Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΒΕΛΤΙΩΣΗ ALFA GT
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΒΕΛΤΙΩΣΗ ALFA GT
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    41
    243
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      michalis1978 last edited by

      Μολις εχω αγορασει μια ALFA GT 1.8 και μπορω να πω πως την περιμενα αρκετα πιο γρηγορη.Ο αντιπροσωπος μου ειπε οτι θα ανοιξει αλλα δεν το βλεπω.Ξερει κανεις τι βελτιωση μπορω να κανω χωρις ομως να εχω προβληματα στο μελλον?κατα τ'αλλα το αμαξι ειναι super ασε που παθαινουν πλακα ολα τα μ..νια!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • M
        michalis1978 last edited by

        Μολις εχω αγορασει μια ALFA GT 1.8 και μπορω να πω πως την περιμενα αρκετα πιο γρηγορη.Ο αντιπροσωπος μου ειπε οτι θα ανοιξει αλλα δεν το βλεπω.Ξερει κανεις τι βελτιωση μπορω να κανω χωρις ομως να εχω προβληματα στο μελλον?κατα τ'αλλα το αμαξι ειναι super ασε που παθαινουν πλακα ολα τα μ..νια!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          michalis1978 last edited by

          Μολις εχω αγορασει μια ALFA GT 1.8 και μπορω να πω πως την περιμενα αρκετα πιο γρηγορη.Ο αντιπροσωπος μου ειπε οτι θα ανοιξει αλλα δεν το βλεπω.Ξερει κανεις τι βελτιωση μπορω να κανω χωρις ομως να εχω προβληματα στο μελλον?κατα τ'αλλα το αμαξι ειναι super ασε που παθαινουν πλακα ολα τα μ..νια!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • C
            cmarin last edited by

            Αφού τον ένα στόχο σου τον έχεις πετύχει , άστο ως έχει ως προς την βελτίωση ή δώστο και πάρε την 2λιτρη ή την 3.2!

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • M
              michalis1978 last edited by

              Να παρω την διλιτρη η την 3.2 απιθανο.Μαλλον την αφηνω ως εχει και μετα βλεπουμε.Να ρωτησω και κατι αλλο.Περι στρωσιματος τι γινεται??Χαλαρα στην αρχη η πλακωμα στ'αυτια και οτι βγει??

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • A
                artech last edited by

                Χαλαρά στην αρχή, με καμιά δυο πατήματα (από μία φορά το καθένα, να ανέβουν για μια δυο φορές οι στροφές). Όχι με τη μία στις 8.000 τη μια φορά στις 4.000, την άλλη στις 5.000... καταλαβαίνεις τι εννοώ. Ίσα ίσα να μυρίσει λίγο να καταλάβεις ότι 'παίρνει' 😉 μετά πάλι χαλαρά και όταν περάσεις τα 1000km ό,τι θέλεις! Γενικώς, όχι κατευθείαν σκίσιμο, ομαλά πράγματα, άμα του φερθείς με το γάντι όλα θα πάνε καλά!!
                Καλοτάξιδη και από εμένα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • M
                  michalis1978 last edited by

                  ευχαριστω για τις συμβουλες σου!!ο χρονος θα δειξει!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • X
                    xristos69 last edited by

                    Ο χρήστης μιχαλης1978 έγραψε:
                    Μολις εχω αγορασει μια ALFA GT 1.8 και μπορω να πω πως την περιμενα αρκετα πιο γρηγορη.Ο αντιπροσωπος μου ειπε οτι θα ανοιξει αλλα δεν το βλεπω.Ξερει κανεις τι βελτιωση μπορω να κανω χωρις ομως να εχω προβληματα στο μελλον?κατα τ'αλλα το αμαξι ειναι super ασε που παθαινουν πλακα ολα τα μ..νια!!!!

                    τελικα δεν εχω καταλάβει! το έχεις στα χέρια σου το αυτοκίνητο ή το περιμένεις ?
                    Γιατι όπως τα λες ειναι σαν να το οδηγάς ήδη!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • D
                      droemmen last edited by

                      Μιχαλη καλύτερα να περιμένεις να την στρώσεις πρώτα ώστε να δεις την πραγματική δύναμη του κινητήρα και μετά αν αποφασίσεις ότι δεν σε ικανοποιεί προχωρείς με την βελτίωση.
                      Επιλογές υπάρχουν ανάλογα με τα χρήματα που θέλεις να διαθέσεις φίλτρο, προγραμμα, εξάτμιση, εκκεντροφόροι, turbo, kompressor...όλα τα καλά.
                      Επαναλαμβάνω όμως καλύτερα να το στρώσεις και να μάθεις πως συμπεριφέρεται και μετά ψάχνεις για κάτι παραπάνω...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • G
                        gtz last edited by

                        Καλορίζικη η Αlfa σου...
                        Για το στρώσιμο προτείνω,προοδευτικές επιταχύνσεις (δηλαδή με λίγο φορτίο) για τα πρώτα 1500 χλμ περίπου,χωρίς να υπερβαίνεις τις 4000 σαλ.
                        Στη συνέχεια ανέβαζε ακόμη και μέχρι τον κόφτη!Μόνο τότε θα ανοίξει το μοτέρ και θα βγάλει την ιπποδύναμη που περιμένεις.
                        Εννοείται βέβαια,οτι ποτέ δεν θα ζορίσεις το μοτέρ πριν ζεσταθεί καλά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • P
                          popol-ros last edited by

                          και αυτο που λεει ο GTZ να ζεσταθει καλα / θελει να πει το λαδι του κινητηρα και οχι η θερμοκρασια που ανεβαινει στο ταμπλο του αυτοκινιτου σου......
                          αδερφε καλοριζικο το τουτου/ και εγω αυτο θα επερνα (1,800 θελω να πω) και πιστευω με καποιες μικρου μηκους και καλουτσικες επεμβασεις μπορεις να αποκτησεις μια καλη αποδοση.....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • M
                            michalis1978 last edited by

                            guys ευχαριστω για τα φωτα σας.θα περιμενω να δω μετα το στρωσιμο πως θα ειναι και μετα βλεπουμε.(δεν το εχω παρει ακομα.αλλα λογω ενος βυσματος ***! το εχω παρει 3 σαββατοκυριακα και 2 απογευματα).και επειδη το πηγα και ταξιδια απο θεμα γκαζι το περιμενα αλλιως.φημη alfa romeo κτλ.τελικη 200 ουτε 1 παραπανω.ολα τα αλλα απαιχτα κρατημα τρελο,ανεση σωστη,τιμονι ξυραφι και τρελη μ..νοπαγιδα!!!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                            • X
                              xristos69 last edited by

                              εγω πάντος στη θέση σου αν ήταν θέμα τιμής, Θα έπαιρνα την 2λιτρη και δεν θα έβαζα δερμάτινα καθίσματα μου μόνο φιγούρα είναι και έχουν ένα σωρό μειονεκτήματα.
                              Αυτο έκανα άλλωστε

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • T
                                tifosi last edited by

                                Συγχαρητήρια και καλορίζικη η κούκλα σου. Σε συμβουλεύω (ως κάτοχο ALFA 147) να περιμένεις να ανοίξει το moter! Εγώ έχω κάνει 4000 και ήδη η διαφορά είναι μεγάλη και μου έχουν πει ότι θα συνεχίσει να 'ανοίγει'... Επίσης η φήμη της ALFA είναι η απίστευτη σπορ οδήγηση, είναι 'πραγματικά' αυτοκίνητα τα οποία αν ο οδηγός είναι γνώστης θα διασκεδάσει απίστευτα!!! Στην ευθεία όλοι γρήγοροι είναι...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • M
                                  michalis1978 last edited by

                                  tifosi απο αξιοπιστια πως ειναι το δικο σου?εγω εφαγα πολυ πρυξιμο απο πολλους για να μην παρω alfa (οχι τριζουν ,οχι τα ηλεκτρολογικα τους κτλ)αλλα εμενα με μαγεψε.και στην αρχη για 147 εβλεπα γιατι μεσα στην καρδια μου ειναι αλλα με την gt ειπα gt και τιποτα αλλο εστω και με προβληματακια!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Ο χρήστης μιχαλης1978 έγραψε:
                                    tifosi απο αξιοπιστια πως ειναι το δικο σου?εγω εφαγα πολυ πρυξιμο απο πολλους για να μην παρω alfa (οχι τριζουν ,οχι τα ηλεκτρολογικα τους κτλ)αλλα εμενα με μαγεψε.και στην αρχη για 147 εβλεπα γιατι μεσα στην καρδια μου ειναι αλλα με την gt ειπα gt και τιποτα αλλο εστω και με προβληματακια!!

                                    Αυτό το topic το έχεις δει;

                                    http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=2212

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • P
                                      photis last edited by

                                      ρε παιδια εχω και εγω ενα sporting καινουργιο και η αντιπρωσοπια μου ειπαι οτι δε χρειαζεται στρωσιμο το ιδιο και 2-3 μηχανικοι αλλα ουτε και το manual γραφει κατι
                                      επιπλεον δε ξερω για σας αλλα με μεγιστη ισχυ στις 5800 δυσκολα μπορω να κινηθω το πολυ μεχρι τις 4000 , βλεπεται εκει αρχιζει να ξυπνα το μοτερ .

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        tifosi last edited by

                                        Μιχάλη 1978 μέχρι τώρα ούτε ένα πρόβλημα!!! Άσε τον καθένα να λέει...και για του λόγου του αληθές διάβασε στο forum στα 'τεχνικά θέματα και βελτιώσεις' το θέμα 'γερμανική αξιοπιστία και πράσινα άλογα' Αν και φανατικός alfisti πιστεύω αντικειμενικά πως πλέον δεν υπάρχουν 'προβληματικά ιταλικά' και 'αξιόπιστα γερμανικά - ιαπωνικά'. Τα αυτοκίνητα κάθε εταιρείας έχουν κάποια συγκεκριμένα προβλήματα άλλα τα εμφανίζουν και άλλα όχι!!! Έχει και ο αδερφός μου ALFA 147 120 progression και είναι πολύ ευχαριστημένος εκτός από κάποιο συνηθισμένο πρόβλημα στις πόρτες που εμφανίζεται στις τρίπορτες και μετά απο επισκεψη στο συνεργείο λύνεται...Εμένα δεν μου το έχει παρουσιάσει...και έχω ακούσει για πολλά 'καλά' γερμανικά και ιαπωνικά απίστευτα προβλήματα...Ας πάψει πια αυτός ο μύθος απο όποιους τον συντηρούν...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • N
                                          nickpaip last edited by

                                          Μάλλον δεν πρόλαβες να διαβάσεις στα 'Τεχνικά θέματα' για τη σπασμένη κρεμαγιέρα του Stilo μου...
                                          Μακάρι η πραγματικά πανέμορφη GT του Μιχάλη να μην έχει ποτέ πρόβλημα αλλά εγώ, αν και φανατικός ιταλόφιλος μέχρι πρότινος, θα το σκεφτώ πάρα πολύ σοβαρά να ξαναπάρω ιταλικό αυτοκίνητο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • T
                                            tolis147 last edited by

                                            Ο χρήστης TIFOSI έγραψε:
                                            Μιχάλη 1978 μέχρι τώρα ούτε ένα πρόβλημα!!! Άσε τον καθένα να λέει...και για του λόγου του αληθές διάβασε στο forum στα 'τεχνικά θέματα και βελτιώσεις' το θέμα 'γερμανική αξιοπιστία και πράσινα άλογα' Αν και φανατικός alfisti πιστεύω αντικειμενικά πως πλέον δεν υπάρχουν 'προβληματικά ιταλικά' και 'αξιόπιστα γερμανικά - ιαπωνικά'. Τα αυτοκίνητα κάθε εταιρείας έχουν κάποια συγκεκριμένα προβλήματα άλλα τα εμφανίζουν και άλλα όχι!!! Έχει και ο αδερφός μου ALFA 147 120 progression και είναι πολύ ευχαριστημένος εκτός από κάποιο συνηθισμένο πρόβλημα στις πόρτες που εμφανίζεται στις τρίπορτες και μετά απο επισκεψη στο συνεργείο λύνεται...Εμένα δεν μου το έχει παρουσιάσει...και έχω ακούσει για πολλά 'καλά' γερμανικά και ιαπωνικά απίστευτα προβλήματα...Ας πάψει πια αυτός ο μύθος απο όποιους τον συντηρούν...

                                            τι εγινε με τις πορτες?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr