-
Δεν αναφερεται πουθενα το Yaris.
-
Φυσικά, αφού αναφέρει σκέτο toyota verso 1,8.
Verso βγαίνει σε corolla ή yaris. Την χωρητικότητα κάθε μοντέλου δεν είμαστε υποχρεωμένοι να τη γνωρίζουμε.
Anyway έπρεπε να τσεκαριστούν στις 60,000 χλμ . και δεν έγινε.
Η toyota έχει δίκιο. -
Η λύση του μεταχειρισμένου σασμάν είναι μονόδρομος από ότι φένεται .
-
Φίλε αυτό που λες , ότι δηλ επειδή παρέλειψες ένα σέρβις κόβεται η εγγύηση τελείως, είναι συζητήσιμο . Στο ford που έχω τώρα λόγω ανωτέρας βίας παραλείφθηκε ένα σέρβις (έγινε στο εξωτερικό). Μου είχαν πει τότε ότι το αμάξι είναι εκτός εγγύησης **μόνο για το διάστημα μέχρι το επόμενο σέρβις **,που έγινε στην Ελλάδα. Από εκεί και πέρα ήμουν οκ από πλευράς εγγύησης.
Επίσης θέλω να σου πω , οτι σε αμάξι εκτός εγγύησης (είχαν περάσει τα 3 χρόνια ,suzuki swift) , με μερικές επιστολές στον τεχνικό διευθυντή (τότε δεν υπήρχε internet, φόρα και τέτοια) , δέχτηκαν να αλλάξουν το σασμάν , χρεώνοντας σε μένα την εργασία μόνο.
Συμπέρασμα πίεσε όσο μπορείς , στείλε συστημένες επιστολές και διατύπωσε τις ενστάσεις σου και ότι έχεις διαβάσει για παρόμοιες βλάβες στο ίδιο αυτοκίνητο. προσπάθησε να βρείς και άλλους στην Ελλάδα με το ίδιο πρόβλημα , το internet πλέον είναι φίλος μας ,επίσης δε μπορείς να φανταστείς τι μπορεί να μάθεις από μηχανικούς που εργάζονται μέσα στην toyota ,πήγαινε και σε άλλους αντιπροσώπους ,μερικοί έχουν το τρόπο τους να περνάνε πράγματα στην εγγύηση
Αν αυτά δε πιάσουν στείλε και κανένα εξώδικο δε είναι και τόσο ακριβό, γράψε σε όλα τα φόρα ,ταρακούνησε τους δεν είναι καιροί για να χάνονται πελάτες. Οι όροι της εγγύησης δε είναι και η αγία γραφή! -
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Οι όροι της εγγύησης δε είναι και η αγία γραφή!Μονο οταν μας βολευει ;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Οι όροι της εγγύησης δε είναι και η αγία γραφή!
Μονο οταν μας βολευει ;
Kαλά, γενικώς δεν γίνονται αυτά που γράφει.....
ΥΓ
@ Βιλλ, με κάθε σεβασμό.
Άλλαξε υπογραφή. Δε σου ταιριάζει -
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
@ Βιλλ, με κάθε σεβασμό.
Άλλαξε υπογραφή. Δε σου ταιριάζει -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Οι όροι της εγγύησης δε είναι και η αγία γραφή!
Μονο οταν μας βολευει ;
Βασικός και απαράβατος όρος , ο πελάτης έχει πάντα δίκιο! Κανονικά έπρεπε να αποδείξουν αυτοί, ότι η ζημιά έγινε από την παράληψη ενός σέρβις με επιχειρήματα και αν ήταν σωστοί και γραπτώς στον πελάτη (δε ξέρω αν έγινε) πχ διαπιστώθηκε διαρροή και το σασμάν ήταν στεγνό (φώτο κλπ) . Τώρα το να επικαλούμαστε ότι παραλείφθηκε ένα σέρβις χωρίς να λέμε επακριβώς τις συνέπειες και τις επιπτώσεις του γεγονότος ,όπως υποψιάζομαι πως έγινε, τότε πρόβλημα τους , δεν χάνεις έναν πελάτη μόνον ,τώρα πια το μαθαίνουν πολλοί!
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Οι όροι της εγγύησης δε είναι και η αγία γραφή!
Μονο οταν μας βολευει ;
Βασικός και απαράβατος όρος , ο πελάτης έχει πάντα δίκιο! Κανονικά έπρεπε να αποδείξουν αυτοί, ότι η ζημιά έγινε από την παράληψη ενός σέρβις με επιχειρήματα και αν ήταν σωστοί και γραπτώς στον πελάτη (δε ξέρω αν έγινε) πχ διαπιστώθηκε διαρροή και το σασμάν ήταν στεγνό (φώτο κλπ) . Τώρα το να επικαλούμαστε ότι παραλείφθηκε ένα σέρβις χωρίς να λέμε επακριβώς τις συνέπειες και τις επιπτώσεις του γεγονότος ,όπως υποψιάζομαι πως έγινε, τότε πρόβλημα τους , δεν χάνεις έναν πελάτη μόνον ,τώρα πια το μαθαίνουν πολλοί!
Eπίσης, καλό είναι επειδή δεν ξέρουμε ούτε ποιος είναι ο άλλος, ούτε πως ακριβώς έγιναν τα γεγονότα, να μην εκφράζουμε μπετοναρισμένη άποψη σχετικά με το ποιος έφταιγε ή τι πήγε λάθος.
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Οι όροι της εγγύησης δε είναι και η αγία γραφή!
Μονο οταν μας βολευει ;
Βασικός και απαράβατος όρος , ο πελάτης έχει πάντα δίκιο! Κανονικά έπρεπε να αποδείξουν αυτοί, ότι η ζημιά έγινε από την παράληψη ενός σέρβις με επιχειρήματα και αν ήταν σωστοί και γραπτώς στον πελάτη (δε ξέρω αν έγινε) πχ διαπιστώθηκε διαρροή και το σασμάν ήταν στεγνό (φώτο κλπ) . Τώρα το να επικαλούμαστε ότι παραλείφθηκε ένα σέρβις χωρίς να λέμε επακριβώς τις συνέπειες και τις επιπτώσεις του γεγονότος ,όπως υποψιάζομαι πως έγινε, τότε πρόβλημα τους , δεν χάνεις έναν πελάτη μόνον ,τώρα πια το μαθαίνουν πολλοί!
Οταν σε 70000χλμ εχει κανει μονο 2 σερβις ενω η εταιρια λεει οτι πρεπει να κανει σερβις καθε 15000χλμ βγαινει εκτος εγγυησης.Ακομα και χρονικα αν υπαρχει περιορισμος ειναι εκτος (αν ειναι ενας χρονος οπως συνηθιζεται) .Να λεγαμε για καμια αλλη εταιρια θα σου ελεγα οτι θελει να την σκαπουλαρει αλλα η τογιοτα πανω στο after sales εχει χτισει το τοσο καλο της ονομα στην Ελλαδα.
Παντως ετσι οπως μας τα μεταφερει ο φιλος καπου η ιστορια χωλαίνει.Ουτε τι ζημια εχει παθει μας αναφερει ,ουτε καν πιο μοντελο εχει. -
Όντως είναι βασικό αλλά ακόμα δεν μας έχει πει τί έπαθε το κιβώτιο που το καθιστά άχρηστο και που πρέπει να αντικατασταθεί;;
-
Γενικά εξαφανίστηκε...
-
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Καλησπέρα.
Ξεκαθαρίζω πως δεν παίρνω την μεριά κανενός, απλώς παραθέτω κάποια πράγματα τόσο για την κατανόηση των χιλιομέτρων και των service, όσο και για το τι μπορεί να κάνει ο κος που έχει το πρόβλημα.Στην Κορόλλα που πήρε το 2007, η Toyota ζητά την εξής συντήρηση.
15000χλμ. Αλλαγή λαδιών
30000χλμ Service με οτι προβλέπεται να αλλαχτεί στα 30Κ
45000χλμ Αλλαγή λαδιών
60000χλμ Service με ότι προβλέπεται να αλλαχτεί στα 60Κ
Αντί λοιπόν τεσσάρων επισκέψεων έγιναν 2 και με μεγάλη χιλιομετρικά απόσταση μεταξύ τους.Εκτός από τα παραπάνω είσαι υποχρεωμένος να κάνεις service κάθε χρόνο διαφορετικά χάνεις την εγγύηση. Όμως δε σε ενημερώνουν για αυτό. Πρόσφατα χρειάστηκα την εγγύηση και μου είπαν και μένα δεν ισχύει γιατί δεν είχα κάνει service για 1,5 χρόνο (το αυτοκίνητο είναι 5 ετών και έχει 49Κχλμ). Τέσπα με τα πολλά έβαλαν τη βλάβη στην εγγύηση αλλά με υποχρέωσαν μετά, να κάνω στο service των 60Κχλμ στα 42'630χλμ στις 29-10-2009. Τέλη του φετινού Οκτώβρη με πήραν τηλέφωνο για ετήσιο service και το αυτοκίνητο δεν έχει ακόμα 50Κχλμ.
-
Το πρόγραμμα service του αυτοκινήτου έχει κάποια εργασία για το σασμάν πχ αλλαγή βαλβολίνες σε αυτά τα πρώτα 70.000χλμ που δεν έγινε? Αν ναι, τότε έχουν δίκιο. Επίσης έχουν δίκιο αν πχ το σασμάν χάλασε από έλλειψη υγρών από κάποια διαρροή, την οποία θεωρητικά θα την έβρισκαν στο service των 60.000χλμ το οποίο εσύ δεν έκανες.
Σε άλλη περίπτωση δεν είναι πρόβλημα ελλιπούς συντήρησης και πρέπει να σε καλύψουν.
-
Λοιπόν, απαντώ στον meco και στον asteris για κάποιες απορίες - ενστάσεις που έχουν. Η απάντηση βέβαια, αφορά κυρίως τον άνθρωπο που άνοιξε το θέμα.
Το τι θα πει και τι θα εξηγήσει ο κάθε πωλητής στον κάθε αγοραστή, είναι αδύνατο να το ξέρουμε.
Αυτό ισχύει για όλες τις μάρκες και όλες τις αντιπροσωπείες.Μπορεί ο πωλητής, να εκτέλεσε πλημμελώς τα καθήκοντά του ή μπορεί, να ήταν άψογος κατά τη διάρκεια της εξήγησης των όρων της εγγύησης αλλά ο πελάτης να είχε το νού του αλλού ή να ήταν απλώς στόκος.
Ένα εκατομμύριο 'μπορεί' και άκρη δεν βγαίνει.Εκείνο που είναι απολύτως σίγουρο, είναι πως με την παράδοση του αυτοκινήτου, σου δίνουν στο ΧΕΡΑΚΙ ένα ντοσιέ με διάφορα χαρτιά.
Εκεί μεταξύ άλλων, είναι το **owner's manual **και το βιβλίο εγγύησης και συντήρησης.Αυτά τα δύο, ΟΦΕΙΛΕΙΣ να τα διαβάσεις, γιατί αν δεν το κάνεις δεν μπορείς να πεις μετά κουβέντα για τίποτα.
Αρκετά πια λοιπόν με τον κάθε μυστήριο, που χαλάει δυο ρεζερβουάρ βενζίνη γυρνώντας τα μαγαζιά για να αγοράσει την πιο γαμάουα τοστιέρα που κάνει 50 ευρώ, καπάκι ξεψαχνίζει το manual της τοστιέρας για να κάνει τον πονηρό σε γιορτές και σχόλες σχετικά με το πόσο μάγκας είναι και τι ωραία τοστάκια ξέρει να φτιάχνει, αλλά 9 στις 10 όταν τον ρωτήσεις κάθε πότε προβλέπει έλεγχο στις βαλβολίνες η εταιρεία από την οποία αγόρασε το τετράτροχο καμάρι του, σε κοιτάει σαν χάνος.
Πάμε τώρα να κάνουμε το CSI 4T Forum
Σχολιάζω πάνω στο αρχικό ποστ
'Αγαπητοι φιλοι.τον ιανουαριο του 2007 αγορασα ενα καινουργιο ΤΟΥΟΤΑ VERSO 1.8 .Εχω 70000χιλ.Εχω κανει δυο σερβις στη επισημη αντιπροσωπια στα 15500 και 48500 χιλ.Το δευτερο σερβις εγινε 5-οκτ-2009 στο οποιο ζητησα να γινουν και οι εργασιες του σερβις που χαθηκε στα 30000 χιλ.Την προηγουμενη πεμπτη 18 νοε-2010 χαλασε το σασμαν....'Αμέσως βλέπουμε μια μεγάλη παραφωνία που κάνει μπαμ.
Αφήνω απ'έξω μικρά -μεγάλα σέρβις, το πότε πρέπει να γίνουν, το που κλπ κλπ.
Ο άνθρωπος λέει, πως πήγε για 2η φορά στο συνεργείο στα 48.500χλμ στις 5/10/09 και πως στις 18/11/10, χάλασε το σασμάν την στιγμή που το οδόμετρο έλεγε 70.000 χλμ.Με μια απλή αφαίρεση βλέπουμε πως από τη τελευταία επίσκεψη στο συνεργείο, μεσολάβησαν 13 μήνες και κάτι μέρες αλλά το κυριότερο, διανύθηκαν 21.500 χλμ με τα ίδια λάδια μέσα, τη στιγμή που η εταιρεία σαφώς ορίζει αλλαγή κάθε 15.000χλμ ή κάθε ένα χρόνο ΟΠΟΙΟ ΕΡΘΕΙ ΠΡΩΤΟ.
