-
Τι είναι δλδ κάποιος ο οποίος σκαει τα ωραια του τα λεφτουδάκια σε κάποιον και δεν του ζητάει εξηγήσεις όταν αυτό το κάτι δεν δουλεύει σωστά;
Sent from my HTC Desire using smoke signals.
-
φιλε μου.
σε καθε μετατροπη μπορει να πας ειπα 2 και 3 φορες και ο μαστορας εχει υποχρεωση να τελειοποιηση τη δουλεια που ανελαβε.
λεω για την κλαψα που επικρατη εδω μεσα αφου οταν γινει η δουλεια τους (ειδικα με το υγραεριο που γλειτωνεις καποια λεφτα) μετα εξαφανιζοντε.και να σου πω να το ξερεις.εγγυηση δινετε για το κιτ εγκαταστασεις και οχι για την μηχανη σου οποτε αν θες το κανεις .κανεις δεν σε πιεζει,εσυ τρεχεις και ζαλιζεις τους ειδικους γιατι εσυ εχεις το κοψιμο . -
Ο χρήστης aa144aa144 έγραψε:
Υποθέτω οτι στο ενδεχομένως ακριβό κόστος τοποθέτησης συστήματος υγραερίου έχει προϋπολογιστεί το κόστος για Ν επισκέψεις του πελάτη στο συνεργείο μέχρι το σύστημα να λειτουργήσει αποδεκτά.Αν ο μάστορας το καταφέρει να λειτουργήσει σωστά με την πρώτη, τότε ωφελείται αυτό το κόστος. Αν δεν το καταφέρνει με τίποτε και μετά από συνεχείς επισκέψεις υπάρχουν ακόμα παράπονα, τότε ο μάστορας έχει ζημία και θα πρέπει να βρει κάποιον άλλο τρόπο να διώξει τον πελάτη (ή να τον βγάλει τρελό κτλ).
Οπωσδήποτε όμως κανένας δεν δίνει πια τα χιλιάρικα Ευρώ με την ευκολία που τα έδινε πριν μια δεκαετία, ενώ ορισμένοι πελάτες έρχονται και ψαγμένοι και υποψιασμένοι, αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, λαμβάνοντας υπόψη το επίπεδο υπηρεσιών που επί δεκαετίες παρείχαν τα συνεργεία αυτοκινήτων στο Ελλαδιστάν.
Νομίζω οτι την σήμερον ημέρα καταλάβαμε οτι τα λεφτά δεν τα βρίσκουμε στο δρόμο και άρα ούτε στο μάστορα θα τα δώσουμε σαν να τα βρήκαμε στο δρόμο.
συμφωνω απολυτα μαζι σου αν και εγω θα χαιρομουν να περνουσε ο πελατης μου να με ενημερωνει οτι ολα πανε καλα.που και που θεου θελοντος και καιρου επιτρεποντος βεβαια.
-
Λαρισα σημερα 0,82 το λιτρο... Ερε λορδα που θα πεσει οταν απελεθυερωθει η αγορα (σε καιροσκοπους εγκαταστατες και πρατηριουχους). Μιλαμε για πολυ μυγα. Αρπαχτε οσο προλαβενετε
-
Όταν απελευθερωθεί η αγορά, θα τα ξανακατεβάσουν. Ο έλληνας ξεχνάει γρήγορα...
-
H τιμες πλεον οπως βλεπω στο gasprice εχουν διαμορφωθει κοντα στα 0,70 λεπτα(για Αθηνα λεω)...λιγοι πλεον το χουν 0,65-0,66
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
H τιμες πλεον οπως βλεπω στο gasprice εχουν διαμορφωθει κοντα στα 0,70 λεπτα(για Αθηνα λεω)...λιγοι πλεον το χουν 0,65-0,66Στην BP του Αλίμου εχει φτασει αναιτια και κερδοσκοπικά, αφου είναι το μοναδικό πρατήριο των νοτίων προαστείων , στα 0,729 το λίτρο
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Όταν απελευθερωθεί η αγορά, θα τα ξανακατεβάσουν. Ο έλληνας ξεχνάει γρήγορα...είναι να κλείσουν τόσα πρατήρια με το νέο καθεστώς που όχι μόνο δε θα κατεβάσουν αλλά θα κοιτάξουν να βγάλουν τα ελλείματα τους.
-
Ποιο θα ειναι το νεο καθεστως?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ποιο θα ειναι το νεο καθεστως?
..15 έρχεται η τρόικα ……οψώμεθα .
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
εχει καποιος βάλει tartarini για να μου εξηγήση καποιο πράγμα ? μου εξήγησαν απο την εταιρία που το έβαλα οτι το υγραέριο αρχίζει και δουεύει μετα τις 2000 στροφές . ξέρει κανεις γιατι ? το αποτέλσμα ειναι να καίω αρκετη βενζινη μεσα στο κέντρο της αθήνας ...
-
Θα είναι η ειδική έκδοση που δουλεύει μόνο όπου γουστάρει ο εγκαταστάτης. Στον προηγούμενο από σένα θα του είπε από 3000 στροφές και πάνω, οπότε σε σένα που το κατάφερε από τις 2000, μην μιλάς καθόλου...
Τράβα βγάλτο λέω εγώ και πάνε βάλε από αλλού...
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Θα είναι η ειδική έκδοση που δουλεύει μόνο όπου γουστάρει ο εγκαταστάτης. Στον προηγούμενο από σένα θα του είπε από 3000 στροφές και πάνω, οπότε σε σένα που το κατάφερε από τις 2000, μην μιλάς καθόλου...Τράβα βγάλτο λέω εγώ και πάνε βάλε από αλλού...
απλα επειδη το αμάξι μου ειναι fsi 2.000 κιβυκά Α3 AUDI και δεν έχω προβλήματα με ρεταρίσματα έχεις να μου προτείνεις κάτι αλλο ? απλα εγω ρώτησα αν ξέρει καποιος .....γιατι απλα μου στείλαν το εγγέφαλο του υγραερίου κλειστό απο την ιταλια χωρίς να μπορουν να επέμβουν στο λογισμικό του εγγεφάλου ..επειδη με τον εδώ εγγέφαλο που είχαν δεν μπορούσαν να τον ρυθμίσουν με αποτέλεσμα να τον πάρουν απο ιταλία κλειστό για το συγκεκριμένο αμαξι ...τουλαχιστον έτσι μου είπαν ,...
-
Ο χρήστης p23os έγραψε:
Θα είναι η ειδική έκδοση που δουλεύει μόνο όπου γουστάρει ο εγκαταστάτης. Στον προηγούμενο από σένα θα του είπε από 3000 στροφές και πάνω, οπότε σε σένα που το κατάφερε από τις 2000, μην μιλάς καθόλου...
Τράβα βγάλτο λέω εγώ και πάνε βάλε από αλλού...
απλα επειδη το αμάξι μου ειναι fsi 2.000 κιβυκά Α3 AUDI και δεν έχω προβλήματα με ρεταρίσματα έχεις να μου προτείνεις κάτι αλλο ? απλα εγω ρώτησα αν ξέρει καποιος .....γιατι απλα μου στείλαν το εγγέφαλο του υγραερίου κλειστό απο την ιταλια χωρίς να μπορουν να επέμβουν στο λογισμικό του εγγεφάλου ..επειδη με τον εδώ εγγέφαλο που είχαν δεν μπορούσαν να τον ρυθμίσουν με αποτέλεσμα να τον πάρουν απο ιταλία κλειστό για το συγκεκριμένο αμαξι ...τουλαχιστον έτσι μου είπαν ,...
ενα μπουρδε, ενα μπουρδελο ειμαστε....!! ΕΝΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΕΙΜΑΣΤΕ!!
δεν ηξερα δε ρωτησα δεν ημουνα εδω, κ αν ημουνα κοιμομουν....
παρε πισω ρε φιλε τα λεφτα σου, καθεσαι και τους κοιτας. Υγραεριο φιλε σε ολο το φασμα των στροφων πρεπει να εχεις. Και με 240 να πηγαινεις στις 6500-7000, υγραεριο!!
-
Ο χρήστης p23os έγραψε:
το αμάξι μου ειναι fsi 2.000 κιβυκά Α3 AUDI και δεν έχω προβλήματα με ρεταρίσματα ...
... στείλαν το εγγέφαλο του υγραερίου κλειστό απο την ιταλια χωρίς να μπορουν να επέμβουν στο λογισμικό του εγγεφάλου ..επειδη με τον εδώ εγγέφαλο που είχαν δεν μπορούσαν να τον ρυθμίσουν με αποτέλεσμα να τον πάρουν απο ιταλία κλειστό για το συγκεκριμένο αμαξι ...τουλαχιστον έτσι μου είπαν ,...
Με βάση το παραπάνω πολύ ενδιαφέρον στοιχείο, συν την αναφερόμενη ομαλή λειτουργία του συστήματος, θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε αν άλλο σύστημα άλλης εταιρίας μπορεί να λειτουργήσει ομαλότερα ή σε όλο το φάσμα των στροφών σε σχέση με το υπάρχον.
(Βέβαια αυτού του τύπου οι δοκιμές δεν είναι σίγουρο οτι συμφέρουν ή βολεύουν και τον κάτοχο του αυτοκινήτου.)
Μιλάμε πάντα για κάποιο συγκεκριμένο αυτοκίνητο με συγκεκριμένο κινητήρα και όχι γενικά ή για ένα άλλο αυτοκίνητο που με άλλον κινητήρα λειτουργεί κάπως αλλιώς (καλύτερα ή χειρότερα).
-
Καλησπερα παιδες.Συμφωνω οτι το συστημα θα πρεπει να δουλειει αμεσα και σε ολο το φασμα των στροφων αλλιως δεν συμφερει.Φιλε p23os πηγενε βγαλτο και βαλε αλλο (ψαξε το icom jtg-νομιζω οτι καπου εχω δει εγκατάσταση στο δικο σου απο φωτο)εκτος κι αν το αντεχει η τσεπη σου.Δεν αμφισβητώ ομως οτι αυτο που φορας τωρα,μπορει να ειναι οτι καλητερο απο πλευρας λειτουργειας και αποφυγεις βλαβων για το αμαξι σου.Σκεψου το
Σημερα μετα απο 7500χλμ με λαμπακι ´´check engine´´αναμενο (συνολο χιλιομετρων 9000χλμ)επισκευτικα τελικα τον εγκαταστατη μου και αλλαξα τα ακροφυσια στα μπεκ(10 λεπτα υποθεση)...... ΦΤΟΥ-ΦΤΟΥ-ΦΤΟΥ μην το ματιασω ΄΄ανοιγει΄΄ενα κλικ καλητερα απο την βενζινη και σε ολο το φασμα των στροφων (κολαγε καποιες φορες μετα τις 4-4500 στρ.).Εκανα 120χλμ και μεχρι τωρα δεν αναψε λαμπακι ακομα ...ίδωμεν(τις προηγούμενες φορες που το ειχα σβησει αναβε μετα απο 20χλμ παλι)
-
Και τι ειναι να το βγαλει;Μαγνητακια;Ο εγκαταστατης θα δεχτει να δωσει λεφτα πισω και να κανει ολη την διαδικασια αφαιρεσης της εγκαταστασης;Το αμαξι πως θα το παρει απο εκει με τις τρυπες στην εισαγωγη;
Μεγαλο μπλεξιμο -
Κατα πρωτον εχει ξανασυνβει να παει πελατης πισω, να γινει ΄΄κώλος΄΄με το μαστορα και να το βγαλει.Αν ο εκαταστατης δε,δουλευει και αλλο συστημα,ας του το βαλει.Δεν λεω οτι ειναι κατι ευκολο αλλα στο κατω κατω ποιος ειναι αυτος που πουλησε την πατεντια αυτη?????ας αναλαβει την ευθύνη ως επαγγελματίας,την ευθηνη που ολοι μιλαμε εδω μεσα,οτι του αναλογει.Τελος στην εισαγωγη αν το βγαλεις μπενουν ειδικες ταπες και δεν εχεις απωλεια
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Και τι ειναι να το βγαλει;Μαγνητακια;Ο εγκαταστατης θα δεχτει να δωσει λεφτα πισω και να κανει ολη την διαδικασια αφαιρεσης της εγκαταστασης;Το αμαξι πως θα το παρει απο εκει με τις τρυπες στην εισαγωγη;
Μεγαλο μπλεξιμοτις τρύπες μπορεί να τις κλείσει με βίδες και κόλλα στεγανοποίησης.
-
Παρόλα αυτά, το σύστημα που λέτε να βγάλει, έχει έρθει με ειδική ρύθμιση για το δικό του αμάξι, και λειτουργεί πολύ ομαλά με βάση αυτά που λέει ο ίδιος.
Αντίθετα, βγάζοντάς το, θα πάει να βάλει κάτι άλλο που θα το ρυθμίσουν πάλι όπως μπορέσουν, πιθανώς πολλές φορές θα επαναληφθούν οι ρυθμίσεις μέχρι να λειτουργήσει καλά (αν λειτουργήσει ποτέ καλά) και αυτό είναι ένα έργο που το έχει ήδη ξαναδεί γιατί πριν έρθει το κλειδωμένο σύστημα με ειδική ρύθμιση για το αμάξι του είχε πάνω 'γενικό' σύστημα που προσπαθούσαν να το ρυθμίσουν και ποτέ δεν κατάφεραν να το ρυθμίσουν.
Πιθανώς να αξίζει να ξηλωθεί το υπάρχον σύστημα μόνο σε περίπτωση που βάλει κάτι ειδικά φτιαγμένο για το αμάξι του (από άλλον κατασκευαστή) και αφού διευκρινιστεί πρώτα αν θα λειτουργεί από χαμηλές στροφές και πώς θα λειτουργεί κτλ, κάτι που είναι εφικτό εφόσον μιλάμε για σύστημα κατασκευασμένο για το συγκεκριμένο μοντέλο κινητήρα.
Προσωπικά θα είχα μεγάλους ενδοιασμούς να ξηλώσω κάτι που λειτουργεί ομαλά από το αμάξι, ξέροντας και πόσο δύσκολο είναι να επιτευχθεί ξανά αυτό. Χώρια ο καβγάς με το μάστορα, βέβαια ας πούμε κάποιος μπορεί να έχει χόμπυ να τσακώνεται με τους μαστόρους οπότε αυτή την παράμετρο δεν την εξετάζω καν.
Υγραεριοκίνηση!