-
Ο χρήστης qash70 έγραψε:
Γνωστος παντως δεν προκειτε παντως να ξαναπαρει nissan .Εχει το qq διλιτρο το οποιο τωρα ειναι εκτος εγγυησης.Το αμαξι ξαφνικα αρχισε να χανει λαδια.Πηγε σε σερβις αλλαγη φλατζων παλι τα ιδια.Ξανα τα ιδια σερβις ξανα και παλι τα ιδια ,Το αμαξι δεν μπορει να κανει ουτε 100 χιλιομετρα.Αποτελεσμα απαιτειται τελικά αλλαγη κινητηρα και 6000 ευρω απο την τσεπη του καθως ειναι εκτος εγγυησης.Ειναι δυσαρεστημενος απο την αντιπροσωπεια και πριν ληξει η εγγυηση ειχε στειλει επιστολη στην νισσαν κεντρικα ευρωπης με το προβλημα κ του ειπανε να επευθυνθει εδω και οτι μαλλον δεν ειναι τιποτα .Με βαση αυτες τις επιστολες τρεχει τωρα κ προσπαθει να βρει το δικιο του.Τελος παντων πρεπει να ειναι πολυ γκαντεμης παντως .Μπας κ εκανα καλα κ το πουλησαΔηλαδη τι ακριβως κανει η μηχανη;
-
Ο χρήστης qash70 έγραψε:
...Έχει κάποιος ένα αμάξι που κάθε 100 χιλιόμετρα θέλει λάδια (ή έστω είναι λίγο μικρότερο το πρόβλημα ακόμα) και είναι στα τέλη της εγγύησης και 'μένει' στην απάντηση ... πάτε στην εδώ αντιπροσωπία? Μήπως δεν είναι έτσι ακριβώς?
Υπέρ της εταιρίας (οποιαδήποτε και να είναι) δεν είμαι αλλά σίγουρα και σ' εμένα να τύχει μια αστοχία ή ένα πρόβλημα δεν θα αρκεστώ σε λόγια. 11 χρόνια πριν όταν διαπίστωσα ότι το Sunny με τα σπασμένα καπάκια του έμενε περισσότερες μέρες στο συνεργείο απ' ότι στο γκαράζ μου κοίταξα να το ξεφορτωθώ όσο πιο γρήγορα γίνεται. Δεν διέθετα τότε internet και οι όποιες επιστολές μου σε έντυπα ... δεν δημοσιοποιήθηκαν ποτέ (γιατί άραγε???). Και ήταν και η ακριβότερη ελληνική έκδοση όταν εδώ και 14 χρόνια η φτηνότερη σε τιμή αγοράς κατασκευή στην γκάμα της Nissan -νομίζω στην παγκόσμια αγορά- (1000άρι βασικό Micra) μου έχει βγεί άτρωτη.
Νομίζω πάντως πως στα εκατομμύρια κομμάτια που πουλήθηκαν αν υπάρχει ένα που πράγματι κατέρρευσε ... είναι πολύ καλό αποτέλεσμα!
Οσο για το δικό σου που έφυγε ... ίσως να μην μάθουμε ποτέ και μακάρι ο τωρινος κάτοχος του να είναι ευχαριστημένος όπως ήσουν και εσύ όσο το είχες. (Αν θυμάμαι καλά δεν το έδωσες δυσαρεστημένος). -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
στα εκατομμύρια κομμάτια που πουλήθηκαν αν υπάρχει ένα που πράγματι κατέρρευσε .Αυτό ακριβώς θα έλεγα!!! Ξέρετε πόσοι πνίγονται κάθε χρόνο; πολλοί όμως εξακολουθούμε όλοι μας να κάνουμε μπάνιο!!!!!
-
Πολύ απλά ... μηχανές είναι. Κανένας ακόμα και ο πιο αξιόπιστος κατ' όνομα και ακριβός κατασκευαστής δεν υπογράφει ισόβια εγγύηση ΜΗ ΒΛΑΒΗΣ ούτε φυσικά ο ιάπωνας εργάτης θα κάνει χαρακίρι αν μάθει πως κάτι που πέρασε απο το χέρι του καταστράφηκε.
Θέμα τύχης και καλού μάστορα τα βασικά χαρακτηριστικά αλλά και τα δύο ... δύσκολα και απρόβλεπτα. -
συμφωνώ , πλέον όλες οι μάρκες χαλάνε , απλά κάποιες έχουν περισσότερες ή λιγότερες πιθανότητες.. Με την παγκόσμια αγορά , το κουμάντο γίνεται νομίζω από τις εταιρείες που παρέχουν τα περιφερειακά συστήματα στις εταιρείες αυτ/των (π.χ Bosch) , οι οποίες και καθορίζουν την ποιότητα του αυτ/του..
-
Για νισσάν μη σου πω ότι είναι το πρώτο αμάξι που ακούω ότι παρουσίασε κάτι!!!! Φίλος χτες μου έλεγε ότι έχει 25ετίας νισσάν τσέρυ χωρίς κανένα πρόβλημα ! Εδώ στη σάμο μαζεύουν τα παρατημένα αμάξια για ανακύκλωση σε ένα σημείο, αν σου πω ότι δεν έχω δει νισσάν θα το πιστέψεις; Βλέπω ρενώ 19, χιουντάι εξέλ, φορντ εσκορντ και οριον!
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Για νισσάν μη σου πω ότι είναι το πρώτο αμάξι που ακούω ότι παρουσίασε κάτι!!!!Αν εννοείς το δικό μου, το ελληνικό Sunny του 91' το έχω αναφέρει και παλιότερα. Αλλοι κάτοχοι ή γνώστες για το Ν14 συμφορουμίτες τότε διαφώνησαν ή δεν το επιβεβαίωσαν αλλά έχω ακόμα στο μυαλό μου την εικόνα της αποθήκης και τα λόγια του υπευθυνου του εξουσιοδοτημένου συνεργείου/αντιπροσώπου που μου έδειξε ένα βουνό απο σπασμένα καπάκια και να μου λέει διάφορα όπως έχεις μικρό ψυγείο και δεν αντέχει ο κινητήρας το a/c και είναι καθημερινό φαινόμενο τα σπασμένα καπάκια. Γι' αυτό και το 'εμπάργκο' μου απο το 1996 έως το 2007. Στο Sunny όμως υπήρξε και κάτι παραδοξο στο τέλος. Το 1999 που το πούλησα σε ιδιώτη με 170.000 χλμ πήρα 2.800.000 δρχ. που ήταν ότι καλύτερο σε μεταπώληση μικρομεσαίου 1400άρι 8 ετών.
Αν εννοείς το QQ που αναφέρθηκε και εγώ πρώτη φορά ακούω. Για διαφορα ψιλοπράγματα έχω ακούσει και διαβάσει, περί συναρμολόγησης ή διαφορων εξαρτημάτων (ιδίως απο την πρώτη γενιά τα πρώτα κομμάτια με τις 'παιδικές' ασθένειες) αλλά τέτοιο ... όχι. Δεν το αμφισβητώ βέβαια διότι είναι κάτι που μπορεί να τύχει σε οποιοδήποτε όχημα. -
Στο qq αναφέρομαι, συμβαίνουν αυτά.....
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
...
Έχει κάποιος ένα αμάξι που κάθε 100 χιλιόμετρα θέλει λάδια (ή έστω είναι λίγο μικρότερο το πρόβλημα ακόμα) και είναι στα τέλη της εγγύησης και 'μένει' στην απάντηση ... πάτε στην εδώ αντιπροσωπία? Μήπως δεν είναι έτσι ακριβώς?
Υπέρ της εταιρίας (οποιαδήποτε και να είναι) δεν είμαι αλλά σίγουρα και σ' εμένα να τύχει μια αστοχία ή ένα πρόβλημα δεν θα αρκεστώ σε λόγια. 11 χρόνια πριν όταν διαπίστωσα ότι το Sunny με τα σπασμένα καπάκια του έμενε περισσότερες μέρες στο συνεργείο απ' ότι στο γκαράζ μου κοίταξα να το ξεφορτωθώ όσο πιο γρήγορα γίνεται. Δεν διέθετα τότε internet και οι όποιες επιστολές μου σε έντυπα ... δεν δημοσιοποιήθηκαν ποτέ (γιατί άραγε???). Και ήταν και η ακριβότερη ελληνική έκδοση όταν εδώ και 14 χρόνια η φτηνότερη σε τιμή αγοράς κατασκευή στην γκάμα της Nissan -νομίζω στην παγκόσμια αγορά- (1000άρι βασικό Micra) μου έχει βγεί άτρωτη.
Νομίζω πάντως πως στα εκατομμύρια κομμάτια που πουλήθηκαν αν υπάρχει ένα που πράγματι κατέρρευσε ... είναι πολύ καλό αποτέλεσμα!
Οσο για το δικό σου που έφυγε ... ίσως να μην μάθουμε ποτέ και μακάρι ο τωρινος κάτοχος του να είναι ευχαριστημένος όπως ήσουν και εσύ όσο το είχες. (Αν θυμάμαι καλά δεν το έδωσες δυσαρεστημένος).Οντως σε γενικα επιπεδα ειμουν ευχαριστημενος απο το 1.6 αν εξαιρεσουμε καποιες παιδικες ασθενειες (οι οποιες αντιμετωπιστηκαν στα πλαισια της εγγυησης)καθως ηταν μοντελο παραγωγης Αυγουστου 2007 .Γενικα παντως δεν θεωρω την νισσαν αναξιοπιστη ισα ισα το αντιθετο.Αλλα υπαρχει και η τογιοτα με το κορυφαιο after sales η οποια δυστυχως υστερει στο design με εξαιρεση λιγα μοντελα και η honda με το μειον του Σαρακακη κτλ...Αν θα ξαναγοραζα νισσαν σαφως και ναι ειναι η απαντηση αλλα οχι ξανα μοντελο πρωτης γενιας!
-
Kαι η Τoyota τώρα τελευταία έχει ξεσκιστεί στις ανακλήσεις. Ειδικά αυτή με το γκάζι ήταν πολύ σοβαρή !!!
-
Εχω τύχει δυο ανακλήσεις σε Renault για το Megane το 2000 και το 2001 και μια στη VW για το Passat το 1997 ηλεκτρικής φύσεως και οι 3. Είμαι υπέρ των ανακλήσεων. Νιώθω καλά όταν αναγνωρίζει μια εταιρία ένα λάθος και ενημερώνει για διόρθωση.
Αρκετά μεγάλη είναι και η τωρινή της Nissan που αγγίζει και αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν και εδώ. Πριν λίγο καιρό μεγάλη σε αριθμό οχημάτων είχε επίσης η BMW, Honda κλπ.
Ενα ερώτημα κάποιες φορές είναι ποιος ανακαλύπτει το πρόβλημα και υπάρχει ανάκληση. Μερικές φορές η ίδια η εταιρία μερικές άλλες κάποια ανεξάρτητη αρχή που ανακαλύπτει κάτι συνήθως σοβαρό όπως αυτά που θυμάμαι το Dacia Logan που τούμπαρε, το Audi TT που χωρίς την πίσω αεροτομή είχε πρόβλημα συμπεριφοράς, το Kia Venga με τις ζώνες ασφαλείας του και φυσικά τα Toyota με τα φρένα τους. Αντιθετα στην Renault για το Megane ήταν πιθανή παυση λειτουργίας του immobiliser και διακοπής λειτουργίας του πίσω υαλοκαθαριστήρα. -
στο logan τι ειχε γινει?
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
στο logan τι ειχε γινει?Τουμπαρε την ώρα ελιγμού σε τεστ αποφυγής ταράνδου σε δοκιμή περιοδικού. Το ίδιο είχε πάθει και η A Class πρώτης γενιάς της Mercedes και αυξησαν τα μετατρόχια.
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=31522&start=15#p1271779 -
Αυτό που έκαναν στην Α ήταν να πουλάνε το αυτοκίνητο μόνο με εσπ σε όλες του τις εκδόσεις, κάτι το οποίο αρχικώς προοριζόταν ως ένα ακριβό εξτρά της ακριβής έκδοσης και μόνο. Τότε έμαθε ο πολύς κόσμος για πρώτη φορά τι σημαίνει το εσπ, και τι μπορεί να προσφέρει στην ασφάλεια.Επίσης έκαναν και κάποιες μετατροπές μικρής κλίμακας στην ανάρτηση.
Τα αυτοκίνητα που είχαν πουλήσει μέχρι τότε τα πήραν πίσω, τα άλειψαν βαζελίνη και τα έχωσαν, για να μην τους ζητάνε αποζημιώσεις από ατυχήματα. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
στο logan τι ειχε γινει?
Τουμπαρε την ώρα ελιγμού σε τεστ αποφυγής ταράνδου σε δοκιμή περιοδικού. Το ίδιο είχε πάθει και η A Class πρώτης γενιάς της Mercedes και αυξησαν τα μετατρόχια.
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=31522&start=15#p1271779Για πήγαινε διάβασε όλο το άρθρο να δεις τι κάνανε οι κουφάλες οι Γερμανοί...
-
Πράγματι στην A class έβαλαν σε όλες τις εκδόσεις ESP αλλά νομίζω πως άλλαξαν και κάτι στα τεχνικά του, στους άξονες, στην αναρτηση κλπ.
Δαναέ ... δικό μου post είναι και εκείνο με το άρθρο!
Παρά τον 'δόλο' των Γερμανών που ταλαιπώρησαν αυτοκίνητο και τα λάστιχα του κάπου είχα διαβάσει ότι η Dacia άλλαξε τύπο ελαστικών μετα.Για να είμαστε και στο θέμα και το QQ έχει 2 ανακλήσεις απο ... βίδες.
Το 2007 http://www.yme.gr/index.php?getwhat=7&tid=200&aid=1411&id=
Το 2008 http://www.yme.gr/index.php?getwhat=7&tid=200&aid=1504&id= -
Στην Α class λογικα ( υποθετω) να χαμηλωσαν το κεντρο βαρους της τοποθετωντας πιο ''μικρα'' και πιο σκληρα ελατηρια με μικρη διαδρομη, και σιγουρα πιο σκληρα αμορτισερ, μαζι με το esp.Αντε και 2-3 mm αυξηση παχους στις αντιστρεπτικες με αποτελεσμα την μειωση των κλισεων αλλα και την χειροτερη ανεση.
Με το esp δεν σημαινει οτι αλλαζει το αυτοκινητο απλα το κανει να μην γλυστρα.Το να αλλαξεις μετατροχια και συνδεσεις αναρτησεων κτλ θεωρω οτι κοστιζει και θα ηταν χρονοβορο...γενικα δεν ξερω τι εγινε
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Στην Α class λογικα ( υποθετω) να χαμηλωσαν το κεντρο βαρους της τοποθετωντας πιο ''μικρα'' και πιο σκληρα ελατηρια με μικρη διαδρομη, και σιγουρα πιο σκληρα αμορτισερ, μαζι με το esp.Αντε και 2-3 mm αυξηση παχους στις αντιστρεπτικες με αποτελεσμα την μειωση των κλισεων αλλα και την χειροτερη ανεση.
Με το esp δεν σημαινει οτι αλλαζει το αυτοκινητο απλα το κανει να μην γλυστρα.Το να αλλαξεις μετατροχια και συνδεσεις αναρτησεων κτλ θεωρω οτι κοστιζει και θα ηταν χρονοβορο...γενικα δεν ξερω τι εγινε
Οτι ακριβως υπεθεσες εγινε, ESP και σφιχτες αναρτησεις μεχρι το 2001 οπου παλι ξαναρυθμισαν την συμπεριφορα του ESP και βελτιωσαν την ξερη αναρτηση με νεα.
-
Ειναι κλασικες επιλογες προσπαθειας μειωσης του κεντρου βαρους και μαζι τον ελεγχο των κλισεων σε διαφορα αυτοκινητα.
Πολλοι το κανουν και αφτερμαρκετ ακομα και σε αυτοκινητα με καλη συμπεριφορα στο τεστ αποφυγης. -
Δέχομαι την υποστροφή, δέχομαι την υπερστροφή, δέχομαι ακόμα και το τετ-α-κε... το τουμπάρισμα όμως δεν το δέχομαι!!!
Νissan Qashqai J10 (2007-2013)