-
Αν η LEGO-like κατασκευή της Τζούλια είναι η λύση, τουλάχιστον μακάρι αυτή να έρθει...Η προσωπική μου άποψη πάντως είναι οτι η Αλφα (εφόσον πλέον ρίχνει νερό στο κρασί της και χρησιμοποιεί αμερικάνικα εξαρτήματα και τμήματα) πρέπει να κινηθεί και σε περισσότερο κερδοφόρες κατηγορίες. Δεδομένου οτι οι πωλήσεις των κλασικών μπερλίνων στην Ευρώπη έχουν μειωθεί τα τελευταία χρόνια, νομίζω οτι πρέπει να παρουσιάσει μοντέλα σε κατηγορίες όπως αντι-Χ6 και αντί-Χ4 (όπως φημολογείται θα βγει στην παραγωγή).
Επισης δεν βλέπω ιδιαίτερα αρνητικό το ενδεχόμενο πώλησης σε Κινέζους. Οι κινέζοι δεν είναι της νοοτροπίας αλλοίωσης του χαρακτήρα μιας φίρμας και οπωσδήποτε δεν έχουν την τεχνογνωσια να διεισδύσουν στη φίρμα με έτοιμες δικές τους λύσεις, όπως θα έκανε ενδεχομένως η VAG. Ωστόσο οι κινέζοι διαθέτουν χρήμα και πιστεύω οτι είναι σανίδα σωτηρίας. Το ίδιο συνέβη και με το Βολβο
-
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
fake.. φωτο μιας μακέτας υπό κλίμακα με φόντο το circuit της Μonza....καθαρά ερασιτεχνικό και καθόλου μα καθόλου official (έχει χρησιμοποιηθεί κάποια από τις μακέτες της 159 FL).
-
Είμαι οπαδός του ομίλου FIAT και προτιμώ να δω την Alfa Romeo να κλείνει παρά να καταλήγει στον 'εχθρό' όμιλος VAG
θα είναι προδοσία για τον ιταλικό λαό και για όλους τους φαν του ομίλου. Ο όμιλος VAG θα πρέπει να σταματήσει να θεωρεί ότι είναι το κέντρο του κόσμου και να συμπεριφέρεται αυταρχικά θέλοντας να διαλύσει εμπορικά τους ανταγωνιστές του!
Ο κόσμος θα πρέπει να αντισταθεί στο Γερμανικό marketing που με πλάγιους τρόπους σε αναγκάζει να προτιμήσεις αυτοκίνητο του ομίλου VAG όπως ότι είσαι 'μάγκας' και 'in' όταν οδηγάς δικό τους αυτοκίνητο απλά οι πελάτες τους είναι πρόβατα που τους σέρνουν από τη μύτη.
Δεν έχω τίποτα με τα άλλα γερμανικά μοντέλα που βρίσκονται εκτός του ομίλου VAG για τον οποίο θεωρώ ότι είναι η πιο βρωμικη εταιρεία στον κόσμο, ιδρύθηκε από τον Χίτλερ και γιγαντώθηκε με το παρασκήνιο! -
Ο χρήστης fiat_nikos έγραψε:
Είμαι οπαδός του ομίλου FIAT και προτιμώ να δω την Alfa Romeo να κλείνει παρά να καταλήγει στον 'εχθρό' όμιλος VAG
θα είναι προδοσία για τον ιταλικό λαό και για όλους τους φαν του ομίλου. Ο όμιλος VAG θα πρέπει να σταματήσει να θεωρεί ότι είναι το κέντρο του κόσμου και να συμπεριφέρεται αυταρχικά θέλοντας να διαλύσει εμπορικά τους ανταγωνιστές του!
Ο κόσμος θα πρέπει να αντισταθεί στο Γερμανικό marketing που με πλάγιους τρόπους σε αναγκάζει να προτιμήσεις αυτοκίνητο του ομίλου VAG όπως ότι είσαι 'μάγκας' και 'in' όταν οδηγάς δικό τους αυτοκίνητο απλά οι πελάτες τους είναι πρόβατα που τους σέρνουν από τη μύτη.
