Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Giulietta
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Giulietta
    • 1
    • 2
    • 363
    • 364
    • 365
    • 366
    • 367
    • 490
    • 491
    • 365 / 491
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    9812
    93249
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zeppelin last edited by

      'Και αξίζει να μιλάς για τέτοιους ανθρώπους όχι τόσο για να προβάλεις τους ίδιους, όσο για να δημιουργήσεις πρότυπα και να δείξεις πιθανούς δρόμους στους σημερινούς 18άρηδες.'

      Αχ τι ωραια, τα ακουγα απο μικρος αυτα. Τι ωραια που τα ξαναβλεπω σε τετοιους ονειρικους καιρους

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster last edited by

        Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:

        με περνάνε με 150 γράφοντας??
        grow up...
        στον πιο εθνικό??? στον εθνικό κήπο??

        Ε καλα τωρα Κωστα αυνανιζεσαι!!!

        Μην γράφεις μλκς ρε... Δεν είσαι 15 χρόνων...
        Στα @@ και Εμένα και οποιουδήποτε κάτοχο ανάλογου αυτοκινήτου τα σταρλετ και τα vtec ...
        Έχω πιο σοβαρά θέματα να ασχοληθώ Απο τις καγκουροφατσες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jimst73 last edited by

          παιδια εχει αγορασει κανενας το αυτοκιν ητο με κινητηρα 1750ι 235 αλογα:

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            milanezos last edited by

            Απο το τευχος του drive,συγκριτικο μεταξυ giulietta QV & GOLF GTI, θα μεταφερω αυτουσια καποια σχολια, σχετικα
            με την προηγουμενη κουβεντα που ειχαμε με τον red περι ηλεκτρονικων βοηθηματων και πως αυτα επιλεγονται να ρυθμιζονται:

            'η επιταχυνση της g απο στροφη σε στροφη ειναι πειστικη για το θεωρητικο της πλεονεκτημα σε σχεση με το golf, σε ροπη.

            Με την g μενω περισσοτερο στο γκαζι και φρεναρω με μεγαλυτερη ακριβεια στην εισοδο,κερδιζοντας μετρα χαρη στο βαθος και την αναλυση του μεσαιου πενταλ. Απο αυτο το σημειο και ως το apex δειχνει σημαντικα ελαφρυτερο αυτοκινητο, πιο αμεσο και με μεγαλυτερο οριο.

            Με πιο σκληρες συνολικα ρυθμισεις απο το golf, βουτα λιγοτερο και παιρνει μικροτερη κλιση, χωρις απο την αλλη να υστερει σε ανεση ή να φλυαρει στις αναπηδησεις της ασφαλτου.

            Το vdc αφηνει ελευθερη την πιο ουρα στην τοποθετηση κατα την εισοδο κ αμεσως μετα λειτουργει σαν yaw control με το e-q2 να διαχειριζεται την παραπανω ροπη χωρις να γινεται αντιληπτη η επεμβαση των φρενων

            Τα ηλεκτρονικα του golf λειτουργουν ανασταλτικα και υπαρχουν για να το κρατουν στο δρομο οταν ο οδηγος υπερβαλλει.

            Της g υπαρχουν για να την κρατουν στην ιδανικη γραμμη απαιτωντας ομως μεγαλυτερη συμμετοχη απο τον οδηγο.
            Η διαφορα αυτη κανει την οδηγηση της g μια πιο ενδαφερουσα και διαδραστικη εμπειρια.'

            οσο για τα καθισματα της g γραφει 'η θεση οδηγησης της g ειναι πιο σωστη, ως προς την θεση του σωματος σε σχεση με golf,αλλα το τελευταιο το μπακετ του ειναι πιο βαθυ, με σκληροτερα πλαινα και με καλυτερη πλευρικη στηριξη'

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drunkard last edited by

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kikizas-grigoris last edited by

                @Milanezos
                Μας αναφερεις την διασταση τροχων, και τυπο/μαρκα ελαστικων του GTI της δοκιμης, και της Giulietta αντιστοιχα?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                  @Milanezos
                  Μας αναφερεις την διασταση τροχων, και τυπο/μαρκα ελαστικων του GTI της δοκιμης, και της Giulietta αντιστοιχα?

                  Giulietta: 225/40/18, Pirelli P Zero Rosso
                  Golf: 225/40/18, Dunlop SP Sport Maxx (sic)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pik last edited by

                    βαλε στο Golf κανενα sport contact 3 ...ή Μισλεν Pilot Sport...

                    οπως και να εχει εγω πριν 3 σελιδες περιπου εξεφρασα την γνωμη μου ,ενω οδηγω αποκλειστικα γερμανικα και μαλιστα ειμαι πολυ ευχαριστημενος (και)απο τα Γκολφακια.

                    απο εκει και περα ομως ειναι θεμα και γουστου αλλα και τι θελεις να κανεις.
                    να το πω αλλιως.

                    αν δεν ειχα την 3αρα και επρεπε να διαλεξω αποκλειστικα ΕΝΑ αμαξι θα εβλεπα τι με ενδιαφερει...
                    στυλ,ιστορια,ομορφες πινελιες,ιταλικη φινετσα,κρατημα και κομψοτητα τοτε Αλφα
                    πρακτικοτητα,πρακτικοτητα απτη ποιοτητα και ενα αμαξι που κανει τα παντα εκτος απο το να ειναι ομορφο και φιγουρατζιδικο(γιατι δεν με απασχολει),τοτε Γκολφ.

                    ΟΥΤΕ το R δεν πιανει την Ιουλιετα σε σχεδιασμο.
                    αλλα απο εκει και περα ειναι θεμα αναγκων

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                      @Milanezos
                      Μας αναφερεις την διασταση τροχων, και τυπο/μαρκα ελαστικων του GTI της δοκιμης, και της Giulietta αντιστοιχα?

                      Giulietta: 225/40/R18, Pirelli P Zero Rosso
                      Golf: 225/40/18, Dunlop SP Sport Maxx (sic)

                      Αλεξανδρε, ευχαριστω.
                      Και στις δυο περιπτωσεις εκτος απο παρομοιες διαστασεις,
                      ειναι και οι δυο τυποι ελαστικων πολυ καλοι...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        milanezos last edited by

                        ..επισης αναφερει οτι η g εχει πλεονεκτημα στις ολες τις ενδιαμεσες επιταχυνσεις, λογω ροπης (ροπη του golf 28,7 στις 1.700 στροφες και 34,8 της g στις 1900 στοφες) ενω το golf στις επιταχυνσεις απο σταση και το δικαιολογει εν μερη στο γεγονος των 70 κιλων επιπλεον της g σε σχεση με το golf.
                        Eπισης δεν ξερω για ποιο λογο, αναφερει το οτι το golf που δοκιμαστηκε, δεν ειναι απο test drive απο την επισημη αντιπροσωπεια της vw, αλλα 'ευγενικη διαθεση' ενος φιλου του περιοδικου.
                        Τελος, συγκρατησα τις στροφες απο ακρη σε ακρη του τιμονιου, 2,2 (g) και 3,0 (golf) με ιδια ακτινα περιστροφης 10,9 και τα 2, αλλα και τις διαστασεις-τυπο ελαστικων που πολυ σωστα αναφερθηκαν παραπανω.
                        Συμφωνω οτι τα conti 3 αλλα και τα michelin pilot 3 (πρεπει να βγανουν σε αυτη την διασταση 225/40/18), θα ηταν καλυτερη επιλογη και για τα 2 αυτοκινητα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by

                          Tα Pilot 3 ισως, (για τα SC3 θα διαφωνησω, καθως 'τελειωνουν' αρκετα γρηγορα... ) κατα τα αλλα, και τα rosso ειναι εξαιρετικα λαστιχα, αλλα και τα sport maxx
                          εχουν πολυ καλη ποιοτητα κυλισης και προοδευτικη συμπεριφορα στο δρομο, συμφωνα και με διαπιστωσεις
                          γνωστου κατοχου...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            milanezos last edited by

                            παντως τα conti3 απο προσωπικη εμπειρια στο type-r μου, επαθα πλακα σε σχεση με τα pirelli p-zero assimetrico 205-45-17 (ΠΟΛΥ ΜΕΤΡΙΑ), αλλα και τα μαμα που φορουσε bridgestone r040 (ΑΘΛΙΑ).
                            Μου εβγαλαν τα conti 3, 20000κμ, με προσεκτικη αλλαγη εμπρος-πισω καθε 5000κμ!
                            θεωρω οτι ειναι 'καλα χιλιομετρα' για το δεικτη φθορας που εχουν.
                            Tα conti3, δεν συνδιαζονται καλα με βαρυτερα αμαξωματα, συνηθως τουρμπατα μπροσθιοκινητα με υπερβολικη ροπη πχ 40 κιλα και ανω...διοτι λογω υπερβολικων μαλακων πλαινων, 'στραμπουλιουνται', αλλα εχουν κορυφαια ποιοτητα κυλισης!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:
                              παντως τα conti3 απο προσωπικη εμπειρια στο type-r μου, επαθα πλακα σε σχεση με τα pirelli p-zero assimetrico 205-45-17 (ΠΟΛΥ ΜΕΤΡΙΑ)

                              μετρια τα ιταλικα λαστιχα και μαλιστα χειροτερα απο τα αντιστοιχα γερμανικα?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:
                                ..επισης αναφερει οτι η g εχει πλεονεκτημα στις ολες τις ενδιαμεσες επιταχυνσεις, λογω ροπης (ροπη του golf 28,7 στις 1.700 στροφες και 34,8 της g στις 1900 στοφες) ενω το golf στις επιταχυνσεις απο σταση και το δικαιολογει εν μερη στο γεγονος των 70 κιλων επιπλεον της g σε σχεση με το golf.
                                Eπισης δεν ξερω για ποιο λογο, αναφερει το οτι το golf που δοκιμαστηκε, δεν ειναι απο test drive απο την επισημη αντιπροσωπεια της vw, αλλα 'ευγενικη διαθεση' ενος φιλου του περιοδικου.
                                Τελος, συγκρατησα τις στροφες απο ακρη σε ακρη του τιμονιου, 2,2 (g) και 3,0 (golf) με ιδια ακτινα περιστροφης 10,9 και τα 2, αλλα και τις διαστασεις-τυπο ελαστικων που πολυ σωστα αναφερθηκαν παραπανω.
                                Συμφωνω οτι τα conti 3 αλλα και τα michelin pilot 3 (πρεπει να βγανουν σε αυτη την διασταση 225/40/18), θα ηταν καλυτερη επιλογη και για τα 2 αυτοκινητα.

                                Αν και ελαχιστη αξια εχουν ολες αυτες οι δοκιμες, κατι μου λεει πως αν ΤΟ αμαξι (ακα golf) ηταν 'δημοσιογραφικο' τα αποταλεσματα θα ηταν καπως διαφορετικα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  milanezos last edited by

                                  ......εννοεις μηπως το golf επειδη ηταν του 'φιλου' και δεν ηταν εργοστασιακο, να ηταν ανεβασμενο;
                                  Παντως αναφερει οτι στην g δεν εγινε δυναμομετρηση, ετσι ωστε να αποδειχθουν τα 235 αλογα, ενω στο golf εγινε και βρεθηκε παραπανω απο την ανακοινωσιμη εργοστασιακη.
                                  Ενταξει τυπικη περιπτωση πλεον, τα περισοοτερα, αν οχι ολα τα τουρμπατα που κυκλοφορουν, βγαζουν περισσοτερα αλογα απο αυτα που ανακοινωνει το εργοστασιο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stefan147 last edited by

                                    Εννοω πως αν ηταν δημοσιογραφικο ειχε περισσοτερες πιθανοτητες να ηταν ελαφρως 'πειραγμενο' και κατα συνεπεια πιο δυνατο και γρηγορο...ακομα και απο αυτα που δηλωνει ο κατασκευαστης...γνωστα φαινομενα εξαλλου

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      konstantinos last edited by

                                      Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:
                                      ......Ενταξει τυπικη περιπτωση πλεον, τα περισοοτερα, αν οχι ολα τα τουρμπατα που κυκλοφορουν, βγαζουν περισσοτερα αλογα απο αυτα που ανακοινωνει το εργοστασιο.

                                      Για τι ποσοστό αύξησης μιλάμε δηλαδή?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        milanezos last edited by

                                        Εντελως αυθαιρετα γυρω στο 10%..σαν μεσος ορος για τις περισσοτερες των περιπτωσεων.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          aris07 last edited by

                                          Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                          Εννοω πως αν ηταν δημοσιογραφικο ειχε περισσοτερες πιθανοτητες να ηταν ελαφρως 'πειραγμενο' και κατα συνεπεια πιο δυνατο και γρηγορο...ακομα και απο αυτα που δηλωνει ο κατασκευαστης...γνωστα φαινομενα εξαλλου

                                          Να γίνεται και στα test-drive αυτό;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Λίγο άκυρη σύγκριση κατά την άποψή μου.

                                            Συγκρίνουν ένα αυτοκίνητο 235 αλόγων με ένα 210 και 5 κιλά ροπής διαφορά.

                                            Θα ήταν epic fail η G αν δε κέρδιζε...

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 363
                                            • 364
                                            • 365
                                            • 366
                                            • 367
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 365 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr