-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Ο λόγος για τον χάλια χρόνο της ΜΙΤΟ κατα τα λεγόμενα τους ήταν ότι η κλιμάκωση του κιβωτίου της σε συνδυασμό με το μικρό ωφέλιμο εύρος στροφών, δεν βολεύει καθόλου στην συγκεκριμένη πίστα.
Επιστημονικοποίηση της μαλακίας.
Λες και μιλάμε για supercars στο Nurbrugring.Πως φαίνεται οτι δεν έχεις μπει σε Μέγαρα ΚΑΙ Σέρρες ...
Τότε θα καταλάβαινες οτι η κλιμάκωση του κιβωτίου παίζει πολύ μεγάλο ρόλο.πως φαίνεται οτι δεν ξέρεις να διαβάζεις...
το ίδιο αυτοκίνητο με 4πίστονα και +35 άλογα κάνει τον ίδιο χρόνο με απλά φρένα και -35hp...Δεν είναι το ίδιο αυτοκίνητο. Η 135 έχει 5άρι όχι 6άρι. Άλλη εντελώς κλιμακωση δηλαδή. Επίσης η πίστα είχε άλλη χάραξη στην κ6 και δεν ήταν η ίδια.
-
My dear friend Astrapogianne,
έχω μπει μέγαρα με μια 147 120 με τελειωμένα αμορτισέρ και έγραψα κάτι παραπάνω από 1'21'. Και χωρίς να είμαι κανάς χεράς όπως τα παιδιά του drive ε;
Δεν είναι η πρώτη φορά που διαβάζουμε επιστημονική φαντασία. Φαίνεται δεν πάνε καλά οι πωλήσεις και το γύρισαν στο καλαματιανό. Κάποιος θα τσιμπήσει να στείλει 'οργισμένη' επιστολή, 15 θα πάρουν το επόμενο για να διαβάσουν τις τεχνικές αναλύσεις του γκουρού συντάκτη κλπ κλπ κλπ. Γνωστό το παραμύθι.
Πέρσυ πάντως έβγαζαν καλύτερο χρόνο -σε μια κλειστή διαδρομή- την 155 από GTI, Megane κλπ.
http://www.oti-nanai.gr -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Βλεποντας αυτη εδω τη δημοσιευση viewtopic.php?p=2039800#p2039800 μου εκανε εντυπωση το εξης. Ακομα και με οριοθετημενη πορεια στην Κ6 η QV εγραψε 1:19.187 ενω απο το ιδιο πειροδικο η MiTo Multiair 135 ειχε γραψει το Φεβρουαριο του 2010 1:19.20 ;
Ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι αυτό (αν υποθέσουμε ότι ισχύει):
Track Mito 1.4 Multiair 135 Mito Quadrifoglio Verde
Autozeitung test track 1:50.50 1:51.50
Balocco 3:13.98 3:11.90> >Από εδώ: http://www.fastestlaps.com/comparisons/ ... tiair.html αστεία πράγματα...
-
Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
Ο λόγος για τον χάλια χρόνο της ΜΙΤΟ κατα τα λεγόμενα τους ήταν ότι η κλιμάκωση του κιβωτίου της σε συνδυασμό με το μικρό ωφέλιμο εύρος στροφών, δεν βολεύει καθόλου στην συγκεκριμένη πίστα.
Επιστημονικοποίηση της μαλακίας.
Λες και μιλάμε για supercars στο Nurbrugring.Πως φαίνεται οτι δεν έχεις μπει σε Μέγαρα ΚΑΙ Σέρρες ...
Τότε θα καταλάβαινες οτι η κλιμάκωση του κιβωτίου παίζει πολύ μεγάλο ρόλο.πως φαίνεται οτι δεν ξέρεις να διαβάζεις...
το ίδιο αυτοκίνητο με 4πίστονα και +35 άλογα κάνει τον ίδιο χρόνο με απλά φρένα και -35hp...Δεν είναι το ίδιο αυτοκίνητο. Η 135 έχει 5άρι όχι 6άρι. Άλλη εντελώς κλιμακωση δηλαδή. Επίσης η πίστα είχε άλλη χάραξη στην κ6 και δεν ήταν η ίδια.
στο 6αρη οι πρώτες σχέσεις είναι πιο σφιχτές... +οτι έχει πολύ καλύτερη αίσθηση και δεν υπάρχει περίπτωση να σκαλώσει πουθενά
τα φρένα κάνουν τρομερή διαφορά στην πίστα...
μιλάμε για +35 άλογα στο ίδιο ακριβώς σασί... -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=203758&cid=12ενδιαφέρουσα εμπειρία θα είναι η οδηγησή της...
-
Πάντως όσοι αμφισβητείτε τους χεράδες του Drive και του κάθε Drive, μπείτε στην πίστα και δοκιμάστε το ίδιο αυτοκίνητο, εσείς που είστε πιο αντικειμενικοί (και χεράδες βεβαίως) και αν κάνετε καλύτερο χρόνο θα σας πούμε μπράβο και θα σας προτιμούμε για χρονομετρημένους γύρους όπου υπάρχει διαφωνία στο ποιο είναι καλύτερο.
Τουλάχιστον έτσι θα είναι και βάσιμες οι απόψεις σας περι του τι είναι καλύτερο και τι όχι, τι είναι πιο γρήγορο, πιο βαστάει καλύτερα κλπ κλπ κλπΌσον αφορά τα σχόλια των 'χεράδων' του Drive για την Μιτο, τα φρένα έπαιξαν μεγάλο ρόλο και εκεί βασίστηκαν για να κερδίσει ότι έχανε από τις κρεμασμένες 2ες.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=203758&cid=12Αμ πως νομιζετε οτι προεκυψαν τα 12.900 € που λεει στη διαφημιση? Αν τη δειτε μαλιστα σε καποιο εντυπο παρατηρηστε πανω πανω για ποια εκδοση λεει.. Οταν το ειδα εμεινα
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Πάντως όσοι αμφισβητείτε τους χεράδες του Drive και του κάθε Drive, μπείτε στην πίστα και δοκιμάστε το ίδιο αυτοκίνητο, εσείς που είστε πιο αντικειμενικοί (και χεράδες βεβαίως) και αν κάνετε καλύτερο χρόνο θα σας πούμε μπράβο και θα σας προτιμούμε για χρονομετρημένους γύρους όπου υπάρχει διαφωνία στο ποιο είναι καλύτερο.
Τουλάχιστον έτσι θα είναι και βάσιμες οι απόψεις σας περι του τι είναι καλύτερο και τι όχι, τι είναι πιο γρήγορο, πιο βαστάει καλύτερα κλπ κλπ κλπΌσον αφορά τα σχόλια των 'χεράδων' του Drive για την Μιτο, τα φρένα έπαιξαν μεγάλο ρόλο και εκεί βασίστηκαν για να κερδίσει ότι έχανε από τις κρεμασμένες 2ες.
Πρωτον φιλε μου δεν σε εθυξε κανεις. Απλα θεωρω πως ειναι περιεργο η QV να γραφει ταυτοσημο ακριβως χρονο με την Multiair 135 παροτι εχει σαφεστατα δυνατοτερο μοτερ, φρενα και αλλο set up στην αναρτηση (μιλαω για τη βασικη και οχι για την ενεργητικη). Επειδη τον τελευταιο καιρο εχουμε δει πολλα και απαραδεκτα νουμερα ιταλικων αυτοκινητων απο διαφορα περιοδικα, ειδικα μετρησεων επιδοσεων που αντιφασκουν σε σχεση με παλαιοτερες προ 2 ετων που τα Punto και MiTo φορουσαν τους απλους T-Jet και οχι τους σαφεστατα πιο γεματους σε αποδοση Multiair και επειδη γενικα και οχι μονο για τα ιταλικα εχουμε δει να γραφονται τα απιστευτα και για αλλα αυτοκινητα νομιζω πως δικαιουμαστε να εχουμε μια δυσπιστια. Επισης να προσθεσω κατι τελευταιο. Σε εκεινο το τευχος του Drive Φεβρουαριου 2010 το Peugeot 207 Rallye ειχε γραψει 1:19.00, στο δικο σου ποστ με τους χρονους του παρον τευχους του Drive και παρα την οριοθετημενη πορεια στην Κ6 το Peugeot 207 RC γραφει 1:16.6 . Σιγουρα το 207 RC ειναι ενα πολυ καλοστημενο αυτοκινητο με απενεργοποιουμενο ESP αλλα ακομα και με την οριοθετημενη πορεια στη K6 ,ωστε να μην πατανε στο βρεγμενο εσωτερικο της στροφης, κατεβασε το χρονο του Rallye κατα 2.4 δευτερολεπτα. Θεωρεις οτι ειναι λογικο η MiTo QV να γραφει ταυτοσημο χρονο με την Multiair 135;
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ενδιαφέρουσα εμπειρία θα είναι η οδηγησή της...
Η συγκεκριμένη έκδοση δίνει κάποια κίνητρα στην Ιταλία όσον αφορά τους νέους οδηγούς.
-
Οι χρονοι δεν ειναι μετρησιμοι διοτι απο οτι λενε αλλαξε η πιστα σε ενα σημειο, γεγονος που στην μια περιπτωση μπορει να ηθελε εντονο φρεναρισμα η αλλο στυλ οδηγησης στο αλλο π.χ απλο πλασαρισμα (υποθετικα παντα) ,τωρα το ποσο αλλαξε δεν το ξερω και δεν εχω αποψη
Το rc παντως εχει ''σκληροπυρινικο'' στησιμο και 25 αλογα παραπανω απο το rallye το οποιο ειναι το gt με αλλα αυτοκολλητα.
Παντως Η qv θυμαμαι σε ενα βιντεο απο μια εκπομπη εχασε απο την ds3 με 14 αλογα λιγοτερα και χωρις ηλεκτρονικο μπλοκε σε (μικρη ειναι η αληθεια) πιστα!ολα καλα ειναι μωρε
να περναει η ωρα ποστς -
Επίσης έχω διαβάσει σε πολλά περιοδικά οτι το rallye χάνει πάρα πολύ χρόνο από το esp του στις πίστες το οποίο δεν απενεργοποιείται και είναι αρκετά παρεμβατικό σε σχέση με άλλα esp και του καταστρέφει τους γύρους. Και είπαμε οτι το κιβώτιο έπαιξε τον σημαντικότερο ρόλο απ'ότι λένε στο drive για το χρόνο της qv. Η 135 έχει 5άρι. Οπότε τι να συγκρίνουμε τώρα?
-
Λοιπον παιδες για να μην αναμασαμε την ιδια καραμελα με την κλιμακωση του κιβωτιου. Το 5αρι της 135 βγαζει με 2α στον κοφτη καπου στα 83 χλμ/ωρα και το 6αρι της QV με 2α στον κοφτη βγαζει περιπου 84 χλμ/ωρα. Η 135 εχει κοφτη στις 6500 και η QV στις 6600. Το θεμα σας απ'οσο καταλαβαινω ειναι οτι υποθετατε πως το 5αρι της 135 θα ειχε αισθητα πιο μακρια 2α απο την QV, καπου στα 95 χλμ/ωρα ας πουμε ωστε να μπαινει στις κλειστες των Μεγαρων χωρις να εχει λαχανιασει κοντα στο κοφτη που και αυτο ειναι και αυτο σχετικο, το ποσο λαχανιαζει κοντα στον κοφτη δηλαδη... Λοιπον τωρα που ειδατε οτι η 2α και των δυο ειναι σχεδον ταυτοσιμη και με την 3η της QV να ειναι κοντιτερη αρα πιο ιδανικη για τα Μεγαρα αν αποφασισεις να μπεις στην Κ5 με 3η αντι για σπασμενη 2α ενω ταυτοχρονα ο 170 Multiair ειναι πιο δυνατος παντου και λαχανιαζει πιο αργα στις ψηλες απο τον 135 ποιο ειναι ακομα το θεμα μας για τον κακο συνδιασμο ευρους αποδοσης μοτερ και κοντου κιβωτιου; Γιατι αν αυτα ισχυουν μια φορα για την QV οπως βλεπουμε ισχυουν δυο φορες για την 135. Να ξαναπω το γιατι; Η 2α και των δυο ειναι κοντη και ταυτοσιμη, αν την κρατησεις σπασμενη τοτε η QV εχει περισσοτερη δυναμη ψηλα οποτε πλεονεκτει, αν βαλεις 3η αντι για σπασμενη 2α η QV εχει πιο κοντη 3η και περισσοτερη δυναμη στις μεσαιες, ειδικα εκει σκοτωνει... Οποτε με βαση τα παραπανω που ειναι το πλεονεκτημα της 135 σε κλιμακωση-ευρος στροφων γιατι εγω αλλα βλεπω!!!
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Πάντως όσοι αμφισβητείτε τους χεράδες του Drive και του κάθε Drive, μπείτε στην πίστα και δοκιμάστε το ίδιο αυτοκίνητο, εσείς που είστε πιο αντικειμενικοί (και χεράδες βεβαίως) και αν κάνετε καλύτερο χρόνο θα σας πούμε μπράβο και θα σας προτιμούμε για χρονομετρημένους γύρους όπου υπάρχει διαφωνία στο ποιο είναι καλύτερο.
Τουλάχιστον έτσι θα είναι και βάσιμες οι απόψεις σας περι του τι είναι καλύτερο και τι όχι, τι είναι πιο γρήγορο, πιο βαστάει καλύτερα κλπ κλπ κλπΌσον αφορά τα σχόλια των 'χεράδων' του Drive για την Μιτο, τα φρένα έπαιξαν μεγάλο ρόλο και εκεί βασίστηκαν για να κερδίσει ότι έχανε από τις κρεμασμένες 2ες.
+1
-
Παιδες,μια ερωτηση!!!Σε ποια χωρα ξεκιναει απο 12900 το mito???Στο site λεει αλλα κι αλλα....Κι αν ειναι αληθεια,εχει τπτ πανω τ αμαξι ή ειναι το σασι η ροδες και απο πανω φορεμενο σαν καπακι απο μικρα αυτοκινητακια το καλουπι του???
-
Ακυρο!!!>Το βρηκα...Για να δουμε...
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Πάντως όσοι αμφισβητείτε τους χεράδες του Drive και του κάθε Drive, μπείτε στην πίστα και δοκιμάστε το ίδιο αυτοκίνητο, εσείς που είστε πιο αντικειμενικοί (και χεράδες βεβαίως) και αν κάνετε καλύτερο χρόνο θα σας πούμε μπράβο και θα σας προτιμούμε για χρονομετρημένους γύρους όπου υπάρχει διαφωνία στο ποιο είναι καλύτερο.
Τουλάχιστον έτσι θα είναι και βάσιμες οι απόψεις σας περι του τι είναι καλύτερο και τι όχι, τι είναι πιο γρήγορο, πιο βαστάει καλύτερα κλπ κλπ κλπΌσον αφορά τα σχόλια των 'χεράδων' του Drive για την Μιτο, τα φρένα έπαιξαν μεγάλο ρόλο και εκεί βασίστηκαν για να κερδίσει ότι έχανε από τις κρεμασμένες 2ες.
Πρωτον φιλε μου δεν σε εθυξε κανεις. Απλα θεωρω πως ειναι περιεργο η QV να γραφει ταυτοσημο ακριβως χρονο με την Multiair 135 παροτι εχει σαφεστατα δυνατοτερο μοτερ, φρενα και αλλο set up στην αναρτηση (μιλαω για τη βασικη και οχι για την ενεργητικη). Επειδη τον τελευταιο καιρο εχουμε δει πολλα και απαραδεκτα νουμερα ιταλικων αυτοκινητων απο διαφορα περιοδικα, ειδικα μετρησεων επιδοσεων που αντιφασκουν σε σχεση με παλαιοτερες προ 2 ετων που τα Punto και MiTo φορουσαν τους απλους T-Jet και οχι τους σαφεστατα πιο γεματους σε αποδοση Multiair και επειδη γενικα και οχι μονο για τα ιταλικα εχουμε δει να γραφονται τα απιστευτα και για αλλα αυτοκινητα νομιζω πως δικαιουμαστε να εχουμε μια δυσπιστια. Επισης να προσθεσω κατι τελευταιο. Σε εκεινο το τευχος του Drive Φεβρουαριου 2010 το Peugeot 207 Rallye ειχε γραψει 1:19.00, στο δικο σου ποστ με τους χρονους του παρον τευχους του Drive και παρα την οριοθετημενη πορεια στην Κ6 το Peugeot 207 RC γραφει 1:16.6 . Σιγουρα το 207 RC ειναι ενα πολυ καλοστημενο αυτοκινητο με απενεργοποιουμενο ESP αλλα ακομα και με την οριοθετημενη πορεια στη K6 ,ωστε να μην πατανε στο βρεγμενο εσωτερικο της στροφης, κατεβασε το χρονο του Rallye κατα 2.4 δευτερολεπτα. Θεωρεις οτι ειναι λογικο η MiTo QV να γραφει ταυτοσημο χρονο με την Multiair 135;
@Yugo_para_siempre
Δεν είπα οτι με έθιξε κανένας, απλά θεωρώ άτοπο να αμφισβητούμε κάποιους χρόνους που γράψανε κάποιοι σε κάποια πίστα με κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες όταν δεν μπορούμε να έχουμε προσωπική εικόνα και άποψη απο τα συγκεκριμένα αμάξια ταυτόχρονα σε αυτές τις συνθήκες. ΟΚ να είναι δύσπιστος κάποιος και το καταλαβαίνω αλλά είμαι και εγώ λίγο δύσπιστος ως προς την θεωρεία πανευρωπαϊκής συνωμοσίας εναντίων των ιταλικών αυτοκινήτων. Πόσο μάλλον όταν το συγκεκριμένο περιοδικό σε προηγούμενο τεύχος στο συγκριτικό ΜΙΤΟ QV με το GTi έδειξε ξεκάθαρα την προτίμησή του στο ΜΙΤΟ στάζοντας μέλι για τις ικανότητές του και συγκεκριμένα την ικανότητά του να σε 'φτιάχνει'. Μάλιστα είχανε μεγάλες προσδοκίες απο την QV στην πίστα. Απλά δεν έβγαλε αυτό που περίμεναν στην συγκεκριμένη πίστα. Δεν την βγάλανε άχρηστη.Τώρα συγκριτικά με το Μιτο 135 όπως είπε και ο 106_4_ever δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα γιατί η αλλαγμένη χάραξη σε μια στροφή μπορεί να είχε όντως τόσο επίπτωση στον χρόνο. Αν δοκιμάζανε με τις δεδομένες συνθήκες την 135 θέλω να πιστεύω ότι η διαφορά θα ήταν ανάλογη υπέρ της QV.
-
Δεν μιλησε κανεις για καποια παγκοσμια συνομοσια απεναντι στα ιταλικα αυτοκινητα. Απλα ενω οι μετρησεις των τριων κυριων περιοδικων 4Τ, Drive, EVO ειτε της MiTo ειτε των διαφορων Grande Punto με τους κινητητρες T-Jet ηταν κοντα και με λογικες διαφορες οταν ηρθαν οι Multiair εχουμε δει ειδικα απο τους 4Τ πολυ κακες και αντιφατικες μετρησεις, ενω στα αλλα δυο ειδαμε καλουτσικες και μετριες μετρησεις που ορισμενες φορες εχουν αντιφασεις. Το μονο περιοδικο στο θεμα των μετρησεων που ηταν νορμαλ και βγαινουν τα νουμερα που δινει οχι τοσο στο 0-100 (λογω κακης εκκινησης-βλεπε ASR) αλλα στο 0-160 και στα 1000μ ειναι το Drive. Αν και το Drive δεν εχει πετυχει ειδικα με τους Multiair 170 καλες εκκινησεις στη συνεχεια τα 0-160 και τα 1000μ που δινουν ειναι νορμαλ με βαση το χαμενο χρονο στη εκκινηση που αντιστοιχει σε περιπου 0.3 (QV) και 0.7(EVO Abarth με εκκινηση στο βρεγμενο). Συναμα με αλλες αντιφασεις στα γραφομενα των περιοδικων οσων αφορα τη αισθηση και το ευρος αποδοσης που μια θεοποιειται και μια κατσαδιαζεται αναλογα με τις περιστασεις δεν μπορεις παρα να μπαινεις σε σκεψεις!!! Τωρα οσον αφορα αυτο που λες μου φαινεται πολυ παραξενο που το 207 RC παρα την οριοθετημενη χαραξη στην Κ6 εκανε 2.4 δευτερα ταχυτερο χρονο απο το 207 Rallye που μετρηθηκε σε κανονικες συνθηκες την ιδια μερα με την MiTo Multiair 135 η οποια εγραψε ιδιο ακριβως χρονο με την QV που μετρηθηκε σε ιδιες συνθηκες με το 207 RC. Δηλαδη το RC σε ιδια χαραξη με την QV κερδιζει τοσο σε σχεση με το Rallye ενω η QV ουτε ενα δεκατο σε σχεση με την 135;
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Δεν μιλησε κανεις για καποια παγκοσμια συνομοσια απεναντι στα ιταλικα αυτοκινητα. Απλα ενω οι μετρησεις των τριων κυριων περιοδικων 4Τ, Drive, EVO ειτε της MiTo ειτε των διαφορων Grande Punto με τους κινητητρες T-Jet ηταν κοντα και με λογικες διαφορες οταν ηρθαν οι Multiair εχουμε δει ειδικα απο τους 4Τ πολυ κακες και αντιφατικες μετρησεις, ενω στα αλλα δυο ειδαμε καλουτσικες και μετριες μετρησεις που ορισμενες φορες εχουν αντιφασεις. Το μονο περιοδικο στο θεμα των μετρησεων που ηταν νορμαλ και βγαινουν τα νουμερα που δινει οχι τοσο στο 0-100 (λογω κακης εκκινησης-βλεπε ASR) αλλα στο 0-160 και στα 1000μ ειναι το Drive. Αν και το Drive δεν εχει πετυχει ειδικα με τους Multiair 170 καλες εκκινησεις στη συνεχεια τα 0-160 και τα 1000μ που δινουν ειναι νορμαλ με βαση το χαμενο χρονο στη εκκινηση που αντιστοιχει σε περιπου 0.3 (QV) και 0.7(EVO Abarth με εκκινηση στο βρεγμενο). Συναμα με αλλες αντιφασεις στα γραφομενα των περιοδικων οσων αφορα τη αισθηση και το ευρος αποδοσης που μια θεοποιειται και μια κατσαδιαζεται αναλογα με τις περιστασεις δεν μπορεις παρα να μπαινεις σε σκεψεις!!! Τωρα οσον αφορα αυτο που λες μου φαινεται πολυ παραξενο που το 207 RC παρα την οριοθετημενη χαραξη στην Κ6 εκανε 2.4 δευτερα ταχυτερο χρονο απο το 207 Rallye που μετρηθηκε σε κανονικες συνθηκες την ιδια μερα με την MiTo Multiair 135 η οποια εγραψε ιδιο ακριβως χρονο με την QV που μετρηθηκε σε ιδιες συνθηκες με το 207 RC. Δηλαδη το RC σε ιδια χαραξη με την QV κερδιζει τοσο σε σχεση με το Rallye ενω η QV ουτε ενα δεκατο σε σχεση με την 135;Αυτό μάλλον μόνο οι δημοσιογράφοι του Drive μπορούν να μας το απαντήσουν
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Δεν μιλησε κανεις για καποια παγκοσμια συνομοσια απεναντι στα ιταλικα αυτοκινητα. Απλα ενω οι μετρησεις των τριων κυριων περιοδικων 4Τ, Drive, EVO ειτε της MiTo ειτε των διαφορων Grande Punto με τους κινητητρες T-Jet ηταν κοντα και με λογικες διαφορες οταν ηρθαν οι Multiair εχουμε δει ειδικα απο τους 4Τ πολυ κακες και αντιφατικες μετρησεις, ενω στα αλλα δυο ειδαμε καλουτσικες και μετριες μετρησεις που ορισμενες φορες εχουν αντιφασεις. Το μονο περιοδικο στο θεμα των μετρησεων που ηταν νορμαλ και βγαινουν τα νουμερα που δινει οχι τοσο στο 0-100 (λογω κακης εκκινησης-βλεπε ASR) αλλα στο 0-160 και στα 1000μ ειναι το Drive. Αν και το Drive δεν εχει πετυχει ειδικα με τους Multiair 170 καλες εκκινησεις στη συνεχεια τα 0-160 και τα 1000μ που δινουν ειναι νορμαλ με βαση το χαμενο χρονο στη εκκινηση που αντιστοιχει σε περιπου 0.3 (QV) και 0.7(EVO Abarth με εκκινηση στο βρεγμενο). Συναμα με αλλες αντιφασεις στα γραφομενα των περιοδικων οσων αφορα τη αισθηση και το ευρος αποδοσης που μια θεοποιειται και μια κατσαδιαζεται αναλογα με τις περιστασεις δεν μπορεις παρα να μπαινεις σε σκεψεις!!! Τωρα οσον αφορα αυτο που λες μου φαινεται πολυ παραξενο που το 207 RC παρα την οριοθετημενη χαραξη στην Κ6 εκανε 2.4 δευτερα ταχυτερο χρονο απο το 207 Rallye που μετρηθηκε σε κανονικες συνθηκες την ιδια μερα με την MiTo Multiair 135 η οποια εγραψε ιδιο ακριβως χρονο με την QV που μετρηθηκε σε ιδιες συνθηκες με το 207 RC. Δηλαδη το RC σε ιδια χαραξη με την QV κερδιζει τοσο σε σχεση με το Rallye ενω η QV ουτε ενα δεκατο σε σχεση με την 135;Είπαμε το rallye χάνει άπειρο χρόνο στις πίστες λόγω esp. Το έχω διαβάσει σε 3 διαφορετικά περιοδικά. Αν του το έβγαζες θα ήταν σίγουρα μικρότερη η διαφορά.
-
Δεν διαφωνω οτι θα ηταν μικροτερη η διαφορα του Rallye απο το RC αν εβγαινε το ESP, αλλωστε το εχω γραψει παραπανω οτι το RC εχει απενεργοποιουμενο ESP και αυτο εχει σημασια. Δε νομιζω να ηταν ομως μηδενικη η διαφορα τους οπως QV-Multiair 135. Επισης δεν μου απαντησες, συμφωνεις οτι η 135 εχει χειροτερη κλιμακωση για τα Μεγαρα απ' οτι η QV, διοτι το αντιθετο ηταν ενα σημαντικο επιχειρημα σου πριν.
Alfa Romeo Mi.Τo 2008