Ειδικά για τη συγκεκριμένη εφαρμογή όπου λειτουργεί πάνω από κάποιες στροφές το υγραέριο, όμως λειτουργεί όμαλά και χωρίς άλλα προβλήματα, και για να συμβεί αυτό έπρεπε να έρθει ειδικό σύστημα από τον κατασκευαστή προ-προσαρμοσμένο στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο αντιλαμβάνομαι τα παρακάτω.
Επειδή οι ρύθμιση του 'γενικού' συστήματος που κανονικά τοποθετείται στα αυτοκίνητα απέτυχε να δώσει αποδεκτή λειτουργία παρά τις πολλές προσπάθειες, και λαμβάνοντας υπόψη τι επέλεξε να στείλει ο κατασκευαστής των συστημάτων, φροντίζοντας παράλληλα να το κλειδώσει για να μην το σκαλίζουν τα εδώ μαστόρια, νομίζω οτι ήταν τεχνικά ανέφικτο να παρακολουθήσει η συσκευή έγχυσης αερίου την απαιτούμενη καμπύλη στις χαμηλές στροφές χωρίς να χαλάσει κάτι σε άλλο σημείο λειτουργίας (στροφών) του συστήματος.
Στο Ιταλικό forum που έχει αναφερθεί και εδώ, υπάρχουν περιπτώσεις όπου προσπαθώντας να ρυθμίσουν σύστημα αερίου και προφανώς εξαντλώντας τις άλλες πιθανές 'εύκολες' ρυθμίσεις άρχισαν να επεμβαίνουν (τα εκεί μαστόρια) στη ρύθμιση πίεσης της αντλίας αερίου προκαλώντας και πολλές ζημιές σε αντλίες όταν τις έβγαζαν εκτός κανονικής περιοχής λειτουργίας. Αυτό το γεγονός δείχνει την πιθανή αδυναμία του συστήματος να παρακολουθήσει την απαιτούμενη καμπύλη σε όλο το φάσμα στροφών που απαιτείται, σε κάποια αυτοκίνητα μάλλον αυτό απλά δεν είναι δυνατόν να γίνει, αντίθετα σε άλλα αυτοκίνητα μπορούσε να επιτευχθεί μια καλύτερη προσαρμογή με αποδεκτή λειτουργία. Κάτι ανάλογο δείχνουν και οι συνεχείς αλλαγές μεγεθών μπεκ με ταυτόχρονες αλλαγές στις ρυθμίσεις που ορισμένες φορές έχουν απαιτηθεί χωρίς πάντα το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Αυτό σημαίνει οτι έχουμε πεπερασμένο σύνολο λύσεων και κάνουμε ότι μπορούμε ώστε να ταιριάξει κάποια από αυτές με αποδεκτό τρόπο, κάτι που δεν είναι σίγουρο οτι θα συμβεί, παρά το πλήθος ρυθμίσιμων παραμέτρων που φαίνεται να υπάρχουν, όμως τα ροικά χαρακτηριστικά μεταβάλλονται με κάθε αλλαγή μπεκ πχ και άρα η προσαρμογή σε όλο το φάσμα στροφών μπορεί να μην είναι εφικτή πάντα. Από εκεί ξεκίνησε και η ανάγκη να πειράξουν την αντλία αερίου επειδή ήθελαν με μικρότερα μπεκ να διατηρήσουν την καλή λειτουργία χαμηλά, αλλά τότε αυτά δεν επαρκούσαν ψηλά. 'Η αλλιώς, πιάστο αβγό και κούρεφτο!
Οπότε μάλλον οι Ιταλοί κατασκευαστές έκαναν το καλύτερο που μπορούσε να γίνει στο συγκεκριμένο αμάξι (με το συγκεκριμένο σύστημα) και προφανώς το κλείδωσαν για να είναι ήσυχοι.