-
Σαν το Strategic Air Command!
-
Επεσε καποιο αεροπλανο στα μεγαρα ???
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Επεσε καποιο αεροπλανο στα μεγαρα ???Δύο τραυματίες από πτώση μικρού εκπαιδευτικού αεροσκάφους στα Μέγαρα
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Η ταινία είνια μια δίωρη διαφήμιση της Dassault, προφανώς είναι ψιλοαπαράδεκτη σαν υπόθεση αλλά έχει εκπληκτικές σκηνές. Το διαφήμιση δεν είναι σχήμα λόγου, είχε βοηθήσει η εταιρία στα γυρίσματα με ειδικές κάμερες κλπ.Δυστηχως αυτό το εξαίρετο μαχητικό δεν είχε την εμπορική πορεία που άξιζε απο τα παραδοσιακά κουσούρια των Γάλλων.
Απο την μία οι συμπαθείς 'φράγκοι' χρεώνουν πανάκριβα όχι μόνο την απόκτηση του μαχητικού αλλά και τα όπλα και περισσότερο την υποστήριξη/συντήρηση του σε σχέση με τα αμερικάνικα, απο την άλλη οι Γάλλοι εξελίσουν τα αεροσκάφη τους μέχρι ενός σημείου και έπειτα πάνε για άλλα κόλπα με συνέπεια τα μεν αεροσκάφη να μην ολοκληρώνονται οι υπόλοιποι χρήστες εκτός Γαλλίας να τραβάνε τα μαλλιά τους σε θέματα υποστήριξης.
Το Μιράζ-2000/-5 ξέκινησε απο την ίδια αφετηρία με τα F-16/18. Δείτε την κατάληξη του Γαλλικού σε σχέση με τα αμερικάνικα. Το μέν Μιράζ απο το 2003 έχει τερματίσει την γραμμή παραγωγής, τα δε F-16/18 έφτασαν να έχουν απο κράνος με σκοπευτικό HMCS μέχρι ραντάρ AESA. Ακόμα και η έκδοση Μ2000-5 αναπτύχθηκε όχι απο απαίτηση της Γαλλικής ΠΑ αλλά με πρωτοβουλία της ίδιας της Ντασό γεγονός που δείχνει την ομολογία των Γάλλων για την έλλειψη συγχρονου ηλεκτρονικού πακέτου που είχε αρχικά το μαχητικό. Μάλιστα υπήρχε πληροφορία ότι κάποτε η δική μας ΠΑ ρώτησε την Ντασο για ενδεχόμενη ανάπτυξη του κινητήρα Μ53 με ώση κοντά στα 12ΚΝ και όταν έμαθε το όλο κόστος εξαφανίστηκε αμέσως.
-
Υπάρχει και ένα άλλο θέμα όμως, το F-16 εξελίσσεται ακόμα επειδή ο αντικαταστάτης του είναι ακόμα σε στάδιο δοκιμών (εκτός του ότι είναι κατά πολύ ακιρβότερο και έχει πιο διαβαθμισμένη τεχνολογία) ενώ το F/A-18 είναι το μοναδικό μαχητικό της Boeing στην κατηγορία αυτή και θα ειναι για αρκετά χρόνια. Η Dassault έχει εδώ και χρόνια διαθέσιμο το Rafale, όποιος θέλει μπορεί να αγοράσει αυτό με κόστος ανάλογο αυτό μίας αναβαθμισμένης πιθανής έκδοσης του M2000, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς τις σαφώς ανώτερες δυνατότητες του Rafale.
-
F-35B
-
Πολύ καλό! Έχεις κάποιο λινκ αυτού που το έφτιαξε το σχέδιο?
Το F-35B πάντως βρίσκεται σε δύσκολη καμπή, η Αγγλία μάλλον ακύρωσε τις παραγγελίες της (για το -Β λέμε πάντα) και ακόμα και οι πεζοναύτες ίσως αγοράσουν τελικά -C.
-
Ναι απο εδώ http://www.kollected.com/#437907/How-it-Works-F35-B
Όλα είναι του ίδιου.
Nick Kaloterakis - Ελληνοαυστραλός μάλλον. -
Το B απο το C τι διαφορές έχουν;
-
To -B είναι η έκδοση κάθετης απο-προσγείωσης, έχει τον μεγάλο ανεμιστήρα πίσω από το κόκπιτ που φαίνεται στο σχήμα που έβαλες και άλλες μικρότερες διαφορές. Είναι βαρύτερο, με μικρότερη ακτίνα δράσης, χαμηλότερο όριο φόρτισης σε ελιγμούς (~7g αν θυμάμαι καλά αντί για +9) και άλλες διαφορές αν και οι 3 εκδόσεις έχουν πολλά κοινά σημεία προφανώς. Φυσικά έχει την δυνατότητα να προσγειώνεται κάθετα και να απογειώνεται σε ελάχιστη απόσταση αλλά στην πράξη αυτό έχει πολύ περιορισμένη επιχειρησιακή αξία, ακόμα και για τους πεζοναύτες.
Η έκδοση -Α είναι η συμβατικη για την αεροπορία και η -C έχει μεγαλύτερο εκπέτασμα και προορίζεται για το ναυτικό (είναι επίσης πιο ακριβή από την -Α).
-
Θενξ
-
Το F-22 είναι μικρότερο; Raptor αυτό είναι;
-
Το F-22 είναι μεγαλύτερο, ικανότερο και -πολύ- ακριβότερο. Επίσης δεν έχει γίνει πρόβλεψη για εξαγωγές, η ιαπωνία πχ είχε προσφερθεί να το αγοράσει σε τρελή τιμή αλλά δεν εγκρίθηκε η πώληση.
-
Κάπου διάβασα οτι η πρώτη του πτήση ήταν το 1997... Έχουν περάσει 13 χρόνια απο την πρώτη πτήση και ένας θεός ξέρει πόσα απο τον σχεδιασμό και δεν κατάφεραν να το βγάλουν κανονικά στην παραγωγή;
Αυτό παίζει με όλα ή υπάρχουν ¨θέματα¨ με αυτό; -
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Κάπου διάβασα οτι η πρώτη του πτήση ήταν το 1997... Έχουν περάσει 13 χρόνια απο την πρώτη πτήση και ένας θεός ξέρει πόσα απο τον σχεδιασμό και δεν κατάφεραν να το βγάλουν κανονικά στην παραγωγή;
Αυτό παίζει με όλα ή υπάρχουν ¨θέματα¨ με αυτό;και μονο που δεν ειναι τοσο stealth οσο το προμοταραν φτανει για να γινει epic fail
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Κάπου διάβασα οτι η πρώτη του πτήση ήταν το 1997... Έχουν περάσει 13 χρόνια απο την πρώτη πτήση και ένας θεός ξέρει πόσα απο τον σχεδιασμό και δεν κατάφεραν να το βγάλουν κανονικά στην παραγωγή;
Αυτό παίζει με όλα ή υπάρχουν ¨θέματα¨ με αυτό;Αν αναφέρεσαι στο F-22 είναι σε παραγωγή εδώ και χρόνια και σε υπηρεσία από το 2005. Δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς με το 'θέματα' αλλά είναι μακράν το ικανότερο μαχητικό αεροπορικής υπεροχής στον κόσμο (και το ακιρβότερο επίσης).
Για τις εξαγωγές το θέμα είναι αρκετά περίπλοκο, το F-35 εξ'αρχής ήταν διεθνές πρόγραμμα όπου συμμετέχουν πολλές χώρες. Υπάρχει πρόβλεψη ώστε να μην έχει πολύ διαβαθμισμένα συστήματα και η τεχνολογία του να είναι προστατευμένη στα σημεία που χρειάζεται. Το Ισραήλ να αγοράσε (πανάκριβα) τα πρώτα F-35 για αεροπορία εκτός ΗΠΑ και χρειάστηκε να κάνει πολλές διαπραγματεύσεις ώστε να μπορεί να έχει πρόσβαση στο λογισμικό για την ενσωμάτωση δικών του όπλων και συστημάτων.
Για το F-22 που δεν υπήρχε ποτέ πρόθεση εξαγωγής η δημιουργία ενός τέτοιου πλαισίου είναι πρακτικά αδύνατη. Η LM προσπάθησε να προωθήσει κάτι ανάλογο για να τα πουλήσει στην Ιαπωνία (που θα πλήρωνε ανα μονάδα περίπου τα διπλά από το ήδη μεγάλο ποσό που πληρώνει η USAF) αλλά δεν έβγαλε άκρη.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς με το 'θέματα' αλλά είναι μακράν το ικανότερο μαχητικό αεροπορικής υπεροχής στον κόσμο (και το ακιρβότερο επίσης).
Θα ήθελες να μας το τεκμηριώσεις αυτό;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς με το 'θέματα' αλλά είναι μακράν το ικανότερο μαχητικό αεροπορικής υπεροχής στον κόσμο (και το ακιρβότερο επίσης).
Θα ήθελες να μας το τεκμηριώσεις αυτό;
αεροδυναμικα και μονο ειναι πολυ πισω απο κατι su παντως
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
Δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς με το 'θέματα' αλλά είναι μακράν το ικανότερο μαχητικό αεροπορικής υπεροχής στον κόσμο (και το ακιρβότερο επίσης).
Θα ήθελες να μας το τεκμηριώσεις αυτό;
αεροδυναμικα και μονο ειναι πολυ πισω απο κατι su παντως
Σε δοκιμές της USAF σε dοgfight (κατάσταση FOX 3 και cannon) έχασε ξεκάθαρα από τα MiG 29 της ενοποιημένης πλέον Luftwaffe. Αεροδυναμικά αλλά και σε λόγο ώσης/βάρους είναι πολύ πίσω σε σχέση με τα δύο κύρια ρωσικά designs.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Θα ήθελες να μας το τεκμηριώσεις αυτό;Μετά από αυτό:
Σε δοκιμές της USAF σε dοgfight (κατάσταση FOX 3 και cannon) έχασε ξεκάθαρα από τα MiG 29 της ενοποιημένης πλέον Luftwaffe. Αεροδυναμικά αλλά και σε λόγο ώσης/βάρους είναι πολύ πίσω σε σχέση με τα δύο κύρια ρωσικά designs.
όχι, δεν θα ήθελα να το τεκμηριώσω.
ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ [#2]