Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ALFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ALFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 449
    • 450
    • 451
    • 452
    • 453
    • 771
    • 772
    • 451 / 772
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    84
    15430
    142144
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster last edited by

      Ο χρήστης papatzas έγραψε:

      ,
      αλλά η τζ. μόνο 5πορτη; ακόμα και οι τελειωμένοι Γάλλοι έχουν 3πορτα, 5πορτα, στέισον και κάμπριο τα αντίστοιχα μικρομεσαία τους. Να προσθέσω επίσης την περιορισμένη δυνατότητα παραμετροποίησης που όφειλε να είχε σαν πρίμιουμ αυτοκίνητο. Πού είναι η επιλογή για ξύλινη επένδυση στο εσωτερικό, τα σπορ καθίσματα, η διχρωμία στο εσωτερικό, οι μπεζ και ανοιχτό γκρι ταπετσαρίες κλπ.
      es:

      τι σχέση έχουν οι γαλλικές προτάσεις?? είναι μήπως αντίπαλοι??
      αντίπαλος της g είναι η σειρά 1 η οποία στην αρχή της καριέρα της ηταν 5πορτη (μπαι δε γουει , το τρικ με τις πίσω πόρτες αυτό το σκοπό έχει...την ευκολία των 5θ με το αισθητικό -στο μέτρο του δυνατού- του 3θ), χωρίς στέισον (άκου εκεί η τζουλιέτα στέισον... έλεος ...) και χωρίς κάμπριο...
      η τζουλιέτα έρχεται με κορυφαία σύνολα , και σε μερικούς μήνες εμπορικότατο αυτόματο ...
      τώρα αν εσύ θες (σε σπορ μικρομεσαίο ) βελανιδία, μάλλον κοιτάς λάθος φίρμα...

      φυσικα και ειναι αντιπαλοι, οπως κι ολα τα μικρομεσαια.ποτε εγινε premium και ανταγωνιστης της 1 και του α3 και δεν το μαθαμε; ελαχιστοι που ενδιαφερονται για α3 και σειρα 1 θα κοιταξουν τη giulietta, μην κοιτας το φορουμ. η πλειοψηφια των αυτοκινητων που αρεσει στο φορουμ δεν πουλαει τιποτα

      και μιας και υπαρχει διαμαχη σε αλλο τοπικ... η giulietta εγινε και σπορ και το σ3 οχι;

      φυσικά και είναι αντίπαλοι... και τιμολογικά και πρακτικά...
      αν ήξερες να διαβάζεις πιο προσεχτικά θα έβλεπες οτι έγραψα ΣΠΟΡ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ , δεν ανέφερα τη λέξη σπόρ ως αυτόνομή οντότητα...

      άρα φίλε π@πάτζα.. την επόμενη φορά καλύτερη ανάγνωση και λιγότερη ειρωνία...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        papatzas last edited by

        Ο χρήστης red_monster έγραψε:

        ,
        αλλά η τζ. μόνο 5πορτη; ακόμα και οι τελειωμένοι Γάλλοι έχουν 3πορτα, 5πορτα, στέισον και κάμπριο τα αντίστοιχα μικρομεσαία τους. Να προσθέσω επίσης την περιορισμένη δυνατότητα παραμετροποίησης που όφειλε να είχε σαν πρίμιουμ αυτοκίνητο. Πού είναι η επιλογή για ξύλινη επένδυση στο εσωτερικό, τα σπορ καθίσματα, η διχρωμία στο εσωτερικό, οι μπεζ και ανοιχτό γκρι ταπετσαρίες κλπ.
        es:

        τι σχέση έχουν οι γαλλικές προτάσεις?? είναι μήπως αντίπαλοι??
        αντίπαλος της g είναι η σειρά 1 η οποία στην αρχή της καριέρα της ηταν 5πορτη (μπαι δε γουει , το τρικ με τις πίσω πόρτες αυτό το σκοπό έχει...την ευκολία των 5θ με το αισθητικό -στο μέτρο του δυνατού- του 3θ), χωρίς στέισον (άκου εκεί η τζουλιέτα στέισον... έλεος ...) και χωρίς κάμπριο...
        η τζουλιέτα έρχεται με κορυφαία σύνολα , και σε μερικούς μήνες εμπορικότατο αυτόματο ...
        τώρα αν εσύ θες (σε σπορ μικρομεσαίο ) βελανιδία, μάλλον κοιτάς λάθος φίρμα...

        φυσικα και ειναι αντιπαλοι, οπως κι ολα τα μικρομεσαια.ποτε εγινε premium και ανταγωνιστης της 1 και του α3 και δεν το μαθαμε; ελαχιστοι που ενδιαφερονται για α3 και σειρα 1 θα κοιταξουν τη giulietta, μην κοιτας το φορουμ. η πλειοψηφια των αυτοκινητων που αρεσει στο φορουμ δεν πουλαει τιποτα

        και μιας και υπαρχει διαμαχη σε αλλο τοπικ... η giulietta εγινε και σπορ και το σ3 οχι;

        φυσικά και είναι αντίπαλοι... και τιμολογικά και πρακτικά...
        αν ήξερες να διαβάζεις πιο προσεχτικά θα έβλεπες οτι έγραψα ΣΠΟΡ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ , δεν ανέφερα τη λέξη σπόρ ως αυτόνομή οντότητα...

        άρα φίλε π@πάτζα.. την επόμενη φορά καλύτερη ανάγνωση και λιγότερη ειρωνία...

        το σ3 ειναι σενταν μηπως;

        μικρομεσαιο κι αυτο. η ειρωνια κι οι προσβολες ειναι δικο σου χαρακτηριστικο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • giuseppe-busso
          giuseppe-busso last edited by

          Η Giulietta δεν είναι απευθείας συγκρίσιμη με το Α3 και 1. Ο αγοραστής Giulietta μπορεί να δει, αν βγαίνουν τα κουκιά, το Α3 και την 1. Το ανάποδο σίγουρα όχι.
          Η AlfaSud και η 33 είχε εκδόσεις station wagon.

          Ξύλινα τιμόνια είχε παραδοσιακά η Alfa Romeo ακόμα και στην 156 και 147 υπήρχαν ως επιλογές.

          Η γκάμα της μάρκας είναι ελλιπής και πεπαλαιωμένη.
          Η 159 είναι ξεχασμένη και πεθαμένη. Δεν την σώζει ούτε ο 1750 ούτε ο 1760. Brera Spider πάπαλα. Ούτε στην Ιταλία δεν ξέρουν αν υπάρχουν. GT όπως λέμε Κολοκοτρώνης. 8c & 8c Spider από 500 και 500 κομμάτια. Μόνο σε κανά μουσείο ή στο Μονακό θα δεις.
          Mito έκανε καλή αρχή, συνεχίζει χλιαρά. Αν δεν ανανεωθεί και δεν φθηνύνει θα καταλήξει σαν την 159 σήμερα.
          Giulietta: ένα project γεφύρι της Άρτας. Τον πρώτο χρόνο το χτίζαν τον δεύτερο το γκρεμίζαν. Μετά από 5 χρόνια ζυμώματος το project δείχνει ότι έχει φτιαχτεί στο ποδάρι, αν δεις πως ο ανταγωνισμός από την Γερμανία πως πλασάρει τα προιόντα του. Εκτός και αν οι Ιταλοί ανταγωνίζονται το Kia Ceed. Ναι κερδίζουν εκεί.

          2 λέξεις που περιγράφουν την εικόνα της μάρκας σήμερα. ΚΑΤΑ ΔΙΑΟΛΟΥ....και κλαίω

          Αυτά έτσι γενικά για να μην quot-άρω μηνύματα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης red_monster έγραψε:

            φυσικά και είναι αντίπαλοι... και τιμολογικά και πρακτικά...
            αν ήξερες να διαβάζεις πιο προσεχτικά θα έβλεπες οτι έγραψα ΣΠΟΡ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ , δεν ανέφερα τη λέξη σπόρ ως αυτόνομή οντότητα...

            άρα φίλε π@πάτζα.. την επόμενη φορά καλύτερη ανάγνωση και λιγότερη ειρωνία...

            Η σειρά 1 ξεκινάει στις 25.000Ε και η G στις 21.000Ε.
            Δε θα τους έλεγα ακριβώς αντιπάλους βάση τιμής εκτός αν για εσένα 4.000Ε διαφορά σε αυτή την κατηγορία τιμής σου φαίνονται λίγα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              koubeast last edited by

              Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
              Ο αγοραστής Giulietta μπορεί να δει, αν βγαίνουν τα κουκιά, το Α3 και την 1. Το ανάποδο σίγουρα όχι.

              • άπειρο

              Όλη η αλήθεια σε μία πρόταση.

              Επίσης +1 στον Angel!!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Μη το λέτε. Υπάρχει κάποιος ανοιχτόμυαλος κόσμος που θα δει και την 116 και την Giulieta 170 και θα καταλήξει στη 2η λόγω ισχύος και εξοπλισμού. Βέβαια όποιος μεγάλωσε με τα ιδεώδη του 1000ετούς Ράιχ θα πάει μονοκούκι στην προπέλα ή στο αστέρι, ούτε καν τα Audi θα κοιτάξει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  koubeast last edited by

                  Δύσκολο μου φαίνεται ο ίδιος αγοραστής να κοιτάξει την G 170 και την 116. Σχεδόν απίθανο. Άλλες προτεραιότητες βάζει ο ένας και άλλες ο άλλος. Τον αγοραστή της 116 δε θα τον συγκινήσουν οι παραπάνω ίπποι της G. Αυτός που θα δει την G το γκόλφ θα δει επίσης, άντε και το Α3 αν παίζουν τίποτα εκπτώσεις τώρα που είναι στη δύση του το μοντέλο και φαντάζομαι θα έχει πέσει και η τιμή του.

                  Για τοιυς κολλημένους με προπέλα και αστέρι δε το συζητάμε, αυτοί αν δε πάρουν BMW και ΜΒ θα σκάσουν

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Έστω ότι έχεις 25.000 για αγορά αυτοκινήτου και θέλεις ένα μικρομεσαίο με σχετικά καλές επιδόσεις, καλό εξοπλισμό και ωραία (στα μάτια σου) εμφάνιση μέσα-έξω. Είσαι ένα τυπικός μη-κολλημένος αγοραστή δηλαδή. Θα τα δεις όλα και θα καταλήξεις αναλόγως σε όποιο σου άφησε την καλύτερη γεύση. Μπορεί να είναι η 116 αλλά μπορεί να είναι και η Giulietta, αναλόγως του γούστου του καθενός. Θυμάμαι πριν 18 χρόνια τον πατέρα μου να πηγαίνει στην Mercedes-Benz για να δει την 190Ε και στην BMW για την 316. Τελικά πήρε ένα αυτοκίνητο ακριβότερο και καλύτερο αλλά με σήμα για γέλια... Mazda Xedos 6... Υπάρχουν και τέτοιοι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • giuseppe-busso
                      giuseppe-busso last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                      Έστω ότι έχεις 25.000 για αγορά αυτοκινήτου και θέλεις ένα μικρομεσαίο με σχετικά καλές επιδόσεις, καλό εξοπλισμό και ωραία (στα μάτια σου) εμφάνιση μέσα-έξω. Είσαι ένα τυπικός μη-κολλημένος αγοραστή δηλαδή. Θα τα δεις όλα και θα καταλήξεις αναλόγως σε όποιο σου άφησε την καλύτερη γεύση. Μπορεί να είναι η 116 αλλά μπορεί να είναι και η Giulietta, αναλόγως του γούστου του καθενός. Θυμάμαι πριν 18 χρόνια τον πατέρα μου να πηγαίνει στην Mercedes-Benz για να δει την 190Ε και στην BMW για την 316. Τελικά πήρε ένα αυτοκίνητο ακριβότερο και καλύτερο αλλά με σήμα για γέλια... Mazda Xedos 6... Υπάρχουν και τέτοιοι.

                      Σκιαγραφείς το Golf πάντως.
                      Έτσι όπως το περιγράφεις έτσι πράττει η αγορά.
                      Αυτός που αναφέρεις είναι αποφασισμένος να πάρει Alfa και δεν γυρίζει πουθενά να δει και να καταλήξει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Z
                        zeppelin last edited by

                        Παλι ολα μαυρα εδω μεσα

                        Η πλειοψηφια των αγοραστων αυτοκινητου δεν σκαμπαζουν. Αγοραζουν οτι αγοραζουν οι υπολοιποι και ειναι προκατελημμενοι. Επισης τυγχανει να ειναι προβατα και ηλιθιοι. Η αλφα θα διορθωσει τον κοσμο?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dstou last edited by

                          Όποιος είναι αποφασισμένος να αγοράσει κάτι Α, πάει να δει και το Β απλά για να ευλογήσει τα γένια του και την Α επιλογή του.
                          Όποιος ψάχνεται, ψάχνει και τα περνάει όλα κόσκινο και μετράει και το παραμικρό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
                            :whatever: Παλι ολα μαυρα εδω μεσα

                            Η πλειοψηφια των αγοραστων αυτοκινητου δεν σκαμπαζουν. Αγοραζουν οτι αγοραζουν οι υπολοιποι και ειναι προκατελημμενοι. Επισης τυγχανει να ειναι προβατα και ηλιθιοι. Η αλφα θα διορθωσει τον κοσμο?

                            η αλφα πρεπει πρωτα απο ολα να διορθωσει τον εαυτο της και η μαμα φιατ να προσεξει περισσοτερο τη φιρμα

                            τωρα το κατα ποσο ο κοσμος ειναι προβατα και ηλιθιοι , δε μπορω να σου πω με σιγουρια..

                            ο κοσμος στη τελικη δινει ενα σεβαστο ποσο για να παρει αυτοκινητο, οποτε καποιο λογο θα χει για να αγοραζει ο,τι αγοραζει (ο,τι κι αν ειναι αυτο)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dstou last edited by

                              H Alfa Romeo πρέπει πρώτα απ' όλα και πάνω απ' όλα να βγάλει κέρδη, και όσο πιο πολλά τόσο το καλύτερο.
                              Όποιος δεν βγάζει κέρδη, είτε αυτοκίνητα πουλάει είτε οδοντογλυφίδες, αργά ή γρήγορα ή κλείνει ή πουλιέται ή μπαίνει στο ράφι.
                              Ριμέμπερ Σάαμπ, Πόντιακ, Ρόβερ, και ένα σκασμό άλλους πιο πριν? Όλοι τους στο θέμα κέρδη έπασχαν, και κάποια στιγμή η μαμά τους (ή οι τραπεζίτες τους) είτε τους ξαπόστειλλαν, είτε τράβηξαν το καλώδιο του αναπνευστήρα από την μπρίζα και ΠΑ-ΠΑ-ΛΑ. Πίριοντ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Z
                                zeppelin last edited by

                                Εβγαλε την Τζουλιετα και λενε-γραφουν οτι εχασε σε alfaness. Δεν μπορεις να νικησεις σε ενα τετοιο κοσμο που τα παντα ειναι μαρκετινγκ. Σε ενα κοσμο που ο αλλος βγαζει σκαρτο το αυτοκινητο επειδη δεν του αρεσουν τα πλαστικα. Οτι και να κανει δεν θα ειναι ποτε αρκετο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Άμα δεν μπορεί να κερδίσει στο μάρκετινγκ τότε να την δώσει, και έχει αργήσει μάλιστα. Όσο περνάει η ώρα, τόσο πέφτει η όποια τιμή της. Να βγει και να πει 'κύριοι τα κάναμε ρόιδο', δεν είναι ντροπή συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos last edited by

                                    Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
                                    Εβγαλε την Τζουλιετα και λενε-γραφουν οτι εχασε σε alfaness. Δεν μπορεις να νικησεις σε ενα τετοιο κοσμο που τα παντα ειναι μαρκετινγκ. Σε ενα κοσμο που ο αλλος βγαζει σκαρτο το αυτοκινητο επειδη δεν του αρεσουν τα πλαστικα. Οτι και να κανει δεν θα ειναι ποτε αρκετο

                                    Βγάλτο λοιπόν με καλά πλαστικά να πουλήσεις.

                                    Ο κόσμος έχει γίνει απαιτητικός τη στιγμή που ο ανταγωνισμός τα προσφέρει.

                                    Δεν τον ενδιαφέρουν νερόφιδα, ιστορίες, IRI, alfaness κλπ.

                                    Value for money ψάχνει.

                                    Το έχεις? Πουλάς!

                                    Δεν το έχεις...τέλος!

                                    Nikos @ YouTube

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Z
                                      zeppelin last edited by

                                      Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                      Άμα δεν μπορεί να κερδίσει στο μάρκετινγκ τότε να την δώσει, και έχει αργήσει μάλιστα. Όσο περνάει η ώρα, τόσο πέφτει η όποια τιμή της. Να βγει και να πει 'κύριοι τα κάναμε ρόιδο', δεν είναι ντροπή συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες.

                                      Ετσι, υπερανω ολων το χρημα

                                      Βγάλτο λοιπόν με καλά πλαστικά να πουλήσεις.

                                      'Καλα'? Γιατι σκαρτα βαλανε?

                                      Και 'καλα' πλαστικα να σου βαλει θα μας πεις οτι δεν εχει κινηση στο σωστο αξονα. Κατι αλλο θα βρεις

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • giuseppe-busso
                                        giuseppe-busso last edited by

                                        Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                        H Alfa Romeo πρέπει πρώτα απ' όλα και πάνω απ' όλα να βγάλει κέρδη, και όσο πιο πολλά τόσο το καλύτερο.
                                        Όποιος δεν βγάζει κέρδη, είτε αυτοκίνητα πουλάει είτε οδοντογλυφίδες, αργά ή γρήγορα ή κλείνει ή πουλιέται ή μπαίνει στο ράφι.
                                        Ριμέμπερ Σάαμπ, Πόντιακ, Ρόβερ, και ένα σκασμό άλλους πιο πριν? Όλοι τους στο θέμα κέρδη έπασχαν, και κάποια στιγμή η μαμά τους (ή οι τραπεζίτες τους) είτε τους ξαπόστειλλαν, είτε τράβηξαν το καλώδιο του αναπνευστήρα από την μπρίζα και ΠΑ-ΠΑ-ΛΑ. Πίριοντ.

                                        Ανοίγεις μεγάλη συζήτηση.
                                        Το πως θα βγει το κέρδος εξαρτάται αφενός από το απλό, δηλαδή προσφορά και ζήτηση, αφετέρου ο,τιδήποτε προιόν κι αν παράγεις το κέρδος το καθορίζει το positioning που του δίνεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stefan147 last edited by

                                          Uploaded with ImageShack.us

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Ο χρήστης zeppelin έγραψε:

                                            Άμα δεν μπορεί να κερδίσει στο μάρκετινγκ τότε να την δώσει, και έχει αργήσει μάλιστα. Όσο περνάει η ώρα, τόσο πέφτει η όποια τιμή της. Να βγει και να πει 'κύριοι τα κάναμε ρόιδο', δεν είναι ντροπή συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες.

                                            Ετσι, υπερανω ολων το χρημα

                                            Βγάλτο λοιπόν με καλά πλαστικά να πουλήσεις.

                                            'Καλα'? Γιατι σκαρτα βαλανε?

                                            Και 'καλα' πλαστικα να σου βαλει θα μας πεις οτι δεν εχει κινηση στο σωστο αξονα. Κατι αλλο θα βρεις

                                            Η σύγκριση γίνεται απέναντι στον ανταγωνισμό. Εφ'όσον ο ανταγωνισμός έχει καλύτερα πλαστικά, τότε ναι.

                                            Δεν αναφέρομαι στα δικά μου κριτήρια. Αν έψαχνα μικρομεσσαίο ίσως και να την αγόραζα.

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 449
                                            • 450
                                            • 451
                                            • 452
                                            • 453
                                            • 771
                                            • 772
                                            • 451 / 772
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr