Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
    • 1
    • 2
    • 174
    • 175
    • 176
    • 177
    • 178
    • 368
    • 369
    • 176 / 369
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    7362
    194083
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      coyote last edited by

      και δεν οδηγείς στην πόλη

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bebes last edited by

        Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
        πιστεύω ότι κατά βάση η φθορά στα τακάκια είναι θέμα στυλ οδήγησης και πολύ λιγότερο θέμα υλικού πάστας

        εγω ειμαι της αποψης οτι ειναι θεμα αυτοκινητου.

        Σε αλλα αλλαζω στις 25000 κι αλλα οπως λες κι εσυ πανε μεχρι 100000.

        ιδιος οδηγος (εγω) διαφορετικα αυτοκινητα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kon5 last edited by

          Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
          Επειδή γράφτηκαν πιο πάνω αρκετά για διαστήματα αλλαγής σε τακάκια φρένων, να πω ότι στο δικό μου Opel μετά από 80.000χλμ είναι μια χαρά κι ευελπιστώ ότι θα ξεπεράσω τα 100.000χλμ χωρίς ανάγκη αλλαγής (πρώτης τοποθέτησης).
          Εν ολίγοις, πιστεύω ότι κατά βάση η φθορά στα τακάκια είναι θέμα στυλ οδήγησης και πολύ λιγότερο θέμα υλικού πάστας. Υπ' όψη ότι σαν οδηγός κινούμαι μάλλον γρήγορα, απλά δεν καταφεύγω στο πεντάλ του φρένου με το παραμικρό, όπως σωστά έγραψε πιο πριν ο Λεωνίδας.

          Και όμως φίλε στο sx4 δεν είναι έτσι. Πολλά sx4 άλλαζαν τακάκια ακόμα και στα 15000 χλμ. Επειδή κάνω συνετή - πολύ συνετή χρήση του πεντάλ του φρένου, το αμάξι κινείται 95%+ σε ΕΟ και σχεδόν ποτέ σε πόλη άντεξα 30.000.

          Το sx4 έχει μόνο εμπρός δίσκους, δεν ξέρω αν και αυτό παίζει ρόλο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            highfidelity last edited by

            Ο χρήστης kon5 έγραψε:

            Επειδή γράφτηκαν πιο πάνω αρκετά για διαστήματα αλλαγής σε τακάκια φρένων, να πω ότι στο δικό μου Opel μετά από 80.000χλμ είναι μια χαρά κι ευελπιστώ ότι θα ξεπεράσω τα 100.000χλμ χωρίς ανάγκη αλλαγής (πρώτης τοποθέτησης).
            Εν ολίγοις, πιστεύω ότι κατά βάση η φθορά στα τακάκια είναι θέμα στυλ οδήγησης και πολύ λιγότερο θέμα υλικού πάστας. Υπ' όψη ότι σαν οδηγός κινούμαι μάλλον γρήγορα, απλά δεν καταφεύγω στο πεντάλ του φρένου με το παραμικρό, όπως σωστά έγραψε πιο πριν ο Λεωνίδας.

            Και όμως φίλε στο sx4 δεν είναι έτσι. Πολλά sx4 άλλαζαν τακάκια ακόμα και στα 15000 χλμ. Επειδή κάνω συνετή - πολύ συνετή χρήση του πεντάλ του φρένου, το αμάξι κινείται 95%+ σε ΕΟ και σχεδόν ποτέ σε πόλη άντεξα 30.000.

            Το sx4 έχει μόνο εμπρός δίσκους, δεν ξέρω αν και αυτό παίζει ρόλο.

            Και βέβαια παίζει ρόλο!
            Πετάς τους δίσκους, βάζεις ταμπούρα και δεν χρειάζεσαι πλέον τακάκια!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kon5 last edited by

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                funkyreverend last edited by

                Ο χρήστης kon5 έγραψε:
                Το sx4 έχει μόνο εμπρός δίσκους, δεν ξέρω αν και αυτό παίζει ρόλο.

                Αν είχες και πίσω, θα άλλαζες τακάκια με διπλάσια συχνότητα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Το πουντο ειναι ακομα με τα μαμα τακακια

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mousatos last edited by

                    Ο χρήστης kon5 έγραψε:
                    Επειδή κάνω συνετή - πολύ συνετή χρήση του πεντάλ του φρένου, το αμάξι κινείται 95%+ σε ΕΟ και σχεδόν ποτέ σε πόλη άντεξα 30.000.

                    , έχω αλλάξει 1 φορά και κοντεύω πλέον τις 260,000 . Οδηγώ βέβαια κυρίως με τη φόρα και προφανώς με το στυλ που περιγράφει ο Λεωνίδας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kon5 last edited by

                      Στο Polo που είχα φοιτητής και το πήγαινα τάπα στα 151.000 χλμ που το πούλησα είχε ακόμα τα μαμά. Τώρα είμαι περίεργος να δω τα καινούργια τακάκια (εκτός αντιπροσωπείας βέβαια) πόσο θα αντέξουν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gpolic last edited by

                        Audi A3 1.6 FSI 2006 στα 25.000χλμ (το εχω μερικες μερες)

                        Λαδια 5.30 - 50 euro
                        Φιλ. Λαδιου - 15
                        Φιλ. Αερα? - 20
                        Φιλ. Βενζινης - 25
                        Φιλ. Air condition? - 20

                        συνολο 130 (τα ερωτηματικα ειναι γιατι δεν βγαζω τα γραμματα)

                        συνολο με εργασια/ελεγχο 180 euro
                        Πως σας φαινεται ;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sxinthecity last edited by

                          Λοιπον. Τα τακακια φθειρονται πιο γρηγορα οταν φρεναρεις και κινεισαι στην εθνικη,γιατι λογω ταχυτητας θερμαινονται περισσοτερο κι αυτο ειναι που τα φθειρει.Μεσα στην πολη ποσο να θερμανουν σε αποστασεις 10 -15 λεπτων;Εκτος κι αν πατας ταυτοχρονα φρενο γκαζι .Εκει που φθειρονται πιο γρηγορα ειναι στους ορεινους επαρχιακους στριφτους δρομους που αναγκαζεσαι να αυξομειωνεις ταχυτητα.Τετοιους εχω κανει πολλους με το sx4 και 28000 χλμ τα τακακια του ειναι μια χαρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster last edited by

                            Ο χρήστης sxinthecity έγραψε:
                            Λοιπον. Τα τακακια φθειρονται πιο γρηγορα οταν φρεναρεις και κινεισαι στην εθνικη,γιατι λογω ταχυτητας θερμαινονται περισσοτερο κι αυτο ειναι που τα φθειρει.Μεσα στην πολη ποσο να θερμανουν σε αποστασεις 10 -15 λεπτων;Εκτος κι αν πατας ταυτοχρονα φρενο γκαζι .Εκει που φθειρονται πιο γρηγορα ειναι στους ορεινους επαρχιακους στριφτους δρομους που αναγκαζεσαι να αυξομειωνεις ταχυτητα.Τετοιους εχω κανει πολλους με το sx4 και 28000 χλμ τα τακακια του ειναι μια χαρα.

                            με τον τρόπο οδήγησης ... είτε οδηγάς σε πόλη είτε σε εθνική...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • xenos
                              xenos last edited by

                              Παίζει ρόλο και η πάστα! (eco )

                              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                chemic last edited by

                                Ο χρήστης chemic έγραψε:
                                σερβις 45.000 χλμ σε γκράντε πουντο 1400 8v στη λάμδα στη κηφισια.
                                λάδια
                                φιλτρο λαδιού
                                μπουζι
                                φιλτρο γύρης
                                υγρά τζαμιών
                                σχάρα εμπρός προφυλακτήρα (είχε φύγει, μαζί με την εργασία μας είπαν 50 ευρώ επιβάρυνση)
                                σύνολο 320 ευρώ!!!!
                                ε βέβαια, αφού η εργασία έκανε 150 ευρώ!
                                320 ευρώ τακτική συντήρηση (οκ αφαιρέστε τα 50 για τη σχάρα) για να έχεις ένα κουβαδάκι φιατ, που στα 45000 έχει κλατάρει από αμορτισερ (το αμάξι έχει ΠΑΝΤΑ μόνο την οδηγό μέσα) κ παραλίγο να μην περάσει κτεο
                                τόσο ζώα εν τω μεταξύ στη λάμδα, που επιστρέψαν το βιβλιαράκι του σέρβις στο ντουλαπάκι χωρίς να το σφραγίσουν καν/
                                αν το αμάξι ήταν δικό μου περιττο να σας πω τί θα παίρναν αντί για τα 320, ενώ θα έστελνα κ μια φωτοτυπία στο στρατισσίνο του περιοδικού που εχει κάνει κ θετικά σχόλια για την εν λόγω εταιρία

                                υγ πριν 3 χρόνια η φίλη μου είχε ξαναπάει στη λάμδα για αντικατασταση αξονα τιμονιου (ή κάτι τέτοιο). Είχαν γεμίσει γρατζουνιές τα πλαστικά της κολονας τιμονιου, ενώ στο σφακιανάκη μετά από χρονο της είχαν πει πως ο άξονας ΔΕΝ ειχε αλλάξει, αλλά λαδωθει-σφιχτεί, οπότε αντικατέστησαν αυτοβούλως την κολονα αν κ δεν είχε πρόβλημα

                                πηρα τηλεφωνο κ στο σφακιανακη κ μου είπαν ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο ποσο. 270 ευρώ.
                                μετά λέμε ότι τα vag κ οι ιαπωνες έχουν ακριβό σέρβις

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Περί φρένων ο λόγος, συνέχεια:

                                  Αλλαγή τακάκια πίσω (Mintex), υγρά φρένων (ATE DOT4) & εξαέρωση.
                                  Σύνολο (με εργατικά μαζί): 60€ (σε συνεργείο μόνο φρένων).

                                  Αυτοκίνητο Skoda Fabia Reflex 1.4 16V 100PS, μοντέλο του 2003, με 85.000 χλμ.

                                  Σημειώνω ότι τα πίσω τακάκια ήταν τα εργοστασιακά, δεν είχαν αλλαχθεί ποτέ. Τα μποροστά αλλάχθηκαν στις 62.000 χλμ, & έχουν αρκετή ζωή ακόμη, όπως είδαμε.
                                  Το αυτοκίνητο αυτό κυρίως το χρησιμοποιούμε σε ταξίδια & διακοπές καλοκαιριού (φορτωμένο φουλ, βέβαια...).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tsour_ee last edited by

                                    Καλησπέρα σας,άλλαξα και εγώ τακάκια σε fiat punto 1.2 16v,μου έβαλε κάτι ferodo και πλήρωσα συνολικά 70ε σε συνοικιακό συνεργείο,ακριβούτσικα μου φαίνονται,μου έσφιξε και μία βίδα στην τρόμπα από την οποία υπήρχε διαροή.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης tsour_ee έγραψε:
                                      Καλησπέρα σας,άλλαξα και εγώ τακάκια σε fiat punto 1.2 16v,μου έβαλε κάτι ferodo και πλήρωσα συνολικά 70ε σε συνοικιακό συνεργείο,ακριβούτσικα μου φαίνονται,μου έσφιξε και μία βίδα στην τρόμπα από την οποία υπήρχε διαροή.

                                      Σε ποια τρομπα;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tsour_ee last edited by

                                        Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                        Καλησπέρα σας,άλλαξα και εγώ τακάκια σε fiat punto 1.2 16v,μου έβαλε κάτι ferodo και πλήρωσα συνολικά 70ε σε συνοικιακό συνεργείο,ακριβούτσικα μου φαίνονται,μου έσφιξε και μία βίδα στην τρόμπα από την οποία υπήρχε διαροή.

                                        Σε ποια τρομπα;

                                        Από το φλοτέρ που υπάρχει στην τρόμπα των φρένων υπήρχε μία μικρή διαρροή σε μία παραλληλόγραμμη μεγάλη βίδα(μάλλον θέλει φωτό γιατί η περιγαφή μου δεν πρέπει να είναι ΄πολύ κατανοητή ),αυτή έσφιξε και μου είπε να περάσω ξανά σε 2-3 μέρες για να δει αν συνεχίζει να χάνει,μην φανταστείς μεγάλη διαρροή λίγο δάκρυζε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nonos last edited by

                                          Θελω κι εγω τακακια σιγα σιγα.. 44000+km εχουν και ελπιζω να κρατησουν πολυ βαρια αλλα 4-5000km..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lokatzis last edited by

                                            Σέρβις 150.000χλμ στο Corolla (1.4 G6 2001) μαζί με αλλαγή ψαλιδιών μπροστά και μίας φούσκας μπροστά-δεξιά:

                                            Εργασίες:

                                            • Service 150.000χλμ 86,10ευρώ
                                            • Αλλαγή ψαλιδιών 61,50ευρώ
                                            • Αλλαγή φούσκας 34,44ευρώ
                                            • Ευθυγράμμιση 30,75ευρώ

                                            Ανταλλακτικά:

                                            • Φίλτρο αέρος 14,61ευρώ
                                            • Φίλτρο βενζίνης 35,02ευρώ
                                            • Φίλτρο καμπίνας 20,05ευρώ
                                            • Φίλτρο λαδιού 8,97ευρώ
                                            • Μπουζί (4τμχ) 21,30ευρώ
                                            • Λάδι (4lt) 35,13ευρώ
                                            • Υγρό ψυγείου (4τμχ) 25,14ευρώ
                                            • Ψαλίδια (2τμχ) 165,98ευρώ
                                            • Φούσκα ημιαξονίου 25,75ευρώ

                                            Σύνολο: 570,34ευρώ

                                            Τα παραπάνω σε συνεργείο που πρότεινε γνωστός toyoto-γνώστης του forum

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 174
                                            • 175
                                            • 176
                                            • 177
                                            • 178
                                            • 368
                                            • 369
                                            • 176 / 369
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr