-
Ο Παζαρόπουλος πάντως μας είχε πει 3 χρόνια εγγύηση. Το θυμόμουν και εγώ και η γυναίκα μου.
Επίσης όταν το παραλάβαμε και του είχα πει για το βιβλίο service μου είπε ότι θα δεν είχε και να περάσω να πάρω άλλη φορά.
Γιαυτό έκλεισε?
-
Με τις εγγυήσεις στα 500 και στα Panda, υπήρχε ένα μπάχαλο...Άυτοκίνητα με διαφορά λίγων μηνών, είχαν: 2 χρόνια, 3 χρόνια, 5 χρόνια και 5 χρόνια + δωρεάν σέρβις (ανταλλακτικά και εργασία) σε κάποιους αντιπροσώπους. Πάντως του κουνιάδου μου 100 ιπ. είχε 2 χρόνια...
Όταν πήρα το Panda, η εγγύηση ήταν 3 χρόνια, οδική βοήθεια το ίδιο και ο Τόλιας έδινε προσφορά 5 χρόνια δωρεάν σέρβις. Κάποιοι που τα πήραν πριν και μετά κάποιους μήνες απο εμένα, είχαν 2 χρόνια... -
Μάλιστα.
Δε βρίσκουμε άκρη...
-
500αρακι Οκτωβρίου 2008 εγγύηση = 3 χρόνια
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
500αρακι Οκτωβρίου 2008 εγγύηση = 3 χρόνιαΚάτσε ρε συ...εμάς ήταν Αύγουστος 2008.
Είσαι σίγουρος γι'αυτό που λες?
-
Tο δικό μου,Νοέμβρη του 2008 είχε 2 χρόνια (έληξε πριν 8 μέρες).Μάλιστα μου έστειλαν και μήνυμα από την αντιπροσωπεία για 3ετή επέκταση κάπου στα 300 ευρώ.Το είχα συζητήσει και με τον πωλητή τότε,γιατί το έγραφαν κάποια περιοδικά και μου απάντησε 2 χρονια μαζί με οδική.
-
Η διάρκεια της εγγύησης σε ποια χαρτιά του αυτοκινήτου αναγράφεται?
-
μαζί με τα χαρτιά των οδηγιών χρήσης μου έδωσαν και ένα πράσινο βιβλιαράκι που απ' έξω γράφει εγγύηση - οδική βοήθεια - προγραμματισμένη συντήρηση και είναι αυτό που δίνω στο σέρβις για να βάλουν την σφραγίδα ότι πραγματοποιήθηκε.σε κάποια απο τις πρώτες σελίδες λέει οτι ο κατασκευαστής εγγυάται την καλή χρήση για 24 μήνες.
-
Ο χρήστης Njo έγραψε:
μαζί με τα χαρτιά των οδηγιών χρήσης μου έδωσαν και ένα πράσινο βιβλιαράκι που απ' έξω γράφει εγγύηση - οδική βοήθεια - προγραμματισμένη συντήρηση και είναι αυτό που δίνω στο σέρβις για να βάλουν την σφραγίδα ότι πραγματοποιήθηκε.σε κάποια απο τις πρώτες σελίδες λέει οτι ο κατασκευαστής εγγυάται την καλή χρήση για 24 μήνες.Όχι...αυτό δεν μας το έδωσαν
-
Είσαι τρελό αγόρι τελικά
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Είσαι τρελό αγόρι τελικά -
H πρώτη διαφήμιση του Φίατ 500 στην αμερική. Θα μπορούσε να ήταν και για ένα αναψυκτικό ή ένα κινητό, το αυτοκίνητο εμφανίζεται ουσιαστικά στο 0:36, το περισσότερο αυτοκινητιστικό μέρος αναλώνεται στη Φίατ και όχι στο 500, το τελευταίο κατανοητό.
http://www.autoblog.com/2010/11/27/video-first-u-s-ad-for-the-fiat-500-is-kinda-bland/5#comments
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
H πρώτη διαφήμιση του Φίατ 500 στην αμερική. Θα μπορούσε να ήταν και για ένα αναψυκτικό ή ένα κινητό, το αυτοκίνητο εμφανίζεται ουσιαστικά στο 0:36, το περισσότερο αυτοκινητιστικό μέρος αναλώνεται στη Φίατ και όχι στο 500, το τελευταίο κατανοητό.http://www.autoblog.com/2010/11/27/video-first-u-s-ad-for-the-fiat-500-is-kinda-bland/5#comments
πόσο ηλίθια και βαρετή...
πόσο έχουν 2 διαφημιστές από την φαουβε άραγε?? -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
H πρώτη διαφήμιση του Φίατ 500 στην αμερική. Θα μπορούσε να ήταν και για ένα αναψυκτικό ή ένα κινητό, το αυτοκίνητο εμφανίζεται ουσιαστικά στο 0:36, το περισσότερο αυτοκινητιστικό μέρος αναλώνεται στη Φίατ και όχι στο 500, το τελευταίο κατανοητό.
http://www.autoblog.com/2010/11/27/video-first-u-s-ad-for-the-fiat-500-is-kinda-bland/5#comments
πόσο ηλίθια και βαρετή...
πόσο έχουν 2 διαφημιστές από την φαουβε άραγε??Εγω την βρηκα πολυ καλη.Δεν πουλανε κατι απλο αλλα ενα fashion item.Κατι με το οποιο οι κατοχοι του θα ξεχωριζουν.
Το μελλον και οι πωλησεις θα δειξουν αν επιασε. -
Βασικά αυτό που φαίνεται ότι θέλουν καταρχήν, είναι να βάλουν την Φίατ στην αγορά στο καθημερινό λεξιλόγιο, το ίδιο το αυτοκίνητο περνάει προς το παρόν σε δεύτερη μοίρα. Δεν έχει ούτε μία λήψη σε προφίλ με ακίνητη κάμερα και ούτε μία από το εσωτερικό, και ούτε μπορείς να καταλάβεις το πραγματικό του μέγεθος. Προφανώς θα ακολουθήσουν σε άλλες διαφημίσεις.
Οι λήψεις δεν έχουν ιδιαίτερη δυναμική, ορθόν το αυτοκινητάκι δεν έχει ακόμη άλογα για να το παίξει δύναμη, και έτσι επικρατεί η χαλαρότης.
Επίσης δεν το έχει σε πόλεις, αλλά σε άδειους επαρχιακούς δρόμους , εκεί που βασιλεύουν τα αγροτικά, τα τζιποειδή και οι μαούνες. Αυτό εξηγείστε το και σε μένα... -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
H πρώτη διαφήμιση του Φίατ 500 στην αμερική. Θα μπορούσε να ήταν και για ένα αναψυκτικό ή ένα κινητό, το αυτοκίνητο εμφανίζεται ουσιαστικά στο 0:36, το περισσότερο αυτοκινητιστικό μέρος αναλώνεται στη Φίατ και όχι στο 500, το τελευταίο κατανοητό.
http://www.autoblog.com/2010/11/27/video-first-u-s-ad-for-the-fiat-500-is-kinda-bland/5#comments
πόσο ηλίθια και βαρετή...
πόσο έχουν 2 διαφημιστές από την φαουβε άραγε??Εγω την βρηκα πολυ καλη.Δεν πουλανε κατι απλο αλλα ενα fashion item.Κατι με το οποιο οι κατοχοι του θα ξεχωριζουν.
Το μελλον και οι πωλησεις θα δειξουν αν επιασε.μεγάλη και κουραστική ...
μπορούσε να περάσει περισσότερα μνμ στο 1/4 του χρόνου χωρίς να στα κάνουν τσουρέκια ...
επαναλαμβάνονται και αποπροσανατολίζουν τον θεατή από το βασικό...
ένα φασιον αυτοκίνητο ΠΟΛΗΣ με in χαρακτήρα...αυτό θεωρώ εγώ πλήρως στοχευτική διαφήμιση...
το προιον 'παίζει ' στο 0,36 και πάλι δεν το ξεχνάς...
Youtube Video -
Αμφιβαλλω αν θα παιχτει πολλες φορες ολοκληρη,σιγουρα θα την ψαλιδισουν.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
H πρώτη διαφήμιση του Φίατ 500 στην αμερική. Θα μπορούσε να ήταν και για ένα αναψυκτικό ή ένα κινητό, το αυτοκίνητο εμφανίζεται ουσιαστικά στο 0:36, το περισσότερο αυτοκινητιστικό μέρος αναλώνεται στη Φίατ και όχι στο 500, το τελευταίο κατανοητό.http://www.autoblog.com/2010/11/27/video-first-u-s-ad-for-the-fiat-500-is-kinda-bland/5#comments
Εγώ την βρίσκω σωστά δομημένη και έξυπνη σαν διαφήμιση, γιατί περισσότερο θέλει να περάσει το μήνυμα για το τι εστί FIAT και όχι να επικεντρωθεί στο 500. Πέρασμα σε λίγα δευτερόλεπτα στο παρελθόν αλλά και εικόνες από το 500....Πολύ όμορφη, χαριτωμένη και ευχάριστη.
Δεν χρειάζεται ούτε τους διαφημιστές της VW(μα παντού κολλάει αυτή η πουτάνα? )γιατί στο 500 εδώ και 3 χρόνια έχουμε δει πολύ καλά ότι ξέρουν πως να το κρατούν επίκαιρο...μια χαρά τα κατάφερε το marketing πιστεύω.Το αμερικάνικο 500 αν και με ξένισε σε σχέση με το δικό, τώρα που το βλέπω αρχίζει και μου αρέσει περισσότερο από το δικό μου...Φρεσκαρίστηκε ελαφρά, ενώ ειδικά ο πίσω προφυλακτήρας του πάει αρκετά.
Τώρα μένει να δούμε το original Italian Job reloaded
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
H πρώτη διαφήμιση του Φίατ 500 στην αμερική. Θα μπορούσε να ήταν και για ένα αναψυκτικό ή ένα κινητό, το αυτοκίνητο εμφανίζεται ουσιαστικά στο 0:36, το περισσότερο αυτοκινητιστικό μέρος αναλώνεται στη Φίατ και όχι στο 500, το τελευταίο κατανοητό.
http://www.autoblog.com/2010/11/27/video-first-u-s-ad-for-the-fiat-500-is-kinda-bland/5#comments
Εγώ την βρίσκω σωστά δομημένη και έξυπνη σαν διαφήμιση, γιατί περισσότερο θέλει να περάσει το μήνυμα για το τι εστί FIAT και όχι να επικεντρωθεί στο 500. Πέρασμα σε λίγα δευτερόλεπτα στο παρελθόν αλλά και εικόνες από το 500....Πολύ όμορφη, χαριτωμένη και ευχάριστη.
Δεν χρειάζεται ούτε τους διαφημιστές της VW(μα παντού κολλάει αυτή η πουτάνα? )γιατί στο 500 εδώ και 3 χρόνια έχουμε δει πολύ καλά ότι ξέρουν πως να το κρατούν επίκαιρο...μια χαρά τα κατάφερε το marketing πιστεύω.Το αμερικάνικο 500 αν και με ξένισε σε σχέση με το δικό, τώρα που το βλέπω αρχίζει και μου αρέσει περισσότερο από το δικό μου...Φρεσκαρίστηκε ελαφρά, ενώ ειδικά ο πίσω προφυλακτήρας του πάει αρκετά.
Τώρα μένει να δούμε το original Italian Job reloaded
εδώ έχει λόγο η φαουβε...
αν δεν το καταλαβαίνεις... -
Ο πίσω προφυλακτήρας είναι κόπια από cooper s works και του πάει πολύ .στο configurator δείχνει ότι μόνο της έκδοσης sport είναι έτσι,ενώ της lounge είναι όπως τα δικά μας.κατα τα άλλα στη (συμπαθητική) διαφήμιση όπως προειπώθηκε είναι σημαντική η επάνοδος της φίρμας μέσω του προϊόντος.στην ευρωπαϊκή αγόρα ούτως ή άλλως είναι γνωστή,οπότε προωθήθηκε περισσότερο το αντικείμενο-μοντέλο.
FIAT 5oo 2007