Nov 18, 2010, 8:29 PM

@thvarveris
Περα απο την κιτρινη ενδειξη στο ταχυμετρο, η οποια δεν γνωριζω τι ειναι (καποιος κατοχος ας πει...)
δεν μπορω να πω κατι συγκεκριμενο για το video.
Απο τις προδιαγραφες του παντως και τον τροπο λειτουργιας που αναφερθηκε και στο δελτιο τυπου,
προκειται για ενα διπλοσυμπλεκτο σαφως με πιο σπορτιβ καταβολες (δεν αλλαζει σχεση στον κοφτη, κραταει γενικα την σχεση ακομα και με σχετικα νευρικη αυξομειωση του πενταλ του γκαζιου, εχει την σωστη φορά ο λεβιες για τυπου σειριακες αλλαγες, αλλα θελει παραλληλα πιο εντονο βυθισμα του ποδιου στο πατωμα σε σχεση με τα DSG των Vag για Kickdown, απ' οσο αναφερουν καποια περιοδικα...) σε σχεση με οτι υπαρχει μεχρι στιγμης στην αγορα σε επιπεδο κατηγοριας/τιμων, και παραλληλα με υψηλο περιθωριο δυνατοτητας αναβαθμισης του κινητηρα, σε σχεση με τα στανταρ 25χλγμ του 170αρη Multiair πχ, μιας και ειναι υγρου τυπου με οριο ροπης τα +35χλγ αν θυμαμαι καλα...
Απο εκει και περα, πρεπει να την οδηγησεις για να βγαλεις καποια συμπερασματα, ωστε να δεις αν ταιριαζει με το οδηγικο σου στυλ γενικοτερα ή οχι...