Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Vs Alfa
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Vs Alfa
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    8
    16
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aboukir last edited by

      Για αρχή Καλές διακοπές σε όσους φεύγουν τώρα απο την Ολυμπιακή Αθήνα.

      Η ερώτηση μου είναι η εξής απλή, αξίζει η αγορά μιας Alfa GT 2.0 ή να αρκεστώ στην 1.8 με πλουσιότερο εξοπλισμό (~32000 και στις 2 περιπτώσεις). Τι εντυπώσεις έχουμε απο τον JTS οσο αναφορά κατανάλωση, απόδοση, αξιοπιστία; εχω διαβάσει κάποια reviews στον net αλλα κανείς δεν μιλάει για την αξιοπιστία του. Απο την άλλη ο TSPARK είναι δοκιμασμένος αλλα φοβάμαι οτι δεν είναι σε θέση να τσουλίσει το μηχανικό σύνολο - γλυπτό του Bertone. Δε ξέρω, μεγάλο μπέρδεμα,υπάρχει κάποιος με εμπειρία στο θέμα γιατι ακόμα ουτε TEST DRIVE δεν έχω κάνει.

      Υ.Γ: τι γίνεται με τα τέλη κυκλοφορίας; έχουμε αυξίσεις για τα δίλιτρα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        aboukir last edited by

        Για αρχή Καλές διακοπές σε όσους φεύγουν τώρα απο την Ολυμπιακή Αθήνα.

        Η ερώτηση μου είναι η εξής απλή, αξίζει η αγορά μιας Alfa GT 2.0 ή να αρκεστώ στην 1.8 με πλουσιότερο εξοπλισμό (~32000 και στις 2 περιπτώσεις). Τι εντυπώσεις έχουμε απο τον JTS οσο αναφορά κατανάλωση, απόδοση, αξιοπιστία; εχω διαβάσει κάποια reviews στον net αλλα κανείς δεν μιλάει για την αξιοπιστία του. Απο την άλλη ο TSPARK είναι δοκιμασμένος αλλα φοβάμαι οτι δεν είναι σε θέση να τσουλίσει το μηχανικό σύνολο - γλυπτό του Bertone. Δε ξέρω, μεγάλο μπέρδεμα,υπάρχει κάποιος με εμπειρία στο θέμα γιατι ακόμα ουτε TEST DRIVE δεν έχω κάνει.

        Υ.Γ: τι γίνεται με τα τέλη κυκλοφορίας; έχουμε αυξίσεις για τα δίλιτρα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aboukir last edited by

          Για αρχή Καλές διακοπές σε όσους φεύγουν τώρα απο την Ολυμπιακή Αθήνα.

          Η ερώτηση μου είναι η εξής απλή, αξίζει η αγορά μιας Alfa GT 2.0 ή να αρκεστώ στην 1.8 με πλουσιότερο εξοπλισμό (~32000 και στις 2 περιπτώσεις). Τι εντυπώσεις έχουμε απο τον JTS οσο αναφορά κατανάλωση, απόδοση, αξιοπιστία; εχω διαβάσει κάποια reviews στον net αλλα κανείς δεν μιλάει για την αξιοπιστία του. Απο την άλλη ο TSPARK είναι δοκιμασμένος αλλα φοβάμαι οτι δεν είναι σε θέση να τσουλίσει το μηχανικό σύνολο - γλυπτό του Bertone. Δε ξέρω, μεγάλο μπέρδεμα,υπάρχει κάποιος με εμπειρία στο θέμα γιατι ακόμα ουτε TEST DRIVE δεν έχω κάνει.

          Υ.Γ: τι γίνεται με τα τέλη κυκλοφορίας; έχουμε αυξίσεις για τα δίλιτρα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            popol-ros last edited by

            εγω αυτο που ξερω αδερφε ειναι οτι ο JTS εχει ροπη παντου σε αντιθεση με τον 1,800 που αποδιδει εκει ψηλα(στα καλα τα ομορφα τα κοκκινα)
            αυτο που με χαλασε ειναι ο ηχος σε σχεση με τον 1,800(ο οποιος απλα τραγουδαει .........)
            διαφορες στις επιδοσεις ναι εχουν.......
            popolaros opinion : αν εισαι φανατικος αλφιστι χτιπα τον 1,800αρι και πιστευω με πολυ μικρες διακριτικες επεμβασεις θα εχεις και τις επιδοσεις του διλιτρου......
            μην ξεχνας οτι ο JTS θελει και super αμολυβδη (μερικοι λενε οτι δεν θελει , εγω λεω οτι θελει {αν θες να γλιτωσεις τα χειροτερα} )

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Στο προηγούμενο τεύχος των 4Τ είχε μια (μικρή) δοκιμή της GT 1.8TS με τίτλο 'Little silver chilli pepper'. Το συμπέρασμα του άρθρου είναι ότι η διαφορά στην τιμή δεν είναι αρκετά μεγάλη ώστε να αξίζει να πάρεις την 1.8 αλλά από την άλλη οι επιδόσεις της 1.8 μόνο ασθενικές δεν μπορούν να χαρακτηριστούν. Για ρώτα μήπως υπάρχει τρόπος να 'επανέρθει' ο ήχος του JTS για γνωστά μουσικά επίπεδα με κάποια απλή βελτίωση (π.χ. φίλτρο ή τελικό εξάτμισης).

              Τέλος, οι TS δεν αποδίδουν μόνο 'στα κόκκινα' αλλά από τις 4000 στροφές και πάνω και βελτιώνονται αισθητά ως προς την απόκριση χαμηλά με ένα πιο ελεύθερο φίλτρο και μια καλή κατοστάρα βενζίνη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gmak last edited by

                βασικά δεν θα το σκεφτόμουν καν. Θα χαρείς ροπή, δύναμη και οικονομία με τον άμεσου ψεκασμού κινητήρα... ότι χρειαστείς θα το βρεις στα εξτρά και δέρμα εν τέλει βάζεις και αργότερα, μοτέρ όχι. Ο βασικός εξοπλισμός της JTS είναι ήδη πλήρης, αφού ο διζωνικός κλιματισμός και το δερμάτινο τιμόνι-λεβιές υπάρχουν ήδη.

                καλοτάξιδη

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aboukir last edited by

                  Ευχαριστώ για τις απόψεις παιδιά τελικά όλα είναι σχετικά σε τούτο το ντουνιά , πάντως δεν νομίζω ο διλιτρός να είναι πιο οικονομικός απο τον 1.8, τον οποίο και θα προτιμήσω κατα πάσα πιθανότητα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sakiss last edited by

                    Nα το σχολιο που εκανε ο lazaro για τη συμβιωση του για ενα διημερο με την gt 1.800cc.Κατεληξε να αγορασει τη διλιτρη οπως θα δεις.

                    Lazaro speaking-Είμαι μαγεμένος.!Οδηγούσα περίπου 10 ώρες κάθε μέρα- πολύ λίγο εθνική και πάρα πολύ σε στροφιλίκια.Ηταν οι πρώτες πραγματικές διακοπές μεσα στο 2003-2004 που δεν σκεφτόμουν (τόσο) την δουλεία μου. Ενθύμιο κάλος κάτω από τον δεξί παράμεσο.
                    Το τιμόνι Θεικό!!! Ο φίλος είχε δίκιο που το τόνιζε και εγώ άδικο.Το ΄χα οδηγήσει όμως όλο κι όλο 10 λεπτά και δεν το χα συνηθίσει και καταλάβει.Κοιτάς και στρίβεις. Τα περί grant turismo sorry αλλά bullshits. Το αμάξι πρέπει να το ξεζουμίζεις.Ειναι για να το οδηγής επιθετικά. Γλυστράει πρίν επεμβουν τα διάφορα και βρίσκεις την χρυσή τομή εύκολα.Αν επέμβουν βέβαια game over και φτου κι από την αρχή. Σε απανωτά γρήγορα στροφιλίκια ακούγεται το γνωστό χσουουτ απ τον θόρυβο των τροχών που σηκώνουν το βάρος ενώ σε σε φουρκέτες - ναι κυρίες και κύριοι τα λάστιχα στριγγλίζουν. Στην 1.8 νομίζεις ότι οι μεσαίες ξεκινάν από 1500 και τελείωνουν στα 6.500. Στην απίστευτη ανηφόρα του παρκιγκ μου (γεια σου εργολάβε μου) με κλιματιστικό ανοιχτό και με το νού μη βγώ στο δρόμο απότομα σαν Γιούτσος, η ο συμπλέκτης ήταν αδύνατος ή η ροπή σούλεγε παρε την δίλιτρη (συγγνωμη αλλά μεχρις εδώ φτάνουν οι όποιες γνώσεις) Κατα την άποψη μου τυχεροί και όσοι πάρουν την 1.8. Αυτά (τα γραψα γρηγορα γρηγορα) διότι δυστυχώς δεν αναπνέω από την δουλεία μου. Κι εχω και τα γενεθλια μου σήμερα.Κουραγιο συμπασχοντες μελλοντικοί ιδιοκτήτες GT.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gmak last edited by

                      Ο χρήστης aboukir έγραψε:
                      Ευχαριστώ για τις απόψεις παιδιά τελικά όλα είναι σχετικά σε τούτο το ντουνιά , πάντως δεν νομίζω ο διλιτρός να είναι πιο οικονομικός απο τον 1.8, τον οποίο και θα προτιμήσω κατα πάσα πιθανότητα.

                      άμεσος ψεκασμός vs Τwin Spark στην κατανάλωση?? Άμεσο ψεκασμό παρακαλώ κι ας έχει διαφορά 200 κυβικά εκατοστά... [χεχε, δεν έχεις τον 1.6 ΤS~120 ίππων της 147 γι' αυτό το πιστεύεις αυτό...] και επειδή είμαι σίγουρος ότι μετά θα κοιτάξεις τη βελτίωση του μη ροπάτου 1.8 σε συμβουλεύω να μην το κάνεις... δικός σου ο κουμπαράς όμως

                      επίσημη κατανάλωση 1.8: 8.5λιτρα/100χλμ
                      2.0: 8.7λιτρα/100χλμ

                      τι έλεγα.... ε και σε διαβεβαιώ πως οι παραπάνω στροφές θα είναι απαραίτητες για τον twin spark, οπάτε ο άμεσου ψεκασμού θα είναι σίγουρα πιο οικονομικός σε αστικό κύκλο!! Τέλος, τα αυτοκίνητα δεν συγκρίνονται καν... έχουν 2 δευτερόλεπτα διαφορά στα 0-100 με διαφορά κάτω των 2000 ευρώ στην τιμή!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr