Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αυτη η εταιρια ρε παιδακι μου..Ημαρτον πια..
ενώ άλλες...... (βλέπε VAG)
Η αγορά μετατοπίζεται προς Ανατολικά. Οι κινέζοι δεν έχουν τα ίδια γούστα με τους Ευρωπαίους. Τα sedan που κάποτε στην Ευρώπη ήταν στο απόλυτο περιθώριο (πλην κάποιων εξαιρέσεων) επιστρέφουν δυναμικά στο προσκήνιο. Κοίτα να δεις τι γίνεται με τη SEAT που κάποια στιγμή είχε εγκαταλείψει τα sedan και βρέθηκε εσπευσμένα να ανασύρει από το χρονοντούλαπο το παλαιό A4 για να μην μετατραπεί σε λευκό ελέφαντα. Η Renault πάλι κάνει τα ίδια και τα sedan (σε μορφή κουπέ sedan) επανέρχονται δυναμικά.
Θα ήθελα κάτι πιο ενδιαφέρον δεν λέω. Αλλά αν με αυτό τον τρόπο η εταιρεία καταφέρει να κόψει 500 ευρώ στη τιμή του το 80% των αγοραστών θα το επιλέξει για αυτό. Είδαμε και εταιρείες όπως η Lancia, AR οι οποίες επενδύουν στο design και το συναίσθημα αλλά από πωλήσεις βρίσκονται στο πάτο του βαρελιού γιατί ενώ όλοι γράφουμε διθυράμβους όταν έρχεται η ώρα του ταμείου πάμε να αγοράσουμε Golf γιατί είναι 3000 € πιο φθηνό (ή το Α3 γιατί είναι πιο premium αλλά οπτικά έχει μία τέτοια γεροντίλα που μου σηκώνει τις τρίχες ή την Octavia5 γιατί έχει χώρους και η τιμή είναι της πλάκας) και όχι τη Giullietta ή τη Delta ή ακόμα και το Megane.