Σ΄αυτό το τελευταίο στέκομαι ιδιαίτερα, διότι η εγγύηση της Toyota στην Ελλάδα εργοστασιακή συν εκτεταμένη είναι 6 χρόνια (3+3) Ή 180.000 χλμ ΟΠΟΙΟ ΕΡΘΕΙ ΠΡΩΤΟ. Αυτό το **'όποιο έρθει πρώτο' **εκτός του ότι το συναντάς σε εκατό διαφορετικά σημεία στα ΒΙΒΛΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ, αν δεν το καταλαβαίνεις, κακώς οδηγείς.
Η οδήγηση ενός αυτοκινήτου, προυποθέτει να καταλαβαίνεις **ΠΟΛΛΑ **περισσότερα από αυτό το τόσο απλό.Πάμε τώρα να δούμε, τι όφειλε να έχει διαβάσει ο εν λόγω και ο καθένας που αγοράζει ένα Toyota, με την σημείωση πως όταν εμφανίστηκε η ζημιά στο κιβώτιο (που δεν μας είπε πια ακριβώς είναι), ίσχυε η εκτεταμένη εγγύηση και όχι η εργοστασιακή λόγω του ότι το αυτοκίνητο τότε ήταν 3 ετών και 11.5 μηνών.
Αντιγράφω από το 36 σέλιδο βιβλίο, με τίτλο Εξυπηρέτηση και Εγγύηση (32 σελίδες ψαχνά και 4 εξώφυλλο οπισθόφυλλο) το οποίο έχει γράμματα με συνηθισμένου μεγέθους γραμματοσειρά και όχι ψιλά, μικρά και δεν συμμαζεύεται.*Σελίδα 10
- ΔΙΑΡΚΕΙΑ
Η ισχύς της εκτεταμένης εγγύησης, αρχίζει από την λήξη της εγγύησης του εργοστασίου κατασκευής όπως προβλέπεται στον όρο 1 κεφάλαιο 3 αυτής και λήγει, μετά την πάροδο τριών ετών από την έναρξή της ή όταν συμπληρωθούν 180.000 χλμ από την ημερομηνία παράδοσης του καινούριου αυτοκινήτου στον πρώτο ιδιοκτήτη, όποια από τις δύο περιπτώσεις επέλθει πρώτη.
Σελίδα 11
ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΟ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΕΓΓΥΗΣΗ
2.2 Έχουν γίνει απαραιτήτως όλες οι απαιτούμενες περιοδικές συντηρήσεις βάσει των προδιαγραφών που θέτει ο κατασκευαστής και καταγράφονται στο κεφάλαιο περιοδικής συντήρησης του παρόντος εγχειριδίου, από συνεργείο επίσημου εμπόρου Τoyota και με χρήση γνήσιων ανταλλακτικών, εξαρτημάτων, υλικών κλπ Toyota.
H ανωτέρω επιτρεπόμενη απόκλιση από την χιλιομετρική προυπόθεση που ορίζει ο κατασκευαστής για το περιοδικό Service είναι επτακόσια πενήντα (750) χλμ.*ΣΕΛΙΔΑ 15
Τι είναι το Πρόγραμμα Περιοδικής Συντήρησης- Προτείνουμε ένα Πρόγραμμα Περιοδικής Συντήρησης ..... το οποίο αποτελείται από ένα πλήρες σέρβις κάθε **30.000 χλμ ή κάθε δύο χρόνια. **
Επιπλέον, προτείνουμε αλλαγή του λαδιού και του φίλτρου λαδιού στα μισά ανάμεσα σε κάθε πλήρες σέρβις ( με άλλα λόγια στα 15.000 χλμ ή κάθε χρόνο, **στα 45.000 χλμ ή κάθε τρία χρόνια **και ούτω καθ' εξής)...
ΣΕΛΙΔΑ 22
Χρονοδιάγραμμα περιοδικής συντήρησης.
(Επαναλαμβάνει επιγραμματικά τα χιλιόμετρα και τους χρόνους του αποσπάσματος της σελίδας 15 λέγοντας όμως επιπροσθέτως.)
*2. Ενδιάμεσο σέρβις (αλλαγή λαδιού και φίλτρου) **με επιπρόσθετους ελέγχους **που πραγματοποιεί η Toyota κάθε 15.000 χλμ ή κάθε 1 χρόνο.
*Που είναι αυτοί οι επιπρόσθετοι έλεγχοι, τους οποίους κάνει η Toyota κάθε 15.000 χλμ ή κάθε 1 χρόνο;
Μα ακριβώς από κάτω, στη συνέχεια της σελίδας 22 και έως το τέλος της σελίδας 24 στη οποία βρίσκουμε την ταμπακέρα που ψάχναμε.ΣΕΛΙΔΑ 24
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΛΕΓΧΟΙ
Λάδι χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων και εμπρός διαφορικού.
Κάθε 4 χρόνια ή 60.000χλμΤι έπρεπε να κάνει λοιπόν ο κύριος που πήρε το κιβώτιο στο χέρι; (Παραβλέπω το τι έπρεπε να γίνει ΠΡΙΝ και ΔΕΝ είχε γίνει)
Να έχει πάει στα 60.000 χλμ όπως προβλέπεται σαφώς στο βιβλίο να αλλάξει λαδάκια στο μοτέρ και να του κάνουν τον επιπλέον έλεγχο στο κιβώτιο.Αντ' αυτού, άφησε το λάδι του μοτέρ μέχρι τα 21500 χλμ και πήρε το κιβώτιο στο χέρι, που σημειωτέον δεν γνωρίζουμε αν στο ενδιάμεσο το αυτοκίνητο έφαγε και κάνα γερό γκράου από κάτω.
Αν αναρωτιέται κανείς, 'καλά ρε BEAMS ήταν ανάγκη να τα γράψεις όλα αυτά;' του απαντώ, πως επειδή έχω βαρεθεί να βλέπω τον κάθε περίεργο (που δεν μπαίνει καν στον κόπο να σκεφθεί, τι σκατά είναι αυτό που πήρα και οδηγώ) να ανοίγει θέματα έτσι για να σολάρει, ας μείνει αυτή η απάντηση για να κοπυπαστώνεται τουλάχιστον σε ότι αντίστοιχο ποσταριστεί στο μέλλον και αφορά Toyota.
Ότι άλλο θέμα ανοιχτεί και αφορά εγγύηση άλλου κατασκευαστή, ας κάνει κάποιος τον κόπο να σκανάρει τα αντίστοιχα σημεία από το βιβλίο εγγύσης και συντήρησης, που ΟΛΟΙ οι κατασκευαστές δίνουν με την παράδοση του αυτοκινήτου. - ΔΙΑΡΚΕΙΑ
-
μονο να χε γινει σε αλλη εταιρεια τι θα διαβαζαμε...
-
μπραβο ρε BEAMS
ps καποιοι εξακολουθουν να ψωλαρμενιζουν...ενω καποιοι πρεπει να επισκευτουν τις πρωτες ταξεις του δημοτικου για να μαθουν να διαβαζουν...
μονο δικαιωματα θελουν να εχουν αλλα μολις ακουσουν για υποχρεωσεις επικαλουντε την Λουκα για εξορκισμο -
BEAMS καλά έκανες και τα έγραψες όλα αυτά. Σύμφωνα με τα παραπάνω εγώ δεν έχω παραλείψει κανένα service ίσα ίσα που αλλάζω λάδια και φίλτρο κάθε 7500χλμ οπότε μόνο χάρη που δε μου έκαναν... Υποχρέωσή τους ήταν να αντικαταστήσουν το μηχανισμό που δεν λειτουργούσε σωστά.
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
μονο να χε γινει σε αλλη εταιρεια τι θα διαβαζαμε...1)το χάλασε έτσι ξερά ένα κιβώτιο χωρίς να ξέρουμε κάν τί εχει συμβεί δε λέει τπτ
2)εφόσον δεν τήρησε το πρόγραμμα συντήρησης, δεν υπάρχει καμία υποχρέωση απέναντί του.
3)πολύ θα θελα να μάθαινα τί περίμενες να ακούσεις
-
σε καμια περιπτωση δεν παιρνω το μερος της εταιριας αλλα οπως εχει προαναφερθει απο πολλους.......δεν εχουμε μονο δικαιωματα αλλα και υποχρεωσεις απεναντι τους
αλλωστε απο οτι καταλαβα φιλε μου εχεις ενα θεμα με το αυτοκινητο και δεν τα πας καλα με την εννοια σερβις
ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥΟΤΑ ??