Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 25
    • Best 0
    • Groups 0

    aa144aa144

    @aa144aa144

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    25
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    aa144aa144 Unfollow Follow

    Latest posts made by aa144aa144

    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης dog80 έγραψε:
      Πως γινεται και οι πιο πολλοι εχετε προβλημα φτωχου μειγματος; Επειτηδες σας τα ρυθμιζουν ετσι για να φαινεται πιο χαμηλη η καταναλωση;

      Τα έχω γράψει αναλυτικά στην προηγούμενη σελίδα, να μην τα ξαναγράφω.

      Με δυό λόγια, γίνεται συμβιβασμός στη δυνατότητα παρακολούθησης από το σύστημα αερίου της θεωρητικής καμπύλης επιλέγοντας συνήθως να λειτουργεί καλά (=αποδεκτά) ψηλότερα, άρα θυσιάζεται η λειτουργία χαμηλά σε ποσοστά που διαφοροποιούνται (ανά μοντέλο αυτοκινήτου και ανά μοντέλο συστήματος υγραερίου) από απλή εμφάνιση ενδείξεων φτωχού μίγματος έως και πλήρη αδυναμία λειτουργίας χαμηλά σε κάποιες περιπτώσεις όπου χαμηλά λειτουργεί μόνο με βενζίνη (η περίπτωση της προηγούμενης σελίδας).

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      aa144aa144
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Δεν ήταν για κάψιμο, ήταν για διάκενο (στα μπουζί). Απλό και τζάμπα, γι αυτό και δεν θα γίνει ποτέ στα συνεργεία.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      aa144aa144
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης kristos έγραψε:
      Εγώ παντως εχω βαλει μπουζι για αεριο απο το παραπανω καταλογο οτι εκανε για το δικο μου, πανω εγραφαν platin και εκαναν 10 ευρω το ενα. Δυο γνωστοι μου με αεριο εκαψαν πολλαπλασιαστη και τους ειπαν ηταν οτι εφταιγε το αεριο και τα μαμα μπουζι. Ετσι εδωσα το 40αρι γιατι ετσι κι αλλιως τα seat καινε τους πολλαπλ. για να εχω το κεφαλι μου ησυχο.

      Θεωρητικά (ακόμα και σε αμάξι που δεν έχει προϊστορία βλαβών σε πολλαπλασιαστές) το αέριο λόγω υψηλότερων θερμοκρασιών χρειάζεται μικρότερο διάκενο.

      Αν έχουμε μεγαλύτερο διάκενο τότε η τάση που απαιτείται για παραγωγή σπινθήρα είναι μεγαλύτερη, αυτό προκαλεί υπερθέρμανση στον πολλαπλασιαστή και ένας ευαίσθητος πολλαπλασιαστής μπορεί να διαμαρτυρθεί, ενώ ένας πιο ανθεκτικός πολλαπλασιαστής δεν θα διαμαρτυρηθεί ποτέ.

      Τεχνικά η λύση είναι η ρύθμιση του διάκενου του μπουζί και τίποτε άλλο, κάτι που έτσι κι αλλιώς χρειάζεται να γίνεται και λόγω φθοράς του ηλεκτροδίου του μπουζί στη φυσιολογική χρήση (αν και στο Ελλαδιστάν προτιμάμε να πετάμε τα μπουζί και να βάζουμε άλλα, αφού αυτό είναι πιο αποδοτικό εμπορικά, παρόλο που δεν ελέγχουμε τι διάκενο έχουν τα μπουζί που βάζουμε μέσα, υποτίθεται οτι 'έχουν το σωστό').

      Μερικές φορές σκέφτομαι οτι πολύ θα ήθελα να μάθω την κατά κεφαλή και κατά διανυθέν χιλιόμετρο κατανάλωση μπουζί στο Ελλαδιστάν...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      aa144aa144
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ειδικά για τη συγκεκριμένη εφαρμογή όπου λειτουργεί πάνω από κάποιες στροφές το υγραέριο, όμως λειτουργεί όμαλά και χωρίς άλλα προβλήματα, και για να συμβεί αυτό έπρεπε να έρθει ειδικό σύστημα από τον κατασκευαστή προ-προσαρμοσμένο στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο αντιλαμβάνομαι τα παρακάτω.

      Επειδή οι ρύθμιση του 'γενικού' συστήματος που κανονικά τοποθετείται στα αυτοκίνητα απέτυχε να δώσει αποδεκτή λειτουργία παρά τις πολλές προσπάθειες, και λαμβάνοντας υπόψη τι επέλεξε να στείλει ο κατασκευαστής των συστημάτων, φροντίζοντας παράλληλα να το κλειδώσει για να μην το σκαλίζουν τα εδώ μαστόρια, νομίζω οτι ήταν τεχνικά ανέφικτο να παρακολουθήσει η συσκευή έγχυσης αερίου την απαιτούμενη καμπύλη στις χαμηλές στροφές χωρίς να χαλάσει κάτι σε άλλο σημείο λειτουργίας (στροφών) του συστήματος.

      Στο Ιταλικό forum που έχει αναφερθεί και εδώ, υπάρχουν περιπτώσεις όπου προσπαθώντας να ρυθμίσουν σύστημα αερίου και προφανώς εξαντλώντας τις άλλες πιθανές 'εύκολες' ρυθμίσεις άρχισαν να επεμβαίνουν (τα εκεί μαστόρια) στη ρύθμιση πίεσης της αντλίας αερίου προκαλώντας και πολλές ζημιές σε αντλίες όταν τις έβγαζαν εκτός κανονικής περιοχής λειτουργίας. Αυτό το γεγονός δείχνει την πιθανή αδυναμία του συστήματος να παρακολουθήσει την απαιτούμενη καμπύλη σε όλο το φάσμα στροφών που απαιτείται, σε κάποια αυτοκίνητα μάλλον αυτό απλά δεν είναι δυνατόν να γίνει, αντίθετα σε άλλα αυτοκίνητα μπορούσε να επιτευχθεί μια καλύτερη προσαρμογή με αποδεκτή λειτουργία. Κάτι ανάλογο δείχνουν και οι συνεχείς αλλαγές μεγεθών μπεκ με ταυτόχρονες αλλαγές στις ρυθμίσεις που ορισμένες φορές έχουν απαιτηθεί χωρίς πάντα το επιθυμητό αποτέλεσμα.

      Αυτό σημαίνει οτι έχουμε πεπερασμένο σύνολο λύσεων και κάνουμε ότι μπορούμε ώστε να ταιριάξει κάποια από αυτές με αποδεκτό τρόπο, κάτι που δεν είναι σίγουρο οτι θα συμβεί, παρά το πλήθος ρυθμίσιμων παραμέτρων που φαίνεται να υπάρχουν, όμως τα ροικά χαρακτηριστικά μεταβάλλονται με κάθε αλλαγή μπεκ πχ και άρα η προσαρμογή σε όλο το φάσμα στροφών μπορεί να μην είναι εφικτή πάντα. Από εκεί ξεκίνησε και η ανάγκη να πειράξουν την αντλία αερίου επειδή ήθελαν με μικρότερα μπεκ να διατηρήσουν την καλή λειτουργία χαμηλά, αλλά τότε αυτά δεν επαρκούσαν ψηλά. 'Η αλλιώς, πιάστο αβγό και κούρεφτο!

      Οπότε μάλλον οι Ιταλοί κατασκευαστές έκαναν το καλύτερο που μπορούσε να γίνει στο συγκεκριμένο αμάξι (με το συγκεκριμένο σύστημα) και προφανώς το κλείδωσαν για να είναι ήσυχοι.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      aa144aa144
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης cson έγραψε:
      http://www.bosch.com.au/content/language1/downloads/LPG_Spark_Plug_Web.pdf

      Τι περιγραφει ο Γερμανος εδω?

      Οτι θα ήθελε να σου πουλήσει μερικά μπουζιά ακόμα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      aa144aa144
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Εξαρτάται ποιόν ρωτάς. Αν ρωτάς αυτούς που πουλάνε μπουζιά, ευχαρίστως θα σου πουλήσουν κάτι ακριβό (π.χ. ιριδίου κτλ).

      Θεωρητικά ο θάλαμος καύσης θερμαίνεται περισσότερο, ενδεχομένως όχι τόσο περισσότερο που να απαιτεί άλλης θερμικής κλίμακας μπουζί, αυτό βέβαια διαφοροποιείται κατά περίπτωση.

      Επίσης (ανάλογα με την αύξηση θερμοκρασίας στο θάλαμο καύσης) μπορεί να χρειαστείς μικρότερο διάκενο στο μπουζί, αλλά ποιός μάστορας μετράει διάκενο στα μπουζί πριν τα τοποθετήσει, ή βγάζει τα μπουζί που έχεις πάνω, μετράει διάκενο, τα ρυθμίζει και τα ξαναβάζει; Αστεία που λέμε σήμερα έ;

      Γιατί από όσο ξέρω, οι μάστορες αυτό που κάνουν είναι να πούνε στο (αλλοδαπό) παιδί του συνεργείου 'άλλαξε και τα μπουζί', το παιδί παίρνει τα μπουζί από το ράφι (αν είσαι τυχερός και πιάσει τα σωστά), τα αλλάζει, ο πελάτης πληρώνει και τέλος. Το διάκενο; Ποιό διάκενο;

      Μακάρι όμως όλα με το υγραέριο να είναι εντάξει στο αμάξι σου και το μόνο θέμα που έχεις να είναι τα μπουζί που θα βάλεις (ή πόσο διάκενο θα τα ρυθμίσεις τα μπουζί που ήδη έχεις πάνω).

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      aa144aa144
    • RE: Πρόβλημα με τη μίζα, mazda 323 του 1983

      Ποτέ δεν είχα mazda 323 ή κανενός είδους mazda. Νομίζω οτι δεν έχω μπει ποτέ σε mazda.

      Πάντως αν θέλεις να το φτιάχνεις μόνος σου μπορείς να κατεβάσεις το Service Manual από εδώ:

      http://www.galne.se/mazda/manual/Worksh ... %20323.rar

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      aa144aa144
    • RE: Πρόβλημα με τη μίζα, mazda 323 του 1983

      Ακολούθησε το πιο χοντρό καλώδιο που φεύγει από την μπαταρία, αυτό καταλήγει στη μίζα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      aa144aa144
    • RE: Πρόβλημα με τη μίζα, mazda 323 του 1983

      Εδώ μέσα ψάχνεις;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      aa144aa144
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Παρόλα αυτά, το σύστημα που λέτε να βγάλει, έχει έρθει με ειδική ρύθμιση για το δικό του αμάξι, και λειτουργεί πολύ ομαλά με βάση αυτά που λέει ο ίδιος.

      Αντίθετα, βγάζοντάς το, θα πάει να βάλει κάτι άλλο που θα το ρυθμίσουν πάλι όπως μπορέσουν, πιθανώς πολλές φορές θα επαναληφθούν οι ρυθμίσεις μέχρι να λειτουργήσει καλά (αν λειτουργήσει ποτέ καλά) και αυτό είναι ένα έργο που το έχει ήδη ξαναδεί γιατί πριν έρθει το κλειδωμένο σύστημα με ειδική ρύθμιση για το αμάξι του είχε πάνω 'γενικό' σύστημα που προσπαθούσαν να το ρυθμίσουν και ποτέ δεν κατάφεραν να το ρυθμίσουν.

      Πιθανώς να αξίζει να ξηλωθεί το υπάρχον σύστημα μόνο σε περίπτωση που βάλει κάτι ειδικά φτιαγμένο για το αμάξι του (από άλλον κατασκευαστή) και αφού διευκρινιστεί πρώτα αν θα λειτουργεί από χαμηλές στροφές και πώς θα λειτουργεί κτλ, κάτι που είναι εφικτό εφόσον μιλάμε για σύστημα κατασκευασμένο για το συγκεκριμένο μοντέλο κινητήρα.

      Προσωπικά θα είχα μεγάλους ενδοιασμούς να ξηλώσω κάτι που λειτουργεί ομαλά από το αμάξι, ξέροντας και πόσο δύσκολο είναι να επιτευχθεί ξανά αυτό. Χώρια ο καβγάς με το μάστορα, βέβαια ας πούμε κάποιος μπορεί να έχει χόμπυ να τσακώνεται με τους μαστόρους οπότε αυτή την παράμετρο δεν την εξετάζω καν.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      aa144aa144
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr