-
Αρκετές φορές ήταν θέμα ρύθμισης όπως είπε ο pandp, όμως το φαινόμενο αυτό παρατηρείται συχνά όταν τα σωληνάκια που συνδέουν τα μπέκ με τους injectors είναι μακριά (μεγάλα σε μήκος)με αποτέλεσμα στο άφημα του γαζιού να δημιουργείται κενό καυσίμου και να σβήνει ο κινητήρας.
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Αν έχει πρόβλημα ο κινητήρας σου και με τη λίγο μεγαλύτερη θερμοκρασία που θα δουλέψει, γιατί με το αέριο θα δουλέψει σε υψηλότερη θερμοκρασία το εμφανίσει γιατί να το πληρώσω εγώ?
O βενζινοκινητήρας όπως βγαίνει από το εργοστάσιο είναι ρυθμισμένος να λειτουργεί σε μία συγκεκριμένη θερμοκρασία αν δεν κάνω λάθος. Συνεπώς αν χρησιμοποιώ ως καύσιμο αέριο ανεβάζω και την θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα μου? Αυτό είναι επιτρεπτό?
Οι σωστά ρυθμισμένοι κινητήρες μπορούν μια χαρά να λειτουργούν με LPG.
Υπάρχει μόνο ένα μικρό θέμα με τις βαλβίδες. -
Κύριε, Antonis-team, είπατε: 8/100 είναι εκτός αντικειμένου η μετατροπή. Θα μπορούσα να μιλήσω για 14/100, και με την προϋπόθεση 30000 οπωσδήποτε τον χρόνο.
Ακόμη, λέτε πάντα: ΦΕΕΕΕΕΤΑΑΑΑΑΑ…- ΦΕΤΑ όμως μέχρι πότε? Δεδομένου ότι όσο πιο γρήγορα το αποφασίσουμε τόσο πιο γρήγορα η απόσβεση. Ή εννοείτε να περιμένουμε τον αξιόπιστο εγκαταστάτη (αντιπροσωπεία) που και πάλι δεν θα είμαστε σίγουροι.
- Εγώ κάιω 6,5-7 λ/100 και 34000/έτος. A4 1.6 3 ετών, οπότε να μην το επιχειρήσω?
-
Ο χρήστης lpgnik έγραψε:
απαγορεύεται να πηγαίνεις πάνω από 2.000 χλμ την ώρα.
Αν όμως το αέριο που θα βάλεις έχει μάπα μείγμα πράγμα συνηθισμένο στη Ελλάδα και αυτό σου κάνει ζημιά γιατί να την πληρώσω εγώ?αυτό πως ακριβώς μπορείς να το μάθεις?
Αν έχει πρόβλημα ο κινητήρας σου και με τη λίγο μεγαλύτερη θερμοκρασία που θα δουλέψει, γιατί με το αέριο θα δουλέψει σε υψηλότερη θερμοκρασία το εμφανίσει γιατί να το πληρώσω εγώ?
όταν έρχομαι και σου λέω θέλω να βάλω υγραέριο στο αμάξι μου, έρχομαι σε σένα που υποτίθεται ότι ξέρεις ποιά αμάξια μπορούν να βάλουν υγραέριο, και αναλαμβάνεις την ευθύνη της εγκατάστασης, ή μου λές ότι ξέρεις φίλε, δεν έχω ιδέα αν ο κινητήρας σου παίρνει υγραέριο, γουστάρεις να ρισκάρεις και να πάρεις τα πιστόνια στο χέρι μετά απο κανα χρόνο?
Λες κάτι παρόμοιο στους πελάτες σου?Όσον αφορά την απόδειξη, ρώτα στην αντιπροσωπεία σου, θα σου πουν πως όλα μπορούν να διαβαστούν.
πολλά μπορούν να διαβαστούν και πολλά μπορείς να τα μεγειρέψεις όπως γουστάρεις, δεν απαντας σε κανένα ερώτημα όμως
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Αν έχει πρόβλημα ο κινητήρας σου και με τη λίγο μεγαλύτερη θερμοκρασία που θα δουλέψει, γιατί με το αέριο θα δουλέψει σε υψηλότερη θερμοκρασία το εμφανίσει γιατί να το πληρώσω εγώ?
O βενζινοκινητήρας όπως βγαίνει από το εργοστάσιο είναι ρυθμισμένος να λειτουργεί σε μία συγκεκριμένη θερμοκρασία αν δεν κάνω λάθος. Συνεπώς αν χρησιμοποιώ ως καύσιμο αέριο ανεβάζω και την θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα μου? Αυτό είναι επιτρεπτό?
Πριν απαντήσω θα πω πως δεν έχω πολεμόχαρο χαρακτήρα, απλά δεν δέχομαι να μου λένε λουλάδες για τη δουλειά μου. Αποδεικνύω καθημερινά την αξία μου με το να έχω ευχαριστημένους πελάτες χωρίς προβλήματα.
Ναι μπορείς να δουλέψεις τον κινητήρα σου σε μεγαλύτερη θερμοκρασία διότι έχει αυτό που λέγεται ανοχές λειτουργίας. Όμως σε περίπτωση προχωρημένης φθοράς αυτή η ανοχή μειώνεται ή και εξαφανίζεται. -
Ο χρήστης lpgnik έγραψε:
απαγορεύεται να πηγαίνεις πάνω από 2.000 χλμ την ώρα.ε δε λέει, θα κάνεις καμιά βδομάδα να φτάσεις σελήνη
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
απαγορεύεται να πηγαίνεις πάνω από 2.000 χλμ την ώρα.
Αν όμως το αέριο που θα βάλεις έχει μάπα μείγμα πράγμα συνηθισμένο στη Ελλάδα και αυτό σου κάνει ζημιά γιατί να την πληρώσω εγώ?αυτό πως ακριβώς μπορείς να το μάθεις?
Αν έχει πρόβλημα ο κινητήρας σου και με τη λίγο μεγαλύτερη θερμοκρασία που θα δουλέψει, γιατί με το αέριο θα δουλέψει σε υψηλότερη θερμοκρασία το εμφανίσει γιατί να το πληρώσω εγώ?
όταν έρχομαι και σου λέω θέλω να βάλω υγραέριο στο αμάξι μου, έρχομαι σε σένα που υποτίθεται ότι ξέρεις ποιά αμάξια μπορούν να βάλουν υγραέριο, και αναλαμβάνεις την ευθύνη της εγκατάστασης, ή μου λές ότι ξέρεις φίλε, δεν έχω ιδέα αν ο κινητήρας σου παίρνει υγραέριο, γουστάρεις να ρισκάρεις και να πάρεις τα πιστόνια στο χέρι μετά απο κανα χρόνο?
Λες κάτι παρόμοιο στους πελάτες σου?Όσον αφορά την απόδειξη, ρώτα στην αντιπροσωπεία σου, θα σου πουν πως όλα μπορούν να διαβαστούν.
πολλά μπορούν να διαβαστούν και πολλά μπορείς να τα μεγειρέψεις όπως γουστάρεις, δεν απαντας σε κανένα ερώτημα όμως
Μπορείς να μη βάλεις υγραέριο;
Άντε παλικαράκι μου........
άμα η τσεπούλα σου το σηκώνει κάτσε έτσι, αλλιώς τράβα να βρεις εγκαταστάτη που να σε ανέχεται..... όπως προείπα, δεν απαντώ για να απαντώ, έχω να ξοδέψω το χρόνο μου αλλού αν θέλω, εδώ μπήκα για να βοηθήσω ΑΝ κάποιος χρειαστεί κάτι και όχι να γίνω βορρά των σκυλιών γιατί κάποιοι πρέπει να το παίζουν γνώστες ......
ΑΝ λοιπόν και ΜΟΝΟ ΑΝ κάποιος έχει κάποιο θεματάκι τεχνικό μπορώ να απαντήσω, οι λοιποί αιμ σορρι δεν δύναμαι.- -
Επανέρχομαι στο θέμα της αύξησης της κατανάλωσης: mito gpl 8.1 αντί 6.1, 8.1/6.1= 1,33 άρα +33% αύξηση.
www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/38757_25780.asp -
Ο χρήστης lpgnik έγραψε:
απαγορεύεται να πηγαίνεις πάνω από 2.000 χλμ την ώρα.
Αν όμως το αέριο που θα βάλεις έχει μάπα μείγμα πράγμα συνηθισμένο στη Ελλάδα και αυτό σου κάνει ζημιά γιατί να την πληρώσω εγώ?αυτό πως ακριβώς μπορείς να το μάθεις?
Αν έχει πρόβλημα ο κινητήρας σου και με τη λίγο μεγαλύτερη θερμοκρασία που θα δουλέψει, γιατί με το αέριο θα δουλέψει σε υψηλότερη θερμοκρασία το εμφανίσει γιατί να το πληρώσω εγώ?
όταν έρχομαι και σου λέω θέλω να βάλω υγραέριο στο αμάξι μου, έρχομαι σε σένα που υποτίθεται ότι ξέρεις ποιά αμάξια μπορούν να βάλουν υγραέριο, και αναλαμβάνεις την ευθύνη της εγκατάστασης, ή μου λές ότι ξέρεις φίλε, δεν έχω ιδέα αν ο κινητήρας σου παίρνει υγραέριο, γουστάρεις να ρισκάρεις και να πάρεις τα πιστόνια στο χέρι μετά απο κανα χρόνο?
Λες κάτι παρόμοιο στους πελάτες σου?Όσον αφορά την απόδειξη, ρώτα στην αντιπροσωπεία σου, θα σου πουν πως όλα μπορούν να διαβαστούν.
πολλά μπορούν να διαβαστούν και πολλά μπορείς να τα μεγειρέψεις όπως γουστάρεις, δεν απαντας σε κανένα ερώτημα όμως
Μπορείς να μη βάλεις υγραέριο;
Άντε παλικαράκι μου........
άμα η τσεπούλα σου το σηκώνει κάτσε έτσι, αλλιώς τράβα να βρεις εγκαταστάτη που να σε ανέχεται..... όπως προείπα, δεν απαντώ για να απαντώ, έχω να ξοδέψω το χρόνο μου αλλού αν θέλω, εδώ μπήκα για να βοηθήσω ΑΝ κάποιος χρειαστεί κάτι και όχι να γίνω βορρά των σκυλιών γιατί κάποιοι πρέπει να το παίζουν γνώστες ......
ΑΝ λοιπόν και ΜΟΝΟ ΑΝ κάποιος έχει κάποιο θεματάκι τεχνικό μπορώ να απαντήσω, οι λοιποί αιμ σορρι δεν δύναμαι.-και δυο αυγά τουρκίας
-
Μερικες φορές αναρωτιέμαι είναι στραβός ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε, μάλλον στραβά ψωλοαρμενίζουμε, όπως την εποχή των παχιών αγελάδων στον κατασκευαστικό κλάδο ο κάθε μπαρμπα-Μίτσος που είχε πέντε φράγκα στην άκρη από τους φόρους που δεν απέδωσε στο μπουρδελοκράτος (κλασσικός νεοέλλην) ή από τις Βουλγάρες που έφερε στο κολόμπαρο του χωριού του ή κληρονομιά από τον δοσίλογο πατέρα που έγινε πλούσιος στην κατοχή ή από το χρηματηστήριο πριν μπουν τα θύματα, ή...., τα έριξε στην οικοδομή μέχρι που έγινε της Πόπης το κάγκελο και έχασαν τα αυγά και τα πασχάλια.
Έτσι και τώρα ο κάθε μπαρπα-Μήτσος (υπάρχουν και εξαιρέσεις) μυρίστηκε ψωμί, ευκολο χρήμα και επεκτίνανε την μαστορική επιστήμη τους και στην τοποθέτηση κιτ υγραεριοκίνησης, θεμιτό μέχρι ενός σημείου βέβαια, δεν είναι δυνατόν να μας κάνουνε παρατηρήσεις οι ίδιοι ή τα παπαγαλάκια τους για το τι θα γράφουμε στο Forum γιατί είναι πασιφανές ότι πολλοί από εμάς έχουμε διαβάσει και κατέχουμε τεχνικές γνώσεις πολλές περισσότερες από αυτούς και επί του πρακτέου, βλέπουμε τα θετικά της υγραεριοκίνησης αλλά βγάζουμε στην επιφάνεια και τα αρνητικά της υγραερικίνησης.
Επαναλαμβάνω τις εξης ερωτήσεις προς του γκαζάδες τοποθέτησης.
1.Ποιό είναι το χοντρικό κόστος αγοράς ενός τυπικού πλήρες κιτ υγραεριοκίνησης της λεγόμενης 4ης γεννειας 4κύλινδρου κυνητήρα, εγώ θα σα πω εγκυρα ότι ένα Τουρκικο δεν ξεπερνάει τα 400 Ε και τα Ιταλικά έχουν λίγο πάνω από 500 Ε.
2.Πόσες εργατοώρες απαιτούνται, έγκυρα σαν λέω ότι 6 εργατοώρες είναι υπεραρκετές, εκτός αμα μαθαίνουνε κουρείς στου κασίδι το κεφάλι.
Αρα για τα ελληνικά δεδομένα το κόστος τοποθέτησης ενός Τούρκικου κιτ δεν πρέπει να ξεπερνούσε τα 800 Ε και ενός Ιταλικού τα 900 Ε.Για τους γκαζάδες εμπορίας.
Πέρσυ το βαρέλι ήταν λιγο κάτω από τα 80 Ε η βενζίνη πριν τις δύο διαδοχικές αυξήσεις του φόρου και τις δύο αυξήσεις του ΦΠΑ ήταν περί του 1,20 Ε, το lpg είχε κάτω από 0,60 Ε, δηλαδή 2:1, σήμερα μετά τις δύο διαδοχικές αυξήσεις του φόρου μόνο στην βενζίνη και με το βαρέλι περίπου στα περσινά επίπεδα έφεραν οι γκαζάδες την αναλογία πάλι στο 2:1 αισχροκερδίζοντας σε βάρος των καταναλωτών, εδώ πάει ο λύκος στην αντάρα χαίρεται, κανονικά η τιμή του υγραερίου σε καμία περίπτωση δεν θα έπρεπε να ήταν πάνω από 0,65 Ε, αλλά το τραστ των γκαζάδων θα λέει: τι θα κάνουν τα θύματα υγραέριο θα βάλουν που έχει την μισή (λέξη παγίδα) τιμή από την βενζίνα.Υ,Γ Έχω αυτοκίνητο με lpg clio II εδώ και 9 μήνες και 10000ΚΜ
-
να προτείνω κάτι???
να ξαναγυρίσουμε στο θέμα???
Προτείνω να σταματήσουμε τους διαξιφισμούς και να γυρίσουμε στο θέμα : υγραέριο!!
Όσοι έχουν βάλει, ας καταθέσουν απόψεις και προβλήματα για να βοηθήσουν του άλλους που είτε έχουν βάλει, είτε πρόκειται να βάλουν!!!
Όσοι δεν έχουν βάλει, απλά να μείνουν σε ερωτήματα προς το φόρουμ για επίλυση προβλημάτων και όχι διαξιφισμούςΤι λέτε??? γυρίζουμε σελίδα???
-
tgi, με το πόστ σου την γύρισες, είμαστε στην** 171**
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
Ίσως η πιο φθηνή τιμή να είναι πλέον στην οδό Μαρκόνι στον Ελαιώνα στο Αιγάλεω. Σύμφωνα με το gasprice η τιμή πριν 2 μέρες ήταν 0,69...Είναι πολύ καλός!!!
και φτηνός αλλά και καλό υγραέριο (με καλή πρόσμιξη υγραερίου - προπανίου)
έβαλα δύο φορές και η κατανάλωση μου έπεσε από 13,5 lt/100 Km στα 12,5 lt/100Km!
Τον προτείνω ανεπιφύλακτα!!!Πριν από αυτον έβαζα στην Μεταμόρφωση αλλα αυτός το πήγε 0.72 και το καύσιμο του μου έφτανε τα 14 - 14,5 lt/100Km!
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
tgi, με το πόστ σου την γύρισες, είμαστε στην** 171**Ορίστε?
-
Lpgnik, σε ευχαριστουμε για τις γνωσεις που μας δινεις αν και με λιγο πολεμοχαρο χαρακτηρα. :-))
Αν εχεις την καλοσυνη (που την εχεις!) εχω ενα ψιλοπροωληματακι με το κιτ μου.
Συγκεκριμενα, το αυτοκινητο οταν παει με βενΖινη δεν σβηνει ποτε στο ρελαντι μετα απο ελεγχο ολοκληρης εβδομαδας.
Αν τωρα λειτουργει με το υγραεριο ( βαζω παντα απο ιδιο πρατηριο) γινεται ανα 2-3 το εξης:
Οταν ξεκιναω ολα καλα. Στην κινηση επανω ολα καλα. Οταν καποιες φορες παω να πλησιασω στο φαναρι, σταματωντας σχεδον τελειως, εκει που παω να βγαλω την ταχυτητα στο νεκρο και ενω ακομα το αυτοκινητο ρολαρει με 2-3 χλμ/ωρα ΕΚΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΑΠΟΤΟΜΟ ΒΥΘΙΣΜΑ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΒΗΝΕΙ Ή ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΟ ΞΑΝΑΒΡΙΣΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ ΑΝΑΜΜΕΝΗ Η ΜΗΧΑΝΗ.
Αυτο μπορει να το κανει τυχαια μπορει ανα 2-3 μερες περιπου και μονο 1-2 φορες την ιδια μερα. Πολλες μερες ομως και καθολου.
Το προβλημα ειναι οτι το παιρνει η γυναικα με το παιδι και φοβαμαι μην της σβησει καπου και τα χασει.
Να αναφερω οτι μετα απο δυο ρυθμισεις στον εγκαταστατη με παρεπεμψε ατην αντιπροσωπεια για καθαρισμο της πεταλουδας του αερα το οποιο και εκανα. Στο καπακι μου εκανε νεα ρυθμιση λεγοντας οτι τωρα ο εγκεφαλος του κιτ δειχνει οτι ζητουσε λιγο παραπανω υγραεριο. Το αυτοκινητο παει ομορφα. Σβηνει πολυ λιγοτερο συχνα αλλα εχθες παλι εσβησε σε ενα φαναρι σταματωντας ποτε ομως οταν ειναι στο ρελαντι σταματημενο αλλα παντα μολις παω να σταματησω και το βαζω στο νεκρο!!!
Ερωτηματα: μηπως θελει και αλλο καυσιμο και αν ναι που θα φτασει αυτο; Μηπως εται θα σπαταλαω παρα πολυ υγραεριο γιατι με τις τελευταιες ρυθμισεις ηδη το αυτοκινητο πεταει.
Μηπως εχουν προβλημα τα μπεκ; Σε ολες ομως τις στροφες δεν παρατηρω Απωλεια ισχυος πουθενα.
Μηπως τα μπουζι να θελουν αλλαγη. Θα γινει σερβις τον φεβρουαριο και ειναι ηδη 4 ετων;
Αν μου απαντησεις θα σε ευγνωμονω γιατι ειμαι λιγο χαμενος.
Ευχαριστω εκ των προτερων!
Lpgnik, μηπως δεν ειδες τα παταπανω που εγραψα;
Help!
-
Ο χρήστης tgi έγραψε:
Ίσως η πιο φθηνή τιμή να είναι πλέον στην οδό Μαρκόνι στον Ελαιώνα στο Αιγάλεω. Σύμφωνα με το gasprice η τιμή πριν 2 μέρες ήταν 0,69...
Είναι πολύ καλός!!!
και φτηνός αλλά και καλό υγραέριο (με καλή πρόσμιξη υγραερίου - προπανίου)
έβαλα δύο φορές και η κατανάλωση μου έπεσε από 13,5 lt/100 Km στα 12,5 lt/100Km!
Τον προτείνω ανεπιφύλακτα!!!Πριν από αυτον έβαζα στην Μεταμόρφωση αλλα αυτός το πήγε 0.72 και το καύσιμο του μου έφτανε τα 14 - 14,5 lt/100Km!
μια μικρή διόρθωση.... πρόσμιξη βουτανίου- προπανίου, απλά για την ορθότητα του λόγου
-
Ο χρήστης lpgnik έγραψε:
Ίσως η πιο φθηνή τιμή να είναι πλέον στην οδό Μαρκόνι στον Ελαιώνα στο Αιγάλεω. Σύμφωνα με το gasprice η τιμή πριν 2 μέρες ήταν 0,69...
Είναι πολύ καλός!!!
και φτηνός αλλά και καλό υγραέριο (με καλή πρόσμιξη υγραερίου - προπανίου)
έβαλα δύο φορές και η κατανάλωση μου έπεσε από 13,5 lt/100 Km στα 12,5 lt/100Km!
Τον προτείνω ανεπιφύλακτα!!!Πριν από αυτον έβαζα στην Μεταμόρφωση αλλα αυτός το πήγε 0.72 και το καύσιμο του μου έφτανε τα 14 - 14,5 lt/100Km!
μια μικρή διόρθωση.... πρόσμιξη βουτανίου- προπανίου, απλά για την ορθότητα του λόγου
Έχεις δίκιο .. Ευχαριστώ για την διόρθωση
-
Ο χρήστης lpgnik έγραψε:
Μπορείς να μη βάλεις υγραέριο;
Άντε παλικαράκι μου........
άμα η τσεπούλα σου το σηκώνει κάτσε έτσι, αλλιώς τράβα να βρεις εγκαταστάτη που να σε ανέχεται..... όπως προείπα, δεν απαντώ για να απαντώ, έχω να ξοδέψω το χρόνο μου αλλού αν θέλω, εδώ μπήκα για να βοηθήσω ΑΝ κάποιος χρειαστεί κάτι και όχι να γίνω βορρά των σκυλιών γιατί κάποιοι πρέπει να το παίζουν γνώστες ......
ΑΝ λοιπόν και ΜΟΝΟ ΑΝ κάποιος έχει κάποιο θεματάκι τεχνικό μπορώ να απαντήσω, οι λοιποί αιμ σορρι δεν δύναμαι.-Πρώτον, ως mod θα σου πω να χαλαρώσεις λίγο με τα παλικαράκι μου κλπ υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς. Αν μπήκες προς άγραν πελατών εδώ μέσα, έκανες μεγάλο λάθος. Απαξ και γράφεις κάτι να είσαι έτοιμος να δεχτείς κριτική για αυτό, όπως και συγχαρητήρια. Αν δεν συμφωνείς λοιπόν με αυτήν τη σύμβαση, υπάρχουν και άλλοι χώροι μάλλον που θα σε βολέψουν καλύτερα.
Όταν βλέπω επαγγελματίας να λέει το παρακάτω:
Αν έχει πρόβλημα ο κινητήρας σου και με τη λίγο μεγαλύτερη θερμοκρασία που θα δουλέψει, γιατί με το αέριο θα δουλέψει σε υψηλότερη θερμοκρασία το εμφανίσει γιατί να το πληρώσω εγώ?
δεν μπορώ, τρελαίνομαι.
Αν ΕΣΥ δεν ξέρεις αν ο κινητήρας έχει πρόβλημα, τότε ποιός ξέρει; Ο καημένος που θέλει να γλυτώσει δέκα φράγκα για να τα χώσει στα ιδιαίτερα των παιδιών του ή εσύ που υποτίθεται πως σου έρχεται εμπιστευόμενός σε; Δεν ξέρεις αν θα έχει πρόβλημα και δέχεσαι να κάνεις την εγκατάσταση παίρνοντας τα λεφτά του άλλου;
Ακόμα απάντηση για το τι θυσιάζεις στον προγραμματισμό και έχεις ελάχιστα αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με τα εργοστασιακά bifuel δεν έχουμε πάρει.
-
Μ' αρεσεις, ως mod με απειλείς πως τι θα με διώξεις; χαχαχα ε και;
τσιφλίκι το κάνατε και εδώ; Αν δε σου αρέσει που μιλάω ελεύθερα μπορείς να φύγεις φίλτατε (και αυτό είναι υποτιμητικό ξέρεις),
όσο για το τρελαίνεσαι κοίτα να γίνεις επαγγελματίας και τότε μιλάμε.... until then... δεν!
(δεν είδα κανέναν επαγγελματία να διαφωνεί μαζί μου, μόνο εσένα.... φίλτατε)
Άμα γουστάρεις και την πας τη φάση σβήσε με..... απλά θα φανεί ξεκάθαρα πως τα τσιφλίκια ζουν και βασιλεύουν στην Ελλαδίτσα μας....
Όσον αφορά για το τι θυσιάζω, θα το μάθεις μόνο άμα γίνεις ποτέ πελάτης μου... πράγμα αδύνατο γιατί όπως ΔΕΝ έχεις καταλάβει εγώ δεν κάνω άγρα πελατών εδώ, έχω αρκετούς.- -
Ο χρήστης tgi έγραψε:
Ίσως η πιο φθηνή τιμή να είναι πλέον στην οδό Μαρκόνι στον Ελαιώνα στο Αιγάλεω. Σύμφωνα με το gasprice η τιμή πριν 2 μέρες ήταν 0,69...
Είναι πολύ καλός!!!
και φτηνός αλλά και καλό υγραέριο (με καλή πρόσμιξη υγραερίου - προπανίου)
έβαλα δύο φορές και η κατανάλωση μου έπεσε από 13,5 lt/100 Km στα 12,5 lt/100Km!
Τον προτείνω ανεπιφύλακτα!!!Πριν από αυτον έβαζα στην Μεταμόρφωση αλλα αυτός το πήγε 0.72 και το καύσιμο του μου έφτανε τα 14 - 14,5 lt/100Km!
Θα υπαρξει αραγε εστω ενας που να κρατησει την τιμη σε λογικα πλαισια φθηνοτερα απο τους αλλους?
Ειμαστε πλεον οι ακριβότεροι και στο γκαζι? Ρε δεν πανε καλα οι γκαζαδες, με το ετσι θελω πηρε τοσο πανω η τιμη!
Υγραεριοκίνηση!