-
United we stand...
-
Οπως ειπαμε, δεν υπαρχουν αντιστοιχα χρονολογιας Αλφασουντ, τα αντιστοιχα γκολφ απλα δεν υπαρχουν, εχουν εξαφανισθει οπως και τα Αλφασουντ!
Νομιζεις οτι οι 33 και τα Τιπο δεν κυκλοφορουν στους ιδιους αλατισμενους δρομους;
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι δεν ειναι μονο τα Ιταλικα που σκουριαζουν περισσοτερο απο πολλα λεγομενα ποιοτικα!
Σπυρος -
Ο χρήστης alfasud έγραψε:
Κυνηγε
Δεν ειπα οτι τα Ιταλικα δεν σκουριαζουνε, απλα οτι υπαρχουν ποιοτικα που σκουριαζουν ακομα ποιο πολυ!Αντιθετα με το τι πιστευουν μερικοι!
Για ελα μια βολτα εδω και θα πεισθεις για αυτα που γραφω!
ΣπυροςΣπύρο,δέν απορρίπτω (ούτε καί τό δέχομαι άμα δέν τό δώ φυσικά) αυτό πού λές.Εσύ είσαι στή Σουηδία,καί εγώ στήν Ελλάδα,οπότε η γνώμη σου περνάει.
Αυτό πού λέω είναι διαφορετικό.Νομίζω ότι τό κατάλαβες,καί δέν τό ξαναγράφω. -
Ο χρήστης frogy έγραψε:
Με ποιοτητα και αξιοπιστια 10 Afla, πολυ καλο στησιμο και ολοκαινουργιο μοντελο. Φιλε μου αν σου αρεσει εξωτερικα τοτε ειναι πολυ καλη επιλογη!!!
Οσο για το κοστος BMW παιρνει οχι Fiat...
Δηλαδή η Alfa δεν έχει καλό στήσιμο;;; Διαβάζεις 4Τ καθόλου;
Κι επειδή είναι BMW;;; so what;;; Βάζουν την προπελίτσα και νομίζουν ότι κάτι έκαναν (κάνουν φαίνεται αφού μπορούν να τιμολογούν πολύ ακριβότερα και να βρίσκουν αγοραστές)
Εξωτερικά μ'αρέσει πάρα πολύ η 1, αλλά δεν παύει να είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ακριβή χωρίς να προσφέρει επιδόσεις και συμπεριφορά που δεν βρίσκεις σε πολύ φτηνότερα μοντέλα.
Να μας μιλήσει καμία Toyota-Honda για αξιοπιστία ναι, αλλά όχι και η BMW
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Να συμπληρώσω , ότι οι χρόνοι και το φρενάρισμα της 147 είναι με τα νορμάλ λάστιχα και όχι με τα 225/45/17 που φόραγε το Α3 , που να ήταν η Τi
Ή καμία δίλιτρη και μην πει κανείς ότι είναι άδικη σύγκριση, γιατί η δίλιτρη TS θα είναι ελάχιστα ακριβότερη (ΑΝ ΕΙΝΑΙ) από την... 116i
-
Ο χρήστης k έγραψε:
Εντάξει αν εξαιρέσουμε όμως τους 'ιταλόφιλους' για τους υπόλοιπους άλλο είναι να έχεις BMW και άλλο Alfa. Εγώ κλασικά ΒΜW αν και δεν είμαι της άποψης να πάς στη σειρά 1 η Compact είναι καλύτερη και ομορφότερη πιστεύω.
Εγώ είμαι στους 'άλλους' υπόλοιπους που δεν τους απασχολούν σηματάκια, ονόματα και 'μούρη'. Υπάρχει κι άλλη κατηγορία και η BMW δεν μου λέει τίποτα.
Το εύκολο είναι να φτιάχνεις καλά και πανάκριβα αυτοκίνητα. Το δύσκολο είναι να φτιάχνεις καλά και προσιτά.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Εντάξει αν εξαιρέσουμε όμως τους 'ιταλόφιλους' για τους υπόλοιπους άλλο είναι να έχεις BMW και άλλο Alfa. Εγώ κλασικά ΒΜW αν και δεν είμαι της άποψης να πάς στη σειρά 1 η Compact είναι καλύτερη και ομορφότερη πιστεύω.
Εγώ είμαι στους 'άλλους' υπόλοιπους που δεν τους απασχολούν σηματάκια, ονόματα και 'μούρη'. Υπάρχει κι άλλη κατηγορία και η BMW δεν μου λέει τίποτα.
Πέστο στους Alfa κηδες δεν είδες τι κάνουν λες και τους βρίσαμε τη μάνα
Το εύκολο είναι να φτιάχνεις καλά και πανάκριβα αυτοκίνητα. Το δύσκολο είναι να φτιάχνεις καλά και προσιτά.
Σωστός
-
Παιδιά, το κάθε αυτοκίνητο έχει τη χάρη του. Δεν μπορούμε έτσι απλά να πούμε ότι η Alfa ή η BMW ή κάποιο άλλο δεν είναι καλά αυτοκίνητα.
Υπάρχουν πολλά από αυτά και το καθένα έχει τον οπαδό του ή τον εχθρό του. Άλλα είναι ακριβότερα, άλλα φθινότερα. Και τα δύο κάνουν την δουλειά τους. Αυτά περί ποιότητας για μένα είναι θέμα μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί η εκάστοτε εταιρεία. Δεν υπάρχει ποιότητα στα σημερινά αυτοκίνητα. Είναι όλα έτσι φτιαγμένα για να κρατάνε μόνο λίγα χρόνια. Έχουν όμως κάτι άλλο, έχουν σχεδίαση, οδηγική συμπεριφορά, ασφάλεια, κλπ. που δεν είχαν πριν κάποια χρόνια. Εμείς βάζουμε κάτω το τι ζητάμε, π.χ επιδόσεις, αξιοπιστία, κύρος, κ.α, και αναλόγως αγοράζουμε. -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Για τις κλειστές τροχιές που λες, παράγοντες είναι το πολύ καλό οδόστρωμα
Το οποίο ήταν το ίδιο και για τα τρία αυτοκίνητα.
το βάρος στον μπροστινό άξονα
Οι νόμοι της φυσικής περί αδράνειας λένε ακριβώς το αντίθετο, το οποίο ήταν και ένα από τα επιχειρήματά σου περί υποστροφής, θυμίζω.
και το αντισπιν.
Το άρθρο νομίζω πως δε λέει αν το απενεργοποίησαν αλλά λέει ότι η 147 παρουσίαζε τη μεγαλύτερη υποστροφή ισχύος (λογικό με το δυνατότερο κινητήρα και τα στενότερα ελαστικά), άρα μάλλον το είχαν απενεργοποιήσει.
Ανέφερα τους παράγοντες σαν συνδιασμό, όχι ανεξάρτητους μεταξύ τους. Με ρύθμιση της πίσω ανάρτησης μπορείς να μεταβάλεις σε μεγάλο βαθμό την 'ποσοτική' συμπεριφορά του αυτοκινήτου, η 'ποιοτική' όμως συμπεριφορά καθορίζεται από βασικές επιλογές αρχιτεκτονικής, όπως η αναλογία βάρους μπροστά/πίσω. Εξ'ού και η υποστροφή ισχύος που λες παρακάτω, η οποία τονίζεται (και από την οποία φυσικά δεν πάσχουν τα πισωκίνητα αυτοκίνητα)
Σε ό,τι αφορά τη φυσική τώρα, εδώ έχουμε να κάνουμε με ροπή αδράνειας και στροφορμή, καθότι μιλάμε για περιστροφές γύρω από άξονα. Όταν λοιπόν έχεις να περιστρέψεις ένα βαρύ αντικείμενο (όπως είναι ένα αυτοκίνητο) όσο πιο κοντά είσαι στον άξονα περιστροφής, τόσο μεγαλήτερη δύναμη πρέπει να ασκήσεις. Αντίστροφα, όσο πιο μακριά είσαι, τόσο λιγότερη δύναμη πρέπει να ασκήσεις - ο γνωστός μοχλός. Η υποστροφή οφείλεται (και είναι αναπόφεκτη) στη μεγάλη εγκάρσια δύναμη που ασκείται στα μπροστινά λάστιχα και προκαλεί απώλεια πρόσφυσης. Τώρα αυτό δεν συμβαίνει συνέχεια γιατί: 1. πρέπει να είναι αρκετά κλειστή η στροφή, 2. να πηγαίνεις με αρκετά μεγάλη ταχύτητα, και 3. ο δρόμος να είναι 'ελληνικός'.
Τα δύο από τα τρία δεν ισχύουν στη δοκιμή των 4Τ: Τα αυτοκίνητα δεν προλαβαίνουν να αναπτύξουν ταχύτητα αφενός γιατί είναι μια κλειστή πίστα, και αφετέρου γιατί είναι 1600άρια!! Και φυσικά το οδόστρωμα είναι κάθε άλλο παρά 'ελληνικό'!!
Άρα στη συγκεκριμένη δοκιμή, η Alfa υποστρέφει λιγότερο γιατί είναι ένα σχετικά αδύναμο (για τα κιλά του) αυτοκίνητο, που έχει το βάρος στον μπροστά άξονα, και πατά σε τέλεια άσφαλτο.
Σε μέτρια άσφαλτο και χωρίς αντισπίν πώς πάει με τέρμα γκάζι??
Παρουσιάζει υποστροφή ισχύος, όπως είναι φυσικό, η οποία διορθώνεται με άφημα του πεντάλ του γκαζιού, όπως σε όλα τα προσθιοκίνητα, η οποία όμως δεν επιφέρει άτσαλη υπερστροφή.
Εδώ έχω να σου πω το εξής: Όχι, δεν υποστρέφουν λόγω ισχύος όλα τα προσθιοκίνητα, ιδίως στα ταπεινά 1600
-
Είναι θέμα προσωπικού γούστου. Εγώ προτιμώ μια από τις δύο μάρκες περισσότερο και ποτέ δε θα κρίνω τον άλλο για την αντίθετη επιλογή του. Μπορεί το ένα να έχει εκείνο εκείνο κι εκείνο και το δεύτερο, να έχει αυτό κι αυτό, να μου ταιριάζουν τα χαρακτηριστικά του πρώτου και όμως να γουστάρω το δεύτερο, επειδή όταν μπαίνω μέσα αισθάνομαι πιο όμορφα.
Επίσης πιστεύω πως δεν πρέπει να σχολιάζουμε αρνητικά επιλογές κατόχων αυτοκινήτων, που για κριτήριο στην επιλογή των, δεν είχαν τα κρατήματα και τις επιδόσεις, όπως και το αντίθετο. Φυσικά μέχρι κάποιο όριο, δηλαδή τα αυτοκίνητα να μην είναι τόσο αργά, που να είναι επικίνδυνα. Οι διαφορές στην πίστα τέτοιας μικρής κλίμακας πιστευω δεν πρέπει να λαμβάνονται υπ' όψην όσον αφορά την οδήγηση σε δρόμο κανονικό. -
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
[...] Οι διαφορές στην πίστα τέτοιας μικρής κλίμακας πιστευω δεν πρέπει να λαμβάνονται υπ' όψην όσον αφορά την οδήγηση σε δρόμο κανονικό.Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
Βαγγέλης.
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
[...] Οι διαφορές στην πίστα τέτοιας μικρής κλίμακας πιστευω δεν πρέπει να λαμβάνονται υπ' όψην όσον αφορά την οδήγηση σε δρόμο κανονικό.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
Βαγγέλης.
1)Οι διαφορές είναι γελοίες.
(Μπορεί να προέρχονται από τα λάστιχα και μόνο)
2)Εκτός του ότι είναι γελοίες δεν μας ενδιαφέρουν και τόσο πολύ, γιατί οι περισσότεροι σε δρόμο θα οδηγήσουν και όχι σε πίστα. -
Αφού δεν σας κάνει η δοκιμή των Μεγάρων που όντως είναι κλειστή η πίστα, τι λέτε για την πίστα των Σερρών?
'Γιατί, όμως, Σέρρες; Tο μέγεθος, η ταχύτητα και το ύφος των αυτοκινήτων απαιτούν μια ανοικτή πίστα, που θα τα βοηθήσει να ξεδιπλώσουν τις δυνατότητές τους. Άλλωστε, η απόφαση να καλύψουν τα 1.000 χιλιόμετρα με τον τρόπο που θα οδηγούνταν από το μέσο αγοραστή (με τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης στη θέση «on» δηλαδή), αλλά με τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα, καθιστά τις Σέρρες μονόδρομο, μιας και στην κλειστή διαδρομή των Mεγάρων τα αυτοκίνητα θα «πνίγονταν» από τους ηλεκτρονικούς φύλακες-αγγέλους'
...'Ένα λάθος κατά τον ανεφοδιασμό σε καύσιμο και μία ρωγμή στο κάρτερ από μικροέξοδο πρόδωσαν την Alfa, που μέχρι το 204ο γύρο βρισκόταν ένα γύρο μπροστά από τους Γερμανούς αντιπάλους...'
και το άρθρο καταλήγει...
'Kαι τα τρία ήταν υπέροχα!
Ποιο είναι, λοιπόν, το συμπέρασμα που βγαίνει έπειτα από 652 λίτρα βενζίνης, 120 φθαρμένα ελαστικά και περισσότερες από 11 ώρες στην πίστα; Audi, Alfa και BMW διέσχισαν 1.000 χιλιόμετρα το καθένα χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, χωρίς να κάνουν «τσικ», όπως συνηθίζουμε να λέμε, αποδεικνύοντας πως πρόκειται για τρία αυτοκίνητα «κύρους» με όλη τη σημασία της λέξης. Kανένα μελανό σημείο, λοιπόν, που να προκαλεί έστω και το μικρότερο ενδοιασμό, **και ιδιαίτερα για τον Iταλό εκπρόσωπο, αφού ήταν έμπρακτη η απόδειξη της βελτιωμένης ποιότητας και αξιοπιστίας σε σχέση με παλιότερα ―περασμένα, ξεχασμένα― χρόνια. **Oι λόγοι της καθυστέρησης της Alfa Romeo αφορούν καθαρά στον ανθρώπινο παράγοντα και όχι στην αξιοπιστία, όπου ―το ξαναλέμε και το τονίζουμε― και τα τρία αυτοκίνητα
αρίστευσαν'Αν όλα αυτά πάλι δεν είναι αρκετά κάντε ένα test drive και θα διαπιστώσετε αυτά που γράφουν και λένε όλοι και αφήστε την φυσική στην ησυχία της...
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Η υποστροφή οφείλεται (και είναι αναπόφεκτη) στη μεγάλη εγκάρσια δύναμη που ασκείται στα μπροστινά λάστιχα και προκαλεί απώλεια πρόσφυσης. Τώρα αυτό δεν συμβαίνει συνέχεια γιατί: 1. πρέπει να είναι αρκετά κλειστή η στροφή, 2. να πηγαίνεις με αρκετά μεγάλη ταχύτητα, και 3. ο δρόμος να είναι 'ελληνικός'.Διαφωνώ εν μέρει. Η μετατόπιση του βάρους μπροστά ναι μεν επιβαρύνει (φορτίζει) περισσότερο τον εμπρός άξονα από τον πίσω αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, αφού ο πίσω άξονας είναι πολύ πιο νευραλγικός για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου (όπως αναφέρεται από τον 037 σε άλλο ποστ) και όταν δεν έχει πολύ φορτίο μπορεί να 'δουλέψει' πιο απρόσκοπτα ρυθμίζοντας τη συμπεριφορά κατά βούλησιν του οδηγού. Δεν είναι τυχαίο που τα κεντρομήχανα αυτοκίνητα με πολύ μικρή ροπή αδράνειας θεωρούνται (και είναι) πολύ πιο απότομα στις αντιδράσεις τους στο όριο και IMO για αυτοκίνητα της κατηγορίας της 147 είναι προτιμότερο να υποστρέφουν προειδοποιητικά (πολύ) πάνω από το όριό τους -δίνοντας όμως στον οδηγό τη δυνατότητα να αλλάξει αυτή τη συμπεριφορά με κατάλληλους χειρισμούς- από το να είναι στην κόψη ανάμεσα στην υποστροφή και την υπερστροφή και να τον αιφνιδιάσουν με την τελική 'απόφασή' τους η οποία εξαρτάται από δύσκολα ελεγχόμενους παράγοντες (π.χ. κλίση και ποιότητα οδοστρώματος).
Τα αυτοκίνητα δεν προλαβαίνουν να αναπτύξουν ταχύτητα αφενός γιατί είναι μια κλειστή πίστα, και αφετέρου γιατί είναι 1600άρια!! Και φυσικά το οδόστρωμα είναι κάθε άλλο παρά 'ελληνικό'!!
Αυτό που λες δεν ισχύει γιατί παρόλες τις σχετικά χαμηλές ταχύτητες τα αυτοκίνητα στρίβουν οριακά. Η διαφορά όταν έχεις μέτριο οδόστρωμα είναι ότι είναι πολύ πιο εύκολο να ξεφύγεις πολύ και απότομα από το φάκελλο πρόσφυσης του αυτοκινήτου, όπου αρχίζει και παίζει σημαντικό ρόλο πια η κατανομή βάρους.
Άρα στη συγκεκριμένη δοκιμή, η Alfa υποστρέφει λιγότερο γιατί είναι ένα σχετικά αδύναμο (για τα κιλά του) αυτοκίνητο, που έχει το βάρος στον μπροστά άξονα, και πατά σε τέλεια άσφαλτο.
Αυτό το συμπέρασμα είναι λανθασμένο: Είναι το πιο δυνατό από τα τρία της δοκιμής, με τα στενότερα ελαστικά και το βάρος μπροστά θα έπρεπε (σύμφωνα με τα επιχειρήματά σου πάντα) να προκαλέσει περισσότερη υποστροφή. Όμως συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο και ο λόγος κατά τη γνώμη μου είναι το πολύ καλό στήσιμο.
Εδώ έχω να σου πω το εξής: Όχι, δεν υποστρέφουν λόγω ισχύος όλα τα προσθιοκίνητα, ιδίως στα ταπεινά 1600
Ανέφερε σε παρακαλώ ένα μεκρομεσαίο 1600άρι παραγωγής που δεν υποστρέφει ποτέ. Ακόμα και το πιο υπερστροφικό τέτοιο, το 106 Rallye μπορεί να υποστρέψει σε γλιστερό δρόμο, το έχω δει με τα μάτια μου ενώ η 147 έστριβε ουδέτερα με την ίδια ταχύτητα από πίσω του.
ΥΓ: Μάλλον πρέπει να μετακομίσουμε στα 'Τεχνικά Θέματα'.
-
Σίγουρα δεν πρέπει να είμαστε κολλημένοι στις φίρμες και τις χώρες προέλευσης (αφού εμείς σαν Ελλάδα δεν κατασκευάζουμε και έτσι κι αλλιώς εισάγωμε) και ο HUNTER το είπε πολύ καλύτερα παραπάνω πρεί φανατισμού!
Γενικά στις επιλογές αυτοκίνητων υπάρχουν αντικειμενικά και υποκειμενικά κριτήρια, αρνητικά και θετικά. Σε κάποια σίγουρα θα πρέπει να συμβιβστείς, επειδή τίποτα δεν είναι τέλειο.
Αγόρασα 147 πριν 2μιση χρόνια συνδιάζοντας αυτά τα κριτήρια.
Δηλαδή, η αίθηση στον δρόμο, η ψυχολογία της οδήγησης, ο δείκτης της αδρεναλίνης, είναι σημεία που δεν μπορούν περιγραφούν και να εξηγήσουν στον υποψήφιο αγοραστή τι σημαίνουν. Το περιγράφουν στο τελευταίο τεύχος και οι 4Τ, ακριβώς στην τελευταία παράγραφο του τεστ (...σε αναγκάζει να την αγαπήσεις....).
Αντίθετα, η φιλοσοφία της ανάρτησης και το γρήγορο τιμόνι που δεν το συναντάς εύκολα σε αυτήν την κατηγορία, δίνουν τα + για αυτό το αυτοκίνητο. Από κει και πέρα, αν σου αρέσει ο σχεδιασμός (σε ελάχιστους δεν αρέσει) συμβίβάζεσαι με τα όποια προβλήματα έχει, τα οποία δεν είναι λιγότερα ή περισσότερα από ένα αλλο οποιοδήποτε αυτοκίνητο.
Την κομπακτ την είχα οδηγήσει και απορρίψει περισσότερο για την αίσθηση (και το 3πορτο αμάξωμα). -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Με ποιοτητα και αξιοπιστια 10 Afla, πολυ καλο στησιμο και ολοκαινουργιο μοντελο. Φιλε μου αν σου αρεσει εξωτερικα τοτε ειναι πολυ καλη επιλογη!!!
Οσο για το κοστος BMW παιρνει οχι Fiat...
Δηλαδή η Alfa δεν έχει καλό στήσιμο;;; Διαβάζεις 4Τ καθόλου;
Κι επειδή είναι BMW;;; so what;;; Βάζουν την προπελίτσα και νομίζουν ότι κάτι έκαναν (κάνουν φαίνεται αφού μπορούν να τιμολογούν πολύ ακριβότερα και να βρίσκουν αγοραστές)
Εξωτερικά μ'αρέσει πάρα πολύ η 1, αλλά δεν παύει να είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ακριβή χωρίς να προσφέρει επιδόσεις και συμπεριφορά που δεν βρίσκεις σε πολύ φτηνότερα μοντέλα.
Να μας μιλήσει καμία Toyota-Honda για αξιοπιστία ναι, αλλά όχι και η BMW
Διαφωνώ με τα λεγόμενα σου φίλε. Το όνομα και γενικά την αίγλη που απέκτησε ι bmw και η Mercedes για την ποιότητα και γενικά για τα καλά αυτοκίνητα που φτιάχνουν δεν είναι τυχαίο , αλλά την αποκτάς μετά από χρόνια και αφού περνάς εξετάσεις καθημερινά και πείθεις του χιλιάδες καταναλωτές ότι τα αυτοκίνητα που παράγεις είναι ξεχωριστά. Και προπελίτσα φίλε μου δεν την πληρώνεις τυχαία. Οδήγησε μια εξακύλινδροι bmw και ξαναπές μου τι πράγμα πληρώνεις τυχαία.
Όσο για την alfa romeo: πληρώνει ακόμα τα λάθη του παρελθόντος -
Ο χρήστης Dragster333 έγραψε:
γεια σας .παιδια τι θα προτιμουσατε alfa romeo 147 1.6 ts ή bmw compact 1.8 ;μηπως δεν αξιζει η compact τωρα με την καινουργια bmw 1 ;Και για να απαντήσουμε και στο ερώτημα του φίλου μας προσωπικά με τα χίλια την compact θα διάλεγα. Ο 1.800αρις είναι πόλη καλός κινητήρας με valvetronic που κινεί πολύ καλά το αμάξωμα και πάρα πολύ οικονομικά σε σχέση με αυτόν της αλφα .
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Δεν έχει περάσει νομίζω και πολύς καιρός από τις Alfa33 με τα πόμολα διακόπτες κλπ που είχαν τάσεις ανεξαρτησίας.. ούτε από τις sud που μπορούσες κάλιστα να τις αφήσεις στον κήπο σου να γίνουν λίπασμα για τα λουλούδια..Όταν άλλοι φτιάχνανε ποιοτικά αυτοκίνητα πριν 20 χρόνια (Ιάπωνες, Γερμανοί, ίσως κάποιοι Γάλλοι) οι Ιταλοί φτιάχνανε 'μιας χρήσης'. Πώς ξαφνικά άλλαξαν νοοτροπία και έγιναν ποιοτικοί? Ανακάλυψαν τη μαγική συνταγή? Οι Ιταλοί είναι μανούλες από σχεδίαση και στυλ, αλλά από ποιότητα κατασκευής...
Εγώ προσωπικά είμαι Γαλλόφιλος και το τωρινό μου αυτοκίνητο είναι ένα Κλιό. Αλλά δεν είμαι πολύ ευχαριστημένος και κατά πάσα πιθανότητα το επόμενο θα είναι Ιάπων - και δη το Mazda 3.
Βαγγέλης.
Κοίτα, άλλαξαν από τότε που οι Γερμανοί άρχισαν να βάζουν ηλεκτρικά παράθυρα και κλειδαριές στο αυτοκίνητο... (Ο κόσμος προχωρά, και η 33 βγήκε 2 ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ πριν...)
-
Ο χρήστης tupac έγραψε:
Όσο για την alfa romeo: πληρώνει ακόμα τα λάθη του παρελθόντοςΣυμφωνώ.
Αν και πλέον δεν υστερεί στα σημεία αυτά από τους ανταγωνιστές της, τα λάθη του παρελθόντος έχουν γίνει δόγμα, όπως και τα σωστά των παλιών... (ομοίως και vice versa ) -
Πρέπει να αναγνωρίσουμε πάντως στους γερμανούς την ικανότητά τους στην ...προπαγάνδα. Η άποψη που -ίσως όχι άδικα- διαμορφώθηκε στον περισσότερο κόσμο για τα ιταλικά αυτοκίνητα καταφέρνει να επιζεί με την ίδια αδικαιολόγητη βδελυγμία για πάνω από 20 χρόνια ενώ π.χ. ο πόλεμος του Βιετνάμ ή ακόμα και ο 'Κόλπος 1' έχει ήδη ξεχαστεί.
alfa -compact