-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Αφού δεν σας κάνει η δοκιμή των Μεγάρων που όντως είναι κλειστή η πίστα, τι λέτε για την πίστα των Σερρών?To quote όμως είναι με το συγκριτικό της Compact. Η 1 έχει χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
To quote όμως είναι με το συγκριτικό της Compact. Η 1 έχει χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση.Αυτό είναι σωστό, αλλά η Compact και πάλι έχει 'καλύτερη' διάταξη βάρους από την 147 και πίσω κίνηση γι'αυτό και το παρέθεσα...
Τώρα αν αλλάζουν τ'αποτελέσματα με την 1 στην θέση της Compact, θα πρέπει να περιμένουμε την επόμενη δοκιμή (στις Σέρρες )!
Πάντως το quote έγινε περισσότερο φιλολογικά και για σχολιασμό στα περί αξιοπιστίας... -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Πρέπει να αναγνωρίσουμε πάντως στους γερμανούς την ικανότητά τους στην ...προπαγάνδα.kyan, υποκλίνομαι!
Μακράν η καλύτερη ατάκα εδώ μέσα.Μας έπρηξαν τα κάκαλα οι Γερμανοί τόσα χρόνια και νομίζει ο κόσμος οτι ακόμα έτσι είναι. Ποιοί είχαν θέσει τον περιορισμό στα εισαγόμενα Ιαπωνικά? Ποιοί μιλούσαν για τον εξοπλισμό και την ποιότητα των Ιαπώνων και γελούσαν? Η Mercedes μέχρι και τα τέλη της 10ετίας του '80 δεν έβαζε δεξί καθρέφτη! Η VW μέχρι πρόσφατα έβγαζε μοτέρ με 72 άλογα και όταν τα έκανε 100, το ονόμασε... ενεργητική ασφάλεια! Τα Passat πούλησαν με τα αλουμινένια ψαλίδια και τα κιβώτια με κέλυφος μαγνησίου και όταν άρχισαν να σπάνε (ή και πριν ακόμα) τα άλλαζαν με χάλυβες... Το καημένο το Fabia ακόμα φοράει τον δίλιτρο με τα 115 και το Altea το 1.6 του Audi80! Όσο για την κυλινδροκεφαλή του 1.8 20v, το είπα και αλλού, εξελίχθηκε από την Yamaha. Ψιλά γράμματα αυτά (και άλλα) και οι Γερμανοί ξέρουν καλύτερα απ'όλους τον τρόπο να τα κρύβουν....
Όσο για το 116, το βλέπω να το αγοράζουν σαν μικρό οι κυρίες του 'άνδρα' τους (αγάπη, το θέλω το νέο πεβέ ή κάπως έτσι), ενώ η Alfa θα εξακολουθεί να μιλάει στον οδηγό.
-
Ο χρήστης tupac έγραψε:
Με ποιοτητα και αξιοπιστια 10 Afla, πολυ καλο στησιμο και ολοκαινουργιο μοντελο. Φιλε μου αν σου αρεσει εξωτερικα τοτε ειναι πολυ καλη επιλογη!!!
Οσο για το κοστος BMW παιρνει οχι Fiat...
Δηλαδή η Alfa δεν έχει καλό στήσιμο;;; Διαβάζεις 4Τ καθόλου;
Κι επειδή είναι BMW;;; so what;;; Βάζουν την προπελίτσα και νομίζουν ότι κάτι έκαναν (κάνουν φαίνεται αφού μπορούν να τιμολογούν πολύ ακριβότερα και να βρίσκουν αγοραστές)
Εξωτερικά μ'αρέσει πάρα πολύ η 1, αλλά δεν παύει να είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ακριβή χωρίς να προσφέρει επιδόσεις και συμπεριφορά που δεν βρίσκεις σε πολύ φτηνότερα μοντέλα.
Να μας μιλήσει καμία Toyota-Honda για αξιοπιστία ναι, αλλά όχι και η BMW
Διαφωνώ με τα λεγόμενα σου φίλε. Το όνομα και γενικά την αίγλη που απέκτησε ι bmw και η Mercedes για την ποιότητα και γενικά για τα καλά αυτοκίνητα που φτιάχνουν δεν είναι τυχαίο , αλλά την αποκτάς μετά από χρόνια και αφού περνάς εξετάσεις καθημερινά και πείθεις του χιλιάδες καταναλωτές ότι τα αυτοκίνητα που παράγεις είναι ξεχωριστά. Και προπελίτσα φίλε μου δεν την πληρώνεις τυχαία. Οδήγησε μια εξακύλινδροι bmw και ξαναπές μου τι πράγμα πληρώνεις τυχαία.
Όσο για την alfa romeo: πληρώνει ακόμα τα λάθη του παρελθόντοςΔεν ειπα οτι η alfa δεν εχει καλο στησιμο αλλα οτι η '1' εχει καλο στησιμο.
Αν εσενα δεν σου λεει κατι οτι ειναι BMW με γεια σου με χαρα σου. Στον περισσοτερο κοσμο λεει΅!! Οπως και η alfa εχει καποιο ονομα στο στησιμο του αυτοκινητου ετσι και BMW εχει στους κινητηρες, στην ποιοτητα και στο στησιμο και στην πολυτελεια ΜΑΖΙ!!! ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΥΧΑΙΑ!!!
Και γιάυτο ειναι και ακριβη γιατι τα πληρωνεις ολα αυτα, ισως λιγο παραπανω αλλα εταιρειες ειναι με αποτερο σκοπο το κερδος!!! -
Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
Πρέπει να αναγνωρίσουμε πάντως στους γερμανούς την ικανότητά τους στην ...προπαγάνδα.
kyan, υποκλίνομαι!
Μακράν η καλύτερη ατάκα εδώ μέσα.Μας έπρηξαν τα κάκαλα οι Γερμανοί τόσα χρόνια και νομίζει ο κόσμος οτι ακόμα έτσι είναι. Ποιοί είχαν θέσει τον περιορισμό στα εισαγόμενα Ιαπωνικά? Ποιοί μιλούσαν για τον εξοπλισμό και την ποιότητα των Ιαπώνων και γελούσαν? Η Mercedes μέχρι και τα τέλη της 10ετίας του '80 δεν έβαζε δεξί καθρέφτη! Η VW μέχρι πρόσφατα έβγαζε μοτέρ με 72 άλογα και όταν τα έκανε 100, το ονόμασε... ενεργητική ασφάλεια! Τα Passat πούλησαν με τα αλουμινένια ψαλίδια και τα κιβώτια με κέλυφος μαγνησίου και όταν άρχισαν να σπάνε (ή και πριν ακόμα) τα άλλαζαν με χάλυβες... Το καημένο το Fabia ακόμα φοράει τον δίλιτρο με τα 115 και το Altea το 1.6 του Audi80! Όσο για την κυλινδροκεφαλή του 1.8 20v, το είπα και αλλού, εξελίχθηκε από την Yamaha. Ψιλά γράμματα αυτά (και άλλα) και οι Γερμανοί ξέρουν καλύτερα απ'όλους τον τρόπο να τα κρύβουν....
Όσο για το 116, το βλέπω να το αγοράζουν σαν μικρό οι κυρίες του 'άνδρα' τους (αγάπη, το θέλω το νέο πεβέ ή κάπως έτσι), ενώ η Alfa θα εξακολουθεί να μιλάει στον οδηγό.
Just my humble opinion...αλλά πολλοί ζηλεύουν την καινούρια, αστραφτερή και γρήγορη BMW του γείτονα
-
Ο χρήστης tupac έγραψε:
Οδήγησε μια εξακύλινδροι bmw και ξαναπές μου τι πράγμα πληρώνεις τυχαία.Τώρα, εδώ που τα λέμε, δεν πιστεύω οτι αυτό θα πείσει και πολλούς για το αν η 1 θα είναι κλασσική BMW και αξίζει τα λεφτά της!
Και για να εμμείνω στην άποψή μου, πιστεύω, η 1 θα είναι μεγάλο κακάδι!
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Πρέπει να αναγνωρίσουμε πάντως στους γερμανούς την ικανότητά τους στην ...προπαγάνδα.
kyan, υποκλίνομαι!
Μακράν η καλύτερη ατάκα εδώ μέσα.Μας έπρηξαν τα κάκαλα οι Γερμανοί τόσα χρόνια και νομίζει ο κόσμος οτι ακόμα έτσι είναι. Ποιοί είχαν θέσει τον περιορισμό στα εισαγόμενα Ιαπωνικά? Ποιοί μιλούσαν για τον εξοπλισμό και την ποιότητα των Ιαπώνων και γελούσαν? Η Mercedes μέχρι και τα τέλη της 10ετίας του '80 δεν έβαζε δεξί καθρέφτη! Η VW μέχρι πρόσφατα έβγαζε μοτέρ με 72 άλογα και όταν τα έκανε 100, το ονόμασε... ενεργητική ασφάλεια! Τα Passat πούλησαν με τα αλουμινένια ψαλίδια και τα κιβώτια με κέλυφος μαγνησίου και όταν άρχισαν να σπάνε (ή και πριν ακόμα) τα άλλαζαν με χάλυβες... Το καημένο το Fabia ακόμα φοράει τον δίλιτρο με τα 115 και το Altea το 1.6 του Audi80! Όσο για την κυλινδροκεφαλή του 1.8 20v, το είπα και αλλού, εξελίχθηκε από την Yamaha. Ψιλά γράμματα αυτά (και άλλα) και οι Γερμανοί ξέρουν καλύτερα απ'όλους τον τρόπο να τα κρύβουν....
Όσο για το 116, το βλέπω να το αγοράζουν σαν μικρό οι κυρίες του 'άνδρα' τους (αγάπη, το θέλω το νέο πεβέ ή κάπως έτσι), ενώ η Alfa θα εξακολουθεί να μιλάει στον οδηγό.
Just my humble opinion...αλλά πολλοί ζηλεύουν την καινούρια, αστραφτερή και γρήγορη BMW του γείτονα
Πάντως εγώ όταν βλέπω γείτονα να καμαρώνει δίπλα στην αστραφτερή χαμηλωμένη με τροχούς 18 ιντσών 316 του χαμογελάω συγκαταβατικά. Αν δω τέτοιο όχημα στο δρόμο φυλάγομαι διπλά.
-
Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
Οδήγησε μια εξακύλινδροι bmw και ξαναπές μου τι πράγμα πληρώνεις τυχαία.
Τώρα, εδώ που τα λέμε, δεν πιστεύω οτι αυτό θα πείσει και πολλούς για το αν η 1 θα είναι κλασσική BMW και αξίζει τα λεφτά της!
Και για να εμμείνω στην άποψή μου, πιστεύω, η 1 θα είναι μεγάλο κακάδι!
Μπααα ειναι καταδικασμενη να πετυχει....
Δεν ειναι σε θεση η BMW να βγαζει κακαδια.... Ασε που βρισκεται στην πιο δημιουργηκη περιοδο της ιστοριας της.maxmara σωστος......
-
Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
Μας έπρηξαν τα κάκαλα οι Γερμανοί τόσα χρόνια και νομίζει ο κόσμος οτι ακόμα έτσι είναι. Ποιοί είχαν θέσει τον περιορισμό στα εισαγόμενα Ιαπωνικά? Ποιοί μιλούσαν για τον εξοπλισμό και την ποιότητα των Ιαπώνων και γελούσαν? Η Mercedes μέχρι και τα τέλη της 10ετίας του '80 δεν έβαζε δεξί καθρέφτη! Η VW μέχρι πρόσφατα έβγαζε μοτέρ με 72 άλογα και όταν τα έκανε 100, το ονόμασε... ενεργητική ασφάλεια! Τα Passat πούλησαν με τα αλουμινένια ψαλίδια και τα κιβώτια με κέλυφος μαγνησίου και όταν άρχισαν να σπάνε (ή και πριν ακόμα) τα άλλαζαν με χάλυβες... Το καημένο το Fabia ακόμα φοράει τον δίλιτρο με τα 115 και το Altea το 1.6 του Audi80! Όσο για την κυλινδροκεφαλή του 1.8 20v, το είπα και αλλού, εξελίχθηκε από την Yamaha. Ψιλά γράμματα αυτά (και άλλα) και οι Γερμανοί ξέρουν καλύτερα απ'όλους τον τρόπο να τα κρύβουν....Συμφωνώ μαζί σου και δεν χωνεύω τη VAG για έναν βασικότατο λόγο: Έκαναν όλα τα αυτοκίνητα βαριά σαν γκονάρια με αυτή την εμμονή τους στην 'ολική ποιότητα'. Ο απόλυτος εφιάλτης ήταν όταν παρουσιάστηκε το Lupo, ο βαρύτερος κουβάς από καταβολής κόσμου...
Όμως πρέπει να παραδεχτούμε ότι από ποιότητα ήταν πάντα μπροστά οι Γερμαναράδες, όπως και από αξιοπιστία. Έχουν δηλαδή παράδοση.
Επιπλέον, οι της BMW πάντα έφτιαχναν αυτοκίνητα ξεχωριστά και λίαν ποθητά! Και εδώ και πολλά χρόνια, αυτοκίνητα με άψογη οδική συμπεριφορά. Αυτό το πετυχαίνουν με καλά πλαίσια, ψαγμένες αναρτήσεις, και την ιδανική κατανομή βάρους. Και φυσικά, φτιάχνουν τους ίσως καλύτερους ατμοσφαιρικούς κινητήρες στον κόσμο - εντάξει πάνω από τα 1600 / 2000 κυβικά.
Όσο για το 116, το βλέπω να το αγοράζουν σαν μικρό οι κυρίες του 'άνδρα' τους (αγάπη, το θέλω το νέο πεβέ ή κάπως έτσι), ενώ η Alfa θα εξακολουθεί να μιλάει στον οδηγό.
Κατ'αρχήν δεν είναι μικρό! Έπειτα δεν νομίζω να έχει ιδιαίτερη επιτυχία με τις γυναίκες γιατί δεν είναι 'γλυκούλι' και άλλα υποκοριστικά.. Και τέλος, είμαι σίγουρος ότι θα κατακτήσει τους 'ψαγμένους' με την οδήγηση, που δεν ψάχνουν απαραίτητα το πιο γρήγορο, αλλά το πιο 'φίνο'. Εμένα πάντως με έχει κερδίσει.
Βαγγέλης.
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Just my humble opinion...αλλά πολλοί ζηλεύουν την καινούρια, αστραφτερή και γρήγορη BMW του γείτονα.Σωστά!
Μήπως όμως ζηλεύουν περισσότερο τον πλουσιότερο γείτονα και λιγότερο την BMW?Αυτό μου θυμίζει και μια φάση ενός γνωστού γιατρού που ήθελε να πάρει Mercedes. Είχε έναν γείτονα αστυνόμο, χωρίς ιδιαίτερη μόρφωση, ο οποίος λόγω χρόνων υπηρεσίας είχε καλό μισθό και κατάφερε να αγοράσει την Mercedes πριν από τον γιατρό μας. Θύμωσε ο γιατρός, δεν θα ανεχόταν ποτέ να έχει το ίδιο αμάξι με έναν αμόρφωτο μπάτσο και έτσι πήρε Jaguar!
Τα συμπεράσματα δικά σας!
-
συγνωμη ξεχασα να σας πω οτι μιλαω για μεταχειρισμενο οποτε σαν επιλογη δεν υπαρχει η bmw 1.η alfa romeo που εχω βρει ειναι μηνων ενω η compact διετιας απο γερμανια.βασικα το προβλημα μου ειναι ποιο απο τα δυο ειναι πιο γρηγορο ;και ποιο σε κανει πιο πολυ να τρεξεις ;
-
Η Αλφα!
Σπυρος -
Λοιπόν,
-
Η πιπίλα με την ίση κατανομή βάρους στις BMW (και όχι μόνο) δεν στέκει 100%. Η 3 των αρχών του '90 ήταν ένα προβληματικό σε συμπεριφορά αυτοκίνητο, είχε αντιδράσεις προσθιοκίνητου και βελτιώθηκε σε επόμενα μοντέλα. Από μόνος του ένας λόγος βάρους δεν λέει τίποτα. Μπορώ να κάνω και ένα κάρο 50:50.
-
Η 5η σχέση (παραδοσιακά) στα χειροκίνητα κιβώτια είναι 1:1. Για να κινηθείς με μεγάλες ταχύτητες πρέπει να είσαι κοντά στον κόφτη. Όσοι το κάνουν, σε 7 ακριβώς χρόνια έχουν πρόβλημα με λάδια.
-
Αυτός που έχει το Χ5, θα πάρει σαν 'μικρό' το 1 στη γυναίκα του. Θα μάθουν και τα παιδιά του εκεί. (αν δεν τους πάρει άλλο...)
-
Για να καταλάβεις BMW, θέλεις κυβικά και λεφτά. Και η 1 έχει τα λιγότερα και από τα δυο, από κάθε άλλη BMW.
Δε λέω. Η BMW είναι ίσως ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.
Αλλά ως εκεί.Πάντα εκφράζω μόνο τη γνώμη μου έτσι?
-
-
Σύμφωνα με τους 4Τ η Άλφα είναι πιο σπορτίφ ενώ η BMW πιο 'λιμουζίνα', και αυτό απαντά το 'ποιο σε κάνει να θέλεις να τρέξεις'. Το ποια είναι πιο γρήγορη το διαπιστώνεις εύκολα κοιτώντας τους πίνακες επιδόσεων. Μάλλον η BMW.
-
Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
Λοιπόν,-
Η πιπίλα με την ίση κατανομή βάρους στις BMW (και όχι μόνο) δεν στέκει 100%. Η 3 των αρχών του '90 ήταν ένα προβληματικό σε συμπεριφορά αυτοκίνητο, είχε αντιδράσεις προσθιοκίνητου και βελτιώθηκε σε επόμενα μοντέλα. Από μόνος του ένας λόγος βάρους δεν λέει τίποτα. Μπορώ να κάνω και ένα κάρο 50:50.
-
Η 5η σχέση (παραδοσιακά) στα χειροκίνητα κιβώτια είναι 1:1. Για να κινηθείς με μεγάλες ταχύτητες πρέπει να είσαι κοντά στον κόφτη. Όσοι το κάνουν, σε 7 ακριβώς χρόνια έχουν πρόβλημα με λάδια.
-
Αυτός που έχει το Χ5, θα πάρει σαν 'μικρό' το 1 στη γυναίκα του. Θα μάθουν και τα παιδιά του εκεί. (αν δεν τους πάρει άλλο...)
-
Για να καταλάβεις BMW, θέλεις κυβικά και λεφτά. Και η 1 έχει τα λιγότερα και από τα δυο, από κάθε άλλη BMW.
Δε λέω. Η BMW είναι ίσως ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.
Αλλά ως εκεί.Πάντα εκφράζω μόνο τη γνώμη μου έτσι?
- Aφου βελτιωθηκε και αφου υπαρχει και μια CSL τοτε ολα καλα.
2.Και? Τι θελεις να πεις? - Εχεις δικιο, αλλα θα την παρει και αυτος που γουσταρει ενα 'μικρο' αυτοκινητο με τα καλα της BMW... Αλλα και αυτος που θελει το σηματακι αλλα δεν εχει λεφτα για κατι παραπανω...
- Kαι παλι εχεις δικιο αλλα εκτος απο τις επιδοσεις παιρνεις το υπολοιπο πακετο,
Και τελος δεν νομιζω οτι ειναι και λιγο αυτο για να πεις ως εκει. Δηλαδη μετα απο εκει τι? Το χαος....?
Και καλα κανεις φιλε μου ολοι εδω την γνωμη μας μοιραζομαστε...
-
-
Ο χρήστης frogy έγραψε:
- Aφου βελτιωθηκε και αφου υπαρχει και μια CSL τοτε ολα καλα.
2.Και? Τι θελεις να πεις? - Εχεις δικιο, αλλα θα την παρει και αυτος που γουσταρει ενα 'μικρο' αυτοκινητο με τα καλα της BMW... Αλλα και αυτος που θελει το σηματακι αλλα δεν εχει λεφτα για κατι παραπανω...
- Kαι παλι εχεις δικιο αλλα εκτος απο τις επιδοσεις παιρνεις το υπολοιπο πακετο.
- ΟΚ. Απλά να το επισημάνω.
- Προσπαθώ επιδέξια να αμαυρώσω την φήμη που έχει η BMW για τα μοτέρ της!
Πλάκα κάνω βέβαια. Κορυφαία τα motoren! Απλά για να δώσω ένα άλλο στίγμα σχετικά με την αξιοπιστία των μοτέρ της. - Πάντως όχι αυτός που θέλει ένα σπιρτόζικο αμάξι γιατί...
- ...αυτός που δεν έχει τα λεφτά για BMW με γκάζια, θα κοιτάξει αλλού. (Το πιάσατε το υπονοούμενο, έτσι? )
Και τελος δεν νομιζω οτι ειναι και λιγο αυτο για να πεις ως εκει. Δηλαδη μετα απο εκει τι? Το χαος....?
Όχι, οι Ιάπωνες!
Δε θέλω ουου!Και καλα κανεις φιλε μου ολοι εδω την γνωμη μας μοιραζομαστε...
Το βασικότερο συμπέρασμα όλων!
- Aφου βελτιωθηκε και αφου υπαρχει και μια CSL τοτε ολα καλα.
-
Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
Just my humble opinion...αλλά πολλοί ζηλεύουν την καινούρια, αστραφτερή και γρήγορη BMW του γείτονα.
Σωστά!
Μήπως όμως ζηλεύουν περισσότερο τον πλουσιότερο γείτονα και λιγότερο την BMW?Αυτό μου θυμίζει και μια φάση ενός γνωστού γιατρού που ήθελε να πάρει Mercedes. Είχε έναν γείτονα αστυνόμο, χωρίς ιδιαίτερη μόρφωση, ο οποίος λόγω χρόνων υπηρεσίας είχε καλό μισθό και κατάφερε να αγοράσει την Mercedes πριν από τον γιατρό μας. Θύμωσε ο γιατρός, δεν θα ανεχόταν ποτέ να έχει το ίδιο αμάξι με έναν αμόρφωτο μπάτσο και έτσι πήρε Jaguar!
Τα συμπεράσματα δικά σας!
Συμπεραίνω...οτι είσαι ζηλιάρης!!!!!
-
Ο χρήστης tupac έγραψε:
Διαφωνώ με τα λεγόμενα σου φίλε. Το όνομα και γενικά την αίγλη που απέκτησε ι bmw και η Mercedes για την ποιότητα και γενικά για τα καλά αυτοκίνητα που φτιάχνουν δεν είναι τυχαίο , αλλά την αποκτάς μετά από χρόνια και αφού περνάς εξετάσεις καθημερινά και πείθεις του χιλιάδες καταναλωτές ότι τα αυτοκίνητα που παράγεις είναι ξεχωριστά. Και προπελίτσα φίλε μου δεν την πληρώνεις τυχαία. Οδήγησε μια εξακύλινδροι bmw και ξαναπές μου τι πράγμα πληρώνεις τυχαία.
Όσο για την alfa romeo: πληρώνει ακόμα τα λάθη του παρελθόντοςΔικαίωμά σου να διαφωνείς φυσικά. Επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά: άλλο η ποιότητα άλλο η αξιοπιστία! Την υπέρ-πληρώνεις την προπελίτσα, αφού προσφέρει πολύ λιγότερα από αυτά που πληρώνεις.
FYI έχω οδηγήσει εξακύλινδρες BMW (όχι μόνο μία) και πληρώνεις το όνομα, αφού η φτηνότερη εξακύλινδρη κοστίζει πάνω από 40Κ, περισσότερα από ένα RX-8 ή μία φτερούγα.
Οι Γερμανοί εκμεταλλεύονται πολύ καλά το όνομα τους και το brand engineering. Τόσα χρόνια μας τα πρηζαν για την ασφάλεια, μέχρι που βγήκε η Laguna. Τώρα το γυρίσαν στην 'πχοιότητα', λες και κατασκευάζουν αυτοί τα ταμπλό και και τις κονσόλες και στα ηλεκτρονικά, που προκαλούν περισσότερα προβλήματα απ' όσα 'λύνουν'
Για αξιοπιστία πότε θα μιλήσουν οι Γερμανοί;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Πάντως εγώ όταν βλέπω γείτονα να καμαρώνει δίπλα στην αστραφτερή χαμηλωμένη με τροχούς 18 ιντσών 316 του χαμογελάω συγκαταβατικά. Αν δω τέτοιο όχημα στο δρόμο φυλάγομαι διπλά.
Μόνο στον καθρέπτη θα το δεις κι αυτό για λίγο
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Διαφωνώ με τα λεγόμενα σου φίλε. Το όνομα και γενικά την αίγλη που απέκτησε ι bmw και η Mercedes για την ποιότητα και γενικά για τα καλά αυτοκίνητα που φτιάχνουν δεν είναι τυχαίο , αλλά την αποκτάς μετά από χρόνια και αφού περνάς εξετάσεις καθημερινά και πείθεις του χιλιάδες καταναλωτές ότι τα αυτοκίνητα που παράγεις είναι ξεχωριστά. Και προπελίτσα φίλε μου δεν την πληρώνεις τυχαία. Οδήγησε μια εξακύλινδροι bmw και ξαναπές μου τι πράγμα πληρώνεις τυχαία.
Όσο για την alfa romeo: πληρώνει ακόμα τα λάθη του παρελθόντοςΔικαίωμά σου να διαφωνείς φυσικά. Επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά: άλλο η ποιότητα άλλο η αξιοπιστία! Την υπέρ-πληρώνεις την προπελίτσα, αφού προσφέρει πολύ λιγότερα από αυτά που πληρώνεις.
FYI έχω οδηγήσει εξακύλινδρες BMW (όχι μόνο μία) και πληρώνεις το όνομα, αφού η φτηνότερη εξακύλινδρη κοστίζει πάνω από 40Κ, περισσότερα από ένα RX-8 ή μία φτερούγα.
Οι Γερμανοί εκμεταλλεύονται πολύ καλά το όνομα τους και το brand engineering. Τόσα χρόνια μας τα πρηζαν για την ασφάλεια, μέχρι που βγήκε η Laguna. Τώρα το γυρίσαν στην 'πχοιότητα', λες και κατασκευάζουν αυτοί τα ταμπλό και και τις κονσόλες και στα ηλεκτρονικά, που προκαλούν περισσότερα προβλήματα απ' όσα 'λύνουν'
Για αξιοπιστία πότε θα μιλήσουν οι Γερμανοί;
O Μr. αντικειμενικος ο αντιγερμανος....!!!
Οκ το καταλαβαμε οτι δεν σου αρεσουν τα γερμανικα.
Φανταζομαι οτι οι εταιριες AUDI,BMW,MERCEDES πρεπει να ειναι οι χειροτερες για σενα.
alfa -compact