Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
το 'γαλλικό' μου , στο φυσικό του περιβάλλον !!!...
Η φωτο ειναι απο το δρομο προς Αγια Αννα στην Αμοργο;
Φοιτητης - FIAT-ALFA-FERRARI
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
το 'γαλλικό' μου , στο φυσικό του περιβάλλον !!!...
Η φωτο ειναι απο το δρομο προς Αγια Αννα στην Αμοργο;
Νομιζω οτι και τα δυο ειναι ομορφα, με δυνατα μοτερ και αρκετα οικονομικες επιλογες.
Απ' οσα εχω ακουσει ο T-Jet ειναι αξιοπιστος, βασικο ερωτηματικο η ανθεκτικοτητα σε βαθος χρονου του συστηματος Multiair της Giulieta. Δεν εχω ακουσει τιποτα, απλα με βαζει σε σκεψεις.
Παντως η ιταλιδα ειναι ομορφη και εκτος λευκου και κοκκινου. Για μενα της ταιριαζει και το ανθρακι.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7057452/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7119397/
Κοιταξτε ποτε δεν ειχα προσβληματα με τη θερμοκρασια του αυτοκινητου ακομα και μετα απο πιεση του.
Για μενα η πιο βασικη ανησυχια ειναι να γινει σωστη εξαερωση, γιατι αν γινει λαθος οι θερμοκρασιες ανεβαινουν ευκολα.
Τωρα αν δω οτι το καλοκαιρι ανεβαζει θερμοκρασιες λογω μεγαλης περιεκτικοτητας σε αντιψυκτικο θα βαλω πιο πολυ νερο. Ουτε και εγω ειχα καμια τρελα να βαλω -40 αλλα απο τους -12 βια -15 που εβρισκα στα συνεργεια ηθελα κατι πιο χαμηλο, βεβαια αυτο παραηταν.
Λεω να φτιαξω κανα φιδε...
Πηρα ενα μονολιτρο επιπλεον για να συμπληρωσω αν χρειαστει καποια στιγμη και μιας που ελεγε -40 ειπα να δω τι κανει μεχρι τους -28 που φτανει η καταψυξη μου, ετσι για την πλακα. Τουλαχιστον μεχρι εκει ηταν τζιτζι.
Μετα απο πολλα χρονια αλλαξα αντιψυκτικο.
Πηρα ενα 5λιτρο της εταιριας Pemco, για την ακριβεια το Pemco ANTIFREEZE 912+, -40C - +125C. Το εβαλα στην καταψυξη στους -28 και ηταν ακομα εντελως ρευστο.
Εκαναν 10.5 ευρω τα 5 λιτρα, ειναι ετοιμο για χρηση και το βρηκα σε εμπορο στη Φραντζη. Το λεω γιατι οι περισσοτεροι στα συνεργεια πουλουσαν σε ιδια τιμη καποια για μεχρι -15 βαθμους.
http://pemco.de/en/?action=accessory_ch ... 0%28-40%29
Επαναφερω το θεμα μετα απο αρκετο καιρο με μια απορια.
Στο WRC και ειδικα σε ασφαλτινο αγωνα που εχουν αυτα τα τεραστια ταψια για φρενα, φανταζομαι οτι στα σερβις τουλαχιστον μια φορα κατα τη διαρκεια του αγωνα τα αλλαζουν.
Αυτα ποτε προλαβαινουν να στρωθουν ωστε να ειναι πληρως ετοιμα στις ειδικες που οι απαιτησεις ειναι τεραστιες; Χαρακτηριστικες οι φωτο απο πυρωμενα δισκοφρενα σε κατηφορικα σημεια βραδινων ειδικων του Μοντε...
Παιδες καλησπερα.
Ολα μαζεμενα επεσαν τον τελευταιο καιρο...
Μετα απο 13.5+ χρονια, 175000 χλμ, και ενα μπαλωμα στο τελικο καζανακι πριν 2 χρονια εφτασε η στιγμη που τα έφτυσαν και το μεσαιο και το τελικο καζανακι.
Η Fiat ηθελε 360 ευρω και για τα δυο... Δε ρωτησα καν ποσο κοστιζει η τοποθετηση. Βρηκα σε εναν εξατμισα και τα δυο απο τη veneporte στα 170 + 20 η τοποθετηση και τα εβαλα.
Ηθελα να ρωτησω αν καποιος εχει γνωση για τη διαρκεια ζωης τους. Ποσα χρονια ειναι λογικο να αναμενω; Δε λεω να κρατησουν 13.5 χρονια οπως τα μαμα αλλα καμια 5ετια θα την ηθελα γιατι ισως χρειαστει να φτασει μεχρι τοσο το αμαξι ενεκα της κρισης...
Οταν μπηκα στο site της εταιριας ειδα οτι δινει εγγυηση 2 ετων. Αυτο δε λεει πολλα, απλα το αναφερω.
Το αυτοκινητο ειναι Fiat Punto HGT του 2002.
Παιδες καλησπερα.
Εχω προβλημα με το διακοπτη της ανακυκλωσης του αερα. Εχει κολλησει στην ανακυκλωση και οταν το βαζω στον εξωτερικο αερα συνεχιζει να ανακυκλωνει τον εσωτερικο. Φανταζομαι και ελπιζω ο μηχανισμος να ειναι απλος, εχετε αποψη για το κοστος;
Το αυτοκινητο ειναι ενα Punto HGT του 2002.
Πρωτη δημοσιεση του admin και ηταν για σας...
Οποία τιμη παιδες.
Θα υπαρξουν και mod με αναλογα ονοματα; Ας πουμε Υποπλοιαρχος_Κ12-216 ;