Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 189
    • 190
    • 191
    • 192
    • 193
    • 939
    • 940
    • 191 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    140043
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rafi last edited by

      Ο χρήστης dbekos έγραψε:

      Σε scenicII με ελαστικα ενος χρονου, το ενα απο τα μπροστινα λαστιχα εσκασε...
      Ποια ειναι η καλυτερη δυνατη λυση στο προβλημα με το μικροτερο κοστος..?
      Τωρα η ρεζερβα πηρε τη θεση του σκασμενου λαστιχου, αλλα η ηλικια της ειναι 6 χρονια και δεν εχει χρησιμοποιηθει καθολου... Ο πατερας μου θελει να αγορασει 2 καινουρια λαστιχα για μπροστα, αλλα σιχτιριζει τα λεφτα που θα δωσει, ενω εγω του λεω να βαλει τα πισω λαστιχα μπροστα, και να βαλει πισω το ζευγαρι με τη ρεζερβα.. Τι προτεινετε..?

      Για το υπογραμμισμένο, θα αστειεύεσαι, με λάστιχο 6 χρόνων!
      Το σωστό ειναι αυτό που λέει ο πατέρας σου: 2 καινούρια ελαστικά μπροστά, στην ιδια μάρκα, τύπο, διάσταση κλπ με τα υπόλοιπα, και το περισσευούμενο 1 χρόνου μπροστινό ελαστικό, να μπεί στη ζάντα της ρεζέρβας.
      Εκτός αν δεν κατάλαβα κάτι ....

      καλα καταλαβες... μαλλον εχεις δικιο και εσυ και ο πατερας μου..!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        harlek last edited by

        Ο χρήστης rafi έγραψε:
        Eλπιζω να ειναι σωστο το τοπικο που γραφω εδω...
        Σε scenicII με ελαστικα ενος χρονου, το ενα απο τα μπροστινα λαστιχα εσκασε...
        Ποια ειναι η καλυτερη δυνατη λυση στο προβλημα με το μικροτερο κοστος..?

        Τα δύο πίσω, μπροστά και πίσω δυο καινούργια ίδιας μάρκας.
        Για ρεζέρβα το 'καλό' πρώην εμπρός.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          leonp last edited by

          Επειδή τα λάστιχα είναι σχετικά καινούρια,
          Α) ένα καινούριο λάστιχο μπροστά
          Β) δύο καινούρια λάστιχα μπροστά και αποκτάς ρεζέρβα ενός έτους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sotiris11 last edited by

            Ο χρήστης harlek έγραψε:

            Eλπιζω να ειναι σωστο το τοπικο που γραφω εδω...
            Σε scenicII με ελαστικα ενος χρονου, το ενα απο τα μπροστινα λαστιχα εσκασε...
            Ποια ειναι η καλυτερη δυνατη λυση στο προβλημα με το μικροτερο κοστος..?

            Τα δύο πίσω, μπροστά και πίσω δυο καινούργια ίδιας μάρκας.
            Για ρεζέρβα το 'καλό' πρώην εμπρός.

            Με ποιο σκεπτικο λες να βαλει τα παλια μπροστα ? Εγω νομιζω και πισωκινητο να ειναι τα καλα πανε στο τιμονι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • X
              xeno last edited by

              έχει απαντηθεί το ζήτημα σε προηγούμενες σελίδες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ο χρήστης XENO έγραψε:
                έχει απαντηθεί το ζήτημα σε προηγούμενες σελίδες.

                Ακριβώς! Τα καλά πάντα πίσω!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • X
                  xeno last edited by

                  Ελπίζω να αναφέρεσαι μόνο στα λάστιχα .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Έχεις πρόστυχο μυαλό...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mad_max_geo last edited by

                      Τι λαστιχα λετε να βαλω στην επομενη αλλαγη??? Να ειναι αναμεσα σε goodyear και dunlop που τα εχω τσαμπα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mad-max-13 last edited by

                        να προσθεσω αν μου επιτρεπετε οτι το σημαντικοτερο ΙΣΩΣ αρνητικο στα run flat ειναι το κατα πολυ σε σχεση με τα νορμαλ ελαστικα αυξημενο τους βαρος

                        ολοι γνωριζουμε τι σημασια εχει το αναρτωμενο βαρος σε οδικη συμπεριφορα και επιδοσεις

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          johnkyr last edited by

                          Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                          Bridgestone Potenza RE050A (runflat)

                          Εμπρός: 225/40 R 18
                          Πίσω: 255/35 R 18

                          Σε γενικές γραμμές είμαι ικανοποιημένος.

                          Θετικά:
                          -Σκληρό λάστιχο, δε φθείρεται εύκολα και δε «σπάει» σε βάθος χρόνου. Είναι τα λάστιχα που φορούσε όταν βγήκε από το εργοστάσιο 4 χρόνια πριν δεν και έχουν σπάσει πουθενά, ούτε έχουν χάσει σε κράτημα. Ακόμα και όταν φθείρεται το λάστιχο δηλαδή, δε χάνει σε επιδόσεις.
                          -Πολύ καλά κρατήματα. Κανένα παράπονο από τα κρατήματα, αλλά δεν έχω δοκιμάσει άλλο λάστιχο για να μπορώ να συγκρίνω.
                          -Πολύ ικανοποιημένος στο βρεγμένο.
                          -Τεχνολογία runflat και έχω το κεφάλι μου ήσυχο

                          Αρνητικά:
                          -Σκληρό λάστιχο, άρα ΑΡΓΕΙ να ζεσταθεί. Θέλει λίγο «στραμπούλιγμα» για να ζεσταθεί το λάστιχο, όταν όμως ζεσταθεί, είναι σούπερ!
                          -Runflat, άρα είναι σκληρό και κοπανάει λίγο. Προσωπικά δε με πειράζει, άλλους ίσως τους πείραζε.
                          -Επειδή είναι runflat, είναι ακριβό στην αντικατάστασή του, αλλά προσωπικά όπως έγραψα και παραπάνω την ασφάλεια που μου παρέχει δεν την αλλάζω με τίποτα.

                          Θα το ξαναέβαζα? Ναι, σίγουρα! Αν και περιμένω τη νέα γενιά runflat που λένε ότι δε θα κοπανάνε τόσο.

                          ασφάλεια και 4χρονών λάστιχο ... ,Τι δείκτη φθοράς έχουν ? 140 ?

                          εγώ μετά τα άθλια P7, έβαλα exalto2, που γενικά είμαι ικανοποιημένος ... θα έλεγα ότι orerall για τα γούστα μου, είναι ένα κλικ πίσω από τα premium contact2, αλλά αντέχουν πολύ περισσότερο στην υπερθέρμανση ώσπου να βγουν εκτός από το παράθυρο λειτουργίας τους.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            johnkyr last edited by

                            Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
                            Τι λαστιχα λετε να βαλω στην επομενη αλλαγη??? Να ειναι αναμεσα σε goodyear και dunlop που τα εχω τσαμπα.

                            Διάσταση ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos last edited by

                              Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
                              να προσθεσω αν μου επιτρεπετε οτι το σημαντικοτερο ΙΣΩΣ αρνητικο στα run flat ειναι το κατα πολυ σε σχεση με τα νορμαλ ελαστικα αυξημενο τους βαρος

                              ολοι γνωριζουμε τι σημασια εχει το αναρτωμενο βαρος σε οδικη συμπεριφορα και επιδοσεις

                              Σωστά, είναι κι αυτό...το ξέχασα.

                              Αν και μιλάμε περίπου για μισό με ένα κιλό στο λάστιχο.

                              Στην 1 που τα έβγαλα βεβαίως δεν είδα ΤΡΟΜΕΡΕΣ διαφορές σε επιδόσεις, όσο είδα σε άνεση...αλλά τολμώ να πω ότι 'έχασα' λίγο από την ακρίβεια του τιμονιού στις υψηλές ταχύτητες.

                              Nikos @ YouTube

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                infinity last edited by

                                Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
                                να προσθεσω αν μου επιτρεπετε οτι το σημαντικοτερο ΙΣΩΣ αρνητικο στα run flat ειναι το κατα πολυ σε σχεση με τα νορμαλ ελαστικα αυξημενο τους βαρος

                                ολοι γνωριζουμε τι σημασια εχει το αναρτωμενο βαρος σε οδικη συμπεριφορα και επιδοσεις

                                Πολύ σωστή παρατήρηση.
                                Γνωρίζουμε διαφορά βάρους;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mad-max-13 last edited by

                                  Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:

                                  να προσθεσω αν μου επιτρεπετε οτι το σημαντικοτερο ΙΣΩΣ αρνητικο στα run flat ειναι το κατα πολυ σε σχεση με τα νορμαλ ελαστικα αυξημενο τους βαρος

                                  ολοι γνωριζουμε τι σημασια εχει το αναρτωμενο βαρος σε οδικη συμπεριφορα και επιδοσεις

                                  Πολύ σωστή παρατήρηση.
                                  Γνωρίζουμε διαφορά βάρους;

                                  χοντρικα ειναι στο 10% αναλογα την εταιρεια και την διασταση

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos last edited by

                                    Ο χρήστης johnkyr έγραψε:

                                    Bridgestone Potenza RE050A (runflat)

                                    Εμπρός: 225/40 R 18
                                    Πίσω: 255/35 R 18

                                    Σε γενικές γραμμές είμαι ικανοποιημένος.

                                    Θετικά:
                                    -Σκληρό λάστιχο, δε φθείρεται εύκολα και δε «σπάει» σε βάθος χρόνου. Είναι τα λάστιχα που φορούσε όταν βγήκε από το εργοστάσιο 4 χρόνια πριν δεν και έχουν σπάσει πουθενά, ούτε έχουν χάσει σε κράτημα. Ακόμα και όταν φθείρεται το λάστιχο δηλαδή, δε χάνει σε επιδόσεις.
                                    -Πολύ καλά κρατήματα. Κανένα παράπονο από τα κρατήματα, αλλά δεν έχω δοκιμάσει άλλο λάστιχο για να μπορώ να συγκρίνω.
                                    -Πολύ ικανοποιημένος στο βρεγμένο.
                                    -Τεχνολογία runflat και έχω το κεφάλι μου ήσυχο

                                    Αρνητικά:
                                    -Σκληρό λάστιχο, άρα ΑΡΓΕΙ να ζεσταθεί. Θέλει λίγο «στραμπούλιγμα» για να ζεσταθεί το λάστιχο, όταν όμως ζεσταθεί, είναι σούπερ!
                                    -Runflat, άρα είναι σκληρό και κοπανάει λίγο. Προσωπικά δε με πειράζει, άλλους ίσως τους πείραζε.
                                    -Επειδή είναι runflat, είναι ακριβό στην αντικατάστασή του, αλλά προσωπικά όπως έγραψα και παραπάνω την ασφάλεια που μου παρέχει δεν την αλλάζω με τίποτα.

                                    Θα το ξαναέβαζα? Ναι, σίγουρα! Αν και περιμένω τη νέα γενιά runflat που λένε ότι δε θα κοπανάνε τόσο.

                                    ασφάλεια και 4χρονών λάστιχο ... ,Τι δείκτη φθοράς έχουν ? 140 ?

                                    Δε ξέρω. Που το βρίσκω?

                                    Πίστεψέ με...τα λάστιχα δεν έχουν πέσει ΚΑΘΟΛΟΥ! Ίσως να φταίει το γεγονός ότι τα έβλεπε σπάνια ο ήλιος (γκαράζ), δε ξέρω. Αλλά δε γλιστράνε και δε κάνουν κιχ. Παρ'όλα αυτά...μέσα στο 2011 θα τ'αλλάξω.

                                    @infinity το έγραψα παραπάνω. Αλλά θα το ψάξω να σου πω ακριβώς.

                                    Nikos @ YouTube

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      jacob last edited by

                                      Ευχαριστώ για τη βοήθεια για την επιλογή ελαστικών.

                                      Jacob

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mad-max-13 last edited by

                                        Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                                        Bridgestone Potenza RE050A (runflat)

                                        Εμπρός: 225/40 R 18
                                        Πίσω: 255/35 R 18

                                        Σε γενικές γραμμές είμαι ικανοποιημένος.

                                        Θετικά:
                                        -Σκληρό λάστιχο, δε φθείρεται εύκολα και δε «σπάει» σε βάθος χρόνου. Είναι τα λάστιχα που φορούσε όταν βγήκε από το εργοστάσιο 4 χρόνια πριν δεν και έχουν σπάσει πουθενά, ούτε έχουν χάσει σε κράτημα. Ακόμα και όταν φθείρεται το λάστιχο δηλαδή, δε χάνει σε επιδόσεις.
                                        -Πολύ καλά κρατήματα. Κανένα παράπονο από τα κρατήματα, αλλά δεν έχω δοκιμάσει άλλο λάστιχο για να μπορώ να συγκρίνω.
                                        -Πολύ ικανοποιημένος στο βρεγμένο.
                                        -Τεχνολογία runflat και έχω το κεφάλι μου ήσυχο

                                        Αρνητικά:
                                        -Σκληρό λάστιχο, άρα ΑΡΓΕΙ να ζεσταθεί. Θέλει λίγο «στραμπούλιγμα» για να ζεσταθεί το λάστιχο, όταν όμως ζεσταθεί, είναι σούπερ!
                                        -Runflat, άρα είναι σκληρό και κοπανάει λίγο. Προσωπικά δε με πειράζει, άλλους ίσως τους πείραζε.
                                        -Επειδή είναι runflat, είναι ακριβό στην αντικατάστασή του, αλλά προσωπικά όπως έγραψα και παραπάνω την ασφάλεια που μου παρέχει δεν την αλλάζω με τίποτα.

                                        Θα το ξαναέβαζα? Ναι, σίγουρα! Αν και περιμένω τη νέα γενιά runflat που λένε ότι δε θα κοπανάνε τόσο.

                                        ασφάλεια και 4χρονών λάστιχο ... ,Τι δείκτη φθοράς έχουν ? 140 ?

                                        Δε ξέρω. Που το βρίσκω?

                                        Πίστεψέ με...τα λάστιχα δεν έχουν πέσει ΚΑΘΟΛΟΥ! Ίσως να φταίει το γεγονός ότι τα έβλεπε σπάνια ο ήλιος (γκαράζ), δε ξέρω. Αλλά δε γλιστράνε και δε κάνουν κιχ. Παρ'όλα αυτά...μέσα στο 2011 θα τ'αλλάξω.

                                        @infinity το έγραψα παραπάνω. Αλλά θα το ψάξω να σου πω ακριβώς.

                                        εκει που λεει threadware
                                        διπλα στην διαβαθμιση και αξιολογιση του traction και του temperature

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          johnkyr last edited by

                                          κάπου στα πλάγια, πρέπει να γράφουν

                                          όσο πιο μικρό το νούμερο, τόσα πιο λίγα χλμ βγάζει το λάστιχο και τόσο πιο μαλακό μάλλον είναι .....

                                          βέβαια και η θερμοκρασία επιδρά αρνητικά στην ζωή των χλμ που θα βγάλουν τα Ελαστικά

                                          http://en.wikipedia.org/wiki/Treadwear_rating

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mad-max-13 last edited by

                                            ..............As a result, it would be incorrect to say that a tire with a treadwear grade of 200 gets twice the life of the Course Monitoring Tire.

                                            ............the treadwear grade is a ratio and not a mileage. This is because there are a lot of factors that determine treadwear rates and most of them are a function of driving conditions and operating environment, and not the tire itself. As a result, actual tire wear will vary considerably within the same tire line. The phrase 'Your mileage may vary' applies here.

                                            ............Also, it is common for tires whose treadwear grade is of little commercial value, such as 'DOT' racing tires, to be assigned extremely low values - sometimes even zero.
                                            πχ τα r888 medium compound εχουν grade 100

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 191
                                            • 192
                                            • 193
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 191 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr