Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi A1
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi A1
    • 1
    • 2
    • 72
    • 73
    • 74
    • 75
    • 76
    • 109
    • 110
    • 74 / 110
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    245
    2190
    3683
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      audipassion last edited by

      Χωρίς μα χαθεί η εγγύηση η βελτίωση θα γίνει στην αντιπροσωπεία .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        infinity last edited by

        Και αν αύριο μεθαύριο κλείσει η αντιπροσωπεία εσύ θα ψάχνεις για εγγύηση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          audipassion last edited by

          Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
          Και αν αύριο μεθαύριο κλείσει η αντιπροσωπεία εσύ θα ψάχνεις για εγγύηση.

          Εννοώ πως η βελτίωση θα γίνει από την αντιπροσωπεία και το αυτοκίνητο θα παραμείνει στην εργοστασιακή εγγύηση .

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            Ο χρήστης elteo έγραψε:
            αυτοί διαφωνούν http://www.youtube.com/watch?v=czDvbTAp ... re=related

            ...oxι ακριβως...Βασικα, παροτι στο τελικο συμπερασμα ετσι φαινεται,
            ο Ollie κανει καταρχας δυο σημαντικα λαθη, φανερωνοντας ετσι και τις μικρες προκαταληψεις του,
            λεγοντας 1ον οτι εχει καλυτερη ποιοτητα, (εννοειται αυτο...) 'ακομα και απο το Mini' ( ), λες και το Mini ειχε θεσει μεχρι πρωτινος τα στανταρ στην κατηγορια, (στην σχεδιαση μπορει, στην ποιοτητα σε καμμια περιπτωση, ακομα και η Mito, εχει καλυτερη ποιοτητα συνολικα στο εσωτερικο...) και 2ον ενω σε δυο περασματα εστριβε οπως ερχοταν στην κυριολεξια, επειδη, συνειδητοποιημενα ειναι φτιαγμενο για να φιλτραρει και να απομονωνει οτιδηποτε κουραζει σε μεγαλη διαδρομη οδηγησης, θεωρειται αυτοματως απο τον Aγγλο δοκιμαστη, οτι χανει απο πλευρας αισθησης και πατηματος στον δρομο. Δεν ειναι ετσι ομως. Σιγουρα δεν εχει το αμεσο τιμονι του Mini, ουτε την καρτιστικη σφιχτη συμπεριφορα του. Δεν ηταν ο στοχος αυτος ομως ετσι κι αλλιως...
            Το συμπερασμα του εχει τεθει με λαθος standards απο την αρχη. Λεει 'κριμα' με μια λεξη γιατι πραγματι δεν εκπεμπει το 'evoness' που θα ηθελαν.
            Η Audi με το Α1 δεν ανεφερε ποτε οτι θα εχει την ιδια αισθηση με το Mini, αλλα την ιδια αποτελεσματικοτητα, σε ενα πιο προσεγμενο στις λεπτομερειες εσωτερικο και με υψηλοτερη ποιοτητα κατασκευης. Αυτο το πετυχε στο μεγιστο βαθμο.
            Οσο για το evoness που επιζητειται στο Α1, αυτο θα δωθει με την ελευση του RS1, οχι πιο πριν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_monster last edited by

              Ο χρήστης elteo έγραψε:
              αυτοί διαφωνούν http://www.youtube.com/watch?v=czDvbTAp ... re=related

              Απλά του αρέσει περισσότερο το μίνι κούπερ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster last edited by

                Ο χρήστης audipassion έγραψε:

                Και αν αύριο μεθαύριο κλείσει η αντιπροσωπεία εσύ θα ψάχνεις για εγγύηση.

                Εννοώ πως η βελτίωση θα γίνει από την αντιπροσωπεία και το αυτοκίνητο θα παραμείνει στην εργοστασιακή εγγύηση .

                Πως θα παραμείνει στην εργοστασιακή μορφή αφού θα φέρει προγράμμα;;
                Κανείς δεν σου διασφαλίζει ότι θα σου καλύψουν τη ζημια...

                Ποτέ μου δεν κατάλαβα αυτή τη λογικη... Πριν το πάρει να το σκαλισει ...
                Αν θες παραπάνω άλογα υπάρχουν άπειρες επιλογές ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  infinity last edited by

                  Ο χρήστης audipassion έγραψε:

                  Και αν αύριο μεθαύριο κλείσει η αντιπροσωπεία εσύ θα ψάχνεις για εγγύηση.

                  Εννοώ πως η βελτίωση θα γίνει από την αντιπροσωπεία και το αυτοκίνητο θα παραμείνει στην εργοστασιακή εγγύηση .

                  Εγώ κατάλαβα τι λες, εσύ δεν κατάλαβες οτι χάνεις την εγγύηση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Ο χρήστης audipassion έγραψε:

                    Και αν αύριο μεθαύριο κλείσει η αντιπροσωπεία εσύ θα ψάχνεις για εγγύηση.

                    Εννοώ πως η βελτίωση θα γίνει από την αντιπροσωπεία και το αυτοκίνητο θα παραμείνει στην εργοστασιακή εγγύηση .

                    λάθος λάθος λάθος

                    η επίσημη Audi θα βγάλει την ουρά της απέξω.

                    αυτά που λένε αφορούν την συγκεκριμένη αντιπροσωπεία και μόνο. Αν σου σπάσει το μοτέρ μην περιμένεις κάλυψη. Από τώρα ξέρω τι θα σου πουν...δεν φταίμε εμείς πηγαίνετε στην ABT.

                    είναι ίδια φάση με το revo πρόγραμμα που μπαίνει στα VAG.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster last edited by

                      Είχε βγάλει και ο παζαροπουλος αντίστοιχο για το γκρουπο...
                      Είχε λέει εγγύηση στο software του προγράμματος ...
                      Μας περνάνε για μλκς όχι αστεία...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        morpheus last edited by

                        Αν κάποιος έχει σκοπό να βάλει έτσι κι'αλλιώς πρόγραμμα, ας το βάλει σε αντιπροσωπεία (με την προϋπόθεση οτι γνωρίζει ακριβώς τι του βάζουν, γιατί ακόμα και με τα 'επώνυμα' έχουν γίνει ιστορίες στο παρελθόν)... τουλάχιστον θα είναι εν μέρη καλυμμένος...

                        Απο την άλλη δεν ξέρω γιατί αρκετοί φοβούνται τόσο πολύ το remap... αλλά η πιθανότητα να πάθει κάτι με (σωστό) πρόγραμμα είναι ίδια με αυτή ενός στοκ αυτοκινήτου... (και αυτά δεν είναι φρέσκα νέα)...

                        Η γνώμη μου είναι να το πάρει, να το δουλέψει για μερικές χιλ. χλμ ως είναι... και μετά πράτει αναλόγως...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by

                          Ο χρήστης morpheus έγραψε:

                          Απο την άλλη δεν ξέρω γιατί αρκετοί φοβούνται τόσο πολύ το remap... αλλά η πιθανότητα να πάθει κάτι με (σωστό) πρόγραμμα είναι ίδια με αυτή ενός στοκ αυτοκινήτου... (και αυτά δεν είναι φρέσκα νέα)...

                          .

                          ποιος ελέγχει το 'σωστό' ??

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            Ο χρήστης morpheus έγραψε:
                            Αν κάποιος έχει σκοπό να βάλει έτσι κι'αλλιώς πρόγραμμα, ας το βάλει σε αντιπροσωπεία (με την προϋπόθεση οτι γνωρίζει ακριβώς τι του βάζουν, γιατί ακόμα και με τα 'επώνυμα' έχουν γίνει ιστορίες στο παρελθόν)... τουλάχιστον θα είναι εν μέρη καλυμμένος...

                            Απο την άλλη δεν ξέρω γιατί αρκετοί φοβούνται τόσο πολύ το remap... αλλά η πιθανότητα να πάθει κάτι με (σωστό) πρόγραμμα είναι ίδια με αυτή ενός στοκ αυτοκινήτου... (και αυτά δεν είναι φρέσκα νέα)...

                            Η γνώμη μου είναι να το πάρει, να το δουλέψει για μερικές χιλ. χλμ ως είναι... και μετά πράτει αναλόγως...

                            +1 σε ολα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              morpheus last edited by

                              Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                              Απο την άλλη δεν ξέρω γιατί αρκετοί φοβούνται τόσο πολύ το remap... αλλά η πιθανότητα να πάθει κάτι με (σωστό) πρόγραμμα είναι ίδια με αυτή ενός στοκ αυτοκινήτου... (και αυτά δεν είναι φρέσκα νέα)...

                              .

                              ποιος ελέγχει το 'σωστό' ??

                              Για κάποιον ψαγμένο σαν κι'εσένα δεν είναι δύσκολο να βρεί αναλυτικά τι περιέχει το υποψήφιο νέο σετάπ του (χάρτες, timings κλπ) και να κρίνει ο ίδιος σύμφωνα με το hardware του...
                              Για κάποιον που δεν έχει πρόσβαση (ή χρόνο) σε τέτοιες πληροφορίες, ένας επώνυμος οίκος και μια ερώτηση σε 10 ανθρώπους που χρησιμοποιούν ήδη το προϊον (God bless internet) είναι μια καλή αρχή...

                              Αν και η λέξη 'σωστό' ήταν μάλλον λάθος... δεδομένου οτι δεν ψάχνουν όλοι το ίδιο αποτέλεσμα (αρκετοί θέλουν να στραγγίξουν και το τελευταίο ημίαιμο που μπορεί να αποδώσει το μοτέρ τους, κάτι που δεν μας ενδιαφέρει στη προκειμένη)... οπότε όπου σωστό, στη περίπτωση του φίλου παραπάνω, βάλε μια safe λύση...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • giuseppe-busso
                                giuseppe-busso last edited by

                                Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                                ποιος ελέγχει το 'σωστό' ??

                                Κατά έναν άτυπο νόμο, το σωστό πρόγραμμα είναι αυτό που δίνει τα πιο λίγα άλογα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster last edited by

                                  Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                                  ποιος ελέγχει το 'σωστό' ??

                                  Κατά έναν άτυπο νόμο, το σωστό πρόγραμμα είναι αυτό που δίνει τα πιο λίγα άλογα

                                  Τα πιο λίγα άλογα τα δίνει συνήθως το εργοστασιακο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                    ποιος ελέγχει το 'σωστό' ??

                                    Κατά έναν άτυπο νόμο, το σωστό πρόγραμμα είναι αυτό που δίνει τα πιο λίγα άλογα

                                    Τα πιο λίγα άλογα τα δίνει συνήθως το εργοστασιακο...

                                    Το σωστότερο πάντα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      morpheus last edited by

                                      Μεγάλη κουβέντα ανοίγεις...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster last edited by

                                        Ο χρήστης morpheus έγραψε:
                                        Μεγάλη κουβέντα ανοίγεις...

                                        ας πούμε οτι είναι σωστότερα για όλες τις πιθανές συνθήκες... (οδηγού και περιβάλλοντος...)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          morpheus last edited by

                                          Έχω τις ενστάσεις μου για το τι σημείνει 'σωστότερα' σε μια εποχή όπου οι υποδυνάμεις κατανέμονται λιγότερο βάση αντοχών και ικανότητας του συνόλου να ανταπεξέλθει και περισσότερο βάση τιμολογιακής πολιτικής και παράπλευρων περιορισμών...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster last edited by

                                            Ο χρήστης morpheus έγραψε:
                                            Έχω τις ενστάσεις μου για το τι σημείνει 'σωστότερα' σε μια εποχή όπου οι υποδυνάμεις κατανέμονται λιγότερο βάση αντοχών και ικανότητας του συνόλου να ανταπεξέλθει και περισσότερο βάση τιμολογιακής πολιτικής και παράπλευρων περιορισμών...

                                            πες μου λίγο τι έχεις στο μυαλό σου και το λες αυτό...??
                                            γενικά , τα περισσότερα σύγχρονα (συμπιεστά) μοτέρ έχουν αρκετά 'αμυντικά' αβανς και μείγμα που απέχει αρκετά από το στοιχειομετρικό (τουλάχιστον στις μικρομεσαίες στροφές ) για πιο ασφαλή λειτουργία...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 74 / 110
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr