-
Ενταξει ρε παιδια τα λαστιχα αλλαζουν ευκολα το αμαξι οχι
-
Το θεμα ειναι οτι ο θορυβος ειναι μονο απο τα αθλια Ηankook ή Kumho ή γενικοτερα υπαρχει προβλημα κυλισης; Γιατι ο θορυβος-διαρκες βουητο δεν ειναι και οτι καλυτερο και μαλιστα και σε μικρες ταχυτητες. Δηλ. σε κανενα ταξιδι τι γινεται; Ωτασπιδες και ντεπον; Εδω χρειαζεται η γνωμη κατοχων i30 που εχουν αλλαξει λαστιχα. Κατα τ'αλλα το αμαξι το γουσταρω πολυ...
-
κι απο εμένα +1 στο Χουνται σε σχέση με ceed χωρίς esp!
-
δηλαδη υπαρχει περιπτωση οι θόρυβοι να ειναι απο το αμαξωμα? no way... ολα ειναι θεμα λαστιχου που φοραει το αμαξι...
-
Ο χρήστης i30mania έγραψε:
Το θεμα ειναι οτι ο θορυβος ειναι μονο απο τα αθλια Ηankook ή Kumho ή γενικοτερα υπαρχει προβλημα κυλισης; Γιατι ο θορυβος-διαρκες βουητο δεν ειναι και οτι καλυτερο και μαλιστα και σε μικρες ταχυτητες. Δηλ. σε κανενα ταξιδι τι γινεται; Ωτασπιδες και ντεπον; Εδω χρειαζεται η γνωμη κατοχων i30 που εχουν αλλαξει λαστιχα. Κατα τ'αλλα το αμαξι το γουσταρω πολυ...Ειχα διαβασει πριν καιρο, απο κατοχο στο αντιστοιχο θεμα, οτι με 5η, κινειται στα 90χλμ με 3000 στροφες, οποτε καταλαβαινεις οτι στον αυτοκινητοδρομο με ταχυτητες ανω των 120 ο θορυβος θα ειναι δεδομενος. Ακομα κι ετσι, αν δεν κανεις σχεδον καθολου ταξιδια ή κινεισαι σε επαρχιακους το θεωρω ΟΚ καθως εκτος των αλλων θα σε αποζημιωσει κ ο πλουσιος εξοπλισμος.
Αν τα ταξιδια ειναι προτεραιοτητα μαλλον θα καταντησει κουραστικο.
Με 15Κ παντως περνετε το λεον 1,2Τ με 6 ταχυτητες... -
Εννοω ενοχλητικο θορυβο κυλισης, οχι απο τη λειτουργια του μοτερ. Εξαλου το μοτερ του i30 1.4 αποδιδει ιππους και ροπη ψηλα και ο θορυβος ειναι αναμενομενος.
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Το θεμα ειναι οτι ο θορυβος ειναι μονο απο τα αθλια Ηankook ή Kumho ή γενικοτερα υπαρχει προβλημα κυλισης; Γιατι ο θορυβος-διαρκες βουητο δεν ειναι και οτι καλυτερο και μαλιστα και σε μικρες ταχυτητες. Δηλ. σε κανενα ταξιδι τι γινεται; Ωτασπιδες και ντεπον; Εδω χρειαζεται η γνωμη κατοχων i30 που εχουν αλλαξει λαστιχα. Κατα τ'αλλα το αμαξι το γουσταρω πολυ...
Ειχα διαβασει πριν καιρο, απο κατοχο στο αντιστοιχο θεμα, οτι με 5η, κινειται στα 90χλμ με 3000 στροφες, οποτε καταλαβαινεις οτι στον αυτοκινητοδρομο με ταχυτητες ανω των 120 ο θορυβος θα ειναι δεδομενος. Ακομα κι ετσι, αν δεν κανεις σχεδον καθολου ταξιδια ή κινεισαι σε επαρχιακους το θεωρω ΟΚ καθως εκτος των αλλων θα σε αποζημιωσει κ ο πλουσιος εξοπλισμος.
Αν τα ταξιδια ειναι προτεραιοτητα μαλλον θα καταντησει κουραστικο.
Με 15Κ παντως περνετε το λεον 1,2Τ με 6 ταχυτητες...Πάντως μετά τα 130 ο θόρυβος από το μοτερ μέσα σε proceed 1.4 ειναι ενοχλητικός!!!!
-
Ο χρήστης Vieri έγραψε:
Παιδια καλησπερα.Χρειαζομαι την βοηθεια σας σε μια πολυ δυσκολη επιλογη.Εχω καταληξει στην αγορα του Ι30 1.4 με ESP klima ζαντες και γενικα πολυ πλουσιο εξοπλισμο η του Kia Ceed του 1.6 με το βασικο εξοπλισμο και χωρις ESP.Και τα 2 εχουν υπερ και κατα.Θα παρακαλουσα κατοχους η μη να μου δωσουν τα φωτα τους για αυτα τα 2 και μονο μοντελα.Δεν επιθυμω ουτε μεταχειρισμενο ουτε leon citroen κτλπΦιλαρακο το Accent το εχεις σκεφτει;;;;
-
εγω θα επαιρνα με τα ιδια λεφτα ενα ρο χι 8, μεταχειρισμενο σε καλη κατασταση...
τα σκοτωνουν τωρα!
να μπαινει μεσα ολη η οικογενεια με την πεθερα και να κανουμε μπαντες! -
Δε συμφωνω φιλε, εχεις δει τι καταναλωση εχουν αυτα; Ασε που θα παρει το μοτερ στο χερι πολυ συντομα.
Αξιοπιστια θελει ο ανθρωπος! -
μονον η καταναλωση στεκει, το μοτερ δεν παθαινει κατι!
απο την αλλη, δεν εχει και καμμια σχεση με τα κουβαδακια τα οποια σκεπτεται να παρει! -
Ο χρήστης tm έγραψε:
εγω θα επαιρνα με τα ιδια λεφτα ενα ρο χι 8, μεταχειρισμενο σε καλη κατασταση...
τα σκοτωνουν τωρα!
να μπαινει μεσα ολη η οικογενεια με την πεθερα και να κανουμε μπαντες!Εσύ έχεις δυο-τρία αυτοκίνητα, πήρες και σκούτερ, αγόρασες και άλλο ένα 50άρι και ετοιμάζεσαι και για ακόμη μία μηχανή άνω των 125cc ...
Άλλο εσύ, άλλο οι άλλοι και οι ανάγκες τους και κυρίως η τσέπη τους...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Συμφωνα με ξενα sites το i30 facelift εχει αρχισει να παραγεται στην Τσεχια απο Ιουνιο 2010. Σε σχετικη μου ερωτηση σε εκθεση της Hyundai μου είπαν οτι i30 στην εκδοση style υπαρχουν ετοιμοπαραδοτα και εχουν εισαχθει Αυγουστο του 2010 χωρις ομως ναι ειναι facelift... Μηπως ο Δαβαρης φροντιζει να ξεφορτωθει κανενα μεγαλο στοκ και μας πουλαει ψεματακια; Για να θυμηθουμε και αυτη τη περιπτωση: http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=36897
Συμπερασμα: Υποψηφιοι αγοραστες i30. To νου σας τι θα σας πουλησουν. Ελέγχουμε το ετος κατασκευης του αυτοκινητου που παμε να κλεισουμε απαιτωντας απ' τον πωλητη να μας δωσει το VIN του οχηματος (στο VIN αναφερεται και το ετος κατασκευης). Αλλιως μπορει να φορτωθουμε ενα 'ωραιο' ηλιοκαμμενο αυτοκινητο απ΄τα χωραφια-parking της Μανδρας Αττικης...
Μετα απο διημερη συμβιωση με ενα i30 1.4 (βασικη εκδοση) που μου το αφησε ενας φιλος (με 12.000 χλμ). Καποιες παρατηρησεις:- Ποιοτητα κύλισης. Πολυς θορυβος στο εσωτερικο του και δε μιλαω για θορυβο απο τη μηχανη αλλα απο το δρομο, στην εθνικη οδο δε ταξιδευει ησυχα θα ελεγα. Μηπως φταινε τα λαστιχα Hankook που φοραει; Οσοι εχετε αλλαξει λαστιχα εχετε δει διαφορά ή κατι αλλο φερνει ενα διαρκες 'βουητο' στο εσωτερικο του ακομη και μικρες ταχυτητες; Τον ιδιο θορυβο ειχα παρατηρησει και στο αμαξι που ειχα κανει testdrive, ακομη και σε πολυ μικρες ταχυτητες.
- Νυχτερινος μπλε φωτισμος. Πιστευω πως κουραζει στα νυχτερινα ταξιδια. Ακομη και με την επιλογη dark για την κεντρικη κονσολα τα οργανα φωτιζουν πολυ εντονα. Βελτιωνεται αυτο με το ροοστατη που εχουν οι ακριβοτερες εκδοσεις;
- Τα ηχεια του 'μπουκωνουν' μολις αυξηθει λιγο το μπασο... Μηπως ειναι λιγο αδυναμα ή ιδεα μου;
Κατα τ'αλλα το αμαξι ειναι σταθεροοοοοτατο στις ευθειες ακομη και στα 150-160 Km/h και με αρκετο αερα μαλιστα, βεντουζα στο δρομο στις στροφες και ανετο για ταξιδια αλλα ο θορυβος κυλισης κουραζει... Απο οδικη συμπεριφορα οτι καλυτερο εχει βγαλει η Hyundai με απιστευτο value for money.
Αυτα κυριως με προβληματιζουν γιατι ημουν στο τσακ να το κλεισω στην εκδοση style. Αλλα...
τα λάστιχα είναι αισχρα... στην πρώτη αλλαγή θα δεις διαφορά σε πολλούς τομείς...
τα ηχεία αλλάζουν εύκολα με αφτερΕξαρτάται για ποια Hankook μιλάμε.
Υπάρχουν της πλάκας και υπάρχουν πολύ καλά απο αυτήν την εταιρία.
ΥΓ το 'βεντούζα' μου θύμησε γνωστό άσμα
-
Για το ότι μπουκώνουν τα ηχεία μπορεί να φταίει αποκλειστικά ο ενισχυτής που ίσως βγαζει πολύ παραμόρφωση.
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
μονον η καταναλωση στεκει, το μοτερ δεν παθαινει κατι!
απο την αλλη, δεν εχει και καμμια σχεση με τα κουβαδακια τα οποια σκεπτεται να παρει!Βασικά πολύ δίκιο έχει ο φίλος, και το μοτέρ στέκει και η τραγική κατανάλωση μπες και στο φόρουμ των rx8 να δεις τι γράφουν.
Κάποια στιγμή το είχα σκεφτεί κι εγώ αλλά έβγαλα τη σκέψη όσο το δυνατών γρηγορότερα απο το μυαλό μου -
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Το θεμα ειναι οτι ο θορυβος ειναι μονο απο τα αθλια Ηankook ή Kumho ή γενικοτερα υπαρχει προβλημα κυλισης; Γιατι ο θορυβος-διαρκες βουητο δεν ειναι και οτι καλυτερο και μαλιστα και σε μικρες ταχυτητες. Δηλ. σε κανενα ταξιδι τι γινεται; Ωτασπιδες και ντεπον; Εδω χρειαζεται η γνωμη κατοχων i30 που εχουν αλλαξει λαστιχα. Κατα τ'αλλα το αμαξι το γουσταρω πολυ...
Ειχα διαβασει πριν καιρο, απο κατοχο στο αντιστοιχο θεμα, οτι με 5η, κινειται στα 90χλμ με 3000 στροφες, οποτε καταλαβαινεις οτι στον αυτοκινητοδρομο με ταχυτητες ανω των 120 ο θορυβος θα ειναι δεδομενος. Ακομα κι ετσι, αν δεν κανεις σχεδον καθολου ταξιδια ή κινεισαι σε επαρχιακους το θεωρω ΟΚ καθως εκτος των αλλων θα σε αποζημιωσει κ ο πλουσιος εξοπλισμος.
Αν τα ταξιδια ειναι προτεραιοτητα μαλλον θα καταντησει κουραστικο.
Με 15Κ παντως περνετε το λεον 1,2Τ με 6 ταχυτητες...Λοιπόν φίλε Ευθύμη μάλλον εμένα λες.Θόρυβο κύλισης κάτω από τα 100 χλμ την ώρα δεν έχω ακούσει ποτέ.Δεν ξέρω τι εννοεί ο φίλος i30mania Τώρα σχετικά με τον έντονο θόρυβο μόλις ανεβαίνουν οι στροφές περίπου στα 120χλμ την ώρα που είχα αναφερθεί παλιότερα, ξαναδοκίμασα μέχρι τα 130 και δεν ακουγα σχεδόν τίποτα.Δεν ξέρω τι φταίει Μήπως επειδή ήταν ανοιχτός ο κλιματισμός?Τι να πω δεν ξέρω.....
-
Εγώ θα έπαιρνα το ceed 1.6 χαλαρά
-
Για τον φιλο Asimov δεν σκεφτομαι το Accent.Ο κουμπαρος μου του εχει μεγαλη αδυναμια αλλα δεν με εχει πεισει
HYUNDAI I30 VS KIA CEED