-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Γιώργο, μήπως μέσα στην πόλη να το ενεργοποιούσες κανονικά το ESP; Δεν λέει να το ρισκάρεις φίλε.Βασικά είναι άτομο γεννημένο για 4κίνητο....αρκεί να δεις πως οδηγεί το C2
Γιώργο δεν έχει πίσω διαφορικό όσο και να το σκίζεις
-
το c2 το χω για πεταμα , μπορω να φανταστω οτι εχει ο,τι θελω
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Γιώργο, μήπως μέσα στην πόλη να το ενεργοποιούσες κανονικά το ESP; Δεν λέει να το ρισκάρεις φίλε.
Βασικά είναι άτομο γεννημένο για 4κίνητο....αρκεί να δεις πως οδηγεί το C2
Γιώργο δεν έχει πίσω διαφορικό όσο και να το σκίζεις
άμα καλομάθεις μετά τα θες όλα έτσι....
το αυτοκίνητο είναι από τα δυο τρια πιο σταθερά αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει στην ζωή μου. Δεν παίζεται όσο και επιθετικά να το οδηγείς. Πάντως το θέλει το γκάζι του χωρίς ESP για να ζωντανέψει στα χέρια σου.... Όπως έχω είδη πει, μετά την αναβάθμιση έγινε όπως ακριβώς ήθελα!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
μιλας για το πρωτο haldex, γιατι το ΙΙ και μετα δε νομιζω οτι θελουν καποια παρεμβασηγια το Ι αυτο που ξερω ειναι οτι παιζει να την ακουσει συντομα το πισω διαφορικο εφοσον στελνει μονιμα αρκετη ροπη πισω , το οποιο ειναι σημαντικα μικροτερο του εμπρος
Εγω ως πρωην ραλακιας(106 16v) , σκεφτομαι για αγορα του audi s3 8l και οι πρωτες μετατροπες που θελω να κανω ειναι haldex performance(700ε), λαστιχα καινουργια(600ε) και coilover kw variant 2(1100 e). Tα 225 αλογα ειναι υπεραρκετα για μενα!
Το audi s3 θα ειναι για δευτερο αμαξι κυριως ,γιατι στην οικογενεια εχουμε τον σκυλο(getz 1.3)
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
άμα καλομάθεις μετά τα θες όλα έτσι....το αυτοκίνητο είναι από τα δυο τρια πιο σταθερά αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει στην ζωή μου. Δεν παίζεται όσο και επιθετικά να το οδηγείς. Πάντως το θέλει το γκάζι του χωρίς ESP για να ζωντανέψει στα χέρια σου.... Όπως έχω είδη πει, μετά την αναβάθμιση έγινε όπως ακριβώς ήθελα!
Ισχύει. Το μεγάλο ατού του S3 είναι το συνολικό πακέτο που προσφέρει κάνοντας κατ'εμέ αλλά και για πολλούς το πιο ολοκληρωμένο hot-hatch....Σίγουρα υπάρχουν πιο γρήγορα hatch αλλά δεν έχουν την ποιότητα του εσωτερικού του Audi, ενώ αν την έχουν απουσιάζει το πίσω διαφορικό....
-
κατι αλλο που ειμαι σχεδον βεβαιος οτι δεν εχει ο ανταγωνισμος, ειναι η ανεση και η ησυχια και φυσικα το προφανες που καποιοι θελουμε απο καποια ηλικια και μετα (αναλογα το ατομο βεβαια), τη διακριτικη εμφανιση
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
άμα καλομάθεις μετά τα θες όλα έτσι....
το αυτοκίνητο είναι από τα δυο τρια πιο σταθερά αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει στην ζωή μου. Δεν παίζεται όσο και επιθετικά να το οδηγείς. Πάντως το θέλει το γκάζι του χωρίς ESP για να ζωντανέψει στα χέρια σου.... Όπως έχω είδη πει, μετά την αναβάθμιση έγινε όπως ακριβώς ήθελα!
Ισχύει. Το μεγάλο ατού του S3 είναι το συνολικό πακέτο που προσφέρει κάνοντας κατ'εμέ αλλά και για πολλούς το πιο ολοκληρωμένο hot-hatch....Σίγουρα υπάρχουν πιο γρήγορα hatch αλλά δεν έχουν την ποιότητα του εσωτερικού του Audi, ενώ αν την έχουν απουσιάζει το πίσω διαφορικό....
γράφε τέτοια εσύ...να ξέρω ποιόν να κράξω μετά.
-
Όπως φαίνεται και στο video πάντως, το esp ενεργοποιείται στο γύρισμα με φρένα, όπως σε όλα τα σύγχρονα ταπεινά μοντέλα του group που το διαθέτουν.
http://www.youtube.com/watch?v=sowNOfZc ... =1&index=9 -
Ο χρήστης Cuore Sportivo 19 έγραψε:
Όπως φαίνεται και στο video πάντως, το esp ενεργοποιείται στο γύρισμα με φρένα, όπως σε όλα τα σύγχρονα ταπεινά μοντέλα του group που το διαθέτουν.
http://www.youtube.com/watch?v=sowNOfZc ... =1&index=9είπα κάτι για λαμπιόνια παραπάνω...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Όπως φαίνεται και στο video πάντως, το esp ενεργοποιείται στο γύρισμα με φρένα, όπως σε όλα τα σύγχρονα ταπεινά μοντέλα του group που το διαθέτουν.
http://www.youtube.com/watch?v=sowNOfZc ... =1&index=9είπα κάτι για λαμπιόνια παραπάνω...
+1
κάνε ένα κόπο και διάβασε τι γράφτηκε πιο πίσω (1 σελίδα).ΥΓ: βέβαια μπορεί να μπαίνει το esp χωρίς να ανάβει το λαμπάκι? Σαν τεχνική προσέγγιση δεν είναι τίποτα.μία επιπλέον γραμμή κώδικα μέσα στον εγκέφαλο του esp.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
γράφε τέτοια εσύ...να ξέρω ποιόν να κράξω μετά.Άντε καλορίζικο
-
δεεεεν το βλέπω...
-
Ο χρήστης Cuore Sportivo 19 έγραψε:
Όπως φαίνεται και στο video πάντως, το esp ενεργοποιείται στο γύρισμα με φρένα, όπως σε όλα τα σύγχρονα ταπεινά μοντέλα του group που το διαθέτουν.
http://www.youtube.com/watch?v=sowNOfZc ... =1&index=9Τα δοκίμασαν που τα δοκίμασαν σε σωστή χώρα γιατί δεν μιλούσαν και την ανάλογη, σωστή, γλώσσα ρε γμτ και αναγκαζόμαστε να ακούμε αυτό το φωνητικό αίσχος;
-
Αν και ανούσιο, αλλά ebd έχουν όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα και δεν αντιδρούν έτσι π.χ. και το impreza του video έχει ebd το οποίο φυσικά και δεν απενεργοποιείται όταν απενεργοποιείς το esp,αλλά μια χαρά γυρνάει με φρένο, άρα άτοπο. Σε όλα τα golf, a3, s3, leon με esp, αυτό δεν απενεργοποιείται στα φρένα!
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
...
...proof that we think alike! γράψαμε την ίδια στιγμή το ίδιο πράγμα.
magic...
Και για να λέμε και την σκληρή αλήθεια (αποφεύγουμε να την αναφέρουμε στο forum, δεν ξέρω γιατί), πολλά τρακαρίσματα από ταχύτητα γίνονται στο δρόμο γιατί έχουμε γεμίσει 'χεράδες' που ψάχνουν να αποδείξουν το ταλέντο τους στο δημόσιο (το ξεχνάνε αυτό ) δρόμο, που τον χρησιμοποιώ κι εγώ και δεν ξέρω ποιός άλλος για να μετακινηθούμε.Συν του ότι επειδή ακριβώς είναι δημόσιος δρόμος και δεν είναι πίστα, μπορεί στην επόμενη στροφή να βρεις λάδια ή κάποιον πεζό που διασχίζει το δρόμο ή κλαδιά ή δεν ξέρω κι εγώ τι πάνω στο οδόστρωμα. Για κάτι τέτοιες περιπτώσεις ρυθμίζονται safe τα αμάξια.Τους νοιάζει (τους κατασκευαστές) σε τέτοιες περιπτώσεις το αμάξι να μην αρχίζει να φέρνει σβούρες αλλά να σταματήσει 'λες και δε συνέβη τίποτα'.
ΕΚΕΙ κρίνεται ένα αμάξι (κατ'εμέ).Στα δύσκολα και στα αναπάντεχα συμβάντα (που δεν μπορείς να προβλέψεις).Συν του ότι όταν αγοράζεις ένα αμάξι κατηγορίας GTi (είτε αυτό είναι Golf είτε αυτό είναι Astra είτε S3 είτε leon κτλ), γιατί περιμένεις να συμπεριφερθεί σαν ένα αμάξι πίστας?
Και τέλος...υπάρχει γενικότερα αυτή η νοοτροπία στο forum και στον ειδικό τύπο να μειώνουμε τα αμάξια που συγχωρούν τα λάθη μας και προφυλάσσουν την περιουσία μας από καταστάσεις μ@λ@κί@ς (είτε αυτό οφείλεται σε δικό μας λάθος είτε όχι). Γιατί?
Μειώνουμε το Golf Gti (που κατ' εμέ είναι ένα καταπληκτικό αμάξι) γιατί μόλις πατήσεις φρένο μέσα στη στροφή (που είναι και λάθος χειρισμός) μέσω του EBD σε μαζεύει.
μειώνουμε το S3 για τον ίδιο λόγο.
Το ίδιο και το Astra OPC.
(τυχαία είναι η επιλογή των αυτοκινήτων).
προτιμάμε φρενάρισμα στη στροφή και μία συμπεριφορά σαν κι αυτή???
http://www.youtube.com/watch?v=bA2NOHvR ... re=relatedΜήπως τελικά δεν ξέρουμε τι αγοράζουμε και τι ανάγκες προσπαθούμε να καλύψουμε με την αγορά μας και γίνονται όλα μέσα στο κεφάλι μας μπάχαλο?
-
Εδω (οπως εχω πει απειρες φορες στις συζητησεις μας) ο ειδικος τυπος κρινει με το κριτηριο της ανοθευτης σπορτιβ συμπεριφορας αυτοκινητα που απο κατασκευης (SUV) για να καλυψουν αυτην την απαιτηση δεν μπορουν να καλυψουν αυτην για την οποια κατασκευαστηκαν (ανεση, χωροι) κι αν μπορουν θα πρεπει να κοστιζουν ενα καρο λεφτα (Cayenne)...
Παντως το βιντεακι Γιωργο δεν ειναι απο λιμανακια...
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Εδω (οπως εχω πει απειρες φορες στις συζητησεις μας) ο ειδικος τυπος κρινει με το κριτηριο της ανοθευτης σπορτιβ συμπεριφορας αυτοκινητα που απο κατασκευης (SUV) για να καλυψουν αυτην την απαιτηση δεν μπορουν να καλυψουν αυτην για την οποια κατασκευαστηκαν (ανεση, χωροι) κι αν μπορουν θα πρεπει να κοστιζουν ενα καρο λεφτα (Cayenne)...Παντως το βιντεακι Γιωργο δεν ειναι απο λιμανακια...
είναι λίγο πιο κάτω αν θυμάμαι καλά.Έχει λάθος τίτλο (δεν το σήκωσα εγώ ).
Προσωπικά απλώς το έβαλα για να δείξω τι κάνει 'η ανόθευτη σπορ συμπεριφορά' σε συνδιασμό με το 'καλό' φρενάρισμα πάνω σε στροφή.Πραγματικά περιμένω ειλικρινή απάντηση πάνω στο προηγούμενό μου post από όλους όσοι 'κράζουν' τα αμάξια που σε 'φυλάνε' και λίγο
όσο για τα suv που λένε ότι 'δεν είναι sport' κτλ, εγώ απλώς γελάω...Είναι σα να παίρνεις τρακτέρ και να στήνεσαι για κόντρες στα φανάρια.
-
Το S3 δεν είναι sport, οπότε δε θα έπρεπε να ενοχλεί η ύπαρξη ηλεκτρονικών.
Το αντίθετο μάλιστα, είναι αυτοκίνητο που είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί με αυτά. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Το S3 δεν είναι sport, οπότε δε θα έπρεπε να ενοχλεί η ύπαρξη ηλεκτρονικών.
Το αντίθετο μάλιστα, είναι αυτοκίνητο που είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί με αυτά.όρισέ μου το τι εννοείς 'sport'.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Πραγματικά περιμένω ειλικρινή απάντηση πάνω στο προηγούμενό μου post από όλους όσοι 'κράζουν' τα αμάξια που σε 'φυλάνε' και λίγοΓιώργο δε θέλω το αμάξι να με φυλάει καθόλου. Μπορώ να το κρίνω μόνος μου.
Αν κάνω λάθος (μικρό η μεγάλο) θα πρέπει να τιμωρηθώ με τον όποιο τρόπο.Είμαι υπέρ των ηλεκτρονικών και ΝΑΙ είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ χρήσιμα. Θέλω το κουμπί που λέει OFF.
Δεν επιλέγω όμως ένα αμάξι με κρητήριο 'να με φυλάει'.
Είχα rallye (δυο των αριθμό και σε άσχετες μεταξύ τους στιγμές) είχα mr2 είχα punto GT και ποτέ δεν είχα την απαίτηση το αμάξι να με φυλάξει.
Αν έκανα βλακεία με τιμωρούσε και έτσι θα έπρεπε για να μάθω και να βελτιωθώ.
Οι βλακείες και τα ρίσκα έχουν συνέπειες και πρέπει να είσαι έτοιμος να τις δεχτείς.
Αν δεν είσαι τότε δεν τις κάνεις...Δεν υπάρχει σωστό και λάθος κατα την άποψή μου. Εσυ τα θεωρείς απαραίτητα και καλά κάνουν και υπάρχουν, εγώ τα θεωρώ προερετικά και αδιάφορα από τη λίστα του εξοπλισμού του αμαξιού μου.
Σίγουρα αν χτυπησω το αμάξι... θα φταίω εγώ και όχι η έλλειψη ηλεκτρονικών!!!
Νομίζω δεν υπάρχει κάτι πιο ειλικρινές να σου πώ.
AUDI S3