-
Αν είναι τα πίσω δεξιά που υπήρχαν νομίζω είναι ότι καλύτερο και χρηστικότερο υπάρχει.
Πολύ βολική θέση που μετά απο λίγο καιρό χειρισμού χρησιμοποιούνται με 'τυφλό σύστημα'.
Αντίθετα τα κουμπιά στο τιμόνι θεωρώ πως είναι τα άβολα ... απλώς έχουν ένα εμφανησιακό υπέρ, σύγχρονου και πολυλειτουργικού τιμονιού. -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Και αμα έχεις νεύρα βγάζεις και ένα δεξι φλας για να σταματήσετε και να λογαριαστείτε σαν άντρες
Μου εχει τυχει σε τρελη φαση να κορναρω, αναψω φλας και πεταξω και φωτα..
Μια και δυό....Τα έχω ξεχάσει αυτά πλέον Πάντως στεναχωριέμαι που στο επόμενο αμάξι μου η κόρνα θα είναι στο τιμόνι
Και θα έχει και tubeless λάστιχα και ABS... περνάς ένα δράμα!
-
Πραγματικα τα χειριστηρια του ηχοσυστηματος πισω και δεξια απο το τιμονι, αγγιζουν την εργονομικη τελειοτητα...
Τα περιοδια βεβαια επειδη δεν ειναι γερμανικη ανακαλυψη, aka δε χρησιμοποιουνται απο το vag, παντα θα μιλανε για εργονομικη ατελεια, και οτι δε βολευουν... Πως να σε βολεψουν ρε καραγκιοζη δοκιμαστη, αφου ουτε καν δοκιμασες να τα χρησιμοποιησεις επειδη δε σου ετυχε σε κανενα αλλο αμαξι...Για την κορνα εχω να πω οτι ναι μεν οταν ειναι στο χειριστηριο των φλας την πατας και ταυτοχρονα πατας και φλας, αλλα το δαχτυλο σου τη βρισκει πολύ πιο ευκολα σε πανικο, και δεν σε αποσπα απο την οδηγηση... Εχει και αυτην την κλιμακωση... μικρο μπιπ, μεγαλυτερο κτλ, αρα και αυτο ηταν σε πιο εργονομικη θεση..
Τωρα που εχω μεταπηδησει σε αμαξι με κορνα πανω στο τιμονι απλα δεν την παταω.... βαριεμαι... αυτο ειναι καλο βεβαια για την ηχορύπανση, αλλα σε συνιηκες πανικου δε βοηθαει καθολου...twingoII/sandero/logan/duster νομιζω την εχουν ακομα στο μοχλο των φλας.... εργονομικο πισωγυρισμα λενε καποιοι..
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Πραγματικα τα χειριστηρια του ηχοσυστηματος πισω και δεξια απο το τιμονι, αγγιζουν την εργονομικη τελειοτητα...
Τα περιοδια βεβαια επειδη δεν ειναι γερμανικη ανακαλυψη, aka δε χρησιμοποιουνται απο το vag, παντα θα μιλανε για εργονομικη ατελεια, και οτι δε βολευουν... Πως να σε βολεψουν ρε καραγκιοζη δοκιμαστη, αφου ουτε καν δοκιμασες να τα χρησιμοποιησεις επειδη δε σου ετυχε σε κανενα αλλο αμαξι...Πες τα ρε Χρυσόστομε
Για την κορνα εχω να πω οτι ναι μεν οταν ειναι στο χειριστηριο των φλας την πατας και ταυτοχρονα πατας και φλας, αλλα το δαχτυλο σου τη βρισκει πολύ πιο ευκολα σε πανικο, και δεν σε αποσπα απο την οδηγηση... Εχει και αυτην την κλιμακωση... μικρο μπιπ, μεγαλυτερο κτλ, αρα και αυτο ηταν σε πιο εργονομικη θεση..
Τωρα που εχω μεταπηδησει σε αμαξι με κορνα πανω στο τιμονι απλα δεν την παταω.... βαριεμαι... αυτο ειναι καλο βεβαια για την ηχορύπανση, αλλα σε συνιηκες πανικου δε βοηθαει καθολου...twingoII/sandero/logan/duster νομιζω την εχουν ακομα στο μοχλο των φλας.... εργονομικο πισωγυρισμα λενε καποιοι..
Αυτό για το πισωγύρισμα το λέει κι ο πατέρας μου
-
Γαλλάκια ηρεμήστε. Δεν είναι τόσο χαζοί οι άλλοι που δεν χρησιμοποιούν τέτοια χειριστήρια. Το αυτοκίνητό μου έχει τέτοιο χειριστήριο ηχοσυστήματος, κάτω από τον μοχλό των φλας (σαν των Ρενώ αλλά στα αριστερά αντί για τα δεξιά), είχα οδηγήσει για 1000 χιλιόμετρα πριν 10+ χρόνια ένα Megane 1 με το εν λόγω χειριστήριο και οδηγώ καθημερινά αυτοκίνητο με την κόρνα στον μοχλοδιακόπτη των φλας. Το χειριστήριο του ηχοσυστήματος είναι θέμα συνήθειας. Η κόρνα όμως είναι μέγιστη μαλακία στη θέση που είναι! Πολλές φορές δεν πρόλαβα να την πατήσω ενώ ήξερα που είναι και προσπαθουσα να την βρω με το δάχτυλο ενώ ταυτόχρονα έκανα ελιγμό αποφυγής εμποδίου...
-
[καφρος ]
Ναι αλλα οταν τρακαρεις δεν χτυπας την κορνα με το κεφαλι σου
[καφρος /] -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και αμα έχεις νεύρα βγάζεις και ένα δεξι φλας για να σταματήσετε και να λογαριαστείτε σαν άντρες
Μου εχει τυχει σε τρελη φαση να κορναρω, αναψω φλας και πεταξω και φωτα..
Μια και δυό....Τα έχω ξεχάσει αυτά πλέον Πάντως στεναχωριέμαι που στο επόμενο αμάξι μου η κόρνα θα είναι στο τιμόνι
Και θα έχει και tubeless λάστιχα και ABS... περνάς ένα δράμα!
Τα έχει ήδη και τα 2.
Με κίνδυνο να βγώ χιλιόμετρα οφ τόπικ περιμένω την γνώμη σου για τα χειριστήρια της 458 σε πμ -
Έφυγε ΠΜ.
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Πραγματικα τα χειριστηρια του ηχοσυστηματος πισω και δεξια απο το τιμονι, αγγιζουν την εργονομικη τελειοτητα...
Τα περιοδια βεβαια επειδη δεν ειναι γερμανικη ανακαλυψη, aka δε χρησιμοποιουνται απο το vag, παντα θα μιλανε για εργονομικη ατελεια, και οτι δε βολευουν... Πως να σε βολεψουν ρε καραγκιοζη δοκιμαστη, αφου ουτε καν δοκιμασες να τα χρησιμοποιησεις επειδη δε σου ετυχε σε κανενα αλλο αμαξι...Εγώ θυμάμαι πολύ καλά λόγια από τον ειδικό τύπο για τα χειριστήρια και την λειτουργικότητα τους. Κάπου είχα διαβάσει ότι τα είχαν 'βραβεύσει' κιόλας.
Ιδια είχε και η Peugeot στο 406.
Στην ουσία είναι θέμα συνήθειας. Σαν δεξιόχειρας πάντως με δυσκόλεψαν αρχικά στα γιαπωνέζικα που είναι στο τιμόνι απο την αριστερή πλευρά ενώ και τώρα ακόμα αισθάνομαι πως είναι πιο ευκολο ακόμα και σε στροφή να χειριστεί κάποιος τα ξεχωριστά γαλλικά κουμπιά παρα αυτά στο τιμόνι.
Θέμα συνήθειας είναι και η κόρνα. Ακόμα και στο τιμόνι να είναι δεν είναι σε όλα στο ίδιο σημείο. Νεαρός και Έλληνας ήθελα την κόρνα στο κέντρο να 'δεχεται' όλη την παλάμη. Τωρα -μεγαλύτερος Ελληνας- μου αρκεί στις άκρες του τιμονιού δεξιά και αριστερά. (Μετα την γελοία ηχητικά κόρνα του Splash ... έπαψα να κορνάρω. Στο QQ δεν ξέρω ακόμα τι ήχο βγάζει αν και δόθηκαν 'ευκαιρίες' να μάθω πως είναι). -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
στο fluence ο διακόπτης του cruise control δίπλα στο χειρόφρενο, ελέγχεται ως επιλογή, αν μη τι άλλο...
Το μόνο που συμφωνώ στην τελική είναι η θέση του Cruise control
Δεν είναι πάνω στο τιμόνι όπως στα 3θυρα/5θυρα Megane?
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
στο fluence ο διακόπτης του cruise control δίπλα στο χειρόφρενο, ελέγχεται ως επιλογή, αν μη τι άλλο...
Το μόνο που συμφωνώ στην τελική είναι η θέση του Cruise control
Δεν είναι πάνω στο τιμόνι όπως στα 3θυρα/5θυρα Megane?
Λοιπόν το πλήκτρο ενεργοποίησης του συστήματος όπως και στα Megane είναι δίπλα στο χειρόφρενο.Τα πλήκτρα χειρισμού είναι πάνω στο τιμόνι.Εμένα πάντως δεν με πολυ δυσκόλεψε η θέση αυτή αφού στο σημείο αυτό βρίσκονταν τα alarm στο Laguna άρα το χέρι μου πάει κατευθείαν πάνω στο πλήκτρο ενεργοποίησης.Μετά χειρίζεσαι το σύστημα με τα πλήκτρα στο τιμόνι.
-
Στα ρενο είναι πολύ ξέμπαρκος ο διακόπτης του cruise. Εξίσου epic fail με τα αλαρμ της c5.
Όσο για την κόρνα, πάνω στο μοχλό των φλας FTW! ΠΟΛΥ καλύτερη υλοποίηση, απλά ξενίζει τον περιστασιακό οδηγό.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Στα ρενο είναι πολύ ξέμπαρκος ο διακόπτης του cruise. Εξίσου epic fail με τα αλαρμ της c5.Όσο για την κόρνα, πάνω στο μοχλό των φλας FTW! ΠΟΛΥ καλύτερη υλοποίηση, απλά ξενίζει τον περιστασιακό οδηγό.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Πόζερε
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Τέλος πάντων έχει αυτό και πολλά άλλα τα οποία θα εκτιμήσεις εν καιρώ και όταν με το καλό θα ξαναμπείς σε αυτοκίνητο made in Ηυnousland έχοντας κακομάθει στο γαλλικό θα τα θυμάσαι και θα κλαις.Τέλος πάντων.Το χειρηστήριο το έχουν τα Renault απο το 25 και μετά και είναι απλά εξαιρετικό για τον εξής απλό λόγο πάντα θα είναι εκεί για να το χρησιμοποιήσεις ενώ τα κουμπιά γυρνάνε μαζί με το τιμόνι και ενίοτε τα ψάχνεις αν χρειαστεί να δυναμώνεις σε στροφοδιαδρομή.Ακόμα μπορείς να χειριστείς το κινητό σου από εκεί κάνοντας κλήσεις χωρίς να το έχεις στα χέρια σου καθώς μπαίνει στις κλήσεις της συσκευής και καλείς.Το μόνο που συμφωνώ στην τελική είναι η θέση του Cruise control το οποίο όμως δεν πολυχρησιμοποιώ άρα τι είχαμε τι χάσαμε.Επίσης η σχετική ασάφεια του κιβωτιου είναι χαρακτηριστηκό των γαλλικών χρόνια τώρα αλλά να θυμάσαι πως τα ασαφή αυτά κιβώτια είναι αυτά που παίρνουν τις ταχύτητες όπως και να τις βάλεις και δεν δυσανασχετούν καθόλου.Και τέλος θα μάθεις μην αγχώνεσαι.Είναι ιδιότροπα τα γαλλικά όπως αυτοί που τα φτιάχνουν.Εξ ου και η περίεργη εργονομία κλπ.Και στο κάτω κάτω αν ήθελες έπειρνες άλλο.(μην πεις εκείνη την δικαιολογία ότι θα περίμενες μήνες γιατί απ' όσο έχω καταλάβει δεν βιαζόσουν κιόλας άρα μπορούσες να περιμένεις.)
Και τελευταίο.Το Golf έχουμε καταλάβει ότι είναι ιδέα για κάποιους αλλά είναι κουραστικό να μας το θυμίζουν συνέχεια οκ?
Επειδή όμως το κάνω κι εγώ,τα παραπάνω είναι η τελευταία φορά που τα γράφω από εδώ και πέρα σταματώ.
ΦιλικάΤο bluetooth το έχουν πλέον πολλά αυτοκίνητα & το χρησιμοποίησα από την πρώτη στιγμή για να μην είμαι επικίνδυνος στο δρόμο. Το Cruise control το χρησιμοποιώ συνεχώς & με ενοχλεί που είναι δίπλα στο χειρόφρενο, ενώ θα μπορούσαν στη μια πλευρά του τιμονιού να έχουν τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος & από την άλλη του Cruise control. Το κιβώτιο ΔΕΝ παίρνει τις ταχύτητες όπως & να τις βάλεις, δεν ξέρω τι κάνει το δικό σου 5άρι, σε μένα διαμαρτύρεται αν δεν είμαι απόλυτα προσεκτικός & δεν εκτελεί πάντα την εντολή. Το Golf δεν ξέρω αν είναι ιδέα, δεν είναι καν δικό μου, όλα γράφονται με χιουμορίστική διάθεση, είναι προφανές αυτό, απλά επειδή εχω τη δυνατότητα της back2back σύγκρισης, το αναφέρω. & μάλιστα τα ίδια έχω να πω για τη σύγκριση με το focus της ξαδέρφης, το οποίο είναι ποιοτικό αλλά με ασθενικό μοτέρ, παρά το καλό του πάτημα. Όταν έχεις τη δυνατότητα να οδηγείς διαφορετικά αυτοκίνητα (για 1002 λόγους) αναπόφευκτο είναι να κάνεις τη σύγκριση. Το δικό μας 10 χρόνια πριν νομίζω πως θα ήταν accent, όσο & αν με στενοχωρεί αυτό... Αλλά επειδή η επιλογή ήταν μονόδρομος (& να ξέρεις πως ΔΕΝ μπορούσα να περιμένω, έχανα 300 ευρώ το μήνα όσο έκαιγα βενζίνες) δεν σκάω καθόλου, αλλά την αλήθεια πρέπει να τη λέμε. BTW, μήπως να κάνουμε 1 fluence club? (έφυγα off topic)
-
Ο χρήστης paddler έγραψε:
Τέλος πάντων έχει αυτό και πολλά άλλα τα οποία θα εκτιμήσεις εν καιρώ και όταν με το καλό θα ξαναμπείς σε αυτοκίνητο made in Ηυnousland έχοντας κακομάθει στο γαλλικό θα τα θυμάσαι και θα κλαις.Τέλος πάντων.Το χειρηστήριο το έχουν τα Renault απο το 25 και μετά και είναι απλά εξαιρετικό για τον εξής απλό λόγο πάντα θα είναι εκεί για να το χρησιμοποιήσεις ενώ τα κουμπιά γυρνάνε μαζί με το τιμόνι και ενίοτε τα ψάχνεις αν χρειαστεί να δυναμώνεις σε στροφοδιαδρομή.Ακόμα μπορείς να χειριστείς το κινητό σου από εκεί κάνοντας κλήσεις χωρίς να το έχεις στα χέρια σου καθώς μπαίνει στις κλήσεις της συσκευής και καλείς.Το μόνο που συμφωνώ στην τελική είναι η θέση του Cruise control το οποίο όμως δεν πολυχρησιμοποιώ άρα τι είχαμε τι χάσαμε.Επίσης η σχετική ασάφεια του κιβωτιου είναι χαρακτηριστηκό των γαλλικών χρόνια τώρα αλλά να θυμάσαι πως τα ασαφή αυτά κιβώτια είναι αυτά που παίρνουν τις ταχύτητες όπως και να τις βάλεις και δεν δυσανασχετούν καθόλου.Και τέλος θα μάθεις μην αγχώνεσαι.Είναι ιδιότροπα τα γαλλικά όπως αυτοί που τα φτιάχνουν.Εξ ου και η περίεργη εργονομία κλπ.Και στο κάτω κάτω αν ήθελες έπειρνες άλλο.(μην πεις εκείνη την δικαιολογία ότι θα περίμενες μήνες γιατί απ' όσο έχω καταλάβει δεν βιαζόσουν κιόλας άρα μπορούσες να περιμένεις.)
Και τελευταίο.Το Golf έχουμε καταλάβει ότι είναι ιδέα για κάποιους αλλά είναι κουραστικό να μας το θυμίζουν συνέχεια οκ?
Επειδή όμως το κάνω κι εγώ,τα παραπάνω είναι η τελευταία φορά που τα γράφω από εδώ και πέρα σταματώ.
ΦιλικάΤο bluetooth το έχουν πλέον πολλά αυτοκίνητα & το χρησιμοποίησα από την πρώτη στιγμή για να μην είμαι επικίνδυνος στο δρόμο. Το Cruise control το χρησιμοποιώ συνεχώς & με ενοχλεί που είναι δίπλα στο χειρόφρενο, ενώ θα μπορούσαν στη μια πλευρά του τιμονιού να έχουν τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος & από την άλλη του Cruise control. Το κιβώτιο ΔΕΝ παίρνει τις ταχύτητες όπως & να τις βάλεις, δεν ξέρω τι κάνει το δικό σου 5άρι, σε μένα διαμαρτύρεται αν δεν είμαι απόλυτα προσεκτικός & δεν εκτελεί πάντα την εντολή. Το Golf δεν ξέρω αν είναι ιδέα, δεν είναι καν δικό μου, όλα γράφονται με χιουμορίστική διάθεση, είναι προφανές αυτό, απλά επειδή εχω τη δυνατότητα της back2back σύγκρισης, το αναφέρω. & μάλιστα τα ίδια έχω να πω για τη σύγκριση με το focus της ξαδέρφης, το οποίο είναι ποιοτικό αλλά με ασθενικό μοτέρ, παρά το καλό του πάτημα. Όταν έχεις τη δυνατότητα να οδηγείς διαφορετικά αυτοκίνητα (για 1002 λόγους) αναπόφευκτο είναι να κάνεις τη σύγκριση. Το δικό μας 10 χρόνια πριν νομίζω πως θα ήταν accent, όσο & αν με στενοχωρεί αυτό... Αλλά επειδή η επιλογή ήταν μονόδρομος (& να ξέρεις πως ΔΕΝ μπορούσα να περιμένω, έχανα 300 ευρώ το μήνα όσο έκαιγα βενζίνες) δεν σκάω καθόλου, αλλά την αλήθεια πρέπει να τη λέμε. BTW, μήπως να κάνουμε 1 fluence club? (έφυγα off topic)
Το Club θέλει κόσμο και ιδιοκτήτες είμαστε πολλοί λίγοι
Το ξέρω ότι λέγονται με χιουμοριστική διάθεση. (γι το λόγο αυτό χρησιμοποιείς και τα emoticons)
Tι Focus είναι γιατί με το τελευταίο είναι στα ίδια κιλα ποιοτικά κατά την γνώμη μου.
Σε στροφοδιαδρομή το έχεις πιέσει καθόλου paddler για να πάρουμε κι από εσένα μια άποψη γιατί μετά από μία ανάβαση στο μοναστήρι στην Πεντέλη εγώ τουλάχιστον δεν συμφωνω με αυτά που γράφονται ότι το αυτοκίνητο είναι λίγο ακατάλληλο γι αυτή την δουλεία(προσοχή δεν είπα ότι κάνει κιόλας) καθώς μόλις βρήκα τα πατήματα του(δεν είναι και πολύ δύσκολο αυτό) πήγαινα φέτες και στο ανέβασμα και στο κατέβασμα.Εσύ έχεις και ροπάκλα άρα δεν θα έχεις και τα κρεμάσματα του ατμοσφαιρικού μου.Με το κιβώτιο πάντως με προβλημάτισες .Το δικό μου όπως και στο Laguna του πατέρα μου που οδηγούσα(είναι το ίδιο)παίρνει τις ταχύτητες χωρίς πολλά πολλά.Και τι εννοείς διαμαρτύρεται(πως ακριβώς εννοώ σου πετάει έξω την ταχύτητα,κάνει εκείνο τον μετάλικό θόρυβο,...) -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Tι Focus είναι γιατί με το τελευταίο είναι στα ίδια κιλα ποιοτικά κατά την γνώμη μου.
Σε στροφοδιαδρομή το έχεις πιέσει καθόλου paddler για να πάρουμε κι από εσένα μια άποψη γιατί μετά από μία ανάβαση στο μοναστήρι στην Πεντέλη εγώ τουλάχιστον δεν συμφωνω με αυτά που γράφονται ότι το αυτοκίνητο είναι λίγο ακατάλληλο γι αυτή την δουλεία(προσοχή δεν είπα ότι κάνει κιόλας) καθώς μόλις βρήκα τα πατήματα του(δεν είναι και πολύ δύσκολο αυτό) πήγαινα φέτες και στο ανέβασμα και στο κατέβασμα.Εσύ έχεις και ροπάκλα άρα δεν θα έχεις και τα κρεμάσματα του ατμοσφαιρικού μου.Με το κιβώτιο πάντως με προβλημάτισες .Το δικό μου όπως και στο Laguna του πατέρα μου που οδηγούσα(είναι το ίδιο)παίρνει τις ταχύτητες χωρίς πολλά πολλά.Και τι εννοείς διαμαρτύρεται(πως ακριβώς εννοώ σου πετάει έξω την ταχύτητα,κάνει εκείνο τον μετάλικό θόρυβο,...)Εν τάχει:
το focus είναι το τρέχον & ποιοτικά είναι μεταξύ golf & fluence, πλησιάζοντας όμως το golf. Με τον κουμπάρο μου πήγαμε 1 βόλτα χαλκίδα & ανεβήκαμε τη ριτσώνα με κατεύθυνση αυτή της ανάβασης. Οι αναρτήσεις όμως είναι πολύ κολύμπ-able(!) για να σε εμπνεύσουν να κάνεις το παραμικρό. Εκείνος μάλιστα σχολίασε πως είναι τόσο μαλακό & υποστροφικό, που του θύμισε το dacia (πρώην renault 12) που είχε παλιά (οκ, υπερβολή)! Αυτό που κάνει τέτοιου είδους εγχειρήματα πολύ εύκολα είναι ο συνδυασμός 6αριού κιβωτίου με τη ροπή του dci. Έκανα προσφατα το Θήβα - Μάνδρα τόσο χαλαρά που δεν το πίστευα. Το κιβώτιο παρουσιάζει 1 'αντίρρηση' αν δεν έχεις σημαδέψει ακριβώς, κυρίως πρέπει να είσαι ακριβής στην 6η. Ούτε όμως κλωτσάει, ούτε τις πετάει, απλά κροταλίζει, δεν τη δέχεται & προσπαθείς ξανά να τη βάλεις, σωστά αυτή τη φορά. Το κιβώτιο της laguna(ς) είναι πιο σαφές, αλλά σίγουρα όχι ότι πιο σαφές έχω οδηγήσει (& έχω κάνει πολλά χλμ με laguna). -
Ο χρήστης paddler έγραψε:
Tι Focus είναι γιατί με το τελευταίο είναι στα ίδια κιλα ποιοτικά κατά την γνώμη μου.
Σε στροφοδιαδρομή το έχεις πιέσει καθόλου paddler για να πάρουμε κι από εσένα μια άποψη γιατί μετά από μία ανάβαση στο μοναστήρι στην Πεντέλη εγώ τουλάχιστον δεν συμφωνω με αυτά που γράφονται ότι το αυτοκίνητο είναι λίγο ακατάλληλο γι αυτή την δουλεία(προσοχή δεν είπα ότι κάνει κιόλας) καθώς μόλις βρήκα τα πατήματα του(δεν είναι και πολύ δύσκολο αυτό) πήγαινα φέτες και στο ανέβασμα και στο κατέβασμα.Εσύ έχεις και ροπάκλα άρα δεν θα έχεις και τα κρεμάσματα του ατμοσφαιρικού μου.Με το κιβώτιο πάντως με προβλημάτισες .Το δικό μου όπως και στο Laguna του πατέρα μου που οδηγούσα(είναι το ίδιο)παίρνει τις ταχύτητες χωρίς πολλά πολλά.Και τι εννοείς διαμαρτύρεται(πως ακριβώς εννοώ σου πετάει έξω την ταχύτητα,κάνει εκείνο τον μετάλικό θόρυβο,...)Εν τάχει:
το focus είναι το τρέχον & ποιοτικά είναι μεταξύ golf & fluence, πλησιάζοντας όμως το golf. Με τον κουμπάρο μου πήγαμε 1 βόλτα χαλκίδα & ανεβήκαμε τη ριτσώνα με κατεύθυνση αυτή της ανάβασης. Οι αναρτήσεις όμως είναι πολύ κολύμπ-able(!) για να σε εμπνεύσουν να κάνεις το παραμικρό. Εκείνος μάλιστα σχολίασε πως είναι τόσο μαλακό & υποστροφικό, που του θύμισε το dacia (πρώην renault 12) που είχε παλιά (οκ, υπερβολή)! Αυτό που κάνει τέτοιου είδους εγχειρήματα πολύ εύκολα είναι ο συνδυασμός 6αριού κιβωτίου με τη ροπή του dci. Έκανα προσφατα το Θήβα - Μάνδρα τόσο χαλαρά που δεν το πίστευα. Το κιβώτιο παρουσιάζει 1 'αντίρρηση' αν δεν έχεις σημαδέψει ακριβώς, κυρίως πρέπει να είσαι ακριβής στην 6η. Ούτε όμως κλωτσάει, ούτε τις πετάει, απλά κροταλίζει, δεν τη δέχεται & προσπαθείς ξανά να τη βάλεις, σωστά αυτή τη φορά. Το κιβώτιο της laguna(ς) είναι πιο σαφές, αλλά σίγουρα όχι ότι πιο σαφές έχω οδηγήσει (& έχω κάνει πολλά χλμ με laguna).Μόνο σαφές δεν είναι του Laguna.Σαν να ανακατεύεις σούπα είναι αλλά κατά τα λοιπά πολύ ωραίο.Το 5αρι του Fluence είναι βελτιωμένο σε θέμα ακρίβειας αλλά ώς εκεί.Ακόμα είναι μαλάκό όπως όλα τα μεγάλα γαλλικά αλλά το θέμα είναι να τα συνηθίσεις.Αν το κάνεις αυτό μπορείς πραγματικά να στρίβεις πολύ πιο γρήγορα απ' όσο είχες αρχικά φανταστεί ότι μπορεί να πάει το αυτοκίνητο.Το μόνο που χρειάζεται είναι λίγο κουράγιο και μερικές τρομάρες σε κάποιες στροφές
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Εγώ θυμάμαι πολύ καλά λόγια από τον ειδικό τύπο για τα χειριστήρια και την λειτουργικότητα τους. Κάπου είχα διαβάσει ότι τα είχαν 'βραβεύσει' κιόλας.
Ιδια είχε και η Peugeot στο 406.
Στην ουσία είναι θέμα συνήθειας. Σαν δεξιόχειρας πάντως με δυσκόλεψαν αρχικά στα γιαπωνέζικα που είναι στο τιμόνι απο την αριστερή πλευρά ενώ και τώρα ακόμα αισθάνομαι πως είναι πιο ευκολο ακόμα και σε στροφή να χειριστεί κάποιος τα ξεχωριστά γαλλικά κουμπιά παρα αυτά στο τιμόνι.
Θέμα συνήθειας είναι και η κόρνα. Ακόμα και στο τιμόνι να είναι δεν είναι σε όλα στο ίδιο σημείο. Νεαρός και Έλληνας ήθελα την κόρνα στο κέντρο να 'δεχεται' όλη την παλάμη. Τωρα -μεγαλύτερος Ελληνας- μου αρκεί στις άκρες του τιμονιού δεξιά και αριστερά. (Μετα την γελοία ηχητικά κόρνα του Splash ... έπαψα να κορνάρω. Στο QQ δεν ξέρω ακόμα τι ήχο βγάζει αν και δόθηκαν 'ευκαιρίες' να μάθω πως είναι).Δεν ειχα ιδεα οτι ειχαν βραβευτει, αλλα αν εχει γινει πολύ καλα κανανε, αλλα οι συντακτες του drive προσφατα λεγανε οτι δε βολευουν καθολου παντως ολοιδιο το συστημα δεν ξερω ποσα χρονια μπαινει, αλλα πραγματικα εντυπωσιαστηκα που μεχρι και το απλο twingo χρονολογιας 2000 εχει αυτουσιο το συστημα που εχει το κλιο μου 8 χρονια μετα, απλα με διαφορετικη ποιοτητα πλαστικων και αισθησης
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Στα ρενο είναι πολύ ξέμπαρκος ο διακόπτης του cruise. Εξίσου epic fail με τα αλαρμ της c5.Όσο για την κόρνα, πάνω στο μοχλό των φλας FTW! ΠΟΛΥ καλύτερη υλοποίηση, απλά ξενίζει τον περιστασιακό οδηγό.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Αυτή η κορνα στον μοχλό... Πόσο @@ρια είναι...
Όλοι οι υπόλοιποι την βάζουν στο κέντρο και τα μπανταβα τα Γαλλία στο μοχλο... -
για τον γνωστη του αυτοκινητου ειναι βολικη ....για καποιον που δεν τον γνωριζει ειναι οντως δυσκολη η θεση του.
παντως η καλυτερη θεση θεωρω ειναι στους αντιχειρες
Renault Fluence