-
φερνει λιγο σε μινι
και Α1 τωρα που το βλεπω απο πισω
ωραιους σκαραβαιους τελικα μονο η porsche φτιαχνει
-
Τι πάτωμα θα χει αυτό, Polo ή Golf? Για να ξέρουμε αν θα ναι λίγο ή πολύ ξενέρωτο...
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Καλό, αλλά την οροφή γιατί την έκαναν επίπεδη?Έχουν την λογική του ΙΚΕΑ.
Για καλύτερο πακετάρισμα, έτσι ώστε να χωράει περισσότερα η νταλίκα -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Τι πάτωμα θα χει αυτό, Polo ή Golf? Για να ξέρουμε αν θα ναι λίγο ή πολύ ξενέρωτο...Φαντάζομαι σε αυτό του καινούριου Α3.
Ξενέρωτο ξενέρωτο αλλά διαχειρίζεται για πλάκα 340 αλογάκια. Η απάντηση από τους Ιταλούς είναι το 2κύλινδρο 500ράκι? -
Δεν σε έπιασα...τι σχέση έχει το RS3 με το 500αρακι? Επίσης το ότι το θεωρώ εκ των προτέρων ξενέρωτο δεν σημαίνει το κάνω σε σχέση με κάποιο ιταλικό!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Δεν σε έπιασα...τι σχέση έχει το RS3 με το 500αρακι? Επίσης το ότι το θεωρώ εκ των προτέρων ξενέρωτο δεν σημαίνει το κάνω σε σχέση με κάποιο ιταλικό!Το ότι εγώ σε θεωρώ εκ των προτέρων έξυπνο δε σημαίνει ότι το σχετίζω με κάτι.
Αναφερόμουν σε αυτό το πάτωμα που θεωρείς ξενέρωτο. Έχει έκδοση που κατεβάζει στο δρόμο 340.
Κατά τα άλλα να είχαμε να λέγαμε. Τα ακούσαμε και τα ξενέρωτα πατώματα, και τους κινητήρες που καίνε λάδια και τις ψευτο4κινήσεις και τα βαρετά τιμόνια και και και.....Αλλά ο βομβαρδισμός καινούριων μοντέλων συνεχίζει ακάθεκτος....Και ομολογουμένως πάρα πολύ καλών με βελτιωμένη αισθητική σε σχέση με αυτήν που κράζαμε παλιά. Ναι οκ το Passat & το Jetta & το pEOS είναι πανηγύρια από εμφάνιση, είναι όμως καλά αυτοκίνητα, αλλά κάτι Scirocco, Passat CC & Beetle 2011 νομίζω ότι θα τα ζήλευαν πολλοί κατασκευαστές να τα είχαν στην φαρέτρα τους, ακόμα και εξ Ιταλίας....Αν πάλι έχουν καλύτερα από αυτά, τότε περιμένω να μου τα δείξετε παρακαλώ -
Το αφετικό τρελλάθηκε. 71 δις δολ. τα επόμενα χρόνια για να γίνει το Λαικό πρώτη δύναμη παγκοσμίως, υπερκεράσοντας την Τουότα και σε όγκους και σε κέρδη. Πάνω από τα μισά φράγκα θα πάνε για νέα μοντέλα.
Το Τέταρτο Ράιχ είναι εδώ.For all the trouble Toyota has endured over the past year, the Japanese juggernaut is still the top dog in the automotive kingdom. Volkswagen wants to change that with an ambitious goal to overtake Toyota in overall sales and profitability by 2018. VW currently has a long way to go to reach Toyota, but Automotive News reports that the German automaker plans to bridge the gap by investing 51.6 billion euros ($71 billion in U.S. dollars) though 2015 to beef up it's product lineup.
That's a lot of coin by any stretch, and VW plans to spend that wealth in several key areas. A reported $38 billion will be spent to bolster the automaker's current model lineup across VW's many brands, enabling VW to 'systematically continue its model roll out with a view to tapping new markets and segments.' Another $19.6 billion will be spent on cross-product investments and another $14 billion will go towards what AN calls 'additions to capitalized investment costs.'
Volkswagen reportedly plans to hit 10 million global sales per year as early as 2015, but to increase sales so dramatically, new plants must be built. The German automaker will open a U.S. plant in Tennessee next year, and there are plans to build two more assembly plants in China in an effort to increase sales in the world's largest car market to three million units per year within four years. VW's plan to spend over $14 billion in China through 2015 isn't even included in the $71 billion investment, either, as all China operations are run under a joint venture with FAW and SAIC.
Will Volkswagen reach it's very ambitious goal to hit 10 million annual sales by 2015? We have no idea, but we can at least say that The People's Car Maker plans to spend big while trying.
http://www.autoblog.com/2010/11/22/whats-it-cost-to-beat-toyota-71-billion-says-vw/
-
Εγώ το βλέπω... άκλαφτει θα πάνε και τότε θα πέσει το μεγάλο κλάμα...
-
Όταν παίζεις με τόσα λεφτά, με τόσα μοντέλα, με τόσες φίρμες, χώρια και αυτές που θες να αγοράσεις, και σε όλον τον κόσμο, δύο είναι οι πιθανές καταλήξεις :
Ή όλα ή τον Ιόλα.ΥΓ. Για τους νεώτερους, όπου Ιόλας διαβάστε the longest of the three.
-
Μην ξεχνάς οτι το ίδιο πήγε να κάνει και η GM και είδες πως τα κατάφερε...
Γιατί οταν υπάρχουν 20 εταιρίες και κλείσουν οι δυο... σιγά τα όα... Ενώ αν υπάρχουν 5 και κλείσει η μια... μπαμ!
Απλά εμένα μου κάνει οτι οι Γερμάνοι έχουν πάρει πολύ αέρα τα μυαλά τους (το παθαίνουν αυτό, μία φορά τα 40 χρόνια) και νομίζουν οτι είναι βασιλιάδες...
Έτσι όπως ειναι το παρόν οικονομικό σύστημα, ένα τουβλάκι να πέσει μπορεί να φέρει ντόμινο πανέυκολα!
Αν μαζεύεις μαζεύεις μαζεύεις μπορεί να καταρεύσεις σε χρόνο μηδέν και φυσικά να πάρεις μαζί σου ένα σορό κόσμο. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Δεν σε έπιασα...τι σχέση έχει το RS3 με το 500αρακι? Επίσης το ότι το θεωρώ εκ των προτέρων ξενέρωτο δεν σημαίνει το κάνω σε σχέση με κάποιο ιταλικό!
Το ότι εγώ σε θεωρώ εκ των προτέρων έξυπνο δε σημαίνει ότι το σχετίζω με κάτι.
Αναφερόμουν σε αυτό το πάτωμα που θεωρείς ξενέρωτο. Έχει έκδοση που κατεβάζει στο δρόμο 340.
Κατά τα άλλα να είχαμε να λέγαμε. Τα ακούσαμε και τα ξενέρωτα πατώματα, και τους κινητήρες που καίνε λάδια και τις ψευτο4κινήσεις και τα βαρετά τιμόνια και και και.....Αλλά ο βομβαρδισμός καινούριων μοντέλων συνεχίζει ακάθεκτος....Και ομολογουμένως πάρα πολύ καλών με βελτιωμένη αισθητική σε σχέση με αυτήν που κράζαμε παλιά. Ναι οκ το Passat & το Jetta & το pEOS είναι πανηγύρια από εμφάνιση, είναι όμως καλά αυτοκίνητα, αλλά κάτι Scirocco, Passat CC & Beetle 2011 νομίζω ότι θα τα ζήλευαν πολλοί κατασκευαστές να τα είχαν στην φαρέτρα τους, ακόμα και εξ Ιταλίας....Αν πάλι έχουν καλύτερα από αυτά, τότε περιμένω να μου τα δείξετε παρακαλώΝαι ρε συ Μπούσε καλά όλα αυτά! Απλά δεν με συγκινούν. Btw δες το ακριβώς από κάτω σου post. Αυτό είναι η Φαουβε...μόνο χρήμα και φοβερό management. Πες μου μια αυτοκινητοβιομηχανία που θα τα είχε αυτά τα 2 και δεν θα μπορούσε πχ να βγάλει ένα πάτωμα μικρομεσαίου για 340 άτια! Anyway μακρά συζήτηση...πάω μια βόλτα τον τσίγκο τώρα να ανανεώσω την ιταλοφροσύνη μου!!
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Τι πάτωμα θα χει αυτό, Polo ή Golf? Για να ξέρουμε αν θα ναι λίγο ή πολύ ξενέρωτο...
Φαντάζομαι σε αυτό του καινούριου Α3.
Ξενέρωτο ξενέρωτο αλλά διαχειρίζεται για πλάκα 340 αλογάκια. Η απάντηση από τους Ιταλούς είναι το 2κύλινδρο 500ράκι?Δεν μπορώ να καταλάβω πως πριν 1 χρόνο εβριζες τα γερμανικά θεωρωντας τα μάλιστα αισχρά σαν ντιζαιν και Τώρα όπου βλέπεις γερμανική π@παρια σου τρέχουν τα σαλια...
Έχεις καμία σχέση με την πολιτική ;; Σκέψου το...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τι πάτωμα θα χει αυτό, Polo ή Golf? Για να ξέρουμε αν θα ναι λίγο ή πολύ ξενέρωτο...
Φαντάζομαι σε αυτό του καινούριου Α3.
Ξενέρωτο ξενέρωτο αλλά διαχειρίζεται για πλάκα 340 αλογάκια. Η απάντηση από τους Ιταλούς είναι το 2κύλινδρο 500ράκι?Δεν μπορώ να καταλάβω πως πριν 1 χρόνο εβριζες τα γερμανικά θεωροντας τα μάλιστα αισχρά σαν ντιζαιν και Τώρα όπου βλέπεις γερμανική π@παρια σου τρέχουν τα σαλια...
Έχεις καμία σχέση με την πολιτική ;; Σκέψου το...
Ακόμα όμως και η πολιτική υποκλίνεται στο πορτοφόλι.
-
Πλάκα πλάκα αν σκεφτείς αλλαγή ονόματος και avatar έχω κάτι στο μυαλό μου
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Μην ξεχνάς οτι το ίδιο πήγε να κάνει και η GM και είδες πως τα κατάφερε...Γιατί οταν υπάρχουν 20 εταιρίες και κλείσουν οι δυο... σιγά τα όα... Ενώ αν υπάρχουν 5 και κλείσει η μια... μπαμ!
Απλά εμένα μου κάνει οτι οι Γερμάνοι έχουν πάρει πολύ αέρα τα μυαλά τους (το παθαίνουν αυτό, μία φορά τα 40 χρόνια) και νομίζουν οτι είναι βασιλιάδες...
Έτσι όπως ειναι το παρόν οικονομικό σύστημα, ένα τουβλάκι να πέσει μπορεί να φέρει ντόμινο πανέυκολα!
Αν μαζεύεις μαζεύεις μαζεύεις μπορεί να καταρεύσεις σε χρόνο μηδέν και φυσικά να πάρεις μαζί σου ένα σορό κόσμο.και τι προτεινετε τοτε ρε παιδια να κανουν , να καθονται να κλαινε τη μοιρα τους και να βαζουν τα λεφτα τους κατω απο το στρωμα?
ή μηπως να βγαζουν μονο υβριδικα σαν τους ιαπωνες? (που θα βγαλουν και τετοια )
στη τελικη ποια αλλη αυτοκινητοβιομηχανια προσφερει αυτη τη στιγμη τοσες επιλογες?
και μη λετε οτι το ιδιο εκανε η GM, με ποια μοντελα? το vectra opc ή τα κια-chevroletΑκόμα όμως και η πολιτική υποκλίνεται στο πορτοφόλι.
ο busso σε ποιο πορτοφολι υποκλινεται?
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Το καινούριο Beetle το είδατε?
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=12226http://www.autoblog.com/photos/spy-shot ... e/#3434659
Τώρα τι αθλητικό έχει .... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Μην ξεχνάς οτι το ίδιο πήγε να κάνει και η GM και είδες πως τα κατάφερε...
Γιατί οταν υπάρχουν 20 εταιρίες και κλείσουν οι δυο... σιγά τα όα... Ενώ αν υπάρχουν 5 και κλείσει η μια... μπαμ!
Απλά εμένα μου κάνει οτι οι Γερμάνοι έχουν πάρει πολύ αέρα τα μυαλά τους (το παθαίνουν αυτό, μία φορά τα 40 χρόνια) και νομίζουν οτι είναι βασιλιάδες...
Έτσι όπως ειναι το παρόν οικονομικό σύστημα, ένα τουβλάκι να πέσει μπορεί να φέρει ντόμινο πανέυκολα!
Αν μαζεύεις μαζεύεις μαζεύεις μπορεί να καταρεύσεις σε χρόνο μηδέν και φυσικά να πάρεις μαζί σου ένα σορό κόσμο.και τι προτεινετε τοτε ρε παιδια να κανουν , να καθονται να κλαινε τη μοιρα τους και να βαζουν τα λεφτα τους κατω απο το στρωμα?
ή μηπως να βγαζουν υβριδικα σαν τους ιαπωνες? (που θα βγαλουν και τετοια )
στη τελικη ποια αλλη αυτοκινητοβιομηχανια προσφερει αυτη τη στιγμη τοσες επιλογες?
και μη λετε οτι το ιδιο εκανε η GM, με ποια μοντελα? το vectra opc ή τα κια-chevroletΑκόμα όμως και η πολιτική υποκλίνεται στο πορτοφόλι.
ο busso σε ποιο πορτοφολι υποκλινεται?
Το vag δεν είναι gm που έβλεπε ελλειματικούς εισολογισμούς από το '87 και παρ όλα αυτά να θέλει να λέγεται η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο και να προσπαθεί να επιβιώσει πουλόντας 7λιτρα 3τονα φορτηγά με τα γνωστά αποτελέσματα , ούτε british leyland που είχε 42 μάρκες ισχυρό συνδικαλισμό και περίμεναν επιχορήγηση από την Θάτσερ .
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Το καινούριο Beetle το είδατε?
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=12226Αδυνατώ να καταλάβω πως γίνεται σε έναν άνθρωπο κάτοχο 147 και Fiat 500(δεν μιλάω για το Tiguan γιατί για την κατηγορία του δηλαδή SUV είναι συμπαθές)μπορεί που είναι 2 πανέμορφα και πολύ εκλεπτησμένα σχεδιαστικά αυτοκίνητα να αρέσει αυτό το πράγμα
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
ούτε british leyland που είχε 42 μάρκες ισχυρό συνδικαλισμό και περίμεναν επιχορήγηση από την Θάτσερ .Συγνώμη αλλά αυτοί κατά την γνώμη μου αυτοκτόνησαν
-
Το Λαικό κάνει αυτό που έκαναν όλοι οι αμερικάνοι επί σειρά δεκαετιών, το multi brand strategy . Ρίχνουν ένα σκασμό μοντέλα στην αγορά από διάφορες εξαγορασμένες ή νεκραναστημένες φίρμες, κρατώντας κάποια κοινά χαρακτηριστικά και διαφοροποιώντας μερικά άλλα, έτσι ώστε να πιάσουν κάθε πτυχή της, ή και να δημιουργήσουν μία 'νέα' από το σχεδόν τίποτα και να την εκμεταλλευτούν δεόντως.
Καλά κάνουν, όσο κερδίζουν από αυτό.
Respect και από την πλευρά μου, διότι με 10 καρπούζια κάτω από τις μασχάλες τους καταφέρνουν και δεν μπερδεύουν ακόμη τα μπούτια τους.ΥΓ. Άστο άουντιπασσιόν, το Λαικό απέχει πολλές δεκαετίες από τίς πρωτιές πωλήσεων και τα ρεκόρ κερδών του γίγαντα ΤζιΈμ, από τα φορτηγά του δε, έβγαλε και βγάζει τον άμπακα. Άμα περίμενε να τηλωθεί από τα κέρδη των Κορβέτ ή του OPC division, ακόμη στο περίμενε θα ήταν. Για αμερικανάκια έχετε τους αμερικάνους?
VW FORUM