Δεν έχω τίποτα με τα άλλα γερμανικά μοντέλα που βρίσκονται εκτός του ομίλου VAG για τον οποίο θεωρώ ότι είναι η πιο βρωμικη εταιρεία στον κόσμο, ιδρύθηκε από τον Χίτλερ και γιγαντώθηκε με το παρασκήνιο!Παραλληλα εισαι και offtopic και εριστικος με το flame bait που κανεις με το πρωτο ποστ σου.
Παρακαλω για περισσοτερη ηρεμια στην παραμονη σου στο φορουμ.[mod] -
Ο χρήστης fiat_nikos έγραψε:
Είμαι οπαδός του ομίλου FIAT και προτιμώ να δω την Alfa Romeo να κλείνει παρά να καταλήγει στον 'εχθρό' όμιλος VAG
θα είναι προδοσία για τον ιταλικό λαό και για όλους τους φαν του ομίλου. Ο όμιλος VAG θα πρέπει να σταματήσει να θεωρεί ότι είναι το κέντρο του κόσμου και να συμπεριφέρεται αυταρχικά θέλοντας να διαλύσει εμπορικά τους ανταγωνιστές του!
Ο κόσμος θα πρέπει να αντισταθεί στο Γερμανικό marketing που με πλάγιους τρόπους σε αναγκάζει να προτιμήσεις αυτοκίνητο του ομίλου VAG όπως ότι είσαι 'μάγκας' και 'in' όταν οδηγάς δικό τους αυτοκίνητο απλά οι πελάτες τους είναι πρόβατα που τους σέρνουν από τη μύτη.
Δεν έχω τίποτα με τα άλλα γερμανικά μοντέλα που βρίσκονται εκτός του ομίλου VAG για τον οποίο θεωρώ ότι είναι η πιο βρωμικη εταιρεία στον κόσμο, ιδρύθηκε από τον Χίτλερ και γιγαντώθηκε με το παρασκήνιο!που σε κρύβαν εσένα τόσο καιρό βρε?
-
Τέτοιες φωνές χρειάζονται στο φόρουμ.
-
Κατά πόσο λέτε να αληθεύει??? (Τα νέα όχι το photoshop)
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=12335
-
Παντως και το AutoExpress την ιδια εχει βαλει...
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... iulia.html
-
Αν βγει έτσι θα είναι μακράν το ομορφότερο μεσαίο.
ΜΑΚΡΑΝ όμως...
Να ήταν και πισωκίνητο...
-
και εδω μερικες πληροφοριες.
http://www.allpar.com/news/index.php/2010/12/alfa-giulia-first-to-use-chrysler-v6
-
Ο χρήστης Turist έγραψε:
Κατά πόσο λέτε να αληθεύει??? (Τα νέα όχι το photoshop)http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=12335
Emoticon που του τρέχουν τα σάλια υπάρχει?
Την έχω αγοράσει επί τόπου.
Κόβω φλέβες και μ'αρέσει μαμώ την άλφα μου μαμώ
Βγάλτε το ρε ταλάκες έτσι να γίνει πανικός -
Πολύ συντηρητικό σχέδιο
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Πολύ συντηρητικό σχέδιοΌντως, για πριν 5 χρόνια μπορεί να ήταν προχωρημένο, αλλά μάλλον αυτό το φότοσοπ είναι απο τότε...
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Πολύ συντηρητικό σχέδιο
Όντως, για πριν 5 χρόνια μπορεί να ήταν προχωρημένο, αλλά μάλλον αυτό το φότοσοπ είναι απο τότε...
Tο εύχομαι!
-
Δε μ αρεσει γιατι μοιαζει με το p****t...
-
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Emoticon που του τρέχουν τα σάλια υπάρχει?
Την έχω αγοράσει επί τόπου.
Κόβω φλέβες και μ'αρέσει μαμώ την άλφα μου μαμώ
Βγάλτε το ρε ταλάκες έτσι να γίνει πανικόςTώρα που θα πάρουν 20δισ ευρώ αποζημίωση από τον Santoro και την εκπομπή anno zero.....θα τη βγάλουν
Busso σοβαρέψου.Aφενός μεν κρίνεις ένα ps της κακιάς ώρας.......αφετέρου ξεχνάς ότι στο πραγματικό σχέδιο θα πρέπει να κάνουν μαγικά για να κατάφέρουν να βολέψουν προβόλους κάτι παραπάνω από δύο μέτρα.
Το μόνο που ισχύει είναι ότι θα ακολουθήσουν τη σχεδιαστική φιλοσοφία του passat cc.....στις διαστάσεις και με τα μηχανικά μέρη που έχω προαναφέρει.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Busso σοβαρέψου.Aφενός μεν κρίνεις ένα ps της κακιάς ώρας.......αφετέρου ξεχνάς ότι στο πραγματικό σχέδιο θα πρέπει να κάνουν μαγικά για να κατάφέρουν να βολέψουν προβόλους κάτι παραπάνω από δύο μέτρα.Το μόνο που ισχύει είναι ότι θα ακολουθήσουν τη σχεδιαστική φιλοσοφία του passat cc.....στις διαστάσεις και με τα μηχανικά μέρη που έχω προαναφέρει.
Σοβαρός είμαι απλά κάνω θετικές σκέψεις μήπως έχουμε κάποια δέηση και τους φωτίσει ο ύψιστος αφενός, αφετέρου κρίνω αυτό που βλέπω(ξέρω ότι είναι ps) και κάνοντας ένα gallop όπου κι αν το έδειξα(στον μέσο αγοραστή) τους έπεσαν τα σαγόνια....
Το οπτικό αποτέλεσμα μιας κουπεειδούς berlina εμένα δεν με χαλάει καθόλου, εφόσον γίνουν σωστά βήματα του παντρέματος των αναλογιών εξωτερικά αλλά και την περιποίηση στο εσωτερικό μέρος δίχως εκπτώσεις και φθήνιες. Συμφωνώ στις ενστάσεις περί ευελιξίας και σπόρτιφνες με ένα μεγάλο μήκος, αλλά υπάρχει περίπτωση επειδή μιλάμε για D-evo το αποτέλεσμα τελικά να είναι ανάλαφρο. Δηλαδή όχι πάνω από 1400 κιλά din με τον 1750 κάτω από το καπό.
Διατηρώ τις αμφιβολίες μου για την ημερομηνία που φημολογείται από τα ιντερνετικά άρθρα και λένε περί τα τέλη του 2011 ότι θα είναι έτοιμη. Δηλαδή σε 12 μήνες από σήμερα.ΥΓ: Πιέζομαι ψυχολογικά στην ιδέα να φύγω από τη μάρκα
Τώρα που είπες Santoro, δες αυτό
http://tv.repubblica.it/dossier/crisi-m ... 8236?video -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
.... και κάνοντας ένα gallop όπου κι αν το έδειξα(στον μέσο αγοραστή) τους έπεσαν τα σαγόνια.......ίσως επειδή έχει ίδια φάτσα με την Panamerda
Το οπτικό αποτέλεσμα μιας κουπεειδούς berlina εμένα δεν με χαλάει καθόλου, εφόσον γίνουν σωστά βήματα του παντρέματος των αναλογιών εξωτερικά αλλά και την περιποίηση στο εσωτερικό μέρος δίχως εκπτώσεις και φθήνιες
ευελπιστώ ότι στο cs δεν έχουν στερέψει από ιδέες και τελικά δεν θα απογοητεύσουν.Στα συν το γεγονός ότι απορρίφθηκε οριστικά η ιδέα του σχεδίου σε στυλ mondeo.Στο ερωτηματικό η συνέχιση ή όχι της σχεδιαστικής γλώσσας της 8c,η οποία απεδείχθη ότι σε projects που έχουν εκπονηθεί αρχικά ως Fiat,δεν λειτουργεί (τρανή απόδειξη η μούρη βραστού ψαριού της (vo)mito). Στα πλην η ανάγκη να βολευτούν παραπάνω από δύο μέτρα στους προβόλους (αχίλλειος πτέρνα στο σχέδιο της 159.... παρόλες τις συμμαζεμένες της διαστάσεις).
[ Συμφωνώ στις ενστάσεις περί ευελιξίας και σπόρτιφνες με ένα μεγάλο μήκος, αλλά υπάρχει περίπτωση επειδή μιλάμε για D-evo το αποτέλεσμα τελικά να είναι ανάλαφρο. Δηλαδή όχι πάνω από 1400 κιλά din με τον 1750 κάτω από το καπό.
Δεν μιλάμε για D -evo....αλλά για C-wide, εξ'ολοκλήρου εξελιγμένη στο USA με ό,τι αυτό συνεπάγεται για διαφοροποιήσεις των μοντέλων κάτω από τα ρούχα.Έτσι και αλλιώς με μήκος κατά 25 εκατοστά μεγαλύτερο της 159,το θεωρητικό πλεονέκτημα βάρους της compact έναντι της ελαφρωμένης premium...μάλλον πάει στράφι.Δύσκολα βλέπω κάτι κάτω από τα 1500 κιλά με το καλημέρα και στη βασική έκδοση.
Και πέρα από τα σχέδια και άλλα φαιδρά...μην ξεχνάς ότι δεν υπάρχει πλέον κανένας Daniele Bandiera και Pasquale Oliveri να σώσει την κατάσταση,αλλά μόνο ο 'make things simpler', που θέλει ως το 2014, 38 μοντέλα σε 5 πλατφόρμες (η μια εκ των οποίων είναι για χρήση σε lcv)...από το σημερινό 38 μοντέλα σε 11 πλατφόρμες, ο οποίος ανακοινώνει ότι για συγκεκριμένες τυπολογίες οχημάτων δεν χρειάζονται καν πρωτότυπα και πρέπει να υπάρξει μια συνεργεία μεταξύ αυτοκινήτων ίδιας αρχιτεκτονικής Fiat και Chrysler της τάξης του 70% και πάνω από 35% για αυτοκίνητα των δύο ομίλων με διαφορετική αρχιτεκτονική (πώς νομίζεις ότι εξοικονόμησε το 35% των επενδύσεων και το 65% των εξόδων έρευνας και εξέλιξης από το (!)2006....πράγματα για τα οποία καμαρώνει).Το ξεκάθαρο μήνυμα που στέλνει η Fiat, δεν είναι εκείνο της παραγωγής των κατά το δυνατόν καλύτερων αυτοκινήτων,αλλά της κατά το δυνατόν παραγωγής με χαμηλότερο κοστολόγιο (σαν να διαβάζω report κινέζου κατασκευαστή).Διατηρώ τις αμφιβολίες μου για την ημερομηνία που φημολογείται από τα ιντερνετικά άρθρα και λένε περί τα τέλη του 2011 ότι θα είναι έτοιμη. Δηλαδή σε 12 μήνες από σήμερα.
Διατήρησε τις...καθώς, μολονότι ο zio wester φιλοδοξεί να μπορεί στο μέλλον να σου στήσει ένα νέο μοντέλο σε 15 μήνες (μειώνοντας τα μουλάρια κατά 80% και τις δοκιμές κατά 70%..τρέχοντας τα πάντα στον υπολογιστή),ακόμα δεν έχει αποδεσμευτεί καν κονδύλι για την εξέλιξη (από Q2 2011 και βλέπουμε).
http://tv.repubblica.it/dossier/crisi-m ... 8236?video
Ο bunga bunga τη γλύτωσε όμως (εφτάψυχος)
ALFA ROMEO GIULIA