Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Μίγμα Μάρκετινγκ
-Προϊόν
-Διανομή
-Τιμή
-Προώθηση (επικοινωνία)
Το ότι πουλάει καλύτερα (αξιοποιεί καλύτερα την αγορά) ένα προϊόν μπορεί να οφείλεται και στους 4 αυτούς παράγοντες. Γιατί θεωρείτε δεδομένο κάποιοι ότι το Golf πουλάει καλύτερα επειδή υπερισχύει ως προϊόν; Έχετε σκεφτεί το ότι μπορεί να μην υπερισχύει προϊοντικά αλλά στους άλλους 3 παράγοντες; Λέμε τώρα...
L’ad, in particolare, ha sparato a zero sull’Alfa 159, definendola senza mezzi termini “un errore”. “Non è una vera Alfa, ma l’erede rimedierà”, secondo Marchionne.
martedì 16 novembre 2010 da Fabio Sciarra per Autoblog
Η σύνθεση του γιατί η AR,έστω σε αυτήν την niche αγορά που απευθύνεται,δεν μπορεί να έχει ποτέ λαμπρά εμπορικά αποτελέσματα,ανεξαρτήτως του πόσο καλό είναι το προϊόν αυτό καθαυτό.Η 159 λοιπόν,σύμφωνα με τον Marchionne πέρα από ένα λάθος (που λογιστικά κάτι τέτοιο ισχύει,καθώς δεν μοιραζόταν ούτε ένα μπουλόνι με το υπόλοιπο gruppo)δεν ήταν πραγματική Alfa......και η διάδοχός της θα επανορθώσει την κατάσταση.
Και επειδή είναι ανώφελο να μας εξηγήσει ο Marchionne,πώς κατά τη γνώμη του είναι η πραγματική Alfa (αφού είναι σίγουρο ότι δεν ξέρει),ας μείνουμε στη δέσμευση ότι η διάδοχος Giuliona θα είναι όπως πρέπει (ξαναγυρνάμε δηλ. σε πρακτικές 155 και Σια).
Κατά τα άλλα η Giulietta δεν μπορεί ποτέ να είναι άμεσα εμπορικά ανταγωνιστική του Golf (έστω και αν το έχει ως σημείο αναφοράς),καθώς πέρα από τις όποιες επιφυλάξεις για το προϊόν, τις επιδόσεις, το εμπορικό δίκτυο κλπ.είναι γενετικά ένα αυτοκίνητο, με ό,τι καλό και κακό συνεπάγεται αυτό, με περισσότερο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά (ακόμα και ως μάρκα)σε σχέση με το γερμανικό και ως εκ τούτου περιχαρακωμένο σε μια niche αγορά.Συνεπώς είναι καταδικασμένο να κάνει μικρότερα νούμερα.
Το θέμα είναι αυτές η μικρότερης κλίμακας πωλήσεις που θα κάνει, να είναι όσο το δυνατόν πιο πολλές.
Το Golf από την άλλη είναι και ρασιοναλιστικά και αντιρασιοναλιστικά...ίσως η πιο ορθολογιστική επιλογή της κατηγορίας.