Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 192
    • 193
    • 194
    • 195
    • 196
    • 939
    • 940
    • 194 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137060
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Σε κάθε λάστιχο παράγεται θερμότητα από τριβή με το δρόμο και των μεταξύ τους μορίων.
      Αλλά σε κάθε λάστιχο υπάρχουν στοιχεία που περιορίζουν την ανάπτυξη θερμότητας. Η ισορροπία των παραπάνω καθορίζει το πόσο γρήγορα θα ζεσταίνεται και το πότε θα υπερθερμαίνεται ανάλογα με τη χρήση δηλαδή τη θερμική συμπεριφορά του.
      Χαμηλή πίεση, πολλές χαρακιές στο πέλμα, μεγάλα φορτία, μεγάλες ταχύτητες και συχνές ή έντονες επιταχύνσεις επιβραδύνσεις, μαλακό πέλμα διευκολύνουν το ζέσταμα ή υπερθερμαίνουν ένα ελαστικό.
      Σφιχτός σκελετός, σκληρό πέλμα, μεγάλη πίεση αυξάνει την αντοχή στην υπερθέρμανση.
      Ανάλογα με την σχεδίαση και κατασκευή το κάθε χαρακτηριστικό μπορεί να συμμετέχει με διάφορο βαθμό στο ζέσταμα.
      Λάστιχο με υψηλό δείκτη ταχύτητας κυρίως θα καθυστερήσει την υπερθέρμανση αλλά θα επηρεάσει λιγότερο στο ζέσταμα.
      Χαμηλός δείκτης φθορά (φθορά σε λίγα χλμ) πάλι δεν σημαίνει και γρήγορο ζέσταμα.
      Δυστυχώς στην Ελλάδα με τους λείους δρόμους η μηχανική τριβή μεταξύ ελαστικού και δρόμου είναι μειωμένη και είναι πιο δύσκολο να φτάσουν τα λάστιχα σε θερμοκρασία λειτουργίας. Σε αυτές τις συνθήκες η χημική δομή του ελαστικού και η σχέση του με την άσφαλτο θα κάνει τη διαφορά. Το αποτέλεσμα είναι ότι μερικά λάστιχα που μπορεί να λειτουργούν ικανοποιητικότατα σε καλούς δρόμους, είναι ψιλοαπαράδεκτα στον ελληνικό καθρέφτη.

      Mad Geo βάλε ξανά στενότερο πέλμα, μικρότερη ζάντα και μικρότερη διάμετρο και θα νομίζεις ότι έχεις άλλο αυτοκίνητο πολύ ζωηρότερο. Από την άλλη ίσως ένα ελαστικό 315/25-19 να το κάνει τόσο αργό που να σε αφοπλίζει.... αρκετοί από εμάς θα κυκλοφορούμε πιο ήσυχοι!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
        Βρε άλλη κλιμάκωση να είχε το κιβώτιο, και για τα τέλη 90 που παρουσιάστηκε μια χαρά αμάξι είναι.
        προφανώς δεν είναι πύραυλος, και προφανώς(για να είμαστε εντός θέματος) το κάνεις χειρότερο αυξάνωντας 3 εκτοστά το πέλμα. Και φαντάσου πόσο έχτρα βάρος έχουν οι 17ρες από τις 15ρες. Σε μη αναρτώμενο κιόλας...

        Χειρότερο δεν γίνεται το αμάξι (έχει λίγο χαμηλότερη επιτάχυνση επειδή δεν έχει δυνατό κινητήρα) αλλά έχει καλύτερα κρατήματα.

        Το θέμα είναι γιατί να βάλεις ένα τόσο ακριβό λάστιχο/ζάντα σε ένα αμάξι που έτσι κι αλλιώς δεν είναι γρήγορο.
        Αυτά τα λάστιχα μπαίνουν σε πιο γρήγορα/ακριβά αμάξια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mad_max_geo last edited by

          Ο χρήστης drdino έγραψε:

          Τα λάστιχα ζεσταινονται με την τριβη των μορίων του ελαστικου με αυτα της ασφάλτου ...
          Στα πολιτικά (αυτοκινήτου πάντα) για να ζεσταθουν χρειάζονται μερικά km ανεξάρτητα Απο την δύναμη του οχήματος ...
          Τι διάσταση είχε εργοστασιακα ;;
          Ποια ήταν η μεγαλύτερη που έμπαινε στο 1,6 Απο το εργοστάσιο;;

          Κοιταξε η διασταση που το παραλαβαμε εμεις νομιζω ηταν 185/60/15.Τωρα φοραει 215/45/17 η οποια διασταση δεν εχει υπερβει τα ορια που προτεινει ο κατασκευαστης.

          195/60/15 μήπως;

          Οντως 195αρια πρεπει να φοραγε απο το εργοστασιο παντος το 60αρι το θυμαμαι.Ημουν μικρος οταν το αγορασαμε επειδη στο αμαξι μετα απο δυο μερες φορεθηκαν 16αρες ζαντες>>>Τα λάστιχα ζεσταινονται με την τριβη των μορίων του ελαστικου με αυτα της ασφάλτου ...

          Στα πολιτικά (αυτοκινήτου πάντα) για να ζεσταθουν χρειάζονται μερικά km ανεξάρτητα Απο την δύναμη του οχήματος ...
          Τι διάσταση είχε εργοστασιακα ;;
          Ποια ήταν η μεγαλύτερη που έμπαινε στο 1,6 Απο το εργοστάσιο;;

          Κοιταξε η διασταση που το παραλαβαμε εμεις νομιζω ηταν 185/60/15.Τωρα φοραει 215/45/17 η οποια διασταση δεν εχει υπερβει τα ορια που προτεινει ο κατασκευαστης.

          Σέρνεται που σέρνεται το αμαξάκι, το μεγαλώσατε και 30mm το πέλμα του και το αποτελειώσατε...

          .

          Μια χαρα ειναι το αμαξι.Θελει ξυπνημα βεβαια αλλα δε του φταινε οι ζαντες...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by

            Yeah right

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              johnkyr last edited by

              195/60/15 το 1.6 focus I
              195/55/15 το 1.4 focus I με τα 75 ατίθασα .

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                johnny_s last edited by

                To Focus ειχε διασταση ελαστικων ειτε στο 1.4 ειτε στο 1.6 175/70 R14, 185/65 R 14 , 195/55 R15 αναλογα με το επιπεδο εξοπλισμου του.

                Tο μικρο-μεσαίο Φορντ συμπεριφέρεται ουδέτερα, έχει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης
                -υπενθυμίζουμε ότι το αυτοκίνητο της δοκιμής μας διέθετε λάστιχα 195/55 σε συνδυασμό με
                ζάντες ελαφρού κράματος 15 ιντσών, αντί των στάνταρ 185/65 R 14 της έκδοσης Tρεντ και των
                175/70 R 14 της Aμπιέντε

                http://library.techlink.gr/4t/article.a ... rticle=408

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  govus last edited by

                  Κάτι τέτοια άρθρα διαβάζεις και απογοητεύεσαι, συνειδητοποιώντας πως ένα σημερινό, αντίστοιχο μικρομεσαίο αυτοκίνητο 'χρειάζεται' τουλάχιστον φάρδους 205 λάστιχο, για να 'κρατάει καλά'...
                  Α, και επί του θέματος: ο αδερφός μου άλλαξε επιτέλους λάστιχα στο Scenic II που έχει και έβαλε τα Dunlop SP Sport fast response (205/55/16 H), με 350 € ... Έχω την αίσθηση, πως η διάσταση αυτή έχει φθηνύνει αρκετά από περίσυ .
                  Για τα Dunlop, από ό,τι έχω βρει στο διαδίκτυο μέχρι τώρα, φαίνεται να έχουν αντίστοιχες επιδόσεις ΚΑΙ στο βρεγμένο, με τα παρόμοιας 'φιλοσοφίας' Conti PremiumContact 2 (που έχω και εγώ τώρα), έχοντας όμως σκληρότερα πλαϊνά (που, όπως κάποιοι λένε, τα PremiumContact 2 πάσχουν...).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mad_max_geo last edited by

                    Ο χρήστης Johnny_S έγραψε:
                    To Focus ειχε διασταση ελαστικων ειτε στο 1.4 ειτε στο 1.6 175/70 R14, 185/65 R 14 , 195/55 R15 αναλογα με το επιπεδο εξοπλισμου του.

                    Tο μικρο-μεσαίο Φορντ συμπεριφέρεται ουδέτερα, έχει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης
                    -υπενθυμίζουμε ότι το αυτοκίνητο της δοκιμής μας διέθετε λάστιχα 195/55 σε συνδυασμό με
                    ζάντες ελαφρού κράματος 15 ιντσών, αντί των στάνταρ 185/65 R 14 της έκδοσης Tρεντ και των
                    175/70 R 14 της Aμπιέντε

                    http://library.techlink.gr/4t/article.a ... rticle=408

                    Aυτο που ειχαν τοτε ειναι refacelift.Στο facelift βαλανε 195/60/15 και νομιζω με αλλη αναρτηση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nonos last edited by

                      Ο χρήστης mirage έγραψε:
                      Yeah right

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red_monster last edited by

                        Ο χρήστης Govus έγραψε:
                        Κάτι τέτοια άρθρα διαβάζεις και απογοητεύεσαι, συνειδητοποιώντας πως ένα σημερινό, αντίστοιχο μικρομεσαίο αυτοκίνητο 'χρειάζεται' τουλάχιστον φάρδους 205 λάστιχο, για να 'κρατάει καλά'...
                        .

                        έχεις την εντύπωση πως ένα σύγχρονο μικρομεσαίο με πολύ καλύτερο πλαίσιο , φαρδύτερα μετατρόχια και εξελιγμένα ηλ/κά έχει να ζηλέψει τίποτα σε κράτημα από ένα αντίστοιχο του '90?? βάζουν φαρδύτερα ελαστικά γιατί αφενός είναι της μοδός και αφετέρου έχουν ανέβει πολύ οι απαιτήσεις σε επιδόσεις και ασφάλεια...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          govus last edited by

                          Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                          Κάτι τέτοια άρθρα διαβάζεις και απογοητεύεσαι, συνειδητοποιώντας πως ένα σημερινό, αντίστοιχο μικρομεσαίο αυτοκίνητο 'χρειάζεται' τουλάχιστον φάρδους 205 λάστιχο, για να 'κρατάει καλά'....

                          έχεις την εντύπωση πως ένα σύγχρονο μικρομεσαίο με πολύ καλύτερο πλαίσιο , φαρδύτερα μετατρόχια και εξελιγμένα ηλ/κά έχει να ζηλέψει τίποτα σε κράτημα από ένα αντίστοιχο του '90?? βάζουν φαρδύτερα ελαστικά γιατί αφενός είναι τις μοδός και αφετέρου έχουν ανέβει πολύ οι απαιτήσεις σε επιδόσεις και ασφάλεια...

                          Ακριβώς γι' αυτό το είπα, διότι απλά δεν καταλαβαίνω γιατί ένα σύγχρονο αυτοκίνητο χρειάζεται και φαρδύτερα λάστιχα (πακέτο με ...ποδηλατικούς τροχούς)...
                          Μεγαλύτερο αναρτώμενο βάρος, αυξημένη κατανάλωση, αυξημένο κόστος αλλαγής ελαστικών και υδρολίσθηση είναι κάποια από τα μειονεκτήματα που μου 'ρχονται στο μυαλό, αλλά, όπως είπες και 'συ, να 'ναι καλά η μόδα ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster last edited by

                            Ο χρήστης Govus έγραψε:

                            Κάτι τέτοια άρθρα διαβάζεις και απογοητεύεσαι, συνειδητοποιώντας πως ένα σημερινό, αντίστοιχο μικρομεσαίο αυτοκίνητο 'χρειάζεται' τουλάχιστον φάρδους 205 λάστιχο, για να 'κρατάει καλά'....

                            έχεις την εντύπωση πως ένα σύγχρονο μικρομεσαίο με πολύ καλύτερο πλαίσιο , φαρδύτερα μετατρόχια και εξελιγμένα ηλ/κά έχει να ζηλέψει τίποτα σε κράτημα από ένα αντίστοιχο του '90?? βάζουν φαρδύτερα ελαστικά γιατί αφενός είναι τις μοδός και αφετέρου έχουν ανέβει πολύ οι απαιτήσεις σε επιδόσεις και ασφάλεια...

                            Ακριβώς γι' αυτό το είπα, διότι απλά δεν καταλαβαίνω γιατί ένα σύγχρονο αυτοκίνητο χρειάζεται και φαρδύτερα λάστιχα (πακέτο με ...ποδηλατικούς τροχούς)...
                            Μεγαλύτερο αναρτώμενο βάρος, αυξημένη κατανάλωση, αυξημένο κόστος αλλαγής ελαστικών και υδρολίσθηση είναι κάποια από τα μειονεκτήματα που μου 'ρχονται στο μυαλό, αλλά, όπως είπες και 'συ, να 'ναι καλά η μόδα ...

                            ναι αλλά έχουν και 160 άλογα για ψωμοτύρι...
                            το μάρκετινγκ προστάζει μεγάλες ζάντες και φαρδιά, κακά λάστιχα...
                            εδώ βλέπω σούπερμίνι με 17αρες και τις θεωρώ απλά οκ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ναι αλλά μεγάλες ζάντες σημαίνει και μεγάλα φρένα και με το πλατύ και χαμηλού προφίλ ελαστικό φρενάρουν καλύτερα... Από την άλλη όταν τα 225/45-17 φοριούνται σε αυτοκίνητα 1400 κυβικών με 100 άλογα που θα φτάσουμε....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Ο χρήστης Govus έγραψε:
                                Κάτι τέτοια άρθρα διαβάζεις και απογοητεύεσαι, συνειδητοποιώντας πως ένα σημερινό, αντίστοιχο μικρομεσαίο αυτοκίνητο 'χρειάζεται' τουλάχιστον φάρδους 205 λάστιχο, για να 'κρατάει καλά'...
                                Α, και επί του θέματος: ο αδερφός μου άλλαξε επιτέλους λάστιχα στο Scenic II που έχει και έβαλε τα Dunlop SP Sport fast response (205/55/16 H), με 350 € ... Έχω την αίσθηση, πως η διάσταση αυτή έχει φθηνύνει αρκετά από περίσυ .
                                Για τα Dunlop, από ό,τι έχω βρει στο διαδίκτυο μέχρι τώρα, φαίνεται να έχουν αντίστοιχες επιδόσεις ΚΑΙ στο βρεγμένο, με τα παρόμοιας 'φιλοσοφίας' Conti PremiumContact 2 (που έχω και εγώ τώρα), έχοντας όμως σκληρότερα πλαϊνά (που, όπως κάποιοι λένε, τα PremiumContact 2 πάσχουν...).

                                Εμένα δεν μου άρεσαν τα dunlop, υπό την έννοια ότι είναι εντελώς μέτρια. Μου θύμισαν πχ τα primacy HP. Το μαλακό πλαϊνό των prc2 είναι μειονέκτημα μόνο για κάποιον που στρίβει χωρίς αύριο. Ο αδερφός σου οδηγούσε το σενίκ που κυνηγούσα κάποτε στις στροφές στα Ζαγοροχώρια με την ταυτότητα στο στόμα;

                                έχεις την εντύπωση πως ένα σύγχρονο μικρομεσαίο με πολύ καλύτερο πλαίσιο , φαρδύτερα μετατρόχια και εξελιγμένα ηλ/κά έχει να ζηλέψει τίποτα σε κράτημα από ένα αντίστοιχο του '90?? βάζουν φαρδύτερα ελαστικά γιατί αφενός είναι τις μοδός και αφετέρου έχουν ανέβει πολύ οι απαιτήσεις σε επιδόσεις και ασφάλεια...

                                Μεσαίο με 185/70/14 σου κάνει; Στα φρένα πάσχει, δεκτό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  govus last edited by

                                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                  Εμένα δεν μου άρεσαν τα dunlop, υπό την έννοια ότι είναι εντελώς μέτρια. Μου θύμισαν πχ τα primacy HP. Το μαλακό πλαϊνό των prc2 είναι μειονέκτημα μόνο για κάποιον που στρίβει χωρίς αύριο. Ο αδερφός σου οδηγούσε το σενίκ που κυνηγούσα κάποτε στις στροφές στα Ζαγοροχώρια με την ταυτότητα στο στόμα;

                                  Δεν ήταν αυτός, αλλά είδες που στρίβει καλά το άτιμο ;
                                  Σε ποια Dunlop αναφέρεσαι, στα συγκεκριμένα ή σε κανένα 01 π.χ.;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Fast Response σε golf φορεμένα (άλλο βάρος κλπ βέβαια, δεκτό).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      govus last edited by

                                      Σε τι Golf; Πόσο βάρος εννοείς και για ποια διάσταση μιλάμε; Πόσο μέτρια είναι δηλαδή ;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        5αρι με τον 1,4 fsi και τα 90 ατίθασα
                                        Απλά δεν μου φάνηκαν να ξεχωρίζουν σε κάτι, υπό αυτήν την έννοια. Κακά δεν τα λες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                          Ναι αλλά μεγάλες ζάντες σημαίνει και μεγάλα φρένα και με το πλατύ και χαμηλού προφίλ ελαστικό φρενάρουν καλύτερα... Από την άλλη όταν τα 225/45-17 φοριούνται σε αυτοκίνητα 1400 κυβικών με 100 άλογα που θα φτάσουμε....

                                          υπάρχει 1.400αρη με 100 αλόγατα και 225 πέλμα??
                                          φίλος μου έβαλε 17αρα σε 1,3 getz... είναι πολύ μπάνικο τώρα λέει...
                                          λίγο πιο γρήγορο από παπί...

                                          ...
                                          ...

                                          50άρη...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης Johnny_S έγραψε:
                                            To Focus ειχε διασταση ελαστικων ειτε στο 1.4 ειτε στο 1.6 175/70 R14, 185/65 R 14 , 195/55 R15 αναλογα με το επιπεδο εξοπλισμου του.

                                            Tο μικρο-μεσαίο Φορντ συμπεριφέρεται ουδέτερα, έχει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης
                                            -υπενθυμίζουμε ότι το αυτοκίνητο της δοκιμής μας διέθετε λάστιχα 195/55 σε συνδυασμό με
                                            ζάντες ελαφρού κράματος 15 ιντσών, αντί των στάνταρ 185/65 R 14 της έκδοσης Tρεντ και των
                                            175/70 R 14 της Aμπιέντε

                                            http://library.techlink.gr/4t/article.a ... rticle=408

                                            Μετέπειτα φορούσε 195/60/15.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 192
                                            • 193
                                            • 194
                                            • 195
                                            • 196
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 194 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr