Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Yaris (τρίτη γενιά)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Yaris (τρίτη γενιά)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 39
    • 40
    • 5 / 40
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    6
    796
    3185
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rx8_drifter last edited by

      Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
      Μέσα Ιταλοφέρνει... έξω Κορεατοφέρνει (Χιουντάϊ)... όμορφα, πολύ όμορφα...

      το ίδιο μου ρθε και μένα, γιουντάι ι10 απο πίσω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        christos-dimou last edited by

        Η εμπρός όψη επιτέλους παρουσιάζει κάτι το διαφορετικό από τις ατελείωτες καμπύλες των προηγούμενων 2 Yaris.... Το εσωτερικό ταιριάζει γάντι με τη minimal αισθητική. Για το πίσω μέρος εντάξει δεν τα κατάφεραν αλλά δεν είναι χειρότερο από ένα Corsa ή ένα Mazda 2.

        Θα ήθελα κάτι πιο ενδιαφέρον για τα 3/4 αλλά δεν πειράζει. Έτσι και αλλιώς μιλάμε για World Car....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          taurus last edited by

          Γιατί, τι είχαν οι καμπύλες των προηγούμενων δηλαδη?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thanos last edited by

            Ο χρήστης taurus έγραψε:
            Γιατί, τι είχαν οι καμπύλες των προηγούμενων δηλαδη?

            Κυτταρίτιδα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              taurus last edited by

              Nα μην τις γ...γες τότε ρε

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thymios last edited by

                Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                Η εμπρός όψη επιτέλους παρουσιάζει κάτι το διαφορετικό από τις ατελείωτες καμπύλες των προηγούμενων 2 Yaris.... Το εσωτερικό ταιριάζει γάντι με τη minimal αισθητική. Για το πίσω μέρος εντάξει δεν τα κατάφεραν αλλά δεν είναι χειρότερο από ένα Corsa ή ένα Mazda 2.

                Θα ήθελα κάτι πιο ενδιαφέρον για τα 3/4 αλλά δεν πειράζει. Έτσι και αλλιώς μιλάμε για World Car....

                Σου αρέσει δλδ;

                Προσωπικά το βρίσκω ελεεινό, ό,τι χειρότερο έχουν δει τα μάτια μου σε αυτή την κατηγορία μετα τη Φάμπια 2. Είνα σα να απευθύνεται σε Κινέζους..

                Μάλιστα είνα σα να το έφτιαξαν οι Κινέζοι! Αν δεν είχε τα οβάλ στη μάσκα...

                Αλλά όλα είναι θέμα μάρκετινγκ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nonos last edited by

                  Αυτη η εταιρια ρε παιδακι μου..Ημαρτον πια..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    christos-dimou last edited by

                    Ο χρήστης thymios έγραψε:

                    Η εμπρός όψη επιτέλους παρουσιάζει κάτι το διαφορετικό από τις ατελείωτες καμπύλες των προηγούμενων 2 Yaris.... Το εσωτερικό ταιριάζει γάντι με τη minimal αισθητική. Για το πίσω μέρος εντάξει δεν τα κατάφεραν αλλά δεν είναι χειρότερο από ένα Corsa ή ένα Mazda 2.

                    Θα ήθελα κάτι πιο ενδιαφέρον για τα 3/4 αλλά δεν πειράζει. Έτσι και αλλιώς μιλάμε για World Car....

                    Σου αρέσει δλδ;

                    Προσωπικά το βρίσκω ελεεινό, ό,τι χειρότερο έχουν δει τα μάτια μου σε αυτή την κατηγορία μετα τη Φάμπια 2. Είνα σα να απευθύνεται σε Κινέζους..

                    Μάλιστα είνα σα να το έφτιαξαν οι Κινέζοι! Αν δεν είχε τα οβάλ στη μάσκα...

                    Αλλά όλα είναι θέμα μάρκετινγκ

                    Το εμπρός μέρος ναι μου αρέσει.... Τι να κάνουμε γούστα είναι αυτά.... Ίσως να οφείλεται και στο γεγονός ότι έχω πήξει στη δουλειά στις καμπύλες και στην κυτταρίτιδα και γουστάρω κάτι πιο μυώδες....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos-dimou last edited by

                      Ο χρήστης nonos έγραψε:
                      Αυτη η εταιρια ρε παιδακι μου..Ημαρτον πια..

                      ενώ άλλες...... (βλέπε VAG)

                      Η αγορά μετατοπίζεται προς Ανατολικά. Οι κινέζοι δεν έχουν τα ίδια γούστα με τους Ευρωπαίους. Τα sedan που κάποτε στην Ευρώπη ήταν στο απόλυτο περιθώριο (πλην κάποιων εξαιρέσεων) επιστρέφουν δυναμικά στο προσκήνιο. Κοίτα να δεις τι γίνεται με τη SEAT που κάποια στιγμή είχε εγκαταλείψει τα sedan και βρέθηκε εσπευσμένα να ανασύρει από το χρονοντούλαπο το παλαιό A4 για να μην μετατραπεί σε λευκό ελέφαντα. Η Renault πάλι κάνει τα ίδια και τα sedan (σε μορφή κουπέ sedan) επανέρχονται δυναμικά.

                      Θα ήθελα κάτι πιο ενδιαφέρον δεν λέω. Αλλά αν με αυτό τον τρόπο η εταιρεία καταφέρει να κόψει 500 ευρώ στη τιμή του το 80% των αγοραστών θα το επιλέξει για αυτό. Είδαμε και εταιρείες όπως η Lancia, AR οι οποίες επενδύουν στο design και το συναίσθημα αλλά από πωλήσεις βρίσκονται στο πάτο του βαρελιού γιατί ενώ όλοι γράφουμε διθυράμβους όταν έρχεται η ώρα του ταμείου πάμε να αγοράσουμε Golf γιατί είναι 3000 € πιο φθηνό (ή το Α3 γιατί είναι πιο premium αλλά οπτικά έχει μία τέτοια γεροντίλα που μου σηκώνει τις τρίχες ή την Octavia5 γιατί έχει χώρους και η τιμή είναι της πλάκας) και όχι τη Giullietta ή τη Delta ή ακόμα και το Megane.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        ringo106r last edited by

                        Έτσι είναι αυτά τα πράγματα...
                        Άλλη γκόμενα θες για γάμο και άλλη διαλέγεις για ...

                        Έτσι και με τα αυτοκίνητα λοιπόν !!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          c-l-a-b last edited by

                          μπα..αν δεν ειναι οπως την θελω,δεν την παντρευομαι..συμβιβασμους θα κανουμε?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            efthymis last edited by

                            Καλα τα λες, στο αυτοκινητο ομως, αν δεν εισαι 'ελευθερο πουλι' ή αρκετα ευκαταστατος δυστυχως θα τον κανεις τον συμβιβασμο γιατι θα πρεπει να διαλεξεις ενα αυτοκινητο που και χωρους θα εχει και ταξιδι ανετο θα κανει και θα σε ικανοποιησει οταν πας να το στιψεις λιγο αλλα και στην πολη θα χωραει!! Μακαρι να μπορουσαμε να εχουμε 3-4 ενα για καθε δουλεια, αλλα στην πραξη δυστυχως δεν ειναι ετσι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cosneo last edited by

                              Στην κατηγορία του Yaris κάνουν όλοι τους συμβιβασμούς τους αλλιώς μάλλον δεν ξέρουν τι θέλουν. Supermini είναι και σίγουρα σε κάποια πράγματα είναι 'λίγα'. Το θέμα είναι αυτό το 'λίγα' να είναι όσο το δυνατόν λιγότερα.
                              Μιλάμε πλέον για μια κατηγορία πλήρης προτάσεων ακόμα και σε extreme (supermini mpv, supermini crossover, κλπ) εκδόσεις και για όλους θα υπάρχει κάποιο ιδανικό ακόμα και για χρήσεις που κάτω από άλλες συνθήκες δεν θα τα σκεφτόμασταν καν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nonos last edited by

                                Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                                Αυτη η εταιρια ρε παιδακι μου..Ημαρτον πια..

                                ενώ άλλες...... (βλέπε VAG)

                                Η αγορά μετατοπίζεται προς Ανατολικά. Οι κινέζοι δεν έχουν τα ίδια γούστα με τους Ευρωπαίους. Τα sedan που κάποτε στην Ευρώπη ήταν στο απόλυτο περιθώριο (πλην κάποιων εξαιρέσεων) επιστρέφουν δυναμικά στο προσκήνιο. Κοίτα να δεις τι γίνεται με τη SEAT που κάποια στιγμή είχε εγκαταλείψει τα sedan και βρέθηκε εσπευσμένα να ανασύρει από το χρονοντούλαπο το παλαιό A4 για να μην μετατραπεί σε λευκό ελέφαντα. Η Renault πάλι κάνει τα ίδια και τα sedan (σε μορφή κουπέ sedan) επανέρχονται δυναμικά.

                                Θα ήθελα κάτι πιο ενδιαφέρον δεν λέω. Αλλά αν με αυτό τον τρόπο η εταιρεία καταφέρει να κόψει 500 ευρώ στη τιμή του το 80% των αγοραστών θα το επιλέξει για αυτό. Είδαμε και εταιρείες όπως η Lancia, AR οι οποίες επενδύουν στο design και το συναίσθημα αλλά από πωλήσεις βρίσκονται στο πάτο του βαρελιού γιατί ενώ όλοι γράφουμε διθυράμβους όταν έρχεται η ώρα του ταμείου πάμε να αγοράσουμε Golf γιατί είναι 3000 € πιο φθηνό (ή το Α3 γιατί είναι πιο premium αλλά οπτικά έχει μία τέτοια γεροντίλα που μου σηκώνει τις τρίχες ή την Octavia5 γιατί έχει χώρους και η τιμή είναι της πλάκας) και όχι τη Giullietta ή τη Delta ή ακόμα και το Megane.

                                Μην περιμενεις να κατσω να ψαξω λογους για να δικαιολογησω αυτο το πραγμα που βλεπω... Δε με ενδιαφερει το σκεπτικο πισω απο αυτο και δε βλεπω και κανενα λογο να κατσω να το δικαιολογησω.. Εγω απλα αγοραζω..
                                Σχετικα με αυτους που επιλεγουν με βαση τετοια κριτηρια τους παραπεμπω σε καμποσα αξιολογα και αισθητικα αποδεκτα για εμενα μοντελα που βγαζουν ιαπωνικες εταιριες..
                                Φιλικοτατα παντα..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  christos-dimou last edited by

                                  Σωστά αγοράζεις αλλά με κάποια κριτήρια. Όταν το κύριο κριτήριο είναι το κόστος οι εταιρείες που σχεδιάζουν ένα παγκόσμιο κέλυφος έχουν μικρότερο κόστος από τις εταιρείες που σχεδιάζουν 10 διαφορετικά κελύφη.

                                  Όπως και να το κάνουμε η κοινωνία αποδεικνύει με τις πράξεις της ότι πριμοδοτεί όχι το ξεχωριστό αλλά το φθηνό.

                                  Πάντα φιλικά....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    Τα κέρδη είναι στη μαζική παραγωγή και όχι στο εξειδικευμένο. Και η Τουότα είναι εταιρεία των (πολλών) κερδών. Και το γεγονός ότι καταφέρνει να πουλάει ικανοποιητικά το Βιτζ/Γιάρις και στις πέντε ηπείρους, είναι σοβαρό επίτευγμα όπως και να το δούμε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Z
                                      zeppelin last edited by

                                      Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
                                      Νέες πληροφορίες για yaris:http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/97902.asp.Το πίσω μέρος σκέτη απογοήτευση όπως και το εσωτερικό

                                      Ερωτας . Θα περιμενω, θα σε περιμενω, αγαπη μου οσο κι αν χρειαστει

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nonos last edited by

                                        Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                        Σωστά αγοράζεις αλλά με κάποια κριτήρια. Όταν το κύριο κριτήριο είναι το κόστος οι εταιρείες που σχεδιάζουν ένα παγκόσμιο κέλυφος έχουν μικρότερο κόστος από τις εταιρείες που σχεδιάζουν 10 διαφορετικά κελύφη.

                                        Όπως και να το κάνουμε η κοινωνία αποδεικνύει με τις πράξεις της ότι πριμοδοτεί όχι το ξεχωριστό αλλά το φθηνό.

                                        Πάντα φιλικά....

                                        Δε νομιζω ποτε και κανενα yaris να ηταν φτηνο..το αντιθετο μαλιστα..
                                        Αν μιλας γενικοτερα, ισχυει αλλα οχι καθολικα..Υπαρχουν παραδοσιακα ακριβα μοντελα με δικη τους πλατφορα που παντα μοσχοπουλουσαν..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christos-dimou last edited by

                                          Η toyota μας φαίνεται ακριβή αλλά δεν είναι. Απλά δεν έχουμε καταλάβει ότι τα 6 έτη εγγύηση έρχονται με κάποιο κόστος. Επιπλέον το συγκεκριμένο τμήμα της κουβέντας αφορά και το γενικότερο πλαίσιο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Για τα ακριβά μοντέλα που πάντα πωλούσαν με εξαίρεση BMW, MERC & AUDI στην Ευρώπη και LEXUS, CADDI στον υπόλοιπο κόσμο δεν βλέπω άλλες εταιρείες να έχουν τρομερά κέρδη και πωλήσεις (δεν λαμβάνω υπόψη ειδικούς κατασκευαστές και μέσα σε αυτούς η Porsche).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            taurus last edited by

                                            Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                            Απλά δεν έχουμε καταλάβει ότι τα 6 έτη εγγύηση έρχονται με κάποιο κόστος.

                                            Και γιατί πρέπει δηλαδή να πληρώσω μέσα στην τιμή τα 6 χρονια εγγύηση?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 5 / 40
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr