-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Σε scenicII με ελαστικα ενος χρονου, το ενα απο τα μπροστινα λαστιχα εσκασε...
Ποια ειναι η καλυτερη δυνατη λυση στο προβλημα με το μικροτερο κοστος..?
Τωρα η ρεζερβα πηρε τη θεση του σκασμενου λαστιχου, αλλα η ηλικια της ειναι 6 χρονια και δεν εχει χρησιμοποιηθει καθολου... Ο πατερας μου θελει να αγορασει 2 καινουρια λαστιχα για μπροστα, αλλα σιχτιριζει τα λεφτα που θα δωσει, ενω εγω του λεω να βαλει τα πισω λαστιχα μπροστα, και να βαλει πισω το ζευγαρι με τη ρεζερβα.. Τι προτεινετε..?Για το υπογραμμισμένο, θα αστειεύεσαι, με λάστιχο 6 χρόνων!
Το σωστό ειναι αυτό που λέει ο πατέρας σου: 2 καινούρια ελαστικά μπροστά, στην ιδια μάρκα, τύπο, διάσταση κλπ με τα υπόλοιπα, και το περισσευούμενο 1 χρόνου μπροστινό ελαστικό, να μπεί στη ζάντα της ρεζέρβας.
Εκτός αν δεν κατάλαβα κάτι ....καλα καταλαβες... μαλλον εχεις δικιο και εσυ και ο πατερας μου..!
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Eλπιζω να ειναι σωστο το τοπικο που γραφω εδω...
Σε scenicII με ελαστικα ενος χρονου, το ενα απο τα μπροστινα λαστιχα εσκασε...
Ποια ειναι η καλυτερη δυνατη λυση στο προβλημα με το μικροτερο κοστος..?Τα δύο πίσω, μπροστά και πίσω δυο καινούργια ίδιας μάρκας.
Για ρεζέρβα το 'καλό' πρώην εμπρός. -
Επειδή τα λάστιχα είναι σχετικά καινούρια,
Α) ένα καινούριο λάστιχο μπροστά
Β) δύο καινούρια λάστιχα μπροστά και αποκτάς ρεζέρβα ενός έτους. -
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Eλπιζω να ειναι σωστο το τοπικο που γραφω εδω...
Σε scenicII με ελαστικα ενος χρονου, το ενα απο τα μπροστινα λαστιχα εσκασε...
Ποια ειναι η καλυτερη δυνατη λυση στο προβλημα με το μικροτερο κοστος..?Τα δύο πίσω, μπροστά και πίσω δυο καινούργια ίδιας μάρκας.
Για ρεζέρβα το 'καλό' πρώην εμπρός.Με ποιο σκεπτικο λες να βαλει τα παλια μπροστα ? Εγω νομιζω και πισωκινητο να ειναι τα καλα πανε στο τιμονι.
-
έχει απαντηθεί το ζήτημα σε προηγούμενες σελίδες.
-
Ο χρήστης XENO έγραψε:
έχει απαντηθεί το ζήτημα σε προηγούμενες σελίδες.Ακριβώς! Τα καλά πάντα πίσω!
-
Ελπίζω να αναφέρεσαι μόνο στα λάστιχα .
-
Έχεις πρόστυχο μυαλό...
-
Τι λαστιχα λετε να βαλω στην επομενη αλλαγη??? Να ειναι αναμεσα σε goodyear και dunlop που τα εχω τσαμπα.
-
να προσθεσω αν μου επιτρεπετε οτι το σημαντικοτερο ΙΣΩΣ αρνητικο στα run flat ειναι το κατα πολυ σε σχεση με τα νορμαλ ελαστικα αυξημενο τους βαρος
ολοι γνωριζουμε τι σημασια εχει το αναρτωμενο βαρος σε οδικη συμπεριφορα και επιδοσεις
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Bridgestone Potenza RE050A (runflat)Εμπρός: 225/40 R 18
Πίσω: 255/35 R 18Σε γενικές γραμμές είμαι ικανοποιημένος.
Θετικά:
-Σκληρό λάστιχο, δε φθείρεται εύκολα και δε «σπάει» σε βάθος χρόνου. Είναι τα λάστιχα που φορούσε όταν βγήκε από το εργοστάσιο 4 χρόνια πριν δεν και έχουν σπάσει πουθενά, ούτε έχουν χάσει σε κράτημα. Ακόμα και όταν φθείρεται το λάστιχο δηλαδή, δε χάνει σε επιδόσεις.
-Πολύ καλά κρατήματα. Κανένα παράπονο από τα κρατήματα, αλλά δεν έχω δοκιμάσει άλλο λάστιχο για να μπορώ να συγκρίνω.
-Πολύ ικανοποιημένος στο βρεγμένο.
-Τεχνολογία runflat και έχω το κεφάλι μου ήσυχοΑρνητικά:
-Σκληρό λάστιχο, άρα ΑΡΓΕΙ να ζεσταθεί. Θέλει λίγο «στραμπούλιγμα» για να ζεσταθεί το λάστιχο, όταν όμως ζεσταθεί, είναι σούπερ!
-Runflat, άρα είναι σκληρό και κοπανάει λίγο. Προσωπικά δε με πειράζει, άλλους ίσως τους πείραζε.
-Επειδή είναι runflat, είναι ακριβό στην αντικατάστασή του, αλλά προσωπικά όπως έγραψα και παραπάνω την ασφάλεια που μου παρέχει δεν την αλλάζω με τίποτα.Θα το ξαναέβαζα? Ναι, σίγουρα! Αν και περιμένω τη νέα γενιά runflat που λένε ότι δε θα κοπανάνε τόσο.
ασφάλεια και 4χρονών λάστιχο ... ,Τι δείκτη φθοράς έχουν ? 140 ?
εγώ μετά τα άθλια P7, έβαλα exalto2, που γενικά είμαι ικανοποιημένος ... θα έλεγα ότι orerall για τα γούστα μου, είναι ένα κλικ πίσω από τα premium contact2, αλλά αντέχουν πολύ περισσότερο στην υπερθέρμανση ώσπου να βγουν εκτός από το παράθυρο λειτουργίας τους.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Τι λαστιχα λετε να βαλω στην επομενη αλλαγη??? Να ειναι αναμεσα σε goodyear και dunlop που τα εχω τσαμπα.Διάσταση ?
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
να προσθεσω αν μου επιτρεπετε οτι το σημαντικοτερο ΙΣΩΣ αρνητικο στα run flat ειναι το κατα πολυ σε σχεση με τα νορμαλ ελαστικα αυξημενο τους βαροςολοι γνωριζουμε τι σημασια εχει το αναρτωμενο βαρος σε οδικη συμπεριφορα και επιδοσεις
Σωστά, είναι κι αυτό...το ξέχασα.
Αν και μιλάμε περίπου για μισό με ένα κιλό στο λάστιχο.
Στην 1 που τα έβγαλα βεβαίως δεν είδα ΤΡΟΜΕΡΕΣ διαφορές σε επιδόσεις, όσο είδα σε άνεση...αλλά τολμώ να πω ότι 'έχασα' λίγο από την ακρίβεια του τιμονιού στις υψηλές ταχύτητες.
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
να προσθεσω αν μου επιτρεπετε οτι το σημαντικοτερο ΙΣΩΣ αρνητικο στα run flat ειναι το κατα πολυ σε σχεση με τα νορμαλ ελαστικα αυξημενο τους βαροςολοι γνωριζουμε τι σημασια εχει το αναρτωμενο βαρος σε οδικη συμπεριφορα και επιδοσεις
Πολύ σωστή παρατήρηση.
Γνωρίζουμε διαφορά βάρους; -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
να προσθεσω αν μου επιτρεπετε οτι το σημαντικοτερο ΙΣΩΣ αρνητικο στα run flat ειναι το κατα πολυ σε σχεση με τα νορμαλ ελαστικα αυξημενο τους βαρος
ολοι γνωριζουμε τι σημασια εχει το αναρτωμενο βαρος σε οδικη συμπεριφορα και επιδοσεις
Πολύ σωστή παρατήρηση.
Γνωρίζουμε διαφορά βάρους;χοντρικα ειναι στο 10% αναλογα την εταιρεια και την διασταση
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Bridgestone Potenza RE050A (runflat)
Εμπρός: 225/40 R 18
Πίσω: 255/35 R 18Σε γενικές γραμμές είμαι ικανοποιημένος.
Θετικά:
-Σκληρό λάστιχο, δε φθείρεται εύκολα και δε «σπάει» σε βάθος χρόνου. Είναι τα λάστιχα που φορούσε όταν βγήκε από το εργοστάσιο 4 χρόνια πριν δεν και έχουν σπάσει πουθενά, ούτε έχουν χάσει σε κράτημα. Ακόμα και όταν φθείρεται το λάστιχο δηλαδή, δε χάνει σε επιδόσεις.
-Πολύ καλά κρατήματα. Κανένα παράπονο από τα κρατήματα, αλλά δεν έχω δοκιμάσει άλλο λάστιχο για να μπορώ να συγκρίνω.
-Πολύ ικανοποιημένος στο βρεγμένο.
-Τεχνολογία runflat και έχω το κεφάλι μου ήσυχοΑρνητικά:
-Σκληρό λάστιχο, άρα ΑΡΓΕΙ να ζεσταθεί. Θέλει λίγο «στραμπούλιγμα» για να ζεσταθεί το λάστιχο, όταν όμως ζεσταθεί, είναι σούπερ!
-Runflat, άρα είναι σκληρό και κοπανάει λίγο. Προσωπικά δε με πειράζει, άλλους ίσως τους πείραζε.
-Επειδή είναι runflat, είναι ακριβό στην αντικατάστασή του, αλλά προσωπικά όπως έγραψα και παραπάνω την ασφάλεια που μου παρέχει δεν την αλλάζω με τίποτα.Θα το ξαναέβαζα? Ναι, σίγουρα! Αν και περιμένω τη νέα γενιά runflat που λένε ότι δε θα κοπανάνε τόσο.
ασφάλεια και 4χρονών λάστιχο ... ,Τι δείκτη φθοράς έχουν ? 140 ?
Δε ξέρω. Που το βρίσκω?
Πίστεψέ με...τα λάστιχα δεν έχουν πέσει ΚΑΘΟΛΟΥ! Ίσως να φταίει το γεγονός ότι τα έβλεπε σπάνια ο ήλιος (γκαράζ), δε ξέρω. Αλλά δε γλιστράνε και δε κάνουν κιχ. Παρ'όλα αυτά...μέσα στο 2011 θα τ'αλλάξω.
@infinity το έγραψα παραπάνω. Αλλά θα το ψάξω να σου πω ακριβώς.
-
Ευχαριστώ για τη βοήθεια για την επιλογή ελαστικών.
Jacob
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Bridgestone Potenza RE050A (runflat)
Εμπρός: 225/40 R 18
Πίσω: 255/35 R 18Σε γενικές γραμμές είμαι ικανοποιημένος.
Θετικά:
-Σκληρό λάστιχο, δε φθείρεται εύκολα και δε «σπάει» σε βάθος χρόνου. Είναι τα λάστιχα που φορούσε όταν βγήκε από το εργοστάσιο 4 χρόνια πριν δεν και έχουν σπάσει πουθενά, ούτε έχουν χάσει σε κράτημα. Ακόμα και όταν φθείρεται το λάστιχο δηλαδή, δε χάνει σε επιδόσεις.
-Πολύ καλά κρατήματα. Κανένα παράπονο από τα κρατήματα, αλλά δεν έχω δοκιμάσει άλλο λάστιχο για να μπορώ να συγκρίνω.
-Πολύ ικανοποιημένος στο βρεγμένο.
-Τεχνολογία runflat και έχω το κεφάλι μου ήσυχοΑρνητικά:
-Σκληρό λάστιχο, άρα ΑΡΓΕΙ να ζεσταθεί. Θέλει λίγο «στραμπούλιγμα» για να ζεσταθεί το λάστιχο, όταν όμως ζεσταθεί, είναι σούπερ!
-Runflat, άρα είναι σκληρό και κοπανάει λίγο. Προσωπικά δε με πειράζει, άλλους ίσως τους πείραζε.
-Επειδή είναι runflat, είναι ακριβό στην αντικατάστασή του, αλλά προσωπικά όπως έγραψα και παραπάνω την ασφάλεια που μου παρέχει δεν την αλλάζω με τίποτα.Θα το ξαναέβαζα? Ναι, σίγουρα! Αν και περιμένω τη νέα γενιά runflat που λένε ότι δε θα κοπανάνε τόσο.
ασφάλεια και 4χρονών λάστιχο ... ,Τι δείκτη φθοράς έχουν ? 140 ?
Δε ξέρω. Που το βρίσκω?
Πίστεψέ με...τα λάστιχα δεν έχουν πέσει ΚΑΘΟΛΟΥ! Ίσως να φταίει το γεγονός ότι τα έβλεπε σπάνια ο ήλιος (γκαράζ), δε ξέρω. Αλλά δε γλιστράνε και δε κάνουν κιχ. Παρ'όλα αυτά...μέσα στο 2011 θα τ'αλλάξω.
@infinity το έγραψα παραπάνω. Αλλά θα το ψάξω να σου πω ακριβώς.
εκει που λεει threadware
διπλα στην διαβαθμιση και αξιολογιση του traction και του temperature -
κάπου στα πλάγια, πρέπει να γράφουν
όσο πιο μικρό το νούμερο, τόσα πιο λίγα χλμ βγάζει το λάστιχο και τόσο πιο μαλακό μάλλον είναι .....
βέβαια και η θερμοκρασία επιδρά αρνητικά στην ζωή των χλμ που θα βγάλουν τα Ελαστικά
-
..............As a result, it would be incorrect to say that a tire with a treadwear grade of 200 gets twice the life of the Course Monitoring Tire.
............the treadwear grade is a ratio and not a mileage. This is because there are a lot of factors that determine treadwear rates and most of them are a function of driving conditions and operating environment, and not the tire itself. As a result, actual tire wear will vary considerably within the same tire line. The phrase 'Your mileage may vary' applies here.
............Also, it is common for tires whose treadwear grade is of little commercial value, such as 'DOT' racing tires, to be assigned extremely low values - sometimes even zero.
πχ τα r888 medium compound εχουν grade 100
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]