου το φοράει κανονικά, στο μικρό τζαμάκι της πίσω αριστερής πόρτας.
Κάτι άλλο. Έχεις κάνει αλλαγές λαδιών σύμφωνα με το πρόγραμμα της Ford; Δηλαδή τα πρώτα στα 20k και μετά κάθε 50k χλμ; Τους εμπιστεύεσαι; Ρωτάω για να δω αν είμαι ο μόνος που τους κατάφερε να του τα αλλάξουν στα 2500 χλμ (από τα 1500 φώναζα, αλλά μάταια).
BTW, το αμάξι μας φτιάχνεται στην Ισπανία. Φοβάμαι ότι αυτό είναι η αιτία των προβλημάτων μας.
-
Πόσα χλμ πρέπει να έχει ένα ολοκαίνουριο αυτοκίνητο όταν το παραλαμβάνεις...?
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Åíá áõôïêßíçôï ðïõ Ý÷åé ôñáêÜñåé ,åßíáé ôóáêéóìÝíç ç áñéóôåñÞ åìðñüò áíÜñôçóç Ý÷åé åðéóêåõáóôåß ìå ìåôá÷åéñéóìÝíá áíôáëëáêôéêÜ (ðëÞìíç ,çìéáîüíéï êëð) êáèþò êáé ìéá ìåãáëïðñåðÞò ðñïóðÜèåéá åîáðÜôçóçò ìå ôçí åðéêüëëçóç ôïõ êßôñéíïõ áõôïêüëëçôïõ óôï çìéáîüíéï ãéá íá öáßíåôáé êáéíïýñãéï .ÐÜëé êáëÜ ðïõ Ýâáëáí êáíïíéêü øáëßäé êáé áìïñôéóÝñ...
**Óõãíþìç áëëÜ ìïõ öáßíåôáé üôé ôï êÝëõöïò ôïõ êéâùôßïõ Ý÷åé áìõäñÜ ñáãßóìáôá **:roll: -öïôü áñéóôåñïý ìðéëéïöüñïõ .
ÖùôïãñÜöçóå êáé ôçí Üëëç ðëåõñÜ êáé äåßîå ôéò öùôü óå êÜðïéï ìç÷áíïëüãï /ìç÷áíéêü
ÍïÝìâñéïò 2003 åþò Éïýëéïò 2004 åßíáé ðïëýò ÷ñüíïòÌå óõã÷ùñåßò, áëëÜ ðïõ ôá åßäåò üëá áõôÜ; ÔóáêéóìÝíç áíÜñôçóç; ÐñïóðÜèåéá åîáðÜôçóçò; Áöïý óïõ åßðá üôé êáé óå Üëëá 2 ðïõ Ý÷ù êïéôÜîåé, ôá óçìåßá áõôÜ åßíáé ßäéá óêïõñéáóìÝíá êáé Ý÷ïõí ôá ßäéá áõôïêüëëçôá. Ãßíåóáé ëßãï ðéï óáöÞò óå ðáñáêáëþ; Ìå ôñüìáîåò ðÜñá ðïëý!
Eiíáé ôï ðñþôï ðñÜãìá ðïõ ìïõ Þñèå óôï ìõáëü êáé ôï ðñþôï ðïõ èá ìïõ îáíáÝñèåé áí îáíáäþ ôÝôïéá öùôü Ç óêïõñßá åßíáé ðÜñá ðïëý óôçí ðëÞìíç êáé ôï çìéáîüíéï óå áíôßèåóç ìå ôï øáëßäé êáé ôï áìïñôéóÝñ.Åßíáé ôÝôïéá ç åíôýðùóç ðïõ äßíïõí ðïõ ìïõ èýìéóáí êÜôé ðåôáìÝíá -ðáñáôçìÝíá åîáñôÞìáôá ðïõ óõíáíôÜò óå ðáëáéïðùëåßá.Ôçí ðñïóðÜèåéá ãéá åîáðÜôçóç ôçí áíÝöåñá ãéáôß ôé äïõëåßá èÝëåé Ýíá êáôáêáéíïõñãéï áõôïêüëëçôï ðÜíù óå ìéá ôÝôïéá Ì***êéá -Óõãíþììç ãéá ôçí Ýêöñáóç äåí ìïõ Ýñ÷åôáé êÜôé Üëëï óôï ìõáëü.Ãéá ôï êéâþôéï ßóùò íá åßíáé êáé èÝìá öùôü
Ãéá ôï Üëëá äýï äåò êáé áõôü http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 142#193142 -
Εγώ θα σου πω ακριβώς τι μου είπε ο μηχανικός μου, που τον εμπιστεύομαι. Πριν τα δει, είχε πει ότι για να σκουριάσουν τόσο, πιθανώς δεν τα είχαν βάψει καν βγαίνοντας από το εργοστάσιο. Όταν τα είδε, είπε ακριβώς το ίδιο πράγμα. Η διαφορά με το ψαλίδι είναι ότι είναι βαμμένο, γι' αυτό και δεν έχει παρουσιάσει τα ίδια φαινόμενα. Όσο για το καινούριο αυτοκόλλητο, είναι προφανές τι έχει γίνει. Το μέταλλο έχει σκουριάσει τόσο γρήγορα που δεν πρόλαβε να φθαρεί το αυτοκόλλητο. Τώρα που το λες όμως, είναι μία καλή σκέψη να το αφαιρέσω για να δω τι έχει από κάτω: σκουριά ή καθαρό μέταλλο; Και σου τονίζω: Στην ίδια κατάσταση βρίσκονται τα ίδια εξαρτήματα και σε άλλα FIESTA που κοίταξα, ίδιας περίπου παλαιότητας.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Πόσα χλμ πρέπει να έχει ένα ολοκαίνουριο αυτοκίνητο όταν το παραλαμβάνεις...?Μονοψήφιο νούμερο κατά προτίμηση... Πόσα κάνει για να ανέβει-κατέβει από φορτηγά και δεν συμμαζεύεται; Το δικό μου το περέλαβα με 2! Το Golf το παραλάβαμε με 6, όπως και το Α6...
Πάντως φίλε Νάσο,χωρίς να είμαι ειδικός δεν μ' αρέσουν οι φωτό με την σκουριά σε καινούριο αμάξι... 12 χρόνια εγγύηση κατά της σκουριάς δεν έχει; Ας αλλάξουν τα σκουριασμένα εξαρτήματα!!!!
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Φίλε s_t5678, πρώτα απ' όλα, πώς γίνεται Trend 1,4 με ABS; Το παίρνει extra; Και γιατί δεν πήρες κατ' ευθείαν το Gia; Ακόμα και με extra το ABS, είχε μεγάλη διαφορά στα λεφτά;
Κάτι άλλο. Έχεις κάνει αλλαγές λαδιών σύμφωνα με το πρόγραμμα της Ford; Δηλαδή τα πρώτα στα 20k και μετά κάθε 50k χλμ; Τους εμπιστεύεσαι; Ρωτάω για να δω αν είμαι ο μόνος που τους κατάφερε να του τα αλλάξουν στα 2500 χλμ (από τα 1500 φώναζα, αλλά μάταια).BTW, το αμάξι μας φτιάχνεται στην Ισπανία. Φοβάμαι ότι αυτό είναι η αιτία των προβλημάτων μας.
Λοιπόν:
- Η τιμή του ήταν ίδια με του Ghia αλλά δεν μου αρέσουν: οι ζάντες, η χρωμιωμένη μάσκα (χωρίς εγγύηση ) και οι βελούδινες επενδύσεις (μάλλον για μεγαλύτερες ηλικίες). Το trend ήταν ακριβώς όπως το ήθελα.
-Λάδια θα αλλάξω στο πρώτο service σε 20 μέρες (1 χρόνος, 18000 χμ.).
Είχα πάρει βέβαια μια ... λαχτάρα με το focus ενός φίλου που είχε κάψει 2 L λάδι σε 7000 χμ και από τότε τα ελέγχω συχνά. Είχα ρωτήσει δεκάδες φορές σχετικά με την πρώτη αλλαγή αλλά η απάντηση ήταν σταθερά η ίδια: 20000 χμ ή στο χρόνο. 50000 χμ; όχι εμένα δεν μου είπαν κάτι τέτοιο. Αν μου το λέγαν, φυσικά και δεν θα τους εμπιστευόμουν...-
Σχετικά με τους τριγμούς: με ενοχλούν κι εμένα. Το εκνευριστικό είναι πως λίγοι από τους φίλους, γνωστούς κλπ τους ακούν. Οι περισσότεροι με θεωρούν ...μυγιάγγιχτο! Λες να υπερβάλλουμε; Τουλάχιστον το ταμπλό το άκουγαν όλοι....
-
Αν δεν βαριέσαι, ρίξε μια ματιά στα μαύρα φυλετάκια δίπλα στα παράθυρα (από την έξω μεριά). Εμένα έχουν ξεκολλήσει και τα δύο από την δεξιά μεριά και χτυπάν-τρίζουν....
Το κάναμε Forum για Fiesta το θέμα...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Πόσα χλμ πρέπει να έχει ένα ολοκαίνουριο αυτοκίνητο όταν το παραλαμβάνεις...?κανονικα μονοψηφιο αριθμο εκτος αν το παιρνεις απο μεμονωμενο εμπορο και οχι απο κεντρικη αντιπροσωπεια οποτε καποιος υπαλληλος το οδηγησε για λιγα ή περισσοτερα χιλιομετρα απο τον εισαγωγεα ή το τελωνειο αφου η νταλικα κοστιζει αρκετα μεχρι την εκθεση του .......και αν ηταν και κανενα μουρατο ή γκαζατο αυτοκινητα το ''εσκισε'' και του ''ηπιε το αιμα'' σε καθε μετρο που το μετακινησε.
παντως τα φανοποιια των αντιπροσωπειων πολλες φορες δουλευουν νυχτα υπερωριες για να μπαλωσουν οχι και τοσο επιτυχημενα πολλες φορες στο εμπειρο ματι τα μικροατυχηματα που υφιστανται τα νεα αυτοκινητα πριν παραληφθουν απο τους ιδιοκτητες τους.
το γεγονος ειναι πως σε περιπτωση που ανακαλυψει καποιος κατι τετοιο μπορει να ζητησει απο επιστροφη χρηματων απο τον εμπορο μεχρι και αντικατασταση του αυτοκινητου με αλλο αναλογα του μεγεθους του προβληματος που του απεκρυψαν πχ εαν εφυγε λιγο χρωμα απο εναν προφυλακτηρα και αυτος βαφτηκε ξανα ειτε τοπικα ειτε ολικα μην περιμενει κανεις να του αντικαταστησουν το αυτοκινητο με αλλο σε καμμια περιπτωση ..........το πολυ πολυ να του δωσουν κανα αξεσουαρ δωρο ή να του παρουν κατι λιγοτερο απο την τιμη που το αγορασε ομως σε περιπτωση που μπορει να αποδειχθει σε δικαστηριο [γιατι εκει συνηθως οδηγουνται τετοιες περιπτωσεις] σοβαρο προβλημα για το οποιο δεν ενημερωθηκε ο ιδιοκτητης μπορει μεχρι και απατη να επιδικαστει αφου ο εμπορος τυπικα με την ενεργεια του αυτη εξαπατησε τον αγοραστη αφου το αυτοκινητο που του πουλησε δεν ηταν στην κατασταση που ο νομος οριζει ως καινουργιο.
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
και αν ηταν και κανενα μουρατο ή γκαζατο αυτοκινητα το ''εσκισε'' και του ''ηπιε το αιμα'' σε καθε μετρο που το μετακινησε.Δυστυχώς αυτό ισχύει πάντα, κυρίως επειδή 'δεν είναι δικό τους'.
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Το αμάξι δεν έχει κανένα πρόβλημα, είναι καινούριο και ΔΕΝ έχει τρακάρει, ούτε το κιβώτιο έχει ρωγμές (προφανώς κάτι στη φωτό φαίνεται λάθος, φίλε gskarmou)Αυτη η εντυπωση μενει οταν δεις και οποιοδηποτε αλλο σαζμαν. Ειναι προφανως κατι που εμφανιζεται στα αλουμινενια χυτα μερη του αυτοκινητου...
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
δεν ηταν στην κατασταση που ο νομος οριζει ως καινουργιο.Πολύ θα ήθελα έναν ορισμό σχετικά με το τι 'ορίζει ο νόμος ως καινούριο'... Τέτοια ώρα-τέτοια λόγια βέβαια, αλλά για μελλοντικές νέες αγορές αυτοκινήτων ή για συμβουλές σε γνωστούς.
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
δεν ηταν στην κατασταση που ο νομος οριζει ως καινουργιο.
Πολύ θα ήθελα έναν ορισμό σχετικά με το τι 'ορίζει ο νόμος ως καινούριο'... Τέτοια ώρα-τέτοια λόγια βέβαια, αλλά για μελλοντικές νέες αγορές αυτοκινήτων ή για συμβουλές σε γνωστούς.
προσφατα διαβασα ενα πολυ ενδιαφερον αρθρο σε περιοδικου του ειδικου τυπου που ανεφερε και αναλογα παραδειγματα οπου και εξηγουσε εν ολιγοις οτι συμφωνα με τα αρθρα 534- 535 και 537 του αστικου κωδικα μπορει κανεις να βρει το δικιο του ενωπιον του δικαστηριου εφ'οσον μπορει να αποδειξει οτι αγορασε ενα ελαττωματικο αυτοκινητο.
συνοψιζοντας ανεφερε ο δικηγορος που αρθρογραφει στο συγκεκριμενο περιοδικο οτι τα δικαιωματα ενος αγοραστη αυτοκινητου με ελλατωματα ειναι να απαιτησει την δωρεαν επισκευη ή να απαιτησει την αντικατασταση του με αλλο εφ'οσον ομως εχουν γινει πολλα χιλιομετρα θα ειναι μεταχειρισμενο ομοειδες χωρις ελλατωματα φυσικα ή να του επιστραφει μερος τις αξιας που πληρωσε ή τελος εφ'οσον εχουν διανυθει λιγα χιλιομετρα να επιστραφει πισω και να παρει τα χρηματα του πισω και μαλιστα με τοκο.
κατι πολυ σημαντικο ειναι οτι καθε δικαιωμα του αγοραστη παραγραφεται μετα απο δυο χρονια εκτος αν μπορεσει να αποδειξει οτι υπηρξε δολος απο τον εμπορο ο οποιος ενω γνωριζε τα ελλατωματα τα απεκρυψε απο τον αγοραστη.
αν και θα ηθελα να το αναδημοσιευσω σαν πολυ ενδιαφερον που για ολους νομιζω οτι ειναι το σχετικο αυτο αρθρο σεβομενος τα πνευματικα δικαιωματα του συντακτη του αλλα και την απαγορευση απο το περιοδικο για αναδημοσιευση της υλης του σταματω εδω.
-
Ο χρήστης s_t5678 έγραψε:
Λοιπόν:- Η τιμή του ήταν ίδια με του Ghia αλλά δεν μου αρέσουν: οι ζάντες, η χρωμιωμένη μάσκα (χωρίς εγγύηση ) και οι βελούδινες επενδύσεις (μάλλον για μεγαλύτερες ηλικίες). Το trend ήταν ακριβώς όπως το ήθελα.
Ερώτηση κρίσεως τώρα... Κανονικά δεν θα έπρεπε να διαλέγουμε ζάντες από όλη τη γκάμα των διαθέσιμων; Γιατί δηλαδή το Ghia πρέπει να έχει απαραίτητα αυτές τις παράξενες (όντως δεν λένε και πολύ) και το Trend άλλες; Και όχι μόνο αυτό. Έχω δει αμάξι με Michelin Exalto, ενώ το δικό μου φοράει Bridgestone, γιατί λέει δεν μπορούσε να μου βάλει άλλα και μόνο Bridgestone ή Continental θα είχε (ευτυχώς είχε τα πρώτα, πάλι καλά). Μήπως μας δουλεύουν ψιλό γαζί και μας σπρώχνουν ό,τι τους περισσεύει; Κάτσε να δεις την επόμενη φορά που θα πάρω αμάξι... Εεε, έχει να γίνει πανηγύρι!!!
-Λάδια θα αλλάξω στο πρώτο service σε 20 μέρες (1 χρόνος, 18000 χμ.).
Είχα πάρει βέβαια μια ... λαχτάρα με το focus ενός φίλου που είχε κάψει 2 L λάδι σε 7000 χμ και από τότε τα ελέγχω συχνά. Είχα ρωτήσει δεκάδες φορές σχετικά με την πρώτη αλλαγή αλλά η απάντηση ήταν σταθερά η ίδια: 20000 χμ ή στο χρόνο. 50000 χμ; όχι εμένα δεν μου είπαν κάτι τέτοιο. Αν μου το λέγαν, φυσικά και δεν θα τους εμπιστευόμουν....Πρώτα λάδια λένε στα 20000 και μετά τα επόμενα κάθε 50000. Κρίνω ότι το άργησες πολύ φίλε μου... Όχι και ότι πιο υγιές για το αμάξι σου. Αυτοί είναι ανεύθυνοι κατά τη γνώμη μου! Κανένα μηχανικό δεν ρώτησα και μου είπε ότι συμφωνεί!
- Σχετικά με τους τριγμούς: με ενοχλούν κι εμένα. Το εκνευριστικό είναι πως λίγοι από τους φίλους, γνωστούς κλπ τους ακούν. Οι περισσότεροι με θεωρούν ...μυγιάγγιχτο! Λες να υπερβάλλουμε; Τουλάχιστον το ταμπλό το άκουγαν όλοι....
Πάλι σήμερα πήρα τηλ, περιμένω μία βδομάδα να μου βρουν διαθέσιμο αυτοκίνητο αντικατάστασης. Ο τύπος με τον οποίο μίλησα, επιμένει ότι θα 'έρθουν' τα πλαστικά και θα σταματήσει. Έχει αρχίσει να με κουράζει αυτό. Μα για μαλ... μας περνάνε; Εδώ μου βγάζει καινούριους θορύβους, αυτός λέει ότι θα 'έρθουν' και θα σταματήσει; Έλεος!
- Αν δεν βαριέσαι, ρίξε μια ματιά στα μαύρα φυλετάκια δίπλα στα παράθυρα (από την έξω μεριά). Εμένα έχουν ξεκολλήσει και τα δύο από την δεξιά μεριά και χτυπάν-τρίζουν....
Το κάναμε Forum για Fiesta το θέμα...
Όχι, κανονικά είναι τα φιλετάκια μου. Αλλά η κατάσταση παραμένει απελπιστική. Επίσης, βρήκα και τη σωλήνα κάτω απ τον αερόσακο, δεν δείχνει να έχει πρόβλημα. Θα δούμε από βδομάδα... I'll keep you in touch!
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Ερώτηση κρίσεως τώρα... Κανονικά δεν θα έπρεπε να διαλέγουμε ζάντες από όλη τη γκάμα των διαθέσιμων; Γιατί δηλαδή το Ghia πρέπει να έχει απαραίτητα αυτές τις παράξενες (όντως δεν λένε και πολύ) και το Trend άλλες; Και όχι μόνο αυτό. Έχω δει αμάξι με Michelin Exalto, ενώ το δικό μου φοράει Bridgestone, γιατί λέει δεν μπορούσε να μου βάλει άλλα και μόνο Bridgestone ή Continental θα είχε (ευτυχώς είχε τα πρώτα, πάλι καλά). Μήπως μας δουλεύουν ψιλό γαζί και μας σπρώχνουν ό,τι τους περισσεύει; Κάτσε να δεις την επόμενη φορά που θα πάρω αμάξι... Εεε, έχει να γίνει πανηγύρι!!!
Αυτό ξαναπέστο! Και το δικό μου τα Turanza έχει και μάλιστα... ψωριασμένα. Βέβαια, ο κατασκευαστής το λέει ρητά: τα λάστιχα δεν καλύπτονται από την εγγύηση.... Kαι δεν νομίζω η Bridgestone να αντικαθιστά λάστιχα διετίας, έστω και αν αυτά κάθονταν στην αντιπροσωπεία για ένα χρόνο. Εγώ φταίω και κανείς άλλος.....
Σχετικά με τα λάδια, αφού έτσι λένε έτσι θα κάνω, και αν κάτι δεν πάει καλά κακό του κεφαλιού τους . Αυτό που με προβληματίζει είναι το εξής: τα άλλαξαν πρίν την παράδοση ή έχω τα λάδια από το εργοστάσιο(δηλαδή... σχεδόν διετίας);
Πόσα πράγματα δεν ήξερα όταν παρέλαβα το αμαξάκι μου!
Ευτυχώς που μηχανικά είναι ΟΚ και στρίβει.... -
Ο χρήστης s_t5678 έγραψε:
Σχετικά με τα λάδια, αφού έτσι λένε έτσι θα κάνω, και αν κάτι δεν πάει καλά κακό του κεφαλιού τους . Αυτό που με προβληματίζει είναι το εξής: τα άλλαξαν πρίν την παράδοση ή έχω τα λάδια από το εργοστάσιο(δηλαδή... σχεδόν διετίας);
Φιλε μου και γω έτσι σκεφτόμουν αλλά τελικά δεν είναι κακό του κεφαλιού τους... Λέγοντάς σου να τα αλλάξεις στα 20.000 (!!!) πχ που είπαν στην αδερφή μου για το Fiesta ναι μεν δείχνουν πως φτιάχνουν καλά αυτοκίνητα κλπ κλπ, και πως δεν χρειάζονται service συχνά, αλλά τα όποια προβλήματα θα υπάρξουν από το να αλλάζεις λάδια κάθε 20.000 χλμ, θα τα δεις μετά το πέρας της περιόδου που το αυτοκίνητο είναι εντός εγγύησης. Οπότε τελικά ίσως δεν είναι κακό του κεφαλιού τους... Δηλαδή εμένα που η Honda μου λέει να τα αλλάζω κάθε 7.500 δεν έχει φτιάξει καλό κινητήρα?? Επίσης δίνει για την Ελλάδα 7.500... Σε άλλες χώρες δίνει 10.000 για τον ίδιο κινητήρα και νομίζω και 20.000 ή 15.000... Είναι ανάλογα τις θερμοκρασίες που επικρατούν και γενικότερα τις συνθήκες της κάθε χώρας. Αν τώρα σκοπεύεις να μην το κρατήσεις πολύ το αυτοκίνητο, άλλαζέ τα μόνο όταν σου λένε... Πιο φτηνά θα σου έρθει...Αν όχι.......
-
Ο χρήστης Thief έγραψε:
Φιλε μου και γω έτσι σκεφτόμουν αλλά τελικά δεν είναι κακό του κεφαλιού τους... Λέγοντάς σου να τα αλλάξεις στα 20.000 (!!!) πχ που είπαν στην αδερφή μου για το Fiesta ναι μεν δείχνουν πως φτιάχνουν καλά αυτοκίνητα κλπ κλπ, και πως δεν χρειάζονται service συχνά, αλλά τα όποια προβλήματα θα υπάρξουν από το να αλλάζεις λάδια κάθε 20.000 χλμ, θα τα δεις μετά το πέρας της περιόδου που το αυτοκίνητο είναι εντός εγγύησης. Οπότε τελικά ίσως δεν είναι κακό του κεφαλιού τους... Δηλαδή εμένα που η Honda μου λέει να τα αλλάζω κάθε 7.500 δεν έχει φτιάξει καλό κινητήρα??
Κοίτα: αν έχεις BAR-HONDA διετίας.... ο κινητήρας σου δεν είναι και ο καλύτερος.... . Πέρα από την πλάκα, οι εγγυήσεις δεν νομίζω να σχετίζονται τόσο με την ποιότητα των υλικών, όσο με τα λάδια που χρησιμοποιεί ο κατασκευαστής (π.χ φίλος με peugeot 307 μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε λάδια των 5000 km ή των 10000 km) ή και τις εγγυήσεις που έχει λάβει ο ίδιος από τους προμηθευτές του.
Κάποιος που ξέρει περισσότερα, θα μπορούσε να μας διαφωτίσει.
-
Ο χρήστης Thief έγραψε:
Λέγοντάς σου να τα αλλάξεις στα 20.000 (!!!) πχ που είπαν στην αδερφή μου για το Fiesta...Στην δικιά μου αδερφή της είπαν service κάθε 10.000 χλμ. ή κάθε 1 χρόνο για το Fiesta της
Τελικά τι συμβαίνει; -
Ο χρήστης s_t5678 έγραψε:
οι εγγυήσεις δεν νομίζω να σχετίζονται τόσο με την ποιότητα των υλικών, όσο με τα λάδια που χρησιμοποιεί ο κατασκευαστής (π.χ φίλος με peugeot 307 μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε λάδια των 5000 km ή των 10000 km) ή και τις εγγυήσεις που έχει λάβει ο ίδιος από τους προμηθευτές του.Ο καθένας μας μπορεί να επιλέξει τι λάδια θα βάλει στο αυτοκίνητό του.
Τα λάδια που χρησιμοποιεί η εκάστοτε αντιπροσωπεία δεν τα επιλέγει ο κατασκευαστής αλλά είναι στο χέρι του αντιπρόσωπου. Εδώ στο Αγρίνιο η Peugeot χρησιμοποιεί λάδια Shell. Κάποια άλλη αντιπροσωπεία Peugeot στην Αθήνα μπορεί να χρησιμοποιεί AVIN. Ο κατασκευαστής όμως προτείνει ESSO.
Όσον αφορά την ποιότητα των λαδιών, υπάρχουν λάδια απλά που θέλουν αλλαγή κάθε 5.000 χλμ., ημισυνθετικά που θέλουν αλλαγή κάθε 7.500 χλμ. και συνθετικά που θεωρητικά μπορείς να τα αφήσεις μέχρι και 100.000 χλμ.
Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ συνθετικά, αφού όμως πρώτα συμβουλεύτηκα το εγχειρίδιο του αυτοκινήτου μου και ενημερώθηκα για τις προδιαγραφές που πρέπει να έχει το λάδι. -
Παιδιά, αλλαγές λαδιών στα 20.000 χλμ. είναι υπερβολικό έως παράλογο. Το μέγιστο που έχω ακούσει είναι 15.000, και αυτό εξακολουθώ να το βλέπω πολύ. Το μέγιστο που έχω διαβάσει σε συσκευασία συνθετικού λαδιού είναι 10.000.
Η Renault για το Clio που έχω λέει αλλαγές κάθε 10.000, το οποίο μόλις πρωτοδιάβασα μου προκάλεσε έκπληξη. Τέλος πάντων, άλλαξα τα πρώτα στα 5.000 και έκανα κάποιες ακόμα αλλαγές κάθε 5.000. Τις τελευταίες δύο φορές τα έχω αλλάξει στα 10.000.
-
Ο χρήστης s_t5678 έγραψε:
Κοίτα: αν έχεις BAR-HONDA διετίας.... ο κινητήρας σου δεν είναι και ο καλύτερος.... . Πέρα από την πλάκα, οι εγγυήσεις δεν νομίζω να σχετίζονται τόσο με την ποιότητα των υλικών, όσο με τα λάδια που χρησιμοποιεί ο κατασκευαστής (π.χ φίλος με peugeot 307 μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε λάδια των 5000 km ή των 10000 km) ή και τις εγγυήσεις που έχει λάβει ο ίδιος από τους προμηθευτές του.Κάποιος που ξέρει περισσότερα, θα μπορούσε να μας διαφωτίσει.
Ίσως επιλέγει μεταξύ συνθετικών και ημισυνθετικών. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον άλλο λόγο για να υπάρχει και επιλογή χιλιομέτρων!!
Λέγοντάς σου να τα αλλάξεις στα 20.000 (!!!) πχ που είπαν στην αδερφή μου για το Fiesta...
Στην δικιά μου αδερφή της είπαν service κάθε 10.000 χλμ. ή κάθε 1 χρόνο για το Fiesta της
Τελικά τι συμβαίνει;Oh shit. Εμένα πήγε ο πατέρας μου για να τα αλλάξει τώρα στα 2500 και του είπαν να πάει στα 20.000 ή 1 χρόνο. Τι να πω....
Τέλος πάντων. Το θέμα είναι πως η κάθε εταιρεία δεν μπορεί να ξέρει πως μεταχειριζόμαστε το αυτοκίνητό μας. Εγώ προσωπικά με την χρήση που του κάνω δε μου πάει η καρδιά να τα κρατήσω μετά τα 5-6 χιλ. χλμ. Και γενικά σε αυτοκίνητο δεν θα άφηνα λάδια πάνω από 10.000 χλμ........ Στη χειρότερη όμως περίπτωση 10.000 .......
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Παιδιά, αλλαγές λαδιών στα 20.000 χλμ. είναι υπερβολικό έως παράλογο. Το μέγιστο που έχω ακούσει είναι 15.000, και αυτό εξακολουθώ να το βλέπω πολύ. Το μέγιστο που έχω διαβάσει σε συσκευασία συνθετικού λαδιού είναι 10.000.Κι όμως.... το corsa πλέον κρατά τα λάδια για 30000 χλμ. Κάποια ford στις ΗΠΑ αλλάζουν λάδια στα 100000 χλμ (έτσι είχα διαβάσει σε κάποιο περιοδικό πρόσφατα).
Είναι ανάλογα τις θερμοκρασίες που επικρατούν και γενικότερα τις συνθήκες της κάθε χώρας
Δεν φαίνεται η θερμοκρασία να αποτελεί κριτήριο στη συγκεκριμένη περίπτωση: να τι προτείνει η ford Μ. Βρετανίας.....
http://www.ford.co.uk/ie/service_repair/service_service/serv_intervals/Τώρα θα γυρίσω σε ένα άλλο θέμα: εκείνο της σκουριάς (αν τελικά είναι σκουριά...). Φίλε Νάσο, το ημιαξόνιο είναι ολόιδιο με το δικό σου.
Για δες όμως τι γίνεται και στο ...σκελετό του ταμπλό (χώρος πίσω από το ντουλαπάκι).[url] http://spiros29.tripod.com/fiesta/index.album?i=0
[/url]Αυτό το πράγμα δεν φεύγει με τίποτα. Δεν μοιάζει με σκουριά αλλά περισσότερο σαν κάποια ουσία που 'πασαλείφθηκε' στα άβαφα μεταλλικά μέρη. Να είναι κανένα περίεργο κράμμα; Υποθέσεις κάνω.... μην τα πάρετε κι όλα σοβαρά .
+++λέτε να είναι η 'γλίτσα' από τους ghostbasters;;; το αμάξι μου είναι στοιχειωμένο;;;;;;;
Προβλήματα νέων αυτοκινήτων και δράσεις ατυχών ιδιοκτητών